Jump to content

Vodafone HOME Internet & Double Play


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ενταξει κλασικο, απο καπου αρχιζεις. Κανεις reset αν δεν παιξει αυτο ισως σου κανουν καποια ρυθμιση και μετα σου λενε ή τους λες, να σου αλλαξουν modem. Ποιο modem εχεις τωρα;

Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 7χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

2 ώρες πριν, manolog3 said:

Ενταξει κλασικο, απο καπου αρχιζεις. Κανεις reset αν δεν παιξει αυτο ισως σου κανουν καποια ρυθμιση και μετα σου λενε ή τους λες, να σου αλλαξουν modem. Ποιο modem εχεις τωρα;

To zte H267A. Μολις μου εστειλε μήνυμα ο αδερφος μου οτι παλι το εκανε. οποτε δεν λυθηκε το θεμα με ενα ρεσετ. 

Link to comment
Share on other sites

Αν η γραμμη σου ειναι "καθαρη" (πρεπει να το τσεκαρει η κοκκινη) και εσυ δεν εχεις καποιο προβλημα στην καλωδιωση σου, συνηθως στελνουν τεχνικο να το επιβεβαιωσει, εχει και ενα modem παραμασχαλα και στο αλλαζει.

Αν δεν κανεις restart το modem, μετα απο ποσο χρονο στρωνει; Εχω παρατηρησει και εγω καμια φορα να μου κανει τρελα βυθισματα η γραμμη αλλα για λιγο χρονο. Επανερχεται μονη της. Δε μηδενιζει βεβαια το download, αργει ομως παρα πολυ.

Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!!

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, manolog3 said:

Αν η γραμμη σου ειναι "καθαρη" (πρεπει να το τσεκαρει η κοκκινη) και εσυ δεν εχεις καποιο προβλημα στην καλωδιωση σου, συνηθως στελνουν τεχνικο να το επιβεβαιωσει, εχει και ενα modem παραμασχαλα και στο αλλαζει.

Αν δεν κανεις restart το modem, μετα απο ποσο χρονο στρωνει; Εχω παρατηρησει και εγω καμια φορα να μου κανει τρελα βυθισματα η γραμμη αλλα για λιγο χρονο. Επανερχεται μονη της. Δε μηδενιζει βεβαια το download, αργει ομως παρα πολυ.

χθες που μιλουσα με την μητερα μου, 1 ωρα μετα, δεν ειχε στρωσει η γραμμη. δοκιμασα διαφορα που διαβασα σε forums (απενεργοποιηση ipv6) κ κανει τα ιδια, δοκιμαστικα κατεβασα και το επιπεδο του firewall μπας και.. θα δουμε σμρ.

ετσι ειναι το speedtest όταν μου κανει το προβλημα και τα στατιστικα της γραμμης...

261152331_426373055644160_14313383044209260489760_570583290909877_72652829848620

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, kallair said:

χθες που μιλουσα με την μητερα μου, 1 ωρα μετα, δεν ειχε στρωσει η γραμμη. δοκιμασα διαφορα που διαβασα σε forums (απενεργοποιηση ipv6) κ κανει τα ιδια, δοκιμαστικα κατεβασα και το επιπεδο του firewall μπας και.. θα δουμε σμρ.

ετσι ειναι το speedtest όταν μου κανει το προβλημα και τα στατιστικα της γραμμης...

261152331_426373055644160_14313383044209260489760_570583290909877_72652829848620

Γιατί το data path στο down το έχεις fast? περίεργα νούμερα γενικά ... σε μερικά σημεία πολύ διαφορετικα από τα δικά μου 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, thanos1989 said:

Γιατί το data path στο down το έχεις fast? περίεργα νούμερα γενικά ... σε μερικά σημεία πολύ διαφορετικα από τα δικά μου 

Eγω δεν εχω πειραξει τπτ. Nομιζω τα συγκεκριμενα ρυθμιζονται αυτόματα απο αυτους. Το αν ειναι fast ή interleaved.

 

edit. χωρις να ειμαι 100% σιγουρος, τωρα που το ειπες ΝΟΜΙΖΩ οτι παλιοτερα ηταν fast/interleaved.

Edited by kallair
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, kallair said:

Eγω δεν εχω πειραξει τπτ. Nομιζω τα συγκεκριμενα ρυθμιζονται αυτόματα απο αυτους. Το αν ειναι fast ή interleaved.

 

edit. χωρις να ειμαι 100% σιγουρος, τωρα που το ειπες ΝΟΜΙΖΩ οτι παλιοτερα ηταν fast/interleaved.

