Jump to content

Περί... σταθερής τηλεφωνίας γενικά (Μέρος ΙΙ)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εγώ πρόσφατα πήγα στην Nova (Forthnet) από την Wind, και έχω αφήσει το ρούτερ που είχα όπως είναι, λειτουργεί κανονικά, ακόμα και το όνομα του ρούτερ το έχω αφήσει Wind :rolleyes: Μου το είχαν πει και από την Forthnet ότι η μετάβαση θα γίνει χωρίς κανένα πρόβλημα με το παλιό ρούτερ
Link to comment
Share on other sites

Όπως αναφέρεται σε σημερινά δημοσιεύματα του ηλεκτρινικού τύπου, η ΕΕΤΤ απέστειλε την περασμένη εβδομάδα απόφαση της προς τις COSMOTE και Vodafone με την οποία καθορίζει τους όρους και προϋποθέσεις με τις οποίες μια από αυτές θα έρθει υποχρεωτικά σε συμφωνία με την Forthnet ώστε αυτή να γίνει εικονικός πάροχος (Mobile Virtual Network Operator – MVNO) υπηρεσιών κινητής.

 

Η Forthnet βρίσκεται σε πολύμηνες συζητήσεις με τις 3 εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα -απέρριψε την Wind σε κάποια φάση της διαδικασίας- και απευθύνθηκε στην ΕΕΤΤ αφού οι εταιρίες κινητής ισχυρίζονται πως λόγω του ανταγωνισμού μεταξύ τους, οι τιμές είναι χαμηλές και δεν υπάρχει περιθώριο για λειτουργία εικονικού πάροχου υπηρεσιών κινητής.

 

Σε περίπτωση που οι Forthnet απευθυνθεί σε κάποια από τις COSMOTE και Vodafone για να δραστηριοποιηθεί σαν MVNO, αυτές πρέπει εντός μηνός να υπογράψουν μαζί της και να κοινοποιήσουν την σύμβαση στην ΕΕΤΤ.

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

http://sofokleous10.gr/index.php/bussines/item/190738-anoigma-tis-agoras-eikonikon-paroxon-epixeirei-i-eett

γραφει τις μεγιστες τιμες χονδικης data ανα χρονια και οτι θα προσφυγουν στα δικαστηρια κατα της αποφασης

 

Το συγκεκριμένο μέγιστο τέλος χονδρικής διαμορφώνεται σε 6 ευρώ ανά gigabyte την 1η Ιανουαρίου 2018, σε 4,50 ευρώ ανά gigabyte την 1η Ιανουαρίου 2019, σε 3,50 ευρώ ανά gigabyte την 1η Ιανουαρίου 2020, σε 3 ευρώ ανά gigabyte την 1η Ιανουαρίου 2021 και σε 2,50 ευρώ ανά gigabyte την 1η Ιανουαρίου 2022».

 

Προβλέπεται, επίσης, πως το τέλος εκκίνησης κλήσεων δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 0,22254 ευρώ ανά λεπτό, ενώ το τέλος τερματισμού να μην υπερβαίνει το ρυθμισμένο τέλος τερματισμού που ορίζει η ΕΕΤΤ για το αντίστοιχο έτος. Επιπλέον, δεν πρέπει να υπάρχει ανώτατο όριο ταχύτητας δεδομένων (π.χ. 40 MB/sec) για τους συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας της Forthnet όταν η τελευταία δραστηριοποιηθεί ως εικονικός πάροχος κινητής.

Link to comment
Share on other sites

Στο σταθερό ΟΤΕ της επιχείρησής μου κάνω συχνά εκτροπή κλήσης στο κινητό μου.

Μέχρι πρότινος το κινητό έδειχνε πότε η κλήση ήταν από την εκτροπή (γράφοντας "Προώθηση κλήσης") και πότε όχι. Δηλαδή ήξερες αν σε παίρνουν απευθείας στο κινητό ή ήταν προώθηση από το σταθερό της επιχείρησης.

 

Αυτό λειτουργούσε εδώ και πολλά χρόνια αλλά το τελευταίο διάστημα σταμάτησε!

Το κινητό δεν φταίει αφού δοκίμασα και με άλλα κινητά, αλλά και το μήνυμα "προώθηση κλήσης" εμφανίζεται κανονικά όταν κάνω την εκτροπή από άλλα σταθερά.

