Jump to content

Περί... σταθερής τηλεφωνίας γενικά (Μέρος ΙΙ)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπερα, σημερα βαλαμε wind η ταχυτητα που πιανει ειναι μονο 9.6mbps ειναι φυσιολογικο αυτο βρε παιδια, και λενε οτι δεν μπωρουν να κανουν τιποτα, ενω με cyta παλια επιανε και 15 μετα επεσε στα 12, εστω 12 να πιανα κατι παραπανω, λενε οτι ειμαι μακρια απο το κεντρο, οτι ειναι παλιος ο χαλκος δηλαδη εφυγε η οικοδομη τοσα χρονια ή παλιωσε το καλωδιο; δεν τα καταλαβαινω αυτα, οι γειτονες πιανουν πολυ ποιο πανω
Οικοδομή μπορεί να μην παλαίωσρ αλλά εδώ και τόσο καιρώ μπήκαν άλλες συνδέσεις μπήκε vdsl όλα αυτά είναι θόρυβος και διμιουργειται crosstalk στην καλητερη αν σε βγάλουν απο το profile θα πας από 10 12 αλλά με θέματα αποσυνδεσςις κλπ, εγώ τι να πω που ειχα 22 μετα πήγε 18 μετά 16 και τώρα είμαι 12 επειδή περιοχή είναι πίτα και πέφτει βαρβάτο crosstalk
Link to comment
Share on other sites

ας με έβαζαν τουλάχιστον στα 12 έστω εκεί τοσο ητανε με την cyta, γιατι το κατεβασαν αυτοι

 

αλλος εξοπλισμός κλπ αν σε βάλουν 12

(που γινεται) θα τρως αποσυνδέσεις βροχή

 

πιστεψε με +/- 2 mbps δεν σου δίνουν κάτι σταθερότητα από την άλλη δίνει

Link to comment
Share on other sites

Αυτά ειναι τα στοιχεια της γραμμης, ειναι καλα; δηλαδη θα μπωρουσε να παει ποιο πανω η ταχυτητα;

Opmode: ITU G.992.5(ADSL2PLUS)

 

near-end interleaved channel bit rate: 9710 kbps

near-end fast channel bit rate: 0 kbps

far-end interleaved channel bit rate: 950 kbps

far-end fast channel bit rate: 0 kbps

 

near-end FEC error fast: 0

near-end FEC error interleaved: 6532

near-end CRC error fast: 0

near-end CRC error interleaved: 168

near-end HEC error fast: 0

near-end HEC error interleaved: 2344

far-end FEC error fast: 0

far-end FEC error interleaved: 0

far-end CRC error fast: 0

far-end CRC error interleaved: 0

far-end HEC error fast: 0

far-end HEC error interleaved: 0

ADSL uptime :2 days, 7:14, 48 secs

ADSL activetime :0 min, 13 secs

 

Downstream:

relative capacity occupation: 100%

noise margin downstream: 9.5 dB

output power upstream: 12.5 dbm

attenuation downstream: 24.3 dB

 

Upstream:

relative capacity occupation: 100%

noise margin upstream: 9.1 dB

output power downstream: 0.0 dbm

attenuation upstream: 15.0 dB

 

Bit table:

carrier load: number of bits per tone

tone 0- 31: 00 00 00 68 9b bb bc bb bb bb bb bb bb bb ba a9

tone 32- 63: 07 89 88 99 9a aa 9a a9 a9 a9 a9 aa 99 9a 9a a9

tone 64- 95: 99 a9 99 a9 99 99 9a 9a a9 90 99 99 99 88 88 88

tone 96-127: 88 99 98 88 88 98 88 08 88 88 88 88 87 87 88 80

tone 128-159: 77 87 78 88 77 87 77 77 78 87 77 77 87 77 77 77

tone 160-191: 77 77 77 77 77 77 77 77 77 77 77 77 77 77 07 70

tone 192-223: 77 66 66 66 67 66 66 67 76 66 66 66 66 76 67 76

tone 224-255: 66 77 76 67 77 77 76 77 67 60 66 67 77 77 66 77

tone 256-287: 77 66 66 66 67 66 76 66 66 66 66 66 55 66 65 55

tone 288-319: 66 60 66 66 66 66 66 65 56 66 65 66 66 65 56 55

tone 320-351: 44 45 55 45 65 56 55 56 65 56 56 55 65 65 05 55

tone 352-383: 55 65 55 55 55 45 44 45 54 44 45 54 45 54 44 54

tone 384-415: 44 54 44 54 54 55 45 55 55 44 55 54 45 55 54 45

tone 416-447: 55 44 44 55 55 43 34 54 45 44 44 54 45 54 53 44

tone 448-479: 54 45 45 55 44 55 44 44 55 55 44 45 44 43 45 44

tone 480-511: 54 44 44 44 44 34 44 44 54 30 02 23 44 43 04 44

 

