Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

...και δε μας φταναν ολα τα προβληματα με την εν λογω εταιρεια, σημερα ειχαμε το αποκορυφωμα.

Μου εκοψαν το τηλέφωνο!!!ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΓΡΑΜΜΗΣ!

οταν καλει καποιος του λεει πως δεν υπαρχει το νουμερο!!

Τους καλεσα και μου ειπαν πως στις 5-11 εστειλα fax οπου καταγγελω το συμβολαιο μου(το οποιο το εκανα σεπτεμβριο) γιαυτο και μου εκοψαν τη γραμμη...

Το φαξ λεει δε μπορουν να το δουνε για να μου πουνε ποιος το ζήτησε και απο ποιο τηλεφωνο σταλθηκε(προφανως δε ζητησα διακοπη και θελω να μαθω ποιος τη ζητησε!!)

Παρολα αυτα μου κοψανε το τηλεφωνο!!!

ΜΟυ ειπαν και το κορυφαιο " εχτες εγινε αιτημα επανασυνδεσης,σε 10 μερες θα εχετε και παλι τηλεφωνο"

ποιος το εκανε ,τους ρωταω, αφου εγω σημερα ειδα πως μου το κοψατε, δε μπορει να εκανα αιτηση χτες....ΟΥΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ!!

και το καλυτεροτερο??Μου κοψανε το τηλ αλλα μου αφησανε το ιντερνετ.

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

με πεταει συνεχως το wifi και μονο με ρεσταρτ του ρουτερ μπορω να ξαναμπω. εχει καταντησει σπαστικο. καθε λιγο και λιγακι το ιδιο. το πιο σπαστικο απ ολα ειναι οτι το χανει συνεχως απ το κινητο/ταμπλετ, ενω ο υπολογιστης ειναι συνδεμενος κανονικα.

το v7 τομσον εχω τελικα. θα το κοιταξω αργοτερα αυτο με το fw αν και με φαινεται βουνο η διαδικασια. μεσα απ το 192,168,1,254 δε μπορω να κατω το update?

 

Γιατί δεν επικοινωνείς με την εταιρεία. Να σου φτιάξουν την γραμμή. Δήλωσε βλάβη και αυτοί θα σου πουν τι θα κάνεις.

Link to comment
Share on other sites

...και δε μας φταναν ολα τα προβληματα με την εν λογω εταιρεια, σημερα ειχαμε το αποκορυφωμα.

Μου εκοψαν το τηλέφωνο!!!ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΓΡΑΜΜΗΣ!

οταν καλει καποιος του λεει πως δεν υπαρχει το νουμερο!!

Τους καλεσα και μου ειπαν πως στις 5-11 εστειλα fax οπου καταγγελω το συμβολαιο μου(το οποιο το εκανα σεπτεμβριο) γιαυτο και μου εκοψαν τη γραμμη...

Το φαξ λεει δε μπορουν να το δουνε για να μου πουνε ποιος το ζήτησε και απο ποιο τηλεφωνο σταλθηκε(προφανως δε ζητησα διακοπη και θελω να μαθω ποιος τη ζητησε!!)

Παρολα αυτα μου κοψανε το τηλεφωνο!!!

ΜΟυ ειπαν και το κορυφαιο " εχτες εγινε αιτημα επανασυνδεσης,σε 10 μερες θα εχετε και παλι τηλεφωνο"

ποιος το εκανε ,τους ρωταω, αφου εγω σημερα ειδα πως μου το κοψατε, δε μπορει να εκανα αιτηση χτες....ΟΥΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ!!

και το καλυτεροτερο??Μου κοψανε το τηλ αλλα μου αφησανε το ιντερνετ.

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

με πεταει συνεχως το wifi και μονο με ρεσταρτ του ρουτερ μπορω να ξαναμπω. εχει καταντησει σπαστικο. καθε λιγο και λιγακι το ιδιο. το πιο σπαστικο απ ολα ειναι οτι το χανει συνεχως απ το κινητο/ταμπλετ, ενω ο υπολογιστης ειναι συνδεμενος κανονικα.

