Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

μετά από σχεδον 9 μηνες και 9,500km εχω να παρατηρησω τα εξής:

1. στα 8,500km συμπλήρωσα 200ml λαδι (κατανάλωση απόλυτα λογική)

2. κατά διαστήματα (το τελευταίο 2μηνο) στο ρελαντί ένα ελαφρύ τρέμουλο (χωρίς το στροφόμετρο να παιζει). αυτό έχει αναφερθεί και από άλλους...και θέλω να πάω να ρωτήσω για την αιτία...

αυτά...

 

Φίλε,

 

Για το τρέμουλο που λες, έχω το ίδιο πρόβλημα. Προέρχεται από κραδασμούς του κινητήρα και μάλιστα το παρατήρησα με 2 ίδια αυτοκίνητα δίπλα δίπλα και ήταν φανερό και με το μάτι ότι οι ταλάντωση του δικού μου κινητήρα ήταν στιγμιαία αρκετά μεγαλύτερη από το άλλο αυτοκίνητο. Το πήγα στην αντιπροσωπεία και έβαλαν το διαγνωστικό μηχάνημα το οποίο δεν έδειξε τίποτα κακό. Η μέτρηση του ρελαντί ήταν 680 - 690 στρ/λεπτό (10 λεπτά μέτρηση). Ο αρχιμηχανικός το παρατήρησε μεν αλλά δεν διπίστωσε κανένα πρόβλημα και έτσι έφυγα χωρις να διορθωθεί.

 

Περιμένω και τα δικά σας νέα .. διότι ακούω πολλά (βενζίνη, μπέκ ψεκασμού κα)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Καλησπερα,

 

Εφτασε ο καιρος για το πρωτη αλλαγη λαδιων στο GT μου, Εχω βρει τα λαδια οδηγια 504 (νομιζω) αρκετα πιο φθηνα απο την αντιπροσωπεια, αυτο που θελω να ρωτησω ειναι, αν μπορω να τα παω εγω και να τα αλλαξουν χωρις να μου κανουν νουμερα.

Ευχαριστω!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα,

 

Εφτασε ο καιρος για το πρωτη αλλαγη λαδιων στο GT μου, Εχω βρει τα λαδια οδηγια 504 (νομιζω) αρκετα πιο φθηνα απο την αντιπροσωπεια, αυτο που θελω να ρωτησω ειναι, αν μπορω να τα παω εγω και να τα αλλαξουν χωρις να μου κανουν νουμερα.

Ευχαριστω!

 

 

 

Πρεπει οπωσδηποτε να μαθεις το σωστο λαδι το οποιο μπαινει στο αυτοκινητο, απο το εγχειριδιο η απο την ιδια την αντιπροσωπεια να τους το πας για αλλαγη και να σε χρεωσουν μονον εργατικα χωρις κανενα προβλημα.

 

 

Μπορεις να μας αναφερεις ποσα χλμ εχει το αμαξι και αν ειχες οποιαδηποτε προβληματα μεχρι σημερα??

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια δεν θελω να σας κουρασω αλλο με το θεμα αξιοπιστιας του κινητηρα ΤSi αλλα σας παρακαλω μπορειτε να σχολιασετε τα παρακατω:

 

According to an interview that Ulrich Hackenburg, head of development for VW gave to Automobilwoche during the Shanghai Show, VW’s best selling model will not be replaced next spring as originally planned. Hackenburg told Automobiwoche journalists that the current Golf is still selling well and that there’s no time-pressure to replace it. At least that’s the official line, cause unofficially, the company’s new boss, Martin Winterkorn, has postponed the 2008 Geneva Show premiere of the Golf VI as he was not pleased at all with the car’s appearance and ordered a complete redesign. In any case, the 6th-gen Golf is now scheduled for a late 2008 launch.

