Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

η αναρτηση του για μενα ειναι η χρυση τομη μεταξη ανεσης και σπορ..πολυ καλη πραγματικα δεν σε κουραζει ποτε.για μενα το ατου του gt ειναι η εθνικη.πηγαινεις με 180-210 και νομιζεις πας με 100.απιστευτα ηρεμο
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Εγώ βάζω 100άρα μιας και το βιβλιαράκι λέει ότι ο κινητήρας θέλει άνω των 95 οκτανίων βενζίνη. Τώρα δυστυχώς όσον αφορά τους φίλους μας τους βενζινοπώλες δεν μπορούμε ποτέ να είμαστε σίγουροι... Επιλεγμένα καταστήματα και μόλις βρούμε το "σωστό" μόνο από εκεί

 

EKO kinitron 95 plus βάζεις deyan?

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά να ρωτήσω εγώ κάτι πιο ουσιαστικό;

Τι βενζίνη βάζετε; Απλή ή 100άρα; Παίζει ρόλο τόσο για την απόδοση όσο και για την ασφάλεια του κινητήρα;

Και πως μπορείς να εμπιστευτείς τον βενζινά ότι είναι πραγματικά 100άρα; Αν μπείτε στο site του υπουργείου ανάπτυξης θα δείτε πως τα πιο συχνά πρόστιμα είναι για νοθευμένη super αμόλυβδη..επειδή είναι πολύ εύκολο...Λοιπόν; Αξίζουν τα πολλά περισσότερα euros..?

θυμίζω περιμένω το tsi σε λίγες μέρες.

 

ειναι γνωστή η κατάσταση με τις βενζίνες στην Ελλάδα λοιπόν εγώ πληρώνω (αν είναι ο θεός και η ψυχή τους) βενζίνη 100RON. για το 170αρι το βιβλίο λέει 98ron (η οποία απουσιάζει από την Ελλάδα) αλλά μπορεί να καταναλώσει και 95ron με μείωση απόδοσης κτλ κτλ...

για το 140αρι τώρα χρειάζεται βενζίνη με ελάχιστο αριθμό οκτανίων 95. ( http://www.volkswagen.co.uk/assets/pdf/touran_brochure.pdf σελίδα 18)

αρα νομίζω πως ανήκεις στους τυχερούς (από πλευράς κόστους και σιγουριάς (τι να νοθεύσει στην 95αρα??))

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

EKO kinitron 95 plus βάζεις deyan?

Έως τώρα βάζω είτε την ΕΚΟ Kinitron 100 Speed πως λέγεται είτε την BP την 100άρα... Τώρα δε χάλασε και ο κόσμος αν βάλω 95άρα κάποια φορά στο μέλλον αλλά δε σκοπεύω να τη χρησιμοποιώ επι μονίμου βάσεως

Link to comment
Share on other sites

Mόνο 95άρα εδώ κι 6.500 χλμ. χωρίς προβλήματα από 2-3 συγκεκριμένα βενζινάδικα!!!

 

Konv telika me ta filtra ti ekanes?

Autos pou sou eipa exei KAI mpouzia.

Se poia venzinadika pigaineis?

 

ssssst oute 3 vdomades gia tin paralavi den emeinan.

Madness?

This is TSI!:mad:

Link to comment
Share on other sites

φιλε Αρη ευχαριστω για τις πιο πανω πληροφοριες.

 

Πως βρισκεις τη οδικη συμπεριφορα του GT μετα απο το στρωσιμο??

 

Εμενα κατα τα την διαρκεια του test drive μου φανηκε λιγο σκληρο, σιγουρα οι 17'' ζαντες που φορει το αμαξι παιζει καποιο ρολο αλλα τη γινετε μετα το στρωσιμο?

 

Προσωπικά δεν έχω παρατηρήσει καμία διαφορά στην ανάρτηση, αλλά δε νομίζω ότι είναι κάτι που αλλάζει ούτως ή άλλως.

 

Έχω αναφέρει κ σε προηγούμενα posts μου, ότι για τα δικά μου γούστα ο συνδυασμός ανάρτησης και 17'' είναι μάλλον σκληρός. Πρέπει όμως να αναφέρω ότι αυτό ισχύει για την κίνηση στην πόλη. Σε κίνηση στον αυτοκινητόδρομο και με μεγάλες ταχύτητες, η ανάρτηση δεν κουράζει, δεν πλέει και γενικά συμπεριφέρεται ιδανικά. Παράλληλα, έχει και αρκετά σπορτίφ χαρακτηριστικά, αφού η ουρά συμμετέχει στο στρίψιμο, ενώ τα όποια υποστροφικά χαρακτηριστικά οφείλονται κυρίως στην ισχύ παρά στο στήσιμο.

