Jump to content

NEXOT

Members
  • Δημοσιεύσεις

    26
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About NEXOT

  • Ημ. Γέννησης Αύγουστος 26

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Q Telecom

NEXOT's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Καλησπέρα. Εξακολουθώ να μην έχω λάβει απάντηση στο ερώτημά μου. Μπορείτε να με ενημερώσετε πώς μπορώ να κάνω ανάκληση της πάγιας εντολής για πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας; Δεν μου δίνεται η δυνατότητα για login στο Myaccount με τους κωδικούς που μου έχετε στείλει, μάλλον επειδή δεν έχω ενεργή υπηρεσία στη Nova. Ευχαριστώ.
  2. Καλημέρα. Μπορείτε να με ενημερώσετε πώς μπορώ να κάνω ανάκληση της πάγιας εντολής για πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας; Ευχαριστώ.
  3. Εντάξει, το ζήσαμε κι αυτό...:blink: Μετά το αίτημα αντίστροφης φορητότητας από Nova σε Wind, η δεύτερη μου είχε δώσει ημερομηνία ενεργοποίησης 02/11. Τελικά η γραμμή μου μεταφέρθηκε στις 31/10 (χωρίς καμία ενημέρωση από την εταιρεία)... κατά το ήμισυ! Συγκεκριμένα, φαίνεται ότι το νούμερο ανήκει στην Wind και οι εξερχόμενες κλήσεις γίνονται κανονικά, αλλά το internet και οι εισερχόμενες κλήσεις έχουν μείνει ακόμα στη Nova (για την ακρίβεια δεν δέχομαι εισερχόμενες)!!! Δεν έχω λόγια... βρήκαν τρόπο να με χρεώνουν και οι 2 για την ίδια περίοδο; :lol:
  4. Μια από τα ίδια δηλαδή... Αναμονήηηη! Δεν καταλαβαίνουν ότι εγώ μόνο θα αποτρέψω όλο τον κύκλο μου από το να συνεργαστεί ποτέ μαζί τους;! Βάλε και όλους όσους διαβάζουν τη δημόσια διαμαρτυρία μου...
  5. Ευχαριστώ για την απάντηση. Σας έστειλα ΠΜ. Οπότε το "κατά προτεραιότητα" τι σημαίνει ακριβώς για τα απανωτά emails που σας έχω στείλει; Από τις 20/10 ακόμα δεν έχει έρθει η σειρά μου; Η αναμονή ενός πελάτη πλησιάζει τη 1 βδομάδα;
  6. Καλησπέρα. Πριν μερικές μέρες αποφάσισα να αιτηθώ φορητότητα προς Nova. Στην πορεία όμως μου έκανε καλή προσφορά ο προηγούμενος πάροχος και αποφάσισα να ζητήσω ακύρωση της φορητότητας. Από εκείνη τη στιγμή (18/10) σας έχω στείλει έγγραφο από κατάστημα, 3 emails (20/10, 23/10 και 25/10) και μια κλήση διάρκειας 40 λεπτών (!), και παρόλαυτα ΔΕΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ σχετικά με το αίτημά μου. Κοινώς με έχετε απολύτως γραμμένο. Μπορώ να ρωτήσω ποιοι είναι οι μέσοι χρόνοι ανταπόκρισης της εταιρείας στα αιτήματα πελατών, για να τα διαβάζουν κι άλλοι; Όταν επρόκειτο να γίνει η φορητότητα προς εσάς τυχαία υπήρξε άμεση επικοινωνία την ίδια κιόλας μέρα; Έτσι συμπεριφέρεστε "τιμωρώντας" όσους δεν σας προτιμήσουν; Πιστεύετε ότι αυτός ο πελάτης θα γυρίσει ποτέ σε εσάς στο μέλλον ή μήπως δεν σας ενδιαφέρει; Σημ: Σας πληροφορώ ότι αύριο θα υποβληθεί καταγγελία προς ΕΕΤΤ, με όλα τα στοιχεία που έχω καταγράψει. Και είναι πολλά...
