Jump to content

Περί... σταθερής τηλεφωνίας γενικά (Μέρος ΙΙ)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εχω σταθερη τηλέφωνια και ίντερνετ Vodafone, και εχω ζητησει να διακοπεί.

Συγκεκριμένα με πήραν τηλέφωνο για την ανανέωση για αλλους 24 μηνες στην προνοιακη τιμη, ή οχι, και είπα όχι γιατι μπορει να το διακοψω. Όντως πριν περασει η διορια εκανα ολες τις προβλεπομενες κινησεις, φαχ κλπ απο κατάστημα Vodafone. Μου έχουν σταλεί μυνηματα οτι παρελήφθει το αιτημα, προχωράει το αιτημα κλπ. Με έχουν παρει κάμποσες φορες για καλύτερη προσφορά κλπ όπου εξηγω ότι δεν μου χρειάζεται πλεον η γραμμή, δεν ειναι θεμα τιμης και ζηταω να συνεχιστει η κατάργηση και αυτο συνεχίζεται εδω και 2 μηνες περίπου οπου δεν κανω την παραμικρή χρηση, ενώ επειδη έχει παρέλθει το 2 4μηνο προνομιακής χρέωσης με χρεώνουν πολυ ακριβότερα.

Να το πω διαφορετικα θα πληρωσω οσο ενα χρονο προνομιακής χρεωσης οπως παει το πραγμα αν περάσει κανας μηνας ακομα.

Εντωμεταξυ τα μυνηματα συνεχίζονται προχωραει το αίτημά σας κλπ

Ενω στις επικοινωνίες που εχουμε οταν με παίρνανε μηπως και αλλαξω γνωμη, στην ερωτηση ποτε θα διακοπεί, λενε "α δεν ξέρουμε δεν ειμαστε αρμόδιο τμημα για αυτο".

Με λιγα λογια πρόκειται για ξεκάθαρη κοροιδια, αργοπορίας για να αρπαξουνε οτι μπορουν ακομα μεχρι να το κοψουν.

Θα έπρεπε να ντρέπονται για τον απατεωνιστικο τροπο που δουλευουν δεδομένου οτι ειμαι πελάτης 10 χρόνια.

Υπάρχει καπου, κάποιο οριο μεσα στο οποίο υποχρεούνται να διακόψουν την γραμμή απο την ημερομηνία που παρελαβαν το αιτημα.

Δεν ειναι τοσο για τα λεφτα, αλλά για την κορόιδια περισσότερο.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν καλείς την εξυπηρέτηση πελατών να ρωτήσεις πότε θα το κόψουν .

Οι άνθρωποι που πέρνουν για προσφορά είναι από τις πωλήσεις.

Εκεί θα ενημερωθείς υπεύθηνα.

Link to comment
Share on other sites

Τεχνικά θέλουν μια εργάσιμη να το κόψουν .(αντίστοιχα με τον απλήρωτο λογαριασμό).

Πότε θα αποδεσμευτούν από την γραμμή δεν ενδιαφέρει τον πελάτη.

Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά για το σύμπαν δεν είμαι εντελώς σίγουρος
Link to comment
Share on other sites

Γειά σας παιδιά,

 

Έχω 2 συσκευές τηλεφώνου (με τον ίδιο αριθμό φυσικά) στο σπίτι, σε διαφορετικούς ορόφους, συνδεμενα το καθένα στην ειδική πρίζα στον τοίχο.

 

Θέλω να αλλάξω ταχύτητα ίντερνετ από τον ΟΤΕ. Η ερώτηση μου είναι εάν με το νέο ρουτερ που δίνει ο ΟΤΕ, θα μπορούν να λειτουργούν και τα δύο τηλέφωνα. Μου είπαν ότι πρέπει να συνδέσω το τηλέφωνο κατευθείαν στο ρουτερ και αναρωτιέμαι εάν αυτό είναι υποχρεωτικό η και εφικτό στην περίπτωση μου. Συγνώμη για την (ίσως) αφελή ερώτηση μου, αλλά δεν γνωρίζω το θέμα. Ευχαριστώ πολύ!

