Jump to content

Samsung Galaxy S22 Ultra


ccypruss000
 Κοινοποίηση

Message added by MyPhone Admin,

Poll time!
 

 

Recommended Posts

Ο Κώστας γράφει σίγουρα το ιδανικό για την προστασία του καταναλωτή. Από την άλλη ο καθένας έχει τα δικά του θέματα. Η συσκευή είναι εργαλείο δεν έχω μετανιώσει που έφυγα από ios αλλά θα πρότεινα σε όλους να κινηθούν εντός εγγύησης ακόμη και για το πιο ασήμαντο πρόβλημα. Θα συμφωνήσω πάντως μαζί σου ότι αποκλείεται να σου έδιναν καινούργια συσκευή για ένα glitch του δευτερολέπτου, ειδικά από τη στιγμή που υπάρχει επίσημη οδηγία από th samsung, με τόσες αντικαταστάσεις θα παραλάμβανε κόσμος μέχρι το 2023....
Εννοείται ότι δεν το λέει για κακό φυσικά, απλά λέω πως είναι τα πράγματα... Και να παρακαλάμε που έχουμε τέτοιο service στην Ελλάδα .

Αλλα δυστυχώς λόγω της κατάστασης με την διαθεσιμότητα, δεν είναι σώφρων να την δώσεις για το freeze.

Αν είχες θέματα με κλήσεις (πρωτεύουσα λειτουργία) της συσκευής ναι να την έδινες και θα ήταν άκρως λογικό.

Εγώ προσωπικά θα περιμένω μέχρι το επόμενο update και αν δεν λυθούν θα πάω στο service να το αφήσω (έχω άλλη συσκευή) και να δούμε τι θα συμβεί.

Προσωπικά μου κολλάει τουλάχιστον 2 φορές την ημέρα χωρίς όμως να κάνει επανεκκίνηση, απλά μετά από 30"-60" σβήνει η οθόνη και μπορώ να το ξεκλειδώσω κανονικά.

Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 8,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

4 minutes ago, geotrvs said:

Εννοείται ότι δεν το λέει για κακό φυσικά, απλά λέω πως είναι τα πράγματα... Και να παρακαλάμε που έχουμε τέτοιο service στην Ελλάδα .

Αλλα δυστυχώς λόγω της κατάστασης με την διαθεσιμότητα, δεν είναι σώφρων να την δώσεις για το freeze.

Αν είχες θέματα με κλήσεις (πρωτεύουσα λειτουργία) της συσκευής ναι να την έδινες και θα ήταν άκρως λογικό.

Εγώ προσωπικά θα περιμένω μέχρι το επόμενο update και αν δεν λυθούν θα πάω στο service να το αφήσω (έχω άλλη συσκευή) και να δούμε τι θα συμβεί.

Προσωπικά μου κολλάει τουλάχιστον 2 φορές την ημέρα χωρίς όμως να κάνει επανεκκίνηση, απλά μετά από 30"-60" σβήνει η οθόνη και μπορώ να το ξεκλειδώσω κανονικά.

Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

εύχομαι σε όλους αυτή η καθυστέρηση να δείχνει ένα βαρβάτο update στα σκαριά...πιστεύω ότι πολλά από αυτά αποτελούν παιδικές ασθένειες της συνεργασίας με την amd στη gpu..

nokia 3330 - motorola V560 -  sony ericsson K800i - LG KU990 - nokia E5 - huawei ideos x5 pro - sony xperia ray - Lg optimus L7 II - HTC one x- iphone 4- iphone 5 - ipad mini - samsung galaxy note 4 - iphone 6 - ipad air - iphone 7 plus - samsung galaxy s10+ - xiaomi pad 5 - samsung galaxy s22 ultra - samsung galaxy s23 ultra

samsung galaxy watch, samsung galaxy watch 5 pro

Toshiba Satellite L775, Dell Latitude 3420, Asus Zenbook 14 Oled

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Dark_Lord said:

εύχομαι σε όλους αυτή η καθυστέρηση να δείχνει ένα βαρβάτο update στα σκαριά...πιστεύω ότι πολλά από αυτά αποτελούν παιδικές ασθένειες της συνεργασίας με την amd στη gpu..

