Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Όντως υπογράφεις νέο 24μηνο συμβόλαιο άσχετα πόσο ήθελε να λήξει το προηγούμενο.

 

Λογικό βέβαια και αποδεκτό, σπάς το υπάρχον συμβόλαιο ουσιαστικά και η εταιρεία σου ρίχνει τόσο κάτω το πάγιο για να σε κερδίσει κάτι θα πρέπει να κερδίσει και αυτή :cool:

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

Σε όλους όσους έφευγαν έδωσαν τιμή παγίου 16,5 ευρώ και κάπου διάβασα και τρία πάγια δώρο,εσένα τι σου έδωσαν ;υπηρχε άλλος λόγος που έφυγες;

 

Μου πρόσφεραν 17,50€ το μήνα. Κανένα μήνα δεν είχα δώρο πάγιο. Εμένα δεν με ενδιέφεραν άλλοι 24 μήνες δέσμευση σε αυτή την εταιρεία. Δεύτερον, θεωρώ απαράδεκτο να αρχίσει να χρεώνει την αναγνώριση κλήσεων από το Νοέμβριο. Έκανα την πάπια τον Δεκέμβριο με τις αυξήσεις, Νοέμβριο ξανά μανά αυξήσεις;

 

Edit: Στο μεταξύ διαβάζω το post αυτού του παλικαριού που αφορά όμως τη Vodafone και προβληματίζομαι:

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=7212127

Edited by XP130TD
Link to comment
Share on other sites

Πήγα σήμερα για να αναβαθμίσω σε vdsl, και στο κατάστημα μου είπαν ότι είναι πρόσθετη υπηρεσία και ισχύει για 24 μήνες από την ενεργοποίηση άσχετα με το συμβόλαιο. Δηλαδή (τον ρώτησα για να δώ αν κατάλαβε) αν φύγω τον επόμενο Σεπτέμβριο που λήγει το συμβόλαιο που έχω, θα πληρώσω το πέναλτυ (50 ευρώ); Βεβαίως μου λέει... Λέει τρίχες, ή να προχωρήσω και εγώ για διακοπή; Αν είναι, να αρχίσω να ψάχνω για προσφορές...
Link to comment
Share on other sites

εμενα απο το 13800 που πηρα τηλεφωνο και εκανα αιτηση για vdsl μου ειπαν πως ειναι συμβολαιο για ενα χρονο και πως αν το σπασω νωριτερα πληρωνω 50 ευρω.

το double play μου ληγει αργοτερα απο ενα χρονο.

Link to comment
Share on other sites

Το λογικό είναι η έκπτωση να είναι ποσοστό, οπότε πρέπει και εκείνη να αλλάξει ελαφρώς.

 

Παράδειγμα από το δικό μου λογαριασμό.

 

 

Αν διαιρέσουμε την έκπτωση (21,37) με την αρχική τιμή του παγίου (33,06) τότε βγαίνει πως η έκπτωση που μου κάνουν είναι 65%.

Με το νέο πάγιο είναι εύκολο να υπολογίσουμε πως η αρχική τιμή του είναι 34,67 προ ΦΠΑ και τέλους σταθερής. (45,14 δια 1,24 και το πηλίκο με τη σειρά του δια 1,05).

 

Οπότε στα 34,67 αν διατηρήσουμε την ίδια έκπτωση (65%) μας κάνει τελική τιμή 15,80. Αν μπει και άλλο ένα ευρώ από τις υπηρεσίες πάει στα 16,80.

 

 

Αν πάρουμε την περίπτωση που όμως η έκπτωση είναι σταθερή και όχι ποσοστό, τότε θα έχουμε 34,67-21,37=13,3. Που μαζι με τέλη και φπα βγαίνει 17,32. +1 € όπως στην προηγούμενη περίπτωση 18,32.

 

Οπότε θα πληρώνω με το νέο "καθεστώς" είτε 16,80€ είται 18,32. Σίγουρα δεν είναι ότι καλύτερο να δίνεις παραπάνω, αλλά όπως και να έχει αμφιβάλλω πως έχει κάποιο νόημα η καταγγελία σύμβασης και μεταφορά σε άλλο πάροχο. Είναι αδύνατον να μου δώσει κανείς double play με απεριόριστα σταθερά, 6 ώρες κινητά και vdsl με λιγότερα από αυτά τα χρήματα, χώρια που ενδεχομένως να χρειαστεί και τέλη ενεργοποίησης αν πάω αλλού.

 

ΑΣ λάβουν υπόψη τους όσοι έχουν 1 "γερή" έκπτωση το παρακάτω {Μετά τις τροποποιήσεις τιμών: https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=473 }

 

https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=460

 

Wind_2017.jpg

Link to comment
Share on other sites

Τη βοήθεια σας λίγο παιδιά γιατί θα χαζέψουμε στο τέλος.

