Jump to content

ouzo

Members
  • Δημοσιεύσεις

    51
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Πρόσφατοι Επισκέπτες

Το μπλοκ πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.

ouzo's Achievements

  1. Το δοκίμασα. Βγάζει μήνυμα "Ενδέχεται κάποιες πληροφορίες να μην είναι ενημερωμένες" και εκεί τερματίζει τη διαδικασία.
  2. Παιδιά καλησπέρα. Είμαι εξωτερικό και αύριο πρωί έρχομαι Ελλάδα. Προσπαθώ να βάλω λεφτά μέσω κάρτας στην εφαρμογή της Frog από εχθές και μου βγάζει μήνυμα ότι "Κάτι δεν πήγε καλά, δοκιμάστε αργότερα". Έχω αποθηκευμένα στην εφαρμογή τα στοιχεία της κάρτας μου και δεν μου δίνει το περιθώριο είτε να την καταργήσω είτε να τα διορθώσω αν έχουν λάθος. Ακόμα και μετά την απεγκατασταση - εγκατάσταση της εφαρμογής, το πρόβλημα παραμένει. Καμία ιδέα; (Σημείωση ότι έχει ήδη καποιο υπόλοιπο η κάρτα, δεν έχει ακυρωθεί)
  3. Ναι. Προσωπικά έκανα νέο πακέτο σύνδεσης από εκεί και πιο πριν που επισκέφθηκα αυτό το λινκ https://www.wifigreece.gr/product/karta-ananeosis-frog-10/ η 10ευρη κάρτα ανανέωσης συνοδεύεται από την ίδια προσφορά που αναφέρει το sms μέχρι 17/3
  4. Και εμένα μου ήρθε αυτό το SMS. Δηλαδή πρέπει να βάλουμε 10ευρη για να ενεργοποιηθεί η προσφορά;
  5. Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Είχα βρει κάπου έναν χάρτη κάλυψης της cosmote (τώρα δυσκολεύομαι να τον ξαναβρώ) που έδειχνε κάλυψη gsm μέχρι και σε κάποια προάστια της Σμύρνης και στο αεροδρόμιο. Βέβαια αυτού του είδους οι αναφορές είναι υπεραισιόδοξες, αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Edit: Τον βρήκα το χάρτη εδώ: https://www.gsma.com/coverage/#128 Για Κουσάντασι από Σάμο ξέρετε επίσης εμπειρικά αν υπάρχει και εκεί κάποια κάλυψη;
  6. Σε λίγο καιρό θα ταξιδέψω στη Σμύρνη και ενώ θα έχω τουρκική sim, σκέφτομαι μήπως και σε κάποιες περιοχές των παράλιων πιάνουν τα ελληνικά δίκτυα, ώστε να έχω μαζί μου και το ελληνικό νούμερο. Υπάρχει κανείς που να ταξίδεψε προς τα εκεί και να έχει ανάλογη εμπειρία όσον αφορά την κάλυψη από ελληνικά δίκτυα;
  7. Λογικά θα πρέπει να περιμένεις φίλε μου. Είμαι και εγώ φρέσκος στη frog με νέο αριθμό (Όχι φορητότητα). Έκανα τη διαδικασία που έκανες και εσύ μέσω της ηλεκτρονικής αίτησης στις 6/1 (Πέμπτη) και ο εκπρόσωπος με κάλεσε στις 11/1 (Τρίτη). Επειδή πίστεψα όπως κι εσύ ότι δεν θα με καλούσαν έκανα παραγγελία και ενεργοποίηση μέσω του wifigreece και όταν τελικά με κάλεσε ο εκπρόσωπος απλώς ακύρωσα το αίτημα της ηλεκτρονικής αίτησης.
  8. Τέλειο για το κάμπινγκ που θέλω. Ευχαριστούμε!
  9. Θα σας πω λίγο τι έπαθα με αυτό το προνομιακό πακέτο και βοηθήστε να καταλάβω τι παίχτηκε. Σεπτέμβρη μήνα με παίρνουν τηλέφωνο και μου στέλνουν δύο κάρτες sim. Δεκέμβριο έφυγα στο εξωτερικό όπου έμεινα τρεις μήνες και δεν ανανέωσα σε αυτό το διάστημα. Προχθές λοιπόν που γύρισα και πήγα να πραγματοποίησω κλήση, μου ανέφερε η κοπελιά ότι υπάρχει φραγή κλήσεων και να προχωρήσω σε ανανέωση. Κάνω online ανανέωση, μου παίρνει τα λεφτά από τη χρεωστική μου, αλλά το