Jump to content

gokuthelegend

Members
  • Δημοσιεύσεις

    319
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

1 Follower

About gokuthelegend

  • Ημ. Γέννησης 10/05/1986

Συσκευή

  • Συσκευή
    Xiaomi Redmi 7

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

Περιοχή

  • Περιοχή
    Edenoi

Φύλο

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατοι Επισκέπτες

11.687 profile views

gokuthelegend's Achievements

  1. Διαπίστωσα ότι η ελάχιστη ανανέωση σε What's Up αλλά και σε Frog ανέβηκε στα 13 ευρώ. Πότε έγινε αυτό; Τελευταία ανανέωση έκανα πριν 2 εβδομάδες περίπου στο What's Up και ήταν στα 12 ευρώ, και πριν 1 περίπου μήνα στο Frog το οποίο ήταν στα 10 ευρώ.
  2. Τώρα είμαι στο 3ο συμβόλαιο, δηλαδή στην 2η ανανέωση. Είχα κάνει το αρχικό συμβόλαιο για 2 χρόνια, έκανα την 1η ανανέωση για άλλα 2 χρόνια, και έκανα και 2η ανανέωση για άλλα 2 χρόνια. Δηλαδή κλείνω 6 χρόνια. Στην 1η ανανέωση μου έκαναν την προσφορά. Στην 2η ανανέωση συνέχισε η ίδια προσφορά, δεν άλλαξε κάτι. Και φαντάζομαι ότι θα συνεχίσει η ίδια προσφορά αν ανανεώσω πάλι. Για τις κλήσεις προς εξωτερικό έλεγα μήπως υπήρχε κάποια σελίδα στο ίντερνετ που να αναφέρει αναλυτικά. Ευχαριστώ πάντως για την απάντηση.
  3. Διαθέτω Vodafone σταθερή με adsl. Τέλη Ιανουαρίου κλείνω 6 χρόνια. Τότε, πριν 6 χρόνια περίπου, είχα πάρει το πρόγραμμα του οποίου έχω ανεβάσει το screenshot. Η μόνη διαφορά αν θυμάμαι καλά είναι ότι τότε ήταν στα 27 ευρώ περίπου και όχι στα 22.40 που είναι τώρα. Είχα κάνει συμβόλαιο για 2 χρόνια. Τώρα είμαι στο 3ο συμβόλαιο (1-2 χρόνια ήταν το 1ο, 3-4 χρόνια ήταν το 2ο και τώρα είμαι στα έτη 5-6 που είναι το 3ο συμβόλαιο). Όταν έκανα ανανέωση στο 2ο συμβόλαιο μου έκαναν μια ελαφρώς καλύτερη προσφορά την οποία και δέχτηκα. Ποιο συγκεκριμένα μου μείωσαν το πάγιο στα 22.70 (πλήρωνα 21.70 λόγω e-bill, αλλά επανήλθε στα 22.70 λόγω ότι τελικώς κατάργησαν την έκπτωση) από τα 27 ευρώ, και επίσης μου έδωσαν 360 λεπτά προς κινητά αντί για 300 που ήταν αρχικώς. Επίσης τα 360 λεπτά αφορούν και κλήσεις προς εξωτερικό. Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι το εξής, το συγκεκριμένο πρόγραμμα δεν το βρίσκω στην σελίδα τους (μάλλον ήταν προσφορά για μας για να ανανεώσουμε) και δεν μπορώ να βρω πουθενά ποιες χώρες του εξωτερικού αφορούν τα 360 λεπτά. Έχω το συμβόλαιο σε ηλεκτρονική μορφή (είχα κάνει ανανέωση μέσω ίντερνετ), αναφέρει όλες τις παροχές, συν τα 360 λεπτά προς κινητά και εξωτερικό, αλλά δεν αναφέρει ποιες χώρες αφορούν τα λεπτά προς εξωτερικό. Έχει κανείς υπόψη ποιες χώρες είναι; Βασικά ένας γείτονας έχει το ίδιο πρόγραμμα και του έκαναν ακριβώς την ίδια προσφορά. Η γυναίκα του είναι από την Αλβανία και θέλουμε να δούμε αν συμπεριλαμβάνονται κλήσεις προς Αλβανία. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  4. Δεν ξέρω πόσο καιρό υπάρχει το συγκεκριμένο πακέτο, αλλά διαπίστωσα χθες ότι το What's Up προσφέρει ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ DATA με την εβδομάδα, κόστους 6,5 ευρώ. Διάβασα τις σημειώσεις που έχει από κάτω και δεν αναφέρει κάποιον περιορισμό στο πόσα τέτοια πακέτα μπορούμε να ενεργοποιήσουμε μέσα στον μήνα, αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να το ενεργοποιήσουμε 4 φορές (στην ουσία για 4 εβδομάδες) μέσα στον μήνα; Μπορεί να μου το επιβεβαιώσει κάποιος; Αν ισχύει στην ουσία έχουμε απεριόριστα δεδομένα για 28 μέρες με 28,60 ευρώ (6,50 * 4 εβδομάδες + 10% φόρος κινητής) αν εξαιρέσουμε φυσικά τις κατά περιόδους προσφορές που βγάζει με 10.90 ευρώ απεριόριστα για 1 μήνα. Αν ισχύει, θα μπορούσε κάποιος που έχει γραμμή ADSL/VDSL μόνο για το ίντερνετ να τη καταργήσει εντελώς, ή αν δεν υπάρχει διαθεσιμότητα DSL εκεί που μένει, και να πάρει ένα κινητό με δυνατότητα hotspot ή ένα 4G/5G router και να μπαίνει από εκεί. Βολεύει κιόλας διότι δεν σε δεσμεύει για όλο τον μήνα, καθώς ενεργοποιείς πακέτο για 1 εβδομάδα, και στο τέλος της εβδομάδας αν δεν το χρειάζεσαι άλλο τότε δεν ενεργοποιείς άλλο πακέτο μέχρι να χρειαστείς πάλι.
  5. Εγώ το πρώτο κινητό που είχα πάρει, βασικά μου το είχαν δώσει, ήταν ένα Nokia 5110. Δεν θυμάμαι ακριβώς έτος, αλλά λογικά ήταν περίπου το 1998-1999, τότε που κυκλοφόρησε. Ήταν όταν άρχισαν να παίρνουν τα πάνω τους οι συνδέσεις κινητής με συμβόλαιο και έδιναν δωρεάν κινητά με συμβόλαια 1 ή 2 ετών. Τη συγκεκριμένη συσκευή την είχε πάρει ο πατέρας μου την οποία λογικά την διάλεξε, ή του την έδωσαν, στην τύχη. Μετά από 1 έτος έκανε ανανέωση συμβολαίου, του έδωσαν άλλη συσκευή (μια Siemens αν θυμάμαι καλά αλλά δεν θυμάμαι ακριβές μοντέλο) και το Nokia το έδωσε σε μένα. Ήμουν 14-15 χρονών τότε.
  6. Χμ, οκ. Αν είναι θα το κάνω κάπως έτσι. Η προσφορά ξεκινάει Δευτέρα και πάει μέχρι Κυριακή. Η επόμενη προσφορά είναι μετά από 1 εβδομάδα ή μετά από 2 εβδομάδες; Δηλαδή πάει 1 εβδομάδα με προσφορά - 1 εβδομάδα χωρίς προσφορά ή 1 εβδομάδα με προσφορά - 2 εβδομάδες χωρίς προσφορά;
  7. Το θέμα είναι ότι για 1 με 1.5 μήνα περίπου δεν θα βρίσκομαι μαζί με τους γονείς μου καθώς θα μετακομίσουν προσωρινώς σε άλλη πόλη για κάποιους λόγους, οπότε ακόμη και αν βάζω υπενθύμιση δεν θα τους έχω δίπλα μου για να μπορώ να ενεργοποιώ πάλι την εφαρμογή. Στο My Cosmote δεν δείχνει την ημερομηνία λήξης της προσφοράς, συνήθως την ενεργοποιώ προς το τέλος για να παίρνουν μεγαλύτερη παράταση τα λεπτά ομιλίας, αλλά αν δεν ξέρω την ακριβή ημερομηνία τότε ενδεχομένως να χάνω την προσφορά. Τέλος πάντων, θα δω πως θα το διαχειριστώ. Αυτό ισχύει εδώ και πολύ καιρό, ίσως και χρόνια, και είναι γενικώς γνωστό για τις προμήθειες των περιπτέρων.
