Jump to content

Vodafone HOME Internet & Double Play


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τελικά πλήρωσα τον προηγούμενο λογαριασμό μέσω της ιστοσελίδας με κάρτα, και σήμερα βγήκε ο νέος λογαριασμός. Δεν είχε καμιά έκπτωση λόγω πληρωμής με κάρτα.

 

Εδω και 2 χρόνο που πληρώνω με κάρτα απο το My home account εχω έκπτωση 1€η οποία φαίνετε στον επόμενο λογ/μο.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 7,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Εμένα ο λογαριασμός λεει : Άλλες χρεώσεις / πιστώσεις

Έκπτωση από συνδυασμό My Home e-bill + τρόπο εξόφλησης -0,81€ 23 -0,19€ -1,00€

Άρα αν καταλαβαίνω καλά πρέπει να έχεις e-bill και πιστωτική κάρτα για να παίρνεις την έκπτωση του 1 ευρώ.

 

EDIT :

 

Με σταθερό από τη Vodafone, συνδυάζεις και κερδίζεις 1€ έκπτωση.

 

Τώρα, λαμβάνοντας ηλεκτρονικά τον λογαριασμό σου (My Home e-bill) και πληρώνοντας τον με την κάρτα σου από το My home account ή με πάγια εντολή χρέωσης πιστωτικής κάρτας ή τραπεζικού λογαριασμού, κερδίζεις 1€ έκπτωση/ μήνα.

https://myhomeaccount.vodafone.gr/myhol/HolOffers.aspx

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Επειδή μόλις ήρθα στο δίκτυο της σταθερής Vodafone, υπάρχει κάποιος τρόπος να μαθαίνω το υπόλοιπο μου στα λεπτά ομιλίας προς κινητά;

Τελικά κανένας δε ξέρει;

Link to comment
Share on other sites

Τελικά κανένας δε ξέρει;

 

Δυστυχώς δεν υπάρχει. Πριν ένας χρονο είχα ρωτήσει στην, τότε, hol.

 

Για ευνόητους λόγους δε θέλουν να μπορούμε να το ελέγχουμε...

Link to comment
Share on other sites

αυτό είναι από σταθερό ή κινητο? και είναι χωρις χρεωση?

Χωρίς χρέωση είναι. Από σταθερό σίγουρα, νομίζω και από κινητό.

 

Sent from my Passport using Tapatalk

(σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης

Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3

Link to comment
Share on other sites

Επαναφέρω μια απορία αλλά παρακαλώ επιχειρήματα για να βγάλω μια λύση... Δύο μήνες απομένουν μέχρι να τελειώσει το συμβόλαιο (40 ευρώ σύνολο και οι δύο), μετακόμισα σε περιοχή που δεν έχει κάλυψη η Hol (υπάρχει γραμμή οτε αλλά δεν έχει δίκτυο η hol για να κάνω μεταφορά-φορητότητα της σύνδεσής μου) και η HOL μου λέει οτι είτε περιμένω μέχρι να τελειώσει το συμβόλαιο, έιτε κάνω κατάργηση της γραμμής και πληρώνω το 70 ευρώ. Από την άλλη εγώ τους αναφέρω οτι πολύ ωραία θέλω να συνεχιστέι η συνεργασία μας στον άλλον αριθμό αλλά δεν είναι υπαιτιοτητά μου που δεν έχετε εκεί καθόλου υπηρεσίες, άρα δεν είμαι εγώ υπεύθυνος για την αναγκαστική διακοπή που πρέπει να κάνω. Επομένως διακοπή συμβολαίου, κατάργηση αριθμού(δεν με ενδιαφέρει) χωρίς να πληρώσω εγώ τα 70 Ευρώ. Και εκεί διαφωνούμε.... Απόψεις, επιχειρήματα, γνώμες, γεγονότα όλα αποδεκτά για να βγάλω μια άκρη αναίμακτα. Ευχαριστώ πολύ
Link to comment
Share on other sites

