Jump to content

Nova VoLTE/VoWiFi


mixtri
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Γεια σας σημερα η smart4all (αντιπροσωπεια Ελλαδας) μου απαντησε οτι το realme x2 pro δεν υποστηριζει volte στην Ελλαδα.

Θα ηθελα να ρωτησω αν καποιος με αυτο το τηλεφωνο (ή εστω καποιο αλλο της realme) εχει volte με custom rom

Link to comment
Share on other sites

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=8054635#

Ρωτα καλύτερα στο νήμα της συσκευής.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Τελικά ποιες συσκευές υποστηρίζει η wind για volte?

 

Ξέρει κανένας;

Σίγουρα p40 pro και s9 plus γιατί τα έχω εγώ.

 

Στάλθηκε από το ELS-NX9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά σας ενημερώνω ότι παρουσιάστηκαν κάποιες χρεώσεις δεδομένων στην sim που ενεργοποίησα το VoLTE γιατί εκεί δεν έχω πρόγραμμα δεδομένων. Το κόστος μικρό βέβαια 0.84€ , αλλά μπορεί μελλοντικά να αυξηθεί! Μίλησα με wind για να το κοιτάξουν κ μου έκαναν φραγή το ίντερνετ κ κόπηκε το VoLTE. Από τη wind δε δέχονται την άποψη μου κ πιστεύουν ότι έκανα χρήση ίντερνετ...

 

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το έχουμε ξαναπεί σε άλλο θέμα. Το κινητό μπορεί να μπει στο internet ακόμη και χωρίς να το καταλάβεις, ιδιαίτερα κατά την εκκίνηση της συσκευής. Η wind σε χρεώνει κίνηση δεδομένων από το πρώτο byte, οπότε χωρίς πακέτο δεδομένων είναι επόμενο ότι απλά θα χάνεις χρήματα. Δεν φταίει το volte για την κίνηση δεδομένων πάντως.
Link to comment
Share on other sites

Διαβάστε να γελάσετε.

 

Στέλνω το πρωί κατά τις 10 μήνυμα στη σελίδα της wind το fb για να τσεκάρω ότι όντως είναι ενεργοποιημένο το VoLTE σε κάποια νούμερα συμβολαίου που έχω και αν δεν είναι να ενεργοποιηθεί.

Μου γράφει το παιδί στη σελίδα ότι θα επικοινωνήσει μαζί μου κάποιος εξειδικευμένος υπάλληλος στον αριθμό που του έδωσα.

 

Κλήση από το 13800 στις 11:58. Απαντάω, ακούω το ηχογραφημένο μήνυμα και με συνδέει με υπάλληλο. Του εξηγώ τι θέλω και μου λέει "μισό λεπτό σας συνδέω με το αρμόδιο τμήμα". Μιλάω με υπάλληλο του αρμοδίου :lol: τμήματος, του εξηγώ τι θέλω και τι μου λέει; "αφήστε μου ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, να σας καλέσει εξειδικευμένος υπάλληλος" :lol:

 

Ώρα 14:48 κλήση από το 13800. Απαντάω, ακούω το ηχογραφημένο μήνυμα και με συνδέει με υπάλληλο. Του εξηγώ τι θέλω και μου λέει "μισό λεπτό σας συνδέω με το αρμόδιο τμήμα". Μιλάω με υπάλληλο του αρμοδίου :lol: τμήματος, του εξηγώ τι θέλω και τι μου λέει; "αφήστε μου ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, να σας καλέσει εξειδικευμένος υπάλληλος" :lol:

 

Ακόμα περιμένω να με καλέσει εξειδικευμένος υπάλληλος.

5 άτομα "απασχόλησα" από το πρωί (1 στο fb, και από 2 σε κάθε τηλεφώνημα) για μια υπόθεση μισού λεπτού. Και δουλειά δεν έγινε.

WIND το μεγαλείο σου!:lol:

Edited by Bayern7
Link to comment
Share on other sites

Διαβάστε να γελάσετε.

 

Στέλνω το πρωί κατά τις 10 μήνυμα στη σελίδα της wind το fb για να τσεκάρω ότι όντως είναι ενεργοποιημένο το VoLTE σε κάποια νούμερα συμβολαίου που έχω και αν δεν είναι να ενεργοποιηθεί.

