Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

WIND Triple Play 2

στην τιμή των 34,5€ / μήνα... είναι καλή προσφορά guys?

 

Δεν έχω 3play, αλλά νομίζω ότι είναι καλή η προσφορά. Απλά βεβαιώσου ότι η κινητή της WIND, σε καλύπτει στις περιοχές που κινείσαι. Στις περισσότερες περιοχές της Θεσσαλίας και της Μακεδονίας, η κινητή της WIND είναι "κωλάδικο". Τουλάχιστον μέχρι να αναβαθμιστουν... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Είμαι αισιόδοξος ότι με τη μεσολάβηση του ΣτΚ θα έχει σχετικά άκοπα ευνοϊκή εξέλιξη.

Καλό θα ήταν να στείλεις και στη Wind μία έγγραφη άρνηση χρέωσης για το τέλος διακοπής, επισημαίνοντας ότι έκανες της φορητότητα μετά την ειδοποίηση της αύξησης και του δικαιώματός σου να αποχωρήσεις αζημίως.

 

Το έκανα άμεσα με το που ήρθε ο λογαριασμός, μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Περιμένω την απάντησή τους τώρα και από εκεί και μετά συνήγορο του καταναλωτή.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μια ερώτηση σ΄ αυτούς που μετα απο καταγγελία πήραν προσφορά στα 16,50, αν μπορούν να εξηγήσουν τι περιλαμβάνει αυτή η τιμή

απο φόρους φπα ψηφιακές ευκολίες και εαν γυρνάει η σύνδεση σε απλό adsl. Ρωτάω γιατι έχω ενεργοποιημένο vdsl 50 και παίζει με το καινούριο συμβόλαιο να πρέπει ξανά να πληρώσω τέλη ενεργοποίησης vdsl. Θα βοηθούσε ιδιαίτερα να ενημερώσει κάποιος που είχε 50άρα vdsl παρέμεινε τι προσφορά πήρε μετά τη καταγγελία.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μια ερώτηση σ΄ αυτούς που μετα απο καταγγελία πήραν προσφορά στα 16,50, αν μπορούν να εξηγήσουν τι περιλαμβάνει αυτή η τιμή

 

απο φόρους φπα ψηφιακές ευκολίες και εαν γυρνάει η σύνδεση σε απλό adsl. Ρωτάω γιατι έχω ενεργοποιημένο vdsl 50 και παίζει με το καινούριο συμβόλαιο να πρέπει ξανά να πληρώσω τέλη ενεργοποίησης vdsl. Θα βοηθούσε ιδιαίτερα να ενημερώσει κάποιος που είχε 50άρα vdsl παρέμεινε τι προσφορά πήρε μετά τη καταγγελία.

 

 

 

16,50 τελική τιμή με δωρεάν το vdsl,300 λεπτά κινητά, απεριόριστα αστικά & υπεραστικά και δωρεάν το πάγιο για τρεις μήνες, σημερινή προσφορά την οποία αποδέχθηκα φυσικά για 24 μήνες, ύστερα απο καταγγελία σύμβασης και φορητότητα προς cyta.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Είχες ήδη ενεργοποιημένο vdsl?

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Ημερομηνία μεταφοράς στη cyta είχες πάρει?

Link to comment
Share on other sites

Είχες ήδη ενεργοποιημένο vdsl?

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Ημερομηνία μεταφοράς στη cyta είχες πάρει?

 

 

 

Έχω vdsl 50 απο 12/2015

Η ημερομηνία ενεργοποίησης δεν είχε βγει και ούτε πρόκειται αφού την ακύρωσα σήμερα που μου ήρθε και το μήνυμα απο την cyta με κωδικους αλλά με πήρε και η wind τηλέφωνο

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Έχω vdsl 50 απο 12/2015

Η ημερομηνία ενεργοποίησης δεν είχε βγει και ούτε πρόκειται αφού την ακύρωσα σήμερα που μου ήρθε και το μήνυμα απο την cyta με κωδικους αλλά με πήρε και η wind τηλέφωνο

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

πια διαδικασία ακολούθησες για ακύρωση στην CYTA ??

Link to comment
Share on other sites

Μου δίνουν ανανέωση σταθερό 16,50€ για double play με 300' προς όλα τα κινητά. Τί λέτε?

Διαβάζω παραπάνω ότι κάποιος πήρε αυτήν την τιμή με VDSL στα 50 GB. Ισχύει?

Τέλος, έχει κανείς ιδέα αν η Wind στην Κοζάνη χρησιμοποιεί γραμμές από ΟΤΕ?

Link to comment
Share on other sites

πια διαδικασία ακολούθησες για ακύρωση στην CYTA ??