Ναι έτσι το έχω εγώ ....μαλακια έχει γίνει το μυρίζομαι

Link to comment
Share on other sites

Update με το προβλημα που ειχα:

Για να βεβαιωθω και να δω αν ειναι προβλημα καλωδιωσης, εβαλα το μοντεμ στην κεντρικη πριζα και αποσυνδεσα τελειως τα υπολοιπα καλωδια που πανε στα υπολοιπα δωματια. Αποτελεσμα: η γραμμη συγχρονισε στο τερμα και τελος το θεμα που ειχα. ισως καποια καλωδιωση ειχε τραβηχτει κ δημιουργουσε το προβλημα. και γυρισε παλι σε fast/interleaved.

Screenshot_2021-11-28-00-27-11-546_com.a

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, kallair said:

Update με το προβλημα που ειχα:

Για να βεβαιωθω και να δω αν ειναι προβλημα καλωδιωσης, εβαλα το μοντεμ στην κεντρικη πριζα και αποσυνδεσα τελειως τα υπολοιπα καλωδια που πανε στα υπολοιπα δωματια. Αποτελεσμα: η γραμμη συγχρονισε στο τερμα και τελος το θεμα που ειχα. ισως καποια καλωδιωση ειχε τραβηχτει κ δημιουργουσε το προβλημα. και γυρισε παλι σε fast/interleaved.

Screenshot_2021-11-28-00-27-11-546_com.a

Πρόσεξες μήπως είχε γίνει κάποιο λάθος με τα splitter / φίλτρα;

Link to comment
Share on other sites

Update με το προβλημα που ειχα:
Για να βεβαιωθω και να δω αν ειναι προβλημα καλωδιωσης, εβαλα το μοντεμ στην κεντρικη πριζα και αποσυνδεσα τελειως τα υπολοιπα καλωδια που πανε στα υπολοιπα δωματια. Αποτελεσμα: η γραμμη συγχρονισε στο τερμα και τελος το θεμα που ειχα. ισως καποια καλωδιωση ειχε τραβηχτει κ δημιουργουσε το προβλημα. και γυρισε παλι σε fast/interleaved.

Screenshot_2021-11-28-00-27-11-546_com.android.chrome.jpg.19f515c3b33db3b2bd19acbe791eb839.jpg
Αν είναι voip, βάλε ένα splitter για 2 τηλέφωνα στην τηλεφωνική έξοδο του μόντεμ, και βάλε τη συσκευή που έχεις στην μια υποδοχή, και στην άλλη δώσε με ένα καλώδιο στα υπόλοιπα που αποσυνέδεσες στην κεντρική πρίζα για να πάει το σήμα και στα άλλα δωμάτια.
44292c35376bbedb1aa3d11c04a99bb7.jpg

Sent from my TCL 20 5G

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, thanos1989 said:

Πρόσεξες μήπως είχε γίνει κάποιο λάθος με τα splitter / φίλτρα;

δεν υπαρχει/υπηρχε το παραμικρο φιλτρο στην γραμμη. μονο το μοντεμ συνδεμενο. υποθετω οτι τραβηχτηκε καποιο καλωδιο κ χαλαρωσε καποια συνδεση, στον 2ο οροφο που ηταν το μοντεμ. Αλλαξα το μοντεμ κ το εβαλα στο κατω οροφο και στελνω πανω ιντερνετ με deco mesh και ειναι κομπλε.

 

6 minutes ago, Mark_K said:

Αν είναι voip, βάλε ένα splitter για 2 τηλέφωνα στην τηλεφωνική έξοδο του μόντεμ, και βάλε τη συσκευή που έχεις στην μια υποδοχή, και στην άλλη δώσε με ένα καλώδιο στα υπόλοιπα που αποσυνέδεσες στην κεντρική πρίζα για να πάει το σήμα και στα άλλα δωμάτια.
44292c35376bbedb1aa3d11c04a99bb7.jpg

Sent from my TCL 20 5G
 

σε ευχαριστω φιλε μου για το workaround. αλλα ετσι κ αλλιως μια συσκευη εχω μονο συνδεμενη πανω και χρησιμοποιουμε οποτε δεν θα μπω προς το παρων σε διαδικασια να ανοιξω παλι το κεντρικο πριζακι.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπερα. Σε συνεχεια του προηγουμενου ποστ μου πριν λιγες ημερες για ανανεωση στην vodafone.

1.Μετα απο τηλ επικοινωνια μαζι τους δεν μου εκαναν καλη προσφορα, οποτε προχωρησα ηλεκτρονικα σε φορητοτητα στη wind.

2.Μετα απο λιγες μερες με καλεσε εκπροσωπος της vodafone που με ρωτησε γιατι θελω να φυγω κι συμφωνησε για τις κακες τακτικες προς του παλαιους πελατες τις εταιριας κι μου εκανε μια παρα πολυ καλη αντιπροσφορα την οποια κι αποδεχτηκα.

