Jump to content

Sakis077

Members
  • Δημοσιεύσεις

    83
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About Sakis077

  • Ημ. Γέννησης Αύγουστος 11

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

Πρόσφατοι Επισκέπτες

Το μπλοκ πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.

Sakis077's Achievements

Explorer

Explorer (4/14)

  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

2

Φήμη

  1. Η απάντηση που μου έστειλαν σήμερα υπάρχει στην προηγούμενη σελίδα.
  2. Θα επικοινωνήσω μέσω chat για να τους ρωτήσω αν ισχύει όντως με βάση την απάντηση που μου έστειλαν για να είμαι σίγουρος.
  3. Κάνω πρώτα αίτημα για φορητότητα στο νέο πάροχο και μετά ενημερώνω τον τωρινό για την επιστροφή των χρημάτων;
  4. Από ότι καταλαβαίνω η οριστική αποσύνδεση του κινητού σημαίνει ότι δεν θα μπορεί να δέχεται ούτε κλήσεις και θα είναι ανενεργό. Αν είναι έτσι τότε η καλύτερη λύση θα είναι η φορητότητα του αριθμού. Τι διαδικασίες χρειάζονται για αυτό και αν ξέρει κανείς η νέα sim λειτουργεί και σε παλιά κινητά;
  5. Σε απάτηση του από 19/02/2024 ηλεκτρονικού αιτήματός σας, σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με το Νομοκανονιστικό πλαίσιο και τις από 08/01/2024 και 24/01/2024 ανακοινώσεις για τιμολογιακές αλλαγές της υπηρεσίας Καρτοκινητής , οι συνδρομητές έχουν το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασής τους αζημίως από την δημοσίευση της παρούσας ανακοίνωσης και για δύο (2) μήνες σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο άρθρο 8.2 των γενικών όρων παροχής προπληρωμένων κινητών ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Ως εκ τούτου, στην περίπτωση που επιλέξετε να προβείτε σε εύλογο χρονικό διάστημα, είτε σε οριστική αποσύνδεση της σύνδεσης καρτοκινητής που διατηρείτε στην εταιρεία μας, είτε σε αίτημα φορητότητας αυτής σε έτερο πάροχο τηλεπικοινωνιών, η εταιρεία μας θα προβεί στην επιστροφή του υπολοίπου της αξίας συνδιαλέξεων σε τραπεζικό σας λογαριασμό, ως οφείλει. Παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών (13830) με την ολοκλήρωση μιας εκ των ανωτέρω ενεργειών. Τώρα μολις ήρθε η απάντηση της Vodafone. Τι πιστεύετε τελείωσε ο χρόνος;
  6. Από Vodafone. Υπάρχει άλλος τρόπος ώστε να μην χάσω το υπόλοιπο της κάρτας;
  7. Γεια σας, σκέφτομαι να κάνω φορητότητα αριθμού σε what's up αλλά δεν θέλω να χάσω το υπόλοιπο της κάρτας μου τι πρέπει να κάνω; Ευχαριστώ
  8. Γνωρίζει κάποιος να μου πει αν μετά την παρέλευση του διμήνου και χωρίς δική μου ευθύνη αφού δεν απάντησαν ακόμα στο αίτημα που τους έστειλα, πότε μπορώ να κάνω καταγγελία σύμβασης;
  9. Επικοινώνησα μέσω της φόρμας της Vodafone από της 19/2 και δεν μου έχουν απαντήσει ακόμα να ανησυχήσω;
  10. Σημασία έχει η ημερομηνία που έστειλες το αίτημα ή πότε θα σου απαντήσουν;
  11. Έχω στείλει email μέσα από τη φόρμα επικοινωνίας της voda και σας ρωτάω αν αργήσουν να απαντήσουν και περάσει η δίμηνη διορία για τη διακοπή του αριθμού τι γίνεται; Μετά το δίμηνο μπορεί να γίνει διακοπή και να επιστραφούν τα χρήματα της κάρτας;
  12. Για sms και internet ενδιαφέρομαι περισσότερο. Το deals for you ισχύει για όλα τα καρτοκινητα στην cosmote; Μήπως ξέρετε σε πόσες μέρες περίπου απαντούν από τη φόρμα επικοινωνίας της Vodafone;
  13. Μέχρι στιγμής η ανανέωση στον όμιλο cosmote παραμένει στα 8€. Αν όλα πάνε καλά και δεν αλλάξει κάτι ποια φορητότητα θα προτιμούσατε what's up ή frog υπάρχει κάποια διαφορά μεταξύ τους;
  14. Αυτό που τους ενδιαφέρει μόνο είναι οι επενδύσεις που θα κάνει ο κάθε πάροχος. Το καρτέλ που υπάρχει στους παρόχους και για το ότι αλλάζουν κάθε λίγο τις χρεώσεις δεν νοιάζεται και δεν ασχολείται κανείς.!!
  15. Σε λίγο θα εξαφανίσουν και τα μηχανήματα μόλις καταλάβουν ότι το ξέρουμε.!!😆 Πως είναι αυτά τα μηχανήματα γιατί είμαι εκτός Αθηνών για να ξέρω. Που φθάσαμε να βλέπουμε μηχανήματα και να χαιρόμαστε.!!🤣🤣
×
×
  • Create New...