Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Me to sunagermo den ekana akoma kati , 8a paw se kana 500xlm na alaksw ladia (lew na ta alaksw sta 5000 etsi gia freskarisma) .Otan kleisw ranteuou 8a tous pw kai gia to sunagermo. kai 8a se enhmerwsw.

Εγώ θα πάω αύριο για να πάρω ένα κλειδί και θα τους πω και για το συναγερμό..

Οπότε αυριο θα σου πω.;)

Link to comment
Share on other sites

Paidia posa akrivos xlm thelei to tsi gia na strw8ei?

30 kai simera!

 

το manual γράφει 1000 χλμ

 

 

 

Παιδιά τώρα που σφίξαν οι ζέστες παρατηρείτε διαφορά στην απόδοση-κατανάλωη;

 

Προσωπικά το πρωί που έχει δροσιά νιώθω την απόκριση στο γκάζι πολύ πιο άμεση σε σχέση με το μεσημέρι, δεν έχω εμπειρία από άλλα τούρμπο για να ξέρω αν είναι μεγάλη ή μικρή η διαφορά.

Αστους να λένε

 

Η δύναμη συμπιέζεται

Link to comment
Share on other sites

Λογικο ειναι. η θερμοκρασια του αερα παιζει τεραστιο ρολο. ο καλυτερος τουρμποκαιρος ειναι με χαμηλες θερμοκρασιες!

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν

 

1) Αυτό που κάνει ο συναγερμός είπαν οτι το ξέρουν και οτι το κάνουν και άλλοι συναγερμοί και δεν μπορούν να κάνουν κάτι γι'αυτό. (Βέβαια μόνο φυσιολογικό δεν είναι αλλά τέλος πάντων). Δλδ. Αν θέλεις να βάλεις alarm το κλειδί πρέπει να είναι στην θέση on αλλίως μπαίνει ο συναγερμός.

Επίσης αν έχεις αφήσει το αυτοκίνητο με τα alarm και πας να το κλειδώσεις, κλειδώνει αλλά δεν μπαίνει ο συναγερμός.

 

2) Έμαθα οτι βγαίνει αναβάθμιση για τα TSI για 170 άλογα με κόστος γύρω στα 1200 euro χωρίς να χάνεις την εγγύηση

 

3) Ο ηλεκτρονικός θόρυβος που ακουγόταν όταν άναβες τα φώτα διορθώθηκε.

 

4) Το θέμα του συμπλέκτη είπαν οτι πρέπει να το κοιτάξουν αλλά επειδή είχαν πάρα πολύ δουλεία θα κλείσω ραντεβού για άλλη μέρα

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια δεν θελω να σας κουρασω αλλο με το θεμα αξιοπιστιας του κινητηρα ΤSi αλλα σας παρακαλω μπορειτε να σχολιασετε τα παρακατω:

 

According to an interview that Ulrich Hackenburg, head of development for VW gave to Automobilwoche during the Shanghai Show, VW’s best selling model will not be replaced next spring as originally planned. Hackenburg told Automobiwoche journalists that the current Golf is still selling well and that there’s no time-pressure to replace it. At least that’s the official line, cause unofficially, the company’s new boss, Martin Winterkorn, has postponed the 2008 Geneva Show premiere of the Golf VI as he was not pleased at all with the car’s appearance and ordered a complete redesign. In any case, the 6th-gen Golf is now scheduled for a late 2008 launch.

Hackenburg also informed journalist that the new Golf will get an updated version of Audi's 160Hp 1.8TFSI engine –probably with a GT badge since from what we’ve heard, VW is planning to stop the production of the 170Hp 1.4TSI motor due to reliability problems. As for the GTI, it’ll wear a more powerful version of the current 2.0 TFSI motor. Via: Automobilwoche

 

το link για τα πιο πανω http://carscoop.blogspot.com/2007/04/vw-golf-vi-presentation-postponed-for.html

 

 

πιστευω οτι ο μονος τροπος να εξεντλησουμε το θεμα ειναι απο ιδη κατοχους του GT.

 

παρακαλω οσους εχουν κινητηρα ΤSi να δηλωσουν χλμ, προβληματα που μπορει να ειχαν, κτλ

 

Εχω παραγγειλει το GT Tsi 170 hp και το περιμενω τελος Αυγουστου.