Μου γράφει το παιδί στη σελίδα ότι θα επικοινωνήσει μαζί μου κάποιος εξειδικευμένος υπάλληλος στον αριθμό που του έδωσα.

 

Κλήση από το 13800 στις 11:58. Απαντάω, ακούω το ηχογραφημένο μήνυμα και με συνδέει με υπάλληλο. Του εξηγώ τι θέλω και μου λέει "μισό λεπτό σας συνδέω με το αρμόδιο τμήμα". Μιλάω με υπάλληλο του αρμοδίου :lol: τμήματος, του εξηγώ τι θέλω και τι μου λέει; "αφήστε μου ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, να σας καλέσει εξειδικευμένος υπάλληλος" :lol:

 

Ώρα 14:48 κλήση από το 13800. Απαντάω, ακούω το ηχογραφημένο μήνυμα και με συνδέει με υπάλληλο. Του εξηγώ τι θέλω και μου λέει "μισό λεπτό σας συνδέω με το αρμόδιο τμήμα". Μιλάω με υπάλληλο του αρμοδίου :lol: τμήματος, του εξηγώ τι θέλω και τι μου λέει; "αφήστε μου ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, να σας καλέσει εξειδικευμένος υπάλληλος" :lol:

 

Ακόμα περιμένω να με καλέσει εξειδικευμένος υπάλληλος.

5 άτομα "απασχόλησα" από το πρωί (1 στο fb, και από 2 σε κάθε τηλεφώνημα) για μια υπόθεση μισού λεπτού. Και δουλειά δεν έγινε.

WIND το μεγαλείο σου!:lol:

Η

telestet ποτέ δεν πεθαίνει

 

0b4f15c6ba1bee569445cf79aeb798e6.jpg

 

 

Και εγώ κάλεσα ζήτησα volte σε καρτοκινητο μου λέει το έκανα ενεργό κλείσε το τηλέφωνο για 1-2 λεπτά το έκανα και έχω volte

 

 

 

Υπόθεση 130 δευτερόλεπτα

 

Αθάνατη telestet

 

 

Και ζήτησα για την μάνα μου έπεσα στο ίδιο υπάλληλο και έκανε άλλο ένα λεπτό...

 

Δεν το έχει οι μοίρα σου Bayern7 με αυτήν την εταιρεία

 

Ούτε οι μοίρα σου ούτε η τύχη σου

 

Χεχεχεχε

Edited by oxxy

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Η

telestet ποτέ δεν πεθαίνει

 

0b4f15c6ba1bee569445cf79aeb798e6.jpg

 

 

Και εγώ κάλεσα ζήτησα volte σε καρτοκινητο μου λέει το έκανα ενεργό κλείσε το τηλέφωνο για 1-2 λεπτά το έκανα και έχω volte

 

 

 

Υπόθεση 130 δευτερόλεπτα

 

Αθάνατη telestet

 

 

Και ζήτησα για την μάνα μου έπεσα στο ίδιο υπάλληλο και έκανε άλλο ένα λεπτό...

 

Δεν το έχει οι μοίρα σου Bayern7 με αυτήν την εταιρεία

 

Ούτε οι μοίρα σου ούτε η τύχη σου

 

Χεχεχεχε

 

Σς εμενα πάντως αν και μου ειπαν οτι ενεργοπιηθηκε στη F2G γραμμή μου πότε δεν ειδα το volte σε οσες συσκευες και αν δοκίμασα

Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

Εχω Q. Κάλεσα το 13700 και ζήτησα να μου ενεργοποιήσουν το VOLTE. Μου είπαν ότι το έκαναν. Ωστόσο όταν κάνω κλήση πέφτει από 4g σε 3g. Ξαναπηρα το 13700, τους το είπα και μου απάντησαν ότι και καλά το κάνει επειδή δεν έχει καλό σήμα 4G στη περιοχή μου. Επέμεινα ότι έχει καλό σήμα και ότι το ίδιο κάνει και σε άλλες περιοχές. Μετά που είπαν ότι μάλλον φταει το iPhone επειδή δεν τα πάει καλά γενικά με το 4G (!!!)

Παντως στη πράσινη που ήμουν πριν μια χαρά δούλευε το VOLTE.

