Jump to content

Vodafone HOME Internet & Double Play


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πρωτα απ´ολα ειμαι πελατης τους σταθερής 5ετια.. με αφορμή τις «χαζομάρες» που κανει το δικτυο της βοντα τελευταια, τους κάλεσα κ ζητησα προσφορα , ανάλογη της τιμής που δινω τωρα!

Αν μου λέγανε 30+€ δεν θα το συζήταγα καν.. try it φιλε!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Οκ θα το κάνω μια και βλέπουμε αν και εγώ 1 χρόνο έχω στην Vodafone.... δεν τους κόβω τόσο γενναιόδωρος χαχα

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 7,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Καλησπερα σε ολη την παρεα, μοκις αποδέχτηκα αναβαθμιση απο 24αρα+300 κινητα, σε οπτική ίνα , 50αρα + 6ωρες κινητα (η σταθερά εξωτερικού)..νομιζω καλη τιμη.

Έδινα 16.5€ κ παω στα 23.3€

(Κ στις 2 περιπτώσεις εχει υπολογιστεί η εκπτωση 1€ επειδη πληρώνω ηλεκτρονικά!)

Α! Χωρις εξοδα μετατροπής σε vdsl etc

 

Εσεις ποσο δίνετε;

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Εγώ προσωπικά έχω FIBER 100, 360' προς κινητά και διεθνή σταθερά, απεριόριστα σταθερά Ελλάδας + Vodafone Tv μαζί με NOVA στα 25€ τελική. Βέβαια μετά από πολύ προσπάθεια.

Link to comment
Share on other sites

Άρα για άλλη μια φορά καταλαβαίνουμε ότι χρεώνουν ότι θέλουν. Εγώ με 50αρα 360 προς κινητά και διεθνή και απεριόριστα σταθερά δίνω 25,99 ευρώ. Συνήθως με το cash back γλυτώνω κάνα 2ευρω.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ προσωπικά έχω FIBER 100, 360' προς κινητά και διεθνή σταθερά, απεριόριστα σταθερά Ελλάδας + Vodafone Tv μαζί με NOVA στα 25€ τελική. Βέβαια μετά από πολύ προσπάθεια.

 

Τους απείλησες ότι θα τους βάλει μπουρλότο; χαχα

Link to comment
Share on other sites

Τους απείλησες ότι θα τους βάλει μπουρλότο; χαχα

Χα,χα,χα όχι εντάξει, απλά η VODAFONE άμα κάνεις καταγγελία στην Ε.Ε.Τ.Τ δίνει γενναίες προσφορές, όσες φορές προσπάθησα με την εξυπηρέτηση δε τα βρήκαμε.

Για παράδειγμα στην VODAFONE TV + SPORTS όταν την έβαλα πριν 3 μήνες το έβαλα για να παρακολουθώ λίγο (δεν είμαι τόσο πολύ ποδοσφαιρόφιλος) κάποια στιγμή που έπαιζε ο ΠΑΟΚ στην τούμπα δεν το είχε η NOVA αλλά το ΠΑΟΚ TV. Πήρα ανάποδες λοιπόν και τους είπα ότι από την στιγμή που λέτε ότι τα κανάλια της NOVA μεταδίδουν αποκλειστικά την superliga γιατί να πληρώσω το ΠΑΟΚ TV για να δω ΠΑΟΚ; (Το έπαιξα ότι είμαι φανατικός Παοκτζής) έλεγαν τα δικά τους. Καταγγελία λοιπόν στην Ε.Ε.Τ.Τ για παραπλάνηση προϊόντος να το τσάμπα το VODAFONE TV.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ προσωπικά έχω FIBER 100, 360' προς κινητά και διεθνή σταθερά, απεριόριστα σταθερά Ελλάδας + Vodafone Tv μαζί με NOVA στα 25€ τελική. Βέβαια μετά από πολύ προσπάθεια.

 

Καλημέρα ΑΡΧΟΝΤΑ της Vodafone!

