Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σε συνδυασμό με τα πακέτα γίνεται πλεονέκτημα.

Στο f2g δεν έχει αξία γιατί δεν έχει σταθερά φτηνά πακέτα των2- 3-4 € ώστε να περισσεύουν χρήματα.

Αυτό ήθελα να τονίσω μόνο.

 

Έχω sim και από τις δύο και γνωρίζω καλά τα πλεονετήματα/μειονεκτήματά τους.

Οι f2g αγοράστηκαν πριν από αρκετά χρόνια ως "προνομιακές" την εποχή που πληρώναμε 5€ για το πακέτο με τα πολλά λεπτά ομολίας και data.

Link to comment
Share on other sites

Έχω sim και από τις δύο και γνωρίζω καλά τα πλεονετήματα/μειονεκτήματά τους.

 

Οι f2g αγοράστηκαν πριν από αρκετά χρόνια ως "προνομιακές" την εποχή που πληρώναμε 5€ για το πακέτο με τα πολλά λεπτά ομολίας και data.

Αν θυμάσαι από εδώ ξεκίνησαν τα φοιτητικά της wind και ήμουν από τους πρώτους πανελλαδικά που το πήρα, αλλά όταν πήγε στο τέλος στις 25 μέρες το εγκατέλειψα και γύρισα στην κιου.

Υπάρχει ακόμα το κανάλι που είχαμε φτιάξει για να βρίσκουμε τους πωλητές.:lol:

Link to comment
Share on other sites

Αν θυμάσαι από εδώ ξεκίνησαν τα φοιτητικά της wind και ήμουν από τους πρώτους πανελλαδικά που το πήρα, αλλά όταν πήγε στο τέλος στις 25 μέρες το εγκατέλειψα και γύρισα στην κιου.

Υπάρχει ακόμα το κανάλι που είχαμε φτιάξει για να βρίσκουμε τους πωλητές.:lol:

 

Είχα 2 χρόνια περίπου να αγοράσω τέτοιο πακέτο και το αγόρασα την 4/12/20 για να δοκιμάσω την παράταση της λήξης του υπολοίπου και δούλεψε.

Link to comment
Share on other sites

Μια ερώτηση, είχα κάνει ανανέωση 10 ευρώ στις 30 Οκτωβρίου , έκτοτε δε ξαναέκανα ανανέωση παρα μόνο τα πακέτα που αγόρασα!Σήμερα είχα την εντύπωση πως έπρεπε να κάνω ανανέωση διμήνου , μπαίνω στην εφαρμογή και βλέπω πως τα 2,64 ευρώ που υπολείπονται λήγουν 27/01 2021 , 27 Δεκέμβρη αγόρασα ένα countdpwn με 3 ευρω!!

Λέω καποιο κόλλημα της εφαρμογής είναι γιατί μου κάνει τέτοια χαζά, παίρνω το 1225 να ακούσω το υπόλοιπο ομιλίας και μου λεει πως τα 2,64 ευρώ λήγουν στις 27/01/2021..

Τι έγινε ρε παιδιά :rolleyes: χαρίσανε κάτι και δε το ξέρω?Ουτε sms έχω λάβει ότι πρέπει να βάλω λεφτά ούτε τίποτα..τι γίνεται?

Xiaomi Mi Mix 3
Link to comment
Share on other sites

με ενεργοποιηση προσφορας,countdown (ή και κανονικού πακέτου με μια επιφύλαξη),το υπολοιπο παιρνει την ημερομηνια λήξης του πακέτου.Εφοσον το πακετο βεβαια ληγει αργοτερα απο την ληξη που ειχε το υπολοιπο πριν την ενεργοποίησή του. Ανεπίσημα γινεται,κανεις δεν ξερει ως ποτε. Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση, έφερα τελικά τον πατέρα μου σε Q (Μού πήραν 20 ευρώ για την μεταφορά, μού φαίνεται λίγο ακριβό, ας ελπίσουμε ότι θα αποδώσει συν τω χρόνω).

 

Κάπου διάβασα ότι παίρνεις 1500' προς wind & Q και 1GB με την ανανέωση των 10 ευρώ από το app. Ισχύει; Γιατί στο site τους λένε μόνο για Q.