το v7 τομσον εχω τελικα. θα το κοιταξω αργοτερα αυτο με το fw αν και με φαινεται βουνο η διαδικασια. μεσα απ το 192,168,1,254 δε μπορω να κατω το update?

 

η διαδικασία είναι πολύ απλή..... δες εδώ

 

http://www.forthnet.gr/Article.aspx?a_id=3954

΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

member since: September 2003

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν επικοινωνείς με την εταιρεία. Να σου φτιάξουν την γραμμή. Δήλωσε βλάβη και αυτοί θα σου πουν τι θα κάνεις.

 

το εκανα ηδη. πριμενω τηλεφωνο τους

Link to comment
Share on other sites

...και δε μας φταναν ολα τα προβληματα με την εν λογω εταιρεια, σημερα ειχαμε το αποκορυφωμα.

Μου εκοψαν το τηλέφωνο!!!ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΓΡΑΜΜΗΣ!

οταν καλει καποιος του λεει πως δεν υπαρχει το νουμερο!!

Τους καλεσα και μου ειπαν πως στις 5-11 εστειλα fax οπου καταγγελω το συμβολαιο μου(το οποιο το εκανα σεπτεμβριο) γιαυτο και μου εκοψαν τη γραμμη...

Το φαξ λεει δε μπορουν να το δουνε για να μου πουνε ποιος το ζήτησε και απο ποιο τηλεφωνο σταλθηκε(προφανως δε ζητησα διακοπη και θελω να μαθω ποιος τη ζητησε!!)

Παρολα αυτα μου κοψανε το τηλεφωνο!!!

ΜΟυ ειπαν και το κορυφαιο " εχτες εγινε αιτημα επανασυνδεσης,σε 10 μερες θα εχετε και παλι τηλεφωνο"

ποιος το εκανε ,τους ρωταω, αφου εγω σημερα ειδα πως μου το κοψατε, δε μπορει να εκανα αιτηση χτες....ΟΥΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ!!

και το καλυτεροτερο??Μου κοψανε το τηλ αλλα μου αφησανε το ιντερνετ.

 

Ό,τι τους κ.....

Είναι σοβαρή μεταχείριση πελατών αυτή;

Προφανώς κάνανε αυτοί την βλακεία το κατάλαβαν και σου λένε μουφιές για να δικαιολογηθούν.

Θα σου ζητήσουν και λεφτά για την επανασύνδεση;

Καλά ξεμπερδέματα.

Link to comment
Share on other sites

με πεταει συνεχως το wifi και μονο με ρεσταρτ του ρουτερ μπορω να ξαναμπω. εχει καταντησει σπαστικο. καθε λιγο και λιγακι το ιδιο. το πιο σπαστικο απ ολα ειναι οτι το χανει συνεχως απ το κινητο/ταμπλετ, ενω ο υπολογιστης ειναι συνδεμενος κανονικα.

το v7 τομσον εχω τελικα. θα το κοιταξω αργοτερα αυτο με το fw αν και με φαινεται βουνο η διαδικασια. μεσα απ το 192,168,1,254 δε μπορω να κατω το update?

 

Το πρόβλημά σου με τη wi-fi σύνδεση θα πρέπει να λυθεί με την αλλαγή του καναλιού.Μπες στην ip-wireless-configure και στο κανάλι βγάλε το auto και βάλε manual όποιο άλλο κανάλι θέλεις (κάνε δοκιμές).Συνήθως ανταποκρίνεται καλύτερα στο κανάλι 13.

Harry_65
Link to comment
Share on other sites

Ό,τι τους κ.....

Είναι σοβαρή μεταχείριση πελατών αυτή;

Προφανώς κάνανε αυτοί την βλακεία το κατάλαβαν και σου λένε μουφιές για να δικαιολογηθούν.

Θα σου ζητήσουν και λεφτά για την επανασύνδεση;

Καλά ξεμπερδέματα.

