Jump to content

Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]


gerstavros2
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Parcelsapp.com

Ευχαριστώ. Το ότι το tracking number καταλήγει σε NL σημαίνει NL Post?

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, TOX3, X96 max Plus 4/32 (2101w)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 44χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Ευχαριστώ. Το ότι το tracking number καταλήγει σε NL σημαίνει NL Post?

 

Ναι, το Ολλανδικό ταχυδρομείο.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντησή σου,

ρώτησα τα ΕΛΤΑ και βγαίνει στα 26 ευρώ, θα χρειαστώ ειδικά υλικά για συσκευασία?

Πολύ χρήσιμη η επισήμανση για φωτογράφιση του πακέτου. Το φωτογράφισες κλειστό? Το κλείνεις μπροστά του (δεν έχω στείλει ποτέ τπτ), τι απίστευτο μπλέξιμο..

 

Πέρυσι 9 φέτος 26; Πολύ μου φαίνεται. Τέλος πάντων. Σε ένα απλό φάκελο με προστατευτικες φούσκες μπορείς να το βάλεις. Απ εξω κολλάς τα γραμματόσημα και γράφεις τη διεύθυνση που θα σου πουν από το banggood. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! Μην ξεχάσεις να ζητήσεις ένα πράσινο χαρτάκι από τον υπάλληλο όπου θα γράψεις ότι το προϊόν είναι για επιστροφή για να μην έχεις μπλεξίματα με το τελωνείο στην Κίνα. Το κολλάς και αυτό απ εξω. Αφού είναι έτοιμο το πακέτο τότε το φωτογραφίζει ώστε να φαίνονται καθαρά όλες οι πληροφορίες. Φωτογράφησε και την απόδειξη πληρωμής από τα ΕΛΤΑ και στείλε τα όλα μαζί με το tracking number. Μίλησες με το κατάστημα για τη διαδικασία και σου έστειλαν τη διεύθυνση;

Link to comment
Share on other sites

Πέρυσι 9 φέτος 26; Πολύ μου φαίνεται. Τέλος πάντων. Σε ένα απλό φάκελο με προστατευτικες φούσκες μπορείς να το βάλεις. Απ εξω κολλάς τα γραμματόσημα και γράφεις τη διεύθυνση που θα σου πουν από το banggood. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! Μην ξεχάσεις να ζητήσεις ένα πράσινο χαρτάκι από τον υπάλληλο όπου θα γράψεις ότι το προϊόν είναι για επιστροφή για να μην έχεις μπλεξίματα με το τελωνείο στην Κίνα. Το κολλάς και αυτό απ εξω. Αφού είναι έτοιμο το πακέτο τότε το φωτογραφίζει ώστε να φαίνονται καθαρά όλες οι πληροφορίες. Φωτογράφησε και την απόδειξη πληρωμής από τα ΕΛΤΑ και στείλε τα όλα μαζί με το tracking number. Μίλησες με το κατάστημα για τη διαδικασία και σου έστειλαν τη διεύθυνση;

 

Ευχαριστώ πολύ για τις επισημάνσεις!

Οι Κινέζοι του Banggood με έχουν γράψει? μιλάω με άνθρωπο - με mail bot? Δεν ξέρω. Τους τα έστειλα 3 φορές, δεν απάντησαν ακόμη, μάλλον έχουν στείλει το θέμα προς έγκριση στον CEO του Banggood. Τρέμουν τα 26 ευρώ του ΕΛΤΑ? Τραγική εταιρεία.

Μου κάνει μεγάλη εντύπωση που λένε ότι αγοράζουν 300-400 ευρώ πράγματα/τηλέφωνα απ' αυτούς. Δε τους έχει σκάσει πρόβλημα ακόμη..

