thanos1989 Δημ. February 4, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 4, 2020 Πρωτα απ´ολα ειμαι πελατης τους σταθερής 5ετια.. με αφορμή τις «χαζομάρες» που κανει το δικτυο της βοντα τελευταια, τους κάλεσα κ ζητησα προσφορα , ανάλογη της τιμής που δινω τωρα! Αν μου λέγανε 30+€ δεν θα το συζήταγα καν.. try it φιλε! Sent from my iPhone using Tapatalk Οκ θα το κάνω μια και βλέπουμε αν και εγώ 1 χρόνο έχω στην Vodafone.... δεν τους κόβω τόσο γενναιόδωρος χαχα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pantierakos Δημ. February 4, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 4, 2020 Καλησπερα σε ολη την παρεα, μοκις αποδέχτηκα αναβαθμιση απο 24αρα+300 κινητα, σε οπτική ίνα , 50αρα + 6ωρες κινητα (η σταθερά εξωτερικού)..νομιζω καλη τιμη. Έδινα 16.5€ κ παω στα 23.3€ (Κ στις 2 περιπτώσεις εχει υπολογιστεί η εκπτωση 1€ επειδη πληρώνω ηλεκτρονικά!) Α! Χωρις εξοδα μετατροπής σε vdsl etc Εσεις ποσο δίνετε; Sent from my iPhone using Tapatalk Εγώ προσωπικά έχω FIBER 100, 360' προς κινητά και διεθνή σταθερά, απεριόριστα σταθερά Ελλάδας + Vodafone Tv μαζί με NOVA στα 25€ τελική. Βέβαια μετά από πολύ προσπάθεια. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
_NikitaS_ Δημ. February 4, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 4, 2020 Άρα για άλλη μια φορά καταλαβαίνουμε ότι χρεώνουν ότι θέλουν. Εγώ με 50αρα 360 προς κινητά και διεθνή και απεριόριστα σταθερά δίνω 25,99 ευρώ. Συνήθως με το cash back γλυτώνω κάνα 2ευρω. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thanos1989 Δημ. February 4, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 4, 2020 Εγώ προσωπικά έχω FIBER 100, 360' προς κινητά και διεθνή σταθερά, απεριόριστα σταθερά Ελλάδας + Vodafone Tv μαζί με NOVA στα 25€ τελική. Βέβαια μετά από πολύ προσπάθεια. Τους απείλησες ότι θα τους βάλει μπουρλότο; χαχα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pantierakos Δημ. February 4, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 4, 2020 Τους απείλησες ότι θα τους βάλει μπουρλότο; χαχα Χα,χα,χα όχι εντάξει, απλά η VODAFONE άμα κάνεις καταγγελία στην Ε.Ε.Τ.Τ δίνει γενναίες προσφορές, όσες φορές προσπάθησα με την εξυπηρέτηση δε τα βρήκαμε. Για παράδειγμα στην VODAFONE TV + SPORTS όταν την έβαλα πριν 3 μήνες το έβαλα για να παρακολουθώ λίγο (δεν είμαι τόσο πολύ ποδοσφαιρόφιλος) κάποια στιγμή που έπαιζε ο ΠΑΟΚ στην τούμπα δεν το είχε η NOVA αλλά το ΠΑΟΚ TV. Πήρα ανάποδες λοιπόν και τους είπα ότι από την στιγμή που λέτε ότι τα κανάλια της NOVA μεταδίδουν αποκλειστικά την superliga γιατί να πληρώσω το ΠΑΟΚ TV για να δω ΠΑΟΚ; (Το έπαιξα ότι είμαι φανατικός Παοκτζής) έλεγαν τα δικά τους. Καταγγελία λοιπόν στην Ε.Ε.Τ.Τ για παραπλάνηση προϊόντος να το τσάμπα το VODAFONE TV. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vaniasgr Δημ. February 5, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 5, 2020 Εγώ προσωπικά έχω FIBER 100, 360' προς κινητά και διεθνή σταθερά, απεριόριστα σταθερά Ελλάδας + Vodafone Tv μαζί με NOVA στα 25€ τελική. Βέβαια μετά από πολύ προσπάθεια. Καλημέρα ΑΡΧΟΝΤΑ της Vodafone! Αλήθεια, με τρώει η περιέργια, ΠΩΣ τα κατάφερες μεγάλε!?:lol::lol::lol: Παράθεση paniwnioi...ligoi kai kaloi Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