 

Άρα κάτι έγινε με το σταθερό της επιχείρησης.

 

Ίσως, δεν είμαι σίγουρη, να συνέπεσε με την αλλαγή της γραμμής σε VoIP και το νέο router. Αλλά και πάλι. Η προώθηση κλήσης είναι κάτι που γίνεται από τα κεντρικά δεν έχει σχέση με συσκευές τηλεφώνου και ρούτερ.

 

Καμία ιδέα ή πρόταση;

Πως να επαενεργοποιηθεί η ειδοποίηση;

Edited by AnnaPodi
Link to comment
Share on other sites

ακομα υπαρχει αυτος? καντε μια βολτα απο γειτονικο φορουμ να δειτε...υπηρχε σοβαρο προβλημα καποτε...εκτος αν πηρε αλλος την επωνυμια και δουλευει αν και δεν νομιζω.

Mε τεχνικη υποστηριξη με 0,75€/1'' ενω η εεττ απαιτει δωρεαν αριθμο τεχνικης υποστηριξης...μονο αυτο να δεις...και τα αλλα κουλά με vdsl,την αφτιαχτη σελιδα ειδικα στο κατω μερος...

υ.γ. αιντε αναστησαμε μετα απο 3 μηνες το θεμα,6μηνο ηθελε να μεινει ο ανθρωπος,στο 3μηνο πηρε απάντηση...

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπερα. Πριν λιγες ημερες παρελαβα λογ/μο nova που εχει εξερχομενες κλησεις χωρις να τις εχω κανει. τα νουμερα ειναι τα εξης 0000105750 ΚΑΙ 2105750200. 1,5 μηνα τωρα αναφερονται στην αναλυσηι καθημερινα με στανταρ διαρκεια και στανταρ ωρες. Εχει καποιος παρομοια εμπειρια απο τα νουμερα αυτα ?

 

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα. Πριν λιγες ημερες παρελαβα λογ/μο nova που εχει εξερχομενες κλησεις χωρις να τις εχω κανει. τα νουμερα ειναι τα εξης 0000105750 ΚΑΙ 2105750200. 1,5 μηνα τωρα αναφερονται στην αναλυσηι καθημερινα με στανταρ διαρκεια και στανταρ ωρες. Εχει καποιος παρομοια εμπειρια απο τα νουμερα αυτα ?

 

Ευχαριστω

 

Μήπως έχεις συναγερμό με κέντρο λήψης σημάτων?

Link to comment
Share on other sites

ειχα το ιδιο προβλημα με xiaomi mi 6 και με αλλαγη στις προσθετες ρυθμησεις στο wifi του κινητου στο τυπο συνδεσης απο υψηλη ταχυτητα σε συμβατοτητα λυθηκε το προβλημα.
Link to comment
Share on other sites

ΘΑ μπορούσε κάποιος ή κάποια που το σταθερό του/της έχει γίνει VOIP να μου πει, αν το προωθήσει (εκτροπή) π.χ. σε κάποιο κινητό, αν φαίνεται η ένδειξη "προώθηση κλήσης" όταν τον/την καλούνε?

 

Όπως γράφω πάνω πριν την αναβάθμιση σε VOIP φαινόταν και τώρα όχι. Να ξέρω να μην παιδεύομαι άδικα.

Link to comment
Share on other sites

ΘΑ μπορούσε κάποιος ή κάποια που το σταθερό του/της έχει γίνει VOIP να μου πει, αν το προωθήσει (εκτροπή) π.χ. σε κάποιο κινητό, αν φαίνεται η ένδειξη "προώθηση κλήσης" όταν τον/την καλούνε?

 

Όπως γράφω πάνω πριν την αναβάθμιση σε VOIP φαινόταν και τώρα όχι. Να ξέρω να μην παιδεύομαι άδικα.