Επαναφέρω μια απορία αλλά παρακαλώ επιχειρήματα για να βγάλω μια λύση... Δύο μήνες απομένουν μέχρι να τελειώσει το συμβόλαιο (40 ευρώ σύνολο και οι δύο), μετακόμισα σε περιοχή που δεν έχει κάλυψη η Hol (υπάρχει γραμμή οτε αλλά δεν έχει δίκτυο η hol για να κάνω μεταφορά-φορητότητα της σύνδεσής μου) και η HOL μου λέει οτι είτε περιμένω μέχρι να τελειώσει το συμβόλαιο, έιτε κάνω κατάργηση της γραμμής και πληρώνω το 70 ευρώ. Από την άλλη εγώ τους αναφέρω οτι πολύ ωραία θέλω να συνεχιστέι η συνεργασία μας στον άλλον αριθμό αλλά δεν είναι υπαιτιοτητά μου που δεν έχετε εκεί καθόλου υπηρεσίες, άρα δεν είμαι εγώ υπεύθυνος για την αναγκαστική διακοπή που πρέπει να κάνω. Επομένως διακοπή συμβολαίου, κατάργηση αριθμού(δεν με ενδιαφέρει) χωρίς να πληρώσω εγώ τα 70 Ευρώ. Και εκεί διαφωνούμε.... Απόψεις, επιχειρήματα, γνώμες, γεγονότα όλα αποδεκτά για να βγάλω μια άκρη αναίμακτα. Ευχαριστώ πολύ

 

Συνοπτικά, αν το σπάσεις τώρα πληρώνεις 70 αν το αφήσεις να λήξει πληρώνεις 40. Αν το σπάσεις τώρα και πας να διεκδικήσεις τα 70 νομίζω θα χάσεις σε χρόνο (ή και χρήμα) περισσότερα από τα 40 που θα πλήρωνες στην αρχική και τελειωτική φάση.

 

Επί της ουσίας νομίζω οτι η συγκεκριμένη σύμβαση για την οποία σε δεσμεύει το 70άρι αφορά την παροχή υπηρεσιών στην συγκεκριμένη περιοχή στην οποία υπάρχει διαθεσιμότητα, από την οποία φεύγεις εσύ κατ επιλογή σου (όχι λόγω ανωτέρας βίας π.χ. σεισμό ή φωτιά), άρα νομίζω δεν στέκει το επιχείρημα που θέτεις. Πες οτι έφευγες εξωτερικό, θα είχες την ίδια απαίτηση να μην πληρώσεις επειδή δεν έχει διαθεσιμότητα εκει που πας;

Link to comment
Share on other sites

Συνοπτικά, αν το σπάσεις τώρα πληρώνεις 70 αν το αφήσεις να λήξει πληρώνεις 40. Αν το σπάσεις τώρα και πας να διεκδικήσεις τα 70 νομίζω θα χάσεις σε χρόνο (ή και χρήμα) περισσότερα από τα 40 που θα πλήρωνες στην αρχική και τελειωτική φάση.

 

Επί της ουσίας νομίζω οτι η συγκεκριμένη σύμβαση για την οποία σε δεσμεύει το 70άρι αφορά την παροχή υπηρεσιών στην συγκεκριμένη περιοχή στην οποία υπάρχει διαθεσιμότητα, από την οποία φεύγεις εσύ κατ επιλογή σου (όχι λόγω ανωτέρας βίας π.χ. σεισμό ή φωτιά), άρα νομίζω δεν στέκει το επιχείρημα που θέτεις. Πες οτι έφευγες εξωτερικό, θα είχες την ίδια απαίτηση να μην πληρώσεις επειδή δεν έχει διαθεσιμότητα εκει που πας;

 

Κοίτα, δεν είμαι παράλογος για το επιχείρημα με το εξωτερικό εκεί θα πλήρωνα και όλα καλα. Εκεί που κολλάω και θέλω γνώμες, είναι το γεγονός οτι σε υφιστάμενη γραμμή θέλω να μεταφέρω τις υπηρεσίες που έχω και δεν διαθέτουν. Το επιχείρημα σου για την παροχή υπηρεσιών στην συγκεκριμένη διευθυνση είναι οκ.

 

P.S: Στην αίτηση μεταφοράς γράφει και αυτό ". Έχω ενημερωθεί και αποδέχομαι ότι σε περίπτωση που δεν καταστεί εφικτή η μεταφορά της υπηρεσίας που λαμβάνω στη νέα διεύθυνη, για οποιονδήποτε λόγο, η εν λόγω υπηρεσία θα καταργηθεί

στην παρούσα (παλαιά) διεύθυνση, τη δηλωθείσα ημερομηνία κατάργησης. Ως εκ τούτου και για το λόγο αυτόν υπέχω υποχρέωση να υποβάλλω, χωρίς υπαίτια καθυστέρηση, είτε αίτηση φορητότητας

του αριθμού μου σε άλλο πάροχο είτε αίτηση διακοπής της υπηρεσίας με παράλληλη απώλεια του αριθμού μου."