 

 

Το αυτοκίνητο θα έχει ως έξτρα :

 

 

Black Magic Perle

Leather sport seats

Cruse control

Mirror package

USB interface

 

η τιμη του περιπου 24.000 ευρο:cool:

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

α συγνωμη το USB Interface ερχετε και με Centre Armrest σαν πακετο.
http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

"VW is planning to stop the production of the 170Hp 1.4TSI motor due to reliability problems"

 

De nomizw pws sumbadizoun auta pou leei to reportaz. Ama uparxoun kai h paramikrh pi8anothta gia .....reliability problems, se mia autokinhtobiomhxania san thn VW, tote to stamatas epitopou kai de perimeneis na poulhseis osa perissotera mporeis...oste na sta xwsoun oloi mazi sto telos.....Apopsh mou.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Σε αντιπροσωπεία που πήγα για να δω το TSI μου είπαν ότι το USB μπορούν να το βάλουν και το βάζουν πολλοί με αρκετά λιγότερο κόστος. Μέχρι και ο Γερμανός μου είπαν ότι μπορεί να το κάνει ( !!!! )

 

Το έχει κάνει κανείς ??

[sIGPIC][/sIGPIC]

Healthy disregard for the impossible.

Link to comment
Share on other sites

 

παρακαλω οσους εχουν κινητηρα ΤSi να δηλωσουν χλμ, προβληματα που μπορει να ειχαν, κτλ

 

Εχω παραγγειλει το GT Tsi 170 hp και το περιμενω τελος Αυγουστου.

 

 

Το αυτοκίνητο θα έχει ως έξτρα :

 

 

Black Magic Perle

Leather sport seats

Cruse control

Mirror package

USB interface

 

η τιμη του περιπου 24.000 ευρο:cool:

 

Φιλε μου εγω το εχω 5 μηνες, εχω 9500χλμ, και δοξα το Θεο δουλευει μια χαρα.Ειναι φοβερο αυτοκινητο και οικονομικο(γι'αυτο εξαλου το διαλεξα) αφου ημουν αναμεσα σε αυτο και το diesel.Μεσα στην Αθηνα μου κανει γυρω στα 600χλμ ανα γεμισμα με ανοιγματα σχεδον καθημερινα(οταν δεν εχει κινηση).Κανε υπομονη και θα το διαπιστωσεις και εσυ!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Black Magic Perle

Leather sport seats

Cruse control

Mirror package

USB interface

 

η τιμη του περιπου 24.000 ευρο:cool:

 

πως γινεται να το παιρνεις σε αυτη την τιμη?Εγω χωρις usb, δερματα, μεταλλικο χρωμα μου πηγε 24700:blink:

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ που πήγα στον Παζαρόπουλο είχε περίπου 25.100€ μετρητής με μόνα έξτρα το υποβραχιόνιο και το μεταλλικό χρώμα.
Link to comment
Share on other sites

File apo Kypro eimai kai fenete oti stin Kypro to GT, logo to oti oi foroi exoun meiothei arketa gia ta 1600cc kai kato, i arxiki timi tou einai peripou 22. 500.
http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου εγω το εχω 5 μηνες, εχω 9500χλμ, και δοξα το Θεο δουλευει μια χαρα.Ειναι φοβερο αυτοκινητο και οικονομικο(γι'αυτο εξαλου το διαλεξα) αφου ημουν αναμεσα σε αυτο και το diesel.Μεσα στην Αθηνα μου κανει γυρω στα 600χλμ ανα γεμισμα με ανοιγματα σχεδον καθημερινα(οταν δεν εχει κινηση).Κανε υπομονη και θα το διαπιστωσεις και εσυ!

 

File euxaristw gia ta pio panw. Kanw upomoni alla anisixw kapos otan vlepw teties anafores sto internet.

 

Elpizw na exoume kai alles eilikrineis anafores apo tous idi katoxous GT gia na mporoume na koimoumaste isixoi.

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

πιστευω οτι ο μονος τροπος να εξεντλησουμε το θεμα ειναι απο ιδη κατοχους του GT.

