Δεν ξέρω για απεγκασταση γιατί εγώ αναγκάστηκα να κάνω hard reset ,και απλά δεν ξαναεβαλα το assistant. Κάντε Ένα back up καλού κακού πάντως όσοι έχετε το assistant
Μετά το update με το google assistant χάθηκε η σύνδεση του κινητού με το ρολόι και πρέπει να κάνω hard reset. Έψαξα λίγο στο ίντερνετ και υπάρχουν πολλές αναφορές με το ίδιο πρόβλημα.
Παιδιά για τα unlimited data έχετε διαβάσει τους όρους;
Μόλις διάβασα αυτό το άρθρο.
https://techvalue.gr/vodafone-unlimited-cu-44397?fbclid=IwAR0qSJSjxn4ufnNVqpzT-tYw2Q2eNlu08BsxfyFG7O8ODrmH9aWeWfNLDPE
Έχω το ίδιο πρόβλημα κιεγω και νόμιζα ότι φταίει η sim και ειμουνα έτοιμος να την αλλάξω. Θα δοκιμάσω κιεγω στη sim 2. Μήπως όμως είναι πρόβλημα του κινιτου γενικό αφού αποτι ειδα το έχουμε αρκετοί εδώ μέσα
Στη δουλειά μου χρησιμοποιώ wi-fi calling γιατί δεν έχω καλό σήμα , και τον τελευταίο μήνα έχει ξεσκιστει στις χαμένες κλήσεις. Μιλάμε για 3 στις 4 κλήσεις σχεδόν . Όλα αυτά με Vodafone. Έχω μπει στη διαδικασία να πάω σε what's up γιατί η κατάσταση είναι τραγική.
Το s21 plus της γυναίκας μου , ξαφνικά μαυρησε η οθόνη και δεν ανάβει. Μπαταρία είχε 75%. Του έκανα αναγκαστικό restart με το volume down και το power button αλλά το logo της samsung δεν εμφανίζεται. Το έβαλα να φορτίζει λίγα λεπτά και ξανά δοκίμασα αλλά πάλι τα ίδια δεν ανάβει με τίποτα η οθόνη. Το έχετε ξανακούσει αυτό το πρόβλημα ευτυχώς είναι εντός εγγύησης.