Τέλος Σεπτέμβρη πήρα χαμπάρι την αύξηση του παγίου στη wind και είπα να την κάνω και να πάω σε άλλη εταιρία. Δεν έκανα χαρτί καταγγελίας στη wind, δεν την ήξερα τη διαδικασία, δεν ενημερώθηκα τελοσπάντων ότι πρέπει να πάω σε μαγαζί της wind. Γνωρίζω όμως ότι στο συμβόλαιο αναφέρει ότι η διακοπή της σύμβασης ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ με καταγγελία. Άρα;; Κάνω λοιπόν τη φορητότητα και μου λέει η κοπελιά από τη wind που με πήρε πίσω, ότι χρειαζόμασταν τη καταγγελία εκ των προτέρων άρα δεν μπορείτε να φύγετε δίχως πέναλτυ. Της εξηγώ ότι αυτό διαβάζω όμως στους όρους, ότι δηλαδή η διακοπή της σύμβασης ισοδυναμεί με καταγγελία. Μου λέει δεν ισχύει αυτό για αυτήν την περίπτωση. Πριν λίγο ήρθε ο εκκαθαριστικός λογαριασμός με μια 200αρια ευρώ. Τελικά την πάτησα ή να προσφύγω σε ΕΕΕΤ;

 

Είμαι αισιόδοξος ότι με τη μεσολάβηση του ΣτΚ θα έχει σχετικά άκοπα ευνοϊκή εξέλιξη.

Καλό θα ήταν να στείλεις και στη Wind μία έγγραφη άρνηση χρέωσης για το τέλος διακοπής, επισημαίνοντας ότι έκανες της φορητότητα μετά την ειδοποίηση της αύξησης και του δικαιώματός σου να αποχωρήσεις αζημίως.

Το δίκαιο είναι με το μέρος σου, και προσωπικά δεν έχω υπόψη μου περίπτωση όπως τη δική σου που να μην έχουν αφαιρέσει (τελικά) τα τέλη διακοπής.

Link to comment
Share on other sites

WIND Triple Play 2

στην τιμή των 34,5€ / μήνα... είναι καλή προσφορά guys?

 

Δεν έχω 3play, αλλά νομίζω ότι είναι καλή η προσφορά. Απλά βεβαιώσου ότι η κινητή της WIND, σε καλύπτει στις περιοχές που κινείσαι. Στις περισσότερες περιοχές της Θεσσαλίας και της Μακεδονίας, η κινητή της WIND είναι "κωλάδικο". Τουλάχιστον μέχρι να αναβαθμιστουν... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Είμαι αισιόδοξος ότι με τη μεσολάβηση του ΣτΚ θα έχει σχετικά άκοπα ευνοϊκή εξέλιξη.

Καλό θα ήταν να στείλεις και στη Wind μία έγγραφη άρνηση χρέωσης για το τέλος διακοπής, επισημαίνοντας ότι έκανες της φορητότητα μετά την ειδοποίηση της αύξησης και του δικαιώματός σου να αποχωρήσεις αζημίως.

 

Το έκανα άμεσα με το που ήρθε ο λογαριασμός, μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Περιμένω την απάντησή τους τώρα και από εκεί και μετά συνήγορο του καταναλωτή.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μια ερώτηση σ΄ αυτούς που μετα απο καταγγελία πήραν προσφορά στα 16,50, αν μπορούν να εξηγήσουν τι περιλαμβάνει αυτή η τιμή

απο φόρους φπα ψηφιακές ευκολίες και εαν γυρνάει η σύνδεση σε απλό adsl. Ρωτάω γιατι έχω ενεργοποιημένο vdsl 50 και παίζει με το καινούριο συμβόλαιο να πρέπει ξανά να πληρώσω τέλη ενεργοποίησης vdsl. Θα βοηθούσε ιδιαίτερα να ενημερώσει κάποιος που είχε 50άρα vdsl παρέμεινε τι προσφορά πήρε μετά τη καταγγελία.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μια ερώτηση σ΄ αυτούς που μετα απο καταγγελία πήραν προσφορά στα 16,50, αν μπορούν να εξηγήσουν τι περιλαμβάνει αυτή η τιμή

 

απο φόρους φπα ψηφιακές ευκολίες και εαν γυρνάει η σύνδεση σε απλό adsl. Ρωτάω γιατι έχω ενεργοποιημένο vdsl 50 και παίζει με το καινούριο συμβόλαιο να πρέπει ξανά να πληρώσω τέλη ενεργοποίησης vdsl. Θα βοηθούσε ιδιαίτερα να ενημερώσει κάποιος που είχε 50άρα vdsl παρέμεινε τι προσφορά πήρε μετά τη καταγγελία.

