Jump to content

Vodafone HOME Internet & Double Play


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Όπως είχα προαναφέρει χάλια η μετάδοση των αγώνων από την VODAFONE TV,

Και για να είμαι ειλικρινής τα κανάλια παίζουν κανονικά αλλά σε αθλητικό σημαντικό αγώνα τα σπασίματα στην εικόνα δεν έχουν τελειωμό.

Το ποτήρι ξεχείλισε εχθές στον αγώνα Ατρόμητος Ολυμπιακός. Φώναξα και παρέα να το δούμε και έγινα ρεζίλι.

Από τον προηγούμενο αγώνα Ολυμπιακός ΑΕΚ είχα στείλει e-mail για την αποδέσμευση μου καθώς και να μην χρεωθώ καμία ρήτρα.

Απάντηση δεν έχω πάρει. Σήμερα έστειλα έντονο e-mail για την αποδέσμευση μου στα Novasports.

Εκεί λοιπόν που κοίταζα και για VDSL ανακαλύπτω ξαφνικά για πρώτη φορά στα χρονικά ότι η Vodafone Πλέον έχει κάλυψη. (Πριν μια εβδομάδα δεν είχε)

Με την ευκαιρία να αναφέρω και τα παράπονα μου για το Vodafone TV και την αθλητική συνδρομή ρωτάω και για το πενηντάρι VDSL και μου λέει ο εκπρόσωπος το εξής: Ναι έχουμε κάλυψη με εγγύηση ταχύτητας μέχρι 45 αλλά επειδή η υποδομή περνάει μέσα από την Cosmote δεν γίνεται να έχετε VDSL γιατί έχετε Vodafone TV.

Εγώ καίγομαι για VDSL.

Τώρα ζήτησα να με καλέσουν για διακοπή για το Vodafone Τv και μπας βρούμε την χρυσή τομή.

Επίσης μου είπε για VDSL το πακέτο μου πάει περίπου στα 33€ ενώ εγώ βρίσκομαι στα 17 και δωρεάν το Vodafone TV.

 

Μπορείς να μου πεις τι πρόγραμμα έχεις και πληρώνεις 17 Ευρώ;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 7,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Μπορείς να μου πεις τι πρόγραμμα έχεις και πληρώνεις 17 Ευρώ;

24 Ιντερνετ, 5 ώρες προς κινητά, απεριόριστα σταθερά, δωρεάν το vodafone tv για 2 χρόνια.

Τελική τιμή: 16,98€ συνολική έκπτωση 65%

Link to comment
Share on other sites

Έχει κάποιος νούμερο σταθερού με αστική χρέωση από εξυπηρέτηση πελατών για φορητότητα με ενδιαφέρει.

 

Όχι τηλέφωνο εξωτερικού συνεργάτη.

Όχι το 13830 γιατί από πάροχο wind που έχω τώρα έχει μεγάλη χρέωση.

 

Ευχαριστώ.

Edited by tigreos
Link to comment
Share on other sites

ΓΕΙΑ ΣΑΣ..εκανα στις 21.01 συμβολαιο στην βονταφον σταθερης μς τηλεοραση.η κα που μου τηλεφωνησε με διαβεβαιωσε οτι θα μου στειλει ενα ρουτερ της προκοπης με 2 κεραιες και κουμπι για να ανοιγοκλεινω το wifi.αντι για αυτο σημερα 12/2 μου στειλανε ενα ρουτερ της κακιας ωρας χωρις τον εξοπλισμο και πρεπει λεει να το συνδεσω για τρεις μερες για να μου στειλουν εξοπλισμο.συνδεθηκα στην βονταφον στις 8/2.ξερει κανεις αν μπορω να ξαναγυρισω στην παλια μου συνδεση στην φορθνετ χωρις κοστος;στην βονταφον μου ειπανε οτι για την διακοπη θελουν 155 ευρω προστιμο λενε.μπορει κανεις να βοηθησει;
Link to comment
Share on other sites

