Jump to content

camel555

Members
  • Δημοσιεύσεις

    180
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About camel555

  • Ημ. Γέννησης 15/01/1976

Συσκευή

  • Συσκευή
    OP 7T

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

Φύλο

  • Φύλο
    Άνδρας

camel555's Achievements

  1. camel555

    OnePlus 12

    Σε OP7T τα Huawei FreeBuds Pro δουλεύουν άψογα.
  2. camel555

    OnePlus 12

    Επειδή όλοι γράφουν για το ταχύτατο σερβις της OP, καλό θα ήταν να ακούγεται και η άλλη πλευρά... Τίποτα δεν έγινε στην περίπτωσή μου που να δικαιολογεί αυτή την καθυστέρηση. Στοκ ήταν και η μπαταρία και η πλάτη, στο τέταρτο από την λήψη του κόστους, τους ξεχρέωσα (100 ευρώ) κιόλας. Η τελευταία αναφορά από το CTDI γράφει ως εκτιμώμενη ημερομηνία επισκευής την 9η Φεβρουαρίου. Και πριν από αυτό είχαν εκτιμώμενη ημερομηνία που έπεφτε Σάββατο και σε σχετική ερώτηση στο chat μου είπαν τα αυτονόητα, ότι δεν δουλεύουν Σάββατο... Και όταν μάλιστα ζήτησα email επικοινωνίας με την CTDI, το chat μου έδωσε τηλεφωνικό αριθμό Πολωνίας... Μιλάω για πολύ σοβαρή εταιρεία. Ξέχασα να αναφέρω ότι το service request το 1o δεκαήμερο του Γενάρη ήταν εκτός...αναβάθμιση στα συστήματά τους μου είπαν εγγράφως σε email. Το ότι στην αρχή το service request μου έγραψε ότι θα πρέπει να αναλάβω τα έξοδα αποστολής και όταν ρώτησα το chat εάν θα έρθει κάποιο email επιβεβαίωσης, τότε μου έστειλαν την επόμενη μέρα email ότι αναλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής... Η OP έχει το τηλέφωνό μου 14 ολόκληρες μέρες και δεν έχει κάνει τίποτα. 'Η μάλλον ο συνεργάτης τους που έχει το σερβις. Ρίξτε μια ματιά στις αξιολογήσεις της CTDI Πολωνίας και θα εκπλαγείτε.... Τα λεφτά από Κίνα είναι σχεδόν -350 ευρώ. Και δεν το συγκρίνω το σερβις της Πολωνίας με της Κίνας, κουβέντα κάνουμε. Αλλά από την άλλη, γιατί να μην το συγκρίνω? Μπας και έμεινα ευχαριστημένος με το "μαμά" ή πόσες πιθανότητες έχει κάποιος να το χρειαστεί τα πρώτα 1-2 χρόνια?
  3. camel555