Εδώ φαίνεται ότι είναι απαράδεκτη η Samsung που έβγαλε συσκευή με τόσα προβλήματα, έστω και παιδικά, όπως τα αποκαλείς.

Φιλικά Γιώργος
Link to comment
Share on other sites

εύχομαι σε όλους αυτή η καθυστέρηση να δείχνει ένα βαρβάτο update στα σκαριά...πιστεύω ότι πολλά από αυτά αποτελούν παιδικές ασθένειες της συνεργασίας με την amd στη gpu..
Μόλις είχα επικοινωνία με την samsung και μου είπαν ότι έχουν ενημέρωση μέσω email πως θα υπάρξει update για όλη την σειρά s22...
Τώρα θα δούμε πότε θα βγει και τι θα επιλύσει.
Ενημέρωσα τον συγκεκριμένο υπάλληλο πως το έχουμε οι 8 στους 10 το συγκεκριμένο πρόβλημα.


Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, ggazas said:

Εδώ φαίνεται ότι είναι απαράδεκτη η Samsung που έβγαλε συσκευή με τόσα προβλήματα, έστω και παιδικά, όπως τα αποκαλείς.

Έβγαλε συσκευή αλλά δεν είναι διαθέσιμη στην αγορά μετά από ένα + μήνα και πιστεύω ότι αυτός είναι ο λογος

Galaxy Z fold 5

Link to comment
Share on other sites

Μόλις είχα επικοινωνία με την samsung και μου είπαν ότι έχουν ενημέρωση μέσω email πως θα υπάρξει update για όλη την σειρά s22...
Τώρα θα δούμε πότε θα βγει και τι θα επιλύσει.
Ενημέρωσα τον συγκεκριμένο υπάλληλο πως το έχουμε οι 8 στους 10 το συγκεκριμένο πρόβλημα.


Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Μήπως φτιάξουν και το πρόβλημα με τις κλήσεις σου είπαν κάτι;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

αυτα διαβαζω και δεν εχω πατησει ακομα το κουμπι...... με βλεπω απο το καλοκαιρι που θα εχει ομαλοποιηθει ελπιζω η διαθεσιμοτητα και θα εχουν λυθει (ευχομαι) τα οποια προβληματα

Link to comment
Share on other sites


Μήπως φτιάξουν και το πρόβλημα με τις κλήσεις σου είπαν κάτι;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Του ανέφερα με το πάγωμα και τις κλήσεις και μου είπε πως είναι "γνωστό“ και θα έρθει μεγάλο update να τα επιλύσει όλα.
Θα δείξει!

Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, geotrvs said:

Του ανέφερα με το πάγωμα και τις κλήσεις και μου είπε πως είναι "γνωστό“ και θα έρθει μεγάλο update να τα επιλύσει όλα.
Θα δείξει!

Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Εγώ είμαι καχύποπτος. Η απάντηση είναι για να μην γίνουν επιστροφές.

Επίσης μου κάνει εντύπωση ότι δεν έχουν όλα τα τηλέφωνα πρόβλημα στις κλήσεις. Σα να είναι πρόβλημα παρτίδας. Μακάρι να είναι λογισμικό και να λυθεί για όλα τα παιδιά που το προτίμησαν να το κρατήσουν από την επιστροφή.