Αλήθεια, με τρώει η περιέργια, ΠΩΣ τα κατάφερες μεγάλε!?:lol::lol::lol:

paniwnioi...ligoi kai kaloi
Link to comment
Share on other sites

Τα έσπασες!Κ νόμιζα ότι είχα πετύχει καλό deal!

28,5 ευρώ, αστικά, υπεραστικά,3 ώρες προς κινητά,tv και αθλητικά!

Εγώ προσωπικά έχω FIBER 100, 360' προς κινητά και διεθνή σταθερά, απεριόριστα σταθερά Ελλάδας + Vodafone Tv μαζί με NOVA στα 25€ τελική. Βέβαια μετά από πολύ προσπάθεια.
Link to comment
Share on other sites

Και σε μενα την ιδια τιμη και παροχες εδωσαν οταν τους ζητησα αναβαθμιση απο adsl σε 50αρα.

Επιπλεον ζητησα και μου εδωσαν 1gb το μηνα στο κινητο.

Sent from my iPad using Tapatalk

 

Έδωσαν GB σε κινητό ε; Γιατί μέχρι πριν από έναν χρόνο, μόνο λεπτά ομιλίας έδιναν. Ωραία για να το ζητήσω σε λίγες μέρες που λέω να ανενεωσω

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα ΑΡΧΟΝΤΑ της Vodafone!

Αλήθεια, με τρώει η περιέργια, ΠΩΣ τα κατάφερες μεγάλε!?:lol::lol::lol:

:lol::lol:Κοίτα να δεις τι είχε γίνει, είχα ζητήσει από 24άρα γραμμή να πάω σε 100, αλλά ο ΟΤΕ είχε απαντήσει ότι δεν έχει διαθέσιμες πόρτες στην περιοχή μου και έτσι ζήτησα ακύρωση, μετά από 1 μήνα μου έρχεται ρούτερ καινούριο, παίρνω τηλ και λέω ρε παιδιά έχω ζητήσει ακύρωση για την 100άρα, μου απαντάνε πράγματι ναι μείνετε ήσυχος δεν θα προχωρήσει. Τελικά ενεργοποιήθηκε και κάνω καταγγελία στην Ε.Ε.Τ.Τ ότι εγώ δεν πληρώνω για 100άρα γιατί έχω ζητήσει ακύρωση, τελικά η VODAFONE μου απάντησε στα πλαίσια της καλής πίστης μου αφήνει την κατοστάρα στην τιμή 24άρας. Για το VODAFONE TV+SPORTS στο περιγράφω παραπάνω τι έγινε και πως το πήρα σχεδόν δωρεάν.

Τέλος επειδή τον τελευταίο καιρό με έχει τρελάνει σε τεχνικά προβλήματα έκανα πάλι καταγγελία και μου έστειλε χαρτί ότι όποτε θελήσω μπορώ να φύγω χωρίς ρήτρα συμβολαίου. Αλλά εννοείτε δεν θα φύγω γιατί που θα βρω κατοστάρα και νόβα στα 25€. :p

Συνοπτικά να πω ότι μέσω Ε.Ε.Τ.Τ η VODAFONE είναι διαμάντι, μέσω εξυπηρέτηση πελατών άστα να πάνε.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ @pantierakos η καταγγελία αφορά τα προβλήματα που εντοπίζονται το τελευταίο δίμηνο στο δίκτυο της ή είναι κάτι που αφορά τη σύνδεση σου;
Link to comment
Share on other sites

Η καταγγελία κοινοποιήθηκε στην Voda ή στην ΕΕΤΤ?

 

----- προσθήκη μηνύματος 47 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Η καταγγελία κοινοποιήθηκε πρώτα στην Voda ή στην ΕΕΤΤ?

Link to comment
Share on other sites

Η καταγγελία κοινοποιήθηκε στην Voda ή στην ΕΕΤΤ?

Μέσω ΕΕΤΤ. Μέσω εξυπηρέτησης δεν δίνουν του αγγέλου τους νερό.