ΓΕΙΑ ΣΑΣ..εκανα στις 21.01 συμβολαιο στην βονταφον σταθερης μς τηλεοραση.η κα που μου τηλεφωνησε με διαβεβαιωσε οτι θα μου στειλει ενα ρουτερ της προκοπης με 2 κεραιες και κουμπι για να ανοιγοκλεινω το wifi.αντι για αυτο σημερα 12/2 μου στειλανε ενα ρουτερ της κακιας ωρας χωρις τον εξοπλισμο και πρεπει λεει να το συνδεσω για τρεις μερες για να μου στειλουν εξοπλισμο.συνδεθηκα στην βονταφον στις 8/2.ξερει κανεις αν μπορω να ξαναγυρισω στην παλια μου συνδεση στην φορθνετ χωρις κοστος;στην βονταφον μου ειπανε οτι για την διακοπη θελουν 155 ευρω προστιμο λενε.μπορει κανεις να βοηθησει;

 

Καλησπέρα,

 

Εφόσον υπάρχει συμβόλαιο, για να το σπάσεις πρέπει να πληρώσεις τη ρήτρα.

 

Δεν καταλαβαίνω όμως τι εννοείς "της κακιάς ώρας". Προσωπικά μου έστειλαν πρόσφατα ρούτερ από τη Vodafone, ένα μικρό άσπρο, ZTE και είναι άριστο.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

ΓΕΙΑ ΣΑΣ..εκανα στις 21.01 συμβολαιο στην βονταφον σταθερης μς τηλεοραση.η κα που μου τηλεφωνησε με διαβεβαιωσε οτι θα μου στειλει ενα ρουτερ της προκοπης με 2 κεραιες και κουμπι για να ανοιγοκλεινω το wifi.αντι για αυτο σημερα 12/2 μου στειλανε ενα ρουτερ της κακιας ωρας χωρις τον εξοπλισμο και πρεπει λεει να το συνδεσω για τρεις μερες για να μου στειλουν εξοπλισμο.συνδεθηκα στην βονταφον στις 8/2.ξερει κανεις αν μπορω να ξαναγυρισω στην παλια μου συνδεση στην φορθνετ χωρις κοστος;στην βονταφον μου ειπανε οτι για την διακοπη θελουν 155 ευρω προστιμο λενε.μπορει κανεις να βοηθησει;

 

Αφού θα σου στείλοουν τον εξοπλισμό σε 3 ημέρες δεν βλέπω πραγματικά τον λόγο να φύγεις.

Αν φύγεις θα σου δώσει η Forthnet το modem πιό γρήγορα ;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

Είχα συμβόλαιο με την Vodafone το οποίο και τήρησα μέχρι το τέλος.

2 μήνες πρίν λήξει πήγα σε κατάστημα της vodafone και δήλωσα ότι θα διακόψω στο τέλος του συμβολαίου.

Η κοπέλα έκανε αυτό (προφανώς θέλω να πιστεύω) που έπρεπε να κάνει και μου είπε ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου.

Πράγματι μου έστειλαν μήνυμα ότι βρίσκομαι σε διαδικασία διακοπής χωρίς όμως τηλεφωνική επικοινωνία.

Μετά το "υποτιθέμενο" τέλος του συμβολαίου και αφού εχω εξωφλήσει και τον τελευταίο λογαριασμό ως εκ θαύματος η σύνδεση δεν είχε διακοπεί.

Λιγες μέρες πριν την ημερομηνία της διακοπής ξαναπήγα στο κατάστημα όπου η κοπέλα μου επιβεβαίωσε ότι στις 5/1/18 η σύνδεση θα διακοπεί.

Ομως μου έστειλαν καινούριο λογαριασμό.

Ξανά στο κατάστημα για να διαμαρτυρηθώ και η κοπέλα μου λέει ότι έπρεπε να είχα ξαναπάει στο κατάστημα.

Διαμαρτυρήθηκα φυσικά με έντονο τρόπο γιατί δεν είναι δυνατόν να γίνεται αυτό και ούτε έχω χρόνο.

Με λίγα λόγια γίναμε μαλλιά-κουβάρια.

Η αλητεία σε όλο της το μεγαλείο.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

Είχα συμβόλαιο με την Vodafone το οποίο και τήρησα μέχρι το τέλος.

2 μήνες πρίν λήξει πήγα σε κατάστημα της vodafone και δήλωσα ότι θα διακόψω στο τέλος του συμβολαίου.

Η κοπέλα έκανε αυτό (προφανώς θέλω να πιστεύω) που έπρεπε να κάνει και μου είπε ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου.

Πράγματι μου έστειλαν μήνυμα ότι βρίσκομαι σε διαδικασία διακοπής χωρίς όμως τηλεφωνική επικοινωνία.

