Jump to content

Vodafone HOME Internet & Double Play


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ADSL 24άρα. Π.χ. πριν ένα χρόνο, όσο ήταν Cyta έπιανα σταθερά 12 - 12,5 Mbps. Όταν εξαγοράστηκε από την Vodafone συνέχιζε νορμάλ, αλλά από τα Χριστούγεννα και μετά παρατήρησα διακυμάνσεις στην ταχύτητα, αν και το θεωρούσα τυχαίο. Πίστευα ότι με την αλλαγή ίσως απλά δεν είναι τόσο σταθερή η ταχύτητα για κάποιο λόγο.

Τώρα βλέπω ότι συνεχώς η ταχύτητα παίζει μεταξύ 2(!) - 11 Mbps... (συνήθως μένει σε 400kB/s δηλ 3,2Mbps) Αυτά σε ftp και στο speedtest, ή κατεβάζοντας εφαρμογή από το playstore, όχι δηλ σε κάτι που είναι λογικό να έχει τέτοιες διακυμάνσεις. Μερικές φορές βλέπω 40kB/s - δεν μπορείς ούτε στο youtube να δεις κάτι (Έχω μετρητές στις συσκευές για να βλέπω τι γίνεται). Συμβαίνει σε 2 λάπτοπ, τάμπλετ και κινητό το ίδιο, οπότε δεν φταίνε οι συσκευές σίγουρα. Ρυθμίσεις στο router δεν πείραξα, δεν το άλλαξα θέση, απλά δοκίμασα να αλλάξω κανάλι χωρίς αποτέλεσμα. Τα ίδια έκανε και το προηγούμενο Thomson που είχα για χρόνια (8+) από τη Cyta και το αντικατέστησαν δωρεάν.

 

 

 

Από τι καταλαβαίνεις έχουν διαφορετικές πολιτικές οι δυο εταιρίες. Αυτό που ξέρω είναι ότι ακόμη και νέα σύνδεση να κάνεις σε ADSL πάντα, το ρούτερ θα σου το χρεώσουν, ενώ αν κάνεις σε VDSL θα σου το δώσουν δωρεάν και θα σου το αλλάξουν όσες φορές τους πεις ότι δεν δουλεύει..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 7χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Από τι καταλαβαίνεις έχουν διαφορετικές πολιτικές οι δυο εταιρίες. Αυτό που ξέρω είναι ότι ακόμη και νέα σύνδεση να κάνεις σε ADSL πάντα, το ρούτερ θα σου το χρεώσουν, ενώ αν κάνεις σε VDSL θα σου το δώσουν δωρεάν και θα σου το αλλάξουν όσες φορές τους πεις ότι δεν δουλεύει..

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Ευχαριστώ. Από ό,τι φαίνεται τώρα που κοντεύει να τελειώσει το συμβόλαιο θα αλλάξω πάροχο, πληρώνω και λίγο παραπάνω σε σχέση με τις προσφορές που παρατηρώ κάθε τόσο.

Link to comment
Share on other sites

Η νέα πολιτική των εταιρειών είναι πλέον να μην δίνουν ρούτερ ούτε για νέες συνδέσεις , ούτε για καταστροφές του προηγούμενου εξοπλισμού. Γνωστός μου "έδωσε μάχη" για να του το αλλάξει η voda. Αυτό μειώνει το κόστος τους, εξάλλου όλοι μας έχουμε μαζέψει ρούτερ από το παρελθόν.

Προσωπικά πιστεύω ότι ο καθένας μας πρέπει να παίρνει το δικό του. Αγόρασα πριν μερικούς μήνες ένα asus με 90 € και δε το μετάνιωσα. Έχει ένα κάρο δυνατότητες. Ρυθμίζεις τις μέρες κ ώρες που θα κάνει επανεκκίνηση, φτιάχνεις δευτερεύων wifi για επισκέπτες, αποτρέπεις Ddos επιθέσεις, χρησιμοποιεί λίστες με επικίνδυνα site, αξιόπιστο firewall, ιστορικό για να βλέπω που μπαίνουν τα παιδιά από τα κινητά τους, 4 κεραίες που πλέον δεν έχω σκιές πουθενά ...