Hackenburg also informed journalist that the new Golf will get an updated version of Audi's 160Hp 1.8TFSI engine –probably with a GT badge since from what we’ve heard, VW is planning to stop the production of the 170Hp 1.4TSI motor due to reliability problems. As for the GTI, it’ll wear a more powerful version of the current 2.0 TFSI motor. Via: Automobilwoche

 

το link για τα πιο πανω http://carscoop.blogspot.com/2007/04/vw-golf-vi-presentation-postponed-for.html

 

 

πιστευω οτι ο μονος τροπος να εξεντλησουμε το θεμα ειναι απο ιδη κατοχους του GT.

 

παρακαλω οσους εχουν κινητηρα ΤSi να δηλωσουν χλμ, προβληματα που μπορει να ειχαν, κτλ

 

 

:O Υπαρχει κανενας αλλος Χριστιανος που θελει να μας δωσει τα φωτα του??:O

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Για εμένα είναι τελείως ανακρίβειες. Μας γράφει "according to an interview" μπορεί να μας παραθέσει και την ίδια τη συνέντευξη; Επίσης πιστεύετε ότι είναι ποτέ δυνατό να βγει ο ίδιος ο εκπρόσωπος της vw και να κάνει δηλώσεις περι αναξιοπιστίας ακόμα και να ισχύει κάτι τέτοιο; ;)

 

Τέλος απο τα 13,500 (αν και είναι σχετικά λίγα) που έχω κάνει δεν έχει παρουσιαστεί το παραμικρό μηχανικό πρόβλημα ;)

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν νομίζω συμφωνούμε όλοι πως κάθε προιον βιομηχανικής παραγωγής έχει ποσοστό προβλημάτων και σκοπός είναι το ποσοστό αυτό να είναι όσο το δυνατόν μικρότερο. Επιπλέον είναι σαφές ότι η φιλοσοφία κατασκευής και λειτουργίας του tsi είναι πολυπλοκότερη από αυτή του tfsi οπότε και πιθανότερο να εμφανίσει και κάποια προβλήματα. Τη στιγμή μάλιστα που το κόστος παραγωγής του 1,4 tsi 170hp αγγίζει αυτό του δίλιτρου tfsi των 200hp οπως είχα διαβάσει και σ' ένα άρθρο, τότε μου φαίνεται απόλυτα λογική η κίνηση αντικατάστασης με τον 1,8 tfsi αν δεν υπάρχει σημαντική διαφορά στην πραγματική κατανάλωση ή πρόβλημα στους ρύπους.

Το αν ισχύει ή όχι φαντάζομαι θα το καταλάβουμε από το αν τελικά θα πραγματοποιηθεί αυτή η αλλαγή.

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Πρεπει οπωσδηποτε να μαθεις το σωστο λαδι το οποιο μπαινει στο αυτοκινητο, απο το εγχειριδιο η απο την ιδια την αντιπροσωπεια να τους το πας για αλλαγη και να σε χρεωσουν μονον εργατικα χωρις κανενα προβλημα.

 

 

Μπορεις να μας αναφερεις ποσα χλμ εχει το αμαξι και αν ειχες οποιαδηποτε προβληματα μεχρι σημερα??

 

Εχω μεχρι σημερα 13,600 και εκτος απο κατι τριγμους σε κεντρικο αεραγωγο και ηλιοροφη, ααα και αντικατασταση βασεων αμορτισερ, απο μηχανικα μεχρι τωρα (φτου φτου) τιποτα!

Με το ρελαντι, το κουνημα ειναι σαν να κανει σεισμο ?? Αν ναι πασχω απο την ιδια ανεξακριβωτη ασθενεια!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Εχω μεχρι σημερα 13,600 και εκτος απο κατι τριγμους σε κεντρικο αεραγωγο και ηλιοροφη, ααα και αντικατασταση βασεων αμορτισερ, απο μηχανικα μεχρι τωρα (φτου φτου) τιποτα!

Με το ρελαντι, το κουνημα ειναι σαν να κανει σεισμο ?? Αν ανι πασχω απο την ιδια ανεξακριβωτη ασθενεια!

 

E ..οχι και σεισμό.. έχει περιγραφεί ήδη ως ελαφρύ τρέμουλο..

