Jump to content

Φοιτητικό what's up


MIKU
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αρα το νουμερο θα ανήκει στον αδερφό μου;

 

Δεν εχει σημασια σε ποιον ανήκει το νούμερο. Για να γινει φοιτητικό θα πρεπει να δωσεις τα στοιχεια που αναγράφονται στο πασο. Το οποιο ειναι και λογικο καθώς θα ζητησουν φωτογραφία του πασο για την επιβεβαίωση τωνότι σστοιχείων (οπου αναγράφεται το ονομα του φοιτητή).

Link to comment
Share on other sites

Κατάφερα και μίλησα με την εξυπηρέτηση πελατών πριν απο τρείς ημέρες. Μου είπαν το κλασσικό οτι είχε κολλήσει το σύστημα και σε δύο ημέρες θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία....... πέρασαν τρείς ημέρες και ακόμα τίποτα....ισχύει το ελάχιστο χρονικό διάστημα παραμονής των τριών μηνών? Γιατί βαρέθηκα αυτη τη κατάσταση και λέω να κάνω ενα συμβόλαιο να ξεμπερδεύω....
Link to comment
Share on other sites

Τι γίνεται με το site του Whatsup;

 

Προσπαθώ να κάνω "εγγραφή " στο πρόγραμμα WHAT’S UP Student Mobile Internet

από τη σελίδα https://www.whatsup.gr/student/foitites/mobile-internet/mobile-internet-eggrafi

 

Μετά το 4ο βήμα, δεν προχωράει. Δε βγάζει κάποιο μήνυμα ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία, ούτε έρχεται κάποιο email επιβεβαίωσης.

Έχω κάνει τρεις φορές τη διαδιακσία, συμπληρώνοντας τα στοιχεία μου κι επισυνάπτοντας τα απαιτούμενα έγγραφα.

Η διαδικασία έχει γίνει από Firefox, Edge & Chrome..

 

edit: Άκυρο, μόλις ολοκληρώθηκε από Opera..

Edited by user_one

Αριθμός δωρεάν εξυπηρέτησης Wind: 13700

Καταγγελία σύμβασης κι επιστροφή εναπομείναντος υπολοίπου καρτοκινητού: https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/about_Regulation.html

Link to comment
Share on other sites

Τι γίνεται με το site του Whatsup;

 

Προσπαθώ να κάνω "εγγραφή " στο πρόγραμμα WHAT’S UP Student Mobile Internet

από τη σελίδα https://www.whatsup.gr/student/foitites/mobile-internet/mobile-internet-eggrafi

 

Μετά το 4ο βήμα, δεν προχωράει. Δε βγάζει κάποιο μήνυμα ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία, ούτε έρχεται κάποιο email επιβεβαίωσης.

Έχω κάνει τρεις φορές τη διαδιακσία, συμπληρώνοντας τα στοιχεία μου κι επισυνάπτοντας τα απαιτούμενα έγγραφα.

Η διαδικασία έχει γίνει από Firefox, Edge & Chrome..

 

edit: Άκυρο, μόλις ολοκληρώθηκε από Opera..

Εγω το εχω κανει 2 φορες.....email επιβεβαιωσης δεν ηρθε καμια φορα παρολο που εγινε το αιτημα και επιβεβαιωθηκε απο το 13888

Link to comment
Share on other sites

Πήρα πάλι σήμερα τηλέφωνο, μου είπαν ότι ενώ φαίνεται ότι η γραμμή μου έχει γυρίσει σε Φοιτητικό υπάρχει τεχνικό πρόβλημα στην εφαρμογή και ακόμα δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω ως φοιτητικό :blink::blink::blink:

 

Α καλά λέω.....οκ bye bye

Link to comment
Share on other sites

Τελικά πολύ συνηθισμένη είναι αυτή η δυσλειτουργία... Σε 24 ωρες φτιάχνει πάντως.
Link to comment
Share on other sites

Τι γίνεται με το site του Whatsup;

 

Προσπαθώ να κάνω "εγγραφή " στο πρόγραμμα WHAT’S UP Student Mobile Internet

από τη σελίδα https://www.whatsup.gr/student/foitites/mobile-internet/mobile-internet-eggrafi

 

Μετά το 4ο βήμα, δεν προχωράει. Δε βγάζει κάποιο μήνυμα ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία, ούτε έρχεται κάποιο email επιβεβαίωσης.