near end itu identification: 26005443544e0000

far end itu identification: b5004946544e82b7

attain upstream: 952

attain downstream: 11476

 

ADSL activetime second: 13

ADSL total ativetime second: 13

ATURANSIRev: 0

ATUCANSIRev: 0

ATURANSIStd: 0

ATUCANSIStd: 0

Interleave Depth: 64

 

atur chan interleave delay: 8

atur chan prev tx rate: 950 kbps

atur chan curr tx rate: 950 kbps

atur chan crc block len: 19607

Adsl Standard: ADSL2 PLUS

Adsl Type: ANNEX_A

Edited by panos0100
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Εδώ και μια ώρα περίπου το ίντερνετ σταθερής της Vodafone είναι down (δεν παίρνει ip γιατί η Vodafone έχασε την επικοινωνία με τον έξω κόσμο), και επίσης ο χρόνος αναμονής στην εξυπηρέτηση (όταν βγάλεις γραμμή) είναι >2 ώρες.

Τέτοιος χρόνος σημαίνει γενικότατο πρόβλημα.

Συγχαρητήρια στην τρίτη και τελευταία εταιρεία του χώρου!

Ευτυχώς έχω backup από την μπλε.

"Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ μια από τα ίδια.. γενικά πολλά προβλήματα τελευταία η Vodafone... Ακόμα και στο κινητό στην πόλη που μένω το τελευταίο διάστημα έχω προβλήματα με το 4g..
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί κάποιος ή κάποια που το σταθερό του/της έχει γίνει VOIP να μου πει, αν το προωθήσει (εκτροπή) π.χ. σε κάποιο κινητό, αν φαίνεται η ένδειξη "προώθηση κλήσης" όταν τον/την καλούνε?

 

Φεύγω διακοπές την άλλη εβδομάδα και πραγματικά χρειάζομαι αυτή τη δυνατότητα.

Να ξέρω δηλαδή Όταν Χτυπάει το κινητό μου αν με έχουν πάρει απευθείας ή είναι από εκτροπή από το σταθερό.

Link to comment
Share on other sites

Είναι φορές που, ενώ ξέρεις τι θα συμβεί, καταφέρνουν να σε πιάσουν στον ύπνο.

 

Έστω και προσωρινά, πίστεψα στην πλάνη της πωλήτριας του οτε για μετάβαση σε αυτούς αγνοώντας το πρόστιμο τελών αποσύνδεσης υφιστάμενης σε ισχύ συμβάσεως της vodafone.

 

Οι 24μηνες συνδέσεις κρατούν σε ομηρία τον δύστυχο πελάτη και, στην ουσία, οι μέρες που μπορεί να "προαυλιστεί" είναι μετρημένες πριν τον ξαναδέσουν χειροπόδαρα με νέο συμβόλαιο 24 μηνών. Και μην πει κανείς "άστο αορίστου χρόνου" επειδή αυτό είναι ασύμφορο, έχουν ήδη μεριμνήσει οι εταιρείες με αντικίνητρα.

 

Εταιρείες. Ανάλγητα και ασυγκίνητα τέρατα. Να μας αρπάξουν και να μας γαντζώσουν.

 

Παραθέτω το χρονικό της προσπάθειάς μου να αλλάξω πάροχο δυόμισυ μήνες προτού λήξει το 24μηνο, όπως αυτό αποτυπώθηκε στο email που έστειλα στον οτε και, ενδεχομένως, στην ΕΕΤΤ, 20 μέρες μετά, όπως αναφέρει στο site της.

 

Θα ακολουθήσουν οι προσφορές τους εκατέρωθεν προς ενημέρωσή σας.