 

ποια επανασύνδεση??για αρχή μας ζητάνε 160 ευρω για πρόωρη λύση του συμβολαιου(!!) και μετά αν θέλουμε επανασύνδεση, θα πληρώσουμε κανονικα!

Τετοια ξεφτιλίκια.

Ρωτησα πως γίνεται να ζητήσει κάποιος τρίτος να κοπεί κάποια τηλεφωνική σύνδεση και δίχως να διασταυρώσουν στοιχεία, δίχως να ενημερώνουν, απλά να την διακόπτουν.Και να ζητούν και λεφτά απο πάνω.

Ανέλαβε ο αδερφός μου πλέον,δικηγόρος.

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημά σου με τη wi-fi σύνδεση θα πρέπει να λυθεί με την αλλαγή του καναλιού.Μπες στην ip-wireless-configure και στο κανάλι βγάλε το auto και βάλε manual όποιο άλλο κανάλι θέλεις (κάνε δοκιμές).Συνήθως ανταποκρίνεται καλύτερα στο κανάλι 13.

 

Ελπιζω να λυθει ετσι. Ενα διαστημα ειχα το 7, αλλα τα ιδια, πιο σπανια ομως.

μετα απο προτροπη των τεχνικων της wind(πριν κανα 2μηνο) το βαλα στο auto. Για κανα μηνα ηταν οκ.

Τωρα το βαλα στο 13. Αντε να δουμε....

 

 

 

 

Το πρόβλημά σου με τη wi-fi σύνδεση θα πρέπει να λυθεί με την αλλαγή του καναλιού.Μπες στην ip-wireless-configure και στο κανάλι βγάλε το auto και βάλε manual όποιο άλλο κανάλι θέλεις (κάνε δοκιμές).Συνήθως ανταποκρίνεται καλύτερα στο κανάλι 13.
Link to comment
Share on other sites

ποια επανασύνδεση??για αρχή μας ζητάνε 160 ευρω για πρόωρη λύση του συμβολαιου(!!) και μετά αν θέλουμε επανασύνδεση, θα πληρώσουμε κανονικα!

Τετοια ξεφτιλίκια.

Ρωτησα πως γίνεται να ζητήσει κάποιος τρίτος να κοπεί κάποια τηλεφωνική σύνδεση και δίχως να διασταυρώσουν στοιχεία, δίχως να ενημερώνουν, απλά να την διακόπτουν.Και να ζητούν και λεφτά απο πάνω.

Ανέλαβε ο αδερφός μου πλέον,δικηγόρος.

Κράτα μας ενήμερους.

Link to comment
Share on other sites

Ελπιζω να λυθει ετσι. Ενα διαστημα ειχα το 7, αλλα τα ιδια, πιο σπανια ομως.

μετα απο προτροπη των τεχνικων της wind(πριν κανα 2μηνο) το βαλα στο auto. Για κανα μηνα ηταν οκ.

Τωρα το βαλα στο 13. Αντε να δουμε....

 

πολλές συσκευές έχουν θέμα με τα κανάλια πάνω από 10...

(σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης

Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3

Link to comment
Share on other sites

Κράτα μας ενήμερους.

 

επικοινωνησαμε και πάλι σήμερα με ένα σταθερό τηλέφωνο που μας δώσανε.

είπανε πάλι περί αμφισβήτησης συμβολαίου απο πλευράς μας.

όταν είπαμε το εξής απλό, πως ουδεποτε έγινε κάτι τέτοιο και πως δεν γίνεται να κόβουν την γραμμή χωρίς κάποια άλλη προειδοποίηση επειδή κάποιος απλά τους έστειλε ενα φαξ(το οποιο μάλιστα ισχυρίζονται πως δεν το εχουν πλεον), χωρίς να διασταυρώνουν και γενικότερα να παίρνουν τέτοιου είδους πρωτοβουλίες, ακούστηκε το θεικό "ναι αλλά πως ξέρανε το τηλέφωνο και το όνομα σας?"

Ενα 10χρονο πιο πολύ μυαλό έχει νομίζω....