Έχω κάνει τρεις φορές τη διαδιακσία, συμπληρώνοντας τα στοιχεία μου κι επισυνάπτοντας τα απαιτούμενα έγγραφα.

Η διαδικασία έχει γίνει από Firefox, Edge & Chrome..

 

edit: Άκυρο, μόλις ολοκληρώθηκε από Opera..

 

Με πήραν τηλέφωνο χθες.

Είπανε ότι έφτασαν τέσσερις αιτήσεις μου :alien:

Απ' ότι φαίνεται, παρόλο που δεν έβγαζε μήνυμα ότι "η διαδικασία ολοκληρώθηκε", η διαδικασία ολοκληρωνόταν κανονικά.

Και τώρα το καλύτερο: Το πρόγραμμα είναι 24μηνο συμβόλαιο!

Παραπλανητικό όσο δεν πάει!

Μέσα από τον ιστότοπο του whatsup και μάλιστα στο φοιτητικό section, πουλάνε συμβόλαια!

Θες να πουλήσεις συμβόλαια; Κάν'το! Τουλάχιστον όμως γράψε τη λέξη: ΣΥΜ-ΒΟ-ΛΑΙ-Ο!

Έχασα τζάμπα χρόνο να περιμένω την υποτιθέμενη "data sim" απ' την αρχή μπορούσα να είχα πάρει ένα απλό πακέτο what's up

Εννοείται ότι δεν προχώρησα..

Edited by user_one

Αριθμός δωρεάν εξυπηρέτησης Wind: 13700

Καταγγελία σύμβασης κι επιστροφή εναπομείναντος υπολοίπου καρτοκινητού: https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/about_Regulation.html

Link to comment
Share on other sites

Με πήραν τηλέφωνο χθες.

Είπανε ότι έφτασαν τέσσερις αιτήσεις μου :alien:

Απ' ότι φαίνεται, παρόλο που δεν έβγαζε μήνυμα ότι "η διαδικασία ολοκληρώθηκε", η διαδικασία ολοκληρωνόταν κανονικά.

Και τώρα το καλύτερο: Το πρόγραμμα είναι 24μηνο συμβόλαιο!

Παραπλανητικό όσο δεν πάει!

Μέσα από τον ιστότοπο του whatsup και μάλιστα στο φοιτητικό section, πουλάνε συμβόλαια!

Θες να πουλήσεις συμβόλαια; Κάν'το! Τουλάχιστον όμως γράψε τη λέξη: ΣΥΜ-ΒΟ-ΛΑΙ-Ο!

Έχασα τζάμπα χρόνο να περιμένω την υποτιθέμενη "data sim" απ' την αρχή μπορούσα να είχα πάρει ένα απλό πακέτο what's up

Εννοείται ότι δεν προχώρησα..

 

Τι να πεις; Είπαμε είσαι εταιρεία, υπάρχεις για το κέρδος, αλλά αυτοί έχουν ξεφύγει εντελώς.

 

Απαράδεκτοι.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Με πήραν τηλέφωνο χθες.

Είπανε ότι έφτασαν τέσσερις αιτήσεις μου :alien:

Απ' ότι φαίνεται, παρόλο που δεν έβγαζε μήνυμα ότι "η διαδικασία ολοκληρώθηκε", η διαδικασία ολοκληρωνόταν κανονικά.

Και τώρα το καλύτερο: Το πρόγραμμα είναι 24μηνο συμβόλαιο!

Παραπλανητικό όσο δεν πάει!

Μέσα από τον ιστότοπο του whatsup και μάλιστα στο φοιτητικό section, πουλάνε συμβόλαια!