 

Την 1/7/2019 έκανα αίτηση μεταφοράς με αριθμό **** της σταθερής μου σύνδεσης από το υφιστάμενο δίκτυο της vodafone στο δίκτυο του οτε,

Ωστόσο η vodafone με ενημέρωσε για επικείμενη επιβολή τελών αποσύνδεσης/απενεργοποίησης λόγω μη λήξης σύμβασης. Η σύμβασή μου λήγει την 22/9/2019.

 

Προκειμένου να αποφύγω αυτή την χρέωση, προσπάθησα να προβώ σε αίτηση υπαναχώρησης την 9/7/2019 μέσω του τηλεφωνικού αριθμού εξυπηρέτησης πελατών οτε , το 2106109191 από την συγκεκριμένη γραμμή που έγινε η αίτηση (τηλ.****).

 

Η υπαναχώρηση δεν έγινε δεκτή με αιτιολογία "μη εμπρόθεσμη".

 

Αμέσως επικοινώνησα με το 13888, με την κυρία Ειρήνη ( δεν μου έδωσε το επώνυμό της) και της ανέφερα το θέμα.

Ουσιαστικά, ζήτησα μία αναβολή περίπου δύο μηνών για να ελευθερωθώ από την δέσμευση στον προηγούμενο πάροχο και να συνάψω νέα σύμβαση με την εταιρεία σας. Η κοπέλα στο τηλ.κέντρο με διαβεβαίωσε ότι μπορεί να γίνει αυτό το "πάγωμα" χωρίς καμία επιβάρυνσή μου.

Σήμερα 11/7/2019 δέχτηκα τηλεφώνημα από τον οτε ότι θα χρεωθώ τέλη ενεργοποίησης και πάγια.

 

Να σημειώσω επίσης ότι δεν μου αποστείλατε μετά την αίτηση:

Α) αντίγραφο της προσφοράς,

Β) των όρων αυτής

Γ) έντυπο υπαναχώρησης

 

Κατόπιν των παραπάνω ζητώ όπως μου επιτραπεί να κάνω αίτηση υπαναχώρησης για αναβολή ώσπου να λήξει η υφιστάμενη σύμβασή μου στη vodafon.

 

Υγ. Η παρούσα επιστολή αρχειοθετείται για τυχόν περαιτέρω χρήση στην ΕΕΤΤ.

 

Υγ2. Σε περίπτωση αναίτιας επιβάρυνσής μου, θα παραμείνω στον υφιστάμενο πάροχο, ακυρώνοντας τη μετάβαση.

 

Παρακαλώ για τις δικές σας ενέργειες.

 

 

Οι προσφορές τους για το double play 24 είναι οι εξής:

Οτε. Σε 2 καροκινητά από 200' προς όλους και 1000' σε ενδοοικογενειακή συνομιλία 3 αριθμών μηνιαίως με διάρκεια ενός έτους. Και πρόσβαση στο ote wifi fon σε άφθονα σημεία τριγύρω. Πάγιο 26€

 

Βόνταφον. Σε 2 καρτοκινητά από 120' λεπτά προς όλους μηνιαίως με ισχύ για ένα έτος και μετά νέα διαπραγμάτευση και μείωση παγίου από τα 27 στα 19,40€ τελική τιμή.

 

Συν φυσικά τα του βασικού πακέτου για τη σταθερή γραμμή ήτοι απεριόριστα σταθερά και κάποιες ώρες σε κινητά εκατέρωθεν.

 

 

Τώρα είμαι στο μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα με μάλλον αδύνατον να διατηρήσει την ισοπαλία το πορτοφόλι μου.

Θα πέσει πρόστιμο. Και, όπως μου είπε γλυκά η υπάλληλος, " δεν είναι κρίμα κύριε κώστα να σας ενοχλούν διαρκώς οι εισπρακτικές εταιρείες και να κινδυνεύετε με νέες επιβαρύνσεις από τόκους υπερημερίας, ακόμα και με δικαστήριο;"

 

Ουγκ.

 

Η συνέχεια...

 

Έπειτα από άφθονες επικοινωνίες, ουκ έστιν αριθμός, με τον οτε, πέρασα επιτέλους στο τμήμα ακυρώσεων.

 

Εκεί ο αρμόδιος τελικά συμφώνησε να μην προβούν σε πρόστιμο. Είδαν, κατάλαβαν ότι άμα "πυροβολήσουν" τον πελάτη αυτός ή θα σκοτωθεί η θα διαφύγει. Άρα πώς θα τον αρμέγουν μετά για 24 μήνες; Τον θέλουν ζωντανό και αιχμάλωτο.