Στη συνεχεια ειπαν πως θα το κοιτάξουνε και θα καλέσουν σε λίγο.

μετα απο κανα 2ωρο χτύπησε το σταθερο(θαυμα,θαυμα!!!) οπου μας είπαν πως συνδεθηκε και παλι η γραμμη και συνεχίζουμε κανονικα στο ηδη υπαρχον προγραμμα..

Ωστοσο ο αδερφος/δικηγορος θα καλεσει εκ νεου αυριο για παν ενδεχόμενο, γιατι πλεον δεν υπάρχει καμια εμπιστοσύνη.

Συνοψίζοντας εχω να πω τα χειροτερα...:ninja::X

Τους εστειλε λεει καποιος φαξ με το ονομα της μητερας μου και εκανε αμφισβητηση συμβολαιου.Το φαξ δεν υπαρχει, καποιο αλλο στοιχειο δεν υπαρχει, μονο η ημερομηνια που εγινε λεει αυτο...

Αυτοι χωρις να καλεσουν και να διασταυρωσουν αν οντως ισχυει αυτο, διεκοψαν και κατηργησαν την γραμμη, αφηνοντας μας μεν χωρις τηλέφωνο αλλα με κανονικη συνδεση ιντερνετ(τι γλυκουλια ειναι!!!)Δηλαδη αν καποιος οντως ζητησει διακοπή ή κανει αμφισβητηση, του κοβουν το τηλ αλλα του αφηνουν το ιντερνετ, ετσι για ενθυμιο συνεργασιας..

Εν συνεχεια οταν τους πηραμε τηλέφωνο μας ειπαν πως θελει 10 μερες το λιγοτερο η επανασυνδεση, 160 ευρω ως "ποινή" και εκ νεου συμβολαιο, με νεους όρους και προυποθεσεις!!! Για ολα τα ερωτηματα που ειχαμε , απαντηση δεν ειχαν, ουτε μπορουσαν να υποδειξουν καποιον να μας απαντησει.

Μαλιστα οταν ζητησαμε αντιγραφο της συνομιλιας, μας ειπαν πως δεν ξερουν απο που και αν μπορουμε να το βρουμε!

Κατοπιν το τηλεφωνο λειτουργησε και παλι κανονικα και αναμενουμε τον επομενο λογαριασμο γιατι ολο και καποια βλακεια-να μη πω τπτ αλλο- θα εχουν κανει!!

 

 

Αι ρεστ μαι κεις.:worry:

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Λόγω φόρτου εργασίας, μπέρδεψαν τα στοιχεία και βέβαια δεν είχαν το κουράγιο να το παραδεχτούν.

Θεωρείται τυχαίο περιστατικό και άτυχη που σου έτυχε.

Link to comment
Share on other sites

θεωρω πως είναι πέρα απο πιο τίμιο και ειλικρινές, πολύ καλύτερο το να το παραδεχτουν απο το να επιμενουν πως εστειλες φαξ και τους το ζήτησες!

Ειναι εξοργιστικό και προσωπικά, αν και αυτο έγινε στο τηλέφωνο του πατρικού μου, με το που περάσει ο χρόνος των συμβολαίων που έχω στο δικό μου όνομα θα τους κουνήσω μαντηλι...Εχει βεβαια καμποσο ώς τοτε...

 

Αλίμονο στον δυστυχή που τους ζήτησε κατάργηση και δε του την κάνανε ακόμα(αν οντως μπερδέψανε τα στοιχεία)

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

θεωρω πως είναι πέρα απο πιο τίμιο και ειλικρινές, πολύ καλύτερο το να το παραδεχτουν απο το να επιμενουν πως εστειλες φαξ και τους το ζήτησες!

Ειναι εξοργιστικό και προσωπικά, αν και αυτο έγινε στο τηλέφωνο του πατρικού μου, με το που περάσει ο χρόνος των συμβολαίων που έχω στο δικό μου όνομα θα τους κουνήσω μαντηλι...Εχει βεβαια καμποσο ώς τοτε...

