Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μόλις με κάλεσαν απο wind.

Κλασικα, δε δινει γραμμη ο οτε.... Αγνωστο το ποτε αν γίνει η συνδεση....

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

Kαλο κουράγιο mol η μάλλον κοίτα αλλού το να ήξερες ότι θα περίμενες 15 - 30 μέρες αντε και να έκανες υπομονή

 

Αλλά το άγνωστο είναι... Σπάσιμο νεύρων βρες εναλλακτικές λύσεις δεν γίνεται αλλιώς

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Ηξερα οτι θα περιμένω.... Εκανα την αίτηση στη wind γιατι εκτος του χαμηλου παγιου, είναι δωρο και τα τελη σύνδεσης (καπου 75€)

 

Στο οτε ειχα βρει στα 27/μηνα συν 30κατι τα τέλη συνδεσης. Λογικα θα γινοταν πιο γρήγορα η συνδεση, ομως το οικονομικο μετράει πολύ...

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Έχει με 26,11 το μήνα και 35 η ενεργοποίηση.Στη wind ενεργοποίηση νέου αριθμού κάνει 70..

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

Οι τελευταίες δημοσιεύσεις που αφορούν την κάρτα mobile broadband που δίνει δώρο η Wind μεταφέρθηκαν εδώ.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

έχω DP24 με απεριόριστα αστικά/υπεραστικά και 300' προς κινητά συν τα 120' δώρο και το 1gb.Το πακέτο ήταν με 20€ για τον πρώτο χρόνο και 25€ για τον δεύτερο,το οποίο έχει ανέβει λίγο λόγω του επιπλέον φόρου.

 

Σε ένα μήνα το 24μηνο τελειώνει.Να περιμένω να με καλέσουν ή να τους πάρω εγώ για προσφορά ανανέωσης;

 

Γενικά να ελπίζω σε κάποια μικρή μείωση στο ίδιο πακέτο ή κάποια προσφορά γύρω στα 30€ με VDSL που με ενδιαφέρει ή αν δεν δουν φορητότητα δεν ασχολούνται;:worry:

Link to comment
Share on other sites

Μόλις μπεις στον τελευταίο μήνα θα σε καλέσουν για να σου πουν προσφορά που θα μείνει μέχρι και την τελευταία μέρα.

Αν τη δεχτείς, συνεχίζεις και αν δεν κάνεις τίποτε θα εκδοθεί ο νέος λογαριασμός χωρίς τις εκπτώσεις και δεν σε συμφέρει.

Η άλλη λύση είναι φορητότητα για να πάρεις (ενδεχομένως) καλλίτερη προσφορά. Προσοχή, όμως, όχι φορητότητα στον ΟΤΕ γιατί θα σε μεταφέρει αμέσως.

Link to comment
Share on other sites

ή πηγαινεις σε ενα καταστημα wind, τους λες τον αριθμο σου και σου λενε την προσφορα που εχει βγει για σενα.
Link to comment
Share on other sites

ή πηγαινεις σε ενα καταστημα wind, τους λες τον αριθμο σου και σου λενε την προσφορα που εχει βγει για σενα.

 

Δε στη λένε και με αίτηση φορητότητας την ίδια (ό,ποια) προσφορά για σένα, όταν δούνε την αίτηση και σε καλέσουν;

 

Πώς βγαίνουν αυτές οι προσφορές;

Είναι τόοοσοοο εξατομικευμένες ή κοινές (ανά χρονικές περιόδους πχ αρχές 2017) για κάθε συγκεκριμένο συμβόλαιο DP;

Link to comment
Share on other sites

Δε στη λένε και με αίτηση φορητότητας την ίδια (ό,ποια) προσφορά για σένα, όταν δούνε την αίτηση και σε καλέσουν;

 

Πώς βγαίνουν αυτές οι προσφορές;

Είναι τόοοσοοο εξατομικευμένες ή κοινές (ανά χρονικές περιόδους πχ αρχές 2017) για κάθε συγκεκριμένο συμβόλαιο DP;

 

Οι προσφορές σε συμβόλαια που λήγουν είναι προσαρμοσμένες στο προηγούμενο πακέτο με ένα τυράκι παραπάνω, πχ αν είχες σκέτο DP σου δίνουν και 120' προς κινητά για 2 χρόνια, με το ίδιο μηνιαίο κόστος που είχες πριν.

 

Εάν ζητήσεις φορητότητα, σου δίνουν άλλη προσφορά, συνήθως πιο συμφέρουσα, με το σκεπτικό να παραμείνεις.

Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο αποτελεσμα δεν εχεις και αν ζητησεις διακοπη της συνδεσης? Γιατι να μπλεκεις με φορητοτητα?