 

Σαν τον Μπρους Λη στο Game of Death, είχα τελειώσει και με αυτόν τον όροφο. Με οδήγησαν στον παραπάνω όροφο. Το τμήμα διερεύνησης αίτησης. Να την ψάξουν καλά. Ανέβηκα κι εκεί.

 

Σε αυτήν την πίστα κάναν λάθος και με δώσαν στο τμήμα διαχείρησης υλικού. Εκεί άκουσα για πρώτη φορά επώνυμο υπαλλήλου. Αλλά δεν χρειαζόμουν υλικό οπότε πάλι πίσω.

 

Τελικά βρέθηκε το σωστό πάτωμα και διαλευκάνθηκε το όλο...μυστήριο!

 

Στο σύστημα φαίνεται η αίτηση απο την πρώτη τρέχοντος μηνός. Ωστόσο δεν με αφήνουν να κάμω υπαναχώρηση, έχουν "κλειδώσει" τη γραμμή ώσπου να την πάρουν δική τους. Μάλιστα, παρότι είναι στο όνομα του αδερφού μου, αυτοί την καταχωρούν στο δικό μου ως πρώην πελάτης τους με αυτήν! Οτε county!

 

Σε ερώτημα μου να το παγώσουν το όλο θέμα χωρίς επιβάρυνση, δέχτηκαν με ευκολία. Διότι,θυμίζω, είναι το τμήμα διερεύνησης. Και διερεύνησαν. Και ιδού τι βρήκαν:

 

Το αίτημα παραμένει ανοιχτό χωρίς να μπορεί να διεκπεραιωθεί λόγω του ότι ο υπάλληλος καταχώρησε ως παροχή την vdsl50. Ενώ η περιοχή μου δεν διαθέτει! Προσπαθώντας λοιπόν να πουλήσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο, περισσότερο, ακριβότερο εμπόρευμα, δεν τσέκαραν ότι δεν το έχουν διαθέσιμο στα ράφια τους ακόμη! Έτσι:

 

"Μείνετε,κύριε, στον πάροχό σας μέχρι να λήξει το συμβόλαιό σας και μετά επικοινωνήστε εκ νέου μαζί μας για τροποποίηση". Κι αν ξεχαστώ; τον ρώτησα. Ξέρετε, έχω κι άλλες δουλειές, μπορεί να μην το δω τη συγκεκριμένη μέρα. " θα παραμένει σε εκκρεμότητα" μου είπε.

 

Θα "πνιγούν" μόνοι τους από το ίδιο τους το σάλιο. Θέλησαν να πουλήσουν κάτι που δεν έχουν.

 

Φυσικά, κάποια στιγμή, ο αργόσυρτος γίγαντας θα ξυπνήσει και θα αρχίσει να ουρλιάζει. Θα θέλει πάλι τη γραμμή.

 

Τότε θα δούμε τι θα γίνει. Στο μεταξύ, το δια ταύτα είναι ότι θέλει ιδρώτα και καημό για να πάρουμε καλύτερες προσφορές. Στο φεύγω στο κάθομαι, με υπαναχωρήσεις και συνεχείς κυβισθήσεις, θέλει λυγερό κορμί για να κάνεις την μπαλαρίνα. Μόλις ζυγίστηκα. Δεν.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Καλησπέρα, ψάχνω ασύρματο τηλέφωνο που να μπορώ επιλεκτικά να θέσω συγκεκριμένους αριθμούς σε block list. Να μην χτυπάει καθόλου δηλαδή. Ενδιαφέρομαι για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αριθμό (50+). Αν κάποιος γνωρίζει, ας γράψει μοντέλο και μέχρι πόσους αριθμούς μπορεί να μπλοκάρει.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Καλησπέρα, καθώς έχω βρει σπίτι που μου ταιριάζει και είναι ιδανικό για εμένα (είναι ένα τετράγωνο πάνω απο το κεντρικό δρόμο και είναι όλα με τα πόδια ) και φτηνό (280ευρώ) με σχέση με το προηγούμενο (350ευρώ). Μόλις ξεκίνησα την διαδικασία μεταφοράς της γραμμής μου μου λέει δεν μπορεί να γίνει μεταφορά λόγω ότι δεν γραμμή και θα πάρει και 3 μήνες (εγώ δεν μπορώ τόσο καιρό λόγω ότι η δουλεία μου βασίζεται στο ίντερνετ!) και η μοναδική που έχει η ελέυθερη γραμμή είναι η COSMOTE. Μου είπαν αν φύγω απο την vodafone θα πληρώσω πρόστιμο καθώς έχω συμβόλαιο που λήγει τον Μάρτιο του '20 Edited by user3365
Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο είχε συμβεί και σε εμένα παλαιότερα. Είναι δική τους υπαιτιότητα και δεν πρέπει να πληρώσεις το τέλος διακοπής του συμβολαίου. Ξαναμίλησε μαζί τους ίσως ο υπάλληλος δεν γνώριζε. Να επιμείνεις, ζήτησε να μιλήσεις με κάποιον υπεύθυνο. Και εμένα στην αρχή άλλα μου έλεγε ο ένας υπάλληλος άλλα ο άλλος. Και αυτά που σου λένε για 3 μηνες κλπ είναι μούφες, δεν μπορούν να ξέρουν πότε θα ανοίξει γραμμή. Μετά από 3 μηνες θα σου πουν άλλους 3 και πάει λέγοντας.