Link to comment
Share on other sites

Η νέα πολιτική των εταιρειών είναι πλέον να μην δίνουν ρούτερ ούτε για νέες συνδέσεις , ούτε για καταστροφές του προηγούμενου εξοπλισμού. Γνωστός μου "έδωσε μάχη" για να του το αλλάξει η voda. Αυτό μειώνει το κόστος τους, εξάλλου όλοι μας έχουμε μαζέψει ρούτερ από το παρελθόν.

Προσωπικά πιστεύω ότι ο καθένας μας πρέπει να παίρνει το δικό του. Αγόρασα πριν μερικούς μήνες ένα asus με 90 € και δε το μετάνιωσα. Έχει ένα κάρο δυνατότητες. Ρυθμίζεις τις μέρες κ ώρες που θα κάνει επανεκκίνηση, φτιάχνεις δευτερεύων wifi για επισκέπτες, αποτρέπεις Ddos επιθέσεις, χρησιμοποιεί λίστες με επικίνδυνα site, αξιόπιστο firewall, ιστορικό για να βλέπω που μπαίνουν τα παιδιά από τα κινητά τους, 4 κεραίες που πλέον δεν έχω σκιές πουθενά ...

 

Ναι ΟΚ, αλλά απλά θέλω να κάνω τη δουλειά μου, δεν χρειάζομαι τέτοιες δυνατότητες. Απλά όταν κλείνεις συμβόλαιο με όρο ότι σου παρέχουν τον εξοπλισμό πρέπει να τηρείται. Για νέες συνδέσεις ίσως δεν υπάρχει τέτοιος όρος πλεόν, αλλά από τη Cyta υπήρχε. Ούτε ευθύνη έχω για την εξαγορά της από τη Vodafone...

Link to comment
Share on other sites

Πλεον η vodafone δινει δωρεαν εξοπλισμο μονο σε VDSL συνδεσεις.

Το βλεπεις αλλωστε και στο site τους στα πακετα των VDSL στα Οφελη λεει Δωρεαν ασυρματος εξοπλισμος με εντονα γραμματα ενω στα ADSL δεν το αναφερει καν.

Σύμφωνα με χρήστες του MyPhone μέτοχος σε:

Huawei, Apple, Vodafone

Link to comment
Share on other sites

Αν εχεις voip δικαιουσαι νεο ρουτερ αν χαλασει αυτο που εχεις,εγω που εχω voip 24αρα ηρθε τεχνικος στο σπιτι και το επιβαιβεωσε πως χρειαζεται αλλαγη και μου το αλλαξανε,αν ειχες pots θα πληρωνες νεο ρουτερ,απλα παρε τηλεφωνο στα κεντρικα και δηλωσε βλαβη..
Link to comment
Share on other sites

Σε λίγες μέρες θα κλείσουμε μήνα από τότε που άρχισαν τα προβλήματα και αναγκάστηκε η vodafone να βγάλει ανακοίνωση. Κάθε μέρα, μπορεί όλη μέρα, μπορεί κάποιες (αρκετές) ώρες θα υπάρχει πρόβλημα. Όταν υπάρχει πρόβλημα το ping(+/- 40) και το download (+/- 12) είναι πάνω κάτω όπως είναι συνήθως. Αλλά το upload, από εκεί που στις καλές μέρες παίζει στο 0.7 - 0.8, όταν υπάρχει θέμα οι μετρήσεις βγάζουν 0.0 - 0.2. Υπάρχει περίπτωση αν πάω σε VDSL να μην έχω τέτοια θέματα ή όλοι αντιμετωπίζουν προβλήματα, άσχετα από το είδος σύνδεσης ;
Link to comment
Share on other sites

Αν εχεις voip δικαιουσαι νεο ρουτερ αν χαλασει αυτο που εχεις,εγω που εχω voip 24αρα ηρθε τεχνικος στο σπιτι και το επιβαιβεωσε πως χρειαζεται αλλαγη και μου το αλλαξανε,αν ειχες pots θα πληρωνες νεο ρουτερ,απλα παρε τηλεφωνο στα κεντρικα και δηλωσε βλαβη..