Link to comment
Share on other sites

Μέσω ΕΕΤΤ. Μέσω εξυπηρέτησης δεν δίνουν του αγγέλου τους νερό.

 

Οκ το έχω. Θενκς για τις πληροφορίες.:D

Link to comment
Share on other sites

Η καταγγελία κοινοποιήθηκε στην Voda ή στην ΕΕΤΤ?

 

----- προσθήκη μηνύματος 47 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Η καταγγελία κοινοποιήθηκε πρώτα στην Voda ή στην ΕΕΤΤ?

 

Θεωρητικά η ΕΕΤΤ θέλει να την έχεις στείλει στην εταιρεία, αυτοί να μην σου έχουν απαντήσει μέσα σε χρονικό όριο 20 ημερών και μετά να την στείλεις στην ΕΕΤΤ. Τώρα βέβαια που από οσο έχω δει η Vodafone δεν έχει mail επικοινωνίας δεν ξέρω τι γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά από τα μέσα Ιανουαρίου που άρχισαν τα μεγάλα προβλήματα και είχαν αναγκαστεί να βγάλουν και την ανακοίνωση, η κατάσταση είναι τραγική. Facebook, Twitter, Insta, άλλες ιστοσελίδες πρέπει να κάνεις τάμα για να τις φορτώσει. Έχω πληρώσει euroleague TV και το stream δουλεύει με προβλήματα, αλλάζει συνεχώς η ποιότητα του, ενώ κάποιες φορές διακόπτεται και πρέπει να κάνω refresh. Ακόμα και τη σελίδα του speedtest, για να τη φορτώσει 100% περνάνε 3-4 λεπτά.

Έχουν περάσει τόσες μέρες και η κατάσταση είναι τραγική. Δεν τους έχω πάρει τηλέφωνο, επειδή θα αρχίσουν τα κλασσικά δεν βλέπουμε κάποιο πρόβλημα, κάνε επανεκκίνηση το ρούτερ κτλ. Αν γίνει καταγγελία στην ΕΕΤΤ υπάρχει περίπτωση να με αφήσουν να φύγω χωρίς πρόστιμο, μπας και βρω καμία προσφορά σε άλλη εταιρεία ;

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα με την "συνέχεια" του ιντερνετ είναι σοβαρό και το αντιμετωπίζω σχεδόν 6 μήνες τώρα.

 

Ξαφνικά, κι ενω τα λαμπάκια στο ρουτερ είναι ολα αναμένα, δεν υπάρχει σύνδεση ιντερνετ.

Στην αρχη έπαιρνα τηλέφωνο, "όλα καλά" μου έλεγαν, μπορεί να έφταιγαν χιλια δυο άλλοι παράγοντες εκτός απο τη γραμμή της Βοντα.

Αλλαξα ρούτερ, πηρα ενα tplink, ξανά τα ίδια προβλήματα.

Μετα απο συνεχή παράπονα μου έστειλαν άλλο ρούτερ, στο οποίο πάλι παρουσιάζεται το ίδιο πρόβλημα.

Ενω φαίνεται οτι είναι συνδεδεμένο στο ίντερνετ, δεν ανοίγουν οι σελίδες. Οταν είμαι με το κινητο και χρησιμοποιήσω δεδομένα, ανοίγουν κατευθείαν.

 

Τωρα βλέπω εδω οτι δεν είναι μονο δικό μου πρόβλημα, αλλά το αντιμετωπίζουν και άλλοι.:(

 

Περιμένω σε 3 μηνες που ληγει το συμβόλαιο να φυγω

 

----- προσθήκη μηνύματος 11 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Επίσης, έχουν τρομερό πρόβλημα με το σύστημα τους (συστημικό πρόβλημα αναφέρουν συνέχεια, λες κι εμενα με ενδιαφέρει)

 

Απο τον Οκτώβρη ζητήσαμε να μπει ιντερνετ σε μια γραμμη τηλεφωνου.

