Jump to content

greenpower

Members
  • Δημοσιεύσεις

    33
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About greenpower

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 14

greenpower's Achievements

  1. Update απο το προηγουμενο ποστ. Πηρα τηλ παλι το τεχνικο τμημα κι τους ειπα οτι θα κανω καταγγελια σε ΕΕΤΤ κι οτι θα καταγγειλω τη συμβαση κι θα κανω φορητοτητα σε αλλο παροχο κι δεν μπορω να κανω αλλο υπομονη μαζι τους. Μετα απο δυο ωρες το σταθερο συμπτωματικα εφτιαξε κι με πηραν να μου πουν οτι μεχρι αυριο το μεσημερι θα επικοινωνησει τεχνικος για να κλεισουμε ραντεβου για να ερθει σπιτι μου να κανει μετρησεις για το ιντερνετ κι οτι για αυτο το διαστημα που ημουν χωρις σταθερο θα μου πιστωσουν ενα ποσο σε επομενο λογαριασμο....
  2. Καλημερα κι χρονια πολλα σε ολους. Δυστυχως η ακυρωση φορητοτητας στη wind κι επιστροφη της γραμμης εχει καταληξει σε φιασκο προς το παρον κι θα ηθελα τη γνωμη σας. Στις 13 του μηνα το βραδυ ελαβα σε μηνυμα οτι ενεργοποιηθηκε η γραμμη κι να συνδεσω τον εξοπλισμο. Το κανω κι βλεπω οτι δεν λειτουργει το σταθερο καθολου κι το ιντερνετ συχρονιζει μια στα 30/10 κι μια στα 60/10, με τις πραγματικες ταχυτητες να ειναι χαμηλοτερες σε ολα τα τεστ. πχ 25/6 ή 55/6.5 κι ταυτοχρονα πολλα restart κι με τις σελιδες να αργουν να φορτοσουν για πολυ ωρα. ( Υπενθυμιζω οτι ειμαι σε Fiber 100.) Στις 14 του μηνος το πρωι καλω το τμημα τεχνικης υποστηριξης κι τους ενημερωνω για το προβλημα κι ζητω να ερθει τεχνικος στο σπιτι. Μου απανταει οτι το για το θεμα του σταθερου ειναι καποιο προβλημα στο συστημα τους που θα το λυσουν αυτοι, για το θεμα του ιντερνετ μαλλον θα στειλει τεχνικο σπιτι μου αλλα θα μου πει στα σιγουρα σε επομενη κληση μεχρι το τελος της βαρδιας του. Δεν με ξαναπηρε τηλ. Στις 17 του μηνα ξαναπηρα κι εκτοτε καλω καθε μερα. Το αυτοματοποιημενο συστημα απλως αφηνει ειδοποιηση να με καλεσουν κι δε με καλουν ποτε. Μια φορα που μιλησα με αλλο εκπροσωπο, απλα ειπε οτι θα ενημερωσει τον συναδελφο που εχει αναλαβει το θεμα μου. Προσπαθησα κι μεσω live chat αλλα κι πηγα σε τοπικο καταστημα κι δεν μπορεσαν να με βοηθησουν κι μου ειπαν να ξαναμιλησω με την τεχνικη υπηρεσια. 23 του μηνος με καλεσε ο εκπροσωπος που ειχε αναλαβει το προβλημα μου. Μου λεει οτι οι τεχνικοι του λενε οτι το εφτιαξαν αλλα αυτος μετα βλεπει στο συστημα οτι το προβλημα υπαρχει ακομη κι οτι δεν ξερει τι προβλημα υπαρχει!!! Μου ειπε οτι μαλλον θα το φτιαξουν μεσα στην ιδια ημερα ομως.Σε αιτημα μου να ερθει τεχνικος στο σπιτι για να δει κι το ιντερνετ, μου λεει μαλλον αυτο θα γινει αλλα θα με καλεσει μεχρι το τελος της βαρδιας του για να μου πει σιγουρα κι για σταθερο κι για το ιντερνετ. Τελικα ουτε με ξαναπηρε τηλ ουτε εφτιαξε το προβλημα μεχρι το τελος της ημερας. Σημερα το πρωι με πηρε παλι τηλ. Παλι τα ιδια. Οι τεχνικοι λενε οτι το εφτιαξαν, αλλα στο συστημα μετα το προβλημα παραμενει κι οτι δεν ξερουν τι ακριβως φταιει κι μου ζητησε να κανω υπομονη γενικα καθως δεν δεσμευτηκε για χρονικο οριζοντα στη λυση του προβληματος. Οταν εχει κατι νεοτερο θα με ξαναπαρουν τηλ.... Οσοι με επαιρναν τηλ τα Χριστουγεννα μου ελεγαν οτι βγαζει μηνυμα 'το τηλεφωνο του καλειτε δεν αντιστοιχει σε συνδρομητη' κι οταν πηγα στο τοπικο καταστημα μου ειπαν οτι βλεπουν να μην εχει ολοκληρωθει η φορητοτητα! Εκλεισα δυο βδομαδες χωρις καθολου σταθερο κι με χαλια ιντερνετ. Τι μπορω να κανω απο δω κι μπρος??? Κι αλλο υπομονη?Παραπονα στα κεντρικα? Καταγγελια στην ΕΕΤΤ? Καταγγελια αζημιως της συμβασης κι φορητοτητα σε αλλο παροχο? Εχω αυτο το δικαιωμα? Σας παρακαλω οποιος ξερει κατι παραπανω να μου δωσει καποια συμβουλη πως να κινηθω απο δω κι μπρος? Σας ευχαριστω εκ των προτερων κι παλι χρονια πολλα. Κι συγνωμη για το 'σεντονι' .