Δεν καταλαβαίνω που είναι το δύσκολο και δεν μπορεί να δουλέψει στη Wind. Δεν τους ζήτησα 5G. Εχω απογοητεύει πολύ με αυτό και από ότι διαβάζω έχει τύχει και σε άλλους

Link to comment
Share on other sites

Είναι απλό. Δεν παίζει volte σε q. Μπορεί να σε διαβεβαιώνουν ότι το ενεργοποιούν στο σύστημά τους (δεν αποκλείεται να το κάνουν όντως), αλλά στην q δεν παίζει. Πιθανώς λόγω του ότι η q δουλεύει με roaming.

 

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

Το έχουμε ξαναπεί σε άλλο θέμα. Το κινητό μπορεί να μπει στο internet ακόμη και χωρίς να το καταλάβεις, ιδιαίτερα κατά την εκκίνηση της συσκευής. Η wind σε χρεώνει κίνηση δεδομένων από το πρώτο byte, οπότε χωρίς πακέτο δεδομένων είναι επόμενο ότι απλά θα χάνεις χρήματα. Δεν φταίει το volte για την κίνηση δεδομένων πάντως.
Συγγνώμη, αυτό που λες δεν ξέρω πως μπορεί να γίνει όταν στην κάρτα δεν είναι ενεργοποιημένα τα δεδομένα κ δε μου είχε συμβεί ποτέ στο παρελθόν! Έγινε τώρα που ενεργοποίησα το VoLTE κ μάλιστα σε 2 νούμερα από τα 4 που έχω, στα οποία μόνο σε αυτά τα 2 ενεργοποιήθηκε το VoLTE. Εγώ προσπαθώ απλά να ενημερώσω τον κόσμο! Τέλος να πω ότι στην περίπτωση που ισχύει αυτό που λες η χρέωση των δεδομένων θα έπρεπε να είναι τεράστια κ όχι 0.88€ αφού ο όγκος ήταν εκαντοντάδες τα Mbytes ανά ημέρα στη διάρκεια του μήνα!

 

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν κατάλαβες τι σου είπα. Δεν είπα ότι υπάρχει περίπτωση να σου φάει εκατοντάδες mb. Τα τηλέφωνα, ακόμα και με κλειστά τα δεδομένα, υπάρχει πιθανότητα να προκαλέσουν ελάχιστη κίνηση δεδομένων, κυρίως κατά την εκκίνηση. Το έχω δει με τα μάτια μου, να εμφανίζεται η ένδειξη των δεδομένων στιγμιαία. Αυτό δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το volte.

Επίσης να σου φάει 84 λεπτά απλά δεν γίνεται. Το κόστος για internet όταν δεν έχεις πακέτο είναι 1,20. Το μόνο που μπορεί να γίνει, είναι να έχεις 0,84€ υπόλοιπο και να στα φάει όλα, αυτό ναι, το κάνει η wind. Επαναλαμβάνω, είναι άσχετο με το volte.

Το θέμα αυτό είναι υπαρκτό, και το έχει συναντήσει πολύς κόσμος για χρόνια τώρα, πολύ πριν ενεργοποιηθεί το volte στη wind. Χωρίς πακέτο δεδομένων κατά 100% θα έχεις χρέωση. Η μόνη λύση είναι ή να κόψεις τα δεδομένα ζητώντας το σε αυτούς, ή να αλλάξεις το apn στις ρυθμίσεις δικτύου από το στάνταρ gint.b-online.gr ( έστω και ένα γράμμα αρκεί για να μην επιτρέπει κίνηση δεδομένων).

 

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

Σς εμενα πάντως αν και μου ειπαν οτι ενεργοπιηθηκε στη F2G γραμμή μου πότε δεν ειδα το volte σε οσες συσκευες και αν δοκίμασα
F2G436e2f7b4a41bd4b46339bc933f60372.jpg803e44c5df326ac9f5af76a20ba05703.jpg

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Διαβάστε να γελάσετε.

 

Στέλνω το πρωί κατά τις 10 μήνυμα στη σελίδα της wind το fb για να τσεκάρω ότι όντως είναι ενεργοποιημένο το VoLTE σε κάποια νούμερα συμβολαίου που έχω και αν δεν είναι να ενεργοποιηθεί.

Μου γράφει το παιδί στη σελίδα ότι θα επικοινωνήσει μαζί μου κάποιος εξειδικευμένος υπάλληλος στον αριθμό που του έδωσα.