 

Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο είχε συμβεί και σε εμένα παλαιότερα. Είναι δική τους υπαιτιότητα και δεν πρέπει να πληρώσεις το τέλος διακοπής του συμβολαίου. Ξαναμίλησε μαζί τους ίσως ο υπάλληλος δεν γνώριζε. Να επιμείνεις, ζήτησε να μιλήσεις με κάποιον υπεύθυνο. Και εμένα στην αρχή άλλα μου έλεγε ο ένας υπάλληλος άλλα ο άλλος. Και αυτά που σου λένε για 3 μηνες κλπ είναι μούφες, δεν μπορούν να ξέρουν πότε θα ανοίξει γραμμή. Μετά από 3 μηνες θα σου πουν άλλους 3 και πάει λέγοντας.

 

Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk

 

Ήδη έχω πάρει τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών για να μην περιμένω στην αναμονή θα με πάρουν τηλέφωνο

Link to comment
Share on other sites

Ήδη έχω πάρει τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών για να μην περιμένω στην αναμονή θα με πάρουν τηλέφωνο

 

Ζήτα επίμονα τον προϊστάμενο του αρμόδιου τμήματος. Θα αναγκαστούν να σε συνδέσουν σε αυτή την περίπτωση, μιας και υπάρχει καταγραφή κλήσεων.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Ζήτα επίμονα τον προϊστάμενο του αρμόδιου τμήματος. Θα αναγκαστούν να σε συνδέσουν σε αυτή την περίπτωση, μιας και υπάρχει καταγραφή κλήσεων.

 

Μίλησα με τον αρμόδιο και θα καταγγείλω το συμβόλαιο ατελώς και θα μπορώ να πάω στην COSMOTE. Βέβαια θερίζουν οι τιμή στο μοναδικό πακέτο που υπάρχει!!

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Πολυ ακριβα, με 3 ευρω παραπάνω παίρνεις vdsl (δεν ξέρω αν υποστηρίζει εκει που θα μείνεις). Χρειαζεσαι το πακέτο του σταθερού τηλεφωνου; Εγω πληρωνω 24 ευρω το μηνα Cosmote, double play 24Mbps και στο τηλ δεν εχω καθολου δωρεαν.

 

1. Η περιοχή εχεί κι αυτή adsl

2. Η vodafone δεν μπορεί να μου φτιάξει γραμμή νέα

3. Το σταθερό το χρησιμοποιώ μόνο εάν κάνω κλήση σε σταθερό και θα πάρω και σε κινητό εάν μου τελειώσουν οι μονάδες στο what's up + θέλω ένα σταθερό σε μια έκτακτη ανάγκη

4. Με επικοινωνία που είχα με το 13888 μου είπαν δεν υπάρχει άλλο πακέτο πάρα μόνο αυτό (τα άλλα που υπάρχουν μάλλον δεν είναι εμπορικά διαθέσιμα). Θα μου στείλουν εξοπλισμό και θα το παραλάβω από τον Γερμανό.

 

Με πήρα τηλέφωνο από το 13888 τελικά έχει η περιοχή vdsl και θα βάλω το COSMOTE Double Play 50 L

Edited by user3365
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα σε όλους.

Ξεθαβω το παρόν θέμα, για να μην γράφω καινούριο...

