Jump to content

Πίνακας αποτελεσμάτων

  1. kalitexnis_g

    kalitexnis_g

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Δημοσιεύσεις

      2.977


  2. Arinos

    Arinos

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Δημοσιεύσεις

      1.721


  3. kmpatra

    kmpatra

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Δημοσιεύσεις

      9.723


  4. Vasileios

    Vasileios

    Global Moderators


    • Πόντοι

      1

    • Δημοσιεύσεις

      14.591


Δημοφιλές περιεχόμενο

Showing content with the highest reputation on 12/10/2023 in Δημοσιέυσεις

  1. Είναι κλασική απάντηση που δίνουν αντί να σου πουν ότι ναι υπάρχει πρόβλημα και δεν υπάρχει αυτή την στιγμή κάποια πρόβλεψη. Αν τους στείλεις μέσω της φόρμας επικοινωνίας, θα σε καλέσουν και θα σου πουν πιο ανθρώπινα τι γίνεται και είναι πιο σωστό αυτό. https://keraies.eett.gr/RecentApprovals.php
    2 points
  2. Για πιο 5G μιλανε αυτο των Ν1 και Ν28 fake 5G που πολλες φορες ειναι χειροτερο απο το καλο 4G+? Ευχαριστουμε για το δουλεμα cosmote. Oταν βαλεις Ν78 στο 90% πανελλαδικα δηλαδη σε 4-5 χρονια τα ξανα λεμε.
    1 point
  3. Ένα γυαλάκι να του φορέσεις για καλό και για κακό... Huawei GT3 Pro : How to Import GPX file from a Device Tutorial https://www.youtube.com/watch?v=Sps2Xdq0BuI
    1 point
  4. Είμαστε σε λάθος θέμα, αλλά εν συντομία: Δεν θα μείνει έτσι, ανάλόγα με τον αριθμό των ενοίκων ή θα μπει απλά ένα κουτί σε κάθε όροφο, ή και επιπλέον ένας κεντρικός κατανεμητής κοντά στην είσοδο. Από αυτά θα διαμοιραστεί σε όλα τα διαμερίσματα. Η υλοποίηση εξαρτάται από τον εργολάβο που υλοποιεί την εγκατάσταση για λογαριασμό όποιου παρόχου ανήκει η υποδομή.
    1 point
  5. Στον παροχο σου δηλ στη vodafone θα απευθυνθείς. Αν τυχον εμπλέκεται τρίτος δεν μιλάς εσυ μαζι του, είναι θέμα της Vodafone να βγάλει άκρη.
    1 point
  6. Όχι ακόμα από το ιταλικό... Πάντως φαίνονται άμεσα διαθέσιμα, πιστεύω να τα στείλουν σήμερα-αύριο
    1 point
  7. https://www.cosmote.gr/cs/cosmote/gr/contact_us.html Γράψε στην φόρμα επικοινωνίας. Θα λάβεις απόδειξη με e-mail που θα εχει τον κωδικό αιτήματος. Στην συνέχεια θα επικοινωνήσουν μαζί σου και θα σου στείλουν την αίτηση επιστροφής χρημάτων την οποία θα στείλεις στο 13888@cosmote.gr Αν μου στείλεις με pm το e-mail σου μπορώ να σου στείλω την άιτηση .
    1 point
  8. Το volte φταίει αλλά μόνο οι ίδιοι μπορούν να το απενεργοποιήσουν. Μετα θα λειτουργήσει κανονικά η αναμονή. Το είχα γράψει και τον Ιούλιο εδώ,που είχα το ιδιο θέμα.
    1 point
  9. Που τις βλέπει κανείς τις άδειες;
    1 point
  10. Θα σου το λύσουν μην αγχώνεσαι. Δικό τους είναι το θέμα. Δεν μπορείς να κάνεις κάτι.
    1 point
  11. Έτσι είχα θέμα κι εγώ με το CU. Πάρε στην εξυπηρέτηση. Εγώ χρειάστηκε να μιλήσω 3 φορές μαζί τους ως που το αναθέσαν σε κάποιον που με πήρε τηλ, δοκιμάσαμε και τελικά μου το έφτιαξε. Επίσης το ότι σου δούλευε σε Cosmote, δεν έχει καμία σχέση.