 

ρώτησες στο 13877 ? . πάντως όσους γνωρίζω είτε έχουν ένα άλλο καρτοκινητό και δεν απαντάνε ποτέ από αυτό απλά βλέπουν το νούμερο και παίρνουν όταν χρειαστεί από τα δωρεάν λεπτά του βασικού τους τηλεφώνου. είτε πχ άμα έχουν νούμερο στην wind και double play που δίνει 1500 λεπτά τότε δεν τους νοιάζει απαντάνε κανονικά σε όλα τα νούμερα αφού δεν χρεώνεται η κλήση! επίσης ένα άλλο απλό μπορείς να μην απαντάς στης κλήσεις που δεν ξέρεις το νούμερο. επίσης μπορείς να αγοράσεις ένα voip νούμερο ( νομίζω έχει 15 ευρώ τον χρόνο) με σταθερό τηλέφωνο και να κάνεις εκτροπή εκεί. κατεβάζεις την εφαρμογή στο κινητό και πρέπει να έχεις ίντερνετ για να δουλέψει όμως και οπότε απαντάς δεν χρεώνεσαι. πχ εάν σπίτι σου έχεις Wi-Fi τότε καλύτερα δεν χρεώνεσαι και απαντάς σε όλα τα τηλέφωνα. και αφού θα έχεις δωρεάν σταθερά τηλέφωνα τότε δεν χρεώνεσαι.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον JOHNMEGARYTHMOS, αλλά απλά ήθελα να μάθω....: Γιατί δεν ειδοποιούμαι ΠΙΑ για το αν το τηλεφώνημα που χτυπάει στο κινητό μου είναι από ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ κλήση ή από το ΣΤΑΘΕΡΟ που έκανα εκτροπή στο κινητό μου.

 

Μήπως η πρόσφατη αλλαγή του σταθερού σε voip αφαιρεί αυτή τη δυνατότητα (μη συμβατή τεχνολογία). Και αν μπορώ να κάνω κάτι.

Link to comment
Share on other sites

Το δευτερο που το δοκιμασα ειναι φαξ.

 

----- προσθήκη μηνύματος 87 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Μήπως έχεις συναγερμό με κέντρο λήψης σημάτων?

οχι δεν υπαρχει τωρα πια .

Link to comment
Share on other sites

COSMOTE: Διαθέτει το καλύτερο fixed δίκτυο Internet στην Ελλάδα σύμφωνα με την nPerf.

 

nperf_greece_2018.jpg

 

Έρευνα: Η Cosmote έχει τις καλύτερες ταχύτητες στην Ελλάδα!

 

Η nPerf δημοσίευσε την έρευνα της για τις ταχύτητες Internet στην Ελλάδα το 2018 και μέσα από την ανάλυση της αναδεικνύει κορυφαίο πάροχο την COSMOTE, με τη WIND να ακολουθεί στη δεύτερη θέση, την Forthnet πολύ κοντά στην τρίτη θέση και τη Vodafone στην τέταρτη.

 

Η εφαρμογή της nPerf για τον έλεγχο της ταχύτητας του Internet είναι διαθέσιμη δωρεάν για όλους μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της. Από αυτές τις 251.793 δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν μέσα στο 2018 δημιουργήθηκε μια πλήρης ανάλυση που αποκαλύπτει ορισμένα ενδιαφέροντα στοιχεία για τις ταχύτητες γενικά στη χώρα μας.

 

Στόχος του nPerf τεστ είναι να μετρηθεί η μέγιστη χωρητικότητα μιας σύνδεσης στο πλαίσιο των δεδομένων και της καθυστέρησης (latency). Γι' αυτό, η nPerf ανοίγει ταυτόχρονα πολλές συνδέσεις ώστε να προκαλέσει κορεσμό στο bandwidth και να παρέχει μια πιο αληθοφανή μέτρηση που αντικατοπτρίζει τον μέσο όρο ταχύτητας.

 

nperf_test.jpg

 

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, το μετρήσιμο μέγεθος μπορεί να επηρεαστεί από την ποιότητα του τοπικού δικτύου στον χώρο όπου βρίσκεται ο χρήστης. Για παράδειγμα, μπορεί να διαθέτει σύνδεση μέσω οπτικής ίνας, αλλά αν χρησιμοποιεί κάποιο Powerline adapter ή συνδέεται η συσκευή του μέσω WiFi, τότε η απόδοση μπορεί να μειωθεί δραματικά. Εδώ να σημειώσουμε ότι έχουν φιλτραριστεί πολλά σενάρια από το σύνολο των 251.793 δοκιμών (π.χ. διπλές από το ίδια διεύθυνση) με αποτέλεσμα να λάβουν υπόψιν τις 207.759.