 

Υ. Γ. Δεν με ενδιαφέρει η ταυτόχρονη χρήση των 2 τηλεφώνων... 

Link to comment
Share on other sites

Θα συνδέσεις το εισερχόμενο καλώδιο στο modem .

Από την έξοδο του modem θα φύγει η γραμμή προς τα άλλα τηλέφωνα.

Θέλει δηλαδή μία μικρή ηλεκτρολογκής φύσεως εργασία.

Link to comment
Share on other sites

Τεχνικά θέλουν μια εργάσιμη να το κόψουν .(αντίστοιχα με τον απλήρωτο λογαριασμό).

Πότε θα αποδεσμευτούν από την γραμμή δεν ενδιαφέρει τον πελάτη.

Οπότε? Υπάρχει κάπου εγκραφως αυτο να το επικαλεστώ για να μη πληρωσω τους λογαριασμούς που μου βγαζουν?

Ευχαριστώ,

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας .Θέλω να σας κάνω μία ερωτηση .Εχω πάρει το ρούτερ της COSMOTE.Θέλω να συνδέσω την Πρίζα τηλεφώνου και Ιντερνετ στο ρούτερ της COSMOTE σε ένα καλώδιο Utp.Εβαλα Το ΑΣΠΡΟ ΜΠΛΕ-ΜΠΛΕ στην πρίζα τηλεφώνου και τα υπόλοιπα 3 ΖΕΥΓΟΙ στην πρίζα του ΙΝΤΕΡΝΕΤ και δεν μου δούλεψε .Ο τεχνικός του ΟΤΕ μου είπε οτι το συγκεκριμένο ρούτερ δεν γίνεται γιατί θέλει όλα τα ζεύγοι στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ και μου είπε να βάλω ένα ξεχωριστώ για το τηλέφωνο.Εγώ δεν μπορώ να το βάλω γιατί δεν έχω άλλο χώρο .Τι πατέντα μπορώ να κάνω για να μη βάλω αλλο καλώδιο?
Link to comment
Share on other sites

Εσύ απλά θα το επικαλεστείς

Ας αποδείξουν αυτοί το αντίθετο

Αλλά αν έχεις κάνει κλήσεις από την γραμμή αυτοί θα επικαλεστούν ότι έκανες χρήση των προσφερώμενων υπηρεσιών .

Link to comment
Share on other sites

Αν τα έχεις συνδέσει όλα σωστά όπως λέει το εγχειρίδιο και δεν σου δίνει ίντερνετ πάρε την εξυπηρέτηση πελατών και πες τους να σε ενεργοποίησουν!

Έπαθα το ίδιο στα πεθερικά μου και παιδευόμουν 3 ώρες και τελικά μόλις πήρα τηλέφωνο στην cote μου το ενεργοποιησαν άμεσα.

ΥΓ. Το τηλέφωνο το σύνδεσα πάνω στο router.

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by dimi_1982
Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι περνάνε τα καλώδια από κάποιου είδους στενή τρύπα στον τοίχο και γι'αυτό λες ότι δεν έχεις άλλο χώρο?

 

Sent from Lenovo Vibe P1

Link to comment
Share on other sites

Εσύ απλά θα το επικαλεστείς

Ας αποδείξουν αυτοί το αντίθετο

Αλλά αν έχεις κάνει κλήσεις από την γραμμή αυτοί θα επικαλεστούν ότι έκανες χρήση των προσφερώμενων υπηρεσιών .

Μπα κοντευω 2 μηνες που δεν το σηκώνω καν..

Thanks.. Προσανατολιζομαι να μη πληρωσω τίποτα περα ισως απο εναν ακομα μηνα.