 

 

 

Δεν μου έχουν απαντήσει ακόμα, αλλά έστειλα με φαξ το αίτημα ακύρωσης και κράτησα το αποδεικτικό επιτυχούς αποστολής τα οποία και έστειλα και με email.

Επιπλέον έστειλε και η wind αίτημα

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σε τηλεφωνική μου επικοινωνία με την wind (13800) αφού είχα κάνει καταγγελία σύμβασης η ερωτήση μου προς αυτούς ήταν " τι θα γίνει σε περίπτωση που δεν κάνω καμια αλλή ενεργεια, ουτε φορητότητα ουτε τίποτα, αν καταργούν το συμβόλαιο και ακυρώνονται τα νουμερα."

 

η απάντηση της ευγενέστατης κατα τα άλλα κοπέλας ήταν:

 

" η καταγγελια σας εχει καταχωρηθεί σωστά και είναι απλά πληροφοριακού χαρακτηρα προς τα εμάς ώστε να χρεω-πιστωθούν τα τέλη ακυρωσης του συμβολαίου σας σε περιπτωση φορητότητας η ακύρωσης. Εμείς απο μόνοι μας δεν προβαίνουμε σε καμια άλλη ενεργεια ουτε ακυρωσης συμβολαιου, ουτε κατάργησης των αριθμών"

 

Και ποιος προβαίνει τελικώς στην κατάργηση του αριθμού ; Δεν ήταν αναλυτική και ξεκάθαρη η απάντηση της..βέβαια και εγω περιμένω να μου κόψουν το τηλέφωνο εδω και δυο εβδομάδες από τότε που έκανα την καταγγελία και νομίζω ότι θα πρέπει να κινηθώ εκ νέου αν δεν θέλω να περιμένω να μου το κόψουν όπως είπαν στις 03.12.2017 !!!

Link to comment
Share on other sites

Ειχα κανει άιτηση φορητότητας απο Vodafone στην Wind για το τηλεφωνο που εχουν οι γονεις μου. Στην Vodafone ειναι αυτα με την κάρτα SIM , με αριθμό κλήσης σταθερου, επομενως δεν εχουν γραμμή.

Απο την Vodafone δεν πηραν κανενα τηλεφωνο να κανουν προταση παραμονης, ουτε καν να ρωτησουν αν οντως εγινε η αίτηση απο εμας.

Ελαβα ενημερωση απο την Wind οτι η μεταφορά θα γινει στις 24/10, δηλαδη σημερα.

Πραγματι στις 9 το πρωι, ήρθε τεχνικός του ΟΤΕ να τοποθετησει γραμμη. Αφου ειδε το σπιτι, και διαπιστωσε οτι κουτι του ΟΤΕ βρισκεται σε αποσταση δύο !!! (2) μετρων απο το σίτι, ειπε οτι η νομοθεσια εχει αλλαξει και αυτος δεν μπορει να καρφωσει καλωδιο πανω στο σπιτι. Επρεπε να του εχουμε φτιαξει βαση, κολώνα, κατι τετοιο, οπως φτιαχνουμε στη ΔΕΗ για να τοποθετησει το ρολόι. Ειπε ακόμη οτι επρεπε να με εχει ενημερωσει η Wind. Και εφυγε

Προσπαθησα να επικοινωνησω με το ρτεχνικο τμημα της Wind. Αφου σπαταλησα περιπου 15 λεπτα να απαντω σε ηχογραφημενες ερωτησεις, και να πληκτρολογω τον αριθμο του νεου τηλεφωνου πήρα την απαντηση "Καλέστε στο 13800 με χρεωση" Επρεπε προφανως να αφησω τον οβολό μου.

Τηλεφωνησα, δεν ηξεραν τιποτα, και ειπαν όταν τους ενημερωσει ο ΟΤΕ θα με ενημερωσουν κι αυτοι.

Ξερει κανενας κατι για το θεμα ;

Σημειωνω οτι πριν δυο μηνες ειχε γινει η μεταβιβαση παλι απο Vodafone (με SIM) σε Wind, από συγγενικό μου προσωπο. Εκει ο τεχνικός του ΟΤΕ ήρθε, καρφωσε το καλώδιο στο σπιτι και εφυγε. Μετα το συνεχισε ο τεχνικος της WIND χωρις κανενα προβλημα.

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Δεν μου έχουν απαντήσει ακόμα, αλλά έστειλα με φαξ το αίτημα ακύρωσης και κράτησα το αποδεικτικό επιτυχούς αποστολής τα οποία και έστειλα και με email.