    OnePlus 12

    Έχω στείλει στο service στην Πολωνία το 7T (αγορασμένο από εκεί) για αλλαγή μπαταρίας και πλάτης και έχουμε κλείσει ήδη 3 βδομάδες και δεν έχουν ολοκληρώσει τις 2 απλές αυτές δουλειές... Επειδή έχω στο μυαλό μου την αντικατάσταση του 7Τ με νεότερο, θέλω να ρωτήσω μερικά πράγματα για αγορά από το tradingshenzhen.com/ 1) Η εγγύηση που δίνει είναι 1 έτος και πρέπει να πάει Κίνα; (μικρό το κακό, είδα και το επίσημο στην Πολωνία, εξάλλου θέμα πιθανοτήτων να χαλάσει). 2) Στο site γράφει NO REGION LOCK ON THE DEVICE / OFFICIAL OXYGEN OS CPH2581 EU (Multilanguage). Επειδή η τελευταία μου αγορά από Κίνα ήταν το Honor 6 Plus, σε απλά λόγια, τι σημαίνει; Θα έχει Ελληνικά, θα δέχεται updates κανονικά (εννοώ αυτόματα από την συσκευή), θα λειτουργεί με τα Ελληνικά δίκτυα; 3) Στο site γράφει Firmware: OxygenOS - GE-EN-FR-ES ή EN-CHN-FR , ποιά η διαφορά ανάμεσα στα 2; βλέπω Αγγλικά, Ελληνικά θα έχει; και τέλος 4) Η αγορά από το site αυτό δεν επιβαρύνεται με τελωνείο να υποθέσω (λειτουργεί όπως aliexpress κλπ); Ευχαριστώ όποιον μπει στον κόπο να απαντήσει.
  4. Θα πήγαιναν όλα ρολόι παλιά 😉 Δεν το ήξερα το νήμα αυτό.
  5. Προς αναζήτηση κινητού, επειδή έχω καιρό να παρακολουθήσω την αγορά, πιστεύετε ότι η Samsung θα ρίξει την τιμή στο 23 ultra? Και αν ναι, συνήθως πότε το κάνει και κατά πόσο; τι λέει η εμπειρία σας από τα προηγούμενα μοντέλα;
  6. Εγώ που χρειάστηκα πρόσφατα το service στην Πολωνία, δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος. Αφορά αλλαγή μπαταρίας και πλάτης σε 7Τ. Απλά πράγματα δηλαδή (όχι αντικατάσταση μητρικής ή οθόνης). Η διαδικασία μέσω chat χάλια, δύσχρηστη και μπερδεμένη. Ζήτησαν ΑΠΥ που δεν είχαν στείλει ποτέ, μιας και η αγορά έγινε από την σελίδα τους, οπότε έστειλα screenshot από την παραγγελία μου... Στην αρχή που έκανα service request, μου έδωσαν οδηγίες για αποστολή από εμένα του κινητού στην CTDI, με έξοδα δικά μου. Μετά από 2(!) μέρες ήρθε επιβεβαιωτικό mail με ετικέτα για έξοδα δικά τους, αφού τους όχλησα στο chat και τους ρώτησα εάν θα έπρεπε να λάβω κάποια επιβεβαίωση. Το chat είναι αστείο, αρχές έως μέσα Γενάρη ήταν off (διαδικασία αναβάθμισης έλεγε). Χθες το βράδυ τα ίδια (δοκιμάστε μετά από 48h). Τώρα μόλις μίλησα μαζί τους γιατί έχουν παραλάβει το κινητό από 19 Γενάρη και είναι ακόμα στο στάδιο "inspecting" εδώ και 4+ μέρες. Με κατ΄εκτίμηση ημερομηνία επισκευής, την αυριανή, όπου στο chat μου είπαν ότι δεν δουλεύουν Σάββατο.... Όταν μάλιστα ζήτησα παραπάνω πληροφορίες για το τι ακριβώς περιλαμβάνει και περιέχει το κάθε στάδιο (in service, quality control κλπ), μου είπαν να επικοινωνήσω με την CTDI. Με την οποία επικοινωνείς δια τηλεφώνου.... και η οποία στα στοιχεία επικοινωνίας σε παραπέμπει να μιλήσεις με την OP.... Μιλάω για μπάχαλο. Το δε κόστος ακόμα άγνωστο. Μου προώθησαν μια λίστα με τις τιμές των ανταλλακτικών αλλά μου τόνισαν ότι δεν είναι οριστικές και αυτές θα καθοριστούν όταν παραλάβει η CTDI (προς τα κάτω ή προς τα πάνω). Εδώ και μια βδομάδα αναμένω να μου πουν τι λεφτά να στείλω, άλλη καθυστέρηση μέχρι να τα λάβουν... Το κερασάκι μου το είπε στο τέλος ο τύπος στο chat ότι απαιτούνται μέχρι 9 εργάσιμες μέρες για το service... Εγώ δεν θυμάμαι να είδα κάτι τέτοιο. Απορώ με μερικές κριτικές ότι το "έστειλα Δευτέρα και το παρέλαβα μέσα στην βδομάδα". Κρίμα για την OP, δεν μπορώ να φανταστώ τι θα τραβάνε φίλοι που δεν το έχουν αγοράσει από την επίσημη σελίδα... Εξάλλου μια ματιά στα reviews της ctdi polland sp θα σας εκπλήξει...
  7. Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Δεν το είχα σκεφτεί αυτό για την ultra εξοικονόμηση μπαταρίας, λίγα εικονίδια οπότε ελάχιστες πιθανότητες για λάθος πατήματα...
  8. Καλησπέρα, σκέφτομαι να αγοράσω το κινητό για την μητέρα μου. Μπορώ να βάλω 3rd party launcher, ώστε στην αρχική οθόνη να έχω μόνο εικονίδιο τηλεφώνου και μηνυμάτων (ούτε καν ρολόι-ημερολόγιο-google search bar) ; Επειδή διαβάζω διάφορα, το ακουστικό και γενικότερα η ποιότητα κλήσεων πως είναι ; Με τον εργοστασιακό φορτιστή, πόσο θέλει για πλήρη φόρτιση ; Τέλος, υπάρχει κάποια θήκη με την αγορά ; Ευχαριστώ
  9. Καλησπέρα, έχω αγοράσει σε άτομο ηλικιωμένο το Cubot Note 7, το οποίο έχει μπαταρία 3100mAh. Για να φορτίσει πλήρως, θέλει 3 ώρες.... Υπάρχει τρόπος να μειωθεί ο χρόνος?
  10. camel555

    OnePlus 7T

    Ποιά ακουστικά μου προτείνετε? Κύριο μέλημα η καθαρή/δυνατή φωνή σε κλήσεις, τα OP Buds ή τα Buds Z? Διάβασα ότι τα σκέτα Buds έχουν noise cancellation αλλά με χαλάει η έλλειψη silicone tips που έχουν τα Z.
  11. Η μπαταρία όντως φαίνεται να κρατάει περισσότερο, κρίμα για τα themes
  12. Κάτοχος και εγώ του tablet, κορυφαίο! Μια ερώτηση, στην homepage μου εμφανίζεται ένα μικρό στυλό, το οποίο ανοίγει ένα πλαϊνό drawer με όλες τις εφαρμογές. Κρατώντας πατημένο το στυλό, μπορώ να το σύρω πάνω για αφαίρεση αλλά μετά από χρήση, εμφανίζεται πάλι. Πως απενεργοποιείται αυτό; δεν ξέρω καν πως λέγεται κιόλας για να το ψάξω στα settings :wacko:
  13. Σε ευχαριστώ για την απάντησή σου
  14. Επειδή διαβάζω διάφορα για το wifi του (όχι σε τόση συχνότητα όσο με το μικρότερο αδελφάκι του), ισχύουν? Ή είναι υπερβολές?
  15. Καλησπέρα, σκέφτομαι να αγοράσω το εν λόγω tablet. Αξίζει σε γενικές γραμμές? Έχει παρατηρήσει κάποιος κάτι αρνητικό-bug? Σε σχέση με το S5E, το wifi του πως είναι?
×
×
  • Create New...