Θες να πουλήσεις συμβόλαια; Κάν'το! Τουλάχιστον όμως γράψε τη λέξη: ΣΥΜ-ΒΟ-ΛΑΙ-Ο!

Έχασα τζάμπα χρόνο να περιμένω την υποτιθέμενη "data sim" απ' την αρχή μπορούσα να είχα πάρει ένα απλό πακέτο what's up

Εννοείται ότι δεν προχώρησα..

Μάλλον βιάστηκες να υποβάλεις την αίτηση, χωρίς προηγουμένως να διαβάσεις όρους που υπάρχουν στο site, γιατί πιστεύω πως είναι ξεκάθαρο ότι πρόκειται για συμβόλαιο. Πιο συγκεκριμένα, στις σημειώσεις του What's up Student Mobile Internet, αναφέρεται το εξής: "Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις χρεώσεις του προγράμματος δες εδώ." Και εκεί τα λέει όλα αναλυτικά. Επομένως, δεν είναι ότι κρύβουν κάτι, απλώς οφείλουμε να βλέπουμε τα "ψιλά γράμματα" πριν υποβάλουμε αίτηση για οτιδήποτε.

Edited by pluss
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον αστειεύεσαι, σωστά;

Δε φτάνει που δεν αναφέρουν ότι πουλάνε συμβόλαιο,

δεν το αναφέρουν ούτε στο tab των σημειώσεων από κάτω.

 

Προκαλώ οποιονδήποτε να μπει στο site τους (https://www.whatsup.gr/student/foitites/mobile-internet)

κι ύστερα να διαβάσει τις σημειώσεις από κάτω:

 

• Τα ΜΒ που δεν καταναλώθηκαν δεν μπορούν να μεταφερθούν στον επόμενο μήνα.

• Οι χρεώσεις πέρα των δωρεάν ΜΒ ανά μήνα γίνονται ανά KB με ελάχιστη χρέωση 1 ΚΒ ανά σύνδεση. 1MB=1024ΚΒ και 1GB=1024ΜΒ.

• Η κατανάλωση των διαθέσιμων GB είναι διαθέσιμη και στην περιαγωγή εντός ΕΕ/ΕΟΧ. Το όριο δεδομένων περιαγωγής εντός ΕΕ/ΕΟΧ (FUP) απεικονίζεται στον ισχύοντα τιμοκατάλογο.

• Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται Φ.Π.Α. 24%.

• Δεν επιβάλλεται Τέλος Συνδρομητών Κινητής Τηλεφωνίας επί του παγίου και της χρήσης Internet.

• Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις χρεώσεις του προγράμματος δες εδώ.

Ειδικοί Όροι.

 

Κι αν καταλάβατε ότι πρόκειται για συμβόλαιο, πείτε μου ότι είμαι λάθος.

 

Δηλαδή θα πρέπει να κάνω ΚΙ ΆΛΛΟ ΚΛΙΚ και ν' αλλάξω σελίδα και για να δω το αυτονόητο;

Στον αναλυτικό κατάλογο της cosmote!

Στο τελευταίο μέρος που θα μπορούσαν να το κρύψουν.

Δεν μπορούσαν να το κρύψουν άλλο.

 

Όπως είπα ξανά, έκανα αίτηση, νομίζοντας ότι πρόκειται prepaid data sim

Εάν ήθελα πρόγραμμα, θα διάβαζα αναλυτικά τους όρους χρήσης.

Αλλά δε θα τρελαθούμε να διαβάζουμε και τις αναλυτικές χρεώσεις των καρτοκινητών!

Εκεί αναφέρονται οι χρεώσεις εξωτερικού και 5ψήφιων.

 

Μήπως χρειάζεται να διαβάσω και τις 16 σελίδες των Ειδικών όρων, για να δω ότι παραγγέλνω ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ;

Edited by user_one

Αριθμός δωρεάν εξυπηρέτησης Wind: 13700

Καταγγελία σύμβασης κι επιστροφή εναπομείναντος υπολοίπου καρτοκινητού: https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/about_Regulation.html

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον αστειεύεσαι, σωστά;

Δε φτάνει που δεν αναφέρουν ότι πουλάνε συμβόλαιο,

δεν το αναφέρουν ούτε στο tab των σημειώσεων από κάτω.