Μετά το "υποτιθέμενο" τέλος του συμβολαίου και αφού εχω εξωφλήσει και τον τελευταίο λογαριασμό ως εκ θαύματος η σύνδεση δεν είχε διακοπεί.

Λιγες μέρες πριν την ημερομηνία της διακοπής ξαναπήγα στο κατάστημα όπου η κοπέλα μου επιβεβαίωσε ότι στις 5/1/18 η σύνδεση θα διακοπεί.

Ομως μου έστειλαν καινούριο λογαριασμό.

Ξανά στο κατάστημα για να διαμαρτυρηθώ και η κοπέλα μου λέει ότι έπρεπε να είχα ξαναπάει στο κατάστημα.

Διαμαρτυρήθηκα φυσικά με έντονο τρόπο γιατί δεν είναι δυνατόν να γίνεται αυτό και ούτε έχω χρόνο.

Με λίγα λόγια γίναμε μαλλιά-κουβάρια.

Η αλητεία σε όλο της το μεγαλείο.

 

Θα σου πρότεινα να κάνεις έγγραφη αμφισβήτηση των χρεώσεων μετά την ημερομηνία της αίτησης διακοπής, με κοινοποίηση σε ΕΕΤΤ και Συνήγορο Καταναλωτή. Βεβαίως η διακοπή δεν γίνεται ποτέ αμέσως, αλλά δύο μήνες παραπάει...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

Είχα συμβόλαιο με την Vodafone το οποίο και τήρησα μέχρι το τέλος.

2 μήνες πρίν λήξει πήγα σε κατάστημα της vodafone και δήλωσα ότι θα διακόψω στο τέλος του συμβολαίου.

Η κοπέλα έκανε αυτό (προφανώς θέλω να πιστεύω) που έπρεπε να κάνει και μου είπε ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου.

Πράγματι μου έστειλαν μήνυμα ότι βρίσκομαι σε διαδικασία διακοπής χωρίς όμως τηλεφωνική επικοινωνία.

Μετά το "υποτιθέμενο" τέλος του συμβολαίου και αφού εχω εξωφλήσει και τον τελευταίο λογαριασμό ως εκ θαύματος η σύνδεση δεν είχε διακοπεί.

Λιγες μέρες πριν την ημερομηνία της διακοπής ξαναπήγα στο κατάστημα όπου η κοπέλα μου επιβεβαίωσε ότι στις 5/1/18 η σύνδεση θα διακοπεί.

Ομως μου έστειλαν καινούριο λογαριασμό.

Ξανά στο κατάστημα για να διαμαρτυρηθώ και η κοπέλα μου λέει ότι έπρεπε να είχα ξαναπάει στο κατάστημα.

Διαμαρτυρήθηκα φυσικά με έντονο τρόπο γιατί δεν είναι δυνατόν να γίνεται αυτό και ούτε έχω χρόνο.

Με λίγα λόγια γίναμε μαλλιά-κουβάρια.

Η αλητεία σε όλο της το μεγαλείο.

 

Έκανες γρατη αίτηση διακοής την πρώτη φορά και έχεις αντίγραφο; μέχρι και 30 μέρες μετα προγραμματίζεται η διακοπή και αμέσως μετα εκδίδεται εκκαθαριστικός λογαριασμός. Μηπως λοιπον ειναι ο τελευταίος εκκαθαριστικος αυτος που ελαβες;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα

Θέλω να κάνω φορητοτητα από ΟΤΕ ίντερνετ σε Vodafone αλλά στην τηλεφωνική επικοινωνία μου είπαν ότι χρειάζεται μια εγγύηση 300 ευρώ για να προχωρήσουμε την διαδικασία. Τι είναι αυτό; καινούργιο; είχα κ παλιά ίντερνετ στην Vodafone αλλά μετά από κάποιους μήνες άλλαξα σπίτι κ στην αίτηση μεταφοράς ο ΟΤΕ τους την ακύρωσε λόγω έλλειψης ζευγους με αποτέλεσμα να ακυρωθεί η αίτηση. Τώρα που τελείωσε η δέσμευση που έχω στον ΟΤΕ θέλω να επιστρέψω στην Vodafone και μου είπαν για την εγγύηση. Τι μου προτείνετε να κάνω; πριν πάω σε άλλο εναλλακτικο.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Device : Samsung Galaxy 3 (GT I5801)

Rom : Kyrillos' ROM v10 GWK74 beta

Kernel : CM7-kernel 1.3 H.V.

