Jump to content

Τα πάντα για τα καρτοκινητά της Cosmote


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Έκανα αίτημα για φορητότητα από CU σε What's Up μέσω της σελίδας του What's up μου έβγαλε μήνυμα ότι το αίτημα μου καταχωρήθηκε με επιτυχία και θα επικοινωνήσει μαζί η εξυπηρέτηση πελατών. Ωστόσο δεν με έχει πάρει κανείς τηλέφωνο και συνήθως από όσο ξέρω σε παίρνουν τηλέφωνο εντός μιας ημέρας. Ελπίζω να έχει καταχωρηθεί η αίτηση, γιατί σε προηγούμενες σελίδες στο νήμα αυτό έχουν καταγγείλει ότι τα αιτήματα σύνδεσης πχ για Student ΚαρτοΣυμβόλαιο κλπ, δείχνανε να είναι καταχωρημένα αλλά στην ουσία δεν γινόταν τίποτα

 

UPDATE: Μίλησα με το Chat της Vodafone και μου είπαν ότι δεν έχει καταχωρηθεί κάποιο αίτημα μεταφοράς του αριθμού μου

Edited by dennis99
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 44,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Πρώτα πρέπει να σε καλέσουν για επιβεβαίωση, μέσα σε 1-2 εργάσιμες. Συνήθως καλούν την επόμενη της αίτησης.

Μετά την επιβεβαίωση, θα λάβεις αριθμό αίτησης και θα ενημερωθεί η Vodafone για την αίτηση.

Link to comment
Share on other sites

Η υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη

α) Σε FROG

β) Σε καρτοκινητό που έχει μπει φραγή.

γ) Από καρτοκινητό στο οποίο έχει γίνει μεταφορά μετά την τελευταία ανανέωση.

 

Δεν εμπιπτω σε καμία από τις παραπάνω κατηγορίες. Το έχω δοκιμάσει στο παρελθόν από τα ίδια νούμερα αλλά πλέον από χθες το βράδυ μου βγάζει αυτό

H YΠHPEΣIA ΔEN EINAI ΔIAΘEΣIMH AYTH TH ΣTIΓMH. ΠAPAKAΛΩ ΠPOΣΠAΘHΣTE APΓOTEPA

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν μπορείς να στείλεις πλέον 2€. Τουλάχιστον δεν τα κατάφερα εδώ και δύο μέρες. Με το που πέρασα 5€ τα πήρε κατευθείαν. Από καρτοκινητο wu σε wu
Link to comment
Share on other sites

Εχθές το βράδυ έβαλα 20€ σε καρτοκινητό Cosmoκάρτα (ήταν what's up και είχε λήξει, το ζήτησα πίσω και όταν ενεργοποιήθηκε ξανά ήταν cosmoκάρτα). Μετά την ανανέωση το έκανα what's up, και αμέσως μετά έκανα μεταφορά διαδοχικά 10-5-2 ευρώ.

Πρέπει να έχει βάλει 20 ευρώ συνολικά τους τελευταίους 4 μήνες αυτός που δίνει. Είχες ανανεώσει συνολικά τόσο;

 

 

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

......Μάλλον δεν μπορείς να στείλεις πλέον 2€. Τουλάχιστον δεν τα κατάφερα εδώ και δύο μέρες........

 

Χθές μετέφερα κανονικά 2€.

Link to comment
Share on other sites

48€ έχω βάλει το τελευταίο 4μηνο οπότε δεν ήταν ούτε αυτό το θέμα καθώς έτσι δεν θα μπορούσε να περάσει ούτε τα 5€. Ίσως να είναι κάτι τεχνικό που πρέπει να το δω μαζί τους γιατί όσες φορές προσπάθησα να στείλω 2€ λάμβανα H YΠHPEΣIA ΔEN EINAI ΔIAΘEΣIMH AYTH TH ΣTIΓMH. ΠAPAKAΛΩ ΠPOΣΠAΘHΣTE APΓOTEPA.