3.Αμεσως μολις κλεινω το τηλ κανω αιτηση υπαναχωρησης/ακυρωσης της φορητοτητας στη wind μεσω του 13899.

4.Ενα 24ωρο αργοτερα λαμβανω μηνυμα απο τη wind που με καλωσοριζε στο δικτυο της.

5.Καλεσα στην εξυπηρετηση πελατων της wind κι τους εξηγησα οτι εχω κανει ηδη αιτηση υπαναχωρησης. Μου ειπε οτι θα την προωθησει στα κεντρικα κι θα με ξαναπαρει. Επικοινωνει μαζι μου την αλλη μερα κι μου λεει οτι η αιτηση μου ειναι εγκυρη κι εγινε δεκτη. Να σημειωσω οτι για την αιτηση υπαναχωρησης κι την τελικη εγκριση της δεν ελαβα ποτε καποιο email/sms.

6.Μιλαω κι παλι με τον ιδιο εκπροσωπο της vodafone για την προσφορα. Μου ειπε οτι ισχυει αλλα επειδη η wind προλαβε κι πηρε τη γραμμη θα πρεπει να κανω παλι διαδικασια φορητοτητας πισω σε αυτους κι θα ενημερωσει εναν αλλο συναδελφο του για να με καλεσει για τη διαδικασια.

7.Με καλεσε σημερα αλλη εκπροσωπος της vodafone που ηταν ενημερη για την προσφορα. Μου στελνει μετα τη συνομιλια email οπου γραφει την προσφορα για τον αριθμο μου κι μαζι ηλεκτρονικα μια αιτηση φορητοτητας κι ενα ηλετρονικο συμβολαιο το οποιο ομως το ανοιγω κι γραφει την τιμη που ισχυει για ολους τους νεου πελατες κι οχι την φθηνοτερη που μου ειχαν κανει προσφορα. Ξαναμιλαω μαζι της κι μου λεει οτι το συμβολαιο επειδη κανω φορητοτητα κι φαινομαι σαν νεος πελατης δεν μπορει να αναγραφει την τιμη της προσφορας αλλα αυτη που ισχυει για ολους. Ομως να μην ανησυχω γιατι φαινεται η προσφορα στην 'καρτελα' μου κι αυτη θα ισχυει για μενα κι σαν αποδεικτικο θα εχω το email της που γραφει την τελικη τιμη κι το πακετο της προσφορας αλλα κι την κληση μας η οποια καταγραφεται (απο τα κεντρικα). Κι να μη δωσω σημασια στο ποσο που γραφει πανω το συμβολαιο που θα υπογραψω.

Σας φαινεται οκ ολο αυτο? Να προχωρησω αφοβα?

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, greenpower said:

Καλησπερα. Σε συνεχεια του προηγουμενου ποστ μου πριν λιγες ημερες για ανανεωση στην vodafone.

1.Μετα απο τηλ επικοινωνια μαζι τους δεν μου εκαναν καλη προσφορα, οποτε προχωρησα ηλεκτρονικα σε φορητοτητα στη wind.

2.Μετα απο λιγες μερες με καλεσε εκπροσωπος της vodafone που με ρωτησε γιατι θελω να φυγω κι συμφωνησε για τις κακες τακτικες προς του παλαιους πελατες τις εταιριας κι μου εκανε μια παρα πολυ καλη αντιπροσφορα την οποια κι αποδεχτηκα.

3.Αμεσως μολις κλεινω το τηλ κανω αιτηση υπαναχωρησης/ακυρωσης της φορητοτητας στη wind μεσω του 13899.

4.Ενα 24ωρο αργοτερα λαμβανω μηνυμα απο τη wind που με καλωσοριζε στο δικτυο της.

5.Καλεσα στην εξυπηρετηση πελατων της wind κι τους εξηγησα οτι εχω κανει ηδη αιτηση υπαναχωρησης. Μου ειπε οτι θα την προωθησει στα κεντρικα κι θα με ξαναπαρει. Επικοινωνει μαζι μου την αλλη μερα κι μου λεει οτι η αιτηση μου ειναι εγκυρη κι εγινε δεκτη. Να σημειωσω οτι για την αιτηση υπαναχωρησης κι την τελικη εγκριση της δεν ελαβα ποτε καποιο email/sms.

6.Μιλαω κι παλι με τον ιδιο εκπροσωπο της vodafone για την προσφορα. Μου ειπε οτι ισχυει αλλα επειδη η wind προλαβε κι πηρε τη γραμμη θα πρεπει να κανω παλι διαδικασια φορητοτητας πισω σε αυτους κι θα ενημερωσει εναν αλλο συναδελφο του για να με καλεσει για τη διαδικασια.

