Jump to content

Τα πάντα για τα καρτοκινητά της Cosmote


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εδώ και κάποια ώρα έχουν αναφερθεί πάρα πολλά προβλήματα οσον αφορά τις κλήσεις φωνής της Cosmote

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 44,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

8 minutes ago, minotavros said:

Έχει κάποιος πρόβλημα δικτύου στο Ηράκλειο Κρήτης? Ούτε μπορώ να πάρω τηλέφωνο ούτε να με πάρουν

Poco f3 via Tapatalk
 

Και Θεσσαλονίκη τα ίδια ούτε να πάρω ούτε να με πάρουν δοκίμασα 3 διαφορετικά τηλ cosmote όλα νεκρά 

[sIGPIC][/sIGPIC]

''ΖΗΣΕ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΡΙΟ''

"Οι απόψεις είναι σαν τις κω@@@πίδες. Όλοι έχουν από μία."

smrtphone history:HTC Desire**SONY XPERIA SP**LG G3 32Gb**LG G4**ΧΙΑΟΜΙ ΜΙ 9Τ

Link to comment
Share on other sites

Είναι γενικότερο το πρόβλημα, θα το φτιάξουν μέχρι το βράδυ ( έτσι είπαν από το αρμόδιο τμήμα ). Τα δεδομένα μέχρι στιγμής λειτουργούν κανονικά και οι εισερχόμενες κλήσεις ( στο Ίλιον Αττικής ).

Edited by Brainmorf

Everything is a frequency 

Link to comment
Share on other sites

εγώ στο βασικό μου νούμερο δεν μπορώ να στείλω sms και να καλέσω κάποιον και του πατέρα μου είναι μια χαρά. Μου είπαν μέσα στο επόμενο δίωρο θα λυθεί

Link to comment
Share on other sites

χωρισ ίντερνετ κα σήμερα  50 λεπτά αναμονή ώσπου έκλεισε η γραμμή. δεν έχω λόγια, πρώτη φορά συναντάω τέτοιο μπουρδ**ο.αντε τώρα πάλι αύριο να κάνω φορητοτητα στη vodafone , πάνε και τα χρήματα που έβαλα για ανανέωση.

adok13
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, adok13 said:

χωρισ ίντερνετ κα σήμερα  50 λεπτά αναμονή ώσπου έκλεισε η γραμμή. δεν έχω λόγια, πρώτη φορά συναντάω τέτοιο μπουρδ**ο.αντε τώρα πάλι αύριο να κάνω φορητοτητα στη vodafone , πάνε και τα χρήματα που έβαλα για ανανέωση.

Μήπως να πας σε ένα κατάστημα και να μιλήσουν αυτοί με την εξυπηρέτηση; Μήπως δουν κάτι στις ρυθμίσεις της συσκευής σου. Απλά μην πας φορτωμένος και με απότομη συμπεριφορά. Παρόλο που δικαιολογημένα έχεις φτάσει στο "Αμήν" και αυτοί υπάλληλοι είναι και για τον βασικό προσπαθούν να κάνουν τη δουλειά τους. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, VIPdriver said:

Μήπως να πας σε ένα κατάστημα και να μιλήσουν αυτοί με την εξυπηρέτηση; Μήπως δουν κάτι στις ρυθμίσεις της συσκευής σου. Απλά μην πας φορτωμένος και με απότομη συμπεριφορά. Παρόλο που δικαιολογημένα έχεις φτάσει στο "Αμήν" και αυτοί υπάλληλοι είναι και για τον βασικό προσπαθούν να κάνουν τη δουλειά τους. 

εννοείται ότι σε υπαλλήλους ποτέ δε μιλάω απότομα γιατί δεν φταίνε κάπου αυτοί.πηγα σε κατάστημα σήμερα και μου είπαν ότι δε μπορούν να κάνουν κάτι , μονο η τεχνική υποστήριξη τηλεφωνικά.

έκανα ήδη αίτημα στη vodafone γιατί ούτε που ξέρω θα τραβήξει η κατάσταση με αυτούς.

adok13
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, adok13 said:

εννοείται ότι σε υπαλλήλους ποτέ δε μιλάω απότομα γιατί δεν φταίνε κάπου αυτοί.πηγα σε κατάστημα σήμερα και μου είπαν ότι δε μπορούν να κάνουν κάτι , μονο η τεχνική υποστήριξη τηλεφωνικά.