 

Εφόσον το τηλέφωνο συνδέεται επάνω στο router είναι VoIP έτσι;

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον το τηλέφωνο συνδέεται επάνω στο router είναι VoIP έτσι;

 

 

 

Σωστά.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Επιβεβαιώνω Vodafone και Wind χρεώνουν το ρουτερ. Εγώ από την δεύτερη πήγα στην πρώτη.. και έχω δικό belkin ρουτερ 8 χρόνια τώρα... σαν σκυλί δουλεύει.
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά είμαι συνδρομητής στην Vodafone ως πρώην συνδρομητής Cyta. Πριν κάποια χρόνια είχε χαλάσει το router και η Cyta μου το αντικατέστησε δωρεάν με ένα μεταχειρισμένο(!) -είχε γρατζουνιές επάνω και φαινόταν χρησιμοποιημένο- ΖΤΕ ZXV10 H201L... Το κράτησα επειδή όλα λειτουργούσαν ΟΚ. Τον τελευταίο μήνα φαίνεται ότι έχει πλέον πρόβλημα (ποιος ξέρει από πότε λειτουργεί από τον προηγούμενο χρήστη), οπότε έκανα μια ερώτηση στο τοπικό κατάστημα Vodafone και μου είπαν το αλλάζουν με 30 ευρώ, όχι δωρεάν. Ισχύει κάτι τέτοιο;;;

Ο εξοπλισμός δεν είναι στο συμβόλαιο; Αυτοί δεν τον παρέχουν;;; Αφού υποτίθεται έχουν ακόμα και το δικαίωμα να το ζητήσουν πίσω σε περίπτωση που αλλάξεις πάροχο. Εξάλλου δεν χάλασε με δική μου ευθύνη, δεν πείραξα firmware κλπ, όπως το πήρα το χρησιμοποίησα.

Αν είναι να δώσω 30 ευρώ, δεν θέλω την παμπάλαια σαβούρα τους, παίρνω ένα πιο ποιοτικό από το εμπόριο.

 

Εμένα μου έστειλαν καινούριο ρουτερ (ίδιο μοντελο με το παλιο) χωρις να τους το ζητήσω.

Απλα πηρα 2-3 φορες και παραπονιόμουν για αποσυνδεσεις.

Ενδιιάμεσα αγορασα ενα tplink το οποίο παρουσιαζε τα ιδια προβλήματα και το επέστρεψα πίσω.

 

Τωρα εχω και τα δυο ρούτερ (το πρόβλημα παραμένει και με το καινουριο)

 

Κανε μια αποπειρα στις βλάβες, δε χανεις κατι...

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου έστειλαν καινούριο ρουτερ (ίδιο μοντελο με το παλιο) χωρις να τους το ζητήσω.

Απλα πηρα 2-3 φορες και παραπονιόμουν για αποσυνδεσεις.

Ενδιιάμεσα αγορασα ενα tplink το οποίο παρουσιαζε τα ιδια προβλήματα και το επέστρεψα πίσω.

 

Τωρα εχω και τα δυο ρούτερ (το πρόβλημα παραμένει και με το καινουριο)

 

Κανε μια αποπειρα στις βλάβες, δε χανεις κατι...

 

 

δηλωσε συνεχεια βλαβη στο 13840 για τις αποσυνδεσεις δεν γινεται να σου κανει συχνα αποσυνδεσεις.

Επισης κοιταξε τα φιλτρα του τηλεφωνου σου αμα ειναι παλια να τα αλλαξεις και το splitter.

Εαν δεν δουλεψει, τοτε το προβλημα ειναι ειτε στην εσωτερικη καλωδιωση που σου θα σου προτεινα να βαλεις ενα καλωδιο μαυρο pet , απο το κουτι μεχρι και μεσα στο σπιτι σου . Και ζητα απο τον παροχο να αλλαζει την καλωδιωση απο την κολωνα μεχρι το σπιτι σου .

Κανωντας ολα αυτα και εφοσον δεν φταιει το ρουτερ σου , εισαι καλυμμενος και το προβλημα το εχει αποκλειστικα και μονο ο παροχος.

Ειχα και εγω προβληματα με τις βροχες και εκανα ολα αυτα παραπανω αλλα με οτε.

Και μετα λυθηκαν ολα τα προβληματα μετα απο αρκετο χρονικο διαστημα. Εγω δεν περιμενα οτι ενω μου ειχανε αλλαζει το κουτι στον τοιχο και την κολωνα με νεο καλωδιο παλι ειχα προβληματα και οταν αλλαξα με pet απο εξω μεχρι και μεσα λυθηκαν τα προβληματα!!