7.Με καλεσε σημερα αλλη εκπροσωπος της vodafone που ηταν ενημερη για την προσφορα. Μου στελνει μετα τη συνομιλια email οπου γραφει την προσφορα για τον αριθμο μου κι μαζι ηλεκτρονικα μια αιτηση φορητοτητας κι ενα ηλετρονικο συμβολαιο το οποιο ομως το ανοιγω κι γραφει την τιμη που ισχυει για ολους τους νεου πελατες κι οχι την φθηνοτερη που μου ειχαν κανει προσφορα. Ξαναμιλαω μαζι της κι μου λεει οτι το συμβολαιο επειδη κανω φορητοτητα κι φαινομαι σαν νεος πελατης δεν μπορει να αναγραφει την τιμη της προσφορας αλλα αυτη που ισχυει για ολους. Ομως να μην ανησυχω γιατι φαινεται η προσφορα στην 'καρτελα' μου κι αυτη θα ισχυει για μενα κι σαν αποδεικτικο θα εχω το email της που γραφει την τελικη τιμη κι το πακετο της προσφορας αλλα κι την κληση μας η οποια καταγραφεται (απο τα κεντρικα). Κι να μη δωσω σημασια στο ποσο που γραφει πανω το συμβολαιο που θα υπογραψω.

Σας φαινεται οκ ολο αυτο? Να προχωρησω αφοβα?

Καλησπέρα φίλε μου, σου είχα γράψει πιο πάνω το νούμερο για να πάρεις την καλύτερη τιμή για Vodafone και μετά να σκεφτείς φορητότητα... το έκανες η ξανά μίλησες πάλι με την εξυπηρέτηση πελατών.

Και δεύτερον ναι προχωρά θα πάρεις την προσφορά.

Link to comment
Share on other sites

Εάν πήγες στην Wind και ξαναέκανες φορητότητα, λογικά αναμένεις και ρήτρα πρόωρης διακοπής. Το έχεις διευκρινίσει μαζί τους;

Link to comment
Share on other sites

@thanos1989Ναι αυτο ειχα κανει.

@minast Στην wind πριν ενεργοποιηθει η γραμμη ειχα κανει ηδη αιτηση υπαναχωρησης/ακυρωσης φορητοτητας κι μετα μιλησα μαζι τους κι μου ειπαν οτι η αιτηση ειναι εγκυρη κι εγκριθηκε. Απλα δεν ελαβα ποτε καποια επιβεβαιωση μεσω sms/email για τη αιτηση υπαναχωρησης αλλα υπαρχει καταγεγραμμενη η κληση κι η αιτηση στο συστημα τους. Για εξοδα μου ειπε οτι το τελος διακοπης θα μου πιστωθει κι θα πληρωσω μονο ενα λογαριασμο που θα αντιστοιχει σε μερος του παγιου για τις μερες που θα μεινει η γραμμη μου σε αυτους.

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, greenpower said:

Καλησπερα. Σε συνεχεια του προηγουμενου ποστ μου πριν λιγες ημερες για ανανεωση στην vodafone.

1.Μετα απο τηλ επικοινωνια μαζι τους δεν μου εκαναν καλη προσφορα, οποτε προχωρησα ηλεκτρονικα σε φορητοτητα στη wind.

2.Μετα απο λιγες μερες με καλεσε εκπροσωπος της vodafone που με ρωτησε γιατι θελω να φυγω κι συμφωνησε για τις κακες τακτικες προς του παλαιους πελατες τις εταιριας κι μου εκανε μια παρα πολυ καλη αντιπροσφορα την οποια κι αποδεχτηκα.

3.Αμεσως μολις κλεινω το τηλ κανω αιτηση υπαναχωρησης/ακυρωσης της φορητοτητας στη wind μεσω του 13899.

4.Ενα 24ωρο αργοτερα λαμβανω μηνυμα απο τη wind που με καλωσοριζε στο δικτυο της.

5.Καλεσα στην εξυπηρετηση πελατων της wind κι τους εξηγησα οτι εχω κανει ηδη αιτηση υπαναχωρησης. Μου ειπε οτι θα την προωθησει στα κεντρικα κι θα με ξαναπαρει. Επικοινωνει μαζι μου την αλλη μερα κι μου λεει οτι η αιτηση μου ειναι εγκυρη κι εγινε δεκτη. Να σημειωσω οτι για την αιτηση υπαναχωρησης κι την τελικη εγκριση της δεν ελαβα ποτε καποιο email/sms.

6.Μιλαω κι παλι με τον ιδιο εκπροσωπο της vodafone για την προσφορα. Μου ειπε οτι ισχυει αλλα επειδη η wind προλαβε κι πηρε τη γραμμη θα πρεπει να κανω παλι διαδικασια φορητοτητας πισω σε αυτους κι θα ενημερωσει εναν αλλο συναδελφο του για να με καλεσει για τη διαδικασια.