 

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις πληροφορίες που δώσατε

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη για το offtopic αλλά υποψιάζομαι ότι είναι θέμα του cosmote id, υπάρχει πρόσβαση στο box (food delivery) της cosmote αυτή τη στιγμή ή μόνο εμένα έχει πετάξει εκτός?

 

----- προσθήκη μηνύματος 16 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Ειχαν θέμα τελικά και μόλις επανήλθε...

Link to comment
Share on other sites

Update : Τελικά δεν με πήραν τηλέφωνο για επιβεβαίωση του αιτήματος φορητότητας, έκανα δεύτερη αίτηση αλλά δεν νομίζω να με καλέσουν, μάλλον είχα δίκιο ότι οι αιτήσεις μέσω What's Up site δεν περνάνε
Link to comment
Share on other sites

Λόγω των τραγικών γεγονότων, καταλαβαίνεις ότι ο φόρτος εργασίας είναι αυξημένος. Τα τηλεφωνικά κέντρα προφανώς δίνουν προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση βλαβών και υφιστάμενων πελατών και κατόπιν σε νέες παραγγελίες.
Link to comment
Share on other sites

σε 2 μέρες μου λήγει το υπόλοιπο και μετά απο 1 μήνα μπαίνει φραγή.

Με την λήξη του υπόλοιπου και πριν ενεργοποιηθεί η φραγή θα μπορώ να χρησιμοποιώ τα ενεργοποιημένα πακέτα; πχ unlimited internet ή τον χρόνο ομιλίας λόγω φοιτητικού;

[ f i l i p p o s ]

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρο αυτό;

Την ημέρα που λήγει το χρηματικό υπόλοιπο (2 μήνες από την τελευταία ανανέωση) χάνεις μόνο τα €. Τυχόν υπόλοιπο από πακέτα παραμένει κανονικά. Στους 3 μήνες που μπαίνει φραγή, χάνεις παράλληλα και το υπόλοιπό σου σε λεπτά, ΜΒ, SMS.

 

Δεν θυμάμαι αν με 0€ υπόλοιπο μπορείς να στείλεις SMS. Νομίζω πως θέλει 0,01 για να μπορείς να χρησιμοποιήσεις τυχόν υπόλοιπο πακέτου με SMS.

Link to comment
Share on other sites

με φραγη πλεον εχεις εισερχομενα μηνυματα κανονικα στο μεταξυ
Link to comment
Share on other sites

Xθες αντιμετωπισα ενα προβλημα και ενιωσα χαζος.

Εβαλα μια παλια καρτα what's up σε ενα 4g tablet αλλα δε θυμομουν το νουμερο και το υπολοιπο ειχε μηδενιστει αφου περασαν πανω απο δυο μηνες. Ετσι δεν μπορουσα να με παρω τηλεφωνο για να δω το νουμερο ουτε να επιβεβαιωσω τον αριθμο μου στην εφαρμογη για το κινητο. Τελικα βρηκα το νουμερο που το ειχα αποθηκευμενο αλλα αναρωτιεμαι τι κανουμε σ'αυτη την περιπτωση για να βρουμε τον αριθμο;

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω βρει την πατέντα που περνάει ο αριθμός μέσα στη sim και τον εμφανίζει μετά κανονικά στις πληροφορίες της συσκευής. Το κάνω πολύ εύκολα χρησιμοποιώντας μια πολύ παλιά συσκευή Android Samsung (10ετιας) που στις ρυθμίσεις καταλόγου έχει κάτι σαν προσθήκη επαφής με κάποιο ειδικό χαρακτηριστικό (δεν θυμάμαι δυστυχώς ακριβώς πως το έλεγε και δεν το έχω και μαζί μου για να τσεκάρω) και αν βάλω μια επαφή με αυτόν τον τρόπο, το περνάει στη sim. Λογικά θα υπάρχει και άλλος τρόπος να γίνει, δεν το έχω ψάξει.