 

Αλίμονο στον δυστυχή που τους ζήτησε κατάργηση και δε του την κάνανε ακόμα(αν οντως μπερδέψανε τα στοιχεία)

 

δυστυχώς απαγορεύεται να παραδεχθούν το λάθος τους, για λόγους μάρκετιν.

Σαν τεχνικός τηλεφωνώ συχνά σε όλες τις εταιρείες για βλάβες.

Βλέπω λοιπόν στο μόντεμ τιμές που δείχνουν βλάβη. Τους λέω ότι κάτι δεν πάει καλά γιατί κολλάνε όλα....βιντεο σκαιπ κλπ.

Πρόσεξε τώρα.

Μου λένε θα το κοιτάξουν τώρα...να μείνω στην αναμονή....

Στο μόντεμ βλέπω τώρα επανασυνδέσεις κλπ και οι τιμές αλλάζουν μέχρι που φτιάχνουν.

....επανέρχονται και μου λένε ότι δεν υπάρχει βλάβη και ότι δεν βλέπουν κάτι περίεργο.

Μάλλον το youtube ,που έβλεπα και κόλλαγε, θα είχε βλάβη μου λένε.

Λέω μάλλον ...ευχαριστώ πολύ και κλείνω.

Αυτό γίνεται πάντα. Και να αλλάξεις πάροχο, τα ίδια θα είναι. Παντού το δίκτυο του οτε χρησιμοποιούνε και τα dslam.

μην το σκέφτεσαι εκδικητικά γιατί θα ταλαιπωρηθείς περισσότερο.

Link to comment
Share on other sites

Το παράδειγμά σου δεν ισχύει για όλες τις εταιρίες. Προσωπικά έχω σηκώσει στο πόδι ολόκληρο τον οτε για πρόβλημα υπερφόρτωσης δικτύου όπου μια χαρά παραδέχτηκαν το πρόβλημα, έδειξαν κατανόηση και το έλυσαν. Ας μην αναφέρουμε λοιπόν τέτοια παραδείγματα γιατί θα βγούμε και off topic.

 

Στην συγκεκριμένη περίπτωση της FREAK_OF_NATURE ξεπερνάει κάθε όριο! Προχώρησαν σε αίτημα διακοπής χωρίς να έχουν φωτοτυπία ταυτότητας και υπογεγραμμένη αίτηση καταγγελίας! Ανέφεραν δηλαδή ότι για την διακοπή χρειάζεται όνομα και αριθμός τηλεφώνου. Μήπως κάνουν και νέες συνδέσεις χωρίς να υπογράψεις συμβόλαιο?!

Link to comment
Share on other sites

Το παράδειγμά σου δεν ισχύει για όλες τις εταιρίες. Προσωπικά έχω σηκώσει στο πόδι ολόκληρο τον οτε για πρόβλημα υπερφόρτωσης δικτύου όπου μια χαρά παραδέχτηκαν το πρόβλημα, έδειξαν κατανόηση και το έλυσαν. Ας μην αναφέρουμε λοιπόν τέτοια παραδείγματα γιατί θα βγούμε και off topic.

 

Στην συγκεκριμένη περίπτωση της FREAK_OF_NATURE ξεπερνάει κάθε όριο! Προχώρησαν σε αίτημα διακοπής χωρίς να έχουν φωτοτυπία ταυτότητας και υπογεγραμμένη αίτηση καταγγελίας! Ανέφεραν δηλαδή ότι για την διακοπή χρειάζεται όνομα και αριθμός τηλεφώνου. Μήπως κάνουν και νέες συνδέσεις χωρίς να υπογράψεις συμβόλαιο?!

 

Ενα λάθος σε ένα αριθμό στον κωδικό χρήστη, οδηγεί σε λάθος άτομο.

Ειναι απλό λάθος που συμβαίνει. Οταν βλέπουμε κάτι τέτοιο, καταλαβαίνουμε τι σημαίνει λάθος.

Κανείς μας δεν κάνει λάθος?

ΥΓ.