Μένω Πάτρα και εξυπηρετούμαι από το Α/Κ Κωνσταντινουπόλεως.

Το εν λόγω Α/Κ το έχει αναλάβει η Vodafone στα πλαίσια του vectoring και έχει χρόνο υλοποίησης το 4ο τρίμηνο του 2019.

Από το παραπάνω Α/Κ μόνο το 56% των καμπινών θα δώσουν Ftth και δυστυχώς η δικιά μου δεν είναι μέσα σε αυτές.

Μέχρι και σήμερα, η περιοχή μου δεν έχει διαθεσιμότητα vdsl σε κανέναν πάροχο.

Απορία:

Όταν θα ολοκληρωθεί το έργο, σύμφωνα με το οποίο δεν θα έχω δυνατότητα για ftth, θα έχω τουλάχιστον δυνατότητα για vdsl ή επί της ουσίας οι μισές καμπίνες θα πάνε σε ftth και οι υπόλοιπες μισές θα ξεμείνουν στο αειθαλές adsl;;;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Παιδιά καλημέρα. Ελπίζω να άνοιξα θέμα στο σωστό μέρος του φόρουμ. Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικά με τη WInd Vision.

Είμαι αυτή τη στιγμή συνδρομητής σε μια απλή σύνδεση (μόνο ιντερνετ) στη Forthnet-Nova. Το συμβόλαιο μου έχει λήξει εδώ και μήνες χωρίς να το ανανεώσω και έκανα πριν κάποιες μέρες αίτηση για φορητότητα στη Wind και συγκεκριμένα στο wind vision Full pack γιατί μου έκαναν μια νομίζω καλή προσφορά χρηματικά (26 ευρώ.

Θα ήθελα να ρωtήσω τα εξής:

1) Ας υποθέσουμε οτι γίνεται η φορητότητα και ξεκινάει η συνδρομή μου στη Wind και διαπιστώνω οτι το ιντερνετ είναι πολύ αργό (όχι οτι τώρα είναι γρήγορο αλλά τελοσπάντων)και ότι τα κανάλια κολλάνε και δε μπορώ να παρακολουθήσω καλά. Τι δικαιώματα έχω σαν καταναλωτής να διακόψω τη σύνδεση τους χωρίς να πλήρώσω ποινές κτλ που σπάω το 24μηνο συμβόλαιο; Θα πρέπει να κάνω καταγγελία σε ινκα και τέτοια η ισχύει πλέον κάτι άλλο;

2) Σήμερα με πήραν από τη Forthnet (κλασικά για να με αποτρέψουν) και μου είπαν οτι επειδή με το wind vision το σύστημα λειτουργεί όλο μέσω ιντερνετ και όχι με πιάτο, τα κανάλια δε θα έχουν καλή ποιότητα και θα αργούν και θα κολλάνε και τα σχετικά. Ισχύει αυτό; Γιατί αν ισχύει σκέφτομαι το εξής: Εγώ έχω τραγικό ιντερνετ τώρα (μιλάω για ταχύτητες 4 με 5 καμια φορά). Από τη wind μου έκαναν ολόκληρη κουβέντα (προπαγάνδα ας το πω κι έτσι) οτι θα έχω καλύτερο ιντερνετ στην περιοχή μου με αυτούς γιατί έχουν κάνει αναβαθμίσεις στο δικτυο κτλ. Αν τελικά όμως δεν ισχύει αυτό και το ιντερνετ είναι το ίδιο με τώρα (δηλαδή τραγικό) θα έχω πρόβλημα και με τα κανάλια σωστα;

Δημήτρης

...THE BRINGER OF RAIN...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλημέρα. Ελπίζω να άνοιξα θέμα στο σωστό μέρος του φόρουμ. Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικά με τη WInd Vision.

Είμαι αυτή τη στιγμή συνδρομητής σε μια απλή σύνδεση (μόνο ιντερνετ) στη Forthnet-Nova. Το συμβόλαιο μου έχει λήξει εδώ και μήνες χωρίς να το ανανεώσω και έκανα πριν κάποιες μέρες αίτηση για φορητότητα στη Wind και συγκεκριμένα στο wind vision Full pack γιατί μου έκαναν μια νομίζω καλή προσφορά χρηματικά (26 ευρώ.