 

Download - Μέση ταχύτητα τα 15Mb/s στην Ελλάδα για το 2018:

 

Όπως μπορείτε να δείτε στα τρία διαγράμματα που ακολουθούν, οι μισές δοκιμές έχουν γίνει από χρήστες που βρίσκονται στο δίκτυο της COSMOTE, με την εταιρεία να παρέχει την υψηλότερη ταχύτητα download (17.28Mb/s) και την πιο σταθερή απόδοση κατά τη διάρκεια της ημέρας (αυξήσεις και μειώσεις συνδέσεων λόγω κίνησης κλπ.)

 

nperf_download_averages.jpg

nperf_download_averages_month.jpg

nperf_download_averages_day.jpg

 

Upload - Μέση ταχύτητα τα 2Mb/s στην Ελλάδα για το 2018:

 

Και εδώ βλέπουμε ότι η COSMOTE προσφέρει την υψηλότερη ταχύτητα upload (2.23MΒ/s) και την πιο σταθερή απόδοση, αλλά είναι να "κλαις" με το επίπεδο που βρίσκεται γενικότερα η Ελλάδα σε αυτό το κομμάτι.

 

nperf_upload_averages_cosmote.jpg

nperf_upload_averages.jpg

 

Καθυστέρηση (Latency) - Μέσος όρος τα 89ms:

 

Στο τρίτο σκέλος της δοκιμής η COSMOTE εξακολουθεί να προηγείται σε σύγκριση με τους υπόλοιπους παρόχους. Παρατηρούμε ότι κατά τη διάρκεια της χρονιάς είχε σκαμπανεβάσματα, αλλά στους τελευταίους μήνες του 2018 άρχισε να σταθεροποιείται και να μειώνει τους χρόνους καθυστέρησης σημαντικά.

 

nperf_latencies_average.jpg

nperf_latencies.jpg

 

Συνολική βαθμολογία:

 

Αυτό που αναφέραμε στην αρχή αντικατοπτρίζεται και στα συνολικά nPoints που έδωσε η nPerf στους παρόχους. Η βαθμολογία προκύπτει λαμβάνοντας υπόψιν τα μετρήσιμα bitrates (2/3 Download + 1/3 Upload) και την καθυστέρηση, τα οποία στη συνέχεια παιρνούν σε λογαριθμική κλίμακα για να είναι πιο εύκολη η οπτικοποίηση τους.

 

nperf_average_npoints.jpg

nperf_average.jpg

 

Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την έκθεση εδώ:

https://media.nperf.com/files/publications/GR/2019-03-14_fixed-internet-connections-survey-nPerf-2018.pdf

Edited by Katsaras_John

Android: Xiaomi PocoPhone F1 (6/128) Xiaomi Redmi Note 8 Pro (6/128) ✔ Xiaomi Mi Smart Band 6 NFC

iOSiPhone X (3/256) ✔ Microsoft LUMIA 950 XL & 950 XL Dual Sim (Black & White) Microsoft BAND

✔ Other: Display Dock HD-500 Continuum/Qi DT-904/Screen Sharing HD-10/Wireless Display Adapter V3

Link to comment
Share on other sites

Λύσεις για Ξενοδοχεία

Ολοκληρωμένες ICT λύσεις για ξενοδοχεία

 

Η σπουδαιότητα που έχει ο τουρισμός στην ελληνική οικονομία είναι για τον Όμιλο ΟΤΕ δεδομένη! Αποτελεί σημείο αναφοράς για τη δημιουργία εξειδικευμένων λύσεων που σχεδιάζονται και υλοποιούνται για να ανταποκρίνονται στις αυξανόμενες απαιτήσεις του τουριστικού κλάδου και ειδικά της ξενοδοχειακής αγοράς.

 

Μέσα από ένα ολοκληρωμένο σύνολο υπηρεσιών ICT (Information & Communication Technologies) προσφέρουμε τις λύσεις εκείνες που έρχονται να ενισχύσουν την καθημερινή εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των ξενοδοχείων, βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών τους και συμβάλλουν στη μείωση των λειτουργικών δαπανών τους.

 

 

 

 

 

Οι υπηρεσίες παρέχονται από την ΟΤΕ Α.Ε.