  8. Ευχαριστώ για την απάντηση. Βασικά δεν το ανάφερα ευθέως, αλλά ανάφερα ότι έχω χρησιμοποιήσει και την εφαρμογή Cosmote, στην οποία τεχνικώς συνδέεσαι με Cosmote ID. Το θέμα είναι ότι δεν εμφανίζει τις προσφορές. Για παράδειγμα τώρα τρέχει προσφορά 60 + 60 λεπτά ομιλίας με 3.02 ευρώ που ισχύει μέχρι 21 Μαϊου. Αυτή η προσφορά δεν εμφανίζεται στο My Cosmote και αν δεν το έβλεπα από την εφαρμογή Frog θα την έχανα.
  9. Χαιρετώ την παρέα. Και οι 2 γονείς μου έχουν αριθμούς Frog. Σαν ηλικιωμένοι που είναι έχουν χαζά τηλέφωνα, και τα διαχειρίζομαι εγώ από την εφαρμογή που έχω εγκαταστήσει στο δικό μου κινητό (για ανανέωση χρόνου ομιλίας και αγορά πακέτων). Το θέμα είναι ότι η εφαρμογή Frog τουλάχιστον 1 φορά τον μήνα, ίσως και ποιο συχνά, μου ζητάει να κάνει πάλι ταυτοποίηση εξαρχής με αποστολή κωδικού μιας χρήσης στα κινητά των γονέων μου, και αν δεν γίνει ταυτοποίηση τότε χάνει όλες τις πληροφορίες με αποτέλεσμα να μην έχω πρόσβαση ώστε να μπορώ να κάνω ανανέωση χρόνου ομιλίας ή να ενεργοποιήσω πακέτα. Επίσης, έχω εγκαταστήσει και την εφαρμογή Cosmote και μπαίνω και από εκεί, και φαίνεται να κρατάει ποιο μόνιμα τα στοιχεία (βασικά την έχω τουλάχιστον 1 εξάμηνο και εκτός από την αρχική ταυτοποίηση δεν μου ζήτησε πάλι ταυτοποίηση όλο αυτό το χρονικό διάστημα). Το θέμα όμως με την εφαρμογή της Cosmote δεν εμφανίζει τις διάφορες προσφορές του Frog. Έχει κανείς κάτι υπόψη για ποιο μόνιμη λύση σχετικά με την εφαρμογή Frog;
  10. Και εγώ έτσι κάνω. Λέω ότι ότι είμαι ο πατέρας μου στα τηλέφωνα. Αλλά κάποιες στιγμές λένε ότι χρειάζεται να μας καλέσουν οι ίδιοι, και καλούν στο κινητό του πατέρα μου απευθείας γιατί αυτό είχαμε δηλώσει στα στοιχεία επικοινωνίας, και αν δεν είμαι παρόν την ώρα της κλήσης προφανώς δεν μπορώ να απαντήσω εγώ. Ακόμη και στο σταθερό να καλέσουν, αν δεν είμαι παρόν την ώρα της κλήσης δεν μπορώ να απαντήσω.
  11. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Ειδικά η πρόταση του @EllinikoNisi φαίνεται πολύ απλή. Κάποια στιγμή θα το προχωρήσω και θα ενημερώσω για το πως πήγε.
  12. Χαιρετώ την παρέα. Καταρχήν να σας ενημερώσω ότι για το ερώτημα που θα θέσω, σκοπεύω να ρωτήσω και την Vodafone αλλά επειδή δεν βγάζω άκρη από το τηλέφωνο, και μένω σε χωριό (πρέπει να ταξιδέψω σε άλλη πόλη για να βρω κατάστημα), θα ήθελα να είμαι κάπως προετοιμασμένος. Έχουμε σταθερό τηλέφωνο + ίντερνετ στη Vodafone και το πρόβλημά μου είναι το εξής. Διαμένω στο σπίτι με τους γονείς μου και το τηλέφωνο το έχουμε στο όνομα του πατέρα μου. Δυστυχώς ο πατέρας μου πέρασε από μια εγχείρηση και ένα μίνι εγκεφαλικό. Είναι σχετικά καλά τώρα, αλλά η επικοινωνία μαζί του είναι ελαφρώς δύσκολη. Πρόσφατα προέκυψε ένα πρόβλημα στην γραμμή, το οποίο ακόμη με παιδεύει, και δυσκολεύτηκα