Αλλα. Βαριέμαι που θα με παίρνουν στο κινητο συνέχεια και θα ζητάνε λεφτα μετα.

Μήπως να το βγαλω εντελώς απ την πρίζα να μη βαραει καν?

Link to comment
Share on other sites

Κάλεσες την εξυπηρέτηση πελατών να ρωτήσεις ;

Η αδιαφορία δεν είναι λύση.

Link to comment
Share on other sites

Κάλεσες την εξυπηρέτηση πελατών να ρωτήσεις ;

Η αδιαφορία δεν είναι λύση.

Μου στέλνουν μυνηματα, αίτημα παρελήφθει, πρωωθηται κλπ. Εχω κανει απο Vodafone shop ολη τη διαδικασία.

Πρεπει να μπω και στη διαδικασία να περιμένω στην αναμονη 30 λεπτα και να με συνδέουν απο τον ανα στον καιαφα απο γράφειο σε γραφείο τρωγωντας ωρες για τα αυτονόητα επαλαμβανοντας καθε φορα τα ιδια σε άλλον υπάλληλο ?

Οσες φορες εχω παρει για αλλα θεματα αυτη ηταν η εμπειρία και δεν έχω την παραμικρή διάθεση να την ξαναζήσω.

Οσες φορες εχω καλεσει την εξυπηρέτηση πελατων εχω βγάλει καρκίνο..

Οταν κοβεις το τηλέφωνό, το κοβεις. Με το ζορι πελάτης για να πληρώνεις λογαριασμους δεν γίνεται. Αυτο δε λεγεται επιχειρήση, κάπως αλλιώς λέγεται.

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσες να περάσεις από το κατάστημα να ρωτήσεις.
Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσες να περάσεις από το κατάστημα να ρωτήσεις.

Σωστό αυτό, θα το κανω. Αν και επειδη εχω μια εμπειρία πλεον, θα μου πουν να επικοινωνήσω τηλεφωνικώς..

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς το ίδιο κ σε μένα, για μιά μέρα που είπα ΟΚ για παραμονή στην forthnet (αντιπροσφορά) αλλά λόγω της αμέσως επόμενης καλύτερης προσφοράς της vodafon την προτίμησα, μου έβαλαν πεναλτυ περίπου 50€. Αγνόησα φυσικά τον λογαριασμό.... Αλλά εδω να πω οτι την τηλ προσφορά της vodafon δεν την βλέπω στον λογαριασμό μου. Η προσφορά ήταν 14.5€ + τρία πάγια δωρεάν, αλλά μου ήρθε χρεωστικός λογαριασμός τον 3ο μήνα με 17€ κ κάτι.

 

Τελικά μετά από επικοινωνία με vodafon κ μέσα σε δύο ημέρες το λάθος αποκαταστάθηκε κ θα διορθωθεί στον επόμενο λογαριασμό. Ευχαριστώ την Κα Σ. Δ.

Edited by XP130TD
Προσωπικά δεδομένα
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τα γραφω απλα προς ενημερωση για οσους δεν εχουν καταλαβει ακομα τι @*^$#^$ ειναι εκει στη COSMOTE

 

Πολλα χρονια πελατης, με 2 σταθερα και κινητα, ειχε ληξει εδω και 2 μηνες η συμβαση του ενος σταθερου και ηθελα να βαλω vdsl. καθως απο τη cosmote δεν εκαναν καμια προσφορα απο το 13888 ουτε ενα ευρω κατω για τους παλιους πελατες και παραλληλα ειχα βρει καλη τιμη απο wind και ειχα στο μυαλο να μεταφερω και καποιο απο τα κινητα για να πετυχω ακομα καλυτερη τιμη, μιλαω με το τμημα ακυρωσεων να ρωτησω τι ποινη κλπ προβλεπεται για το κινητο μιας και ειχε ακομα χρονο μπροστα.