 

Κλήση από το 13800 στις 11:58. Απαντάω, ακούω το ηχογραφημένο μήνυμα και με συνδέει με υπάλληλο. Του εξηγώ τι θέλω και μου λέει "μισό λεπτό σας συνδέω με το αρμόδιο τμήμα". Μιλάω με υπάλληλο του αρμοδίου :lol: τμήματος, του εξηγώ τι θέλω και τι μου λέει; "αφήστε μου ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, να σας καλέσει εξειδικευμένος υπάλληλος" :lol:

 

Ώρα 14:48 κλήση από το 13800. Απαντάω, ακούω το ηχογραφημένο μήνυμα και με συνδέει με υπάλληλο. Του εξηγώ τι θέλω και μου λέει "μισό λεπτό σας συνδέω με το αρμόδιο τμήμα". Μιλάω με υπάλληλο του αρμοδίου :lol: τμήματος, του εξηγώ τι θέλω και τι μου λέει; "αφήστε μου ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, να σας καλέσει εξειδικευμένος υπάλληλος" :lol:

 

Ακόμα περιμένω να με καλέσει εξειδικευμένος υπάλληλος.

5 άτομα "απασχόλησα" από το πρωί (1 στο fb, και από 2 σε κάθε τηλεφώνημα) για μια υπόθεση μισού λεπτού. Και δουλειά δεν έγινε.

WIND το μεγαλείο σου!:lol:

 

Ακόμα με παίρνουν! :lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα με παίρνουν! :lol::lol::lol:

 

Ακόμα θα ψάχνουν το αριθμό 6 στο τηλέφωνό τους :lol:

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα θα ψάχνουν το αριθμό 6 στο τηλέφωνό τους :lol:
Να τους πούμε να πάρουν το 0 πλάκα πλάκα τον τελευταίο 1.5 χρόνο έχουν γίνει πολύ χειρότερα στα πράγματα στην εξυπηρέτηση

 

Ποτέ δεν ήταν στα φόρτε τους αλλά τώρα είναι πολύ χειρότερο το μπάχαλο και όλα αυτά για να βάλουν volte σε μια γραμμή που για εμένα ήταν εύκολο λόγο τύχης

 

 

Πιο εύκολο να δηλώσεις για αστροναύτης στην NASA από το να βάλουν volte σε μια γραμμή ( μπάχαλο- κατάντια)

 

 

telestet 2020-2021

Edited by oxxy

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα με παίρνουν! :lol::lol::lol:
Θα τους το έχουν κόψει....

 

πέρα από την πλάκα τι βλέπουμε εδώ : οτινανισμο βλέπουμε καθόλου σειρα ούτε φυσικά προγραμματισμό

 

 

Σε Q αριθμό με S9+ δουλεύει το VoLTE και Vowifi? Και αν ναι τι ρυθμίσεις θέλει;
Σε q παρόλο που λένε ότι έγινε ενεργοποίηση δεν δείχνει να δουλεύει κοίτα τα προηγούμενα post και περίμενε να σου απαντήσουν

 

Vowifi δεν δίνει ακόμα η WIND μόνο volte

Edited by oxxy

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα με παίρνουν! :lol::lol::lol:

 

Θα έχεις πέσει σε τίποτα πρακτικάριους ή άσχετους γενικότερα. Ο μοναδικός εξειδικευμένος της εταιρίας θα λείπει σε διακοπές. Να περιμένεις. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Διαβάστε να γελάσετε.

 

Στέλνω το πρωί κατά τις 10 μήνυμα στη σελίδα της wind το fb για να τσεκάρω ότι όντως είναι ενεργοποιημένο το VoLTE σε κάποια νούμερα συμβολαίου που έχω και αν δεν είναι να ενεργοποιηθεί.

Μου γράφει το παιδί στη σελίδα ότι θα επικοινωνήσει μαζί μου κάποιος εξειδικευμένος υπάλληλος στον αριθμό που του έδωσα.