Επιπλέον έστειλε και η wind αίτημα

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

Προσοχή πολύ με την cyta γιατί δεν δέχονται εύκολα τα αιτήματα ακύρωσης φορητότητας με αστείες δικαιολογίες περί μη ευδιακριτου φαξ όπως είπαν και σε ενα άλλο παλικάρι που έκανε σε αυτούς.

Τα ίδια είπαν και σε εμένα οποτε αυριο θα τους στελνω κάθε 15 λεπτά φαξ μέχρι να το πάρουν χαμπάρι....

Η συμπεριφορά τους δε απαράδεκτη ....

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο εκαναν και σε εμενα. Στο θεμα σταθερης μου ακυρωσαν την αιτηση την ιδια μερα.

 

Ενω με τα ιδια δικαιολογητητικα σταλμενα στην ιδια σελιδα η αιτηση κινητης μου εβγαλαν τον αδοξαστο !!! Τελικα ακυρωθηκε.

 

Στα τηλεφωνα δε.... καμια ακρη δεν εβγαλα γιατι ημουν στην αναμονη κανα 20λεπτο !!

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο εκαναν και σε εμενα. Στο θεμα σταθερης μου ακυρωσαν την αιτηση την ιδια μερα.

 

Ενω με τα ιδια δικαιολογητητικα σταλμενα στην ιδια σελιδα η αιτηση κινητης μου εβγαλαν τον αδοξαστο !!! Τελικα ακυρωθηκε.

 

Στα τηλεφωνα δε.... καμια ακρη δεν εβγαλα γιατι ημουν στην αναμονη κανα 20λεπτο !!

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

 

 

 

Οι τύποι δεν παίζονται και καλύτερη προσφορά να είχαν δεν λέει να έχεις πάρε δώσε μαζί τους γιατί το customer service ειναι ανύπαρκτο και με υπαλλήλους θρασύτατους οι οποίοι νομίζουν οτι έχουν να κάνουν με άσχετους....μακριά και αλάργα !!!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Οι τύποι δεν παίζονται και καλύτερη προσφορά να είχαν δεν λέει να έχεις πάρε δώσε μαζί τους γιατί το customer service ειναι ανύπαρκτο και με υπαλλήλους θρασύτατους οι οποίοι νομίζουν οτι έχουν να κάνουν με άσχετους....μακριά και αλάργα !!!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Χειρότερο απο της Wind ?

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Πήγα εχθές το απόγευμα σε κατ/μα wind και έκανα καταγγελία της σύμβασης. Μου είπαν να πάω σε δύο μέρες για κάποιο κωδικό επιβεβαίωσης

καταχώρησης του αιτήματος και κατόπιν θα γινει επεξεργασία απο την εταιρία. Εγινε το ιδιο και με όσους έκαναν καταγγελία: Πότε μπορώ να προχωρήσω σε φορητότητα; Τέλος έχει κανείς εμπειρία με ακυρώσεις στη vodafone η νοβα γιατι απο οτι ακούω για cyta einai μπλέξιμο.

Link to comment
Share on other sites

Πήγα εχθές το απόγευμα σε κατ/μα wind και έκανα καταγγελία της σύμβασης. Μου είπαν να πάω σε δύο μέρες για κάποιο κωδικό επιβεβαίωσης

καταχώρησης του αιτήματος και κατόπιν θα γινει επεξεργασία απο την εταιρία. Εγινε το ιδιο και με όσους έκαναν καταγγελία:

Δεν εκανα ακριβως καταγγελια, αλλα αίτηση διακοπής της συνδεσης επειδη εληγε το συμβολαιο. Δεν μου ειπαν κατι τετοιο. Ειπαν ομως οτι θα με καλεσουν στο τηλεφωνο απο τα κεντρικα να με ρωτησουν γιατι φευγω. Με καλεσαν.

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Εγώ που έκανα καταγγελία σε κατάστημα δεν μου είπαν τίποτα τέτοιο.Εγινε καταγγελία υπέγραψα με την ταυτότητα μου κι έφυγα.Μετα έκανα φορητότητα κανονικά, δέχτηκα πρόταση από wind και τελικά έμεινα .
Link to comment
Share on other sites

Πήγα εχθές το απόγευμα σε κατ/μα wind και έκανα καταγγελία της σύμβασης. Μου είπαν να πάω σε δύο μέρες για κάποιο κωδικό επιβεβαίωσης

 

καταχώρησης του αιτήματος και κατόπιν θα γινει επεξεργασία απο την εταιρία. Εγινε το ιδιο και με όσους έκαναν καταγγελία: Πότε μπορώ να προχωρήσω σε φορητότητα; Τέλος έχει κανείς εμπειρία με ακυρώσεις στη vodafone η νοβα γιατι απο οτι ακούω για cyta einai μπλέξιμο.