  3. Οχι! Μου εστειλαν χειρογραφο εμαιλ με επισυναξη δυο αρχειο (αντιγραφο του συμβολαιου κι μια αιτηση/Υπεύθυνη Δήλωση Ν1599) με την προσφορα. Μετα εγραφαν να μη δωσω σημασια στην τιμη στο συμβολαιο. Να υπογραψω 4 σελιδες στο συμβολαιο κι την αιτηση κι να τα στειλω σαν απαντηση στο μειλ μαζι με αντιγραφο της ταυτοτητας. Δεν εχω προλαβει καν να τα εκτυπωσω για να τα υπογραψω κι τους ειχα πει στο τηλ θα τα στειλω αυριο. Εν τω μεταξυ τωρα ελαβα κι νεο γραπτο μηνυμα οτι εχει αποσταλει κι ο εξοπλισμος με κουριερ κι να τον περιμενω....Ξαναλεω δεν εχω υπογραψει κι δεν εχω στειλει τιποτα περα απο την τηλεφωνικη επικοινωνια το πρωι.
  4. Εν τω μεταξυ δεν εχω στειλει ακομη υπογεγραμμενο τιποτα στη vodafone αλλα μολις τωρα ελαβα γραπτο μηνυμα οτι εχουν λαβει την αιτηση μου με αριθμο ταδε κι την εχουν προωθησει για υλοποιηση κι μπορω να την παρακολουθησω κι σε ενα λινκ. Χωρις να τους εχω στειλει την αιτηση!!!
  5. Γιατι να πληρωσω τελος προωρης διακοπης? Ειχα κανει ακυρωση της φορητοτητας κι αιτημα υπαναχωρησης μεσω του 13899 ενα 24ωρο πριν την ενεργοποιηση της γραμμης. Στο τηλ εκπροσωπος της wind μετα απο προωθηση του αιτηματος μου στα κεντρικα τους μου απαντησε οτι η αιτηση ειναι εγκυρη κι εγκριθηκε. Για εξοδα μου ειπε οτι το τελος διακοπης θα μου πιστωθει κι θα πληρωσω μονο ενα λογαριασμο που θα αντιστοιχει σε μερος του παγιου για τις μερες που θα μεινει η γραμμη μου σε αυτους. Δεν μου ειπε για πεναλτυ προωρης διακοπης. Να ξαναμιλησω με τη wind? ΥΓ. Η προσφορα της Vodafone ειναι για Double Play Fiber 100Mbps, + 240 λεπτα προς κινητα δηλαδη 600 συνολο. Τελικη τιμη 22.68 ευρω κι τα 4 πρωτα παγια δωρο.
  6. @thanos1989Ναι αυτο ειχα κανει. @minast Στην wind πριν ενεργοποιηθει η γραμμη ειχα κανει ηδη αιτηση υπαναχωρησης/ακυρωσης φορητοτητας κι μετα μιλησα μαζι τους κι μου ειπαν οτι η αιτηση ειναι εγκυρη κι εγκριθηκε. Απλα δεν ελαβα ποτε καποια επιβεβαιωση μεσω sms/email για τη αιτηση υπαναχωρησης αλλα υπαρχει καταγεγραμμενη η κληση κι η αιτηση στο συστημα τους. Για εξοδα μου ειπε οτι το τελος διακοπης θα μου πιστωθει κι θα πληρωσω μονο ενα λογαριασμο που θα αντιστοιχει σε μερος του παγιου για τις μερες που θα μεινει η γραμμη μου σε αυτους.