Φιλικά Γιώργος
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, chocbhed_6630 said:

αυτα διαβαζω και δεν εχω πατησει ακομα το κουμπι...... με βλεπω απο το καλοκαιρι που θα εχει ομαλοποιηθει ελπιζω η διαθεσιμοτητα και θα εχουν λυθει (ευχομαι) τα οποια προβληματα

Αυτό ακριβώς κ γω, αλλά στεναχωρήθηκα με όλα αυτά που διαβάζω κ το πήρα απόφαση το κουμπί πρώτα ο Θεός να είμαστε καλά να το πατήσω με το s23 κ φέτος να αποσυρθω. 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα κι από μένα νέος χρήστης s22 ultra μετα απο χρονια iPhone το τηλεφωνο ειναι κορυφη αν και αρκετα μεγαλο.εμενα στην οθονη κλειδωματος με το animation wallpapers μου το κανει το κολλημα αλλα το εβγαλα και εβαλα σταθερο και τελειωσε το προβλημα.χεχεχεχεχ αλλο κολλημα δεν ειχα προς το παρον αλλα καντε ρε σεις υπομονη με τα updates λογικα θα φτιαχτουν τα θεματα ολα.Μην σκατε.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα είχα ένα freeze screen στην οθόνη κλειδώματος και έκανα force reboot αναγκαστικά. Δεν ξεκολλαγε. Μάλλον είχα παρασυνηθισει 5 χρόνια με το ios και με ξενίζουν πάλι αυτά.. anyway...πήρα τηλ τη smartec για το glitch της οθόνης. Μου απάντησαν ότι ΔΕΝ έχει έρθει ακόμα το patch που θα διορθώνει το θέμα αλλά επίκειται..αγνωστο πότε...το μονο που ξερουν ειναι οτι στις 19 του μήνα θα έρθει το gos update για τα branded της cosmote. Πάντως καλού κακού προετοιμαστειτε ψυχολογικά (και εγώ μαζι) όσοι δεν στείλαμε τις συσκευές για αντικατάσταση για θέματα οθόνης (glitch, hdr video κλπ) ότι ενδέχεται να μη λυθεί το θέμα οριστικά ποτε...
Δεν είναι θέμα Android.. Έχω να κάνω force reboot επειδή δεν ανταποκρίνεται η συσκευή από το Note II. Είχα το Note 4, Note 8 και τώρα είμαι με το 10+, όλα φορτωμένα και πλέον λόγω έλλειψης χρόνου δεν έχω κάνει κανένα καθαρό update. Όλα πέφτουν από πάνω. Τα reboot λόγω θεμάτων της συσκευής δεν θα έπρεπε να υπάρχουν.
Θεωρώ ξεκάθαρο πως κάτι δεν έχει πάει καλά με το software - το όποιο θετικό σε αυτό είναι ότι δεν φαίνεται να είναι hardware issue. Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι μιλάμε για τη ναυαρχίδα τους, θεωρώ πως δεν θα ρισκάρουν να μην ανταποκριθούν.

Sent from Note10+ using Tapatalk

Knowledge isn't free. You have to pay attention.

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, Dark_Lord said:

εύχομαι σε όλους αυτή η καθυστέρηση να δείχνει ένα βαρβάτο update στα σκαριά...πιστεύω ότι πολλά από αυτά αποτελούν παιδικές ασθένειες της συνεργασίας με την amd στη gpu..