 

και περιμένουμε διάγνωση από τεχνικούς της VW.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

http://www.trade-wind.gr/index.php?co=products&cat_id=83&prod_id=638

Αυτα ειναι?? Εχουνε αναφερθει και σε προηγουμενα post. Τα εχει παρει κανεις απο αυτο το καταστημα?

Καλυπτουν τις προδιαγραφες της vw??

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Εχω μεχρι σημερα 13,600 και εκτος απο κατι τριγμους σε κεντρικο αεραγωγο και ηλιοροφη, ααα και αντικατασταση βασεων αμορτισερ, απο μηχανικα μεχρι τωρα (φτου φτου) τιποτα!

Με το ρελαντι, το κουνημα ειναι σαν να κανει σεισμο ?? Αν ναι πασχω απο την ιδια ανεξακριβωτη ασθενεια!

 

 

Εγώ με 14.900 (και όπου με παίρνει και με κόφτη) κανένα πρόβλημα. Στα 10.000 συμπλήρωσα 200 γρ λάδι όλο κι όλο...

 

Η ιστορία με το ρελαντί που τρέμει μου έχει συμβεί δυό-τρείς φορές (κυρίως όταν ξεκινάει το αυτοκίνητο μετά από ολονύχτια διακοπή) και το έχω συνδιάσει οτι συμβαίνει όταν έχω βενζίνη από ΤΥΧΑΙΑ βενζινάδικα (πράγμα που σημαίνει :X ..ότι καταλαβαίνετε...ΒΕΝΖΙΝΗ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΓΝΩΣΤΟ ΕΓΓΥΗΜΕΝΟ ΠΡΑΤΗΡΙΟ :ninja: :ninja:)

 

Ως προς το θέμα των λαδιών αν το μπουκάλι γράφει πίσω VW 504 00/507 00 τότε πληροί τις προδιαγραφές της VW

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως καλό είναι τα λάδια να αλλάζονται σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο γιατί μηδενίζουν τους μετρητές κιόλας..

 

Δλδ αν αλλάξεις στα 7000km και δεν πας να στο συνδέσουν στο H/Y για να μηδενίσουν το μετρητή, μετά μόλις θα κοντεύεις τα 15000 km , που είναι το προγραμματισμένο service θα αρχίσει να σου λέει οτι θέλεις αλλαγή λαδιών.

 

Αυτό δεν είμαι σίγουρος αν ισχύει οπότε αν κάνω λάθος διορθώστε με..:p

Link to comment
Share on other sites

Eγω εχω κανει με το GT 2800Km μεχρι τωρα μια χαρα,(αν και δεν το εχω παει ακομα πανω απο 5000 στροφες) εκτος απο εκεινο το τρεμουλο το οποιο μου εχει παρουσιαστει 2 φορες και ειναι οντως σαν να κανει ενα μικρο σεισμο!Περα απο αυτο μερικες φορες μου φαινεται πως το γκαζι δεν εχει την αποκριση οπως παντα και αυτο νομιζω το ειχε αναφερει και καποιος αλλος.Το εχει παρατηρησει κανενας?
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά φίλτρο λαδιού έχει βρει κανείς κάπου αλλού εκτός από την αντιπροσωπεία; Πήγα ρώτησα και μου είπαν 18 ευρώ... Είναι τρελλοί;;;
Link to comment
Share on other sites

Eγω εχω κανει με το GT 2800Km μεχρι τωρα μια χαρα,(αν και δεν το εχω παει ακομα πανω απο 5000 στροφες) εκτος απο εκεινο το τρεμουλο το οποιο μου εχει παρουσιαστει 2 φορες και ειναι οντως σαν να κανει ενα μικρο σεισμο!Περα απο αυτο μερικες φορες μου φαινεται πως το γκαζι δεν εχει την αποκριση οπως παντα και αυτο νομιζω το ειχε αναφερει και καποιος αλλος.Το εχει παρατηρησει κανενας?

