Jump to content

Vodafone HOME Internet & Double Play


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σε μία γραμμή συγγενή, ADSL24 double play αορίστου (χωρίς υποχρέωση παραμονής) με 300' ομιλίας, η Vodafone το καλύτερο που προτείνει είναι 23€ για 24μηνη ανανέωση. Μου ακούγεται λίγο τσιμπημένο, σε σχέση με άλλες γραμμές που έχω και παλαιότερες τιμές που έχω δει εδώ. Πώς σας φαίνεται, ειδικά σε όσους έχουν ανανεώσει πρόσφατα;

 

Όταν σε νεο συμβόλαιο δίνουν τιμή 21.5Ε, δεν την θεωρώ καλή τιμή. Ίσως πετύχει καλύτερη τιμή με φορητότητα. Τελευταία φορά που ανανέωσα(πριν 2 χρόνια) κατάφερα να παραμείνει η τιμή μου σταθερή στα 17Ε (απεριόριστα σταθερά, 6 ώρες προς κινητά, απεριόριστα διεθνή, 24Mbps).

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 7χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Όταν σε νεο συμβόλαιο δίνουν τιμή 21.5Ε, δεν την θεωρώ καλή τιμή. Ίσως πετύχει καλύτερη τιμή με φορητότητα. Τελευταία φορά που ανανέωσα(πριν 2 χρόνια) κατάφερα να παραμείνει η τιμή μου σταθερή στα 17Ε (απεριόριστα σταθερά, 6 ώρες προς κινητά, απεριόριστα διεθνή, 24Mbps).

Αν κατάλαβα καλά, σε σένα, με νέο συμβόλαιο, σου δώσανε με την μια , οπτική ίνα 50αρα + κινητά στα 21.5€???

paniwnioi...ligoi kai kaloi
Link to comment
Share on other sites

Όταν σε νεο συμβόλαιο δίνουν τιμή 21.5Ε, δεν την θεωρώ καλή τιμή. Ίσως πετύχει καλύτερη τιμή με φορητότητα. Τελευταία φορά που ανανέωσα(πριν 2 χρόνια) κατάφερα να παραμείνει η τιμή μου σταθερή στα 17Ε (απεριόριστα σταθερά, 6 ώρες προς κινητά, απεριόριστα διεθνή, 24Mbps).

 

Μην δίνετε συμβουλές, χωρίς να αναλαμβάνετε τις ευθύνες σας. Το κανονιστικό πλαίσιο που ρυθμίζει τις φορητότες έχει αυστηροποιηθεί τον τελευταίο χρόνο.

Στο τέλος θα επανέρχονται με post του τύπου: "Πέρασαν οι 14 μέρες, με πήρε ο παλιός πάροχος τηλέφωνο, αλλά ο νέος με ενημέρωσε ότι υπάρχει ποινή διακοπής".

Η φορητότητα πλέον δεν αποτελεί όπλο, αφού θα πρέπει να είσαι προετοιμασμένος και για τη μετάβαση. Άρα ότι προσφορά βρίσκετε, να την ζυγίζετε ορθά, σκεπτόμενοι το χειρότερο σενάριο(σενάριο μετάβασης).

Link to comment
Share on other sites

Και τι θα πάθεις δηλαδή αν πας σε άλλη εταιρεία ; Γιατί είναι χειρότερο σενάριο κι όχι καλύτερο ;
Link to comment
Share on other sites

Αν κατάλαβα καλά, σε σένα, με νέο συμβόλαιο, σου δώσανε με την μια , οπτική ίνα 50αρα + κινητά στα 21.5€???

 

Μάλλον ο συμφορουμίτης που παράθεσα αναφερόταν σε άλλον πράγμα (και δεν εκανε παραθεση) σε σχέση με αυτό που του απάντησα. Γιατί απάντησα για τα 24Mbps.

 

Οι προσφορές που παίρνω για 50άρα VDSL είναι στα 26 αν θυμάμαι καλά χωρίς να το έχω ψάξει.