να συνεννοηθώ με το τηλεφωνικό κέντρο και τους τεχνικούς, καθώς καλούσαν συνεχώς στο κινητό του πατέρα μου ο οποίος όπως είπα δεν μπορούσε να μιλήσει. Και εκτός του ότι τον ενοχλούσαν, τον έπαιρναν και στιγμές που δεν ήμουν στο σπίτι οπότε δεν μπορούσα να προλάβω τις κλήσεις για να απαντήσω εγώ. Και θα ήθελα να ρωτήσω. Υπάρχει τρόπος να γυρίσω τα στοιχεία του λογαριασμού στο όνομά μου; Και αν ναι, με ποιον τρόπο; Θα πρέπει να πάω μαζί με τον πατέρα μου, ή μπορούμε να βγάλουμε μια υπεύθυνη δήλωση και να πάω μόνος μου για να μην τον ταλαιπωρώ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  13. Δηλαδή να κάνει ο πατέρας μου εξουσιοδότηση σε μένα και να πάω σε κάποιο κατάστημα; Δεν νομίζω ότι θα μπορέσουμε να βγάλουμε άκρη σε κατάστημα γιατί βασικά είχαμε πάει παλιότερα και μας είχαν πει ότι δεν γίνεται φορητότητα σε frog και προσπαθούσαν να μας πλασάρουν προγράμματα συμβολαίου. Υποθέτω ότι ενδεχομένως να έχει πέσει εντολή από τα κεντρικά να προωθούν κυρίως συμβόλαια ή από την άλλη να προσπαθούν οι πωλητές να προωθήσουν μόνο συμβόλαια για να κερδίζουν προμήθειες. Προσωπικά θεωρώ χάσιμο χρόνου να πάω σε κατάστημα. θα περιμένουμε 1-2 εβδομάδες, ίσως και λόγω ότι πλησιάζει 15αυγουστος να έχουν πάρει πολλοί υπάλληλοι άδειες και να να καθυστερούν οι αιτήσεις, αλλά αν δεν προχωρήσει τότε μάλλον θα δοκιμάσουμε και αυτό, δηλαδή να κάνουμε αίτηση φορητότητας σε what's up. Και να χάσουμε τα δώρα δεν μας πειράζει και ιδιαίτερα, ο πατέρας μου μιλάει κυριολεκτικά ελάχιστα στο κινητό που δεν πρόκειται να χαλάει ούτε τα κανονικά πακέτα, να σου δώσω να καταλάβεις, είχε αγοράσει ένα πακέτο 2 ωρών ομιλίας πριν 1 μήνα ακριβώς, και αυτή την στιγμή του έχουν περισσέψει 1 ώρα και 40 λεπτά ομιλίας, δηλαδή όλο τον μήνα έχει μιλήσει μόνο 20 λεπτά.
  14. Μένουμε σε χωριό και θέλουμε να κάνουμε φορητότητα στο νούμερο του πατέρα μου ο οποίος είναι ηλικιωμένος και έχει κάνει εγχείρηση, και δεν θέλω να τον κουβαλάω άσκοπα. Επίσης μια άλλη φορά που είχαμε πάει παλιότερα μας είχαν πει ότι δήθεν δεν γίνεται και προσπαθούσαν να μας πλασάρουν συμβόλαιο οι πωλητές, και δεν μπορέσαμε να βγάλουμε άκρη.
  15. Έκανα αίτηση φορητότητας στο παραπάνω λινκ από την Κυριακή που μας πέρασε. Τετάρτη σήμερα και μέχρι αυτή την ώρα που γράφω αυτό το μήνυμα δεν μας έχουν ενημερώσει για κάτι, ξέρει κανείς πόσο χρόνο πρέπει να περιμένω; Επιφυλάσσομαι μήπως μας ειδοποιήσουν μέχρι το βράδυ, αλλά είμαστε ήδη στην 3η μέρα χωρίς καμιά ενημέρωση. Που ακριβώς; Να δω μήπως είναι διαφορετική φόρμα από την προηγούμενη. Τέρμα κάτω στην σελίδα έχει επιλογή που λέει "Έλα στην καρτοκινητή Frog", όταν το πατάω ανοίγει μια νέα σελίδα με πληροφορίες αλλά δεν έχει πουθενά κάποια φόρμα, ούτε για φορητότητα ούτε για νέο αριθμό.
×
×
  • Create New...