spirospatra Δημ. February 5, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 5, 2020 Τα έσπασες!Κ νόμιζα ότι είχα πετύχει καλό deal! 28,5 ευρώ, αστικά, υπεραστικά,3 ώρες προς κινητά,tv και αθλητικά! Εγώ προσωπικά έχω FIBER 100, 360' προς κινητά και διεθνή σταθερά, απεριόριστα σταθερά Ελλάδας + Vodafone Tv μαζί με NOVA στα 25€ τελική. Βέβαια μετά από πολύ προσπάθεια. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alkontogia Δημ. February 5, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 5, 2020 Και σε μενα την ιδια τιμη και παροχες εδωσαν οταν τους ζητησα αναβαθμιση απο adsl σε 50αρα. Επιπλεον ζητησα και μου εδωσαν 1gb το μηνα στο κινητο. Sent from my iPad using Tapatalk Έδωσαν GB σε κινητό ε; Γιατί μέχρι πριν από έναν χρόνο, μόνο λεπτά ομιλίας έδιναν. Ωραία για να το ζητήσω σε λίγες μέρες που λέω να ανενεωσω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pantierakos Δημ. February 5, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 5, 2020 Καλημέρα ΑΡΧΟΝΤΑ της Vodafone! Αλήθεια, με τρώει η περιέργια, ΠΩΣ τα κατάφερες μεγάλε!?:lol::lol::lol: :lol::lol:Κοίτα να δεις τι είχε γίνει, είχα ζητήσει από 24άρα γραμμή να πάω σε 100, αλλά ο ΟΤΕ είχε απαντήσει ότι δεν έχει διαθέσιμες πόρτες στην περιοχή μου και έτσι ζήτησα ακύρωση, μετά από 1 μήνα μου έρχεται ρούτερ καινούριο, παίρνω τηλ και λέω ρε παιδιά έχω ζητήσει ακύρωση για την 100άρα, μου απαντάνε πράγματι ναι μείνετε ήσυχος δεν θα προχωρήσει. Τελικά ενεργοποιήθηκε και κάνω καταγγελία στην Ε.Ε.Τ.Τ ότι εγώ δεν πληρώνω για 100άρα γιατί έχω ζητήσει ακύρωση, τελικά η VODAFONE μου απάντησε στα πλαίσια της καλής πίστης μου αφήνει την κατοστάρα στην τιμή 24άρας. Για το VODAFONE TV+SPORTS στο περιγράφω παραπάνω τι έγινε και πως το πήρα σχεδόν δωρεάν. Τέλος επειδή τον τελευταίο καιρό με έχει τρελάνει σε τεχνικά προβλήματα έκανα πάλι καταγγελία και μου έστειλε χαρτί ότι όποτε θελήσω μπορώ να φύγω χωρίς ρήτρα συμβολαίου. Αλλά εννοείτε δεν θα φύγω γιατί που θα βρω κατοστάρα και νόβα στα 25€. :p Συνοπτικά να πω ότι μέσω Ε.Ε.Τ.Τ η VODAFONE είναι διαμάντι, μέσω εξυπηρέτηση πελατών άστα να πάνε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
riki Δημ. February 5, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 5, 2020 Αγαπητέ @pantierakos η καταγγελία αφορά τα προβλήματα που εντοπίζονται το τελευταίο δίμηνο στο δίκτυο της ή είναι κάτι που αφορά τη σύνδεση σου; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pantierakos Δημ. February 5, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 5, 2020 Του τελευταίου διμήνου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