 

Εξάλλου, επειδή δεν οδηγώ έτσι συχνά, έχω ξαναπεί ότι για διάφορους λόγους, συμπεριλαμβανόμενης της άνεσης της ανάρτησης, εάν υπήρχε το TSI όταν αγόρασα, θα είχα πάρει εκείνο.

Link to comment
Share on other sites

μετά από σχεδον 9 μηνες και 9,500km εχω να παρατηρησω τα εξής:

1. στα 8,500km συμπλήρωσα 200ml λαδι (κατανάλωση απόλυτα λογική)

2. κατά διαστήματα (το τελευταίο 2μηνο) στο ρελαντί ένα ελαφρύ τρέμουλο (χωρίς το στροφόμετρο να παιζει). αυτό έχει αναφερθεί και από άλλους...και θέλω να πάω να ρωτήσω για την αιτία...

αυτά...

 

Γεια σου vwgt,

 

Πήγες να ρωτήσεις για το τρέμουλο ?

Περιμένω νέα σου

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Γεια σου vwgt,

 

Πήγες να ρωτήσεις για το τρέμουλο ?

Περιμένω νέα σου

 

δυστυχώς δεν έχω προλάβει να παω...

πρέπει όμως να μπει και αυτό στο πρόγραμμα..

να σου πω κιόλας για κάποιες ημέρες με είχε αφήσει οπότε κάπως το είχα ξεχάσει και εγώ.. σήμερα όμως το πρωί ερχόμενος στη δουλειά έκανε υπερωρίες.. (και μάλιστα με την ίδια βενζίνη στο ντεπόζιτο)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

 

1) Προσωπικά δεν έχω παρατηρήσει καμία διαφορά στην ανάρτηση, αλλά δε νομίζω ότι είναι κάτι που αλλάζει ούτως ή άλλως.

 

Έχω αναφέρει κ σε προηγούμενα posts μου, ότι για τα δικά μου γούστα ο συνδυασμός ανάρτησης και 17'' είναι μάλλον σκληρός. Πρέπει όμως να αναφέρω ότι αυτό ισχύει για την κίνηση στην πόλη. Σε κίνηση στον αυτοκινητόδρομο και με μεγάλες ταχύτητες, η ανάρτηση δεν κουράζει, δεν πλέει και γενικά συμπεριφέρεται ιδανικά. Παράλληλα, έχει και αρκετά σπορτίφ χαρακτηριστικά, αφού η ουρά συμμετέχει στο στρίψιμο, ενώ τα όποια υποστροφικά χαρακτηριστικά οφείλονται κυρίως στην ισχύ παρά στο στήσιμο.

 

 

2) Εξάλλου, επειδή δεν οδηγώ έτσι συχνά, έχω ξαναπεί ότι για διάφορους λόγους, συμπεριλαμβανόμενης της άνεσης της ανάρτησης, εάν υπήρχε το TSI όταν αγόρασα, θα είχα πάρει εκείνο.

 

 

 

 

1) Ευχαριστω για τα πιο πανω, συμφωνω γιατι ειναι ακριβως οπως το θυμαμαι οταν το πηγα για test drive, εκτος απο τα υποστροφικα χαρακτηριστηκα που εχεις αναφερει δεν θυμαμαι κατι τετοιο. Ειχα οδηγηση και το Golf Plus με TSi 140hp και μου φανηκε να εχει πιο μαλακη αναρτηση αλλα δεν ειχε το κρατημα που εχει το GT. Πιστευω οτι δεν ειναι μονο η αναρτηση που θα παιζει ρολο για το ποσο μαλακο το αισθανεται το αμαξι ο οδηγος αλλα το μεγεθος που εχουν οι ζαντες και το υψος των ροδων.

 

 

 

2) στην Κυπρο η διαφορα τιμης εχει ως εξης:

 

Golf 140 hp TSi sportline: 19,900 euro

Golf Plus 140 hp TSi sportline: 21,000 euro

Golf GT 170 hp TSi: 22,500 euro

ενω για το Golf GTi 2.0 TFSi: 33,200 euro

 

Για αυτο και αποφασισα να παρω το GT που εχει μικρη διαφορα στην τιμη και περισσοτερα αλογα απο Golf 140 hp TSi και Golf Plus 140 hp TSi και μεγαλη διαφορα στην τιμη απο το Golf GTi.