7.Με καλεσε σημερα αλλη εκπροσωπος της vodafone που ηταν ενημερη για την προσφορα. Μου στελνει μετα τη συνομιλια email οπου γραφει την προσφορα για τον αριθμο μου κι μαζι ηλεκτρονικα μια αιτηση φορητοτητας κι ενα ηλετρονικο συμβολαιο το οποιο ομως το ανοιγω κι γραφει την τιμη που ισχυει για ολους τους νεου πελατες κι οχι την φθηνοτερη που μου ειχαν κανει προσφορα. Ξαναμιλαω μαζι της κι μου λεει οτι το συμβολαιο επειδη κανω φορητοτητα κι φαινομαι σαν νεος πελατης δεν μπορει να αναγραφει την τιμη της προσφορας αλλα αυτη που ισχυει για ολους. Ομως να μην ανησυχω γιατι φαινεται η προσφορα στην 'καρτελα' μου κι αυτη θα ισχυει για μενα κι σαν αποδεικτικο θα εχω το email της που γραφει την τελικη τιμη κι το πακετο της προσφορας αλλα κι την κληση μας η οποια καταγραφεται (απο τα κεντρικα). Κι να μη δωσω σημασια στο ποσο που γραφει πανω το συμβολαιο που θα υπογραψω.

Σας φαινεται οκ ολο αυτο? Να προχωρησω αφοβα?

Φοβαμαι πως απο την στιγμή που ενεργοποιήθηκες στην Wind υπάρχει περίπτωση να πληρώσεις τέλος πρόωρης. Δες το καλύτερα.
Υ.Γ: Τι τιμή σου έδωσαν από Vodafone και για ποιό πρόγραμμα;

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, alkontogia said:

Φοβαμαι πως απο την στιγμή που ενεργοποιήθηκες στην Wind υπάρχει περίπτωση να πληρώσεις τέλος πρόωρης. Δες το καλύτερα.
Υ.Γ: Τι τιμή σου έδωσαν από Vodafone και για ποιό πρόγραμμα;

Γιατι να πληρωσω τελος προωρης διακοπης? Ειχα κανει ακυρωση της φορητοτητας κι αιτημα υπαναχωρησης μεσω του 13899 ενα 24ωρο πριν την ενεργοποιηση της γραμμης. Στο τηλ εκπροσωπος της wind μετα απο προωθηση του αιτηματος μου στα κεντρικα τους μου απαντησε οτι η αιτηση ειναι εγκυρη κι εγκριθηκε. Για εξοδα μου ειπε οτι το τελος διακοπης θα μου πιστωθει κι θα πληρωσω μονο ενα λογαριασμο που θα αντιστοιχει σε μερος του παγιου για τις μερες που θα μεινει η γραμμη μου σε αυτους. Δεν μου ειπε για πεναλτυ προωρης διακοπης. Να ξαναμιλησω με τη wind?

ΥΓ. Η προσφορα της Vodafone ειναι για Double Play Fiber 100Mbps, + 240 λεπτα προς κινητα δηλαδη 600 συνολο. Τελικη τιμη 22.68 ευρω κι τα 4 πρωτα παγια δωρο.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, greenpower said:

Γιατι να πληρωσω τελος προωρης διακοπης? Ειχα κανει ακυρωση της φορητοτητας κι αιτημα υπαναχωρησης μεσω του 13899 ενα 24ωρο πριν την ενεργοποιηση της γραμμης. Στο τηλ εκπροσωπος της wind μετα απο προωθηση του αιτηματος μου στα κεντρικα τους μου απαντησε οτι η αιτηση ειναι εγκυρη κι εγκριθηκε. Για εξοδα μου ειπε οτι το τελος διακοπης θα μου πιστωθει κι θα πληρωσω μονο ενα λογαριασμο που θα αντιστοιχει σε μερος του παγιου για τις μερες που θα μεινει η γραμμη μου σε αυτους. Δεν μου ειπε για πεναλτυ προωρης διακοπης. Να ξαναμιλησω με τη wind?

ΥΓ. Η προσφορα της Vodafone ειναι για Double Play Fiber 100Mbps, + 240 λεπτα προς κινητα δηλαδη 600 συνολο. Τελικη τιμη 22.68 ευρω κι τα 4 πρωτα παγια δωρο.

100mbps με 23€ ... από τις καλύτερες προσφορές που έχουν δώσει μέχρι τωρα. 

Μακάρι να παμλνε όλα καλά να στην περάσουν το γρηγορότερο.

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, thanos1989 said:

100mbps με 23€ ... από τις καλύτερες προσφορές που έχουν δώσει μέχρι τωρα. 

Μακάρι να παμλνε όλα καλά να στην περάσουν το γρηγορότερο.