Λύσεις επικοινωνίας

Symbol7

Πρόσβαση στο Internet / DIA for Hotels

H υπηρεσία COSMOTE Dedicated Internet Access (DIA) for Hotels προσφέρει αξιόπιστη και γρήγορη πρόσβαση στο Internet, αποκλειστικά για χρήστες που βρίσκονται στους χώρους του ξενοδοχείου. Η ταχύτητα είναι εγγυημένη συμμετρική (από 10Mbps έως 1Gbps) επιτρέποντας ισοδύναμη χρήση για ανέβασμα και κατέβασμα δεδομένων στον ίδιο χρόνο, ακόμα και σε περιόδους υψηλού web traffic (σε αντίθεση με το ADSL/VDSL). Η χρέωση γίνεται με βάση το μοντέλο "pay-as-you-use", ικανοποιώντας έτσι την ανάγκη εποχικής λειτουργίας των ξενοδοχείων.

Symbol1

Δικτυακές Υποδομές /Wi-Fi

Ολοκληρωμένες λύσεις δικτύωσης προσφέρονται μέσω ενσύρματων δικτύων (LAN), ασύρματων δικτύων (Wi-Fi), δομημένης καλωδίωσης και σύγχρονων τηλεφωνικών κέντρων (PBX-Unified Communications) σε συνεργασία με κορυφαίους παγκοσμίως προμηθευτές, ώστε να υλοποιούνται με επιτυχία απαιτητικές δικτυακές υποδομές στον ξενοδοχειακό κλάδο.

symbol11

 

COSMOTE Business Mobile Tourism

Η ιδανική επαγγελματική λύση που εξασφαλίζει μείωση των εξόδων για την τουριστική επιχείρησή σου. Τώρα, ενεργοποιώντας την υπηρεσία COSMOTE Business Mobile Tourism έχεις τη δυνατότητα να μην πληρώνεις το πλήρες πάγιο των συνδέσεων των εποχικών υπαλλήλων του ξενοδοχείου σου, για το διάστημα για το οποίο η επιχείρησή σου παραμένει κλειστή, αλλά μόνο για τους 4 ή 8 μήνες που λειτουργεί. Έτσι, χρεώνεσαι μόνο τους μήνες που πραγματικά έχεις ανάγκη, εξοικονομώντας χρήματα για την επιχείρησή σου.

Symbol5

 

Video Streaming / Conference

Για την ζωντανή αναμετάδοση εικόνας από συνεδριακές εκδηλώσεις στους χώρους του ξενοδοχείου, παρέχονται υπηρεσίες Video Streaming και Video Conference με στόχο την συμμετοχή απομακρυσμένων χρηστών.

Λύσεις εξυπηρέτησης & ψυχαγωγίας

Λύσεις διαχείρισης & οικονομίας

Πώς θα το αποκτήσεις

δειτε εδω το βιντεο

 

Πρόσβαση στο Internet / DIA for Hotels

H υπηρεσία COSMOTE Dedicated Internet Access (DIA) for Hotels προσφέρει αξιόπιστη και γρήγορη πρόσβαση στο Internet, αποκλειστικά για χρήστες που βρίσκονται στους χώρους του ξενοδοχείου. Η ταχύτητα είναι εγγυημένη συμμετρική (από 10Mbps έως 1Gbps) επιτρέποντας ισοδύναμη χρήση για ανέβασμα και κατέβασμα δεδομένων στον ίδιο χρόνο, ακόμα και σε περιόδους υψηλού web traffic (σε αντίθεση με το ADSL/VDSL). Η χρέωση γίνεται με βάση το μοντέλο "pay-as-you-use", ικανοποιώντας έτσι την ανάγκη εποχικής λειτουργίας των ξενοδοχείων.