Η γραμμη ειχε απεριοριστα σταθερα και 4-5 ωρες κινητα.

Απο τοτε που ζητήσαμε την αναβαθμιση, άρχισαν να χρεωνουν τα κινητα με αποτελεσμα οι λογαριασμοι των 20€ να γινουν 50-60€ μηνιαίως.

Την πρωτη φορα πλήρωσα για να γινει συμφηψισμος αλλά απο τοτε συνεχίζουν να χρεωνουν κανονικα τις κήσεις σε κινητα και ο συνολικος λογαριασμός έφτασε στα 250€ ενω θα έπρεπε το υπόλοιπο να είναι γύρω στα 33-35€ :X

 

Εχω ατέλειωτες συνομιλίες στο τσάτ, δε δίνουν κάποιον υπεύθυνο να μιλήσεις, καθε φορα αναγνωρίζουν το λάθος τους, ζητάνε συγνώμη και επικαλούνται το "συστημικό πρόβλημα"

Πρόσφατα, μετά απο 4 μηνες !!! εδέησαν να συνδέσουν το ίντερνετ.

 

Τι να πώ, άσχετα απο χρεώσεις, προβήματα λογαριασμών κλπ, περίμενα καλύτερη οργάνωση απο μια εταιρία της τάξης της Βόνταφον...:mad:

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα με την "συνέχεια" του ιντερνετ είναι σοβαρό και το αντιμετωπίζω σχεδόν 6 μήνες τώρα.

 

Ξαφνικά, κι ενω τα λαμπάκια στο ρουτερ είναι ολα αναμένα, δεν υπάρχει σύνδεση ιντερνετ.

Στην αρχη έπαιρνα τηλέφωνο, "όλα καλά" μου έλεγαν, μπορεί να έφταιγαν χιλια δυο άλλοι παράγοντες εκτός απο τη γραμμή της Βοντα.

Αλλαξα ρούτερ, πηρα ενα tplink, ξανά τα ίδια προβλήματα.

Μετα απο συνεχή παράπονα μου έστειλαν άλλο ρούτερ, στο οποίο πάλι παρουσιάζεται το ίδιο πρόβλημα.

Ενω φαίνεται οτι είναι συνδεδεμένο στο ίντερνετ, δεν ανοίγουν οι σελίδες. Οταν είμαι με το κινητο και χρησιμοποιήσω δεδομένα, ανοίγουν κατευθείαν.

 

Τωρα βλέπω εδω οτι δεν είναι μονο δικό μου πρόβλημα, αλλά το αντιμετωπίζουν και άλλοι.:(

 

Περιμένω σε 3 μηνες που ληγει το συμβόλαιο να φυγω

 

----- προσθήκη μηνύματος 11 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Επίσης, έχουν τρομερό πρόβλημα με το σύστημα τους (συστημικό πρόβλημα αναφέρουν συνέχεια, λες κι εμενα με ενδιαφέρει)

 

Απο τον Οκτώβρη ζητήσαμε να μπει ιντερνετ σε μια γραμμη τηλεφωνου.

Η γραμμη ειχε απεριοριστα σταθερα και 4-5 ωρες κινητα.

Απο τοτε που ζητήσαμε την αναβαθμιση, άρχισαν να χρεωνουν τα κινητα με αποτελεσμα οι λογαριασμοι των 20€ να γινουν 50-60€ μηνιαίως.

Την πρωτη φορα πλήρωσα για να γινει συμφηψισμος αλλά απο τοτε συνεχίζουν να χρεωνουν κανονικα τις κήσεις σε κινητα και ο συνολικος λογαριασμός έφτασε στα 250€ ενω θα έπρεπε το υπόλοιπο να είναι γύρω στα 33-35€ :X

 

Εχω ατέλειωτες συνομιλίες στο τσάτ, δε δίνουν κάποιον υπεύθυνο να μιλήσεις, καθε φορα αναγνωρίζουν το λάθος τους, ζητάνε συγνώμη και επικαλούνται το "συστημικό πρόβλημα"

Πρόσφατα, μετά απο 4 μηνες !!! εδέησαν να συνδέσουν το ίντερνετ.