Πόσο μ@λ%$ πιάστηκα που τους πλήρωσα 150 δολάρια.. Να φανταστείς το projector δεν έχει πάνω του serial number,

σαν φτηνοπράμα από τα Jumbo. Μόνο πάνω στο χαρτόκουτο της συσκευασίας υπάρχει αριθμός SKU και γραμμικός κώδικας. Ότι να 'ναι.

Τηλεφώνησα στο κεντρικό Ταχυδρομείο στη Μεσογείων και με κατατόπισαν να το στείλω σαν γράμμα - όχι δέμα, που είναι οικονομικότερο.

Το projector με το κουτί του ζυγίζει περίπου 1700 γραμμάρια (κάτω από 2000 γραμμάρια), οπότε με tracking number https://www.elta.gr/el-gr/υπολογίσωκόστος.aspx επιστολή, εξωτερικό, πρώτη Προτεραιότητα, συστημένο, ακανόνιστο, 1700 γραμμάρια = 26 ευρώ το μαλλί.

Είμαι σούπερ πηγμένος αυτή την εποχή και μου έσκασαν και οι απίθανοι του Banggood (για να τρέξω το θέμα Ταχυδρομείο, Refund κλπ).

Θα έχω πρόβλημα αν ανοίξω dispute στο Paypal σε καμιά δεκαριά μέρες?

Edited by ichor
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για τις επισημάνσεις!

Οι Κινέζοι του Banggood με έχουν γράψει? μιλάω με άνθρωπο - με mail bot? Δεν ξέρω. Τους τα έστειλα 3 φορές, δεν απάντησαν ακόμη, μάλλον έχουν στείλει το θέμα προς έγκριση στον CEO του Banggood. Τρέμουν τα 26 ευρώ του ΕΛΤΑ? Τραγική εταιρεία.

Μου κάνει μεγάλη εντύπωση που λένε ότι αγοράζουν 300-400 ευρώ πράγματα/τηλέφωνα απ' αυτούς. Δε τους έχει σκάσει πρόβλημα ακόμη..

Πόσο μ@λ%$ πιάστηκα που τους πλήρωσα 150 δολάρια.. Να φανταστείς το projector δεν έχει πάνω του serial number,

σαν φτηνοπράμα από τα Jumbo. Μόνο πάνω στο χαρτόκουτο της συσκευασίας υπάρχει αριθμός SKU και γραμμικός κώδικας. Ότι να 'ναι.

Τηλεφώνησα στο κεντρικό Ταχυδρομείο στη Μεσογείων και με κατατόπισαν να το στείλω σαν γράμμα - όχι δέμα, που είναι οικονομικότερο.

Το projector με το κουτί του ζυγίζει περίπου 1700 γραμμάρια (κάτω από 2000 γραμμάρια), οπότε με tracking number https://www.elta.gr/el-gr/υπολογίσωκόστος.aspx επιστολή, εξωτερικό, πρώτη Προτεραιότητα, συστημένο, ακανόνιστο, 1700 γραμμάρια = 26 ευρώ το μαλλί.

Είμαι σούπερ πηγμένος αυτή την εποχή και μου έσκασαν και οι απίθανοι του Banggood (για να τρέξω το θέμα Ταχυδρομείο, Refund κλπ).

Θα έχω πρόβλημα αν ανοίξω dispute στο Paypal σε καμιά δεκαριά μέρες?

 

Και claim να ανοίξεις στο PayPal όλη αυτή τη διαδικασία της επιστροφής θα πρέπει να την κάνεις και θα εισπράξεις τα χρήματα όταν παραλάβουν (με την προϋπόθεση βέβαια ότι θα σε δικαιώσει το PayPal).

Με άνθρωπο μιλάς, άσχετα που πολλές απαντήσεις ειναι τυποποιημένες, σε 12-24 ώρες απαντούν συνήθως, υπαρχει και η διαφορά ώρας.

 

Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για τις επισημάνσεις!