    1 point
  12. Ναι δεν αλλάζει κάτι στο θέμα χρημάτων. Απλά θα βάζεις 3 δίμηνα από 8€ και στο τέλος του τρίτου διμήνου, θα βάζεις τα χρήματα που έχουν περισσέψει θα το αφήνεις να τελειώσει στους τρείς μήνες. Έτσι με 24€ θα περνάς 7 μήνες. Δηλαδή το δίμηνο καθαρά από τα 8€ είναι 7,27€ - 6,04= 1,23 Χ 3 = 3,69 τα οποία τα βάζεις στο τέλος του τρίτου διμήνου.
    1 point
  13. νομιζω οτι ειναι μια ακομα χαζομάρα της google , το εχει προσθεσει στο youtube , ambient mode λεγεται η glow effect . απενεργοποιειται στις ρυθμίσεις του youtube
    0 points
  14. Ξαναλέω πάντως ότι αν βρείτε ένα φοιτητικό πάσο μπορείτε να το κάνετε στα 21€ με 2 μήνες δώρο αν έχετε άλλο συμβόλαιο. Χωρίς συμβολαιο είναι 27€ (αντί για 33€)
    0 points
  15. https://www.mononews.gr/business/tilepikinonies-afxisis-apo-tin-piso-porta Την ώρα που η τιμαριθμική αναπροσαρμογή, ρύθμιση την οποία επιδίωκαν οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι για αυξήσεις στα τιμολόγια, δεν πέρασε, πλέον προχωρούν σε μικρές αυξήσεις. Και οι τρεις πάροχοι, ΟΤΕ, Νova και Vodafone, είχαν τονίσει την ανάγκη εφαρμογής της τιμαριθμικής αναπροσαρμογής στα συμβόλαιά τους, καθώς τόσο η αύξηση του πληθωρισμού, αλλά και το ύψος των επενδύσεων που τρέχουν, καθιστούσαν αυτή την ρύθμιση απαραίτητη. Ωστόσο από την στιγμή που κάτι τέτοιο δεν πέρασε, οι πάροχοι βρήκαν «παραθυράκι» εφαρμόζοντας τιμολογιακές αλλαγές ώστε να μπορέσουν αν αντισταθμίσουν την κατάσταση.
    0 points
  16. Σημερα ειναι 1η μερα που εμφανιζεται εμενα στο app
    0 points
  17. https://www.bankingnews.gr/epixeiriseis/articles/700702/ote-egkrithike-i-symvasi-gia-tin-aporrofisi-tis-cosmote
    0 points
  18. Έληξε η προσφορά των 21€ για μετατροπή f2g σε συμβόλαιο unlimited all.... τουλάχιστον στην εφαρμογή σε iphone... Στα android κινητά βλέπω υπάρχει ακόμη στην εφαρμογή.
    0 points
  19. Είχα διαβάσει πρόσφατα ότι μέχρι το τέλος του χρόνου η COSMOTE όπου θα έχει 90% πληθυσμιακή κάλυψη θα μπει στο standalone. Αρχές του 2024 η μαύρη και μέσα του 2024 η κόκκινη
    0 points
  20. Το άρθρο ΔΕΝ αναφέρει κάτι περί "standalone", όπως επίσης και ότι αναφέρει γενικά πρωτεύουσες νομών και πόλεις. Σίγουρα υπάρχουν πάρα πολλές περιοχές ακόμη (που δεν αναφέρονται) και που έχουν κάλυψη 5G ή/και Ν78.
    0 points
  21. Από 13/11 αλλάζει και η ανανέωση υπολοίπου από την Cosmote. Στο δρόμο που χάραξε η Vodafone, αν δεν είναι αυτό καρτέλ τότε τι είναι;
    0 points
  22. https://www.techgear.gr/cosmote-5g-panelladiki-kalypsi-36255
    0 points
  23. Τί πάει να πει δεν θα ασχοληθούν; Να τούς ταράξει στις βλάβες δικτύου: "Παιδιά δεν δέχομαι κλήσεις από συγκεκριμένους αριθμούς. Κάν'τε την δουλειά σας, θα σάς πάρει μερικά λεπτά". Σε εμένα πάντως, με το που το κατάλαβα, η nova το έφτιαξε σε 3 ημέρες. Δεν ήταν σφαίρα, αλλά οκ, δεκτό. Το καλύτερο θα ήταν να μην είχε γίνει (λογικά θα επηρεάζονται κι άλλοι), αλλά δεν είναι και φάση "δεν θα το φτιάξουμε", όπως λες για την Cosmote.