 

παρακαλω οσους εχουν κινητηρα ΤSi να δηλωσουν χλμ, προβληματα που μπορει να ειχαν, κτλ:cool:

 

μετά από σχεδον 9 μηνες και 9,500km εχω να παρατηρησω τα εξής:

1. στα 8,500km συμπλήρωσα 200ml λαδι (κατανάλωση απόλυτα λογική)

2. κατά διαστήματα (το τελευταίο 2μηνο) στο ρελαντί ένα ελαφρύ τρέμουλο (χωρίς το στροφόμετρο να παιζει). αυτό έχει αναφερθεί και από άλλους...και θέλω να πάω να ρωτήσω για την αιτία...

αυτά...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

μετά από σχεδον 9 μηνες και 9,500km εχω να παρατηρησω τα εξής:

1. στα 8,500km συμπλήρωσα 200ml λαδι (κατανάλωση απόλυτα λογική)

2. κατά διαστήματα (το τελευταίο 2μηνο) στο ρελαντί ένα ελαφρύ τρέμουλο (χωρίς το στροφόμετρο να παιζει). αυτό έχει αναφερθεί και από άλλους...και θέλω να πάω να ρωτήσω για την αιτία...

αυτά...

 

Euxaristw gia ta pio panw. Otan matheis gia tin aitia mporeis na mas grapseis?????

 

 

 

 

http://www.automotor.hu/lapkepek/cikkek/5000/5808_index.jpg

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά.

Παρήγγειλα κ εγώ την πεντάθυρη sportline έκδοση χωρίς να το ψαξω βέβαια και πολύ και εκ των υστέρων ανακάλυψα αυτό το φόρουμ. Οφείλω να σας πω πως είστε όλοι καταπληκτικοί και προβληματιστηκα πολλές φορές αυτές τις μέρες που διάβαζα τις 160 σελίδες του φόρουμ αν έκανα καλή επιλογή. Γι αύτό θέλω να μοιραστώ τις απορίες μου μαζί σας.

 

1. Το πήρα από το Φιλοσίδη στο Βυρωνα αφου πρώτα τον πήρα τηλ και τον ρώτησα αν υπάρχει κάτι ετοιμοπαράδοτο σε TSI πεντάθυρο και μου είπε πως υπάρχει ένα με κάτι έξτρα.Προφανώς κάποιος άλλος το παρήγγειλε και την έκανε διακριτικά. Να μην τα πολυλογώ εγώ το πήρα (την επομενη εβδομαδα παραλαμβάνω) γιατί ήθελα αυτοκίνητο επειγόντως. Λέτε να υπάρχει πουθενά παγίδα;

2. Με το θέμα των λαδιών τι γίνεται παιδιά; Είχα ένα polo 100ps και ξέρω τουλάχιστο άλλα 2 αυτοκίνητα που τσιμπάνε αρκετά στο 5-30 λάδι της volkswagen. Επίσης ξέρω πως η seat αλλά και κάποιοι που κάνουν στα αυτοκίνητά τους μόνοι τους ή σε γνωστό service βάζουν 10-40 λαδάκι.Ξέρετε κάτι για αυτό το μεγάλο θέμα?

3. Το θέμα των φρένων ρε παιδιά πόσο σοβαρό είναι λέτε για το tsi με τις μικρές δισκόπλακες και τις μικρές δαγκάνες;

4. Το αυτοκίνητο που πήρα έχει έξτρα esp.Είναι διαφορετικός ο διακόπτης απενεργοποίησης από αυτόν του asr; Εσείς σε ποιές περιπτώσεις το απενεργοποιείτε;Υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις που επιβάλλεται να το απενεργοποιήσεις;

5. Ελπίζω με τον καιρό να αποδειχθεί η αξιοπιστία του twincharged...για το καλό όλων μας..

