Jump to content

Anlibafojo

Members
  • Δημοσιεύσεις

    457
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About Anlibafojo

  • Ημ. Γέννησης Νοέμβριος 7

Συσκευή

  • Συσκευή
    S22 ultra 512

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Vodafone - Ελλάδα

Περιοχή

  • Περιοχή
    Σαλαμίνα

Πρόσφατοι Επισκέπτες

Το μπλοκ πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.

Anlibafojo's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/14)

  • Very Popular Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

27

Φήμη

  1. Ναι. Από το Μάρτιο που το πήρα και δεν μου παρουσίασε ποτέ κόλλημα.
  2. Ενημερωτικά για κάθε περίπτωση. Χθες το βράδυ ξαφνικά μου έβγαλε μήνυμα ότι η σύνδεση Wi-Fi είναι χωρίς δεδομένα και έγινε σε όλα τα δίκτυα που έχω. Μετά από ψάξιμο βρήκα ότι είχε φάει κόλλημα το τηλέφωνο και έκανα επαναφορά ρυθμίσεων δικτύου και μέσω Smart Switch τους αποθηκευμένους κωδικούς από backup και επανήλθε κανονικά.
  3. Το NFC δεν καταναλώνει καθόλου μπαταρία. Λειτουργεί επαγωγικά και μόνο κατά τη χρήση έχει κάποια ελάχιστη κατανάλωση. Το έχω πάντα ανοιχτό και δεν αναφέρεται καν στην ημερήσια κατανάλωση.
  4. Ε ναι! Ή περιμένεις να στη βγάλει το τηλέφωνο, το ίδιο είναι. Από PC κάνει λίγο χρόνο παραπάνω να περάσει.
  5. Επίπεδο επιδιόρθωσης ασφαλείας : 2022-11-01 https://doc.samsungmobile.com/SM-S908B/EUX/doc.html • Η συνολική σταθερότητα των λειτουργιών έχει βελτιωθεί. • Η ασφάλεια της συσκευής σας βελτιώθηκε.
  6. Και εγώ δε βρήκα τρόπο να το αφαιρέσω. Ίσως σε κάποια ενημέρωση το αλλάξουν.
  7. Δεν είχα βάλει το RegiStar και μου έβγαλε το πρωί ειδοποίηση το NiceLock πως υπάρχει νέο module. Το κατέβασα με τον NiceLock Downloader το εγκατέστησα και δουλεύει μια χαρά.
  8. Άνοιξε τις ρυθμίσεις και γράψε στην αναζήτηση επαναφορά ρυθμίσεων δικτύου και θα στο βγάλει. Να ξέρεις ότι θα πρέπει να ξαναπεράσεις κωδικούς wifi και όλες τις συνδέσεις Bluetooth.
  9. Το έλεγα από την αρχή ότι κρασάει η εφαρμογή. Ακόμα και έτσι είναι αφύσικο να μη δουλεύει σε WQHD+ αλλιώς θα το απαιτούσε η ίδια η εφαρμογή. Προφανώς κάποιο πρόβλημα δεν της επιτρέπει τη λειτουργία σε κάποιες συσκευές και ελπίζω σύντομα να λυθεί από τη Samsung. Όσο για τη λευκή φωτογραφία παίξε λίγο με τις ρυθμίσεις focus και WB αλλά να έχεις υπόψιν ότι επηρεάζεται πάρα πολύ από τον πέριξ φωτισμό σπιτιών δημ. φωτισμού κλπ. Κατάλληλα μέρη είναι κατά προτίμηση περιοχές σκοτεινές, λόφοι παραλίες κλπ.
  10. Κάνε ένα έλεγχο και σιγουρέψου ότι έχεις πράγματι WQHD+ γιατί και στης κόρης μου που δούλευε από την αρχή διαπίστωσα ότι το είχε σε FHD+ και μόλις της ανέβασα την ανάλυση κρασάρισε.
  11. Βάλε την ανάλυση οθόνης σε WQHD+ και κοίτα αν δείχνει τον ουρανό.
  12. Ναι την είδα. Κατάργησα την προηγούμενη εφαρμογή εκκαθάρισα την cache της συσκευής έκανα εγκατάσταση την νέα ενημέρωση αλλά πάλι κρασάρει όταν επιλέγεις εμφάνιση του ουρανού. Edit: Δοκίμασα τη λύση που δίνει αυτός στο samsung Community https://us.community.samsung.com/t5/Galaxy-S22/Expert-RAW-Astrophotography-SOLUTION-FIXED/m-p/2427485 με τη νέα ενημέρωση κατεβάζοντας την ανάλυση σε FHD+ και εμφανίζεται ο ουρανός.
  13. Επανέρχομαι στο θέμα κρασάρισμα (σε όσους συμβαίνει) της expert RAW όταν στην αστροφωτογραφία πατάς για εμφάνιση του χάρτη του ουρανού. Χθες λοιπόν έδωσε μια ενημέρωση της εφαρμογής αλλά δεν άλλαξε κάτι και πάλι κρασάρει. Χθες κάποιος στο Samsung Community έγραψε οτι μάλλον βρήκε μια λύση χαμηλώνοντας την ανάλυση. https://us.community.samsung.com/t5/Galaxy-S22/Expert-RAW-Astrophotography-SOLUTION-FIXED/m-p/2427485 Σήμερα το πρωί 1/11/2022 η εφαρμογή έχει αφαιρεθεί από το galaxy store και δεν μπορείς να την κατεβάσεις πλέον. https://us.community.samsung.com/t5/Samsung-Apps-and-Services/Expert-Raw-missing-from-store/m-p/2428008#M74376 Ελπίζω ότι σύντομα θα δοθεί μια λύση για όσους έχουν το πρόβλημα.
  14. Να τη βγάλεις. Θα απενεργοποιηθεί αυτόματα όπως γίνεται όταν αντικαθιστάς τη sim με νεώτερη μόλις ενεργοποιηθεί η esim.
  15. Βγάλε την sim από τη συσκευή εφόσον είναι ο ίδιος αριθμός και ακολούθησε τις οδηγίες της esim και του τηλεφώνου. Είναι πολύ εύκολη η διαδικασία.
×
×
  • Create New...