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Πιστευω οτι δεν ειναι μονο η αναρτηση που θα παιζει ρολο για το ποσο μαλακο το αισθανεται το αμαξι ο οδηγος αλλα το μεγεθος που εχουν οι ζαντες και το υψος των ροδων.

 

Κυρίως η ανάρτηση (διάταξη, διαδρομή, σινεμπλόκ, αμορτισέρ, ελατήρια, αντιστρεπτική, κα). Αλλιώς δε θα έβαζαν στις Rolls & στις Bentley 19άρες & και 20άρες ζάντες.

 

 

Golf 140 hp TSi sportline: 19,900 euro

Golf GT 170 hp TSi: 22,500 euro

ενω για το Golf GTi 2.0 TFSi: 33,200 euro

 

Kαλά πλάκα μας κάνετε; Οι τιμές των TSI και GT είναι ίδιες με αυτές στη Γερμανία (http://www.volkswagen.de) ενώ το GTI έχει σχεδόν 9.000 παραπάνω απότι εκεί;;;

 

Πάντως με αυτά τα δεδομένα μάλλον σωστά επέλεξες το GT.

Link to comment
Share on other sites

Τι;

Τόσο μεγάλη διαφορά;

Μηπως παίζει τίποτα άλλο;

 

 

 

Τιποτα δεν παιζει, απλος οπως ειχα αναφερει σε προηγουμενο μου post οι φοροι στην Κυπρο εχουν μειωθει αρκετα για τα 1600cc και κατω ενω για τα 1600cc και πανω εχουν σχεδων παραμεινει το ιδιο, γι' αυτο και οι τιμες που βλεπετε. Το αμαξι το εχω παραγγειλει απο την αντιπροσωπεια UNICARS.

 

α.. ακομα κατι το οποιο ειχα ξεχασει το GT στην Κυπρο προσφερετε με τα ιδια standard equipment που προσφερετε και στην Ελλαδα, αφου εχω διαβασει αρκετα απο τα προηγουμενα posts.

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Κυρίως η ανάρτηση (διάταξη, διαδρομή, σινεμπλόκ, αμορτισέρ, ελατήρια, αντιστρεπτική, κα). Αλλιώς δε θα έβαζαν στις Rolls & στις Bentley 19άρες & και 20άρες ζάντες.

 

 

Αρη δεν θα διαφωνησω μετα πιο πανω, απλα αρκετοι φιλοι οι οποιοι ειχα αλλαξει ζαντες και ροδες κατα καιρους στα αμαξια τους και εβαλα μεγαλυτερες ζαντες και πιο χαμηλες ροδες εβρισκαν το αμαξι να εχει καλυτερο κρατημα αλλα καπως σκληρο στο δρομο.

 

 

 

Kαλά πλάκα μας κάνετε; Οι τιμές των TSI και GT είναι ίδιες με αυτές στη Γερμανία (http://www.volkswagen.de) ενώ το GTI έχει σχεδόν 9.000 παραπάνω απότι εκεί;;;

 

 

 

μπορεις να βοηθησεις παρακαλω γιατι δεν μπορω να βρω τις τιμες??:worry:

 

 

Πάντως με αυτά τα δεδομένα μάλλον σωστά επέλεξες το GT.

 

 

Ευχαριστω!!

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Ποιες ειναι οι τιμες των πιο κατω στην Ελλαδα?

 

 

Golf 140 hp TSi sportline

Golf Plus 140 hp TSi sportline

Golf GT 170 hp TSi

Golf GTi 2.0 TFSi

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Αρη δεν θα διαφωνησω μετα πιο πανω, απλα αρκετοι φιλοι οι οποιοι ειχα αλλαξει ζαντες και ροδες κατα καιρους στα αμαξια τους και εβαλα μεγαλυτερες ζαντες και πιο κοντες ροδες εβρισκαν το αμαξι να εχει καλυτερο κρατημα αλλα καπως σκληρο στο δρομο.

 

Μα αυτό είναι σωστό και προφανές αφού όσο μεγαλώνει η διάσταση της ζάντας, προκειμένου να παραμείνει ίδια η διάμετρος άρα και το το βήμα του αυτοκινήτου, πρέπει αντιστοίχως να μικρύνει το προφίλ του ελαστικού. Και φυσικά όσο μεγαλύτερο είναι το προφίλ του ελαστικού, τόσο μεγαλύτερο μέρος των κραδασμών αποροφάται από το λάστιχο και όχι μόνο από την ανάρτηση. ;)

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Ποιες ειναι οι τιμες των πιο κατω στην Ελλαδα?