Θα ήθελα να ρωtήσω τα εξής:

1) Ας υποθέσουμε οτι γίνεται η φορητότητα και ξεκινάει η συνδρομή μου στη Wind και διαπιστώνω οτι το ιντερνετ είναι πολύ αργό (όχι οτι τώρα είναι γρήγορο αλλά τελοσπάντων)και ότι τα κανάλια κολλάνε και δε μπορώ να παρακολουθήσω καλά. Τι δικαιώματα έχω σαν καταναλωτής να διακόψω τη σύνδεση τους χωρίς να πλήρώσω ποινές κτλ που σπάω το 24μηνο συμβόλαιο; Θα πρέπει να κάνω καταγγελία σε ινκα και τέτοια η ισχύει πλέον κάτι άλλο;

2) Σήμερα με πήραν από τη Forthnet (κλασικά για να με αποτρέψουν) και μου είπαν οτι επειδή με το wind vision το σύστημα λειτουργεί όλο μέσω ιντερνετ και όχι με πιάτο, τα κανάλια δε θα έχουν καλή ποιότητα και θα αργούν και θα κολλάνε και τα σχετικά. Ισχύει αυτό; Γιατί αν ισχύει σκέφτομαι το εξής: Εγώ έχω τραγικό ιντερνετ τώρα (μιλάω για ταχύτητες 4 με 5 καμια φορά). Από τη wind μου έκαναν ολόκληρη κουβέντα (προπαγάνδα ας το πω κι έτσι) οτι θα έχω καλύτερο ιντερνετ στην περιοχή μου με αυτούς γιατί έχουν κάνει αναβαθμίσεις στο δικτυο κτλ. Αν τελικά όμως δεν ισχύει αυτό και το ιντερνετ είναι το ίδιο με τώρα (δηλαδή τραγικό) θα έχω πρόβλημα και με τα κανάλια σωστα;

 

Με 4 και 5 mbps δεν πας πουθενά για IPTV.

Link to comment
Share on other sites

Με 4 και 5 mbps δεν πας πουθενά για IPTV.

 

Το γνωρίζω εννοείται. Μου υποσχέθηκαν ταχύτητα κοντά στα 15. Θα δω και θα πράξω. Αν πάντως δεν μπορώ να δω τηλεόραση όπως θέλω ( ευρωλίγκα εγώ κυρίως και κανα national geographic η γυναίκα μου) και το ιντερνετ ειναι μια από τα ίδια θα καταγγείλω τη σύμβαση.

Δημήτρης

...THE BRINGER OF RAIN...

Link to comment
Share on other sites

Πληροφοριακά. Το καλοκαίρι που είχα πάρει μαζί μου το κουτάκι της wind vision στο εξοχικό, όπου έχω adsl από wind που πιάνει 2 με 2,5 Mbps στο ρούτερ, δεν είχε πρόβλημα. Σε τηλεόραση hd ready και όχι full HD, έδειχνε αρκετά καλά. Βέβαια όταν ήταν συνδεδεμένο και έπαιζε, γονάτιζε το internet ήδη αργούσε μέχρι αηδίας οποιαδήποτε άλλη συσκευή είχε συνδεθεί. Αλλά αν θέλει κανείς να κάνει την δουλειά του, να δει έναν αγώνα έχοντας πάρει το πακέτο φουλ σε καλή τιμή, δεν είναι απαγορευτικό αν δεν έχει την τέλεια ταχύτητα. Εμένα δηλαδή σε speedtest έπιανε γύρω στα 1,8mbps και έπαιζε. Μπορεί να παίζει σε καλύτερη ανάλυση τώρα που είμαι σε vdsl, αλλά όπως είπα, τη δουλειά μου την έκανα.

 

Off topic λιγάκι : επειδή έχω και Cosmote TV, μια χαρά εγκαταστάθηκε και η εφαρμογή του TV go για tablet στο κουτάκι της wind. Έβλεπα το καλοκαίρι με δεδομένα από πακέτο play now Cosmote TV και YouTube, και της wind από την adsl wind vision. Χλιδή για το εξοχικό...