    0 points
  24. Απο το στόμα σου και στου google το αφτί
    0 points
  25. Εμένα έκανε καμιά εβδομάδα περίπου μην περιμένεις ούτε mail ούτε τίποτα κάποια στιγμή θα σου χτυπήσει το κουδούνι η κούριερ η θα σε πάρει τηλέφωνο.
    0 points
  26. Καλημέρα στο φόρουμ. Έκανα αίτηση για φορητότητα στο νέο F2G από αυτό το site: Link. Με πήραν τηλέφωνο, επιβεβαίωσαν τα στοιχεία μου και μου εξήγησαν την διαδικασία που θα ακολουθήσει (κούριερ κλπ). Το θέμα είναι ότι σήμερα τρίτη ημέρα δεν έχει έρθει ούτε email (ενημερωτικό) ούτε ο κούριερ να μου παραδώσει την SIM. Γι'αυτό ήθελα να ρωτήσω κάποιον που έχει κάνει την διαδικασία αν μπορεί να μου πει πόσες μέρες έκανε να ολοκληρωθεί η διαδικασία και αν άργησε σχετικά ο κούριερ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
    0 points
  27. Καλα τα εχει τιναξει το συστημα τους το ιδιο παθαινω κ γω με τα ημερισια login που φαινεται οτι γινονται reset επειδη τα ενεργοποιησα λιγο μετα απο τις 12 το βραδυ. Τι φαση? 24 ωρες μετα το περας της μιας ενεργοποιησης δεν λειτουργει αυτο το daily login? Ε ρε σε τι χαλβαδες πεσαμε..
    0 points
  28. Τελικά έκανα κατάθεση τα χρήματα για αλλαγή οθόνη και μπαταρία
    0 points
  29. Όχι στο νούμερο πού έκανα ενεργοποίηση με σμσ... Σε ένα άλλο που ΔΕΝ βάζω ποτέ κάρτα....
    0 points
  30. Κατακαημένη Εγνατία Οδός... Ούτε αθάνατο 2G δεν έχουν αρκετά τούνελ πριν και μετά το Μέτσοβο. Πιστοποιημένη άγονη γραμμή.
    0 points
  31. 0 points
  32. 4. Λοιποί όροι Ο ΟΤΕ καταβάλλει κάθε εύλογη προσπάθεια για τη συντήρηση και τη διαθεσιμότητα της Υπηρεσίας χωρίς, ωστόσο, να παρέχει εγγύηση για την αδιάλειπτη λειτουργία και διαθεσιμότητά της, δεδομένου ότι η διαθεσιμότητα μπορεί να επηρεάζεται π.χ.από τον εξοπλισμό των χρηστών, άλλα δίκτυα επικοινωνιών, το μεγάλο αριθμό προσώπων που προσπαθούν να κάνουν χρήση της Υπηρεσίας ταυτόχρονα ή από άλλες αιτίες . Οι χρήστες αποδέχονται ότι ο ΟΤΕ δικαιούται να τροποποιεί ή/και να διακόπτει προσωρινά ή μόνιμα το σύνολο ή τμήμα της Υπηρεσίας ή των διαδικτυακών τόπων και εφαρμογών που τη φιλοξενούν, ακόμα και χωρίς προειδοποίηση προς αυτούς, σύμφωνα με την εμπορική πολιτική του ή για λόγους συντήρησης, αναβάθμισης, ασφάλειας κ.ο.κ. Ως εκ τούτου ο ΟΤΕ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε είδους ζημία προερχομένη από την αδυναμία πρόσβασης των χρηστών σ αυτό, την παύση του συνόλου ή τμημάτων αυτού, την καθυστέρηση, μη παράδοση, διακοπή ή κακή ποιότητα λήψης των υπηρεσιών του ή απώλειας του περιεχομένου τους, ή την ύπαρξη κάθε είδους λαθών. Για κάθε διευκρίνιση σχετική με την Υπηρεσία ‘Ηλεκτρονική Πληρωμή Λογαριασμού’ /σταθερή οι χρήστες/ μπορούν να απευθύνονται στην Εξυπηρέτηση Πελατών στο 13888 για οικιακούς χρήστες και στο 13818 για εταιρικούς χρήστες, καθώς και στα κατά τόπους καταστήματα COSMΟΤΕ ή μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας του www.cosmote.gr. ΙΙ. ΌΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ/ ΚΙΝΗΤΗ