  7. Όχι, αλλά έκανα αίτημα για 3play, οπότε έπρεπε να έρθει τεχνικός για εγκατάσταση κεραίας και παράδοση εξοπλισμού. Συνάντησες κι εσύ αδιαφορία στο να απαντήσουν από Νόβα στα αιτήματα; Επίσης, η Wind σου έκανε την ίδια αντιπροσφορά που ίσχυε, με τα 3 πάγια δώρο;
  8. Καλά, η εξυπηρέτηση πελατών της Νοβα είναι για κλάματα; Θα λεγε κανείς ότι πιάνουν τόπο οι πανάκριβες χρεώσεις στο 5ψηφιο νούμερό της... Έκανα κι εγώ καταγγελία σύμβασης με Wind και αίτημα φορητότητας στη Νόβα. Αυτοί μου έστειλαν τα προς υπογραφή έγγραφα σε κάποιο ξεχασμένο email που βρήκαν μόνοι τους στην καρτέλα μου προ πενταετίας και παρόλα τα mail που τους ζητούσα να τα στείλουν αλλού, καμία απάντηση. Τελικά μετά από 1 βδομάδα (!) μου τα ξανάστειλαν. Όταν με κάλεσε η Wind για τη γνωστή αντιπροσφορά των 16,50 ευρώ την αποδέχτηκα κι έκανα την ίδια μέρα αίτημα ακύρωσης σε κατάστημα της Νόβα. Εκεί ανέφεραν ότι το αίτημα ήταν εκπρόθεσμο (λιγότερες από 3 μέρες πριν την ενεργοποίηση της φορητότητας), πράγμα που εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να ήταν αλλιώς (αποστολή υπογεγραμμένων εγγράφων στις 18/10, αίτημα ακύρωσης στις 19/10, ημερομηνία ενεργοποίησης 23/10). Έκτοτε έχω αποστείλει 3 email στη Νόβα αρνούμενος τη μεταφορά της γραμμής μου και ζητούσα κάποιος να επικοινωνήσει μαζί μου. Απόλυτη σιγή. Τελικά 23/10 23.00' το βράδυ (!) γίνεται η μεταβίβαση της γραμμής στη Νόβα. Καμία ενημέρωση, καμία επίσκεψη τεχνικού, κανένας εξοπλισμός, τίποτα. Καλώ 24/10 στο 5ψηφιό τους πάλι, η υπάλληλος απορούσε με όλα αυτά που έβλεπε και της έλεγα, αποδίδοντάς μου απόλυτο δίκιο. Μετά από 40 λεπτά συνομιλίας καταλήξαμε ότι θα με καλούσαν μέσα στη μέρα να το λύσουμε. Και πάλι καμία επικοινωνία. Στο μεταξύ η Wind μετά από αίτημά μου προχώρησε σε αντίστροφη φορητότητα, ώστε να επιστρέψει η γραμμή σε αυτούς. ΑΛΛΑ η προσφορά τους αυτή τη φορά ήταν χειρότερη, καθώς ΔΕΝ μου έδιναν τα 3 πάγια δώρο όπως πριν. Πονηροί κι αυτοί... λες και άλλαξε κάτι μέσα σε 3 μέρες. Έχει συμβεί και σε άλλους; Μπορώ να τους πιέσω κάπως; Σήμερα 25/10 έστειλα το τελευταίο μήνυμα σε Νόβα δίνοντας τελεσίγραφο να επικοινωνήσουν μαζί μου. Ακόμα τίποτα. Απαράδεκτοι. Αύριο ακολουθεί καταγγελία στην ΕΕΤΤ με όλα τα καταγεγραμμένα στοιχεία. Αν ζητήσουν έστω και για 3 μέρες που είμαι σε αυτούς αναλογικά το πάγιο δεν πρόκειται να πάρουν φράγκο. Δεν έχω καν εξοπλισμό τους!
×
×
  • Create New...