 

Sent from my SM-G970F

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αυτό που θέλω φίλε μου είναι να είναι λίγο καλύτερο η ταχύτητα από την τραγική που έιναι τώρα (4 με 5 και να φανταστείς είμαι σε περιοχή στα Γιάννενα όπου το κέντρο της πόλης απέχει 3,5 χλμ μόνο) και να μπορώ να παρακολουθήσω κανεναν αγώνα ευρωλίγκας ή η γυναίκα κανα national geographic χωρίς να κολλαέι κάθε 10 δευτερόλεπτα. Μακάρι να πιάνει τα 15 που μου είπαν ή έστω και 12. Βλέπεις, δε ζητάω θαύματα, 20άρι ή vdsl και τα λοιπά. Λίγο καλύτερα τα πράγματα να είναι, αυτό θέλω.

Χθες πάντως ρε παιδιά με πήραν από τη nova για να με αποτρέψουν να φύγω και μου είπαν τα χίλια δυο. Όχι από άποψη να μου κάνουν καλύτερη προσφορά αλλά να μειώσουν τη wind. Τι οτι θα είναι αργό το ιντερνετ τους και χειρότερο από το υπάρχον, τι οτι δε θα πιάνει καθόλου η τηλεόραση, τι οτι δε θα με εξυπηρετήσουν σε περίπτωση προβλήματος (ενώ η nova αν έχεις πρόβλημα έτρεξε..). Μιλάμε για δεκάλεπτη συνομιλία όπου και τα δεκα λεπτά έπεφταν οι κατηγορίες βροχή εναντίον της wind.

Δημήτρης

...THE BRINGER OF RAIN...

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, τα πράγματα είναι απλά. Δεν εξαρτάται η ταχύτητα από τον πάροχο. Ίσως σε ένα πολύ μικρό βαθμό αν έχει πάρα πολλούς συνδρομητές. Κυρίως από την απόσταση. Αν είσαι πολύ μακριά από το αστικό κέντρο που συνδέεται (ναι,3,5 χλμ είναι πολύ μακριά) είναι λογικό να πιάνεις τόσο. Αυτό δεν θα αλλάξει, παρά μόνο αν βάλεις vdsl, αν υποστηρίζεται η περιοχή σου. Με απλό adsl αν είσαι στα 4-5, δεν υπάρχει πιθανότητα ούτε μία στο εκατομμύριο να πας 12-15 μετά από αλλαγή παρόχου. Για να μην απογοητευτείς στο λέω.

Αν σου έταξαν κάτι τέτοιο, είναι τα γνωστά ψέματα που λένε οι πωλητές και τίποτα άλλο.

 

Sent from my SM-G970F

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Τελικά ενεργοποιήθηκα χθες στο Wind "Fiber" 100. Ξεκλείδωσα και το TG789, πήρα δικαιώματα root, καλούτσικο είναι. Δεν έχει το QOS του AC52U, αλλά δεν ζορίζεται... Θα δοκιμάσω να το κρατήσω μόνο για modem και τηλεφωνία και το routing από το Asus...
Hello moto....!
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Μετά από 2 χρόνια στο ΟΤΕ, έληξε το συμβόλαιό μου (Σταθερό και Ίντερνετ 24αρι) και τώρα μου προσφέρουν κοντά στα 28 Ευρώ το μήνα.

Στην Vodafone γύρω στα 20,44 το μήνα.

 

Το ερώτημα μου είναι το εξής:

 

Είχα φύγει από την Vodafone πριν 2 χρόνια, γιατί το δίκτυό τους στην περιοχή που μένω ήταν χάλια. Συνεχείς αποσυνδέσεις, ούτε στο youtube δεν μπορούσα να μπω και οι τεχνικοί όταν τους καλούσα μου έλεγαν ότι όλα είναι μια χαρά. Με το που πήγα στον ΟΤΕ, αυτά τα προβλήματα δεν παρουσιάστηκαν ξανά.

 

Εάν τώρα ξαναγυρίσω στην Vodafone και εμφανιστούν τα ίδια προβλήματα έχω δικαίωμα υπαναχώρησης? Απ’ ότι κατάλαβα συζητώντας μαζί τους, από τη στιγμή που υπογράφω το συμβόλαιο, θα περάσουν οι 14 ημέρες και μετά θα μου ενεργοποιήσουν την γραμμή, με αποτέλεσμα να μην μπορώ να έχω δικαίωμα υπαναχώρησης.

 

Ισχύει κάτι τέτοιο και πως προστατεύομαι εγώ ως καταναλωτής όταν μου παρέχουν χάλια υπηρεσίες?:)

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... σταθερής τηλεφωνίας γενικά (Μέρος ΙΙ)
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...