riki Δημ. February 5, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 5, 2020 Η καταγγελία κοινοποιήθηκε στην Voda ή στην ΕΕΤΤ? ----- προσθήκη μηνύματος 47 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Η καταγγελία κοινοποιήθηκε πρώτα στην Voda ή στην ΕΕΤΤ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pantierakos Δημ. February 5, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 5, 2020 Η καταγγελία κοινοποιήθηκε στην Voda ή στην ΕΕΤΤ? Μέσω ΕΕΤΤ. Μέσω εξυπηρέτησης δεν δίνουν του αγγέλου τους νερό. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
riki Δημ. February 5, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 5, 2020 Μέσω ΕΕΤΤ. Μέσω εξυπηρέτησης δεν δίνουν του αγγέλου τους νερό. Οκ το έχω. Θενκς για τις πληροφορίες.:D Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pantierakos Δημ. February 5, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 5, 2020 Παρακαλώ. :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alkontogia Δημ. February 5, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 5, 2020 Η καταγγελία κοινοποιήθηκε στην Voda ή στην ΕΕΤΤ? ----- προσθήκη μηνύματος 47 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Η καταγγελία κοινοποιήθηκε πρώτα στην Voda ή στην ΕΕΤΤ? Θεωρητικά η ΕΕΤΤ θέλει να την έχεις στείλει στην εταιρεία, αυτοί να μην σου έχουν απαντήσει μέσα σε χρονικό όριο 20 ημερών και μετά να την στείλεις στην ΕΕΤΤ. Τώρα βέβαια που από οσο έχω δει η Vodafone δεν έχει mail επικοινωνίας δεν ξέρω τι γίνεται. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
volleyball Δημ. February 6, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 6, 2020 Παιδιά από τα μέσα Ιανουαρίου που άρχισαν τα μεγάλα προβλήματα και είχαν αναγκαστεί να βγάλουν και την ανακοίνωση, η κατάσταση είναι τραγική. Facebook, Twitter, Insta, άλλες ιστοσελίδες πρέπει να κάνεις τάμα για να τις φορτώσει. Έχω πληρώσει euroleague TV και το stream δουλεύει με προβλήματα, αλλάζει συνεχώς η ποιότητα του, ενώ κάποιες φορές διακόπτεται και πρέπει να κάνω refresh. Ακόμα και τη σελίδα του speedtest, για να τη φορτώσει 100% περνάνε 3-4 λεπτά. Έχουν περάσει τόσες μέρες και η κατάσταση είναι τραγική. Δεν τους έχω πάρει τηλέφωνο, επειδή θα αρχίσουν τα κλασσικά δεν βλέπουμε κάποιο πρόβλημα, κάνε επανεκκίνηση το ρούτερ κτλ. Αν γίνει καταγγελία στην ΕΕΤΤ υπάρχει περίπτωση να με αφήσουν να φύγω χωρίς πρόστιμο, μπας και βρω καμία προσφορά σε άλλη εταιρεία ; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bebes Δημ. February 7, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2020 Το πρόβλημα με την "συνέχεια" του ιντερνετ είναι σοβαρό και το αντιμετωπίζω σχεδόν 6 μήνες τώρα. Ξαφνικά, κι ενω τα λαμπάκια στο ρουτερ είναι ολα αναμένα, δεν υπάρχει σύνδεση ιντερνετ. Στην αρχη έπαιρνα τηλέφωνο, "όλα καλά" μου έλεγαν, μπορεί να έφταιγαν χιλια δυο άλλοι παράγοντες εκτός απο τη γραμμή της Βοντα. Αλλαξα ρούτερ, πηρα ενα tplink, ξανά τα ίδια προβλήματα. Μετα απο συνεχή παράπονα μου έστειλαν άλλο ρούτερ, στο οποίο πάλι