έκανα ήδη αίτημα στη vodafone γιατί ούτε που ξέρω θα τραβήξει η κατάσταση με αυτούς.

Το πρόβλημα ποιο είναι ακριβώς; 

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει τροπος να ενεργοποιηθουν τα 'απεριοριστα data' για 30 μερες, για το καλοκαιρι, με 10.90 ευρω, με αποστολη sms; Γνωριζει κανεις;

Edited by karib
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, karib said:

Υπαρχει τροπος να ενεργοποιηθουν τα 'απεριοριστα data' για 30 μερες, για το καλοκαιρι, με 10.90 ευρω, με αποστολη sms; Γνωριζει κανεις;

Στείλε δωρεάν
“UNLGB” ή “summer” στο 1330

Edited by Nikos_96
Redmi By Xiaomi
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,
Φορητότητα από CU σε WhatsUp.
Μένω 3 μήνες στο whatsup λόγω των δώρων που έχει με τη φορητότητα (15,5gb + 500' το μήνα για 3μήνες + Κάποια δώρα από τη δίμηνη ανανέωση κάρτας).
Μετά από τους 3 μήνες συμφέρει να μείνω whatsup ή να το κάνω frog;
H χρήση της συγκεκριμένης γραμμής θα είναι σαν δευτερεύουσα γραμμή data. Δηλ. θα χρειάζομαι κάποια data / μήνα για όπου δεν καλύπτει data η Vodafone (η άλλη γραμμή) και από ελάχιστη ως καθόλου ομιλία.

Ευχαριστώ
 

Edited by trinoo
Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να μεσολαβήσει και η εξυπηρέτηση; 

Δεν γίνεται μόνο με τον κωδικό; 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, p_k said:

Πρέπει να μεσολαβήσει και η εξυπηρέτηση; 

Δεν γίνεται μόνο με τον κωδικό; 

Στην Cosmote μόνο μέσω της εξυπηρέτησης γίνεται, ούτε μέσω My Cosmote.

Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, CaptainNickGR said:

Στην Cosmote μόνο μέσω της εξυπηρέτησης γίνεται, ούτε μέσω My Cosmote.

Απίστευτο μου φαίνεται, αλλά δεν καταλαβαίνω τον λόγο. 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

15 ώρες πριν, p_k said:

Απίστευτο μου φαίνεται, αλλά δεν καταλαβαίνω τον λόγο. 

Νομίζω παλαιότερα γινόταν και μέσω του app. Μετά την τελευταία αναβάθμιση έχουν αφαιρεθεί όλες οι δυνατότητες παραμετροποίησης της σύνδεσης σου που υπήρχαν παλιά (βλέπε εγγραφή σε τηλεφωνικούς καταλόγους, μητρώο 11 κλπ). Το ίδιο ισχύει και για το site. Ωστόσο, γενικά έχουν πολύ γρήγορη ανταπόκριση  στα social media ενώ εναλλακτικά μπορείς να στείλεις και ένα μήνυμα-αιτημα από τη φόρμα επικοινωνίας. Τουλάχιστον η δουλειά σου γίνεται σχετικά γρήγορα αφού δε γίνεται αμέσως.

Edited by gpapas640
Link to comment
Share on other sites

Χαιρετώ! Θέλω να αλλάξω πακέτο αυτόματης ενεργοποίησης (από combo to all σε combo basic). Υποθέτω ότι πρέπει πρώτα να απενεργοποιήσω την αυτόματη του ενός και μετά να ενεργοποιήσω του άλλου.  Βρίσκομαι στη μέση του μήνα. Γνωρίζει κάποιος αν μπορώ να το κάνω οποιαδήποτε στιγμή, ή αν πρέπει να περιμένω μέχρι τη λήξη του πακέτου; (ή την προηγούμενη της λήξης)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα 