Εγώ αναφέρω την δικιά μου εμπειρία.

Η δική σου εμπειρία προστίθεται στην δικιά μου, αλλά επ ουδενί λόγο δεν αναιρούνται.

Δεν βγαίνουμε οφτοπικ γιατί ΚΑΙ Η WIND περιλαμβάνεται στην εμπειρία μου.

Link to comment
Share on other sites

Για την δική σου περίπτωση οκ, απλά ανέφερες ότι και σε άλλη εταιρία να πάει θα είναι το ίδιο.

Το θέμα δεν είναι το λάθος που έκαναν. Το θέμα είναι που αντί να το διορθώσουν κάνουν τα πράγματα πολύ χειρότερα. Ζητάνε ποινή και λένε πράγματα που θα προτιμήσω να μην τα χαρακτηρίσω.

 

Απλά θα αναφέρω ότι ένα απλό λάθος το μετέτρεψαν σε ένα τραγικό λάθος!!

Link to comment
Share on other sites

Για την δική σου περίπτωση οκ, απλά ανέφερες ότι και σε άλλη εταιρία να πάει θα είναι το ίδιο.

Το θέμα δεν είναι το λάθος που έκαναν. Το θέμα είναι που αντί να το διορθώσουν κάνουν τα πράγματα πολύ χειρότερα. Ζητάνε ποινή και λένε πράγματα που θα προτιμήσω να μην τα χαρακτηρίσω.

 

Απλά θα αναφέρω ότι ένα απλό λάθος το μετέτρεψαν σε ένα τραγικό λάθος!!

 

Είναι αυτό που λέμε....ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του, ο πονηρός δικαιολογείται και ο βλάκας επιμένει.

Αλλά το τελαυταίο συμβαίνει πάντα σχεδόν:cry:

Link to comment
Share on other sites

δυστυχώς απαγορεύεται να παραδεχθούν το λάθος τους, για λόγους μάρκετιν.

Σαν τεχνικός τηλεφωνώ συχνά σε όλες τις εταιρείες για βλάβες.

Βλέπω λοιπόν στο μόντεμ τιμές που δείχνουν βλάβη. Τους λέω ότι κάτι δεν πάει καλά γιατί κολλάνε όλα....βιντεο σκαιπ κλπ.

Πρόσεξε τώρα.

Μου λένε θα το κοιτάξουν τώρα...να μείνω στην αναμονή....

Στο μόντεμ βλέπω τώρα επανασυνδέσεις κλπ και οι τιμές αλλάζουν μέχρι που φτιάχνουν.

....επανέρχονται και μου λένε ότι δεν υπάρχει βλάβη και ότι δεν βλέπουν κάτι περίεργο.

Μάλλον το youtube ,που έβλεπα και κόλλαγε, θα είχε βλάβη μου λένε.

Λέω μάλλον ...ευχαριστώ πολύ και κλείνω.

Αυτό γίνεται πάντα. Και να αλλάξεις πάροχο, τα ίδια θα είναι. Παντού το δίκτυο του οτε χρησιμοποιούνε και τα dslam.

μην το σκέφτεσαι εκδικητικά γιατί θα ταλαιπωρηθείς περισσότερο.

Καταρχήν δεν υπάρχει "μάρκετιν", αλλά marketing.

Έπειτα καλό είναι να μην βγάζουμε δικές μας θεωρίες και να τις υποστηρίζουμε τόσο παθιασμένα ως αληθινές, εκτός αν έχεις δουλέψει στο εμπορικό τμήμα της wind και ξέρεις πράγματα εκ των έσω.

 

Αυτό που λες, καμία σχέση δεν έχει με εμπορική πολιτική. Είναι θέμα εκπαίδευσης τεχνικού και στο τι επιλέγει να μεταφέρει στον πελάτη ως πληροφορία.

Υπάρχουν τεχνικοί που μπορεί να παραδεχτούν πρόβλημα γραμμής (όπως μου έχει τύχει προσωπικά) και άλλοι που επειδή βαριούνται ή δεν είναι σωστοί επαγγελματίες θα παραβλέψουν το πρόβλημα και θα πουν ότι δεν τρέχει τίποτα.