Symbol1

Δικτυακές Υποδομές /Wi-Fi

Ολοκληρωμένες λύσεις δικτύωσης προσφέρονται μέσω ενσύρματων δικτύων (LAN), ασύρματων δικτύων (Wi-Fi), δομημένης καλωδίωσης και σύγχρονων τηλεφωνικών κέντρων (PBX-Unified Communications) σε συνεργασία με κορυφαίους παγκοσμίως προμηθευτές, ώστε να υλοποιούνται με επιτυχία απαιτητικές δικτυακές υποδομές στον ξενοδοχειακό κλάδο.

symbol11

 

COSMOTE Business Mobile Tourism

Η ιδανική επαγγελματική λύση που εξασφαλίζει μείωση των εξόδων για την τουριστική επιχείρησή σου. Τώρα, ενεργοποιώντας την υπηρεσία COSMOTE Business Mobile Tourism έχεις τη δυνατότητα να μην πληρώνεις το πλήρες πάγιο των συνδέσεων των εποχικών υπαλλήλων του ξενοδοχείου σου, για το διάστημα για το οποίο η επιχείρησή σου παραμένει κλειστή, αλλά μόνο για τους 4 ή 8 μήνες που λειτουργεί. Έτσι, χρεώνεσαι μόνο τους μήνες που πραγματικά έχεις ανάγκη, εξοικονομώντας χρήματα για την επιχείρησή σου.

Symbol5

 

Video Streaming / Conference

Για την ζωντανή αναμετάδοση εικόνας από συνεδριακές εκδηλώσεις στους χώρους του ξενοδοχείου, παρέχονται υπηρεσίες Video Streaming και Video Conference με στόχο την συμμετοχή απομακρυσμένων χρηστών.

το βρηκα εδω

https://www.cosmote.gr/cs/business/gr/e-tourism.html

 

ειδα οτι δινουνε και σε νοσοκομεια κατι τετοιο!

γενικα ποσο μπορει να κοστιζει το COSMOTE Dedicated Internet Access (DIA) ? εχει κανενας ιδεα; μου ειπανε να παρω να ρωτησω στο 13818 δεν γνωριζουνε .

 

παντως μου ειπανε οτι γινεται ασυρματη ζευξη με ενα συστημα κατι σαν μπιστολι και γινεται μεταδοση δεδομενων και εχεις διαχειριστικο χρηστη και ανεβαζεις και κατεβαζεις εσυ την ταχυτητα! οποτε χρειαζεσαι πχ εχεις μια προβολη ανεβαζεις την ταχυτητα ή μειωνες.

το εχει δει κανενας πως υλοποιειται και τι κοστος προσφερει;

Link to comment
Share on other sites

Παρακαλώ για τη βοήθειά σας

Είμαι εδώ και αρκετά χρόνια ευχαριστημένος συνδρομητής CYTA. Ελάχιστα έως μηδενικά προβλήματα είχα και το ίντερνετ ήταν πάντα πολύ κοντά σε αυτό που πλήρωνα και που από ότι έχω διαπιστώσει είναι και το όριο στη γειτονιά μου. Γύρω στα 8-9 mbps. Ενώ παλιά πλήρωνα τάχα 24 και έπαιρνα 1-3 το πολύ.

Πριν 2-3 εβδομάδες ξαφνικά σταμάτησε κι το ίντερνετ και το τηλέφωνο. Επικοινώνησα με CYTA και διαπίστωσαν το πρόβλημα αλλά δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι από μακριά. Όπως μου είπε ο κύριος της υποστήριξης το μόνο που μπορούσαν να κάνουν ήταν να κατεβάσουν τη συχνότητα. Μπορεί να το λέω ή και να το κατάλαβα λάθος. Παρόλα αυτά το τηλέφωνο επανήλθε όπως και το ίντερνετ. Με την ταχύτητα όμως στο wifi μετρημένη με το speedtest να μη ξεπερνάει τα 0.8 mbps. Το πρόβλημα αναγνωρίστηκε και από την τεχνική υποστήριξη και κλείστηκε ραντεβού με τεχνικό. Ο τεχνικός ήρθε σε ώρα που δεν ήμουν εκεί για να καταλάβω ακριβώς τι ήταν αυτά που μου έλεγε μετά από το τηλέφωνο.

Η ουσία είναι πως μετρώντας τη γραμμή τόσο στη παροχή όσο και στην έξοδο στο διαμέρισμα, ότι κατέληξε πως το πρόβλημα είναι στην καλωδίωση μέσα στο σπίτι που πρέπει να την αλλάξω. Μου ανέφερε μονάδες και νούμερα που δεν μπόρεσα να συγκρατήσω και δεν ξέρω με τι εργαλείο τα μέτρησε.