Εν τω μεταξυ δεν εχω στειλει ακομη υπογεγραμμενο τιποτα στη vodafone αλλα μολις τωρα ελαβα γραπτο μηνυμα οτι εχουν λαβει την αιτηση μου με αριθμο ταδε κι την εχουν προωθησει για υλοποιηση κι μπορω να την παρακολουθησω κι σε ενα λινκ. Χωρις να τους εχω στειλει την αιτηση!!! 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, greenpower said:

Εν τω μεταξυ δεν εχω στειλει ακομη υπογεγραμμενο τιποτα στη vodafone αλλα μολις τωρα ελαβα γραπτο μηνυμα οτι εχουν λαβει την αιτηση μου με αριθμο ταδε κι την εχουν προωθησει για υλοποιηση κι μπορω να την παρακολουθησω κι σε ενα λινκ. Χωρις να τους εχω στειλει την αιτηση!!! 

Δεν σου έστειλαν sms που πατάς στο link για την αποδοχή του συμβολαίου;

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, thanos1989 said:

Δεν σου έστειλαν sms που πατάς στο link για την αποδοχή του συμβολαίου;

Οχι! Μου εστειλαν χειρογραφο εμαιλ με επισυναξη δυο αρχειο (αντιγραφο του συμβολαιου κι μια αιτηση/Υπεύθυνη Δήλωση Ν1599) με την προσφορα. Μετα εγραφαν να μη δωσω σημασια στην τιμη στο συμβολαιο. Να υπογραψω 4 σελιδες στο συμβολαιο κι την αιτηση κι να τα στειλω σαν απαντηση στο μειλ μαζι με αντιγραφο της ταυτοτητας.

Δεν εχω προλαβει καν να τα εκτυπωσω για να τα υπογραψω κι τους ειχα πει στο τηλ θα τα στειλω αυριο. Εν τω μεταξυ τωρα ελαβα κι νεο γραπτο μηνυμα οτι εχει αποσταλει κι ο εξοπλισμος με κουριερ κι να τον περιμενω....Ξαναλεω δεν εχω υπογραψει κι δεν εχω στειλει τιποτα περα απο την τηλεφωνικη επικοινωνια το πρωι. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, greenpower said:

Οχι! Μου εστειλαν χειρογραφο εμαιλ με επισυναξη δυο αρχειο (αντιγραφο του συμβολαιου κι μια αιτηση/Υπεύθυνη Δήλωση Ν1599) με την προσφορα. Μετα εγραφαν να μη δωσω σημασια στην τιμη στο συμβολαιο. Να υπογραψω 4 σελιδες στο συμβολαιο κι την αιτηση κι να τα στειλω σαν απαντηση στο μειλ μαζι με αντιγραφο της ταυτοτητας.

Δεν εχω προλαβει καν να τα εκτυπωσω για να τα υπογραψω κι τους ειχα πει στο τηλ θα τα στειλω αυριο. Εν τω μεταξυ τωρα ελαβα κι νεο γραπτο μηνυμα οτι εχει αποσταλει κι ο εξοπλισμος με κουριερ κι να τον περιμενω....Ξαναλεω δεν εχω υπογραψει κι δεν εχω στειλει τιποτα περα απο την τηλεφωνικη επικοινωνια το πρωι. 

Είναι γρήγορη μάλλον το συμβόλαιο θυμάμαι και εγώ παλιά το είχα μετέπειτα που μου είχε έρθει το ρούτερ στην wind τότε όμως.  Σημασια έχει να γίνει γρήγορα η αλλαγή το να πάρουν στο χέρι τους το χαρτί δεν τους νοιάζει τόσο. Φαντάσου ότι άμα εσύ μετά πεις δεν υπέγραψα τίποτα θέλω να φύγω Φεβ χάνουν κάτι απλά θα επιστρέψεις το ρούτερ. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καλημερα κι χρονια πολλα σε ολους.

Δυστυχως η ακυρωση φορητοτητας στη wind κι επιστροφη της γραμμης εχει καταληξει σε φιασκο προς το παρον κι θα ηθελα τη γνωμη σας.

Στις 13 του μηνα το βραδυ ελαβα σε μηνυμα οτι ενεργοποιηθηκε η γραμμη κι να συνδεσω τον εξοπλισμο. Το κανω κι βλεπω οτι δεν λειτουργει το σταθερο καθολου κι το ιντερνετ συχρονιζει μια στα 30/10 κι μια στα 60/10, με τις πραγματικες ταχυτητες να ειναι χαμηλοτερες σε ολα τα τεστ. πχ 25/6 ή 55/6.5 κι ταυτοχρονα πολλα restart κι με τις σελιδες να αργουν να φορτοσουν για πολυ ωρα. ( Υπενθυμιζω οτι ειμαι σε Fiber 100.)