 

Υ.Γ: Αν βρίσκει κάποιος πακέτο αλλού πιο φτηνό ή/και στα ίδια χρήματα, δεν βλέπω τον λόγο να μην κάνει φορητότητα και ας φύγει. Εδω μέσα λέμε τις απόψεις μας και πως καταφέραμε να πάρουμε την τιμή που έχουμε. Προφανώς κάποιος άλλος πιο επιδέξιος/επίμονος μπορεί να πάρει καλύτερη τιμή αλλά επ'ουδενί δεν ισχύουν για όλους, όλα.

Link to comment
Share on other sites

προσφατα ενεργοποιηθηκα σε 50αρι με TV Full στα 38.10€.. Ειδα μεσα στο ρουτερ οτι εχω max rate 110+mbps.. Αμα κανω αναβαθμιση στο αντιστοιχο προγραμμα με 100αρι, θα πληρωσω κατι για την αλλαγη; καποιο κοστος ενεργοποιησης;

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

προσφατα ενεργοποιηθηκα σε 50αρι με TV Full στα 38.10€.. Ειδα μεσα στο ρουτερ οτι εχω max rate 110+mbps.. Αμα κανω αναβαθμιση στο αντιστοιχο προγραμμα με 100αρι, θα πληρωσω κατι για την αλλαγη; καποιο κοστος ενεργοποιησης;

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Σχεδόν σίγουρα θα δχεχτούν να σου κάνουν αναβάθμιση ταχύτητας χωρίς χρέωση, απλά με αντίστοιχη αύξηση μηνιαίου παγίου.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα πάρεις προσφορά, αναβάθμιση μπορείς να κάνεις με την τιμή που λέει στο site. Προσφορά με έκπτωση διαφορετική από αυτή του site δίνει το σύστημα μόνο σε ανανέωση συμβολαίου, την οποία δεν μπορείς να κάνεις ακόμα.
Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κανείς ενα mail για την εξυπηρέτηση πελατών της Βοντα;

 

Τα πεθερικα μου έχουν ενα πρόγραμμα τηλεφωνιας με απεριοριστα σταθερα και 240' σε κινητα γυρω στα 22€

Πριν δυο μηνες εγινε αιτηση να μπει και ιντερνετ (1€ επιπλεον εβγαινε).

 

Απο τοτε που εγινε η αίτηση (το ιντερνετ δεν ηρθε ακόμα), αφιρέθηκαν τα 240' προς κινητα.

Ηρθε λογαριασμος τον πρηγουμενο μηνα 55€, πηρα τηλ και αφου κατάφερα να συνεννοηθώ με το τζιμάνι εκπρόσωπο, στον επομενο λογαριασμο αφαιρεθηκαν τα επιπλέον.

 

Τωρα ηρθε ο επόμενος. +45€ :dizzy:

Πάλι χρεωθηκαν τα κινητα.

 

Μιλησα με το τσατ, για συστημικο πρόβλημα μου είπαν.

Ζήτησα να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο, "δεν χρειάζεται" μου είπαν.

 

Ζητησα email για να εκθεσω γραπτώς τα παραπονα μου, "θα μου στειλουν αντιγραφο της συνομιλίας μας στο τσατ" μου απαντησαν.

 

Ψαχνω ενα μαιιλ της εξυπηρετησης, να τους ξεχεσω λίγο και μετά φορητότητα.

Εντελώς απαράδεκτοι :rant:

Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κανείς ενα mail για την εξυπηρέτηση πελατών της Βοντα;

 

Τα πεθερικα μου έχουν ενα πρόγραμμα τηλεφωνιας με απεριοριστα σταθερα και 240' σε κινητα γυρω στα 22€

Πριν δυο μηνες εγινε αιτηση να μπει και ιντερνετ (1€ επιπλεον εβγαινε).

 

Απο τοτε που εγινε η αίτηση (το ιντερνετ δεν ηρθε ακόμα), αφιρέθηκαν τα 240' προς κινητα.

Ηρθε λογαριασμος τον πρηγουμενο μηνα 55€, πηρα τηλ και αφου κατάφερα να συνεννοηθώ με το τζιμάνι εκπρόσωπο, στον επομενο λογαριασμο αφαιρεθηκαν τα επιπλέον.

 

Τωρα ηρθε ο επόμενος. +45€ :dizzy:

Πάλι χρεωθηκαν τα κινητα.