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, δεν είμαι παράλογος για το επιχείρημα με το εξωτερικό εκεί θα πλήρωνα και όλα καλα. Εκεί που κολλάω και θέλω γνώμες, είναι το γεγονός οτι σε υφιστάμενη γραμμή θέλω να μεταφέρω τις υπηρεσίες που έχω και δεν διαθέτουν. Το επιχείρημα σου για την παροχή υπηρεσιών στην συγκεκριμένη διευθυνση είναι οκ.

 

P.S: Στην αίτηση μεταφοράς γράφει και αυτό ". Έχω ενημερωθεί και αποδέχομαι ότι σε περίπτωση που δεν καταστεί εφικτή η μεταφορά της υπηρεσίας που λαμβάνω στη νέα διεύθυνη, για οποιονδήποτε λόγο, η εν λόγω υπηρεσία θα καταργηθεί

στην παρούσα (παλαιά) διεύθυνση, τη δηλωθείσα ημερομηνία κατάργησης. Ως εκ τούτου και για το λόγο αυτόν υπέχω υποχρέωση να υποβάλλω, χωρίς υπαίτια καθυστέρηση, είτε αίτηση φορητότητας

του αριθμού μου σε άλλο πάροχο είτε αίτηση διακοπής της υπηρεσίας με παράλληλη απώλεια του αριθμού μου."

 

Η εικόνα που έχω εγώ είναι ότι σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας δεν οφείλεις να πληρώσεις τίποτα για πρόωρη διακοπή. Εσύ απλά κάνεις την αίτηση μεταφοράς και εφόσον ο πάροχος σου απαντήσει αρνητικά κάνεις φορητότητα. Αυτό λέει άλλωστε και η σημείωση που παραθέτεις.

Ακόμη και να σου χρεώσουν κάτι, δεν χάνεις τίποτα να το αφήσεις απλήρωτο και να στείλεις καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή και την ΕΕΤΤ για να διαγράψουν την οφειλή. Προσωπικά αυτό θα έκανα.

Link to comment
Share on other sites

Επαναφέρω μια απορία αλλά παρακαλώ επιχειρήματα για να βγάλω μια λύση... Δύο μήνες απομένουν μέχρι να τελειώσει το συμβόλαιο (40 ευρώ σύνολο και οι δύο), μετακόμισα σε περιοχή που δεν έχει κάλυψη η Hol (υπάρχει γραμμή οτε αλλά δεν έχει δίκτυο η hol για να κάνω μεταφορά-φορητότητα της σύνδεσής μου) και η HOL μου λέει οτι είτε περιμένω μέχρι να τελειώσει το συμβόλαιο, έιτε κάνω κατάργηση της γραμμής και πληρώνω το 70 ευρώ. Από την άλλη εγώ τους αναφέρω οτι πολύ ωραία θέλω να συνεχιστέι η συνεργασία μας στον άλλον αριθμό αλλά δεν είναι υπαιτιοτητά μου που δεν έχετε εκεί καθόλου υπηρεσίες, άρα δεν είμαι εγώ υπεύθυνος για την αναγκαστική διακοπή που πρέπει να κάνω. Επομένως διακοπή συμβολαίου, κατάργηση αριθμού(δεν με ενδιαφέρει) χωρίς να πληρώσω εγώ τα 70 Ευρώ. Και εκεί διαφωνούμε.... Απόψεις, επιχειρήματα, γνώμες, γεγονότα όλα αποδεκτά για να βγάλω μια άκρη αναίμακτα. Ευχαριστώ πολύ

 

Εννοείται οτι αφού η διακοπή γίνεται δίχως δική σου υπαιτιότητα, δεν οφείλεις να πληρώσεις τα 70€.

Αφού δε σε ενδιαφέρει η κατάργηση του αριθμού, μην τους δώσεις μία. Έλεος πια!

Link to comment
Share on other sites

Αυτό λέει άλλωστε και η σημείωση που παραθέτεις.

 

Το αντίθετο λέει η σημείωση, οτι αν δεν είναι δυνατή η μεταφορά αποδέχεται ο συνδρομητής οτι θα γίνει αποσύνδεση στην παρούσα του διεύθυνση (και όχι π.χ. στην νέα) και άρα θα είναι υπόλογος για το τέλος αποσύνδεσης. Εγώ λοιπόν έχω την αίσθηση οτι για να υπάρχει τέτοια σημείωση το θέμα έχει προκύψει ξανά και θα είναι απόλυτα καλυμένοι αν ο συνδρομητής υπογράψει τον όρο αυτό - αν δεν τον υπογράψει σημαίνει οτι διατηρεί την διεύθυνση που έχει.