    0 points
  33. Αυτό που λετε δεν είναι ρεαλιστικό τη στιγμή που ο συνδρομητής δύναται το συμβόλαιο να το κάνει καρτοκινητό και βάση της νομοθεσίας που υπάρχει Τη στιγμή που αίτησε για αυτό Δεν είναι χρησιδάνειο Όπως το θέτετε . Στην ίδια την σύμβαση σου δίνει την δυνατότητα να το μετατρέψει σε καρτοκινητό
    0 points
  34. Πιστεύω πως η τιμή είναι πάρα πολύ καλή ΑΝ σου χρειάζονται τα απεριόριστα και δεν μπορεί να σε καλύψει το what's up μείνε εκεί. Αν όμως καλύπτεσαι από το what's up τότε ναι, θα είναι μια καλή επιλογή η μετατροπή σε καρτοκινητό. Επίσης υπάρχει και το frog, της Cosmote είναι. Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με αυτό αλλά έχω διαβάσει εδώ αρκετά καλές τιμές προς τα πακέτα δεδομένων.
    0 points
  35. Εμένα ανήκει στην zoho και δυστυχώς δςν βγάζει ώθηση στο mail app της apple...κατεβασα προσωρινά το δικο τους app και έρχονται αμέσως Ολη μερα 4g(καθόλου wifi) και με έχει βγάλει ολη την μέρα με πολύ χρήση χάρτες και κάμερα...δεν ξέρω αμα το s23u θα μου έβγαζε τόσες ωρες οθόνη...και εχω ακομα 30%
    0 points
  36. 0 points
  37. Πήρα στο 13840 και ήταν πολύ απασχολημένοι (τέτοια ώρα;) υποτίθεται θα με καλέσουν σε μέσα σε 1 εργάσιμη. Μίλησα στο τσατ, υποτίθεται το διόρθωσε αλλά από ό,τι βλέπω δεν λύθηκε, πάλι έρχεται SMS αντί να μου δίνει επιλογή να απαντήσω. Το ίδιο συμβαίνει σε 2 νούμερα CU που έχω. Μήπως φταίει το VoLTE;
    0 points
  38. Το αποκαλούν συστημικό πρόβλημα.
    0 points
  39. Παίζει να είσαι ο μοναδικός στον κόσμο! sent from my S23Ultra 12/512
    0 points
  40. Παιδιά το συγκεκριμένο κινητό είναι ότι καλύτερο έχω πιάσει στα χέρια μου αυτό έχω να πω !!! Εργάζομαι σε αλυσίδα στην κινητή πολλά πολλά χρόνια βλέπω και συγκρίνω τα πάντα κάθε μέρα. Αυτή την στιγμή υλοποίηση σε Android σαν το s23u πραγματικά κατά την δική μου άποψη δεν υπάρχει. Δεν έχει απλά αντίπαλο σε specs απόδοση δυνατότητες. Αλλάζω flagships ανά 8 μήνες. Ήρθα από 14 Pro max. Το μόνο που μου λείπει είναι το ρολόι aolle watch το οποίο το θεωρώ μακράν πιο εξελιγμένα από Sammy αλλά άλλο θέμα αυτό με τα ρολόγια τώρα... Το Ios δεν μου λείπει καθόλου μα καθόλου.. Λένε εδώ για το Google mail διάβαζα.. Το γεγονός ότι χωρίς acrobat στο Ios δεν μπορείς ούτε share pdf να κάνεις??? Απίστευτα μονότονο το βαριέμαι από το πρώτο μήνα.. Εδώ έχεις τα πάντα να παραμετροποιήσεις όπως θες εσύ... Το μόνο που μου λείπει και θεωρώ σημαντικό στα Apple είναι η ασφάλεια.. Η μετάβαση από iPhone όσες φορές και να την έχω κάνει, θα δω διαφορά στα προτοκολα ασφάλεια σε σχέση με το Ios, η αλήθεια να λεγεται!!