 

Κλήση από το 13800 στις 11:58. Απαντάω, ακούω το ηχογραφημένο μήνυμα και με συνδέει με υπάλληλο. Του εξηγώ τι θέλω και μου λέει "μισό λεπτό σας συνδέω με το αρμόδιο τμήμα". Μιλάω με υπάλληλο του αρμοδίου :lol: τμήματος, του εξηγώ τι θέλω και τι μου λέει; "αφήστε μου ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, να σας καλέσει εξειδικευμένος υπάλληλος" :lol:

 

Ώρα 14:48 κλήση από το 13800. Απαντάω, ακούω το ηχογραφημένο μήνυμα και με συνδέει με υπάλληλο. Του εξηγώ τι θέλω και μου λέει "μισό λεπτό σας συνδέω με το αρμόδιο τμήμα". Μιλάω με υπάλληλο του αρμοδίου :lol: τμήματος, του εξηγώ τι θέλω και τι μου λέει; "αφήστε μου ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, να σας καλέσει εξειδικευμένος υπάλληλος" :lol:

 

Ακόμα περιμένω να με καλέσει εξειδικευμένος υπάλληλος.

5 άτομα "απασχόλησα" από το πρωί (1 στο fb, και από 2 σε κάθε τηλεφώνημα) για μια υπόθεση μισού λεπτού. Και δουλειά δεν έγινε.

WIND το μεγαλείο σου!:lol:

 

Θα ήθελα πολύ να μάθω τι κάνει ο εξειδικευμένος υπάλληλος :lol:

Δηλαδή πόσο δύσκολο είναι να ενεργοποιήσεις υπηρεσία σε μια γραμμή;

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα πολύ να μάθω τι κάνει ο εξειδικευμένος υπάλληλος :lol:

 

Δηλαδή πόσο δύσκολο είναι να ενεργοποιήσεις υπηρεσία σε μια γραμμή;

Για εμένα ήταν εύκολο όπως λέω παραπάνω γιατί μου έκατσε άτομο που ήξερε τι να κάνει ακριβώς. επειδή εκεί μέσα οι περισσότεροι δεν ξέρουν τι τους γίνεται

 

Απαντάω στην ερώτηση σου

 

Πρέπει να περάσεις τα πάθη του Χριστού για να ενεργοποιήσεις μια υπηρεσία

 

 

Welcome to telestet in the year 2020-2021

Edited by oxxy

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Εχω Q. Κάλεσα το 13700 και ζήτησα να μου ενεργοποιήσουν το VOLTE. Μου είπαν ότι το έκαναν. Ωστόσο όταν κάνω κλήση πέφτει από 4g σε 3g. Ξαναπηρα το 13700, τους το είπα και μου απάντησαν ότι και καλά το κάνει επειδή δεν έχει καλό σήμα 4G στη περιοχή μου. Επέμεινα ότι έχει καλό σήμα και ότι το ίδιο κάνει και σε άλλες περιοχές. Μετά που είπαν ότι μάλλον φταει το iPhone επειδή δεν τα πάει καλά γενικά με το 4G (!!!)

Παντως στη πράσινη που ήμουν πριν μια χαρά δούλευε το VOLTE.

Δεν καταλαβαίνω που είναι το δύσκολο και δεν μπορεί να δουλέψει στη Wind. Δεν τους ζήτησα 5G. Εχω απογοητεύει πολύ με αυτό και από ότι διαβάζω έχει τύχει και σε άλλους

 

Το iPhone δεν έχει VoLTE ρυθμίσεις για τη Wind, δεν θα παίξει. Πρέπει να μιλήσουν στην Apple να τους ενεργοποιήσουν τις ρυθμίσεις αλλά μιλάμε για τη Wind που δεν μπορεί να βρει τον εξειδικευμένο υπάλληλο για VoLTE :lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Το iPhone δεν έχει VoLTE ρυθμίσεις για τη Wind, δεν θα παίξει. Πρέπει να μιλήσουν στην Apple να τους ενεργοποιήσουν τις ρυθμίσεις αλλά μιλάμε για τη Wind που δεν μπορεί να βρει τον εξειδικευμένο υπάλληλο για VoLTE :lol::lol::lol:

Έχουμε στην οικογένεια iPhone που υποστηρίζει κανονικά Volte.

F2G, με iPhone 7plus.

Η ενεργοποίηση έγινε σε 5 συνδρομητές άμεσα, μέσω messenger.

Edited by p_k

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Παίζει κανονικα σε iPhone, πρέπει να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία στη γραμμή και από τις ρυθμίσεις > δεδομενα > επιλογές > φωνή και δεδομενα να επιλέξεις το «4G, volte ενεργό»
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova VoLTE/VoWiFi

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...