 

 

 

16,50 τελική τιμή με δωρεάν το vdsl,300 λεπτά κινητά, απεριόριστα αστικά & υπεραστικά και δωρεάν το πάγιο για τρεις μήνες, σημερινή προσφορά την οποία αποδέχθηκα φυσικά για 24 μήνες, ύστερα απο καταγγελία σύμβασης και φορητότητα προς cyta.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Είχες ήδη ενεργοποιημένο vdsl?

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Ημερομηνία μεταφοράς στη cyta είχες πάρει?

Link to comment
Share on other sites

Είχες ήδη ενεργοποιημένο vdsl?

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Ημερομηνία μεταφοράς στη cyta είχες πάρει?

 

 

 

Έχω vdsl 50 απο 12/2015

Η ημερομηνία ενεργοποίησης δεν είχε βγει και ούτε πρόκειται αφού την ακύρωσα σήμερα που μου ήρθε και το μήνυμα απο την cyta με κωδικους αλλά με πήρε και η wind τηλέφωνο

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Έχω vdsl 50 απο 12/2015

Η ημερομηνία ενεργοποίησης δεν είχε βγει και ούτε πρόκειται αφού την ακύρωσα σήμερα που μου ήρθε και το μήνυμα απο την cyta με κωδικους αλλά με πήρε και η wind τηλέφωνο

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

πια διαδικασία ακολούθησες για ακύρωση στην CYTA ??

Link to comment
Share on other sites

Μου δίνουν ανανέωση σταθερό 16,50€ για double play με 300' προς όλα τα κινητά. Τί λέτε?

Διαβάζω παραπάνω ότι κάποιος πήρε αυτήν την τιμή με VDSL στα 50 GB. Ισχύει?

Τέλος, έχει κανείς ιδέα αν η Wind στην Κοζάνη χρησιμοποιεί γραμμές από ΟΤΕ?

Link to comment
Share on other sites

πια διαδικασία ακολούθησες για ακύρωση στην CYTA ??

 

 

 

Δεν μου έχουν απαντήσει ακόμα, αλλά έστειλα με φαξ το αίτημα ακύρωσης και κράτησα το αποδεικτικό επιτυχούς αποστολής τα οποία και έστειλα και με email.

Επιπλέον έστειλε και η wind αίτημα

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σε τηλεφωνική μου επικοινωνία με την wind (13800) αφού είχα κάνει καταγγελία σύμβασης η ερωτήση μου προς αυτούς ήταν " τι θα γίνει σε περίπτωση που δεν κάνω καμια αλλή ενεργεια, ουτε φορητότητα ουτε τίποτα, αν καταργούν το συμβόλαιο και ακυρώνονται τα νουμερα."

 

η απάντηση της ευγενέστατης κατα τα άλλα κοπέλας ήταν:

 

" η καταγγελια σας εχει καταχωρηθεί σωστά και είναι απλά πληροφοριακού χαρακτηρα προς τα εμάς ώστε να χρεω-πιστωθούν τα τέλη ακυρωσης του συμβολαίου σας σε περιπτωση φορητότητας η ακύρωσης. Εμείς απο μόνοι μας δεν προβαίνουμε σε καμια άλλη ενεργεια ουτε ακυρωσης συμβολαιου, ουτε κατάργησης των αριθμών"

 

Και ποιος προβαίνει τελικώς στην κατάργηση του αριθμού ; Δεν ήταν αναλυτική και ξεκάθαρη η απάντηση της..βέβαια και εγω περιμένω να μου κόψουν το τηλέφωνο εδω και δυο εβδομάδες από τότε που έκανα την καταγγελία και νομίζω ότι θα πρέπει να κινηθώ εκ νέου αν δεν θέλω να περιμένω να μου το κόψουν όπως είπαν στις 03.12.2017 !!!

Link to comment
Share on other sites

Ειχα κανει άιτηση φορητότητας απο Vodafone στην Wind για το τηλεφωνο που εχουν οι γονεις μου. Στην Vodafone ειναι αυτα με την κάρτα SIM , με αριθμό κλήσης σταθερου, επομενως δεν εχουν γραμμή.

Απο την Vodafone δεν πηραν κανενα τηλεφωνο να κανουν προταση παραμονης, ουτε καν να ρωτησουν αν οντως εγινε η αίτηση απο εμας.

Ελαβα ενημερωση απο την Wind οτι η μεταφορά θα γινει στις 24/10, δηλαδη σημερα.