Και μενα λήγει το συμβολαιο μου τον απριλιο και σκεφτομαι να ζητησω διακοπη συνδεσης. Μου φαινεται πιο ασφαλες απο μια φορητοτητα που μπορει να γινει πιο γρηγορα και να βρεθω σε αλλη εταιρια πριν το καταλαβω.

Link to comment
Share on other sites

Ίδιες πιθανότητες υπάρχουν για το ρίσκο και σ' αυτή την περίπτωση μπορεί να μείνεις χωρίς τηλεφωνία και ίντερνετ για κάποιο διάστημα, πέρα από το ότι μπορεί να χάσεις και την πόρτα που έχεις στο dslam του ΑΚ ή στο minidslam του KV.
Link to comment
Share on other sites

Ίδιες πιθανότητες υπάρχουν για το ρίσκο και σ' αυτή την περίπτωση μπορεί να μείνεις χωρίς τηλεφωνία και ίντερνετ για κάποιο διάστημα, πέρα από το ότι μπορεί να χάσεις και την πόρτα που έχεις στο dslam του ΑΚ ή στο minidslam του KV.

Έτσι έγινε με φίλο μου όχι στην wind σε άλλη εταιρεία και πόρτα βρέθηκε μετά από ενάμιση μήνα

 

Άστα να πάνε δηλαδή

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Έκανα χαζομάρα ως συνήθως. :rolleyes: Περίμενα την αίτηση για Cyta VDSL να ακυρωθεί αυτόματα στις 60 μέρες και ξαφνικά στις 51 μου βρήκαν πόρτα και την Πέμπτη γίνεται η φορητότητα!!

 

Έχω αποδεχθεί προσφορά της WIND για ADSL και φοβάμαι ότι θα μου στείλουν Τέλη διακοπής, παρόλο που είχα κάνει καταγγελία σύμβασης λόγω αυξήσεων, από τον ΙΑΝΟΥΆΡΙΟ και πρέπει να με αφήσουν δωρεάν...

Link to comment
Share on other sites

Έκανα χαζομάρα ως συνήθως. :rolleyes: Περίμενα την αίτηση για Cyta VDSL να ακυρωθεί αυτόματα στις 60 μέρες και ξαφνικά στις 51 μου βρήκαν πόρτα και την Πέμπτη γίνεται η φορητότητα!!

 

Έχω αποδεχθεί προσφορά της WIND για ADSL και φοβάμαι ότι θα μου στείλουν Τέλη διακοπής, παρόλο που είχα κάνει καταγγελία σύμβασης λόγω αυξήσεων, από τον ΙΑΝΟΥΆΡΙΟ και πρέπει να με αφήσουν δωρεάν...

 

Kαι πας Cyta φίλε; Καλό κουράγιο, ποτέ δεν συμπάθησα αυτήν την εταριία αλλά φυσικά αυτή είναι προσωπική άποψη

Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο αποτελεσμα δεν εχεις και αν ζητησεις διακοπη της συνδεσης? Γιατι να μπλεκεις με φορητοτητα?

Και μενα λήγει το συμβολαιο μου τον απριλιο και σκεφτομαι να ζητησω διακοπη συνδεσης. Μου φαινεται πιο ασφαλες απο μια φορητοτητα που μπορει να γινει πιο γρηγορα και να βρεθω σε αλλη εταιρια πριν το καταλαβω.

 

Πήγα σήμερα σε κατάστημα να ζητήσω διακοπή, προκειμένου να δεχτώ τηλεφώνημα καλλίτερης προσφοράς, και η κοπέλα είπε ότι με τη διακοπή χάνεται η γραμμή και ο αριθμός και όταν απάντησα ότι δεν θέλω να χάσω τον αριθμό είπε ότι πρέπει να καταθέσω αίτηση φορητότητας.

 

Το έλεγξα στη Φορητότητα της ΕΕΤΤ και λέει (για κινητή) ότι:

Αν δηλαδή ο συνδρομητής διακόψει τη σύνδεσή του με τον πάροχό του, τότε δεν μπορεί να μεταφέρει τον αριθμό της σύνδεσης αυτής σε άλλον πάροχο.

 

Επίσης, στον οδηγό του ενημερωμένου καταναλωτή της ΕΕΤΤ διαβάζω (σελ 55) ότι:

Η Φορητότητα προϋποθέτει ότι έχετε ενεργοποιηµένη σύνδεση, η οποία δε βρίσκεται σε διακοπή λόγω ληξιπρόθεσμων και απαιτητών οφειλών σας.

Εάν δηλαδή έχει καταργηθεί η σύνδεσή σας µε την εταιρεία, τότε ο αριθµός πλέον δε συνδέεται με εσάς και εποµένως, δεν µπορείτε να τον χρησιµοποιήσετε ή να τον µεταφέρετε.

 

Επομένως, η λύση της διακοπής απορρίπτεται, για τη συγκεκριμένη περίπτωση.