Αλλά και εδώ καλά είμαστε αοι ασφάλεια πιστεύω.. Παντωσ το κινητό overall είναι χάρμα ταχύτητας smoothness κάμερα αντε γειά οθόνη από άλλο πλανήτη, γενικά ότι καλυτερο έχω ακουμπήσει ως τώρα σε κινητό!!! Να το χαιρόμαστε και να το απολαμβανουμε και μακριά από τα μήλα [emoji16][emoji16][emoji16][emoji6][emoji6][emoji6]Για όσους το πήραν τώρα μην ξεχάσετε την prepaid 200 που δίνουν για promo για Back t school.. Στάλθηκε από το SM-S918B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    0 points
  41. ναι το διάβασα. έστειλα μήνυμα στην εταιρεία και μου απάντησαν αναλυτικά πως κάνω downgrade και τώρα πάλι ο ήχος και στις κλήσεις είναι πολύ δυνατός όπως στα media! πολύ καλά ακουστικά! απλά έφταιγε η αναβάθμιση.
    0 points
  42. Μόλις διάβασα σε διαφήμιση ότι για νέες συνδέσεις f2g όλο τον μήνα Οκτώβριο (νέα νούμερα και φορητοτητες) θα διπλασιαζονται οι παροχές νομίζω για ένα χρόνο.
    0 points
  43. Είχα κάνει την φορητότητα από την σελίδα τους πριν 2 μήνες και με πήραν και τηλ για διασταύρωση στοιχείων και η κάρτα ήρθε και όλα καλά.Για δοκίμασε ξανά από το site https://www.f2g.gr/gr/f2g/f2g-sim-paraggelia/ Έχε το νου σου ότι καμιά φορά κολλάει Θα το καταλάβεις στο τελευταίο βήμα που θα σου ανοίξει ένα πινακάκι ότι πήραν την αίτηση το είχα πάθει και εγώ και την έκανα δυο φορές.
    0 points
  44. καλημέρα, τι κακο ρε παιδιά αυτό με την νόβα ;; βαράει διάλυση ; Eχω πάει και στα 2 καταστήματα τις περιοχής μου για μια φορητότητα σε f2go και στα δυο δεν έχουν κάρτες σιμ και φυσικά δεν κάνουν ούτε κάν τον κόπο να ξεκινήσουν την διαδικασία και να μου φέρουν.. Λένε μπες στην σελίδα και κάντο. .. την πρώτη φορά που αποφάσισα να κάνω την φορητότητα συμπλήρωσα την φόρμα στην σελίδα .. (1 μήνα πρίν) ούτε φωνή.. ουτε ακρόαση.. ουτε κουριερ ... λέω μετα απο 2 βδομάδες ας το κάνω ξανά.. τίποτα.. στέλνω email μου λένε πάνε στο κατάστημα με ταυτότητα ! Στο κατάστημα λένε μπες στην σελίδα και κάνε αίτηση.. Υπάρχει άλλος τρόπος να γίνει η δουλειά ;; η να πάω σε άλλη εταιρία να ρίξω και εκεί μια ματιά πως εξυπηρετούν γιατί στην νόβα δεν μπορούν απλά..
    0 points
  45. Στείλε από συμβατή συσκευή και ξαναδοκίμασε
    0 points
  46. Η εμπειρία μου έξω από το Ηράκλειο είναι τραγική σε σχέση με το τι έχω συνηθίσει (εννοείται πως στο κέντρο πετάει). Ειδικά σε ισόγεια πολλές φορές δεν έχει σήμα και αποτυχαίνουν κλήσεις.. Από γνωστούς βλέπω πως και από voda είναι ίδια η κατάσταση πάνω κάτω. B20, 10 MHz 4G γιατί η διαφορά με το 5G δεν υπήρχε.
    0 points
  47. ένα κινητό που δεν θα κυκλοφορήσει ποτέ Ευρώπη χωρίς καν ευρωπαϊκή ρομ κατά πάσα πιθανότητα χωρίς ποτέ 5g 4g λόγω ελλείψεως Β20 χωρίς λειτουργικό NFC δεν θα το αγόραζα ούτε στα μισά λεφτά, σκέψου κάποια πράγματα πριν προχωρήσεις σε τέτοια αγορά.
    0 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...