Θα σου πω 2 πράγματα χωρίς να με παρεξηγήσεις. Εν έτη 2022 να μην υπάρχει μια 2 συσκευή στο σπίτι είναι απαράδεκτο ώστε να το έστελνες μέσα στις 7 μέρες πίσω , τουλάχιστον δανείσουν από φίλο. Το δεύτερο κ βασικό που θέλω να σου πω από προσωπική εμπειρία κ εύχομαι να σε βοηθήσω κ εσένα κ όσους έχουν πρόβλημα, ήμουν παθον πριν 7 χρόνια με μια  lg tv η ναυαρχίδα σε 55αρα που έκανε 2100ευρω στο πρώτο 20ημερο η μισή οθόνη μου έκανε νερά και η άλλη μισή δούλευε κανονικά. Παίρνω το σέρβις κ μετά από 2 μέρες μου λένε πλακέτα οκ υποτίθεται το έφτιαξαν. Μετά από 2 μέρες πάλι το ίδιο. Να μην στα πολυλογο μου στέλνουν καινούργια κούτα.παλι τα ίδια η μισή χιόνια κ η μισή να παίζει.  Μου λένε από το σέρβις για την κεραία μου το καλώδιο κ άλλα τέτοια χαζά .. μου λένε ότι αν την ξανά πάρουμε κ δεν βρεθεί τίποτα θα χρεωθώ κ θα ρίξουν την ευθύνη στην κεραία. Κάνω λοιπόν καταγραφή το πρόβλημα το σήμα της κεραίας που είναι 100% στέλνω σύνδεσμο στο YouTube κ όταν ήρθαν να την πάρουν τους έδωσα κ την επίχρυση κεραία που κάνει 60 ευρώ κ σε ένα φάκελο που τους έγραψα ότι θα τους πάω δικαστικά. Η απάντηση ήταν την επόμενη μέρα να μου δώσουν ένα χαρτί να πάω από το μαγαζί να πάρω μια άλλη TV που θέλω. Που θέλω να καταλήξω αν ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ότι κ με το μεγάλο update που σου είπαν όταν με το καλό θα έρθει δεν αποκατασταθεί το πρόβλημα προσπάθησε να καταγράψεις το πρόβλημα κ πίεσε τούς να στο φτιάξουν θες με πλακέτα θες με αντικατάσταση δεν σε ενδιαφέρει απλά να φτιαχτεί και πίστεψε με αν υπάρχουν καταγεγραμμένες αποδείξεις είναι δύσκολα να το αρνηθούν. Συγνώμη παιδιά για το σεντόνι αυτό αλλά πιστεύω να βοηθήσω μελλοντικά όσους θέλουν να κάνουν την κίνηση για επισκευή κ να έχουν κάποιες αποδείξεις στα χέρια τούς.

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, geotrvs said:

Εννοείται ότι δεν το λέει για κακό φυσικά, απλά λέω πως είναι τα πράγματα... Και να παρακαλάμε που έχουμε τέτοιο service στην Ελλάδα .

Αλλα δυστυχώς λόγω της κατάστασης με την διαθεσιμότητα, δεν είναι σώφρων να την δώσεις για το freeze.

Αν είχες θέματα με κλήσεις (πρωτεύουσα λειτουργία) της συσκευής ναι να την έδινες και θα ήταν άκρως λογικό.

Εγώ προσωπικά θα περιμένω μέχρι το επόμενο update και αν δεν λυθούν θα πάω στο service να το αφήσω (έχω άλλη συσκευή) και να δούμε τι θα συμβεί.

Προσωπικά μου κολλάει τουλάχιστον 2 φορές την ημέρα χωρίς όμως να κάνει επανεκκίνηση, απλά μετά από 30"-60" σβήνει η οθόνη και μπορώ να το ξεκλειδώσω κανονικά.

Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Έχεις ενεργοποιημένο το ξεκλείδωμα με το πρόσωπο;

iPhone 15 Pro Max + Samsung S23 Ultra

Garmin Fenix 7X Sapphire Solar

Apple Airpods pro 2

Link to comment
Share on other sites

Έχεις ενεργοποιημένο το ξεκλείδωμα με το πρόσωπο;
Το έχω αφαιρέσει απο εχθές... Και σταμάτησε να το κάνει, μεχρι σήμερα στις 19.00 το έκανε, κόλλησε και δεν ξεκολλουσε. Του έκανα χειροκίνητη επανεκκίνηση με power+volume down.

Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, challenge143 said:

Θα σου πω 2 πράγματα χωρίς να με παρεξηγήσεις. Εν έτη 2022 να μην υπάρχει μια 2 συσκευή στο σπίτι είναι απαράδεκτο ώστε να το έστελνες μέσα στις 7 μέρες πίσω , τουλάχιστον δανείσουν από φίλο. Το δεύτερο κ βασικό που θέλω να σου πω από προσωπική εμπειρία κ εύχομαι να σε βοηθήσω κ εσένα κ όσους έχουν πρόβλημα, ήμουν παθον πριν 7 χρόνια με μια  lg tv η ναυαρχίδα σε 55αρα που έκανε 2100ευρω στο πρώτο 20ημερο η μισή οθόνη μου έκανε νερά και η άλλη μισή δούλευε κανονικά. Παίρνω το σέρβις κ μετά από 2 μέρες μου λένε πλακέτα οκ υποτίθεται το έφτιαξαν. Μετά από 2 μέρες πάλι το ίδιο. Να μην στα πολυλογο μου στέλνουν καινούργια κούτα.παλι τα ίδια η μισή χιόνια κ η μισή να παίζει.  Μου λένε από το σέρβις για την κεραία μου το καλώδιο κ άλλα τέτοια χαζά .. μου λένε ότι αν την ξανά πάρουμε κ δεν βρεθεί τίποτα θα χρεωθώ κ θα ρίξουν την ευθύνη στην κεραία. Κάνω λοιπόν καταγραφή το πρόβλημα το σήμα της κεραίας που είναι 100% στέλνω σύνδεσμο στο YouTube κ όταν ήρθαν να την πάρουν τους έδωσα κ την επίχρυση κεραία που κάνει 60 ευρώ κ σε ένα φάκελο που τους έγραψα ότι θα τους πάω δικαστικά. Η απάντηση ήταν την επόμενη μέρα να μου δώσουν ένα χαρτί να πάω από το μαγαζί να πάρω μια άλλη TV που θέλω. Που θέλω να καταλήξω αν ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ότι κ με το μεγάλο update που σου είπαν όταν με το καλό θα έρθει δεν αποκατασταθεί το πρόβλημα προσπάθησε να καταγράψεις το πρόβλημα κ πίεσε τούς να στο φτιάξουν θες με πλακέτα θες με αντικατάσταση δεν σε ενδιαφέρει απλά να φτιαχτεί και πίστεψε με αν υπάρχουν καταγεγραμμένες αποδείξεις είναι δύσκολα να το αρνηθούν. Συγνώμη παιδιά για το σεντόνι αυτό αλλά πιστεύω να βοηθήσω μελλοντικά όσους θέλουν να κάνουν την κίνηση για επισκευή κ να έχουν κάποιες αποδείξεις στα χέρια τούς.

Καταγεγραμμενες αποδείξεις υπάρχουν ήδη από την τρίτη ημέρα. Οπως και η απαντηση οτι δεν εχουν να μου αντικαταστησουν συσκευη αμεσα. Προσωπικά δε θεωρώ απαράδεκτο το να μην υπάρχει δεύτερη συσκευή αντίστοιχου βεληνεκούς να με καλύψει. Αν ήταν για μια δυο μέρες φίλε μου θα το έκανα. Δεν μπορούσα όμως να μείνω για ένα μήνα με ένα κινητό του 2014 που έχω σπίτι ούτε να βγω στη ζητιανιά. Είναι εργαλείο δουλειάς το κινητό για μένα και το προηγούμενο το έσπρωξα στο πλαισιο της ανταλλαγής συσκευής.

Επαναλαμβάνω επίσης ότι το τηλ το έλεγξαν και ΔΕΝ διαπιστώθηκε κάποιο πρόβλημα για να την αντικαταστησουν.  Δε σου αλλάζουν συσκευή για ένα πρόβλημα που δεν προκύπτει στο σέρβις. Διαβάστε τι σημαινει DOA. Βέβαια θα μπορούσα να επιστρέψω τη συσκευή για να παρω το ποσό πίσω θα μου πεις. Οταν έχεις αγοράσει μια συσκευή με δόσεις όμως, το ποσό δεν αποδεσμεύεται όλο μαζί αλλά στο γυρνάνε μηνα-μηνα... και πρέπει να φεσωθείς άλλο 1,5 χιλιάρικο μετά στην κάρτα..