 

Μιλησα με το τσατ, για συστημικο πρόβλημα μου είπαν.

Ζήτησα να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο, "δεν χρειάζεται" μου είπαν.

 

Ζητησα email για να εκθεσω γραπτώς τα παραπονα μου, "θα μου στειλουν αντιγραφο της συνομιλίας μας στο τσατ" μου απαντησαν.

 

Ψαχνω ενα μαιιλ της εξυπηρετησης, να τους ξεχεσω λίγο και μετά φορητότητα.

Εντελώς απαράδεκτοι :rant:

 

Πριν έναν χρόνο σε αυτό είχα στείλει(και είχαν απαντήσει) customercare.gr@vodafone.com

Οτι θα σου τα επιστρέψουν τα χρήματα είναι σίγουρο. Απλά δεν υπάρχει επικοινωνία σοβαρή μεταξύ τηλεφωνικών κέντρων που έχει κανει outsourcing την εξυπηρέτηση(σε πρώτο επίπεδο) η Vodafone, με την ίδια την Vodafone. Σε κάποια θέματα είναι μούσχαροι τελείως.

Link to comment
Share on other sites

Πριν έναν χρόνο σε αυτό είχα στείλει(και είχαν απαντήσει) customercare.gr@vodafone.com

Οτι θα σου τα επιστρέψουν τα χρήματα είναι σίγουρο. Απλά δεν υπάρχει επικοινωνία σοβαρή μεταξύ τηλεφωνικών κέντρων που έχει κανει outsourcing την εξυπηρέτηση(σε πρώτο επίπεδο) η Vodafone, με την ίδια την Vodafone. Σε κάποια θέματα είναι μούσχαροι τελείως.

 

Καλησπέρα και από μένα,

εγώ έχω επικοινωνήσει στο πρόσφατο παρελθόν στο:

support.gr@vodafone.com

 

Θα πρότεινα: βάλε και τα 2.. σαν παραλήπτες του μειλ σου.. δεν έχεις να χάσεις τίποτα!

:D

paniwnioi...ligoi kai kaloi
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Eστειλα και στο support, εστειλα και στο customercare, ηρθε αυτοματοποιημενη απάντηση οτι πλεον απευθυνομαστε μονο στο τσατ :blink:

Αγαπητέ/ή συνδρομητή/τρια,

 

 

 

Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.

 

 

 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στο πλαίσιο της καλύτερης και πιο άμεσης εξυπηρέτησης, η επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email) έχει αντικατασταθεί από την ανανεωμένη υπηρεσία Live Chat.

 

 

 

Μέσω του Live Chat μπορείτε να συνομιλήσετε ζωντανά εύκολα και γρήγορα με έναν εκπρόσωπό μας 24ώρες το 24ωρο.

 

 

 

Για να ξεκινήσετε συνομιλία πατήστε http://www.vodafone.gr/live-chat. Η υπηρεσία Live Chat είναι διαθέσιμη και στο My Vodafone app.

 

 

 

Ευχαριστούμε πολύ,

 

 

 

Ομάδα Εξυπηρέτησης πελατών Vodafone

 

 

Ξαναεστειλα το σεντονι εμπλουτισμένο στο τσατ και περιμενω...

 

Θα επιστρέψουν τα επιπλέον ζητούμενα λένε, αλλά για το πρόβλημα που εξακολουθει, κουβέντα :X

 

Μαλλον θα κανω φορητοτητα

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Eστειλα και στο support, εστειλα και στο customercare, ηρθε αυτοματοποιημενη απάντηση οτι πλεον απευθυνομαστε μονο στο τσατ :blink:

 

 

 

Ξαναεστειλα το σεντονι εμπλουτισμένο στο τσατ και περιμενω...