παρουσιάζεται το ίδιο πρόβλημα. Ενω φαίνεται οτι είναι συνδεδεμένο στο ίντερνετ, δεν ανοίγουν οι σελίδες. Οταν είμαι με το κινητο και χρησιμοποιήσω δεδομένα, ανοίγουν κατευθείαν. Τωρα βλέπω εδω οτι δεν είναι μονο δικό μου πρόβλημα, αλλά το αντιμετωπίζουν και άλλοι.:( Περιμένω σε 3 μηνες που ληγει το συμβόλαιο να φυγω ----- προσθήκη μηνύματος 11 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Επίσης, έχουν τρομερό πρόβλημα με το σύστημα τους (συστημικό πρόβλημα αναφέρουν συνέχεια, λες κι εμενα με ενδιαφέρει) Απο τον Οκτώβρη ζητήσαμε να μπει ιντερνετ σε μια γραμμη τηλεφωνου. Η γραμμη ειχε απεριοριστα σταθερα και 4-5 ωρες κινητα. Απο τοτε που ζητήσαμε την αναβαθμιση, άρχισαν να χρεωνουν τα κινητα με αποτελεσμα οι λογαριασμοι των 20€ να γινουν 50-60€ μηνιαίως. Την πρωτη φορα πλήρωσα για να γινει συμφηψισμος αλλά απο τοτε συνεχίζουν να χρεωνουν κανονικα τις κήσεις σε κινητα και ο συνολικος λογαριασμός έφτασε στα 250€ ενω θα έπρεπε το υπόλοιπο να είναι γύρω στα 33-35€ :X Εχω ατέλειωτες συνομιλίες στο τσάτ, δε δίνουν κάποιον υπεύθυνο να μιλήσεις, καθε φορα αναγνωρίζουν το λάθος τους, ζητάνε συγνώμη και επικαλούνται το "συστημικό πρόβλημα" Πρόσφατα, μετά απο 4 μηνες !!! εδέησαν να συνδέσουν το ίντερνετ. Τι να πώ, άσχετα απο χρεώσεις, προβήματα λογαριασμών κλπ, περίμενα καλύτερη οργάνωση απο μια εταιρία της τάξης της Βόνταφον...:mad: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dali13gr Δημ. February 7, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2020 Το πρόβλημα με την "συνέχεια" του ιντερνετ είναι σοβαρό και το αντιμετωπίζω σχεδόν 6 μήνες τώρα. Ξαφνικά, κι ενω τα λαμπάκια στο ρουτερ είναι ολα αναμένα, δεν υπάρχει σύνδεση ιντερνετ. Στην αρχη έπαιρνα τηλέφωνο, "όλα καλά" μου έλεγαν, μπορεί να έφταιγαν χιλια δυο άλλοι παράγοντες εκτός απο τη γραμμή της Βοντα. Αλλαξα ρούτερ, πηρα ενα tplink, ξανά τα ίδια προβλήματα. Μετα απο συνεχή παράπονα μου έστειλαν άλλο ρούτερ, στο οποίο πάλι παρουσιάζεται το ίδιο πρόβλημα. Ενω φαίνεται οτι είναι συνδεδεμένο στο ίντερνετ, δεν ανοίγουν οι σελίδες. Οταν είμαι με το κινητο και χρησιμοποιήσω δεδομένα, ανοίγουν κατευθείαν. Τωρα βλέπω εδω οτι δεν είναι μονο δικό μου πρόβλημα, αλλά το αντιμετωπίζουν και άλλοι.:( Περιμένω σε 3 μηνες που ληγει το συμβόλαιο να φυγω ----- προσθήκη μηνύματος 11 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Επίσης, έχουν τρομερό πρόβλημα με το σύστημα τους (συστημικό πρόβλημα αναφέρουν συνέχεια, λες κι εμενα με ενδιαφέρει) Απο τον Οκτώβρη ζητήσαμε να μπει ιντερνετ σε μια γραμμη τηλεφωνου. Η γραμμη ειχε απεριοριστα σταθερα και 4-5 ωρες κινητα. Απο τοτε που ζητήσαμε την αναβαθμιση, άρχισαν να χρεωνουν τα κινητα με αποτελεσμα οι λογαριασμοι των 20€ να γινουν 50-60€ μηνιαίως. Την πρωτη φορα πλήρωσα για να γινει συμφηψισμος αλλά απο τοτε συνεχίζουν να χρεωνουν κανονικα τις κήσεις σε κινητα και ο συνολικος λογαριασμός έφτασε στα 250€ ενω θα έπρεπε το υπόλοιπο να είναι γύρω στα 33-35€ :X Εχω ατέλειωτες συνομιλίες στο τσάτ, δε δίνουν κάποιον υπεύθυνο να μιλήσεις, καθε φορα αναγνωρίζουν το λάθος τους, ζητάνε συγνώμη και επικαλούνται το "συστημικό πρόβλημα" Πρόσφατα, μετά απο 4 μηνες !!! εδέησαν να συνδέσουν το ίντερνετ. Τι να πώ, άσχετα απο χρεώσεις, προβήματα λογαριασμών κλπ, περίμενα καλύτερη οργάνωση απο μια εταιρία της τάξης της Βόνταφον...:mad: Για το 1ο πρόβλημα, δοκίμασε να αλλάξεις DNS servers. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bebes Δημ. February 7, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2020 Για το 1ο πρόβλημα, δοκίμασε να αλλάξεις DNS servers. μπορείς να μου εξηγήσεις λιγο τι είναι και αυτό πως να κινηθώ; ευχαριστώ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dali13gr Δημ. February 7, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2020 μπορείς να μου εξηγήσεις λιγο τι είναι και αυτό πως να κινηθώ; ευχαριστώ Σε κάθε router είναι διαφορετικό το μενού. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ψάξεις στο Google "μοντέλο_ρούτερ DNS change" για να σου βγάλει κάποιον οδηγό. Αφού το βρεις, δοκιμάζεις οποίο από τα παρακάτω ζευγάρια θέλεις: OpenDNS : 208.67.222.222 208.67.220.220 Cloudflare DNS : 1.1.1.1 1.0.0.1 Google DNS : 8.8.8.8 8.8.4.4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PapaDarxon Δημ. February 7, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2020 μπορείς να μου εξηγήσεις λιγο τι είναι και αυτό πως να κινηθώ; ευχαριστώ Αν εισαι με το router H300s ανοιγεις το web του router (192.168.2.1) και πας στην καρτελα Internet. Υστερα απο αριστερα επιλεγεις το DNS & DDNS. Μετα απενεργοποιεις το Ασφαλεια DNS και πατας εφαρμογη. Μετα πας στην καρτελα Ρυθμισεις και απο αριστερα επιλεγεις το LAN. Στο πεδιο Τοπικος διακομιστης DNS βαζεις το 1.1.1.1 ή το 8.8.8.8 και πατας εφαρμογη. Κανεις restart το router και δοκιμαζεις να δεις αν εισαι ΟΚ. Αν δεν εισαι ΟΚ τοτε στην καρτελα που εβαλες τους DNS δοκιμαζεις με ή χωρις την επιλογη Διακομιστης μεσολαβησης DNS αναλογα τι ηταν πριν και παντα μετα την αλλαγη πατας εφαρμογη. Παράθεση Σύμφωνα με χρήστες του MyPhone μέτοχος σε: Huawei, Apple, Vodafone Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
minast Δημ. February 7, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2020 Το πρόβλημα με την "συνέχεια" του ιντερνετ είναι σοβαρό και το αντιμετωπίζω σχεδόν 6 μήνες τώρα. Ξαφνικά, κι ενω τα λαμπάκια στο ρουτερ είναι ολα αναμένα, δεν υπάρχει σύνδεση ιντερνετ. Στην αρχη έπαιρνα τηλέφωνο, "όλα καλά" μου έλεγαν, μπορεί να έφταιγαν χιλια δυο άλλοι παράγοντες εκτός απο τη γραμμή της Βοντα. Αλλαξα ρούτερ, πηρα ενα tplink, ξανά τα ίδια προβλήματα. Μετα απο συνεχή παράπονα μου έστειλαν άλλο ρούτερ, στο οποίο πάλι παρουσιάζεται το ίδιο πρόβλημα. Ενω φαίνεται οτι είναι συνδεδεμένο στο ίντερνετ, δεν ανοίγουν οι σελίδες. Οταν είμαι με το κινητο και χρησιμοποιήσω δεδομένα, ανοίγουν κατευθείαν. Τωρα βλέπω εδω οτι δεν είναι μονο δικό μου πρόβλημα, αλλά το αντιμετωπίζουν και