Ειλικρινά σας εύχομαι όσοι έχετε αναφέρει τέτοια glitches εδώ μέσα να πάτε και να σας περιμένουν με ανοιχτές αγκάλες και να σας τα αντικαταστησουν άμεσα όλα και απροβληματιστα. Πολύ αμφιβαλλω όμως..

nokia 3330 - motorola V560 -  sony ericsson K800i - LG KU990 - nokia E5 - huawei ideos x5 pro - sony xperia ray - Lg optimus L7 II - HTC one x- iphone 4- iphone 5 - ipad mini - samsung galaxy note 4 - iphone 6 - ipad air - iphone 7 plus - samsung galaxy s10+ - xiaomi pad 5 - samsung galaxy s22 ultra - samsung galaxy s23 ultra

samsung galaxy watch, samsung galaxy watch 5 pro

Toshiba Satellite L775, Dell Latitude 3420, Asus Zenbook 14 Oled

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπαίνω σε αντιδικία μαζί σου σε καταλαβαίνω κ συμφωνώ. Δεν διάβασες σωστά το μήνυμα μου όμως τι έγραψα.  Όταν σας έρθει η μεγάλη αναβάθμιση που σου είπε η samsung κ δεν διορθωθεί το πρόβλημα τι θα κάνεις;  δεν είσαι υποχρεωμένος να στο ελέγξουν πάλι κ αν σου πούνε ότι δεν έχει τίποτα πάλι; δεν πρέπει να πάρεις κάποια δραστικά μέτρα;  αυτό έγραψα. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, challenge143 said:

Δεν μπαίνω σε αντιδικία μαζί σου σε καταλαβαίνω κ συμφωνώ. Δεν διάβασες σωστά το μήνυμα μου όμως τι έγραψα.  Όταν σας έρθει η μεγάλη αναβάθμιση που σου είπε η samsung κ δεν διορθωθεί το πρόβλημα τι θα κάνεις;  δεν είσαι υποχρεωμένος να στο ελέγξουν πάλι κ αν σου πούνε ότι δεν έχει τίποτα πάλι; δεν πρέπει να πάρεις κάποια δραστικά μέτρα;  αυτό έγραψα. 

Καμία αντιδικία προς Θεού. εδώ είμαστε για να ανταλλάζουμε γνώμες για να βοηθούμαστε όλοι!. Εννοείται ότι αν μετά το  update αν δε διορθωθούν τα θέματα θα πάω να τους το αφήσω. Αυτό είχα γράψει και στον Κώστα χθες. αν θέλουν ας αλλάξουν μητρικές, πλακέτες, ό,τι θέλουν. Και νομίζω αυτό πρέπει να κάνουν όλοι. Αλλιώς ας μας την αντικαταστήσουν τη συσκευή. Και ενδεχομένως θα τους έχω στείλει και mail πριν πάω για επισκευή όπου θα τους εκθέτω το ιστορικό αναλυτικά

nokia 3330 - motorola V560 -  sony ericsson K800i - LG KU990 - nokia E5 - huawei ideos x5 pro - sony xperia ray - Lg optimus L7 II - HTC one x- iphone 4- iphone 5 - ipad mini - samsung galaxy note 4 - iphone 6 - ipad air - iphone 7 plus - samsung galaxy s10+ - xiaomi pad 5 - samsung galaxy s22 ultra - samsung galaxy s23 ultra

samsung galaxy watch, samsung galaxy watch 5 pro

Toshiba Satellite L775, Dell Latitude 3420, Asus Zenbook 14 Oled

Link to comment
Share on other sites

Και καλά θα κάνεις κι έτσι πρέπει να κάνεις... ενάμιση χιλιάρικο έσκασες είτε ντούκου είτε με δόσεις,η κάρτα χρεώθηκε οπότε απαιτείς να δουλεύει όπως πρέπει...

Konakis.
Link to comment
Share on other sites

Το standby του το βράδυ είναι απίστευτο. 3% μόνο! Με wifi ανοιχτό κιόλας. 