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

δηλωσε συνεχεια βλαβη στο 13840 για τις αποσυνδεσεις δεν γινεται να σου κανει συχνα αποσυνδεσεις.

Επισης κοιταξε τα φιλτρα του τηλεφωνου σου αμα ειναι παλια να τα αλλαξεις και το splitter.

Εαν δεν δουλεψει, τοτε το προβλημα ειναι ειτε στην εσωτερικη καλωδιωση που σου θα σου προτεινα να βαλεις ενα καλωδιο μαυρο pet , απο το κουτι μεχρι και μεσα στο σπιτι σου . Και ζητα απο τον παροχο να αλλαζει την καλωδιωση απο την κολωνα μεχρι το σπιτι σου .

Κανωντας ολα αυτα και εφοσον δεν φταιει το ρουτερ σου , εισαι καλυμμενος και το προβλημα το εχει αποκλειστικα και μονο ο παροχος.

Ειχα και εγω προβληματα με τις βροχες και εκανα ολα αυτα παραπανω αλλα με οτε.

Και μετα λυθηκαν ολα τα προβληματα μετα απο αρκετο χρονικο διαστημα. Εγω δεν περιμενα οτι ενω μου ειχανε αλλαζει το κουτι στον τοιχο και την κολωνα με νεο καλωδιο παλι ειχα προβληματα και οταν αλλαξα με pet απο εξω μεχρι και μεσα λυθηκαν τα προβληματα!!

Ta φιλτράκια τα άλλαξα ολα (μου το είπαν απο τη Βοντα) και επισης για ενα μεγαλο χρονικο διάστημα αποσύνδεσα ενα δεύτερο τηλέφωνο που είχα.

Το μόνο που μενει είναι να αλλάξω το καλώδιο, το οποίο όντως εχει ενα θεμα, αλλά δεν ειχα ποτέ πρόβλημα για χρονια με ΟΤΕ και Wind, ούτε με τη Βοντα μέχρι πρότινος

Link to comment
Share on other sites

Εγώ χθες είχα τουλάχιστον 2 διακοπές στην σύνδεση, μια το μεσημέρι και μια αργά το απόγευμα.

Αναμένω με μεγάλο ενδιαφέρον την σημερινή νέα επίσκεψη του τεχνικού της Vodafone στο χώρο μου...

Και μια απορία, εάν μεταβώ σε vdsl τα προβλήματα θα συνεχιστούν άραγε; ή δεν έχει σημασία ο χαλκός ή οπτική ίνα;

 

Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Και ναι σήμερα κλείνω 27 ημέρες με βλάβη στο internet...

Έχουν μεσολαβήσει 3 επισκέψεις τεχνικού της Vodafone στο χώρο μου με επιβεβαίωση καλωδιακού προβλήματος εκτός του σπιτιού μου και στα όρια ευθύνης Vodafone και ΟΤΕ, καθώς και μια επίσκεψη τεχνικού του ΟΤΕ προκειμένου να επιληφθεί του προβλήματος που υπήρχε στο box του ΟΤΕ πάνω στην κολώνα που υπάρχει έξω από το σπίτι μου.

Και αφού την περασμένη Παρασκευή υποτίθεται ότι με τις ενέργειες που έκανε ο ΟΤΕ θα λυνόταν το πρόβλημα, δυστυχώς αυτό δεν συνέβη.

Και εξηγώ μπας και κάποιος μπορέσει να βοηθήσει γιατί έχω απηυδήσει πλέον.

Το πρόβλημα που παραμένει μετά τις τελευταίες ενέργειες των τεχνικών του ΟΤΕ, έχει να κάνει πια με το WiFi, δηλαδή τις φορές που διακόπτεται ξαφνικά το WiFi το pc που είναι συνδεδεμένο στο router με καλώδιο συνεχίζει αδιάλειπτα να έχει internet και μάλιστα με το max της ικανότητας download της γραμμής μου.

Έχω αλλάξει router, έχω δοκιμάσει διαφορετικά κανάλια εκπομπής του WiFi με τα γνωστά 1,6,11 αλλά και λιγότερο δημοφιλή και το πρόβλημα παραμένει σε 4 διαφορετικές συσκευές που έχω δοκιμάσει στον χώρο.