 

Τι να πώ, άσχετα απο χρεώσεις, προβήματα λογαριασμών κλπ, περίμενα καλύτερη οργάνωση απο μια εταιρία της τάξης της Βόνταφον...:mad:

 

Για το 1ο πρόβλημα, δοκίμασε να αλλάξεις DNS servers.

Link to comment
Share on other sites

Για το 1ο πρόβλημα, δοκίμασε να αλλάξεις DNS servers.

μπορείς να μου εξηγήσεις λιγο τι είναι και αυτό πως να κινηθώ;

 

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

μπορείς να μου εξηγήσεις λιγο τι είναι και αυτό πως να κινηθώ;

 

ευχαριστώ

 

Σε κάθε router είναι διαφορετικό το μενού. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ψάξεις στο Google "μοντέλο_ρούτερ DNS change" για να σου βγάλει κάποιον οδηγό.

 

Αφού το βρεις, δοκιμάζεις οποίο από τα παρακάτω ζευγάρια θέλεις:

 

OpenDNS : 208.67.222.222 208.67.220.220

Cloudflare DNS : 1.1.1.1 1.0.0.1

Google DNS : 8.8.8.8 8.8.4.4

Link to comment
Share on other sites

μπορείς να μου εξηγήσεις λιγο τι είναι και αυτό πως να κινηθώ;

 

ευχαριστώ

 

Αν εισαι με το router H300s ανοιγεις το web του router (192.168.2.1) και πας στην καρτελα Internet.

Υστερα απο αριστερα επιλεγεις το DNS & DDNS.

Μετα απενεργοποιεις το Ασφαλεια DNS και πατας εφαρμογη.

 

Μετα πας στην καρτελα Ρυθμισεις και απο αριστερα επιλεγεις το LAN.

Στο πεδιο Τοπικος διακομιστης DNS βαζεις το 1.1.1.1 ή το 8.8.8.8 και πατας εφαρμογη.

Κανεις restart το router και δοκιμαζεις να δεις αν εισαι ΟΚ.

Αν δεν εισαι ΟΚ τοτε στην καρτελα που εβαλες τους DNS δοκιμαζεις με ή χωρις την επιλογη Διακομιστης μεσολαβησης DNS αναλογα τι ηταν πριν και παντα μετα την αλλαγη πατας εφαρμογη.

Σύμφωνα με χρήστες του MyPhone μέτοχος σε:

Huawei, Apple, Vodafone

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα με την "συνέχεια" του ιντερνετ είναι σοβαρό και το αντιμετωπίζω σχεδόν 6 μήνες τώρα.

 

Ξαφνικά, κι ενω τα λαμπάκια στο ρουτερ είναι ολα αναμένα, δεν υπάρχει σύνδεση ιντερνετ.

Στην αρχη έπαιρνα τηλέφωνο, "όλα καλά" μου έλεγαν, μπορεί να έφταιγαν χιλια δυο άλλοι παράγοντες εκτός απο τη γραμμή της Βοντα.

Αλλαξα ρούτερ, πηρα ενα tplink, ξανά τα ίδια προβλήματα.

Μετα απο συνεχή παράπονα μου έστειλαν άλλο ρούτερ, στο οποίο πάλι παρουσιάζεται το ίδιο πρόβλημα.

Ενω φαίνεται οτι είναι συνδεδεμένο στο ίντερνετ, δεν ανοίγουν οι σελίδες. Οταν είμαι με το κινητο και χρησιμοποιήσω δεδομένα, ανοίγουν κατευθείαν.