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

Πρωτα απ'όλα καλοριζικο το golfακι,για τον φιλοσιδη εχω διαβασει στα foroum καλα λογια δεν νομιζω να εχεις προβλημα.Για το λαδι πιστευω πως τα castrol που προτεινει η εταιρια ειναι αρκετα καλα.Για τα φρενα δεν ξερω(ειμαι κατοχος GT).To esp εμενα μεσα στην Αθηνα δεν μου εχει αναψει ποτε.Σε επαρχιακους δρομους πιανει αρκετη δουλεια.Ειναι πολυ καλο που το εχει,πιστευω πως ειναι απαραιτητο.Εφ'οσον εχει esp θα εχει και διακοπτη που το απενεργοποιεις.Γνωμη μου,να ειναι παντα στο on,ποτε δεν ξερεις ποτε θα χρειαστει.Οσο για την αξιοπιστια πιστευω οτι αρκει το ονομα της εταιριας,τι αλλο να πω!Αν διαβασεις για τα υλικα,και την τεχνογνωσια που εχουν εφορμοσει στους κινητηρες tsi,τοτε θα καταλαβεις οτι δεν χρειαζεται να ανησυχεις!
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά.

Παρήγγειλα κ εγώ την πεντάθυρη sportline Γι αύτό θέλω να μοιραστώ τις απορίες μου μαζί σας.

1. ετοιμοπαράδοτο σε TSI πεντάθυρο και μου είπε πως υπάρχει ένα με κάτι έξτρα. Λέτε να υπάρχει πουθενά παγίδα;

2. Με το θέμα των λαδιών τι γίνεται παιδιά;

3. Το θέμα των φρένων ρε παιδιά πόσο σοβαρό είναι;

4. Το αυτοκίνητο έχει esp.Είναι διαφορετικός ο διακόπτης απενεργοποίησης από αυτόν του asr; Εσείς σε ποιές περιπτώσεις το απενεργοποιείτε;Υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις που επιβάλλεται να το απενεργοποιήσεις;

5. Ελπίζω με τον καιρό να αποδειχθεί η αξιοπιστία του twincharged...για το καλό όλων μας..

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

 

καλώς ήρθες και με το καλό να πάρεις το αυτοκίνητο.. δε νομίζω ότι έχει αναφερθεί κάτι το ιδιαίτερο από κατόχους για να προβληματίζεσαι... ψιλοπροβληματα και ψιλογκρινιες πάντα θα υπάρχουν... άλλωστε όσοι γράφουν εδώ έχουν κάποια ιδιαίτερη σχέση με το αυτοκίνητο και παρατηρούν τα πάντα...

 

1. λογικά δεν πρέπει να κρύβει καμία παγίδα.. το μόνο που μπορείς να ρωτήσεις αν ήταν αυτοκίνητο έκθεσης.. (αν είναι έτσι θα έπρεπε να στο πει ο ίδιος και να έχει ασφαλώς χαμηλότερη τιμή)...κατά τα άλλα δεν μπορεί να κρύβει κάτι..(τουλάχιστον δεν μπορώ να φανταστώ)

2. λαδάκι μπορεί να τσιμπάει λίγο (σε λογικά πλαίσια) αν και άλλα παιδία έχουν αναφέρει μηδενική κατανάλωση. Μιας και έχεις vw θα έχεις δει φαντάζομαι ποια είναι τα όρια που η vw θεωρεί φυσιολογικά..

όσο για το 10W-40 (οδηγία 501-01) είναι λάδι που μπορείς να βάλεις στο tsi αλλά τότε δεν υπάγεται στην κατηγορία long life service τώρα ποια η διαφορά των δυο (long life & non long life) δεν ξέρω..

3. αν και δεν έχω το tsi δε νομίζω πως δεν επαρκούν απλά θα μπορούσαν να είναι και καλύτερα

4. ένας είναι ο διακόπτης και τα απενεργοποιεί όλα... σύμφωνα με το manual το απενεργοποιείς

i. κίνηση με αλυσίδες, ii. παχύ χίονι-μαλακό έδαφος, iii. απελευθέρωση ακινητοποιημένου αυτοκινήτου (πχ άμμος), iv. Ταρζανιες σε στροφές ;) (εκτός manual)

προσωπικά δεν το εχω πατήσει το κουμπακι...

5. το μέλλον θα δείξει.. πάντως εκτός των "ένας φίλος του εξαδέλφου της αδελφής της γκόμενας του φίλου μου,είπε ότι..." κανένας δεν έχει αναφέρει κάτι συγκεκριμένο και σοβαρό (μάλιστα κατά καιρούς εχω κοιτάξει γενικότερα στο net να βρώ κατι αλλα τίποτα... προσωπικά πιστεύω ότι προβλήματα θα υπάρξουν όταν αρχίζουν και τα πρώτα κατσαβιδιάσματα...

