Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Να κάνω μια διόρθωση σε αυτό που έγραψα πριν: το Jetta GT 170ps έχει 24.600€ περίπου, οπότε είναι φθηνότερο από το 5θυρο Golf GT κατα 250€. Άντε να επιλέξει κάποιος τώρα ανάμεσα στα 2.:wacko:
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Όλα θέμα γούστου είναι φιλε jonny...Σε άλλους αρέσει η pop, σε άλλους το rock, αλλά υπάρχουν και οι σταθερές αξίες τα ....classics.

Σε πολλoύς (και γω είμαι μέσα) τα πολύ μοντέρνα σχήματα (και στα αυτοκίνητα) γίνονται γρήγορα βαρετά και σε λίγο είναι παρωχημένα (όταν θα εμφανισθει η νεα μόδα).

Το κλασσικό, αν έχει και ποιότητα, είναι πάντα πιό ανθεκτικό στο χρόνο...

Γι αυτό μην "παθαίνεις"....έκανες καλή επιλογή :D

 

σωστο αυτο που λες φιλε, ομως ξερεις πωε ειναι να εχεις αμαξι 2 μηνων που σου εχει κοστισει πανω απο 25000 και να βλεπεις κατι στα 20000 και να ειναι πληρες πληρες, και κουκλι, χωρις οδηγηκα να χανει πολυ απο αυτο που εχεις? Νιωθεις λιγο λαμακας:(

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

file jonnyloki,

exeis polu liga km akoma... To amaxi tha strwsei genikws. Sthn arxh eixa trelathei kai egw. elega oxi re gamwto. Trizei, tremouliazei, mou eftaige to ena to allo. Alla na xereis pws exoume ena polu wraio amaxi, kai apo oti diavazoume kai sta periodika einai polu kalutero kai apo to 207 GT kai apo to opel astra 1.6 Turbo kai apo 2 lt akoma opws to renault to GT :X . Kane merika km upomonh akoma kai pisteuw pws ola tha pane kala. :D kai an kateveis kamia fora meta thn glufada kai petuxeis kanena 207 GT sto fanari pata terma gazi ws tis 4.000 rpm, ase sumplekth kai aston na psaxnetai!!! :lol:

 

το ξερω φιλαρακο οτι βαζει κατω πολλα αυτοκινητα ακομα και μεγαλυτερης κατηγοριας.Στην εκθεση ειχα την ευκαιρια να τα δω ολα, ομως ειδες πως δεν μιλησα ουτε για το megane gt, ουτε για το octavia, ουτε clio 200hp, ουτε για καποιο αλλο που δεν μου ερχετε στο μυαλο τωρα και ειναι κοντα στην ααντιστοιχη κατηγορια. Ειναι ολα πολυ πισω. Ομως ****το αυτο το 207 gt ειναι πραγματικα ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ και μου την εδωσε λιγο που ειναι και τοσο πλουσιο. Μεχρι και πανοραμικη οροφη ρε συ στανταρτ!

Οσο για τα προβληματακια που λες οτι ειχες και εσυ και ξεπεραστικαν μακαρι φιλε μου να ειναι ετσι γιατο μου την εχει ψιλοδωσει. Ειδη αυτη την στιγμη που σου μιλαω το αμαξι ειναι στον εξουσιοδοτιμενο , για ευθυγραμμιση τιμονιου και ελεγχο στο τρεμουλιασμα :mad: . Ελπιζω να φτιαξει

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

αποψε θα δυσαρεστησω πολλους αλλα ετσι ειναι και καλα ειναι να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους

Ως κατοχος gt και μετα απο 2 μηνες που το εχω (1600 χλμ), εχω αρκετα υψηλη καταναλωση σε σχεση με οσα λεει ο κατασκευαστης, τρεμουλο στο ρελαντι, υψηλους θορυβους κυλισης