Min Freq: 83Mhz, Max Freq:1200Mhz

Init.d Scripts: Supercharger Storage Method Used: Hybrid Data2SD

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα

Θέλω να κάνω φορητοτητα από ΟΤΕ ίντερνετ σε Vodafone αλλά στην τηλεφωνική επικοινωνία μου είπαν ότι χρειάζεται μια εγγύηση 300 ευρώ για να προχωρήσουμε την διαδικασία. Τι είναι αυτό; καινούργιο; είχα κ παλιά ίντερνετ στην Vodafone αλλά μετά από κάποιους μήνες άλλαξα σπίτι κ στην αίτηση μεταφοράς ο ΟΤΕ τους την ακύρωσε λόγω έλλειψης ζευγους με αποτέλεσμα να ακυρωθεί η αίτηση. Τώρα που τελείωσε η δέσμευση που έχω στον ΟΤΕ θέλω να επιστρέψω στην Vodafone και μου είπαν για την εγγύηση. Τι μου προτείνετε να κάνω; πριν πάω σε άλλο εναλλακτικο.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Για να ζητάνε εγγύηση το πιθανότερο είναι να φαίνεται κάπου παλιά σου οφειλή ή κάποια αρνητική καταγραφή στην καρτέλα σου.

(σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης

Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3

Link to comment
Share on other sites

Παλιά οφειλη δεν νομίζω αφού είχα κάνει σύνδεση στο παρελθόν μέχρι το σημείο της μεταφοράς. Αρνητική καταγραφή για πιο λόγο; εγώ φταίω που ο ΟΤΕ δεν είχε Ν τους δώσει ζεύγος όταν μετακομισα;

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Device : Samsung Galaxy 3 (GT I5801)

Rom : Kyrillos' ROM v10 GWK74 beta

Kernel : CM7-kernel 1.3 H.V.

Min Freq: 83Mhz, Max Freq:1200Mhz

Init.d Scripts: Supercharger Storage Method Used: Hybrid Data2SD

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμένα.

Βασικά θέλω να γνωστοποιήσω το πρόβλημα μου για καθυστέρηση διακοπής και κατάργησης της σύνδεσης σταθερής και internet Vodafone που έχω στην Αθήνα (τώρα έχω μετακομίσει επαρχία). Ας τα πάρουμε από την αρχή..

Στις 11 του Ιανουαρίου επισκέφτηκα ένα κατάστημα Vodafone στην Αθήνα και έκανα αίτηση για μεταφορά τις σταθερής και ιντερνέτ στην καινούργια μου κατοικία σε άλλη πόλη εκτός Αθηνών( Επαρχία).

Ύστερα από διαβεβαίωση τους μου είπαν ότι θα έκλειναν την γραμμή μετά από 3 ημέρες ώστε φεύγοντας από το παλιό σπίτι δεν θα μπορούσε κάποιος να την χρησιμοποιήσει εν άγνοια μου, αλλά και στην ίδια την αίτηση το αναφέρει γραπτός.

Μετά από ένα εύλογο διάστημα και ενώ είμαι επαρχία με ενημερώνουν ότι στην περιοχή που είμαι δεν υπάρχει κάλυψη από την Vodafone και αν θέλω να κάνω αίτηση για φορητότητα σε άλλη εταιρεία.

Με παρενεσει του ίδιου του υπαλλήλου αλλά και με δικό μου "ερώτημα" του λέω αφού το νούμερα δεν θα είναι το ίδιο λόγο άλλης πόλης να προχωρήσουμε σε κατάργηση τής γραμμής και με διαβεβαίωσε ότι θα δημιουργήθη το αίτημα μου.

Αφού πέρασαν μερικές μέρες μου έρχεται μέσω sms μύνημα ότι ο καινούργιος λογαριασμός θα μου σταλεί στην καινούργια διεύθυνση, νομίζοντας ότι θα είναι ο τελικός (με τοίχων οφηλες του πρώτου δεκαημέρου του Ιανουαρίου) μένω ήσυχος.