 

αυτά και πάλι με το καλό και καλοτάξιδο

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

καλώς ήρθες και με το καλό να πάρεις το αυτοκίνητο.. δε νομίζω ότι έχει αναφερθεί κάτι το ιδιαίτερο από κατόχους για να προβληματίζεσαι... ψιλοπροβληματα και ψιλογκρινιες πάντα θα υπάρχουν... άλλωστε όσοι γράφουν εδώ έχουν κάποια ιδιαίτερη σχέση με το αυτοκίνητο και παρατηρούν τα πάντα...

 

1. λογικά δεν πρέπει να κρύβει καμία παγίδα.. το μόνο που μπορείς να ρωτήσεις αν ήταν αυτοκίνητο έκθεσης.. (αν είναι έτσι θα έπρεπε να στο πει ο ίδιος και να έχει ασφαλώς χαμηλότερη τιμή)...κατά τα άλλα δεν μπορεί να κρύβει κάτι..(τουλάχιστον δεν μπορώ να φανταστώ)

2. λαδάκι μπορεί να τσιμπάει λίγο (σε λογικά πλαίσια) αν και άλλα παιδία έχουν αναφέρει μηδενική κατανάλωση. Μιας και έχεις vw θα έχεις δει φαντάζομαι ποια είναι τα όρια που η vw θεωρεί φυσιολογικά..

όσο για το 10W-40 (οδηγία 501-01) είναι λάδι που μπορείς να βάλεις στο tsi αλλά τότε δεν υπάγεται στην κατηγορία long life service τώρα ποια η διαφορά των δυο (long life & non long life) δεν ξέρω..

3. αν και δεν έχω το tsi δε νομίζω πως δεν επαρκούν απλά θα μπορούσαν να είναι και καλύτερα

4. ένας είναι ο διακόπτης και τα απενεργοποιεί όλα... σύμφωνα με το manual το απενεργοποιείς

i. κίνηση με αλυσίδες, ii. παχύ χίονι-μαλακό έδαφος, iii. απελευθέρωση ακινητοποιημένου αυτοκινήτου (πχ άμμος), iv. Ταρζανιες σε στροφές ;) (εκτός manual)

προσωπικά δεν το εχω πατήσει το κουμπακι...

5. το μέλλον θα δείξει.. πάντως εκτός των "ένας φίλος του εξαδέλφου της αδελφής της γκόμενας του φίλου μου,είπε ότι..." κανένας δεν έχει αναφέρει κάτι συγκεκριμένο και σοβαρό (μάλιστα κατά καιρούς εχω κοιτάξει γενικότερα στο net να βρώ κατι αλλα τίποτα... προσωπικά πιστεύω ότι προβλήματα θα υπάρξουν όταν αρχίζουν και τα πρώτα κατσαβιδιάσματα...

 

αυτά και πάλι με το καλό και καλοτάξιδο

 

Σ'ευχαριστώ για τις πληροφορίες..

Το αυτοκίνητο δεν είναι έκθεσης είναι τελωνείο οπότε δεν νομίζω πως θα υπάρξει πρόβλημα.

Όσο για το λάδι αλλά και γενικότερα ο προβληματισμός περί αξιοπιστίας είναι επειδή έχει φοβηθεί το μάτι μου.Στο polo που είχα πριν άλλαξα μεχρι και μπλοκ κινητήρα γιατί είχε ***** ένας κύλινδρος..στην εγγύηση βέβαια αλλά η ρετσινιά ρετσινιά..

Link to comment
Share on other sites

File euxaristw gia ta pio panw. Kanw upomoni alla anisixw kapos otan vlepw teties anafores sto internet.

 

Elpizw na exoume kai alles eilikrineis anafores apo tous idi katoxous GT gia na mporoume na koimoumaste isixoi.