 

Θα επιστρέψουν τα επιπλέον ζητούμενα λένε, αλλά για το πρόβλημα που εξακολουθει, κουβέντα :X

 

Μαλλον θα κανω φορητοτητα

αν και δεν θα στο συνιστούσα... αλλά άν έχεις απαυδήσει - γιατί έχω βρεθεί στην θέση σου να μην μπορώ να ξεπράσω προβλήματα στον πάροχο ΔΙΚΗΣ ΤΟΥ υπαιτιότητας- κάνε την φορητότητά σου αλλά ΟΧΙ ΠΡΟΣ WIND!!! Όπου αλλού θέλεις!:cool:

paniwnioi...ligoi kai kaloi
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

αν καταλαβα σωστα, αυτη η τιμη ισχυει αν εχεις κ συμβολαιο κινητης σ αυτους..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά πείτε μου τι να κάνω που περιμένω 2μηνες να ενεργοποιηθεί η αναβάθμιση του σταθερού μου ,σε συχνή επικοινωνία που είμαι μαζι τους μου λένε ότι δεν υπάρχει διαθέσιμη θύρα .Τι να κάνω για να το σπρώξω λίγο και να ασχοληθούν με το θέμα μου ;
Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να κάνεις υπομονή ή να συνεχίσεις στο παλιό σου πρόγραμμα.

Αν δεν υπάρχει θύρα το θέμα είναι τεχνικό απαιτεί νέες επενδύσεις στην περιοχή σου και δεν είναι εύκολο να τους πιέσεις.

μια άλλη λύση είναι να πας σε εταιρεία που να διαθέτει θύρες.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά πείτε μου τι να κάνω που περιμένω 2μηνες να ενεργοποιηθεί η αναβάθμιση του σταθερού μου ,σε συχνή επικοινωνία που είμαι μαζι τους μου λένε ότι δεν υπάρχει διαθέσιμη θύρα .Τι να κάνω για να το σπρώξω λίγο και να ασχοληθούν με το θέμα μου ;

 

 

 

Ξεκινησες διαδικασια αναβαθμισης χωρις να υπαρχει διαθεσιμη θυρα ;

Εισαι σιγουρος ;

Μηπως εννοεις οτι εκανες εκδηλωση ενδιαφεροντας και περιμενεις να σου απαντησουν ποτε θα υπαρξει διαθεσιμοτητα ;

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

Ξεκινησες διαδικασια αναβαθμισης χωρις να υπαρχει διαθεσιμη θυρα ;

Εισαι σιγουρος ;

Μηπως εννοεις οτι εκανες εκδηλωση ενδιαφεροντας και περιμενεις να σου απαντησουν ποτε θα υπαρξει διαθεσιμοτητα ;

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

 

Όντος έληγε το πρώτο συμβόλαιο 24αρα γραμμή και ζήτησα εγώ να πάω σε αναβαθμηση και η υπάλληλος είδε ότι υπάρχει διαθεσιμοτητα για 50αρα της είπα προχωρατο το έκανε και από τότε ακόμα περιμενω .

Link to comment
Share on other sites

Όντος έληγε το πρώτο συμβόλαιο 24αρα γραμμή και ζήτησα εγώ να πάω σε αναβαθμηση και η υπάλληλος είδε ότι υπάρχει διαθεσιμοτητα για 50αρα της είπα προχωρατο το έκανε και από τότε ακόμα περιμενω .

 

 

 

Τι να σου πω.

3 γραμμες εχω αναβαθμισει φετος.

Απο 10-20 ημερες εγινε η διαδικασια.

Δεν εχω ξανακουσει περιπτωση να δωσουν το οκ και μετα να λενε οτι δεν υπαρχει διαθεσιμοτητα.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

Όταν ζήτησα την αναβαθμιση γιατί μου την έκαναν και δεν μου είπαν ότι θα σργησει;ευτυχώς δεν ήρθε λογαριασμός.
Link to comment
Share on other sites

Όταν ζήτησα την αναβαθμιση γιατί μου την έκαναν και δεν μου είπαν ότι θα σργησει;ευτυχώς δεν ήρθε λογαριασμός.

 

Γιατί πολύ απλά η γυναίκα από το γραφείο δεν έχει ιδέα από τα τεχνικά θέματα. Βλέπει μέσο του site αν στο νούμερο σου μπορούν να βάλουν vdsl και σου κανει την μεταφορά. Από εκεί και πέρα είναι θέμα δικό μας να τα ακυρώσουμε όλα αμα δεν γίνεται τίποτα. Χαρά στο κουράγιο σου πάντως, εγώ θα τους είχα ξεχεσει και θα ειχα φύγει.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...