Καμιά ιδέα κάποιος;

 

Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by Stavros_P
Στη ζωή όσο ζεις μαθαίνεις .-
Link to comment
Share on other sites

Το ενδεχόμενο κάποια από τις 4 wifi συσκευές να προκαλεί πρόβλημα; Μπορείς να βγάζεις μια μια τις συσκευές εκτός, να δεις αν θα παρατηρήσεις το ίδιο.
Link to comment
Share on other sites

Και ναι σήμερα κλείνω 27 ημέρες με βλάβη στο internet...

Έχουν μεσολαβήσει 3 επισκέψεις τεχνικού της Vodafone στο χώρο μου με επιβεβαίωση καλωδιακού προβλήματος εκτός του σπιτιού μου και στα όρια ευθύνης Vodafone και ΟΤΕ, καθώς και μια επίσκεψη τεχνικού του ΟΤΕ προκειμένου να επιληφθεί του προβλήματος που υπήρχε στο box του ΟΤΕ πάνω στην κολώνα που υπάρχει έξω από το σπίτι μου.

Και αφού την περασμένη Παρασκευή υποτίθεται ότι με τις ενέργειες που έκανε ο ΟΤΕ θα λυνόταν το πρόβλημα, δυστυχώς αυτό δεν συνέβη.

Και εξηγώ μπας και κάποιος μπορέσει να βοηθήσει γιατί έχω απηυδήσει πλέον.

Το πρόβλημα που παραμένει μετά τις τελευταίες ενέργειες των τεχνικών του ΟΤΕ, έχει να κάνει πια με το WiFi, δηλαδή τις φορές που διακόπτεται ξαφνικά το WiFi το pc που είναι συνδεδεμένο στο router με καλώδιο συνεχίζει αδιάλειπτα να έχει internet και μάλιστα με το max της ικανότητας download της γραμμής μου.

Έχω αλλάξει router, έχω δοκιμάσει διαφορετικά κανάλια εκπομπής του WiFi με τα γνωστά 1,6,11 αλλά και λιγότερο δημοφιλή και το πρόβλημα παραμένει σε 4 διαφορετικές συσκευές που έχω δοκιμάσει στον χώρο.

Καμιά ιδέα κάποιος;

 

Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Να υποθέσω ότι όταν άλλαζες το modem έπαιρνες τηλέφωνο την εταιρεία να σου ανοίξουν το καινούργιο modem ?

Αλλιώς δεν παίζει, ούτε το τηλέφωνο.

Link to comment
Share on other sites

Το ενδεχόμενο κάποια από τις 4 wifi συσκευές να προκαλεί πρόβλημα; Μπορείς να βγάζεις μια μια τις συσκευές εκτός, να δεις αν θα παρατηρήσεις το ίδιο.

Έχουν ήδη γίνει προληπτικά αυτές οι ενέργειες.

 

Να υποθέσω ότι όταν άλλαζες το modem έπαιρνες τηλέφωνο την εταιρεία να σου ανοίξουν το καινούργιο modem ?

Αλλιώς δεν παίζει, ούτε το τηλέφωνο.

Εννοείται!

 

Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by Stavros_P
Στη ζωή όσο ζεις μαθαίνεις .-
Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κανείς πως κάνουμε φραγή σε έναν συγκεκριμένο αριθμό; Το έψαξα και δεν βρήκα κάτι... Έχω εδώ και μέρες τους ....της Nova, που με παίρνουν 3 φορές την ημέρα, από το 2119552000, ακόμα και τις ώρες που κοιμάμαι... :mad: Edited by Vasileios
προσψπικός χαρακτηρισμός.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά.

Ξέρει κάποιος πως υπολογίζετε το πρόστιμο πρόωρης διακοπής συμβολαίου γιατί με την voda δεν παλεύεται άλλο.

Δύο μήνες με τυχαίες αποσυνδέσεις και επανεκκινήσεις ,έλεγχος από τεχνικό τους ,δήλωση βλάβης στον ΟΤΕ,τρία διαφορετικά ρούτερ και πάλι τα ίδια χάλια.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά.

Ξέρει κάποιος πως υπολογίζετε το πρόστιμο πρόωρης διακοπής συμβολαίου γιατί με την voda δεν παλεύεται άλλο.