 

Τωρα βλέπω εδω οτι δεν είναι μονο δικό μου πρόβλημα, αλλά το αντιμετωπίζουν και άλλοι.:(

 

Περιμένω σε 3 μηνες που ληγει το συμβόλαιο να φυγω

 

----- προσθήκη μηνύματος 11 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Επίσης, έχουν τρομερό πρόβλημα με το σύστημα τους (συστημικό πρόβλημα αναφέρουν συνέχεια, λες κι εμενα με ενδιαφέρει)

 

Απο τον Οκτώβρη ζητήσαμε να μπει ιντερνετ σε μια γραμμη τηλεφωνου.

Η γραμμη ειχε απεριοριστα σταθερα και 4-5 ωρες κινητα.

Απο τοτε που ζητήσαμε την αναβαθμιση, άρχισαν να χρεωνουν τα κινητα με αποτελεσμα οι λογαριασμοι των 20€ να γινουν 50-60€ μηνιαίως.

Την πρωτη φορα πλήρωσα για να γινει συμφηψισμος αλλά απο τοτε συνεχίζουν να χρεωνουν κανονικα τις κήσεις σε κινητα και ο συνολικος λογαριασμός έφτασε στα 250€ ενω θα έπρεπε το υπόλοιπο να είναι γύρω στα 33-35€ :X

 

Εχω ατέλειωτες συνομιλίες στο τσάτ, δε δίνουν κάποιον υπεύθυνο να μιλήσεις, καθε φορα αναγνωρίζουν το λάθος τους, ζητάνε συγνώμη και επικαλούνται το "συστημικό πρόβλημα"

Πρόσφατα, μετά απο 4 μηνες !!! εδέησαν να συνδέσουν το ίντερνετ.

 

Τι να πώ, άσχετα απο χρεώσεις, προβήματα λογαριασμών κλπ, περίμενα καλύτερη οργάνωση απο μια εταιρία της τάξης της Βόνταφον...:mad:

 

Για τους λογαριασμούς, στείλε καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή, με κοινοποίηση σε ΕΕΤΤ.

Link to comment
Share on other sites

Το να αλλαξει καποιος τους DNS στο modem μπορει να λυσει το προβλημα, αλλα για μενα δεν ειναι ενδεδειγμενη λυση να κανεις μονος σου troubleshooting σε μια υπηρεσια που σου παρεχουν και οφειλουν να λειτουργει σωστα. Οπως επισης και την προηγουμενη φορα που ειχε προβλημα παλι, με την αλλαγη των DNS δεν εστρωσε η κατασταση, γιατι προφανως και το προβλημα δεν ειναι αυτο.

Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!!

Link to comment
Share on other sites

Και γω αντιμετωπίζω από τις 20/01 έως και σήμερα το ίδιο πρόβλημα που περιγράφετε παραπάνω.

Δέχτηκα να έρθει τεχνικός στον χώρο μου και φυσικά δεν διαπίστωσε κάτι το προβληματικό στις εσωτερικές καλωδιώσεις, συνδεσμολογίες κτλ.

Το πρόβλημα εντοπίστηκε στο καλώδιο του ΟΤΕ κοντά στο κέντρο με βραχυκύκλωμα σε συγκεκριμένο σημείο. Το έδωσε ο άνθρωπος στο τμήμα της Vodafone και περίμενα και γω να λυθεί το πρόβλημα.

Αμ δε... Σήμερα με ξανακαλούν από την Vodafone λέγοντας μου ότι δεν προχώρησαν σε κοινοποίηση του καλωδιακού προβλήματος στο ΟΤΕ γιατί δεν βλέπουν πρόβλημα τώρα μιας και χθες το μεσημέρι έκαναν λέει κάποια νέα ρύθμιση στην γραμμή μου...

Τους εξηγώ ότι μέχρι και χθες το βράδυ υπήρχε σοβαρό θέμα με συνεχείς διακοπές του internet και μου ζητούν να ξαναστείλουν τεχνικό στο χώρο μου για νέα μέτρηση...

Τα έχω πάρει άσχημα με δαύτους...:angry:

Σημειωτέων ότι δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα πριν τις 20/01.

Edited by Stavros_P
Στη ζωή όσο ζεις μαθαίνεις .-
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...