Παίδες, παρακολουθώντας εξ'αρχής όσα γράφετε περί liquid, δεν ξέρω ποιοι και πώς το σκέφτηκαν, αλλά είναι ευφυέστατο (out of the box σίγουρα), ό,τι adjustments κι αν ακολουθήσουν. Είναι αρκετά πολύπλοκο για να μην χαθούν οι κλασσικοί τύποι "συμβολαίου" και οι sleepers, αλλά αρκετά απλό και intriguing για τους "hunters", που ούτως ή άλλως διαθέτουν χρόνο για έρευνα του "βέλτιστου" κόστους. Πιστεύω ότι η ...fonάρα πέτυχε ένα εντυπωσιακό customer retain tool. 😉
Αυτό που δεν διάβασα στα promo είναι αν το liquid παίζει (και δη χωρίς "κουρέματα") στην περιαγωγή στην EU. Είδα μόνο την πρώτη εμπειρία που ανέφερε ο Powerfull στο άλλο νήμα. Γνωρίζει κάποιος περισσότερα;