Οι Κινέζοι του Banggood με έχουν γράψει? μιλάω με άνθρωπο - με mail bot? Δεν ξέρω. Τους τα έστειλα 3 φορές, δεν απάντησαν ακόμη, μάλλον έχουν στείλει το θέμα προς έγκριση στον CEO του Banggood. Τρέμουν τα 26 ευρώ του ΕΛΤΑ? Τραγική εταιρεία.

Μου κάνει μεγάλη εντύπωση που λένε ότι αγοράζουν 300-400 ευρώ πράγματα/τηλέφωνα απ' αυτούς. Δε τους έχει σκάσει πρόβλημα ακόμη..

Πόσο μ@λ%$ πιάστηκα που τους πλήρωσα 150 δολάρια.. Να φανταστείς το projector δεν έχει πάνω του serial number,

σαν φτηνοπράμα από τα Jumbo. Μόνο πάνω στο χαρτόκουτο της συσκευασίας υπάρχει αριθμός SKU και γραμμικός κώδικας. Ότι να 'ναι.

Τηλεφώνησα στο κεντρικό Ταχυδρομείο στη Μεσογείων και με κατατόπισαν να το στείλω σαν γράμμα - όχι δέμα, που είναι οικονομικότερο.

Το projector με το κουτί του ζυγίζει περίπου 1700 γραμμάρια (κάτω από 2000 γραμμάρια), οπότε με tracking number https://www.elta.gr/el-gr/υπολογίσωκόστος.aspx επιστολή, εξωτερικό, πρώτη Προτεραιότητα, συστημένο, ακανόνιστο, 1700 γραμμάρια = 26 ευρώ το μαλλί.

Είμαι σούπερ πηγμένος αυτή την εποχή και μου έσκασαν και οι απίθανοι του Banggood (για να τρέξω το θέμα Ταχυδρομείο, Refund κλπ).

Θα έχω πρόβλημα αν ανοίξω dispute στο Paypal σε καμιά δεκαριά μέρες?

 

Τι να σου πω. Πέρυσι που έπρεπε να στείλω πίσω ελλατωματτικο προϊόν είχα άψογη συνεργασία με το banggood. Case στο PayPal δεν έχω ανοίξει ποτέ και δεν ξέρω ακριβώς τη διαδικασία. Νομίζω όμως ότι και εκεί η απάντηση θα είναι να στείλεις πίσω το προϊόν πρώτα.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα (μετά από 3 email που τους έστειλα), απάντησαν με απολογητικό email ότι θα δουν το θέμα:

Dear customer. Thank you for your feedback regarding order. We want to express our genuine apology for all inconvenience caused. We will ask our supplier and relevant staff to check the issue.

So sorry for the inconvenience caused. If you failed to receive response from us in 3 days, please feel free to contact us again for further solution. Best regards, Banggood Team.

** Λίγο off topic - αλλά σχετικό με την υπόθεση **

Έψαξα λίγο στο internet, έχουν αναφερθεί παρόμοια περιστατικά βλάβης DOA.

Πρόκειται για ελαττωματική κάρτα τροφοδοσίας του projector (κατασκευαστική αστοχία). Σε κάποιους έστειλαν ανταλλακτική κάρτα να κάνουν μόνοι τους την επισκευή! Ένας μάλιστα ανέφερε ότι παρ' όλη την αντικατάσταση της χαλασμένης κάρτας με την νέα, το πρόβλημα παραμένει.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα παρέλαβα ένα δαχτυλίδι σιλικόνης για καφετιέρα εσπρέσσο αξίας 1,67 δολλάρια μέσω ali (παραγγελία στις 21/7 - άρα πολύ καλός χρόνος για κάτι τέτοιο). Όμως η ανάρτηση δεν γίνεται για αυτό, αλλά επειδή το κόστος ήταν 1,66 το προιόν και 0,01 μεταφορικά !! Εδώ λοιπόν αρχίζει ο προβληματισμός γιατί να έχει 0,01 μεταφορικά και να μην είναι Free Delivery ? (ακόμα και για λόγους μάρκετιγκ). Υπάρχει κάποια σκοπιμότητα είτε απλώς τα μεταφορικά υπολογίζονται με κάποιο ποσό (ίσως και σε συνάρτηση με αξία, βάρος κλπ).