Και στις 2 πρώτες μέρες, που ακόμη φυσικά σκαλίζω συνέχεια, γύρισα από δουλειά το βράδυ 22:00 με 35% μπαταρία. Με το s10+ φόρτιζα και 2 φορές στη δουλειά.

Η οθόνη ΟΝΕΙΡΟ! Στη δουλειά έχουν χαζέψει όλοι. Όπως και με το 10x.

Be the change you wish to see in the world! 🧿

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους ήρθε το πρώτο 512.

Ακολουθεί πλήρης φόρτιση και σετάρισμα.

Σχόλια αργότερα.

2022-03-17 10.22.48.jpg

2022-03-17 10.25.51.jpg

Link to comment
Share on other sites

Παιδες καλημερα, απενεργοποιησα το fb services το οποιο ειδα οτι τρεχει συνεχεια και εχω αισθητη βελτιωση στη μπαταρια. Δεν ξερω αν ειναι τυχαιο και που επηρεαζει τη λειτουργια του FB (το οποιο δειχνει οτι δουλευει κανονικα προς το παρον) αλλα ειδα διαφορα και ειπα να το γραψω.

1 minute ago, theo7ashm said:

Έχει κανένας κατεβάσει την εφαρμογή expert raw της samsung; Την έχει δουλέψει κάνεις; Εντυπώσεις;

ναι το ειχα αναφερει οταν παρελαβα το κινητο, κανει τρομερα καλη δουλεια, ειδικα σε δυσκολες συνθηκες, ειναι η gcam της samsung για μενα. 

Εξισοροπει την λεπτομερεια με το θορυβο και παιρνεις ενα ιδανικο αποτελεσμα πολυ καλυτερο απο αυτοματο. Απλα επειδη παραγει και raw αρχειο (και απλο), αργει λιγο να κανει την επεξεργασια του αρχειου, δεν ειναι για πολλα γρηγορα κλικ.

2 minutes ago, costsa41 said:

Καλορίζικο!!! Το update δε βλέπω για τα παιδιά εδώ. Για αρχίστε όλοι μαζί να κάνετε τηλέφωνα και emails στη samsung και αν είναι στο σέρβις και πείτε μου κι εμένα να κάνω κι εγώ ότι έχω κι εγώ πρόβλημα να ενισχύσω την προσπάθεια.

Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

το update ειναι θεμα κορεας, δε νομιζω οτι θα καταφερεις κατι με τα τηλεφωνα. Καντε λιγη υπομονη, καθε νεα συσκευη θελει 2-3 αναβαθμισεις να στρωσει ρε παιδες, καθε χρονια τα ιδια λεμε. Ναι ενοχλητικα τα θεματα αλλα ετσι ειναι. εφοσον εισαι early adopter ξερεις οτι εχεις το ρισκο αυτο. Να εδινε κανα δωρο 200 ευρω να πω οτι ειχες λογο την προπαραγγελια, τωρα σιγα το δωρο. εμπειρα παιδια ειμαστε, ειτε το παιρνεις λιγους μηνες μετα εχοντας δει αν εχουν λυθει ολα ειτε κανεις υπομονη. και αυτοι στα σερβις οταν ολη μερα απαντανε σε τετοια τηλ χανουν τη μερα τους τσαμπα, κριμα ειναι.

Edited by Nikos_Mpl

Xperience: Nokia 3110,3310, EricssonT65, T68,Z600,k700,k750,k810,G900,C905,nokia N79,N8,xperia ARC S,neo V, P, Τ, Z, Z1, Asus padfone infinity 2, xperia Z1c,M,Galaxy tab S, xperia Z3c, Galaxy S6edge, S7edge, HTC M7, xperia Z5c, G5, S8+, G6, U11, Note 8, OP 5T, Μate 10pro, Lg V30, Galaxy S9+, Note 9, S10+,Zenfone 5z,mate 20 pro,op 7 pro,LG v40,note 10+,p30 pro, xperia 1ii, s20 ultra, s20+, note 20 ultra, LG G8, xperia 5ii,iphone 12 pro max,s21 ultra, OP 9 pro, iphone 13 pro, s22 ultra, a52s 5G, xperia 5iv, a53, s23,s23 ultra, iphone 14 pro, a54, xperia 1v

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Anlibafojo said:

Επιτέλους ήρθε το πρώτο 512.