Πανω στη κουβεντα μου προτεινουν να μου κανουν μια λιγο καλυτερη τιμη για το σταθερο μονο (μιλαμε για λιγα ευρω), κοντα σε αυτη της wind αλλα και παλι πιο ακριβη. Τεσπα για να μη μπλεξω με φορητοτητες κλπ και αφου αξιωθηκαν να κοψουν κατι συμφωνω να το προχωρησουμε να τελειωνουμε. Αυτα στις 21/8

 

Απο τοτε δεν εχω κανενα νεο για την πορεια της ανανεωσης, το τμημα ακυρωσεων (που τις πρωτες 2 εβδομαδες μεχρι να μου δωσουν απευθειας τηλ επικοινωνιας περιμενα καθε φορα 3 εργασιμες να με καλεσει πισω) με κανει μπαλακι στο 13888, το 13888 στα καταστηματα, αυτοι παλι πισω στο τμημα ακυρωσεων/προωθησεων (2 διαφορετικα τμηματα οπου κανενας δε γνωριζε η εβλεπε κατι για τη συγκεκριμενη συνδεση).

 

Με τα πολλα, αφου εχω χρεωθει δε ξερω ποσα 2ευρα με κλησεις στο 13888, καμποσες ωρες στα καταστηματα οπου δε βγαινει ακρη, μιλαω τελικα με τη συγκεκριμενη υπαλληλο που ειχε κανει τη προσφορα και μου λεει οτι εχει καταχωρηθει εδω και καιρο αλλα για καποιο λογο δε προχωραει και μου ζηταει λιγο χρονο να το δει. Λεω οκ αντε να δουμε. Τελικα, με παιρνουν σημερα 12/9 και μου λεει οτι αν και ειχε καταχωρηθει η αιτηση ανανεωσης στο ταδε πακετο, δεν ηταν δυνατο να προχωρησει για λογους που δε μπορει να μαθει η να μου πει οποτε προχωρησε στην ακυρωση της αιτησης για να μην υπαρχει ως εκρεμμοτητα.

 

Εφαγα 3 εβδομαδες να με δουλευει ψιλο γαζι η Cosmote για μια ανυπαρκτη τελικα προσφορα, με μια εκπτωση της πλακας που και αυτη τελικα την ακυρωσανε χωρις να μου πουν καν το γιατι. Τετοια ξεφτιλικα δεν εχω συναντησει πουθενα αλλου.

Ericsson GA618-Ericsson A1018s-Panasonic G600-Panasonic GD93-Alcatel OT701-Motorola A008-Siemens ME45-Siemens S45i-Siemens SL45i-Siemens M55-Motorola V525-Motorola V635-Sharp GX15-Sagem myZ5-Nokia 6290-Motorola W510-SonyEricsson C702-Blackberry 8800-Blackberry 9530-Motorola VE66-LG GT405-Nokia X6- LG P500-Huawei X5-LG P970-Huawei G500-Galaxy S3 -Lumia 920-LG G2-Xiaomi RedMi2-Galaxy Note 3-LG G4 -LG G6 -LG G8s
Link to comment
Share on other sites