Έχοντας πολύχρονη εμπειρία σε εμπορικές συναλλαγές ξέρω ότι συνήθως την ευθύνη για την ασφάλιση προιόντος που μεταφέρεται την έχει αυτός που πληρώνει τα μεταφορικά (είτε είναι ο αποστολέας-είτε ο παραλήπτης). Για αυτό το λόγο πάντοτε προτιμώ προμηθευτές που έχουν Free International Delivery.

Σε μικροαντικείμενα βέβαια πιθανόν αυτό να μην έχει καμία συνέπεια και σε περίπτωση προβλήματος να μην τίθεται τέτοιο θέμα είτε από τον προμηθευτή είτε από την πλατφόρμα που αγοράσθηκε και δίνει κάποια εξασφάλιση (στην συγκεκριμένη περίπτωση ali). Τι γίνεται όμως σε πιο "σοβαρές" αγορές?

- Στο ebay υπάρχει το ebay protection και επιπλέον το paypal (σε περίπτωση που πληρώσεις με αυτό)

- Στο banggood και σε PDM ζητούσαν να πληρώσεις ασφάλεια εσύ (πολύ μικρό ποσοστό επιπλέον των μεταφορικών είναι η αλήθεια) με την σημείωση "εάν δεν το ασφαλίσεις το banggood δεν πρόκειται να το αποζημιώσει σε περίπτωση απώλειας". Γνωρίζοντας όσα προανέφερα, τον "ειδικό" τρόπο αποστολής και προς αποφυγή προβλημάτων σε αυτές τις αγορές δεχόμουν την επιπλέον μικρή χρέωση (παρόλο που πλήρωνα με paypal και είχα θεωρητικά μία επιπλέον εξασφάλιση).

- στο ali βέβαια δεν υπάρχει το paypal (ως 2η δικλείδα ασφαλείας για επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση προβλήματος κατά την μεταφορά).

Έχει κανείς άποψη/εμπειρία από αυτά που προανέφερα?

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, TOX3, X96 max Plus 4/32 (2101w)

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα παρέλαβα ένα δαχτυλίδι σιλικόνης για καφετιέρα εσπρέσσο αξίας 1,67 δολλάρια μέσω ali (παραγγελία στις 21/7 - άρα πολύ καλός χρόνος για κάτι τέτοιο). Όμως η ανάρτηση δεν γίνεται για αυτό, αλλά επειδή το κόστος ήταν 1,66 το προιόν και 0,01 μεταφορικά !! Εδώ λοιπόν αρχίζει ο προβληματισμός γιατί να έχει 0,01 μεταφορικά και να μην είναι Free Delivery ? (ακόμα και για λόγους μάρκετιγκ). Υπάρχει κάποια σκοπιμότητα είτε απλώς τα μεταφορικά υπολογίζονται με κάποιο ποσό (ίσως και σε συνάρτηση με αξία, βάρος κλπ).

Έχοντας πολύχρονη εμπειρία σε εμπορικές συναλλαγές ξέρω ότι συνήθως την ευθύνη για την ασφάλιση προιόντος που μεταφέρεται την έχει αυτός που πληρώνει τα μεταφορικά (είτε είναι ο αποστολέας-είτε ο παραλήπτης). Για αυτό το λόγο πάντοτε προτιμώ προμηθευτές που έχουν Free International Delivery.

Σε μικροαντικείμενα βέβαια πιθανόν αυτό να μην έχει καμία συνέπεια και σε περίπτωση προβλήματος να μην τίθεται τέτοιο θέμα είτε από τον προμηθευτή είτε από την πλατφόρμα που αγοράσθηκε και δίνει κάποια εξασφάλιση (στην συγκεκριμένη περίπτωση ali). Τι γίνεται όμως σε πιο "σοβαρές" αγορές?