 

Η απόκριση στο γκάζι έρχεται πράγματι με μικρή καθυστέρηση ιδιαίτερα χαμηλά. Νομίζω ότι αυτό είναι από την μια πλευρά το τίμημα των ηλεκτρονικών συστημάτων αφού για να καταλήξει η βενζίνη στο θάλαμο καύσης προηγείται "συνεδρίαση" τόσων και τόσων συστημάτων. Από την άλλη πρέπει να έχει και την κατάλληλη ποιότητα αέρα λόγω turbo κλπ.. κλπ.

 

Πάντως η μόνη δοκιμασία που πραγματικά ο κινητήρας παραδίδει τα όπλα του είναι η έξοδος από την ράμπα του garage. Εαν προσπαθήσετε να βγάλετε το αυτοκίνητό σας από μια τέτοια ράμπα (με κλίση πχ. 15 μοιρών) απλά ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ. Η μόνη λύση είναι η εκκίνηση με > 1500 στρ. πράγμα ιδιαίτερα επικίνδυνο για τέτοιου είδους έξοδο στον δρόμο του σπιτιού σας!!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά φίλτρο λαδιού έχει βρει κανείς κάπου αλλού εκτός από την αντιπροσωπεία; Πήγα ρώτησα και μου είπαν 18 ευρώ... Είναι τρελλοί;;;

 

Konv mia pou eisai kai apo thessaloniki,an thes kala filtra gia oles tis markes kai gia otidipote tha vreis sigoura stin giannitswn (nai ekei pou to vradi vgainoun oi travelofatses) exei ena magazi me ta original kai mi filtra.

Poso nomizeis dld oti kanoun ta filtra.

Apla oi antiprosopies einai kleftes.

Madness?

This is TSI!:mad:

Link to comment
Share on other sites

 

Πάντως η μόνη δοκιμασία που πραγματικά ο κινητήρας παραδίδει τα όπλα του είναι η έξοδος από την ράμπα του garage. Εαν προσπαθήσετε να βγάλετε το αυτοκίνητό σας από μια τέτοια ράμπα (με κλίση πχ. 15 μοιρών) απλά ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ. Η μόνη λύση είναι η εκκίνηση με > 1500 στρ. πράγμα ιδιαίτερα επικίνδυνο για τέτοιου είδους έξοδο στον δρόμο του σπιτιού σας!!

Και όμως γίνεται! Δεν αφήνεις τελείως το συμπλέκτη και κανονίζεις το γκάζι... Μόλις φθαρεί και λίγο ο δίσκος θα ξεκινάει ποιο ομαλά ;)
Link to comment
Share on other sites

Και όμως γίνεται! Δεν αφήνεις τελείως το συμπλέκτη και κανονίζεις το γκάζι... Μόλις φθαρεί και λίγο ο δίσκος θα ξεκινάει ποιο ομαλά ;)

Οσοι εχουν DSG ομως, εχουμε μεγαλο προβλημα στην οπισθεν σε μεγαλες ανηφορες. Απλα τα αμαξι "κομπιαζει" υπερβολικα. Δεν εχει κανενα προβλημα γιατι το πηγα στο service, αλλα πρεπει να ειναι ισως προβλημα του software του κιβωτιου.

Link to comment
Share on other sites

Βγήκε και το Jetta σε έκδοση GT με 170 άλογα και έχει μόλις 600€ ακριβότερα από το Golf GT. To είδα σήμερα στην έκθεση αυτοκινήτου.

 

http://img527.imageshack.us/img527/9162/jettagtue8.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

αποψε θα δυσαρεστησω πολλους αλλα ετσι ειναι και καλα ειναι να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους

Ως κατοχος gt και μετα απο 2 μηνες που το εχω (1600 χλμ), εχω αρκετα υψηλη καταναλωση σε σχεση με οσα λεει ο κατασκευαστης, τρεμουλο στο ρελαντι, υψηλους θορυβους κυλισης