Προσπάθησα να καταργήσω (στο πρέπων χρονικό διάστημα για να μην υπάρχει πρόστιμο) συμβόλαιο για ΟΤΕtv (ήταν για 1 χρόνο και δεν το ήθελα άλλο). μου βγήκε η ψυχή....ενώ είχα κάνει αίτηση για διακοπή (και τους παρακαλούσα από 15/7/2018 μου λέγανε ότι λήγει στις 31/7 και έπρεπε να είναι 3 μέρες πριν λήξει η αίτηση!τελικά την έκανα 27/7) βγήκε ο λογαριασμός με πρόσθετο ποσό από 89 ευρώ που ήταν το δίμηνο 136 ευρώ! αυτό γιατί ακόμα και στις 18/8 και δεν την είχαν καταργήσει ενώ τους έπαιρνα τηλέφωνο συνέχεια κάθε μέρα...Ένας υπάλληλος θα επικοινωνήσει μαζί σας! Τι να επικοινωνήσει ρε παιδιά να καταργηθεί θέλω! όχι πρέπει να επικοινωνήσει μαζί σας! αποτέλεσμα ένα διάστημα να είμαι με χαπάκια! και τώρα να περιμένω το δίμηνο λογαριασμό για να δω αν έχουν κάνει σωστά τις αφαιρέσεις των ποσών από την πίστωση που είπανε ότι θα κάνουν! ΣΚΑΤΑ. ΧΕΣΕ μέσα δηλαδή. είναι απαράδεκτοι για αυτό θέλει να βάζεις ότι λιγότερο μπορείς να προμηθευτείς από όλες γενικά τις εταιριες όχι μόνο τον οτε. Ειδικά ο ΟΤΕ όμως έχει πάρει πολύ το πάνω του λόγω συνδρομητών και έχει υψώσει πολύ τον αμανέ. Εγώ θα συμβούλευα μια μαζική μεταφορά η διακοπή υπηρεσιών άχρηστων ουσιαστικά όπως το ΟΤΕtv μήπως και ξυπνήσουν. αλλιώς μόνο τα απαραίτητα και τίποτε άλλο! Edited by ckinfos
Link to comment
Share on other sites

Διαθέτω δορυφορική κεραία και αποκωδικοποιητή με κάρτα της NOVA αλλά δεν είμαι πλέον συνδρομητής. Ερώτηση άσχετου..... μπορώ με αυτά να παρακολουθώ τα κανάλια από ελευθερους δορυφόρους ή χρειάζομαι και άλλο εξοπλισμό; Εαν μπορώ να παρακολουθήσω πως μπορώ να το κάνω γιατί προσπαθώ να συντονίσω σε διάφορους δορυφόρους αλλά δεν βρίσκω κανένα κανάλι. Ευχαριστώ και επειδή είμαι νέος στο myphone και δεν γνωρίζω καλά την χρήση του ελπίζω να καταφέρω να δω κάποια απάντηση αν υπάρξει. Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα παιδιά.

Εχω το εξής (παρα πολύ) περίεργο πρόβλημα.

Σε οικιακό δίκτυο (modem-router TP-LINK ARCHER VR600) μόλις συνδέω ένα συγκεκριμένο κινητό (Xiaomi redmi Note 5), λίγα δευτερόλεπτα μετά δημιουργείται κάποιου είδους conflict και αρχίζει να σέρνεται, ουσιαστικά να σταματάει η ροή των data, Στο control panel του modem γράφει στο Internet status: disconnected αν και IP, DNS, GETAWAY klp είναι ενεργά. Με κανένα άλλο από τα 3,4 άλλα κινητά tablets δεν γίνεται τίποτα. Αν το κλείσω το wi-fi του Xiaomi όλα γυρίζουν στην ομαλότητα.

Μπορεί κανείς να μου δώσει καμιά εγήξηση?

Τι μπορεί στον αντάπτορα toy Xiaomi να το δημιουργεί αυτό? Θα κάνω hard reset στο κινητό, είναι 10 ημερών βέβαια, απείραχτο. Πριν το κάνω μπορεί κανείς να σώσει την κατάσταση?

Ευχαριστώ.

"Ο θόρυβος δεν αποδεικνύει τίποτα. Συχνά, η κότα που έκανε απλά ένα αβγό κακαρίζει λες και έχει γεννήσει έναν αστεροειδή."
Link to comment
Share on other sites

Για αρχή άλλαξε κανάλι στο WiFi του router και περνά του τελευταίο firmware και βάλε τύπο ασφαλείας WPA2 αν δεν είναι ίδι και Δωκιμασε ξανά μια
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... σταθερής τηλεφωνίας γενικά (Μέρος ΙΙ)
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...