 

 

Golf 140 hp TSi sportline

Golf Plus 140 hp TSi sportline

Golf GT 170 hp TSi

Golf GTi 2.0 TFSi

 

Golf 140 hp TSi Sportline 3D 20.090ε.

Golf 140 hp TSi Sportline 5D 20.920ε.

Golf Plus 140 hp TSi Sportline 21.720ε.

Golf GT 170 hp TSi 3D 24.030ε.

Golf GT 170 hp TSi 5D 24.860ε.

Golf GTi 2.0 TFSI 3D 29.230ε.

Golf GTi 2.0 TFSI 5D 30.210ε.

 

Από το web site της VW. :O

Golf GT Sport TSI 140PS
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά τι προτείνετε για στρώσιμο; Σκέφτομαι με το που θα το πάρω την άλλη εβδομάδα με το καλό να κανώ ένα ταξιδάκι γνωριμίας στη χαλκιδική.Δλδ 600+600=1200 χιλιομετράκια βάλε και κάμποσα μέσα έξω να τα.Καλυτερα 1η-2α αντε 3η στην Αθήνα σε κανα 2 μήνες; Εσείς μετά από πόσα χιλιόμετρα το ανοίξατε;
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά τι προτείνετε για στρώσιμο; Σκέφτομαι με το που θα το πάρω την άλλη εβδομάδα με το καλό να κανώ ένα ταξιδάκι γνωριμίας στη χαλκιδική.Δλδ 600+600=1200 χιλιομετράκια βάλε και κάμποσα μέσα έξω να τα.Καλυτερα 1η-2α αντε 3η στην Αθήνα σε κανα 2 μήνες; Εσείς μετά από πόσα χιλιόμετρα το ανοίξατε;

 

με δεδομενο ότι το στρωσιμο δεν ειναι μονο ο κινητηρας αλλα και τα υπολοιπα μερη του αυτοκινητου (κιβωτιο, φρενα, ελαστικα) δε νομίζω οτι το να γραψεις σε μια μερα τα "απαραιτητα" 1,500km σημαινει οτι ξεμπερδεψες με το στρωσιμο... φαντασου οτι το κιβωτιο σου θα εχει δουλεψει μονο μια 6η... (ασε που δεν ξερω αν θα αντεξεις να βγαλεις 1,000+ km χωρις να το πιεσεις λιγακι...

εντελως προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι τα πρωτα km πρεπει να ειναι ενα μιγμα... οχι μονο 1η 2α αλλά ουτε και μονορουφι με 6η.

 

τωρα εγω αρχισα να το ανοιγω μετα τα 1,500km (να πω την αληθεια δεν αντεχα και παραπανω:confused:

 

ασχετο για δειτε και το πιο κατω:

http://www.in.gr/auto/news/article.asp?lngEntityID=51028

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Golf 140 hp TSi Sportline 3D 20.090ε.

Golf 140 hp TSi Sportline 5D 20.920ε.

Golf Plus 140 hp TSi Sportline 21.720ε.

Golf GT 170 hp TSi 3D 24.030ε.

Golf GT 170 hp TSi 5D 24.860ε.

Golf GTi 2.0 TFSI 3D 29.230ε.

Golf GTi 2.0 TFSI 5D 30.210ε.

 

Από το web site της VW. :O

 

Τιμες Κυπρου

 

Golf 140 hp TSi sportline: 20,700 euro "συγνωμη λαθος τιμη εδωσα στο προηγουμενο post"

Golf Plus 140 hp TSi sportline: 21,500 euro "συγνωμη λαθος τιμη εδωσα στο προηγουμενο post"

Golf GT 170 hp TSi: 22,500 euro

ενω για το Golf GTi 2.0 TFSi: 33,200 euro

 

τα πιο πανω ειναι πενταθυρα.

 

Σε ευχαριστω φιλε για τα πιο πανω, απο τη βλεπω μεγαλυτερη διαφορα στην τιμη την εχουν το GT και GTi.

 

 

 

Οποταν τi παρεγγειλα??

Golf GT TSi 170 hp :ninja:

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Φίλε Kyprios,

 

Όπως έγραψα και στο προηγούμενο post μου τις τιμές τις βρήκα στο web site της VW. Φαντάζομαι όμως ότι ανταποκρίνονται στις πραγματικές τιμές. Για το μόνο που μπορώ να σου πω σίγουρα είναι για το Golf 140 hp TSi Sportline 5D το οποίο παράγγειλα πριν από δύο εβδομάδες και για το οποίο όντως η αρχική τιμή είναι 20.920ε.