Πηγα λοιπον αποωε στην εκθεση αυτοκινητου στο ελληνικο. Εκει ειδα τα νεο fiat bravo και το 207 gt. Και τα δυο πανεμορφα και ΥΠΕΡΠΛΗΡΗ Ακομα και με πανοραμικη οροφη τα εδιναν και ολα αυτα με τιμη κατω απο 20000. Και αντε να πω το Fiat ειναι fiat, αλλα το 207 ρε παιδεια ενα κουκλι μεσα και εξω. Το ειδα μετα περασα απο το golf και ξερετε πως μου φανηκε? Σαν εμφανιση αυτοκινητου προηγουμενης 10ετιας, εντελως λιτο και κλασικο. :mad: Εχω ψιλοαπογοητευτει, μεσα στην εκθεση μου ρθε να βαλω τα κλαματα. Μηπως τελικα πιανομαστε μαλακες? συγνωμη που σας δυσαρεστω αλλα καταθετω την ταπεινη μου γνωμη

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

..........αλλα το 207 ρε παιδια ενα κουκλι μεσα και εξω. Το ειδα μετα περασα απο το golf και ξερετε πως μου φανηκε? Σαν εμφανιση αυτοκινητου προηγουμενης 10ετιας, εντελως λιτο και κλασικο..............

 

Όλα θέμα γούστου είναι φιλε jonny...Σε άλλους αρέσει η pop, σε άλλους το rock, αλλά υπάρχουν και οι σταθερές αξίες τα ....classics.

Σε πολλoύς (και γω είμαι μέσα) τα πολύ μοντέρνα σχήματα (και στα αυτοκίνητα) γίνονται γρήγορα βαρετά και σε λίγο είναι παρωχημένα (όταν θα εμφανισθει η νεα μόδα).

Το κλασσικό, αν έχει και ποιότητα, είναι πάντα πιό ανθεκτικό στο χρόνο...

Γι αυτό μην "παθαίνεις"....έκανες καλή επιλογή :D

Link to comment
Share on other sites

αποψε θα δυσαρεστησω πολλους αλλα ετσι ειναι και καλα ειναι να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους

Ως κατοχος gt και μετα απο 2 μηνες που το εχω (1600 χλμ), εχω αρκετα υψηλη καταναλωση σε σχεση με οσα λεει ο κατασκευαστης, τρεμουλο στο ρελαντι, υψηλους θορυβους κυλισης

Πηγα λοιπον αποωε στην εκθεση αυτοκινητου στο ελληνικο. Εκει ειδα τα νεο fiat bravo και το 207 gt. Και τα δυο πανεμορφα και ΥΠΕΡΠΛΗΡΗ Ακομα και με πανοραμικη οροφη τα εδιναν και ολα αυτα με τιμη κατω απο 20000. Και αντε να πω το Fiat ειναι fiat, αλλα το 207 ρε παιδεια ενα κουκλι μεσα και εξω. Το ειδα μετα περασα απο το golf και ξερετε πως μου φανηκε? Σαν εμφανιση αυτοκινητου προηγουμενης 10ετιας, εντελως λιτο και κλασικο. :mad: Εχω ψιλοαπογοητευτει, μεσα στην εκθεση μου ρθε να βαλω τα κλαματα. Μηπως τελικα πιανομαστε μαλακες? συγνωμη που σας δυσαρεστω αλλα καταθετω την ταπεινη μου γνωμη

 

file jonnyloki,

exeis polu liga km akoma... To amaxi tha strwsei genikws. Sthn arxh eixa trelathei kai egw. elega oxi re gamwto. Trizei, tremouliazei, mou eftaige to ena to allo. Alla na xereis pws exoume ena polu wraio amaxi, kai apo oti diavazoume kai sta periodika einai polu kalutero kai apo to 207 GT kai apo to opel astra 1.6 Turbo kai apo 2 lt akoma opws to renault to GT :X . Kane merika km upomonh akoma kai pisteuw pws ola tha pane kala. :D kai an kateveis kamia fora meta thn glufada kai petuxeis kanena 207 GT sto fanari pata terma gazi ws tis 4.000 rpm, ase sumplekth kai aston na psaxnetai!!! :lol:

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...