Στις αρχές του Φεβρουαρίου έρχεται ο λογαριασμός και παρατηρώ όχι ότι δεν είναι ο τελικός αλλά πέρα από το πάγιο ποσό που πλήρωνα κάθε μήνα υπάρχει και επιπλέων χρέωση ίση με το πάγιο από τηλέφωνα που δεν έκανα (είχα μετακομίσει το διάστημα αυτό). Με άμεση συνομιλία πού είχα με υπάλληλο της Vodafone μέσω της εξυπηρέτησης πελατών στο γνωστό νούμερο τις εταιρίας μου είπε ότι δεν έχει γίνει κάποια αίτηση για κατάργηση τις γραμμής μετά την αποτυχημένη μεταφορά λόγο μη κάλυψης δίκτυου και έγινε επαναφορά στην παλιά μου κατοικία. Σε ερώτηση μου ποιοι είναι οι αριθμοί που έχουν κληθεί και από ποιους έγιναν, (ξέρω ότι το προηγούμενο σπίτι είναι ακατοίκητο λόγο τηλεφωνικής επικοινωνίας πού έγινε με την ιδιοκτήτρια μου) απάντησε ότι δεν μπορούμε να δούμε γιατί είναι νούμερα εξωτερικού ή 090 δεν θυμάμαι ακριβώς λόγο του εκνευρισμού που είχα. Δίνοντας τόπο στην οργή και αφού με καθησύχασε λέγοντας μου ότι τώρα θα κάνουμε την αίτηση για κατάργηση ηρέμησα και δίνοντας του τα στοιχεία μου με ενημέρωσε ότι η αίτηση μου έγινε. Τις επόμενες μέρες ξαναπαίρνω τηλέφωνο στην γραμμή εξυπηρέτησης Vodafone και έκπληκτος ακούω να μου λέει ένας άλλος υπάλληλος ότι δεν έχει γίνει κατάργηση αλλά διακοπή και ότι παραμένει το νούμερο με αποτέλεσμα να εξακολουθώ να πληρώνω πάγιο ( υπόψη ο πρώτος υπάλληλος ήταν αυτούς που μου προτείνε κατάργηση και όχι διακοπή λόγο διαφορετικής πόλης) ηφαίστειο μέσα μου, αλλά προσπαθώ να είμαι ευγενικός, για να με ηρεμήσει μου λέει θα κάνουμε κατάργηση τις γραμμής τώρα, οκ του λέω ξανά μια από τα ίδια και ότι σε τρεις εργάσιμες μέρες θα σας πάρουν για να σάς ενημερώσουν. Περνάνε 3 μέρες ξαναπαίρνω στην εξυπηρέτηση Vodafon το σηκώνει μια κοπέλα, μου λέει αίτηση δεν έχει γίνει και ότι πρέπει να πάω σε κατάστημα με την ταυτότητα μου για να την κάνω, τι να νιώσει κανείς μετά από τόση κοροϊδία, αλλά έχει συνέχεια η κωμωδία ή τραγωδία.

Πηγαίνω στο κατάστημα Vodafon και ζητάω να γίνει κατάργηση γραμμής τηλεφώνου και ιντερνέτ λόγο μεταφοράς και μη κάλυψης από την εταιρεία σας στην περιοχή που μένω λέω, μπαίνει στο σύστημα ή υπάλληλος και μου λέει δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι εμείς μόνο από το κέντρο εξυπηρέτησης Vodafone μπορείτε να κάνετε, με τα πολλά και αφού μιλάει στο τηλέφωνο δέχεται να βγάλει φωτοτυπία την ταυτότητα μου και απλός γράφει στο χάρτη της φωτοτυπίας ότι αιτούμε κατάργηση γραμμής. Με τα χίλια δύο την πειθώ να μου δώσει ένα αντίγραφο τις φωτοτυπίας με την υπογραφή της και την ημερομηνία που επισκέφτηκα το συγκεκριμένο κατάστημα. Δεν μου αρέσει να κάνω καταγγελίες αλλά αν στο επόμενο διάστημα δεν υπάρξει κάποια λύση σκέφτομαι να απευθυνθώ στο ινστιτούτο καταναλωτών.