Golf GT Sport TSI 140PS
Link to comment
Share on other sites

Μα αυτό είναι σωστό και προφανές αφού όσο μεγαλώνει η διάσταση της ζάντας, προκειμένου να παραμείνει ίδια η διάμετρος άρα και το το βήμα του αυτοκινήτου, πρέπει αντιστοίχως να μικρύνει το προφίλ του ελαστικού. Και φυσικά όσο μεγαλύτερο είναι το προφίλ του ελαστικού, τόσο μεγαλύτερο μέρος των κραδασμών αποροφάται από το λάστιχο και όχι μόνο από την ανάρτηση. ;)

 

 

Eυχαριστω με ξεπερασες με αυτα που ηθελα να πω:rolleyes:

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά τι προτείνετε για στρώσιμο; Σκέφτομαι με το που θα το πάρω την άλλη εβδομάδα με το καλό να κανώ ένα ταξιδάκι γνωριμίας στη χαλκιδική.Δλδ 600+600=1200 χιλιομετράκια βάλε και κάμποσα μέσα έξω να τα.Καλυτερα 1η-2α αντε 3η στην Αθήνα σε κανα 2 μήνες; Εσείς μετά από πόσα χιλιόμετρα το ανοίξατε;

Καμια σχεση... Μονο καλο στρωσιμο δεν θα κανεις με τον τροπο που το παρουσιαζεις!!

Το στρωσιμο πρεπει να περιλαμβανει τα ιδια χιλιομετρα που θα κανει ενα αυτοκινητο στην υπολοιπη ζωη του!! Το να βαλεις την 6η με 3,4-4 χιλιαδες στροφες σταθερα μαλλον δεν θα βοηθησει το μοτερ σου πολυ!!

Πρεπει να δουλεψει και σε χαμηλες αλλα και σε υψηλες στροφες!!

 

Μην κανεις το συγκεκριμενο ταξιδι, τουλαχιστον οχι ακομα... Κανε τα πρωτα 1500-2000 χιλιομετρα μεσα σε νορμα συνθηκες στην Αθηνα και μετα δωστου να καταλαβει!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά τι προτείνετε για στρώσιμο; Σκέφτομαι με το που θα το πάρω την άλλη εβδομάδα με το καλό να κανώ ένα ταξιδάκι γνωριμίας στη χαλκιδική.Δλδ 600+600=1200 χιλιομετράκια βάλε και κάμποσα μέσα έξω να τα.Καλυτερα 1η-2α αντε 3η στην Αθήνα σε κανα 2 μήνες; Εσείς μετά από πόσα χιλιόμετρα το ανοίξατε;

 

File mikek_890 asto kalitera min aneveis gia xalkidiki ftiaxnoun ton dromo sta N.Plagia me Moudania kai mpaineis mesa apo xwria,moni lwrida k.a.

Kalitera piase kamia pelopponiso.

Kai egw file se kana 2-3 vdomades to pairnw!

Madness?

This is TSI!:mad:

Link to comment
Share on other sites

Καμια σχεση... Μονο καλο στρωσιμο δεν θα κανεις με τον τροπο που το παρουσιαζεις!!

Το στρωσιμο πρεπει να περιλαμβανει τα ιδια χιλιομετρα που θα κανει ενα αυτοκινητο στην υπολοιπη ζωη του!! Το να βαλεις την 6η με 3,4-4 χιλιαδες στροφες σταθερα μαλλον δεν θα βοηθησει το μοτερ σου πολυ!!

Πρεπει να δουλεψει και σε χαμηλες αλλα και σε υψηλες στροφες!!

 

Μην κανεις το συγκεκριμενο ταξιδι, τουλαχιστον οχι ακομα... Κανε τα πρωτα 1500-2000 χιλιομετρα μεσα σε νορμα συνθηκες στην Αθηνα και μετα δωστου να καταλαβει!

Σωστος:up: Και θα προσθεσω, μετα τα 1000 χλμ, ανοιξε το. Πιασε μερικους κοφτες με 2,3,4 γενικα πατησε το. Εχω 4000 χλμ, και το αμαξι μου πηγαινει τελεια, δεν εχει βγαλει κανενα προβλημα, ουτε εχει καψει λαδι. Το μονο που πρεπει να προσεχεις ειναι να μη το ξεσκιζεις οταν ειναι κρυο, και ενα λεπτο στο ρελαντι, μετα απο γερο πατημα;) πριν το σβησεις

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...