Έχω what's up και συγκεκριμένα το calls to all με αυτόματη ανανέωση. Το έχω αρκετούς μήνες και όταν έρχεται ο καιρός για την αυτόματη ανανέωση και δεν έχω το ανάλογο ποσό μέσα μου στέλνει sms  α με ειδοποιήσει ότι το ποσό δεν επαρκεί, βάζω χρήματα και κάνει αυτόματα την ενεργοποίηση του πακέτου. Συνήθως μου στέλνει μήνυμα γύρω στις 9 το πρωί. Σήμερα μου ήρθε μήνυμα ότι το ίντερνετ λήγει αύριο στις 9:50 το πρωί και αν θέλω να συνεχίσω να έχω ίντερνετ να πρέπει να πάω να επιλέξω κάποιο από τα διαθέσιμα πακέτα. Επίσης ο χρόνος ομιλίας λήγει επίσης αύριο στις 12:00 (υποθέτω το μεσημέρι). Αν το αφήσω έτσι και μου έρθει μήνυμα αύριο το πρωί για να βάλω χρήματα, μηοωςςυτο γίνει μετά τις 9:50 που λήγει το ίντερνετ και χάσω τα gb που έχω. 

Τι μου συμβουλεύετε; Να βάλω σήμερα χρήματα και να ανανεώσω χειροκίνητα από σήμερα το πακέτο; Αν είναι αυτό που πρέπει να γίνει και το ενεργοποιήσω χειροκίνητα το πακέτο, θα συνεχίσει να ενεργοποιείται αυτόματα τους επόμενους μήνες το πακέτο ήθα πρέπει να το ενεργοποιώ χειροκίνητα ή να ενεργοποιησω εκ νέου την αυτόματη ενεργοποίηση του πακέτου; 

ANDROID DEVICES: OnePlus 7 Pro / ONEPLUS 6T / ONEPLUS 5T / ONEPLUS 3T / MOTOROLA NEXUS 6 / LG G2 / LG OPTIMUS G / LG E960 NEXUS 4 / GOOGLE NEXUS 7 / GOOGLE GALAXY NEXUS / NEXUS S (BY SAMSUNG) / NOKIA 5800 / SAMSUNG WAVE / SAZEM MY V-65
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα 
Έχω what's up και συγκεκριμένα το calls to all με αυτόματη ανανέωση. Το έχω αρκετούς μήνες και όταν έρχεται ο καιρός για την αυτόματη ανανέωση και δεν έχω το ανάλογο ποσό μέσα μου στέλνει sms  α με ειδοποιήσει ότι το ποσό δεν επαρκεί, βάζω χρήματα και κάνει αυτόματα την ενεργοποίηση του πακέτου. Συνήθως μου στέλνει μήνυμα γύρω στις 9 το πρωί. Σήμερα μου ήρθε μήνυμα ότι το ίντερνετ λήγει αύριο στις 9:50 το πρωί και αν θέλω να συνεχίσω να έχω ίντερνετ να πρέπει να πάω να επιλέξω κάποιο από τα διαθέσιμα πακέτα. Επίσης ο χρόνος ομιλίας λήγει επίσης αύριο στις 12:00 (υποθέτω το μεσημέρι). Αν το αφήσω έτσι και μου έρθει μήνυμα αύριο το πρωί για να βάλω χρήματα, μηοωςςυτο γίνει μετά τις 9:50 που λήγει το ίντερνετ και χάσω τα gb που έχω. 
Τι μου συμβουλεύετε; Να βάλω σήμερα χρήματα και να ανανεώσω χειροκίνητα από σήμερα το πακέτο; Αν είναι αυτό που πρέπει να γίνει και το ενεργοποιήσω χειροκίνητα το πακέτο, θα συνεχίσει να ενεργοποιείται αυτόματα τους επόμενους μήνες το πακέτο ήθα πρέπει να το ενεργοποιώ χειροκίνητα ή να ενεργοποιησω εκ νέου την αυτόματη ενεργοποίηση του πακέτου; 
Κανονικά σήμερα βάζεις χρήματα και γίνεται ενεργοποίηση πακέτου ομιλίας
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, takpanos said:
4 ώρες πριν, ostvarivanje said:
Καλησπέρα 
Έχω what's up και συγκεκριμένα το calls to all με αυτόματη ανανέωση. Το έχω αρκετούς μήνες και όταν έρχεται ο καιρός για την αυτόματη ανανέωση και δεν έχω το ανάλογο ποσό μέσα μου στέλνει sms  α με ειδοποιήσει ότι το ποσό δεν επαρκεί, βάζω χρήματα και κάνει αυτόματα την ενεργοποίηση του πακέτου. Συνήθως μου στέλνει μήνυμα γύρω στις 9 το πρωί. Σήμερα μου ήρθε μήνυμα ότι το ίντερνετ λήγει αύριο στις 9:50 το πρωί και αν θέλω να συνεχίσω να έχω ίντερνετ να πρέπει να πάω να επιλέξω κάποιο από τα διαθέσιμα πακέτα. Επίσης ο χρόνος ομιλίας λήγει επίσης αύριο στις 12:00 (υποθέτω το μεσημέρι). Αν το αφήσω έτσι και μου έρθει μήνυμα αύριο το πρωί για να βάλω χρήματα, μηοωςςυτο γίνει μετά τις 9:50 που λήγει το ίντερνετ και χάσω τα gb που έχω. 
Τι μου συμβουλεύετε; Να βάλω σήμερα χρήματα και να ανανεώσω χειροκίνητα από σήμερα το πακέτο; Αν είναι αυτό που πρέπει να γίνει και το ενεργοποιήσω χειροκίνητα το πακέτο, θα συνεχίσει να ενεργοποιείται αυτόματα τους επόμενους μήνες το πακέτο ήθα πρέπει να το ενεργοποιώ χειροκίνητα ή να ενεργοποιησω εκ νέου την αυτόματη ενεργοποίηση του πακέτου; 