 

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

με φραγη πλεον εχεις εισερχομενα μηνυματα κανονικα στο μεταξυ

 

Τότε δεν υπάρχει φραγή. Ίσως είναι φραγή εισερχομένων κλήσεων μόνο.

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

με φραγη πλεον εχεις εισερχομενα μηνυματα κανονικα στο μεταξυ

 

Υπάρχει μια νέα απόφαση της ΕΕΤΤ που λέει ότι πρέπει να έχεις βασικό επίπεδο υπηρεσιών στην φραγη.

Φαίνεται σιγά σιγά το εφαρμόζουν αν και είχε πάρει παράταση η υποχρεωτική εφαρμογή.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει μια νέα απόφαση της ΕΕΤΤ που λέει ότι πρέπει να έχεις βασικό επίπεδο υπηρεσιών στην φραγη.

 

Φαίνεται σιγά σιγά το εφαρμόζουν αν και είχε πάρει παράταση η υποχρεωτική εφαρμογή.

Δηλαδή όλοι δίνουν εισερχόμενες και σμς ακόμα και με μηδενικό υπόλοιπο? Μακάρι να εφαρμοστεί γιατί η κινητή τηλεφωνία είναι πλέον κομμάτι της ζωής μας.
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει μια νέα απόφαση της ΕΕΤΤ που λέει ότι πρέπει να έχεις βασικό επίπεδο υπηρεσιών στην φραγη.

Φαίνεται σιγά σιγά το εφαρμόζουν αν και είχε πάρει παράταση η υποχρεωτική εφαρμογή.

 

Δηλαδή ολα τα καρτοκινητα πρεπει να δεχονται εισερχόμενες κλήσεις και μετά το 3μηνο, μεχρι και 12 μηνες απο την τελευταία ανανέωση χρόνου;

Link to comment
Share on other sites

Αυτά λέει ο νέος κανονισμός. Νομίζω ισχύει μόνο για συμβόλαια αλλά θα έπρεπε να ισχύει και για καρτοκινητά το ελάχιστο επίπεδο υπηρεσιών.

 

 

5.1.Διακοπή παροχής Υπηρεσιών

α) O πάροχος δικαιούται να διακόπτει προσωρινά ή μόνιμα την παροχή των

υπηρεσιών στους συνδρομητές, μόνο λόγω μη εκπλήρωσης από τον

συνδρομητή των συμβατικών του υποχρεώσεων και ιδίως λόγω

ληξιπρόθεσμης και απαιτητής οφειλής του συνδρομητή προς τον πάροχο,

καθώς και σε περίπτωση ανωτέρας βίας.

β) Σε περίπτωση μη εκπλήρωσης από τον συνδρομητή των συμβατικών του

υποχρεώσεων, λόγω ύπαρξης ληξιπρόθεσμης και απαιτητής οφειλής του

τελευταίου προς τον πάροχο, αυτός ειδοποιεί τον συνδρομητή για την

απειλούμενη προσωρινή ή μόνιμη διακοπή και προβαίνει σε προσωρινή

διακοπή της παροχής των υπηρεσιών μόνο, μετά τη πάροδο δεκαπέντε

(15) ημερών από την νόμιμη και προσήκουσα κοινοποίηση προς αυτόν

της σχετικής ειδοποίησης μέσω του λογαριασμού του και μέσω αποστολής

σχετικού γραπτού μηνύματος (SMS). Η διακοπή αυτή, εφόσον είναι

τεχνικώς εφικτό, περιορίζεται στην συγκεκριμένη υπηρεσία για την οποία

δεν γίνεται εξόφληση. Κατά τη περίοδο προσωρινής διακοπής και εφόσον

αυτό είναι συμβατό με τη συγκεκριμένη υπηρεσία επιτρέπεται η λήψη

εισερχόμενων κλήσεων, εφόσον αυτές δεν χρεώνονται στον καλούμενο, η

πραγματοποίηση εξερχόμενων κλήσεων που δεν συνεπάγονται χρέωση

(ανεξάρτητα του σχήματος τιμολόγησης δηλαδή ανά λεπτό, ανά κλήση ή

χρόνο ομιλίας που συμπεριλαμβάνεται στο μηνιαίο πάγιο) για τον

συνδρομητή και να υπάρχει επίπεδο υπηρεσίας πρόσβασης στο διαδίκτυο

με ταχύτητα τουλάχιστον 256 Κbps ή πρόσβαση κατ’ ελάχιστον στις

ιστοσελίδες: gov.gr, Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας και Ανεξάρτητη Αρχή

Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).