 

 

 

Αφού έκανες καταγγελία πλέον μπορείς να προβείς σε αίτημα φορητότητας, δηλαδή η καταγγελία προηγείται της αίτησης φορητότητας

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλά, η εξυπηρέτηση πελατών της Νοβα είναι για κλάματα; Θα λεγε κανείς ότι πιάνουν τόπο οι πανάκριβες χρεώσεις στο 5ψηφιο νούμερό της...

 

Έκανα κι εγώ καταγγελία σύμβασης με Wind και αίτημα φορητότητας στη Νόβα. Αυτοί μου έστειλαν τα προς υπογραφή έγγραφα σε κάποιο ξεχασμένο email που βρήκαν μόνοι τους στην καρτέλα μου προ πενταετίας και παρόλα τα mail που τους ζητούσα να τα στείλουν αλλού, καμία απάντηση. Τελικά μετά από 1 βδομάδα (!) μου τα ξανάστειλαν. Όταν με κάλεσε η Wind για τη γνωστή αντιπροσφορά των 16,50 ευρώ την αποδέχτηκα κι έκανα την ίδια μέρα αίτημα ακύρωσης σε κατάστημα της Νόβα. Εκεί ανέφεραν ότι το αίτημα ήταν εκπρόθεσμο (λιγότερες από 3 μέρες πριν την ενεργοποίηση της φορητότητας), πράγμα που εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να ήταν αλλιώς (αποστολή υπογεγραμμένων εγγράφων στις 18/10, αίτημα ακύρωσης στις 19/10, ημερομηνία ενεργοποίησης 23/10). Έκτοτε έχω αποστείλει 3 email στη Νόβα αρνούμενος τη μεταφορά της γραμμής μου και ζητούσα κάποιος να επικοινωνήσει μαζί μου. Απόλυτη σιγή.

 

Τελικά 23/10 23.00' το βράδυ (!) γίνεται η μεταβίβαση της γραμμής στη Νόβα. Καμία ενημέρωση, καμία επίσκεψη τεχνικού, κανένας εξοπλισμός, τίποτα. Καλώ 24/10 στο 5ψηφιό τους πάλι, η υπάλληλος απορούσε με όλα αυτά που έβλεπε και της έλεγα, αποδίδοντάς μου απόλυτο δίκιο. Μετά από 40 λεπτά συνομιλίας καταλήξαμε ότι θα με καλούσαν μέσα στη μέρα να το λύσουμε. Και πάλι καμία επικοινωνία.

 

Στο μεταξύ η Wind μετά από αίτημά μου προχώρησε σε αντίστροφη φορητότητα, ώστε να επιστρέψει η γραμμή σε αυτούς. ΑΛΛΑ η προσφορά τους αυτή τη φορά ήταν χειρότερη, καθώς ΔΕΝ μου έδιναν τα 3 πάγια δώρο όπως πριν. Πονηροί κι αυτοί... λες και άλλαξε κάτι μέσα σε 3 μέρες. Έχει συμβεί και σε άλλους; Μπορώ να τους πιέσω κάπως;

 

Σήμερα 25/10 έστειλα το τελευταίο μήνυμα σε Νόβα δίνοντας τελεσίγραφο να επικοινωνήσουν μαζί μου. Ακόμα τίποτα. Απαράδεκτοι. Αύριο ακολουθεί καταγγελία στην ΕΕΤΤ με όλα τα καταγεγραμμένα στοιχεία. Αν ζητήσουν έστω και για 3 μέρες που είμαι σε αυτούς αναλογικά το πάγιο δεν πρόκειται να πάρουν φράγκο. Δεν έχω καν εξοπλισμό τους!

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ από wind έκανα φορητότητα σε nova την ακύρωσα,τελικά όμως μεταφέρθηκα και έκανα πάλι αίτημα επιστροφής.Τωρα είμαι πάλι wind.Απο οτι κατάλαβα η nova με τον εναν η άλλο τρόπο δεν ακυρώνει φορητότητα.

Έκανες στη nova αίτημα για VDSL?σε ADSL δεν σου δίνουν εξοπλισμό

Link to comment
Share on other sites

Όχι, αλλά έκανα αίτημα για 3play, οπότε έπρεπε να έρθει τεχνικός για εγκατάσταση κεραίας και παράδοση εξοπλισμού.

 

Συνάντησες κι εσύ αδιαφορία στο να απαντήσουν από Νόβα στα αιτήματα;

Επίσης, η Wind σου έκανε την ίδια αντιπροσφορά που ίσχυε, με τα 3 πάγια δώρο;

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...