- Στο ebay υπάρχει το ebay protection και επιπλέον το paypal (σε περίπτωση που πληρώσεις με αυτό)

- Στο banggood και σε PDM ζητούσαν να πληρώσεις ασφάλεια εσύ (πολύ μικρό ποσοστό επιπλέον των μεταφορικών είναι η αλήθεια) με την σημείωση "εάν δεν το ασφαλίσεις το banggood δεν πρόκειται να το αποζημιώσει σε περίπτωση απώλειας". Γνωρίζοντας όσα προανέφερα, τον "ειδικό" τρόπο αποστολής και προς αποφυγή προβλημάτων σε αυτές τις αγορές δεχόμουν την επιπλέον μικρή χρέωση (παρόλο που πλήρωνα με paypal και είχα θεωρητικά μία επιπλέον εξασφάλιση).

- στο ali βέβαια δεν υπάρχει το paypal (ως 2η δικλείδα ασφαλείας για επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση προβλήματος κατά την μεταφορά).

Έχει κανείς άποψη/εμπειρία από αυτά που προανέφερα?

 

Καθαρά θέμα μάρκετινγκ.

Link to comment
Share on other sites

Περιμένω (από το Cafago) δέμα που μου έστειλαν με μια μεταφορική που ούτε έχω ξανακούσει, Sunyou (!) - tracking number της μορφής SYRM123456789 (ούτε αυτό το έχω ξαναδεί...).

Ξέρει μήπως κανείς αν θα το παραδώσουν τα ΕΛΤΑ, ή ίσως κάποια από τις ιδιωτικές ταχυμεταφορικές...;

Link to comment
Share on other sites

Περιμένω (από το Cafago) δέμα που μου έστειλαν με μια μεταφορική που ούτε έχω ξανακούσει, Sunyou (!) - tracking number της μορφής SYRM123456789 (ούτε αυτό το έχω ξαναδεί...).

Ξέρει μήπως κανείς αν θα το παραδώσουν τα ΕΛΤΑ, ή ίσως κάποια από τις ιδιωτικές ταχυμεταφορικές...;

 

Ναι, με ΕΛΤΑ και μάλλον καθυστερεί στην παράδοση.

Link to comment
Share on other sites

Από Banggood με pdm μου έδωσαν ένα τρακ του τύπου LLxxxxxxxxxLU και από ότι βλέπω είναι Λουξεμβούργο τι άλλαξε και τα στέλνουν με αυτήν και όχι με NL; Εχει παραλάβει κάνεις τέτοιο δέμα με αυτού του τύπου το τρακ; Με το τελωνείο τι γίνεται;
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα παρέλαβα ένα δαχτυλίδι σιλικόνης για καφετιέρα εσπρέσσο αξίας 1,67 δολλάρια μέσω ali (παραγγελία στις 21/7 - άρα πολύ καλός χρόνος για κάτι τέτοιο). Όμως η ανάρτηση δεν γίνεται για αυτό, αλλά επειδή το κόστος ήταν 1,66 το προιόν και 0,01 μεταφορικά !! Εδώ λοιπόν αρχίζει ο προβληματισμός γιατί να έχει 0,01 μεταφορικά και να μην είναι Free Delivery ? (ακόμα και για λόγους μάρκετιγκ). Υπάρχει κάποια σκοπιμότητα είτε απλώς τα μεταφορικά υπολογίζονται με κάποιο ποσό (ίσως και σε συνάρτηση με αξία, βάρος κλπ).

Έχοντας πολύχρονη εμπειρία σε εμπορικές συναλλαγές ξέρω ότι συνήθως την ευθύνη για την ασφάλιση προιόντος που μεταφέρεται την έχει αυτός που πληρώνει τα μεταφορικά (είτε είναι ο αποστολέας-είτε ο παραλήπτης). Για αυτό το λόγο πάντοτε προτιμώ προμηθευτές που έχουν Free International Delivery.