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση, έφερα τελικά τον πατέρα μου σε Q (Μού πήραν 20 ευρώ για την μεταφορά, μού φαίνεται λίγο ακριβό, ας ελπίσουμε ότι θα αποδώσει συν τω χρόνω).

 

 

 

Κάπου διάβασα ότι παίρνεις 1500' προς wind & Q και 1GB με την ανανέωση των 10 ευρώ από το app. Ισχύει; Γιατί στο site τους λένε μόνο για Q.

Μόνο για κιου είναι τα λεπτά.

Επίσης μην ξεχάσεις το κονέ.

Μέσα σε 15 μέρες μετά την ενεργοποίηση να γίνει.

Αν τα 20€ τα έχουν πιστώσει στον λογαριασμό κανένα πρόβλημα.

Θα τα καταναλώσεις σιγά σιγά. Αν ήταν νταβατζιλικι να γράψεις παράπονο στην φόρμα στο σάιτ να στα επιστρέψουν.

Για πληροφορίες ρωτάς εδώ και όχι στα καταστήματα. :lol:

Edited by pavlitakis1
Link to comment
Share on other sites

Μόνο για κιου είναι τα λεπτά.

Επίσης μην ξεχάσεις το κονέ.

Μέσα σε 15 μέρες μετά την ενεργοποίηση να γίνει.

Αν τα 20€ τα έχουν πιστώσει στον λογαριασμό κανένα πρόβλημα.

Θα τα καταναλώσεις σιγά σιγά. Αν ήταν νταβατζιλικι να γράψεις παράπονο στην φόρμα στο σάιτ να στα επιστρέψουν.

Για πληροφορίες ρωτάς εδώ και όχι στα καταστήματα. :lol:

 

Κονέ θα το κάνω με ένα συμφορουμίτη εδώ, αλλά μοιάζει να πετάει ένα error. Θα δοκιμάσω κι αύριο ή μεθαύριο.

Τα 20€ ούτε καν. Μόνο 3€ πίστωσαν. δεν έχω facebook. Απλά στην φόρμα της Wind και για τα 2;

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πού έκανα τό κονέ μου λέει συνεχώς κάτι πήγε στραβά και δεν γίνεται. Μίλησα στο τσατ και λέει πρέπει νά περάσουν 15 μέρες από την ενεργοποίηση. Τί ισχύει; Παλιότερα θυμάμαι τό περνάμε άμεσως το κονέ!

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Κονέ θα το κάνω με ένα συμφορουμίτη εδώ, αλλά μοιάζει να πετάει ένα error. Θα δοκιμάσω κι αύριο ή μεθαύριο.

Τα 20€ ούτε καν. Μόνο 3€ πίστωσαν. δεν έχω facebook. Απλά στην φόρμα της Wind και για τα 2;

 

Οταν τους εδωσες 20 ευρω, σου εδωσαν μια απόδειξη. Τι αιτιολογία γράφει στην απόδειξη;

Link to comment
Share on other sites

Οταν τους εδωσες 20 ευρω, σου εδωσαν μια απόδειξη. Τι αιτιολογία γράφει στην απόδειξη;

 

Αιτιολογία: Μετατροπή από Wind σε Q

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πού έκανα τό κονέ μου λέει συνεχώς κάτι πήγε στραβά και δεν γίνεται. Μίλησα στο τσατ και λέει πρέπει νά περάσουν 15 μέρες από την ενεργοποίηση. Τί ισχύει; Παλιότερα θυμάμαι τό περνάμε άμεσως το κονέ!

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Είναι λίγο ασαφές, αυτό που ισχύει. Εγώ έκανα ενεργοποίηση σε 2 γραμμές στις 17 Δεκ. και πήραμε τα 12gb από κονέ στις 29 Δεκ.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πού έκανα τό κονέ μου λέει συνεχώς κάτι πήγε στραβά και δεν γίνεται. Μίλησα στο τσατ και λέει πρέπει νά περάσουν 15 μέρες από την ενεργοποίηση. Τί ισχύει; Παλιότερα θυμάμαι τό περνάμε άμεσως το κονέ!

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Λάθος, μέχρι 0-15 μέρες από την ενεργοποίηση γίνεται. Αν περάσουν 15 μέρες χάνεται.

Κάτι κάνεις λάθος ή δεν έχετε βάλει 10€ και οι δύο.