 

Προκαλώ οποιονδήποτε να μπει στο site τους (https://www.whatsup.gr/student/foitites/mobile-internet)

κι ύστερα να διαβάσει τις σημειώσεις από κάτω:

 

• Τα ΜΒ που δεν καταναλώθηκαν δεν μπορούν να μεταφερθούν στον επόμενο μήνα.

• Οι χρεώσεις πέρα των δωρεάν ΜΒ ανά μήνα γίνονται ανά KB με ελάχιστη χρέωση 1 ΚΒ ανά σύνδεση. 1MB=1024ΚΒ και 1GB=1024ΜΒ.

• Η κατανάλωση των διαθέσιμων GB είναι διαθέσιμη και στην περιαγωγή εντός ΕΕ/ΕΟΧ. Το όριο δεδομένων περιαγωγής εντός ΕΕ/ΕΟΧ (FUP) απεικονίζεται στον ισχύοντα τιμοκατάλογο.

• Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται Φ.Π.Α. 24%.

• Δεν επιβάλλεται Τέλος Συνδρομητών Κινητής Τηλεφωνίας επί του παγίου και της χρήσης Internet.

• Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις χρεώσεις του προγράμματος δες εδώ.

Ειδικοί Όροι.

 

Κι αν καταλάβατε ότι πρόκειται για συμβόλαιο, πείτε μου ότι είμαι λάθος.

 

Δηλαδή θα πρέπει να κάνω ΚΙ ΆΛΛΟ ΚΛΙΚ και ν' αλλάξω σελίδα και για να δω το αυτονόητο;

Στον αναλυτικό κατάλογο της cosmote!

Στο τελευταίο μέρος που θα μπορούσαν να το κρύψουν.

Δεν μπορούσαν να το κρύψουν άλλο.

 

Όπως είπα ξανά, έκανα αίτηση, νομίζοντας ότι πρόκειται prepaid data sim

Εάν ήθελα πρόγραμμα, θα διάβαζα αναλυτικά τους όρους χρήσης.

Αλλά δε θα τρελαθούμε να διαβάζουμε και τις αναλυτικές χρεώσεις των καρτοκινητών!

Εκεί αναφέρονται οι χρεώσεις εξωτερικού και 5ψήφιων.

 

Μήπως χρειάζεται να διαβάσω και τις 16 σελίδες των Ειδικών όρων, για να δω ότι παραγγέλνω ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ;

 

NAI... πρέπει να τους διαβάσεις! Γι αυτό τους βάζουν, ακόμα και αν αλλάξεις σελίδα!

 

Και επίσης στο πρώτο βήμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος μιλάει για postpaid... και όχι prepaid!

GH388, Nokia 3210, Nokia 3310, Nokia 6310i, Sharp GX15, Sony Ericsson K510i, Moto E770v, Moto RAZR V3i, Nokia E51, HTC Desire, maguro, mako, hammerhead, shamu, angler, marlin, taimen, bonito, coral, redfin, oriole, cheetah, husky & iPad 9th

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστή η επισήμανση spookype20, και από τη μεριά μου θα ήθελα να προσθέσω ακόμη πως αν δεν ήταν συμβόλαιο, τότε δεν θα τον ανάγκαζε κατά την αίτηση να επιλέξει ένα από τα τρία προγράμματα* που διατίθενται (5GB με 6€/μήνα ή 10GB με 10€/μήνα ή 30GB με 15€/μήνα), αλλά θα ολοκληρωνόταν η αίτηση χωρίς να επιλέξει κάτι και μόλις θα έπαιρνε τη SIM θα είχε την ελευθερία να επιλέξει κάθε φορά, ανάλογα με τις ανάγκες του, αυτό που τον ενδιαφέρει.

*Γενικότερα, αν κάτι ΔΕΝ είναι συμβόλαιο, τότε όταν περιγράφονται οι παροχές/επιλογές που διατίθενται, χρησιμοποιείται η λέξη πακέτο αντί της λέξης πρόγραμμα.