Σε μικροαντικείμενα βέβαια πιθανόν αυτό να μην έχει καμία συνέπεια και σε περίπτωση προβλήματος να μην τίθεται τέτοιο θέμα είτε από τον προμηθευτή είτε από την πλατφόρμα που αγοράσθηκε και δίνει κάποια εξασφάλιση (στην συγκεκριμένη περίπτωση ali). Τι γίνεται όμως σε πιο "σοβαρές" αγορές?

- Στο ebay υπάρχει το ebay protection και επιπλέον το paypal (σε περίπτωση που πληρώσεις με αυτό)

- Στο banggood και σε PDM ζητούσαν να πληρώσεις ασφάλεια εσύ (πολύ μικρό ποσοστό επιπλέον των μεταφορικών είναι η αλήθεια) με την σημείωση "εάν δεν το ασφαλίσεις το banggood δεν πρόκειται να το αποζημιώσει σε περίπτωση απώλειας". Γνωρίζοντας όσα προανέφερα, τον "ειδικό" τρόπο αποστολής και προς αποφυγή προβλημάτων σε αυτές τις αγορές δεχόμουν την επιπλέον μικρή χρέωση (παρόλο που πλήρωνα με paypal και είχα θεωρητικά μία επιπλέον εξασφάλιση).

- στο ali βέβαια δεν υπάρχει το paypal (ως 2η δικλείδα ασφαλείας για επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση προβλήματος κατά την μεταφορά).

Έχει κανείς άποψη/εμπειρία από αυτά που προανέφερα?

Στο Ali υπάρχει το αντίστοιχο Alipay.

Φτιάχνεις λογαριασμό, περνάς τις κάρτες σου και γίνεται άμεσα η συναλλαγή.

Σε περιπτώσεις που χρειαστεί dispute, είναι πολύ δίκαιο.

Προσωπικά όποτε το έχω χρειαστεί με έχει δικαιώσει.

Link to comment
Share on other sites

Παρήγγειλα από banggood, υποτίθεται one week delivery απο UK. Και το στείλανε με ολλανδικό ταχυδρομείο. WTF?

 

Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Παρήγγειλα από banggood, υποτίθεται one week delivery απο UK. Και το στείλανε με ολλανδικό ταχυδρομείο. WTF?

 

Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk

 

Καλα αυτο το oneweek delivery ειναι μεγαλη μουφα. εμενα απο πολωνια banggood εκανε ακριβως ενα μηνα (one week delivery παλι θεωρητικα)

Link to comment
Share on other sites

Στο Ali υπάρχει το αντίστοιχο Alipay.

Φτιάχνεις λογαριασμό, περνάς τις κάρτες σου και γίνεται άμεσα η συναλλαγή.

Σε περιπτώσεις που χρειαστεί dispute, είναι πολύ δίκαιο.

Προσωπικά όποτε το έχω χρειαστεί με έχει δικαιώσει.

Ναι το ξέρω, έχω διαβάσει ότι πράγματι πολλές φορές δικαιώνει τους αγοραστές, αλλά προσωπικά μεγαλύτερη "ασφάλεια" μου δίνει το paypal ως και πιο διαδεδομένη και global υπηρεσία. Επίσης δεν μου αρέσει να καταχωρώ τις κάρτες μου εδώ και εκεί (εννοώ σε πολλά sites κλπ - ενώ το paypal το δέχονται σχεδόν παντού).