Επίσης δοκίμασε να σβήσεις τα κουκις γιατί έχει ένα μπαγκ το σύστημα.

Κονέ θα το κάνω με ένα συμφορουμίτη εδώ, αλλά μοιάζει να πετάει ένα error. Θα δοκιμάσω κι αύριο ή μεθαύριο.

Τα 20€ ούτε καν. Μόνο 3€ πίστωσαν. δεν έχω facebook. Απλά στην φόρμα της Wind και για τα 2;

Τα 20 € τα πήραν παράνομα.

Θα πας στην φόρμα παραπόνων στο σάιτ της γουίντ και θα πεις ότι σου πήραν 20€ και ότι θα πιστωθουν δήθεν στον λογαριασμό, αλλά δεν πιστωθηκαν.

Αυτό είναι απάτη και ζητάς να πιστώσουν τα χρήματα.

Ευγενικά αναφέροντας και το κατάστημα.

Θα στα βάλουν.

Χωρίς νεύρα και απειλές.

Edited by pavlitakis1
Link to comment
Share on other sites

Θα πας στην φόρμα παραπόνων στο σάιτ της γουίντ και θα πεις ότι σου πήραν 20€ και ότι θα πιστωθουν δήθεν στον λογαριασμό, αλλά δεν πιστωθηκαν.

Αυτό είναι απάτη και ζητάς να πιστώσουν τα χρήματα.

Ευγενικά αναφέροντας και το κατάστημα.

Θα στα βάλουν.

Χωρίς νεύρα και απειλές.

 

Προφανώς με ηρεμία, αλλά πού το βασίζουμε ότι είναι παράνομο;

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει πουθενά στον τιμοκατάλογο χρέωση 20€ για μετατροπή. Στειλε στο messenger της wind φώτο της απόδειξης και ζήτα τους εξηγήσεις. Λογικα θα σου πιστωσουν το ποσό. Edited by Monae99
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω messenger :) Το έστειλα με επισύναψη στη φόρμα επικοινωνίας της Wind ;) θα δούμε πότε θα απαντήσουν και τί θα πουν. Ευχαριστω και καλή χρονιά!
Link to comment
Share on other sites

Λάθος, μέχρι 0-15 μέρες από την ενεργοποίηση γίνεται. Αν περάσουν 15 μέρες χάνεται.

Κάτι κάνεις λάθος ή δεν έχετε βάλει 10€ και οι δύο.

Επίσης δοκίμασε να σβήσεις τα κουκις γιατί έχει ένα μπαγκ το σύστημα.Τα 20 € τα πήραν παράνομα.

Θα πας στην φόρμα παραπόνων στο σάιτ της γουίντ και θα πεις ότι σου πήραν 20€ και ότι θα πιστωθουν δήθεν στον λογαριασμό, αλλά δεν πιστωθηκαν.

Αυτό είναι απάτη και ζητάς να πιστώσουν τα χρήματα.

Ευγενικά αναφέροντας και το κατάστημα.

Θα στα βάλουν.

Χωρίς νεύρα και απειλές.

Βάλαμε 10αρα κανονικά.Τα coocies πού νά σβήσω;

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω messenger :) Το έστειλα με επισύναψη στη φόρμα επικοινωνίας της Wind ;) θα δούμε πότε θα απαντήσουν και τί θα πουν. Ευχαριστω και καλή χρονιά!
Σωστά, το φβ δεν το χρησιμοποιούμε ποτέ για τέτοια πράγματα.

Από Δευτέρα μάλλον, δεν νομίζω νωρίτερα.

Ελπίζω να έγραψες αυτά που σου είπα στο προηγούμενο ποστ.

 

 

Βάλαμε 10αρα κανονικά.Τα coocies πού νά σβήσω;

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Από υπολογιστή στον μπροουζερ στις ρυθμίσεις ιδιωτικότητας και στο κινητό clear user data.

Edited by pavlitakis1
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω messenger :) Το έστειλα με επισύναψη στη φόρμα επικοινωνίας της Wind ;) θα δούμε πότε θα απαντήσουν και τί θα πουν. Ευχαριστω και καλή χρονιά!

 

Όταν σου απαντήσουν πες μας, εάν μπορείς και θέλεις, τι σου είπαν. Με ενδιαφέρει και εμένα τη απάντησή τους.