 

Και επειδή γράφονται πράγματα που δεν ισχύουν και μπερδεύουν όσους φίλους δεν γνωρίζουν, η αλλαγή διεύθυνσης είναι ξεκάθαρα υπαιτιότητα του συνδρομητή, η σύμβαση υπογράφηκε για παροχή υπηρεσιών στην υφιστάμενη διεύθυνση και όχι απανταχού στην Ελληνική επικράτεια. Η τηλεφωνία των παρόχων πλην του ΟΤΕ δεν ορίζεται ως καθολική υπηρεσία, συνεπώς δεν είναι υποχρεωτική η κάλυψη παντού. Επιπλέον, το να κάνει φορητότητα ένας συνδρομητής δεν σημαίνει οτι δεν συνεχίζει να χρωστάει το τέλος αποσύνδεσης στην προηγούμενη εταιρία του, η οποία - μέσω εισπρακτικής - μπορεί να εκδόσει διαταγή πληρωμής (προφανώς θα πρέπει τα χρωστουμενα να ξεπεράσουν τα 150 για να τους βγουν τα έξοδα).

 

Η μόνη πιθανότητα να διεκδικήσει κάτι ο φίλος είναι αν έκανε αίτηση νέας σύνδεσης στη νέα διεύθυνση (υπό άλλο όνομα προφανώς) και του την έκανε δεκτή ενώ ταυτόχρονα δεν έκανε δεκτή την αίτηση μεταφοράς, περίπτωση δηλαδή να του λένε ψευδώς οτι δεν υπάρχει κάλυψη στη νέα διεύθυνση για να εισπράξουν τα 70.

 

Σε κάθε περίπτωση ξαναλέω, το προτιμότερο και αμεσότερο κατά τη γνώμη μου είναι να το αφήσει να λήξει με τα 2Χ20= 40 ευρώ για τα πάγια.

Link to comment
Share on other sites

Έχω μεταφέρει σταθερό και κινητό στην Vodafone. Σταθερό έχω το πακέτο με τα 23 ευρώ που έχει απεριόριστα σταθερά και 5 ώρες προς κινητά (που έγινε 18 ευρώ λόγω συνδυαστικής προσφοράς με κινητό). Στο κινητό έχω πρόγραμμα με 400 λεπτά. Έχω φτιάξει my account και για το σταθερό και για το κινητό. Όσον αφορά το κινητό, μπορώ να μπω ανα πάσα στιγμή my account του κινητού και μπορώ να δω πόσος χρόνος ομιλίας μου έχει απομείνει, σε πραγματικό χρόνο. Στο σταθερό που μπορώ να δω πόσο χρόνος ομιλίας μου έχει μείνει για το προς κινητά; Αυτή την στιγμή δεν έχω βρει κάτι και πρέπει να περιμένω να εκδοθεί ο λογαριασμός για να δω πόσο κατανάλωσα, κάτι το οποίο φυσικά είναι δώρο άδωρο εφόσον έτσι δεν υπάρχει κάποιος έλεγχος. Edited by gokuthelegend
i8vv46-6.png
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς στο σταθερό δεν μπορείς να δεις το υπόλοιπο σου ,παρά μόνο όταν βγει ο λογαριασμός΄.
Link to comment
Share on other sites