Στις 14 του μηνος το πρωι καλω το τμημα τεχνικης υποστηριξης κι τους ενημερωνω για το προβλημα κι ζητω να ερθει τεχνικος στο σπιτι. Μου απανταει οτι το για το θεμα του σταθερου ειναι καποιο προβλημα στο συστημα τους που θα το λυσουν αυτοι, για το θεμα του ιντερνετ μαλλον θα στειλει τεχνικο σπιτι μου αλλα θα μου πει στα σιγουρα σε επομενη κληση μεχρι το τελος της βαρδιας του. Δεν με ξαναπηρε τηλ.

Στις 17 του μηνα ξαναπηρα κι εκτοτε καλω καθε μερα. Το αυτοματοποιημενο συστημα απλως αφηνει ειδοποιηση να με καλεσουν κι δε με καλουν ποτε. Μια φορα που μιλησα με αλλο εκπροσωπο, απλα ειπε οτι θα ενημερωσει τον συναδελφο που εχει αναλαβει το θεμα μου. Προσπαθησα κι μεσω live chat αλλα κι πηγα σε τοπικο καταστημα κι δεν μπορεσαν να με βοηθησουν κι μου ειπαν να ξαναμιλησω με την τεχνικη υπηρεσια.

23 του μηνος με καλεσε ο εκπροσωπος που ειχε αναλαβει το προβλημα μου. Μου λεει οτι οι τεχνικοι του λενε οτι το εφτιαξαν αλλα αυτος μετα βλεπει στο συστημα οτι το προβλημα υπαρχει ακομη κι οτι δεν ξερει τι προβλημα υπαρχει!!! Μου ειπε οτι μαλλον θα το φτιαξουν μεσα στην ιδια ημερα ομως.Σε αιτημα μου να ερθει τεχνικος στο σπιτι για να δει κι το ιντερνετ, μου λεει μαλλον αυτο θα γινει αλλα θα με καλεσει μεχρι το τελος της βαρδιας του για να μου πει σιγουρα κι για σταθερο κι για το ιντερνετ. Τελικα ουτε με ξαναπηρε τηλ ουτε εφτιαξε το προβλημα μεχρι το τελος της ημερας. 

Σημερα το πρωι με πηρε παλι τηλ. Παλι τα ιδια. Οι τεχνικοι λενε οτι το εφτιαξαν, αλλα στο συστημα μετα το προβλημα παραμενει κι οτι δεν ξερουν τι ακριβως φταιει κι μου ζητησε να κανω υπομονη γενικα καθως δεν δεσμευτηκε για χρονικο οριζοντα στη λυση του προβληματος. Οταν εχει κατι νεοτερο θα με ξαναπαρουν τηλ....

Οσοι με επαιρναν τηλ τα Χριστουγεννα μου ελεγαν οτι βγαζει μηνυμα 'το τηλεφωνο του καλειτε δεν αντιστοιχει σε συνδρομητη' κι οταν πηγα στο τοπικο καταστημα μου ειπαν οτι βλεπουν να μην εχει ολοκληρωθει η φορητοτητα!

Εκλεισα δυο βδομαδες χωρις καθολου σταθερο κι με χαλια ιντερνετ. Τι μπορω να κανω απο δω κι μπρος??? Κι αλλο υπομονη?Παραπονα στα κεντρικα? Καταγγελια στην ΕΕΤΤ? Καταγγελια αζημιως της συμβασης κι φορητοτητα σε αλλο παροχο? Εχω αυτο το δικαιωμα?

Σας παρακαλω οποιος ξερει κατι παραπανω να μου δωσει καποια συμβουλη πως να κινηθω απο δω κι μπρος?

Σας ευχαριστω εκ των προτερων κι παλι χρονια πολλα. Κι συγνωμη για το 'σεντονι' .

 

Edited by greenpower
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, greenpower said:

Καλημερα κι χρονια πολλα σε ολους.

Δυστυχως η ακυρωση φορητοτητας στη wind κι επιστροφη της γραμμης εχει καταληξει σε φιασκο προς το παρον κι θα ηθελα τη γνωμη σας.

Στις 13 του μηνα το βραδυ ελαβα σε μηνυμα οτι ενεργοποιηθηκε η γραμμη κι να συνδεσω τον εξοπλισμο. Το κανω κι βλεπω οτι δεν λειτουργει το σταθερο καθολου κι το ιντερνετ συχρονιζει μια στα 30/10 κι μια στα 60/10, με τις πραγματικες ταχυτητες να ειναι χαμηλοτερες σε ολα τα τεστ. πχ 25/6 ή 55/6.5 κι ταυτοχρονα πολλα restart κι με τις σελιδες να αργουν να φορτοσουν για πολυ ωρα. ( Υπενθυμιζω οτι ειμαι σε Fiber 100.)