Κανονικά σήμερα βάζεις χρήματα και γίνεται ενεργοποίηση πακέτου ομιλίας

Αν ήταν σήμερα να γίνει ενεργοποίηση του πακέτου θα μου έστελνε μήνυμα ότι το υπόλοιπό μου δεν επαρκεί για την ενεργοποίηση του πακέτου. Και αυτό πρώτη φορά συμβαίνει. Δηλαδή λες να βάλω χρήματα χωρίς να ενεργοποιήσω εγώ πακέτο; 

Υπάρχει πιθανότητα να μην έχουν στείλει το μήνυμα που κάθε φορά στέλνουν;

ANDROID DEVICES: OnePlus 7 Pro / ONEPLUS 6T / ONEPLUS 5T / ONEPLUS 3T / MOTOROLA NEXUS 6 / LG G2 / LG OPTIMUS G / LG E960 NEXUS 4 / GOOGLE NEXUS 7 / GOOGLE GALAXY NEXUS / NEXUS S (BY SAMSUNG) / NOKIA 5800 / SAMSUNG WAVE / SAZEM MY V-65
Link to comment
Share on other sites

Αν ήταν σήμερα να γίνει ενεργοποίηση του πακέτου θα μου έστελνε μήνυμα ότι το υπόλοιπό μου δεν επαρκεί για την ενεργοποίηση του πακέτου. Και αυτό πρώτη φορά συμβαίνει. Δηλαδή λες να βάλω χρήματα χωρίς να ενεργοποιήσω εγώ πακέτο; 
Υπάρχει πιθανότητα να μην έχουν στείλει το μήνυμα που κάθε φορά στέλνουν;
Εγώ έβαζα χρήματα που ήμουν σε ίδια φάση.
Αν βάλεις και δε το ενεργοποιήσουν να έχεις το νου σου να το κάνεις εσύ
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, takpanos said:

Εγώ έβαζα χρήματα που ήμουν σε ίδια φάση.
Αν βάλεις και δε το ενεργοποιήσουν να έχεις το νου σου να το κάνεις εσύ

Και εγώ έβαζα όταν μου έστελνε ότι δεν επαρκεί το υπόλοιπο για την ανανέωση. Έβαζα και αμέσως έκανε την ανανέωση. Ποτέ όμως δε μου έστειλε μήνυμα αποκλειστικά και μόνο για το ίντερνετ. Μάλλον θα βάλω τώρα σε λίγο που θα βγω για καφέ και αν δεν το ανανεώσει μόνο του θα επιλέξω εγώ το πακέτο χειροκίνητα.

ANDROID DEVICES: OnePlus 7 Pro / ONEPLUS 6T / ONEPLUS 5T / ONEPLUS 3T / MOTOROLA NEXUS 6 / LG G2 / LG OPTIMUS G / LG E960 NEXUS 4 / GOOGLE NEXUS 7 / GOOGLE GALAXY NEXUS / NEXUS S (BY SAMSUNG) / NOKIA 5800 / SAMSUNG WAVE / SAZEM MY V-65
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...