πρόβλημα παρέμεινε. Ούτε μήνυμα ήρθε για επιτυχή ανανέωση, ούτε άλλαξε το 0€ υπόλοιπο, ούτε κλήσεις μπορούσα να κάνω. Την άλλη μέρα πάω σε κατάστημα της Cosmote όπου τα παιδιά εκεί είδαν όντως ότι πραγματοποιήθηκε η ανανέωση αλλά δεν μπορούσαν να καταλάβουν το λόγο γιατί δεν ξεμπλόκαρε. Από το κατάστημα τηλεφώνησα στο 13888, όπου μου ζήτησαν να τους αναφέρω τον 20ψηφιο κωδικό της sim. Με το που ξεκίνησα να τον αναφέρω αμέσως μου είπαν ότι ο κωδικός δεν αντιστοιχεί σε δίκτυο Cosmote και ότι όλες οι sim της εταιρείας αναγράφουν επάνω είτε το λογότυπο της Cosmote, είτε Whatsup, είτε Frog. Η δική μου sim γράφει ένα σκέτο "ΚΑΡΤΟΚΙΝΗΤΗ PREPAID" χωρίς κανένα λογότυπο. Μην τα πολυλογώ τελικά αναγκαστικα και αγόρασα νέα sim όπου εκεί μπήκε το νέο μου υπόλοιπο και μπορούσα και πάλι να στείλω τον κωδικό με το προνομιακό πακέτο. Τι φάση όλο αυτό; Να σημειώσω ότι είμαι απολύτως σίγουρος τι κάρτες sim έχω. Μια free2go στο κινητό και αυτή του προνομιακού πακέτου στο tablet.
  10. Καλησπέρα. Σου λένε ψέματα για να μην φύγεις. Είχα και εγώ wind έφυγα με φορητότητα και πήγα αλλου. Μου έστειλαν κανονικά το τέλος αποσύνδεσης και έπειτα από ένα email που έστειλα μου το πιστώσεων και δεν τους χρωστώ τίποτα. Αν είσαι μέσα στην προθεσμία καντο
  11. Τελικά φίλε είχες δίκιο. Μου απάντησε η wind ότι μου παραχωρήθηκε πίστωση και τέλος η ιστορία.
  12. Δεν το πειράζω. Το άφησα να κάθεται τώρα πια και αγόρασα ένα tab s2 8.0. Δεν το έχω τελικά με τα δεκάρια. Σκέφτομαι να του βάλω καμιά αγγελία μήπως το θέλει κανείς για ανταλλακτικά. Ενδεικτικά τι τιμή μπορώ να ζητήσω;
  13. Το έκανα άμεσα με το που ήρθε ο λογαριασμός, μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Περιμένω την απάντησή τους τώρα και από εκεί και μετά συνήγορο του καταναλωτή.
  14. Μου πρόσφεραν 17,50€ το μήνα. Κανένα μήνα δεν είχα δώρο πάγιο. Εμένα δεν με ενδιέφεραν άλλοι 24 μήνες δέσμευση σε αυτή την εταιρεία. Δεύτερον, θεωρώ απαράδεκτο να αρχίσει να χρεώνει την αναγνώριση κλήσεων από το Νοέμβριο. Έκανα την πάπια τον Δεκέμβριο με τις αυξήσεις, Νοέμβριο ξανά μανά αυξήσεις; Edit: Στο μεταξύ διαβάζω το post αυτού του παλικαριού που αφορά όμως τη Vodafone και προβληματίζομαι: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=7212127
  15. Τους ρώτησα αν μπορώ να πάω να την κάνω αμέσως μετά την φορητότητα. Μου είπε, αυτό γίνεται μόνο αν κάνεις αίτηση υπαναχώρησης από τη Cyta επιστροφή στη wind και τότε μπορείς να κάνεις την καταγγελία. Αυτό όμως θα μεσολαβούσε τόσο διάστημα που στο τσαφ θα έχανα την προθεσμία της καταγγελίας. Μου έδωσε τρεις επιλογές: 1) Μένω στη Wind μέχρι να λήξει το συμβόλαιο 2) Δέχομαι μια προσφορά που μου έκανε και ανανέωση 3) Φορητότητα και πληρώνω τα τέλη διακοπής Εγώ εκεί της είπα ότι παίρνω την επιλογή της φορητότητας αλλά χωρίς να πληρώσω τα τέλη αποσύνδεσης, από τη στιγμή που ο νόμος μου δίνει αυτό το δικαίωμα και επειδή αυτό διάβαζα. Διακοπή = καταγγελία. Τέλοσπαντων αισθάνομαι ήδη πολύ ηλίθιος και εξαπατημένος.
×
×
  • Create New...