Στις 14 του μηνος το πρωι καλω το τμημα τεχνικης υποστηριξης κι τους ενημερωνω για το προβλημα κι ζητω να ερθει τεχνικος στο σπιτι. Μου απανταει οτι το για το θεμα του σταθερου ειναι καποιο προβλημα στο συστημα τους που θα το λυσουν αυτοι, για το θεμα του ιντερνετ μαλλον θα στειλει τεχνικο σπιτι μου αλλα θα μου πει στα σιγουρα σε επομενη κληση μεχρι το τελος της βαρδιας του. Δεν με ξαναπηρε τηλ.

Στις 17 του μηνα ξαναπηρα κι εκτοτε καλω καθε μερα. Το αυτοματοποιημενο συστημα απλως αφηνει ειδοποιηση να με καλεσουν κι δε με καλουν ποτε. Μια φορα που μιλησα με αλλο εκπροσωπο, απλα ειπε οτι θα ενημερωσει τον συναδελφο που εχει αναλαβει το θεμα μου. Προσπαθησα κι μεσω live chat αλλα κι πηγα σε τοπικο καταστημα κι δεν μπορεσαν να με βοηθησουν κι μου ειπαν να ξαναμιλησω με την τεχνικη υπηρεσια.

23 του μηνος με καλεσε ο εκπροσωπος που ειχε αναλαβει το προβλημα μου. Μου λεει οτι οι τεχνικοι του λενε οτι το εφτιαξαν αλλα αυτος μετα βλεπει στο συστημα οτι το προβλημα υπαρχει ακομη κι οτι δεν ξερει τι προβλημα υπαρχει!!! Μου ειπε οτι μαλλον θα το φτιαξουν μεσα στην ιδια ημερα ομως.Σε αιτημα μου να ερθει τεχνικος στο σπιτι για να δει κι το ιντερνετ, μου λεει μαλλον αυτο θα γινει αλλα θα με καλεσει μεχρι το τελος της βαρδιας του για να μου πει σιγουρα κι για σταθερο κι για το ιντερνετ. Τελικα ουτε με ξαναπηρε τηλ ουτε εφτιαξε το προβλημα μεχρι το τελος της ημερας. 

Σημερα το πρωι με πηρε παλι τηλ. Παλι τα ιδια. Οι τεχνικοι λενε οτι το εφτιαξαν, αλλα στο συστημα μετα το προβλημα παραμενει κι οτι δεν ξερουν τι ακριβως φταιει κι μου ζητησε να κανω υπομονη γενικα καθως δεν δεσμευτηκε για χρονικο οριζοντα στη λυση του προβληματος. Οταν εχει κατι νεοτερο θα με ξαναπαρουν τηλ....

Οσοι με επαιρναν τηλ τα Χριστουγεννα μου ελεγαν οτι βγαζει μηνυμα 'το τηλεφωνο του καλειτε δεν αντιστοιχει σε συνδρομητη' κι οταν πηγα στο τοπικο καταστημα μου ειπαν οτι βλεπουν να μην εχει ολοκληρωθει η φορητοτητα!

Εκλεισα δυο βδομαδες χωρις καθολου σταθερο κι με χαλια ιντερνετ. Τι μπορω να κανω απο δω κι μπρος??? Κι αλλο υπομονη?Παραπονα στα κεντρικα? Καταγγελια στην ΕΕΤΤ? Καταγγελια αζημιως της συμβασης κι φορητοτητα σε αλλο παροχο? Εχω αυτο το δικαιωμα?

Σας παρακαλω οποιος ξερει κατι παραπανω να μου δωσει καποια συμβουλη πως να κινηθω απο δω κι μπρος?

Σας ευχαριστω εκ των προτερων κι παλι χρονια πολλα. Κι συγνωμη για το 'σεντονι' .

 

Πιάσε το αυτό και κουρευτο μέσα στις γιορτές που δίνονται πολλές άδειες.

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

Update απο το προηγουμενο ποστ.

Πηρα τηλ παλι το τεχνικο τμημα κι τους ειπα οτι θα κανω καταγγελια σε ΕΕΤΤ κι οτι θα καταγγειλω τη συμβαση κι θα κανω φορητοτητα σε αλλο παροχο κι δεν μπορω να κανω αλλο υπομονη μαζι τους.

Μετα απο δυο ωρες το σταθερο συμπτωματικα εφτιαξε κι με πηραν να μου πουν οτι μεχρι αυριο το μεσημερι θα επικοινωνησει τεχνικος για να κλεισουμε ραντεβου για να ερθει σπιτι μου να κανει μετρησεις για το ιντερνετ κι οτι για αυτο το διαστημα που ημουν χωρις σταθερο θα μου πιστωσουν ενα ποσο σε επομενο λογαριασμο....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...