Η καλωδίωση βέβαια είναι μέσα στο τοίχο και δεν μπορώ να καταλάβω πως άλλαξε κάτι ξαφνικά. Και δεν είναι να πω ότι κάπου κόπηκε γιατί τότε θα σταμάταγε κάθε σύνδεση ενώ εγώ αυτή τη στιγμή έχω και τηλέφωνο αλλά και πολύ αργό ίντερνετ. Άρα κομμένη δεν είναι. Κάτι άλλο συμβαίνει.

Το πρόβλημά μου αυτή τι στιγμή είναι ότι δεν ξέρω σε τι μάστορα πρέπει να απευθυνθώ. Θέλω κάποιον να μου επιβεβαιώσει και να μου εξηγήσει αυτά που μου είπε ο τεχνικός της CYTA. Οι παραδοσιακοί η ηλεκτρολόγοι ξέρουν μόνο να συνδέουν καλώδια. Σε όσους μίλησα δεν ξέρουν τι είναι αυτά τα εργαλεία για τη μέτρηση των καλωδίων. Με ένα φίλο ηλεκτρολόγο καταλήξαμε στη μπακαλίστικη λύση να συνδέσουμε το μόντεμ κατευθείαν στο καλώδιο της CYTA και να κάνουμε εκεί μετρήσεις και να τις συγκρίνουμε με το εσωτερικό. Αλλά αυτό είναι πολύ προβληματικό. Βλέπετε το σπίτι είναι παλιό και τα τηλεφωνικά καλώδια έρχονται ψηλά σε ένα εξωτερικό τοίχο που για να τα φτάσεις θες διπλή σκάλα. Άντε να κάνεις δουλειά στον αέρα. Να κουβαλήσεις ρεύμα για το ρούτερ, να συνδέεις και να ξεσυνδέεις τηλεφωνικά καλώδια (ούτε λόγος για πριζάκια, θέλουν την ειδική πένσα). Και δεν είναι μόνο το χωροταξικό πρόβλημα, είναι και το ζήτημα των μετρήσεων. Καλό το speedtest για να έχω μια εικόνα αλλά δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως επιχείρημα.

Μπήκα με την IP στη σελίδα του ρούτερ (ZXV10 H201L) μπας και υπάρχει εκεί κάποια ένδειξη της ταχύτητας σύνδεσης αλλά δεν καταλαβαίνω τίποτα από αυτά που βλέπω εκεί μέσα.

 

Ζητώ λοιπόν τη βοήθειά σας για:

1. να με ξεστραβώσετε με αυτά που βλέπω στη σελίδα του ρούτερ

2. να μου προτείνετε τι να κάνω μόνος μου

3. να μου πείτε τι μάστορα χρειάζομαι για να επιβεβαιώσει το πρόβλημα (με όργανα όχι μπακαλίστικα) και να το διορθώσει

4. να μου προτείνετε αν ξέρετε κάποιο μάστορα, έστω και με πμ

 

ΥΓ Για να βάλω και λίγη θεωρία συνωμοσίας στο πρόβλημα, να πω ότι δημιουργήθηκε με το που εξαγοράστηκε η cyta. Έχουν ήδη αρχίσει τα τηλέφωνα για να υπογράψω νέο συμβόλαιο με τη vodafone. Με περισσότερες παροχές που δεν μου χρειάζονται και περισσότερα χρήματα φυσικά.