  7. Καλησπερα. Σε συνεχεια του προηγουμενου ποστ μου πριν λιγες ημερες για ανανεωση στην vodafone. 1.Μετα απο τηλ επικοινωνια μαζι τους δεν μου εκαναν καλη προσφορα, οποτε προχωρησα ηλεκτρονικα σε φορητοτητα στη wind. 2.Μετα απο λιγες μερες με καλεσε εκπροσωπος της vodafone που με ρωτησε γιατι θελω να φυγω κι συμφωνησε για τις κακες τακτικες προς του παλαιους πελατες τις εταιριας κι μου εκανε μια παρα πολυ καλη αντιπροσφορα την οποια κι αποδεχτηκα. 3.Αμεσως μολις κλεινω το τηλ κανω αιτηση υπαναχωρησης/ακυρωσης της φορητοτητας στη wind μεσω του 13899. 4.Ενα 24ωρο αργοτερα λαμβανω μηνυμα απο τη wind που με καλωσοριζε στο δικτυο της. 5.Καλεσα στην εξυπηρετηση πελατων της wind κι τους εξηγησα οτι εχω κανει ηδη αιτηση υπαναχωρησης. Μου ειπε οτι θα την προωθησει στα κεντρικα κι θα με ξαναπαρει. Επικοινωνει μαζι μου την αλλη μερα κι μου λεει οτι η αιτηση μου ειναι εγκυρη κι εγινε δεκτη. Να σημειωσω οτι για την αιτηση υπαναχωρησης κι την τελικη εγκριση της δεν ελαβα ποτε καποιο email/sms. 6.Μιλαω κι παλι με τον ιδιο εκπροσωπο της vodafone για την προσφορα. Μου ειπε οτι ισχυει αλλα επειδη η wind προλαβε κι πηρε τη γραμμη θα πρεπει να κανω παλι διαδικασια φορητοτητας πισω σε αυτους κι θα ενημερωσει εναν αλλο συναδελφο του για να με καλεσει για τη διαδικασια. 7.Με καλεσε σημερα αλλη εκπροσωπος της vodafone που ηταν ενημερη για την προσφορα. Μου στελνει μετα τη συνομιλια email οπου γραφει την προσφορα για τον αριθμο μου κι μαζι ηλεκτρονικα μια αιτηση φορητοτητας κι ενα ηλετρονικο συμβολαιο το οποιο ομως το ανοιγω κι γραφει την τιμη που ισχυει για ολους τους νεου πελατες κι οχι την φθηνοτερη που μου ειχαν κανει προσφορα. Ξαναμιλαω μαζι της κι μου λεει οτι το συμβολαιο επειδη κανω φορητοτητα κι φαινομαι σαν νεος πελατης δεν μπορει να αναγραφει την τιμη της προσφορας αλλα αυτη που ισχυει για ολους. Ομως να μην ανησυχω γιατι φαινεται η προσφορα στην 'καρτελα' μου κι αυτη θα ισχυει για μενα κι σαν αποδεικτικο θα εχω το email της που γραφει την τελικη τιμη κι το πακετο της προσφορας αλλα κι την κληση μας η οποια καταγραφεται (απο τα κεντρικα). Κι να μη δωσω σημασια στο ποσο που γραφει πανω το συμβολαιο που θα υπογραψω. Σας φαινεται οκ ολο αυτο? Να προχωρησω αφοβα?
  8. Οπως εγραψα αρχικα, τους απαντησα οτι δε θελω πια την vodafone tv. Η τιμη 30.5 ειναι η προσφορα τους για τηλεφωνο κι ιντερνετ 50αρα vdsl, χωρις τηλεοραση. Συν 12 ευρω για αλλαγη προγραμματος μου ειπε στον πρωτο λογαριασμο. Δεν μου φαινεται πολυ καλη η προσφορα ουτε πολυ λογικη η εξτρα χρεωση των 12 ευρω. Παλια οταν αλλαζα προγραμμα (παντα μετα τη ληξη της τρεχουσας συμβασης) ποτε δεν ειχα πληρωσει εξτρα αν κι συνηθως πηγαινα σε ακριβοτερο προγραμμα. Απλα εχω 2 χρονια και βαλε να ψαξω για προσφορες, γι' αυτο ειπα να ρωτησω κι εδω.
  9. Καλησπερα σας. Ολοκληρωθηκε το 24μηνο συμβολαιο που ειχα με σταθερο, ιντερνετ 50 vdsl και vodafone tv. Με πηραν τηλ για ανανεωση κι τους λεω οτι δεν θελω πλεον την vodafone tv, Μου δινει προσφορα για σταθερο κι ιντερνετ στα 30.5 τελικη τιμη. Κι μετα μου λεει οτι στον πρωτο λογαριασμο θα μου ερθει +12 ευρω λογω αλλαγης προγραμματος???!!! Οταν αλλαζα προγραμματα προς τα πανω ποτε δεν ειχα πληρωσει για αλλαγη προγραμματος. Ισχυει αυτη η χρεωση? Ειναι καλη η τιμη που μου εδωσε για τα σημερινα δεδομενα? Να κανω φορητοτητα σε αλλο παροχο?
