Jump to content

johndouk

Members
  • Δημοσιεύσεις

    480
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Days Won

    1
  • Αξιολογήσεις

    0%

johndouk last won the day on Μάϊος 22

johndouk had the most liked content!

Συσκευή

  • Συσκευή
    Galaxy A34 5G

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Vodafone - Ελλάδα

Περιοχή

  • Περιοχή
    ΑΘΗΝΑ

Φύλο

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατοι Επισκέπτες

1.712 profile views

johndouk's Achievements

Proficient

Proficient (10/14)

  • Very Popular Rare
  • Conversation Starter Rare
  • One Year In Rare
  • Collaborator Rare
  • One Month Later Rare

Recent Badges

110

Φήμη

  1. @Inevar Σωστό, στείλ'το όμως στο custudent@vodafone.com
  2. johndouk

    CU Liquid

    Ναι, κάνει rollover μια χαρά. Και δεν έχει περιορισμό ενεργοποιήσεων, οπότε αν ξεμείνεις από λεπτά ομιλίας πριν τη συμπλήρωση της εβδομάδας, απλά το ξαναενεργοποιείς και δεν χάνεις τα συσσωρευμένα gb σου. Αν δεν χρειάζεσαι sms και δεν μιλάς και πάρα πολύ, είναι μία πολύ καλή λύση. 😎
  3. Αφού σκέφτομαι κι εγώ να φύγω, για να έχω μετά ξανά τη χαρά της επιστροφής!... 🤣😎
  4. Σήμερα μου είπαν στο chat και μου επιβεβαίωσαν και σε τηλεφωνική κλήση που ακολούθησε, ότι το cu special έχει πλέον καταργηθεί. 🙄
  5. Το ίδιο κι εμένα. Της ανέφερα όλα όσα με ενόχλησαν ως προς τον τρόπο διακοπής (χωρίς τελικά sms κλπ) και για να μην μπαίνει σε κόπο άλλων κλήσεων, της ανάφερα και τις 7 συνδέσεις που διαχειρίζομαι και που έκοψαν από liquid. Επίσης την προέτρεψα να μεταφέρει στους ανώτερους της ότι το στέλεχος της εταιρίας που υπέδειξε/ενέκρινε αυτή τη διαδικασία τερματισμού του liquid μάλλον έχει σοβαρά συμπλεγματικά κατάλοιπα και καλό θα είναι να το κοιτάξει. Δεν αναμένω πάντως κάτι σε αντιστάθμισμα ή ως "χρύσωμα του χαπιού". Τα κάνανε μούσκεμα.
  6. Του πακέτου σου ναι. Τα λοιπά "bonus" έχουν συνήθως περιορισμούς λόγω πολιτικής ορθής χρήσης. (F.U.P.)
  7. Υπάρχει. 😎 Μόνο στην περίπτωση που μπορείς να αξιοποιήσεις το υπόλοιπο αλλιώς.
  8. Γνωστή τακτική, τους πετάω όλους έξω κι σε όσους διαμαρτυρυθούν θα δώσω κατιτίς. Μάλλον ο Billy πήρε μεταγραφή στη Vodafone....
  9. johndouk

    CU Liquid

    Εγώ δεν το γενίκευσα. Ούτε μπορώ να καταλογίζω σκοπιμότητα σε περιπτώσεις όπου πιθανότατα πρόκειται για αδυναμία & ανεπάρκεια. Εν προκειμένω, δεν ενοχλήθηκα από την απόφαση της εταιρείας να διακόψει το προϊόν, αλλά από τον τρόπο και μέθοδο που το υλοποιεί, στα όρια του χυδαίου, κάτι που πιστεύω ότι δεν οφείλεται σε ανικανότητα.
  10. johndouk

    CU Liquid

    Ο τρόπος που η vodafone υλοποιεί το τέλος του liquid δεν είναι απλά απαράδεκτος και πρωτόγνωρος για αυτή, αλλά μοιάζει εκδικητικός και με κακία, σαν να τιμωρεί παραδειγματικά τους πελάτες της που επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν ένα προϊόν που εκείνη προσέφερε.... Πραγματικά nut case study... Έχω τον κύριο αριθμό μου στη vodafone επί 29 χρόνια (με εποχές λογαριασμών 200+€/μήνα) και πραγματικά για πρώτη φορά μένω άφωνος... Δικαίωμα τους είναι βέβαια. Η αξιοπρέπεια άλλωστε βρίσκεται στις δικές μας πράξεις, όχι των άλλων.
  11. johndouk

    CU Liquid

    Πάει και η απεριόριστη ομιλία από liquid....
  12. Σωστά. Κοντός ψαλμός αλληλούια. (Αν κι εύχομαι να πιάσουν τον ...ψηλό!)
  13. johndouk

    CU Liquid

    Έκανα πάντα 15€ αυτόματη ανανέωση στο liquid, κάθε 33 μέρες. Δεν αγόραζα πακέτο ομιλίας. Ακόμα δεν βλέπω πώς θα "αναγκαστώ" να βάλω πακέτο και μάλιστα άνω των 6€ που απαιτείται (Υπάρχουν άλλωστε και άλλες επιλογές κάτω από αυτό το όριο, από ΒΒ.) Τέσπα, έγραψα αυτή τη σκέψη/υπενθύμιση για όσους έχουν πιθανώς αντίστοιχο θέμα. 😎
  14. Μακάρι να είναι έτσι, όπως ορίζει και η κοινή λογική. Ωστόσο η ίδια η απάντηση προϊδεάζει ότι προέρχεται από μη καλό γνώστη, αφού αναφέρεται σε 30 κι όχι 33 ημέρες....
×
×
  • Create New...