Σκέφτομαι και γω μια τέτοια μεταφορά κινητού και σταθερού και σε επικοινωνία μου με τη Vodafone μου είπαν ότι η μέγιστη ταχύτητα που μπορώ να έχω είναι 12500mbps.Τωρα με τη Forthnet πιάνω σταθερά 5-6.Επειδη δεν έχω πολλές γνώσες, αυτό το 12500mbps θα το έχω όντως η δεν πιάνεις ποτέ το μέγιστο?
Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πως το όριο το θέτει η απόσταση του σπιτιού από το ΑΚ. Από εκεί και έπειτα έχω δει μικροδιαφορές ανάλογα με τις ρυθμίσεις του εκάστοτε παρόχου, αλλά όχι τόσο μεγάλες. Π.χ. στο εξοχικό που είχα HOL, σε αρκετά μεγάλη απόσταση από το κέντρο, με το δικό τους router έπιανα 2,5mbps. Αν θυμάμαι καλά όταν συγχρόνιζε με αυτό, το snr ήταν κλειδωμένο στο 6. Χρησιμοποιώντας ένα router από connex που υπήρχε από παλιότερα, από τα 6 το snr πήγαινε στα 9, και η ταχύτητα στα 3,5 με 4mbps, και είχε διαφορά. Αλλά όχι διπλάσια. Ίσως οι τεχνικοί του παρόχου κάνουν μια εκτίμηση με βάση την τοποθεσία, αλλά αν μπει στην εξίσωση και η καλωδίωση του κτιρίου να είναι κάπως χειρότερα. Εκεί που θα δεις διαφορά μεγάλη, είναι μόνο με vdsl. Αν υποστηρίζεται στην περιοχή σου.
Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πως το όριο το θέτει η απόσταση του σπιτιού από το ΑΚ. Από εκεί και έπειτα έχω δει μικροδιαφορές ανάλογα με τις ρυθμίσεις του εκάστοτε παρόχου, αλλά όχι τόσο μεγάλες. Π.χ. στο εξοχικό που είχα HOL, σε αρκετά μεγάλη απόσταση από το κέντρο, με το δικό τους router έπιανα 2,5mbps. Αν θυμάμαι καλά όταν συγχρόνιζε με αυτό, το snr ήταν κλειδωμένο στο 6. Χρησιμοποιώντας ένα router από connex που υπήρχε από παλιότερα, από τα 6 το snr πήγαινε στα 9, και η ταχύτητα στα 3,5 με 4mbps, και είχε διαφορά. Αλλά όχι διπλάσια. Ίσως οι τεχνικοί του παρόχου κάνουν μια εκτίμηση με βάση την τοποθεσία, αλλά αν μπει στην εξίσωση και η καλωδίωση του κτιρίου να είναι κάπως χειρότερα. Εκεί που θα δεις διαφορά μεγάλη, είναι μόνο με vdsl. Αν υποστηρίζεται στην περιοχή σου.

Σ ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση...Οτι καλύτερο από 5mbps που έχω τώρα,είναι καλοδεχουμενο!Όσο για το Vdsl όχι,στην περιοχή μου δεν έχουμε

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!Πλεον η vodafone δε δίνει δωρεάν το ρούτερ για το vdsl αλλά το πουλάει 40 ευρώ??https://statheri.vodafone.gr/service...me-double-play

Δείτε στον τιμοκατάλογο!

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

Θέλει φτιάξιμο το link σου γιατί δεν οδηγεί στον τιμοκατάλογο.

https://statheri.vodafone.gr/sites/default/files/gr/holservices/files/pricelistvodafonehome.pdf

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

Το είδα. Χρεώνει 20€ το ADSL router και 50€ το VDSL.

Από ότι θυμάμαι, όσο ήταν HOL(και από ADSL σύνδεση που είχα κάνει προ 3ετίας), σου έδινε μεν ρούτερ δωρεάν αλλά έλεγε ότι ήταν με χρησιδάνειο, δηλαδή μπορούσε αν διακόψεις να το ζητήσει πίσω. Θα ρωτήσω και ένα φίλο που έχει βάλει VDSL πριν κανένα χρόνο να δω τι είχε γίνει στην περίπτωσή του.

Link to comment
Share on other sites

Το είδα. Χρεώνει 20€ το ADSL router και 50€ το VDSL.

Από ότι θυμάμαι, όσο ήταν HOL(και από ADSL σύνδεση που είχα κάνει προ 3ετίας), σου έδινε μεν ρούτερ δωρεάν αλλά έλεγε ότι ήταν με χρησιδάνειο, δηλαδή μπορούσε αν διακόψεις να το ζητήσει πίσω. Θα ρωτήσω και ένα φίλο που έχει βάλει VDSL πριν κανένα χρόνο να δω τι είχε γίνει στην περίπτωσή του.

Πρόσφατα που κοίταγα το έδινε δωρεάν.....

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Τελικά πλήρωσα τον προηγούμενο λογαριασμό μέσω της ιστοσελίδας με κάρτα, και σήμερα βγήκε ο νέος λογαριασμός. Δεν είχε καμιά έκπτωση λόγω πληρωμής με κάρτα.

 

Για δύο χρόνια ξέχασαν 2 φορές για να κάνουν μια έκπτωση 1 ευρώ. Έπρεπε να τους υπενθυμίσω. Έτσι, αφήστε τους να γνωρίζουν.

#DONBASS #DONETSK
Link to comment
Share on other sites

Για δύο χρόνια ξέχασαν 2 φορές για να κάνουν μια έκπτωση 1 ευρώ. Έπρεπε να τους υπενθυμίσω. Έτσι, αφήστε τους να γνωρίζουν.

 

Και σε εμένα τι ίδιο έγινε...

 

Όσοι το πάρουν είδηση!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...