.
Link to comment
Share on other sites

Σωστά, το φβ δεν το χρησιμοποιούμε ποτέ για τέτοια πράγματα.

Και βέβαια το χρησιμοποιούμε. Ο πιο άμεσος τρόπος επικοινωνίας. Στο messenger γινεται επικοινωνία ανάμεσα σε σένα και την εταιρία, δεν βλέπει κανένας άλλος την συζήτηση.

Link to comment
Share on other sites

Σωστά, το φβ δεν το χρησιμοποιούμε ποτέ για τέτοια πράγματα.

Από Δευτέρα μάλλον, δεν νομίζω νωρίτερα.

Ελπίζω να έγραψες αυτά που σου είπα στο προηγούμενο ποστ.

 

Έγραψα ότι περίμενα πίστωση των 20 ευρώ κι όχι των 3 κι ότι το κατάστημα ήταν της Αγίας Παρασκευής.

Θα δούμε τί θα απαντήσουν.

 

Όταν σου απαντήσουν πες μας, εάν μπορείς και θέλεις, τι σου είπαν. Με ενδιαφέρει και εμένα τη απάντησή τους.

Οκ ;) Έχεις πέσει κι εσύ θύμα ή έχεις δικό σου κατάστημα και θέλεις να χρεώνεις κι εσύ 20 ευρώ? :D

Link to comment
Share on other sites

τα 3 ευρω δεν ειναι πιστωση. Ειναι το αρχικο υπολοιπο που δινεται δωρο μετα απο ενεργοποιηση αριθμου στην q απο φορητότητα
Link to comment
Share on other sites

Και βέβαια το χρησιμοποιούμε. Ο πιο άμεσος τρόπος επικοινωνίας. Στο messenger γινεται επικοινωνία ανάμεσα σε σένα και την εταιρία, δεν βλέπει κανένας άλλος την συζήτηση.
Όχι φίλε μου. Στο φβ κύριο λόγο έχει το μποτ και πιτσιρίκια των 300€ ενώ η φόρμα ελέγχεται από έμπειρους υπαλλήλους που ΠΑΝΤΑ δίνουν σωστές λύσεις.

Επειδή είσαι στο facebook μπορεί να σου φαίνεται εύκολο και γρήγορο αλλά μόνο η φόρμα έχει υπεύθυνες απαντήσεις.

Δουλεύει και το Facebook συχνά σε μικροπροβλήματα αλλά εδώ έχουμε καραμπινάτη κοροϊδία.

Πρέπει να ενημερωθούν στα κεντρικά για τις απάτες των καταστημάτων.

 

 

 

Έγραψα ότι περίμενα πίστωση των 20 ευρώ κι όχι των 3 κι ότι το κατάστημα ήταν της Αγίας Παρασκευής.

Θα δούμε τί θα απαντήσουν.

 

Οκ. Στην απάντησή τους θα πεις ότι φίλοι σου που έκαναν φορητότητα μέσω internet ή τηλεφώνου δεν χρεώθηκαν για την φορητότητά και όσα χρήματα πλήρωσαν πιστώθηκαν στο λογαριασμό τους.

Επίσης πουθενά δεν γράφουν ότι υπάρχει προμήθεια για φορητότητα.

Επίσης θα τους τονίσεις ότι η πρακτική των καταστημάτων με αυτές τις απάτες μειώνουν την αξιοπιστία της εταιρείας.

Όλα θα πάνε καλά.

Edited by pavlitakis1
Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάται και από το λόγο επικοινωνίας. Μέσω της φόρμας επικοινωνίας δίνεται συνήθως λύση, επειδή δίνεται ο απαιτούμενος χρόνος στους υπαλλήλους, προκειμένου να διερευνήσουν σε βάθος το όποιο αίτημα ή παράπονο. Αντίθετα, μέσω του chat, που η επικοινωνία είναι άμεση, δεν υπάρχει τόσο εύκολα αυτή η δυνατότητα. Γι' αυτό και κανένα chat καμίας εταιρίας δεν είναι σχεδιασμένο για να απαντά και να επιλύει σοβαρά/περίπλοκα περιστατικά, πλην απλών αποριών και καθημερινών προβλημάτων που τυχόν αντιμετωπίζουν οι χρήστες. Edited by pluss
Link to comment
Share on other sites

  • This topic was unpinned, featured and pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...