Edited by Zoro2018
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Έχει ανανεώσει κάποιος πρόσφατα double play? Ξέρετε τί τιμές παίζουν? Μέχρι τώρα πλήρωνα ~18€ χωρίς τηλεφωνία, αλλά πριν λίγους μήνες έβλεπα ότι μπορείς να εξασφαλίσεις στα ίδια χρήματα και λεπτά ομιλίας...
Link to comment
Share on other sites

Εμένα με κάλεσαν και ανανέωσα τηλεφωνικά το συμβόλαιο. Πληρώνω 24 ευρώ το μήνα για ίντερνετ, 300 λεπτά κινητό και απεριόριστα σταθερά. Κανονικά είναι 25 αλλά επειδή το πληρώνω μέσω ebill κάνει έκπτωση 1 ευρώ. Η ανανέωση συμβολαίου κόστισε 5 περίπου ευρώ.
Link to comment
Share on other sites

Εμένα με κάλεσαν και ανανέωσα τηλεφωνικά το συμβόλαιο. Πληρώνω 24 ευρώ το μήνα για ίντερνετ, 300 λεπτά κινητό και απεριόριστα σταθερά. Κανονικά είναι 25 αλλά επειδή το πληρώνω μέσω ebill κάνει έκπτωση 1 ευρώ. Η ανανέωση συμβολαίου κόστισε 5 περίπου ευρώ.

 

 

 

Γιατί ;;;

Πλέον η ανανέωση συμβολαίου στην ίδια εταιρεία έχει επιπλέον κόστος ;;;

 

Ο Χριστός και η Παναγία πια.

 

 

Sent from my iPad Pro.

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

Ναι, εαν δεν κάνω λάθος, αυτή η χρέωση μπήκε απο 1/1/18

 

Η χρέωση για την ανανέωση του συμβολαίου είναι αν οχι 2, έναν χρόνο σίγουρα. Έπρεπε να επιμείνεις να μην την πληρώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Και ο άγιος φοβέρα θέλει.

Αφού λοιπόν "πλακωθήκαμε" με την Vodafone για την τηλεόραση και τα αθλητικά που είχαν πρόβλημα, ζήτησα οριστική διακοπή της TV χωρίς καμία ρήτρα και αναβάθμιση της γραμμής σε 50 VDSL στα 27€ και χωρίς κόστος αναβάθμισης συμβολαίου.

Φυσικά όλα αυτά κατόπιν αίτημα φορητότητας γιατί με παράπονα δεν καταλάβαιναν.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεν ξέρω εαν εχει αναφερθεί και στο παρελθόν.

Η γραμμή μου στο σπίτι, επειδή βρίσκομαι μακριά απο το κέντρο, δεν μπορεί να συγχρονίσει και να πιάσει ταχύτητες πάνω απο 8 με 9 Mbps.

Αυτό ειναι επιβεβαιωμένο απο τους τεχνικούς τόσο του ΟΤΕ (πριν τους αφήσω και πάω HOL) όσο και της HOL (πριν γίνει vodafone).

Μπορώ να ζητήσω έκπτωση στον λογαριασμό αφού τεχνικά δεν ειναι εφικτό (για την ώρα) να πιάσω αυτά τα 24Mbps που αναφέρει η vodafone;

Απο τα 8 μέχρι τα 24 είναι μεγάλη διαφορά την ταχύτητα.

[ f i l i p p o s ]

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα, ειμαι συνδρομητης vodafone σταθερης και ιντερνετ και 20 μερες πριν την ληξη του συμβολαιου θελω να αλλαξω εταιρεια.

μου εκαναν προσφορα απο αλλο παροχο και θα παω εκει. θελω να ρωτησω τα εξης:

1. θα μου ζητησουν να πληρωσω κατι εξτρα απο vodafone (τελος αποδεσμευσης, ρητρα κτλ επειδη φευγω 20 μερες νωριτερα)?

2. υποτιθεται ο τελευταιος μηνας ειναι προπληρωμενος στην αρχη, τι λογαριασμο να περιμενω?

ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

@filippos Δεν μπορείς να κάνεις κάτι γιατί είναι εως 24Mbps. Να φανταστείς εγώ πιάνω 5Mbps. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι ίσως να τους πιέσεις να σου βάλουν VDSL (αν έχουν) στην ίδια τιμή. Αλλά μην νομίσεις οτι θα πιάσεις καλες ταχύτητες. Γενικά οι απομακρυσμένες περιοχές είναι θέμα, γιατί συνήθως οποιον πάροχο και να βάλεις επειδή πατάει πάνω στο δίκτυο του ΟΤΕ δεν θα δεις διαφορά.

 

@sakkouk Θα πληρώσεις τέλος διακοπής. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να πεις στον νέο πάροχο να κινήσει τις διαδικασίες σε 20 μέρες για να εισαι καλυμμένος 100% με την τωρινη σου εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...