Ακολουθεί πλήρης φόρτιση και σετάρισμα.

Σχόλια αργότερα.

2022-03-17 10.22.48.jpg

2022-03-17 10.25.51.jpg

Καλοριζικο με γεια !!!!!!!!!!! Να περνουμε σειρα και εμεις οι υπολοιποι που παραγγειλαμε το κοκκινο 128gb

Samsung Galaxy S24 ULTRA 512GB Yellow - iPhone 15 Pro 256GB Titanim Blue

Quote

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Nikos_Mpl said:

Παιδες καλημερα, απενεργοποιησα το fb services το οποιο ειδα οτι τρεχει συνεχεια και εχω αισθητη βελτιωση στη μπαταρια. Δεν ξερω αν ειναι τυχαιο και που επηρεαζει τη λειτουργια του FB (το οποιο δειχνει οτι δουλευει κανονικα προς το παρον) αλλα ειδα διαφορα και ειπα να το γραψω.

ναι το ειχα αναφερει οταν παρελαβα το κινητο, κανει τρομερα καλη δουλεια, ειδικα σε δυσκολες συνθηκες, ειναι η gcam της samsung για μενα. 

Εξισοροπει την λεπτομερεια με το θορυβο και παιρνεις ενα ιδανικο αποτελεσμα πολυ καλυτερο απο αυτοματο. Απλα επειδη παραγει και raw αρχειο (και απλο), αργει λιγο να κανει την επεξεργασια του αρχειου, δεν ειναι για πολλα γρηγορα κλικ.

το update ειναι θεμα κορεας, δε νομιζω οτι θα καταφερεις κατι με τα τηλεφωνα. Καντε λιγη υπομονη, καθε νεα συσκευη θελει 2-3 αναβαθμισεις να στρωσει ρε παιδες, καθε χρονια τα ιδια λεμε. Ναι ενοχλητικα τα θεματα αλλα ετσι ειναι. εφοσον εισαι early adopter ξερεις οτι εχεις το ρισκο αυτο. Να εδινε κανα δωρο 200 ευρω να πω οτι ειχες λογο την προπαραγγελια, τωρα σιγα το δωρο. εμπειρα παιδια ειμαστε, ειτε το παιρνεις λιγους μηνες μετα εχοντας δει αν εχουν λυθει ολα ειτε κανεις υπομονη. και αυτοι στα σερβις οταν ολη μερα απαντανε σε τετοια τηλ χανουν τη μερα τους τσαμπα, κριμα ειναι.

Ας ξεραμε ότι θα διορθωθεί σίγουρα Νίκο και δε θα μας ένοιαζε. Όσο για το δώρο, γιατί λες "ας εδινε"; εγώ με κουπόνι 100 ευρώ και galaxy buds pro σαν να πήρα δώρο 200plus ευρώ είναι..

nokia 3330 - motorola V560 -  sony ericsson K800i - LG KU990 - nokia E5 - huawei ideos x5 pro - sony xperia ray - Lg optimus L7 II - HTC one x- iphone 4- iphone 5 - ipad mini - samsung galaxy note 4 - iphone 6 - ipad air - iphone 7 plus - samsung galaxy s10+ - xiaomi pad 5 - samsung galaxy s22 ultra - samsung galaxy s23 ultra

samsung galaxy watch, samsung galaxy watch 5 pro

Toshiba Satellite L775, Dell Latitude 3420, Asus Zenbook 14 Oled

Link to comment
Share on other sites

  • The topic was locked
  • The topic was unlocked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...