  10. Μεσω browser το εχω κανει ηδη τις τελευταιες φορες. Η εφαρμογη τι κολλημα εχει φαει δεν μπορω να καταλαβω... Απ'οτι καταλαβαινω πρεπει να ειναι μεμονωμενο σφαλμα, σωστα?
  11. Τις τελευταιες φορες που προσπαθω να κανω ανανεωση μεσω του app της what's up και πληρωμη μεσω Paypal, η εφαρμογη κολλαει σε ενα ατελειωτο loading screen. Εχω δοκιμασει απεγκατασταση, διαγραφη δεδομενων κτλ αλλα συνεχεια το ιδιο. Καμια ιδεα?
  12. Εχασε ο πατερας μου τη συσκευη του και πηγαμε αντιπροχθες στο τοπικο καταστημα για να κανουμε φραγη κι αντικατασταση της καρτας sim. Το νουμερο ηταν στο ονομα μου. Στη διαδικασια στο μαγαζι τους εδωσα ταυτοτητα, ΑΦΜ κτλ και τελικα μου δινουν την νεα καρτα και μου λενε οτι θα με παρουν αμεσα για μια επιβεβαιωση και να τους πω τον αριθμο/codebar που εχει πανω η νεα καρτα για να ενεργοποιηθει. Σημερα τελικα με καλεσε μια κυρια απο το 13800 και μου ζητησε να κανω και να τους στειλω μια υπεθυνη δηλωση απο το e-gov με επισυναψη ταυτοτητας και ΑΦΜ και να δηλωνω οτι τα στοιχεια μου ειναι αληθη και θελω να προχωρησει η ενεργοποιηση. Της ειπα οτι τα εδωσα τα στοιχεια μου ηδη στο καταστημα κι μου ειπε οτι πρεπει να γινει επικαιροποιηση. Ειναι αυτο λογικο? Σας εχει τυχει κατι παρομοιο? Τι να κανω?
  13. Υπαρχει χρονικη δεμσευση σε νεα συνδεση καρτοκινητου? Μπορω να αλλαξω εταιρια μετα απο 6 μηνες στο whatsup?
  14. Το ιδιο βλεπω να εγινε και το Νοεμβρη που ειχε 30 ημερες βαση των μηνυματων και των πληρωμων μου. Γενικα βλεπω οτι στο site και στο app του whatsup αναφερει τα πακετα σαν διαρκειας ενος μηνος. Στον αναλυτικο καταλογο στο site στο cosmote βρηκα αυτη τη διευκρινιση για τις 30 ημερες. Ισως εχεις δικιο...Δεν ξερω τι γινεται ακριβως και ειμαι νεος στην καρτοκινητη (απο τον Αυγουστο). Θα δω τι θα μου απαντησουν και στο facebook.
  15. Χρονια πολλα και καλη χρονια σε ολους! Ειχα ενεργοποιησει το πακετο combo στις 2 Δεκεμβριου στις 20.30 μμ. Οποτε ειχα σκοπο να βαλω καρτα και να ανανεωσω σημερα το απογευμα. Στις 12 το μεσημερι ερχεται μηνυμα οτι εληξαν τα λεπτα ομιλιας! Τα sms υπαρχουν ακομη κι ληγουν στις 23.59 μμ καθως και το ιντερνετ το οποιο ληγει στις 20.03 μμ 1. Πως γινεται οι παροχες να εχουν διαφορετικη ωρα ληξης αφου ενεργοποιουνται ολες μαζι σαν πακετο? 2. Πως γινεται τα λεπτα ομιλιας να εληξαν 8μιση ωρες νωριτερα απο την ολοκληρωση της διαρκειας ενος μηνα? Δεν ειναι παρανομο αυτο? EDIT 1: Απο τον αναλυτικο τιμοκαταλογο βρηκα το εξης ''Τα δωρεάν λεπτά ομιλίας και Video Κλήσεων και τα δωρεάν SMS ισχύουν για 30 ημέρες από την ενεργοποίηση της υπηρεσίας. Μετά την συμπλήρωση 30 ημερών τυχόν υπόλοιπο δωρεάν λεπτών λήγει στις 12 το μεσημέρι ενώ τυχόν υπόλοιπο δωρεάν SMS στις 12 τα μεσάνυχτα.'' Οποτε θα επρεπε να ληγουν στις 3 του μηνος στις 12 το μεσημερι και τα sms στις 12 τα μεσανυχτα. Σωστα? EDIT 2: Ανανεωσα τωρα για να σωσω εστω τα υπολοιπα και ταυτοχρονα τους εστειλα μηνυμα στο facebook. Τα λεπτα ομιλιας του νεου πακτου ληγουν στις 2/2 στις 12 το μεσημερι. Δυο ωρες νωριτερα απο την ολοκληρωση του μηνα...
×
×
  • Create New...