 

Παιδια εχω το GT 3 μηνες με 15.000 + km. Μεχρι τα 5000 km στρωσιμο, στροφες εως 3.500 το πολυ 4.000 rpm. Μετα μεχρι τα 7.500 km ανοιγμα σιγα - σιγα ως τις 5.000 rpm. Στα 10.000 km αλλαγη λαδιων κινητηρα, χωρις να εχει καψει γραμμαριο! Δοξα το Θεο κανενα προβλημα αν και τα τελευταια 7.500 km το δουλευω καλα!:D Το μονο μου την εχει σπασει ητανε στην αρχη ο κλασικος θορυβος στον μεγαλο αεραγωγο στην κονσολα, ο οποιος χαθηκε δια μαγειας :blink: Οσο παρακολουθω το περιοδικο EVO που εχουν στο fast fleet το GT δεν εχει βγαλει κανενα προβλημα στα 30.000 km που εχει, και δεν νομιζω να του φερονται και πολυ τρυφερα!:cry:

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά.

Παρήγγειλα κ εγώ την πεντάθυρη sportline έκδοση χωρίς να το ψαξω βέβαια και πολύ και εκ των υστέρων ανακάλυψα αυτό το φόρουμ. Οφείλω να σας πω πως είστε όλοι καταπληκτικοί και προβληματιστηκα πολλές φορές αυτές τις μέρες που διάβαζα τις 160 σελίδες του φόρουμ αν έκανα καλή επιλογή. Γι αύτό θέλω να μοιραστώ τις απορίες μου μαζί σας.

 

1. Το πήρα από το Φιλοσίδη στο Βυρωνα αφου πρώτα τον πήρα τηλ και τον ρώτησα αν υπάρχει κάτι ετοιμοπαράδοτο σε TSI πεντάθυρο και μου είπε πως υπάρχει ένα με κάτι έξτρα.Προφανώς κάποιος άλλος το παρήγγειλε και την έκανε διακριτικά. Να μην τα πολυλογώ εγώ το πήρα (την επομενη εβδομαδα παραλαμβάνω) γιατί ήθελα αυτοκίνητο επειγόντως. Λέτε να υπάρχει πουθενά παγίδα;

2. Με το θέμα των λαδιών τι γίνεται παιδιά; Είχα ένα polo 100ps και ξέρω τουλάχιστο άλλα 2 αυτοκίνητα που τσιμπάνε αρκετά στο 5-30 λάδι της volkswagen. Επίσης ξέρω πως η seat αλλά και κάποιοι που κάνουν στα αυτοκίνητά τους μόνοι τους ή σε γνωστό service βάζουν 10-40 λαδάκι.Ξέρετε κάτι για αυτό το μεγάλο θέμα?

3. Το θέμα των φρένων ρε παιδιά πόσο σοβαρό είναι λέτε για το tsi με τις μικρές δισκόπλακες και τις μικρές δαγκάνες;

4. Το αυτοκίνητο που πήρα έχει έξτρα esp.Είναι διαφορετικός ο διακόπτης απενεργοποίησης από αυτόν του asr; Εσείς σε ποιές περιπτώσεις το απενεργοποιείτε;Υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις που επιβάλλεται να το απενεργοποιήσεις;

5. Ελπίζω με τον καιρό να αποδειχθεί η αξιοπιστία του twincharged...για το καλό όλων μας..

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

 

Φίλε,

 

Αγόρασα από τον Φιλοσίδη, με ακριβώς ίδια περίπτωση. Μου είπε ότι υπήρχε ένα TSi/5Θ/SportLine με extra και το προτίμησα.

 

Οταν λοιπόν μου είπε ότι βρέθηκε ένα διαθέσιμο έκανα το εξής : Ζήτησα από άλλο εμπορο να ελέγξει εαν είναι διαθέσιμο στο τελωνείο ένα τέτοιο αυτοκίνητο και πήρα την ίδια απάντηση (άρα δεν ήταν στα χέρια του Φιλοσίδη και πράγματι δεν είχε κυκλοφορήσει).

 

Το παρέλαβα 2 ημέρες μετά και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος τόσο από το αυτοκίνητο όσο και από την εξυπηρέτηση. Το δικό μου είχε και ηλιοροφή και μάλιστα ο Φιλοσίδης μου έκανε και καλή έκπτωση στην τιμή των extra αφού δεν ήταν στις αρχικές μου προτιμήσεις.

 

Καλορίζικο λοιπόν.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...