Δύο μήνες με τυχαίες αποσυνδέσεις και επανεκκινήσεις ,έλεγχος από τεχνικό τους ,δήλωση βλάβης στον ΟΤΕ,τρία διαφορετικά ρούτερ και πάλι τα ίδια χάλια.

Ξαναδήλωσε βλάβη, μέχρι να σου πουνε οτι είναι μη επιλύσιμο το πρόβλημα και τότε είτε θα σε αφήσουν να φύγεις χωρίς τέλος, είτε μετά μια καταγγελία σε ΕΕΤΤ και θα μπορέσεις να βγάλεις άκρη και να φύγεις στο τέλος χωρίς να πληρώσεις τέλος.

Link to comment
Share on other sites

Ξαναδήλωσε βλάβη, μέχρι να σου πουνε οτι είναι μη επιλύσιμο το πρόβλημα και τότε είτε θα σε αφήσουν να φύγεις χωρίς τέλος, είτε μετά μια καταγγελία σε ΕΕΤΤ και θα μπορέσεις να βγάλεις άκρη και να φύγεις στο τέλος χωρίς να πληρώσεις τέλος.

 

Άρχισε με την καταγγελία πρώτα.. από ότι έχω καταλάβει με τα λεγόμενα των παιδιών εδώ και τόσες σελίδες μόνο αυτό σε σώζει με δαυτους αμα εχεις πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Αν το κινητό σου έχει black list το περνάς εκεί.

 

Μα δεν μιλάω για κινητό... Σε σταθερό ψάχνω να βρω πως γίνεται να μπλοκάρω αριθμό. Σήμερα 5 φορές με πήραν...

 

Εν τω μεταξύ, το πρόβλημα με τους DNS παραμένει, σχεδόν 1 μήνα μετά! Μειωμένο μεν, αλλά υπαρκτό. Κυρίως σε sites του εξωτερικού το βλέπω, είτε από PC, είτε από κινητό και αν βάλω τους DNS της Google ή του Cloudflare, γίνεται ακόμα χειρότερο... :down: Μπράβο Vodafone.

Edited by MitsosDaBest13
Link to comment
Share on other sites

Άρχισε με την καταγγελία πρώτα.. από ότι έχω καταλάβει με τα λεγόμενα των παιδιών εδώ και τόσες σελίδες μόνο αυτό σε σώζει με δαυτους αμα εχεις πρόβλημα.

 

Θεωρώ πως καλύτερο είναι να πιέσει μέχρι να αρνηθούν να πάει πάλι τεχνικός (αν όντως δεν επιδιορθώνεται το πρόβλημα) και μετά να κανει καταγγελία. Για να είναι καλυμμένος ωστε δεν θα του απαντήσουν "Να ξαναστείλουμε τεχνικό να το δει μπλα μπλα μπλα...."

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, με πήραν τηλέφωνο από cosmote για να βάλω σε αυτούς σταθερό και Internet. Θα ήθελα να ρωτήσω αν φύγω από την Vodafone 1 χρόνο πριν λήξει το συμβόλαιο και αδιαφορησω στα πρόστιμα κλπ που θα μου πουν λέτε να έχω κάποιο πρόβλημα;

 

Δεν την παλεύω άλλο την κατάσταση με το Internet της Vodafone, με vdsl30 που μου έβαλαν από πέρυσι ενώ βλέπω ότι έχω 27mbps με το ζόρι βλέπω Netflix και αυτό με χάλια ποιότητα, χτες έβαλα να δω κάτι online από το open tv και μου έσπασε τα νεύρα, όταν βλέπω video στο YouTube και μπει και κάποιος άλλος από το τηλέφωνο του να δει κάτι άλλο στο YouTube φρικάρει το σύστημα. Έχω κάνει μερικές φορές θέμα στην Vodafone για τα παραπάνω και αυτοί κάνουν κάποιες ρύθμησεις και βελτιώνετε η κατάσταση για λίγες ημέρες, μετά πάλι τα ίδια.

 

Την Δευτέρα με ειδοποίησαν ότι θα έρθει κάποιος τεχνικος.

 

Την Τετάρτη θα με καλέσει πάλι εκπρόσωπος της cosmote για αλλαγή παροχου.....

 

Τι να κάνω;

Ευχαριστώ

Να έχεις υπομονή με τους ανθρώπους...δεν ξέρεις τι ζόρια κουβαλάει ο καθένας...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...