Edited by PANKAN
Link to comment
Share on other sites

Για να σου είπε ο τεχνικός ότι είναι πρόβλημα εσωτερικής καλωδίωσης σημαίνει ότι η μέτρηση στον κατανεμητή του κτιρίου ήταν οκ. Αυτό που μπορείς να κανεις είναι να καλέσεις έναν ηλεκτρολόγο και να σου φέρει ενα τηλεφωνικό καλώδιο από τον κατανεμητή (αυτό το κουτί έξω και ψηλά που ανέφερες) μέσα στο σπίτι και να το συνδέσεις απευθείας στο ρουτερ. Τώρα βέβαια αν είσαι σε κανέναν 7ο ή 8ο όροφο θα είναι πρόβλημα γιατί θα κρέμεται το καλώδιο εξωτερικά...
:cat:
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα θα ήθελα κάποιες γρήγορες απαντήσεις σχετικά τα συμβόλαια η αν κάποοις γνωρίζει να μου στείλει κάποιο link.Τον περασμένο Οκτώβρη συνδέθηκα με vodafone για 3-5 μέρες περίπου.Πριν είχα κάνει γραπτή αίτηση ακύρωσης φορητότητας (αφου τηλεφωνικά δεν έβγαζα άκρη)η οποία ακυρώθηκε γιατί όπως μου είπανε περάσανε οι 14 μέρες απο την στιγμή που υπέγραψα συμβόλαιο,και ξανασυνδέθηκα με οτε.Μου ηρθε πρόστιμο και λογαριασμός γύρω στα 160 ευρω.Προηγούμενη εβδομάδα με πέρνουν τηλέφωνο απο εξωδικαστικό τμημα της vodafone και μου λένε ότι τα 160 γίνανε περίπου 180 ευρώ(μέσα σε 5 μήνες...)την απάντησα ότι θα πάρει τα αρχ.... μου και το έκλεισα.τι πάιζει με τους τόκους αν ξέρει κάποιος και τι με συμβουλεύετε να κάνω?να πληρώσω τον λογαριασμό μόνο?με το πρόστιμο τι παίζει?έχω ακούσει διάφορα συμπεριλαμβανομένων και των εταιρειών τηλεφωνίας.
Link to comment
Share on other sites

Δε ξέρω αν μπορεί να απαντήσει κάποιος με σιγουριά. Εμένα πριν μέρες η Wind μου είπε ότι δεν πάει πουθενά το πρόστιμο και να το αγνοήσω... Για δικό τους πρόστιμο μιλάω.. Είχε φύγει ο γαμπρός μου εξωτερικό και του έβαλαν πρόστιμο για διακοπή, και μου είπαν ότι σας λέω.. Ο καθένας λέει τα δικά του νομίζω...
Link to comment
Share on other sites

Για τέτοιο ποσό δεν θα πάει η υπόθεση στα δικαστήρια, μην ανησυχείς. Αν όμως κάποια στιγμή θελήσεις να πας στη Vodafone, θα σου ζητήσουν να εξοφλήσεις το ποσό. Επίσης υπάρχει ο τηλεγνούς, ο Τειρεσίας της κινητής τηλεφωνίας δηλαδή, όποτε μπορεί και στη wind αν αποφασίσεις να πας να πάρει απόρριψη το αίτημα σου λόγω αυτού του χρέους.
:cat:
Link to comment
Share on other sites

Για να σου είπε ο τεχνικός ότι είναι πρόβλημα εσωτερικής καλωδίωσης σημαίνει ότι η μέτρηση στον κατανεμητή του κτιρίου ήταν οκ.

Μήπως μπορείς να μου πεις τι είδους μέτρηση είναι αυτή και με τι όργανο γίνεται;

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω πως λέγεται το όργανο αλλά μετράει συγχρονισμό! Είναι σαν να συνδέσεις εσυ το ρουτερ εκεί που φτάνει η γραμμή στο κτίριο! Αν εκεί ο συγχρονισμός είναι πχ 10 και μέσα στο σπίτι έχεις πολύ χαμηλότερο, τότε υπάρχει πρόβλημα στην καλωδίωση του κτιρίου!
:cat:
Link to comment
Share on other sites

Το όργανο που έχουν οι τεχνικοί μετράει συγχρονισμό και πολλά άλλα στατιστικά της γραμμής και είναι ακριβούτσικο, γύρω στα 2-3 χιλιάρικα αναλόγως τα licenses που έχει πάνω. Τα καλώδια δεν χρειάζεται να κόπηκαν, η υγρασία μπορεί να έχει οξειδώσει κάποιο σημείο με αποτέλεσμα να είναι σαν κομμένο, ειδικά αν είναι και παλιά. Οπότε μια λύση είναι αυτή που σου είπε και ο φίλος πιο πάνω. Τραβάς καινούριο καλώδιο από το κεντρικό σημείο της πολυκατοικίας κάτω μέχρι το σημείο που θες να μπει το ρούτερ. Αυτό το αναλαμβάνει ηλεκτρολόγος
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... σταθερής τηλεφωνίας γενικά (Μέρος ΙΙ)
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...