Όμως το βασικό νόημα της ανάρτησής μου ήταν η επισήμανση του ποιος τελικά έχει νομικά την ευθύνη ασφάλισης ενός μεταφερόμενου προιόντος (και άρα σχετικής αποζημίωσης σε απώλεια κατά την μεταφορά, ζημίας κλπ). Η γνώμη μου είναι ότι με 0,00 μεταφορικά (Free International Delivery) είσαι 100% εξασφαλισμένος ότι και να συμβεί. Με χρέωση όμως έστω και 0,01 ευρώ για μεταφορικά, υπάρχει - έστω και θεωρητικά - η πιθανότητα ο πωλητής να "πατήσει νομικά" σε αυτό και να αρνηθεί επιστροφή χρημάτων (δεν ξέρω τι θα έκανε η σχετική πλατφόρμα paypal, alipay σε αυτή την περίπτωση). Το banggood στο PDM το λέει καθαρά (ότι πρέπει να πληρώσεις για ασφάλεια αλλιώς δεν σε αποζημιώνει), άρα τι θα συμβεί σε περίπτωση που χαθεί κατά την μεταφορά, θα σε δικαιώσει το paypal?

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, TOX3, X96 max Plus 4/32 (2101w)

Link to comment
Share on other sites

Από Banggood με pdm μου έδωσαν ένα τρακ του τύπου LLxxxxxxxxxLU και από ότι βλέπω είναι Λουξεμβούργο τι άλλαξε και τα στέλνουν με αυτήν και όχι με NL; Εχει παραλάβει κάνεις τέτοιο δέμα με αυτού του τύπου το τρακ; Με το τελωνείο τι γίνεται;
Περιμένω 2-3 δέματα με ταχυδρομείο Λουξεμβούργου από banggood. Το πρώτο ήρθε σε 17 μέρες χωρίς να περάσει ούτε απ' έξω από το τελωνείο.

 

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλα αυτο το oneweek delivery ειναι μεγαλη μουφα. εμενα απο πολωνια banggood εκανε ακριβως ενα μηνα (one week delivery παλι θεωρητικα)
Το ζήτημα είναι μάλλον ότι και αποστολή από UK είναι μούφα.

 

Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Περιμένω 2-3 δέματα με ταχυδρομείο Λουξεμβούργου από banggood. Το πρώτο ήρθε σε 17 μέρες χωρίς να περάσει ούτε απ' έξω από το τελωνείο.

 

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Με τι παρέλαβες με ΕΛΤΑ; Τα υπόλοιπα δέματα που περιμένεις άργησαν;
Link to comment
Share on other sites

Ναι, με ΕΛΤΑ και μάλλον καθυστερεί στην παράδοση.

Ευχαριστώ!

Και καθώς τα ΕΛΤΑ δε φαίνεται να αναγνωρίζουν το tracking number, προφανώς θα το χειριστούν ως 'απλό' (untracked). Ας ελπίσω να το έχω ως τα... μέσα Σεπτεμβρίου τουλάχιστον! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Παρήγγειλα από banggood, υποτίθεται one week delivery απο UK. Και το στείλανε με ολλανδικό ταχυδρομείο. WTF?

Το ζήτημα είναι μάλλον ότι και αποστολή από UK είναι μούφα.

Έχω δει να το κάνουν με δικό μου δέμα, αλλά και με δέματα φίλων. Πιθανολογώ ότι μπορείς να στείλεις από μια (ευρωπαϊκή) χώρα Α σε μια Β, χρησιμοποιώντας το ταχυδρομέιο της... Γ(!) - (και προφανώς το τελευταίο τους δίνει καλύτερη τιμή, στην προκειμένη περίπτωση).

Καλα αυτο το oneweek delivery ειναι μεγαλη μουφα. εμενα απο πολωνια banggood εκανε ακριβως ενα μηνα (one week delivery παλι θεωρητικα)

Έκλεισα τις 60 μέρες περιμένοντας δέμα (one week και καλά...) -χωρίς tracking, δυστυχώς- από Τσεχία.

Τους έστεια σχετικό ερώτημα, να δω τι θα κάνουν (τους είχα πληρώσει και την παπατζήδικη 'ασφάλεια' κατά την παραγγελία) και αναλόγως μετά θα προχωρήσω -αν χρειαστεί, βεβαίως- με dispute στο paypal...