Πηγα λοιπον αποωε στην εκθεση αυτοκινητου στο ελληνικο. Εκει ειδα τα νεο fiat bravo και το 207 gt. Και τα δυο πανεμορφα και ΥΠΕΡΠΛΗΡΗ Ακομα και με πανοραμικη οροφη τα εδιναν και ολα αυτα με τιμη κατω απο 20000. Και αντε να πω το Fiat ειναι fiat, αλλα το 207 ρε παιδεια ενα κουκλι μεσα και εξω. Το ειδα μετα περασα απο το golf και ξερετε πως μου φανηκε? Σαν εμφανιση αυτοκινητου προηγουμενης 10ετιας, εντελως λιτο και κλασικο. :mad: Εχω ψιλοαπογοητευτει, μεσα στην εκθεση μου ρθε να βαλω τα κλαματα. Μηπως τελικα πιανομαστε μαλακες? συγνωμη που σας δυσαρεστω αλλα καταθετω την ταπεινη μου γνωμη

 

Νομίζω ότι είσαι λίγο υπερβολικός. Συμφωνώ μαζί σου όσον αφορά στην κατανάλωση. Θέλω κι εγώ να επισημάνω μετά από τόσο καιρό χρήσης (έχω κλείσει χρόνο και 15.000χλμ) ότι το αυτοκίνητο -εμένα τουλάχιστον- μου "καίει" αρκετά. Δλδ με 45 ευρώ κάνω 400 χιλιόμετρα και σε ταξίδι άλλα 100 περίπου. ΑΛΛΑ: αφενός δεν οδηγώ και πολύ οικονομικά, διότι θέλω να ευχαριστηθώ το αυτοκίνητό μου, αφετέρου ας μην είμαστε πλεονέκτες και ας συγκρίνουμε την κατανάλωση με αυτοκίνητα με 170+ ίππους. Το ότι άλλα μας υποσχέθηκαν σε αυτόν τον τομέα και άλλα βλέπουμε είναι αλήθεια, αλλά δεν είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά που συμβαίνει.

 

Τώρα όσον αφορά στα άλλα αυτοκίνητα που λες, σίγουρα είναι γεγονός ότι έχει ανέβει κατακόρυφα η απόδοση στους νέους κινητήρες (με τη νέα-παλιά μόδα της υπετροφοδότησης) καθώς και στα πακέτα εξοπλισμού, που είναι πλέον υπερπλήρη, όμως, μήπως χάνουμε την ουσία; Γιατί καλή η πανοραμική οροφή και καλός ο αισθητήρας βροχής, αλλά ξεχνάς μου φαίνεται ότι έχεις (έχουμε) στην κατοχή μας ένα -σχεδόν- GTI, και δεν αναφέρομαι μόνο στις επιδόσεις. Γενικότερα, το αυτοκίνητο είναι πολύ καλά κατασκευασμένο και αυτό μπορούμε να στο επιβεβαιώσουμε όλοι (ποιός έχει βγει σε τόσες σελίδες να μας πει ένα πρόβλημα ΟΥΣΙΑΣ σε GT/TSI; ) κάτι που δεν ξέρεις αν ισχύει και για τα υπόλοιπα. Ρώτα κατόχους 307, πχ...

 

Το 207 είναι αυτοκίνητο μικρότερης κατηγορίας, υστερεί σε χώρους και σε οδική συμπεριφορά (βλ ημιάκαμπτο), το εσωτερικό του δε μπορώ να καταλάβω σε ποιό τομέα το θεωρείς ανώτερο από του Golf (εδώ ας μας πουν και άλλοι τη γνώμη τους) και, εν τέλει, δε νομίζω ότι μπορείς να το συγκρίνεις με το GT μόνο και μόνο επειδή ειναι καλύτερα εξοπλισμένο, ειδικά από τη στιγμή που υπολείπεται τεχνολογικά/μηχανολογικά. Αν είναι έτσι πάρε το ceed που με 15 χιλιάρικα τα έχει όλα. :)

Άσε που ο εξοπλισμός μακροχρόνια μπορεί να σου δημιουργήσει προβλήματα του τύπου "αισθητήρας βροχής 184 ευρώ" κτλ. Ήδη στο 206 φίλου (μοντ. 2004) του ζήτησαν 210 ευρώ επειδή "κολλάει το φλας". Και εννοείται ότι φλας εξακολουθεί να κολλάει...