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν δεν υπάρχει "μάρκετιν", αλλά marketing.

Έπειτα καλό είναι να μην βγάζουμε δικές μας θεωρίες και να τις υποστηρίζουμε τόσο παθιασμένα ως αληθινές, εκτός αν έχεις δουλέψει στο εμπορικό τμήμα της wind και ξέρεις πράγματα εκ των έσω.

 

Αν διάβαζες αυτά που γράφω θα έβλεπες ότι γράφω από τεχνική άποψη.

Ναι έχω συνεργαστεί με τα τεχνικά τμήματα διαφόρων ελληνικών εταιριών.

Καλό θα είναι να αναφέρεις την δική σου άποψη και να μην κρίνεις τις απόψεις των άλλων.

Έχεις πρόβλημα και συνεχίζεις την εμπάθεια σου από το άλλο τόπικ.

Δεν αξίζει να ασχοληθώ άλλο μαζί σου. Είσαι ανίκητος.

Link to comment
Share on other sites

δυστυχώς απαγορεύεται να παραδεχθούν το λάθος τους, για λόγους μάρκετιν.

Σαν τεχνικός τηλεφωνώ συχνά σε όλες τις εταιρείες για βλάβες.

Βλέπω λοιπόν στο μόντεμ τιμές που δείχνουν βλάβη. Τους λέω ότι κάτι δεν πάει καλά γιατί κολλάνε όλα....βιντεο σκαιπ κλπ.

Πρόσεξε τώρα.

Μου λένε θα το κοιτάξουν τώρα...να μείνω στην αναμονή....

Στο μόντεμ βλέπω τώρα επανασυνδέσεις κλπ και οι τιμές αλλάζουν μέχρι που φτιάχνουν.

....επανέρχονται και μου λένε ότι δεν υπάρχει βλάβη και ότι δεν βλέπουν κάτι περίεργο.

Μάλλον το youtube ,που έβλεπα και κόλλαγε, θα είχε βλάβη μου λένε.

Λέω μάλλον ...ευχαριστώ πολύ και κλείνω.

Αυτό γίνεται πάντα. Και να αλλάξεις πάροχο, τα ίδια θα είναι. Παντού το δίκτυο του οτε χρησιμοποιούνε και τα dslam.

μην το σκέφτεσαι εκδικητικά γιατί θα ταλαιπωρηθείς περισσότερο.

ναι, αλλά μιλάμε για δυο εντελώς διαφορετικές καταστάσεις.αλλο το να κολλάει το ίντερνετ ή και να κοπεί για λήγει ώρα, και άλλο η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ γραμμής.

Δεν είναι θέμα εκδίκησης, αλλά δικαιώματος στο να πάω αλλού που δεν κάνουν τέτοιες...μην πω!!

 

Ενα λάθος σε ένα αριθμό στον κωδικό χρήστη, οδηγεί σε λάθος άτομο.

Ειναι απλό λάθος που συμβαίνει. Οταν βλέπουμε κάτι τέτοιο, καταλαβαίνουμε τι σημαίνει λάθος.

Κανείς μας δεν κάνει λάθος?

ΥΓ.

κάνουμε όλοι λάθος.Σίγουρα.Αλλά το παραδεχόμαστε και σίγουρα δεν ζητάμε και τα ρέστα απο πάνω.Εν προκειμένω εφόσον κατάλαβαν το λάθος τους, προσπάθησαν να μην το παραδεχτουν αφενός και αφετέρου ζητούσαν και 160 ευρω + έξοδα νέας γραμμής,ενεργοποίησης κτλ...

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Χαλάνδρι ξέρουμε περίπου πόσο χρειάζεται για νέα αριθμοδότηση ???

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Tην Τεταρτη μου ειπαν οτι θα ενεργοποιηθει το 2play. Το sagem του OTE το εχει δοκιμασει κανεις? Δουλευει σωστα? Edited by ardi21
Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...