Πραγματι στις 9 το πρωι, ήρθε τεχνικός του ΟΤΕ να τοποθετησει γραμμη. Αφου ειδε το σπιτι, και διαπιστωσε οτι κουτι του ΟΤΕ βρισκεται σε αποσταση δύο !!! (2) μετρων απο το σίτι, ειπε οτι η νομοθεσια εχει αλλαξει και αυτος δεν μπορει να καρφωσει καλωδιο πανω στο σπιτι. Επρεπε να του εχουμε φτιαξει βαση, κολώνα, κατι τετοιο, οπως φτιαχνουμε στη ΔΕΗ για να τοποθετησει το ρολόι. Ειπε ακόμη οτι επρεπε να με εχει ενημερωσει η Wind. Και εφυγε

Προσπαθησα να επικοινωνησω με το ρτεχνικο τμημα της Wind. Αφου σπαταλησα περιπου 15 λεπτα να απαντω σε ηχογραφημενες ερωτησεις, και να πληκτρολογω τον αριθμο του νεου τηλεφωνου πήρα την απαντηση "Καλέστε στο 13800 με χρεωση" Επρεπε προφανως να αφησω τον οβολό μου.

Τηλεφωνησα, δεν ηξεραν τιποτα, και ειπαν όταν τους ενημερωσει ο ΟΤΕ θα με ενημερωσουν κι αυτοι.

Ξερει κανενας κατι για το θεμα ;

Σημειωνω οτι πριν δυο μηνες ειχε γινει η μεταβιβαση παλι απο Vodafone (με SIM) σε Wind, από συγγενικό μου προσωπο. Εκει ο τεχνικός του ΟΤΕ ήρθε, καρφωσε το καλώδιο στο σπιτι και εφυγε. Μετα το συνεχισε ο τεχνικος της WIND χωρις κανενα προβλημα.

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Δεν μου έχουν απαντήσει ακόμα, αλλά έστειλα με φαξ το αίτημα ακύρωσης και κράτησα το αποδεικτικό επιτυχούς αποστολής τα οποία και έστειλα και με email.

Επιπλέον έστειλε και η wind αίτημα

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

Προσοχή πολύ με την cyta γιατί δεν δέχονται εύκολα τα αιτήματα ακύρωσης φορητότητας με αστείες δικαιολογίες περί μη ευδιακριτου φαξ όπως είπαν και σε ενα άλλο παλικάρι που έκανε σε αυτούς.

Τα ίδια είπαν και σε εμένα οποτε αυριο θα τους στελνω κάθε 15 λεπτά φαξ μέχρι να το πάρουν χαμπάρι....

Η συμπεριφορά τους δε απαράδεκτη ....

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο εκαναν και σε εμενα. Στο θεμα σταθερης μου ακυρωσαν την αιτηση την ιδια μερα.

 

Ενω με τα ιδια δικαιολογητητικα σταλμενα στην ιδια σελιδα η αιτηση κινητης μου εβγαλαν τον αδοξαστο !!! Τελικα ακυρωθηκε.

 

Στα τηλεφωνα δε.... καμια ακρη δεν εβγαλα γιατι ημουν στην αναμονη κανα 20λεπτο !!

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο εκαναν και σε εμενα. Στο θεμα σταθερης μου ακυρωσαν την αιτηση την ιδια μερα.

 

Ενω με τα ιδια δικαιολογητητικα σταλμενα στην ιδια σελιδα η αιτηση κινητης μου εβγαλαν τον αδοξαστο !!! Τελικα ακυρωθηκε.

 

Στα τηλεφωνα δε.... καμια ακρη δεν εβγαλα γιατι ημουν στην αναμονη κανα 20λεπτο !!

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

 

 

 

Οι τύποι δεν παίζονται και καλύτερη προσφορά να είχαν δεν λέει να έχεις πάρε δώσε μαζί τους γιατί το customer service ειναι ανύπαρκτο και με υπαλλήλους θρασύτατους οι οποίοι νομίζουν οτι έχουν να κάνουν με άσχετους....μακριά και αλάργα !!!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Οι τύποι δεν παίζονται και καλύτερη προσφορά να είχαν δεν λέει να έχεις πάρε δώσε μαζί τους γιατί το customer service ειναι ανύπαρκτο και με υπαλλήλους θρασύτατους οι οποίοι νομίζουν οτι έχουν να κάνουν με άσχετους....μακριά και αλάργα !!!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Χειρότερο απο της Wind ?

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Πήγα εχθές το απόγευμα σε κατ/μα wind και έκανα καταγγελία της σύμβασης. Μου είπαν να πάω σε δύο μέρες για κάποιο κωδικό επιβεβαίωσης

καταχώρησης του αιτήματος και κατόπιν θα γινει επεξεργασία απο την εταιρία. Εγινε το ιδιο και με όσους έκαναν καταγγελία: Πότε μπορώ να προχωρήσω σε φορητότητα; Τέλος έχει κανείς εμπειρία με ακυρώσεις στη vodafone η νοβα γιατι απο οτι ακούω για cyta einai μπλέξιμο.

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...