Link to comment
Share on other sites

Αυτά λέει ο νέος κανονισμός. Νομίζω ισχύει μόνο για συμβόλαια αλλά θα έπρεπε να ισχύει και για καρτοκινητά το ελάχιστο επίπεδο υπηρεσιών.

 

 

5.1.Διακοπή παροχής Υπηρεσιών

α) O πάροχος δικαιούται να διακόπτει προσωρινά ή μόνιμα την παροχή των

υπηρεσιών στους συνδρομητές, μόνο λόγω μη εκπλήρωσης από τον

συνδρομητή των συμβατικών του υποχρεώσεων και ιδίως λόγω

ληξιπρόθεσμης και απαιτητής οφειλής του συνδρομητή προς τον πάροχο,

καθώς και σε περίπτωση ανωτέρας βίας.

β) Σε περίπτωση μη εκπλήρωσης από τον συνδρομητή των συμβατικών του

υποχρεώσεων, λόγω ύπαρξης ληξιπρόθεσμης και απαιτητής οφειλής του

τελευταίου προς τον πάροχο, αυτός ειδοποιεί τον συνδρομητή για την

απειλούμενη προσωρινή ή μόνιμη διακοπή και προβαίνει σε προσωρινή

διακοπή της παροχής των υπηρεσιών μόνο, μετά τη πάροδο δεκαπέντε

(15) ημερών από την νόμιμη και προσήκουσα κοινοποίηση προς αυτόν

της σχετικής ειδοποίησης μέσω του λογαριασμού του και μέσω αποστολής

σχετικού γραπτού μηνύματος (SMS). Η διακοπή αυτή, εφόσον είναι

τεχνικώς εφικτό, περιορίζεται στην συγκεκριμένη υπηρεσία για την οποία

δεν γίνεται εξόφληση. Κατά τη περίοδο προσωρινής διακοπής και εφόσον

αυτό είναι συμβατό με τη συγκεκριμένη υπηρεσία επιτρέπεται η λήψη

εισερχόμενων κλήσεων, εφόσον αυτές δεν χρεώνονται στον καλούμενο, η

πραγματοποίηση εξερχόμενων κλήσεων που δεν συνεπάγονται χρέωση

(ανεξάρτητα του σχήματος τιμολόγησης δηλαδή ανά λεπτό, ανά κλήση ή

χρόνο ομιλίας που συμπεριλαμβάνεται στο μηνιαίο πάγιο) για τον

συνδρομητή και να υπάρχει επίπεδο υπηρεσίας πρόσβασης στο διαδίκτυο

με ταχύτητα τουλάχιστον 256 Κbps ή πρόσβαση κατ’ ελάχιστον στις

ιστοσελίδες: gov.gr, Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας και Ανεξάρτητη Αρχή

Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ). https://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/telec/apofaseis_eett/kanonistikes_apofaseis_eett/AP991-004.pdf

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς μόνο για συμβόλαια καταλαβαίνω εγώ, διαβάζοντας το απόσπασμα.

 

Συμφωνώ ότι θα έπρεπε να εφαρμοστεί και στα καρτοκινητα, οπως ηδη κανει η κιου επίσημα.

Link to comment
Share on other sites

O KmPatra λέει ότι έχουμε SMS με φραγή. Μένει να το δοκιμάσει και κάποιος άλλος.

Πάντως η λέξη συνδρομητής είναι ευρύτερη από την λέξη συμβόλαιο .

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...