Από εκεί και πέρα, δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρεί τόσο περίεργο το να διαβάζει ο καταναλωτής αναλυτικά τους όρους πριν αιτηθεί κάτι. Υποχρέωσή μας είναι. Κι ούτε θεωρώ ότι είναι τόσο τρομερό το να κάνει κανείς 3 κλικ παραπάνω, προκειμένου να βεβαιωθεί ότι γνωρίζει κάθε πτυχή του προγράμματος που τον ενδιαφέρει.

Edited by pluss
Link to comment
Share on other sites

Καλό είναι να διαβάζουμε τους όρους φυσικά,αλλά το παλικάρι έχει δίκιο.

Έπρεπε να γράφει ότι είναι συμβόλαιο σε εμφανή σημείο.Κι όχι ολόκληρη κόσμους να καταφεύγει σε φτηνά μαρκετινιστικα κόλπα μπας και κοροϊδέψει κανέναν.

Samsung S23 Ultra - Samsung Tab S8+

Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν έχει καθόλου δίκιο.

Στο κείμενο που παρέθεσε υπάρχει το εξής

Δεν επιβάλλεται Τέλος Συνδρομητών Κινητής Τηλεφωνίας επί του παγίου και της χρήσης Internet.

Αν δεν το κατάλαβε, σαφέστατα μιλάει για συμβόλαιο

Δεν χρειάζετε να διαβασει τίποτα άλλο.

Επίσης οφείλει να υποδείξει , από τι κατάλαβε ότι πρόκειται για καρτοκινητό Πουθενά δεν γράφει κάτι τέτιο.

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Καλημέρα έχω από reload it 1200mb που λήγουν 1/1/21 και 500mb με ίδια ημ. λήξεως άμα βάλω λεφτά και πάρω και άλλον κωδικό πριν λήξουν τα. mb θα ανανεωθούν για ένα μήνα ακόμα η καίγονται; Ευχαριστώ
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μετά τις διαδικασίες για μετατροπή από απλό

what's up σε φοιτητικό πως καταλαβαίνει κανείς ότι έχει γίνει η μετατροπή;

Έρχεται κάποια ειδοποιήση, SMS mail γιατί σε κατάστημα μου λένε έχει γίνει αλλά δεν Βλέπω κάτι μες το app.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μετά τις διαδικασίες για μετατροπή από απλό

what's up σε φοιτητικό πως καταλαβαίνει κανείς ότι έχει γίνει η μετατροπή;

Έρχεται κάποια ειδοποιήση, SMS mail γιατί σε κατάστημα μου λένε έχει γίνει αλλά δεν Βλέπω κάτι μες το app.

 

Το καταλαβαίνεις από την ύπαρξη των φοιτητικών πακέτων στην εφαρμογή .

Link to comment
Share on other sites

Είναι της μόδας να πρέπει να τους πάρεις τηλέφωνο για να ξεκολλήσουν το σύστημα. Ναι, μόνο μέσω FB θα βγάλεις άκρη.

Ότι ενεργοποιήθηκε το καταλαβαίνεις γιατί σου έρχονται απανωτά μηνύματα με τα δώρα που μπαίνουν.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό κοιτάω και εγώ και δε φαίνεται τπτ. Για chat μόνο FB γίνεται γιατί στο app δεν βρίσκω κάπου την επιλογή

 

Αιτηση απο 6 Νοεμβρη. Τιποτα ακομα. 2 τηλεφωνα ειπανε οτι υπαρχει στο συστημα προβλημα ενω εχει εγκριθει. Τραγικοι

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Καλησπέρα και καλή χρονιά. Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος πώς λειτουργεί ο διπλασιασμός δεδομένων, χρόνου ομιλίας στο φοιτητικό whatsup? Ευχαριστω
Link to comment
Share on other sites

Το πρώτο τρίμηνο σου κάνει δώρο το πακέτο των 7€, αν βάλεις και εσυ το πακέτο των 7€ θα έχεις δυο πακέτα των 7€.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...