άλλοι.:( Περιμένω σε 3 μηνες που ληγει το συμβόλαιο να φυγω ----- προσθήκη μηνύματος 11 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Επίσης, έχουν τρομερό πρόβλημα με το σύστημα τους (συστημικό πρόβλημα αναφέρουν συνέχεια, λες κι εμενα με ενδιαφέρει) Απο τον Οκτώβρη ζητήσαμε να μπει ιντερνετ σε μια γραμμη τηλεφωνου. Η γραμμη ειχε απεριοριστα σταθερα και 4-5 ωρες κινητα. Απο τοτε που ζητήσαμε την αναβαθμιση, άρχισαν να χρεωνουν τα κινητα με αποτελεσμα οι λογαριασμοι των 20€ να γινουν 50-60€ μηνιαίως. Την πρωτη φορα πλήρωσα για να γινει συμφηψισμος αλλά απο τοτε συνεχίζουν να χρεωνουν κανονικα τις κήσεις σε κινητα και ο συνολικος λογαριασμός έφτασε στα 250€ ενω θα έπρεπε το υπόλοιπο να είναι γύρω στα 33-35€ :X Εχω ατέλειωτες συνομιλίες στο τσάτ, δε δίνουν κάποιον υπεύθυνο να μιλήσεις, καθε φορα αναγνωρίζουν το λάθος τους, ζητάνε συγνώμη και επικαλούνται το "συστημικό πρόβλημα" Πρόσφατα, μετά απο 4 μηνες !!! εδέησαν να συνδέσουν το ίντερνετ. Τι να πώ, άσχετα απο χρεώσεις, προβήματα λογαριασμών κλπ, περίμενα καλύτερη οργάνωση απο μια εταιρία της τάξης της Βόνταφον...:mad: Για τους λογαριασμούς, στείλε καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή, με κοινοποίηση σε ΕΕΤΤ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manolog3 Δημ. February 7, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2020 Το να αλλαξει καποιος τους DNS στο modem μπορει να λυσει το προβλημα, αλλα για μενα δεν ειναι ενδεδειγμενη λυση να κανεις μονος σου troubleshooting σε μια υπηρεσια που σου παρεχουν και οφειλουν να λειτουργει σωστα. Οπως επισης και την προηγουμενη φορα που ειχε προβλημα παλι, με την αλλαγη των DNS δεν εστρωσε η κατασταση, γιατι προφανως και το προβλημα δεν ειναι αυτο. Παράθεση Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Stavros_P Δημ. February 7, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2020 (edited) Και γω αντιμετωπίζω από τις 20/01 έως και σήμερα το ίδιο πρόβλημα που περιγράφετε παραπάνω. Δέχτηκα να έρθει τεχνικός στον χώρο μου και φυσικά δεν διαπίστωσε κάτι το προβληματικό στις εσωτερικές καλωδιώσεις, συνδεσμολογίες κτλ. Το πρόβλημα εντοπίστηκε στο καλώδιο του ΟΤΕ κοντά στο κέντρο με βραχυκύκλωμα σε συγκεκριμένο σημείο. Το έδωσε ο άνθρωπος στο τμήμα της Vodafone και περίμενα και γω να λυθεί το πρόβλημα. Αμ δε... Σήμερα με ξανακαλούν από την Vodafone λέγοντας μου ότι δεν προχώρησαν σε κοινοποίηση του καλωδιακού προβλήματος στο ΟΤΕ γιατί δεν βλέπουν πρόβλημα τώρα μιας και χθες το μεσημέρι έκαναν λέει κάποια νέα ρύθμιση στην γραμμή μου... Τους εξηγώ ότι μέχρι και χθες το βράδυ υπήρχε σοβαρό θέμα με συνεχείς διακοπές του internet και μου ζητούν να ξαναστείλουν τεχνικό στο χώρο μου για νέα μέτρηση... Τα έχω πάρει άσχημα με δαύτους...:angry: Σημειωτέων ότι δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα πριν τις 20/01. Edited February 7, 2020 by Stavros_P Παράθεση Στη ζωή όσο ζεις μαθαίνεις .- Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.