Link to comment
Share on other sites

Αυτος που στελνει ειναι υποχρεωμενος να το ασφαλισει

Πως ειναι δυνατον σε registered δεμα να μην σε αποζημιωσουν ειδικα με PayPal οταν το tracking δειχνει οτι δεν εφτασε στον παραλήπτη;

Το πιθανότερο ειναι οτι αν χαθει και απευθυνθεις στο καταστημα αν εχεις πληρωσει ασφαλεια θα σου τα δωσουν αμεσα αλλιως θα μιζεριασουν και θα αναγκαστείς να καταφυγεις στο PayPal

Link to comment
Share on other sites

Αυτος που στελνει ειναι υποχρεωμενος να το ασφαλισει

Πως ειναι δυνατον σε registered δεμα να μην σε αποζημιωσουν ειδικα με PayPal οταν το tracking δειχνει οτι δεν εφτασε στον παραλήπτη;

Το πιθανότερο ειναι οτι αν χαθει και απευθυνθεις στο καταστημα αν εχεις πληρωσει ασφαλεια θα σου τα δωσουν αμεσα αλλιως θα μιζεριασουν και θα αναγκαστείς να καταφυγεις στο PayPal

Υποχρεωμένος δεν είναι κανένας να τα ασφαλίσει. Σημασία έχει ποιος έχει την ευθύνη για οτιδήποτε συμβεί κατά την μεταφορά. Αυτό που συνήθως ισχύει είναι ότι όποιος πληρώνει τα μεταφορικά έχει και την ευθύνη για ότι συμβεί κατά την διάρκειά της (απώλεια, ζημιά κλπ). Το εάν θα καλύψει αυτόν τον κίνδυνο ασφαλίζοντάς τα, ή θα μείνει "εκτεθειμένος" χωρίς ασφάλιση, είναι δική του απόφαση και ρίσκο.

Όταν ο αποστολέας είναι ταυτόχρονα και αυτός που πληρώνει τα μεταφορικά (πχ. FREE INT. DELIVERY) έχει 100% την ευθύνη για τα πάντα. Εάν το ασφαλίσει σε περίπτωση απώλειας, ζημίας κατά την μεταφορά κλπ είναι υποχρεωμένος να σου επιστρέψει αυτός τα χρήματα και με την σειρά του εκείνος θα τα λάβει από την ασφαλιστική. Μπορεί μάλιστα να κάνει και συμφέρουσες ομαδικές ασφαλίσεις και όχι για κάθε συγκεκριμένη αποστολή.Μπορεί όμως και να αποφασίσει ότι τον συμφέρει να μην το ασφαλίσει και να αναλάβει το ρίσκο (και τις συνέπειες αυτού).

Αντίθετα εάν ο παραλήπτης αναλάβει το κόστος των μεταφορικών έχει και την επιλογή να τα ασφαλίσει ή όχι. Εάν συμβεί κάτι κατά την μεταφορά και τα έχει ασφαλισμένα, τότε την αποζημίωση θα την λάβει από την ασφαλιστική και όχι από τον προμηθευτή. Υπάρχουν όμως και περιπτώσεις (όπως του banggood που προανέφερα) που σε "υποχρεώνει" να τα ασφαλίσεις σε αυτούς άρα και έχει την υποχρέωση να σε αποζημιώσει (παίρνοντας το ίδιο ποσό από την ασφαλιστική του).

Για να μην καταχρώμαι του χώρου του θέματος βάζω τι σου βγάζει το Google εάν γράψεις "ΤΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ"

https://www.google.com/search?client=opera&q=ΤΑ+ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ+ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ+ΓΙΑ+ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Πολλές φορές δε υπάρχουν και καταχρηστικοί όροι, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, TOX3, X96 max Plus 4/32 (2101w)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...