Link to comment
Share on other sites

Πήγα σήμερα σε κατάστημα να ζητήσω διακοπή, προκειμένου να δεχτώ τηλεφώνημα καλλίτερης προσφοράς, και η κοπέλα είπε ότι με τη διακοπή χάνεται η γραμμή και ο αριθμός και όταν απάντησα ότι δεν θέλω να χάσω τον αριθμό είπε ότι πρέπει να καταθέσω αίτηση φορητότητας.

 

Το έλεγξα στη Φορητότητα της ΕΕΤΤ και λέει (για κινητή) ότι:

Αν δηλαδή ο συνδρομητής διακόψει τη σύνδεσή του με τον πάροχό του, τότε δεν μπορεί να μεταφέρει τον αριθμό της σύνδεσης αυτής σε άλλον πάροχο.

 

Επίσης, στον οδηγό του ενημερωμένου καταναλωτή της ΕΕΤΤ διαβάζω (σελ 55) ότι:

Η Φορητότητα προϋποθέτει ότι έχετε ενεργοποιηµένη σύνδεση, η οποία δε βρίσκεται σε διακοπή λόγω ληξιπρόθεσμων και απαιτητών οφειλών σας.

Εάν δηλαδή έχει καταργηθεί η σύνδεσή σας µε την εταιρεία, τότε ο αριθµός πλέον δε συνδέεται με εσάς και εποµένως, δεν µπορείτε να τον χρησιµοποιήσετε ή να τον µεταφέρετε.

 

Επομένως, η λύση της διακοπής απορρίπτεται, για τη συγκεκριμένη περίπτωση.

 

Τα παιδιά που μίλησαν για διακοπή εννοούσαν να κάνεις απλά το αίτημα διακοπής για να σε καλέσουν για καλύτερη προσφορά. Η διακοπή γίνεται σε ένα μήνα οπότε αυτοί σε καλούν άμεσα για προσφορά. Και αν δε θέλεις τελικά να δεχτείς προσφορά λίγες μέρες πριν το τέλος απλά ακυρώνεις το αίτημα διακοπής και πας και σε άλλο πάροχο. Πχ μετά από αίτημα διακοπής μας έδωσαν 30 μέρες που θέλει για να γίνει αλλά στις 2 μας πήραν για προσφορά την αρνήθηκα και την επομένη πήραν για δευτερη καλύτερη που αποδέχτηκα οπότε έχεις άπλετο χρόνο να υπαναχωρήσεις.

Edited by pan82

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

Τα παιδιά που μίλησαν για διακοπή εννοούσαν να κάνεις απλά το αίτημα διακοπής για να σε καλέσουν για καλύτερη προσφορά. Η διακοπή γίνεται σε ένα μήνα οπότε αυτοί σε καλούν άμεσα για προσφορά. Και αν δε θέλεις τελικά να δεχτείς προσφορά λίγες μέρες πριν το τέλος απλά ακυρώνεις το αίτημα διακοπής και πας και σε άλλο πάροχο. Πχ μετά από αίτημα διακοπής μας έδωσαν 30 μέρες που θέλει για να γίνει αλλά στις 2 μας πήραν για προσφορά την αρνήθηκα και την επομένη πήραν για δευτερη καλύτερη που αποδέχτηκα οπότε έχεις άπλετο χρόνο να υπαναχωρήσεις.

 

Μπορείς να δώσεις link για τις 30 μέρες;

Εάν είναι έτσι, έχεις περιθώριο για ακύρωση της διακοπής.

Link to comment
Share on other sites

Kαι πας Cyta φίλε; Καλό κουράγιο, ποτέ δεν συμπάθησα αυτήν την εταριία αλλά φυσικά αυτή είναι προσωπική άποψη

 

Χειρότερη σε εξυπηρέτηση από τη WIND, αποκλείεται να είναι. :lol: Άσε που σε λίγους μήνες, αν η WIND την εξαγοράσει, θα γυρίσω πάλι εδώ... :rolleyes:

 

 

 

Υ.Γ. Ενεργοποιήθηκε το VDSL του αδερφού μου στη Μυτιλήνη (εγώ είμαι Αθήνα). Έπιανε μόνο 6 Mbps με ADSL και τώρα πετάει η WIND εκεί!! :D

 

http://www.speedtest.net/my-result/6107182553

Edited by MitsosDaBest13
Link to comment
Share on other sites

Σε ένα μήνα τελειώνει το 24μηνο συμβόλαιο με την Wind.

Αν δεν δώσουν καλή τιμή σκέφτομαι να φύγω(αλλά και που να πάω) γιατί ακρίβυνε τραγικά.

Πέρα από το ποσό που και καλά θα ήταν έξτρα στο vdsl,έχουν ανέβει όλες οι "προσφορές" που είχε μέσα στο συμβόλαιο.

Με λίγα λόγια απο 35 ευρώ,μου ήρθε αυτόν τον μήνα 43,50...

Xiaomi 12 Pro

Link to comment
Share on other sites

Χειρότερη σε εξυπηρέτηση από τη WIND, αποκλείεται να είναι. :lol: Άσε που σε λίγους μήνες, αν η WIND την εξαγοράσει, θα γυρίσω πάλι εδώ... :rolleyes:

 

 

 

Πού το άκουσες αυτό;

 

In no case (for 100 years at least).

Opposite? Possible......:p

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να δώσεις link για τις 30 μέρες;

Εάν είναι έτσι, έχεις περιθώριο για ακύρωση της διακοπής.

 

Ρώτα τη Wind, όλοι οι πάροχοι προχωρούν σε διακοπή 30 μέρες μετά το αίτημα διακοπής υπάρχει και όρος στα συμβόλαια. Συνήθως όταν πας να κάνεις το αίτημα σου δίνουν και ημερομηνία διακοπής των υπηρεσιών.

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

Πού το άκουσες αυτό;

 

In no case (for 100 years at least).

Opposite? Possible......:p

 

http://www.kathimerini.gr/885393/article/oikonomia/epixeirhseis/h-kypros-proxwrei-thn-pwlhsh-ths-cyta-ellados

Ενα ενδεικτικό άρθρο,αν ψάξεις "πώληση cyta hellas" θα βρεις κι άλλα. Έχει μπει πωλητήριο κανονικά. Και η wind αν προχωρήσει θα έχει αυτόματα υποδομή για voip - Internet TV.

Link to comment
Share on other sites

Ρώτα τη Wind, όλοι οι πάροχοι προχωρούν σε διακοπή 30 μέρες μετά το αίτημα διακοπής υπάρχει και όρος στα συμβόλαια. Συνήθως όταν πας να κάνεις το αίτημα σου δίνουν και ημερομηνία διακοπής των υπηρεσιών.

Πριν από ένα χρόνο έφυγε η γιαγιά μου, που της είχαμε στη Wind ένα πρόγραμμα που είχε μόνο τηλέφωνο με 300' ομιλίας προς σταθερά, γύρω στα 15€ αν θυμάμαι καλά. Μερικές μέρες μετά έκανε η μάνα μου, που το είχε στο όνομά της, αίτηση διακοπής και μας είπανε ένα μήνα μετά. Πήρανε και τηλέφωνο για να κάνουν κάποια προσφορά, και επιμένανε παρόλο που τους είπα ότι το χρησιμοποιούσε άτομο που πλέον δεν βρίσκεται στη ζωή άρα δεν το χρειαζόμαστε, μέχρι που μου είπε "καλά, μήπως υπάρχει κάποιος άλλος που θα το χρειαζόταν να το δώσουμε σε εκείνον"; Και όχι μόνο σε 30 ημέρες δεν κόπηκε, αλλά παίζει και να ήταν κοντά στους 2 μήνες. Ήρθε σίγουρα ένας επιπλέον λογαριασμός από ότι υπολόγιζα.

Link to comment
Share on other sites

Πριν από ένα χρόνο έφυγε η γιαγιά μου, που της είχαμε στη Wind ένα πρόγραμμα που είχε μόνο τηλέφωνο με 300' ομιλίας προς σταθερά, γύρω στα 15€ αν θυμάμαι καλά. Μερικές μέρες μετά έκανε η μάνα μου, που το είχε στο όνομά της, αίτηση διακοπής και μας είπανε ένα μήνα μετά. Πήρανε και τηλέφωνο για να κάνουν κάποια προσφορά, και επιμένανε παρόλο που τους είπα ότι το χρησιμοποιούσε άτομο που πλέον δεν βρίσκεται στη ζωή άρα δεν το χρειαζόμαστε, μέχρι που μου είπε "καλά, μήπως υπάρχει κάποιος άλλος που θα το χρειαζόταν να το δώσουμε σε εκείνον"; Και όχι μόνο σε 30 ημέρες δεν κόπηκε, αλλά παίζει και να ήταν κοντά στους 2 μήνες. Ήρθε σίγουρα ένας επιπλέον λογαριασμός από ότι υπολόγιζα.

 

Ναι αυτό ισχύει, με το ζόρι στο κόβουν και θέλει πολύ πρήξιμο για να τα καταφέρεις στο προβλεπόμενο 1 μήνα γι αυτό απόρησα με το φίλο παραπάνω που φοβήθηκε τη διακοπή, και να την θέλεις να τη κάνεις δε μπορείς όχι να θέλεις μόνο για προσφορά :lol::lol::lol::p:p:p

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

άρα στην ουσία είναι πιο επικερδές το "κοψιμο" από την φορητότα...

ενδιαφέρον.

Xiaomi 12 Pro

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...