 

Όσο για το Bravo, καλύτερα να το συγκρίνεις με το TSI (και τιμολογιακά) και να μου πεις τότε τα συμπεράσματά σου. Αφού βέβαια συνυπολογίσεις το γεγονός ότι το Golf κυκλοφόρησε το 2003 και όχι το 2007 (αλλά αυτό το ξέραμε όλοι πριν το επιλέξουμε, έτσι δεν είναι; )

 

Τέλος, άποψη μου είναι ότι επιλέγουμε αυτοκίνητο και όχι πακέτο εξοπλισμού. Και ακόμα και όταν φτάνουμε στον εξοπλισμό, καλό θα ήταν να μην είμαστε υπερβολικοί -είναι τόσο απαραίτητο το cruise control ή να αναβουν μόνα τους τα φώτα; Ή είναι τόσο δύσκολο να κοιτάμε τα λάστιχα σε ένα βενζινάδικο (ειδικά εμείς που πάμε συχνά :p) ή να κλείνουμε τους καθρέφτες μόνοι μας όταν παρκάρουμε;

 

Sorry για το μεγάλο post, αλλά προσωπικά δε θεωρώ ότι πιάστηκα λακαμάς... Οι υπόλοιποι;;;

 

Φιλικά

Link to comment
Share on other sites

προσωπικά ο dj-aris με καλυψε απολυτα...

μονο θα ηθελα να τονισω δυο ακομα πραγματακια...

1. η καταναλωση που αναφερει το καθε εργοστασιο ειναι ΘΕΩΡΙΤΙΚΗ και μετρημενη σε προκαθορισμενες συνθηκες. εγω εχω μια αποκλιση του 1.5lt/100km. (μαλιστα μετα τα 8,500-9,000 παρατηρψ πτωση κατα 0,3lt/100km)

2. οταν αγοραζεις "φιρμα" (ειτε ειναι αυτοκινητο είτε ειναι ρουχα) πληρωνεις το ονομα αλλα παιρνεις και ουσια. αυτο πιστευω...τωρα ο καθενας τα ζυγιζει και αποφασιζει...

3. περι ομορφιας και αισθητικης ... ε αυτο ειναι κατι καθαρα υποκειμενικο.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι είσαι λίγο υπερβολικός. Συμφωνώ μαζί σου όσον αφορά στην κατανάλωση. Θέλω κι εγώ να επισημάνω μετά από τόσο καιρό χρήσης (έχω κλείσει χρόνο και 15.000χλμ) ότι το αυτοκίνητο -εμένα τουλάχιστον- μου "καίει" αρκετά. Δλδ με 45 ευρώ κάνω 400 χιλιόμετρα και σε ταξίδι άλλα 100 περίπου. ΑΛΛΑ: αφενός δεν οδηγώ και πολύ οικονομικά, διότι θέλω να ευχαριστηθώ το αυτοκίνητό μου, αφετέρου ας μην είμαστε πλεονέκτες και ας συγκρίνουμε την κατανάλωση με αυτοκίνητα με 170+ ίππους. Το ότι άλλα μας υποσχέθηκαν σε αυτόν τον τομέα και άλλα βλέπουμε είναι αλήθεια, αλλά δεν είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά που συμβαίνει.

 

Τώρα όσον αφορά στα άλλα αυτοκίνητα που λες, σίγουρα είναι γεγονός ότι έχει ανέβει κατακόρυφα η απόδοση στους νέους κινητήρες (με τη νέα-παλιά μόδα της υπετροφοδότησης) καθώς και στα πακέτα εξοπλισμού, που είναι πλέον υπερπλήρη, όμως, μήπως χάνουμε την ουσία; Γιατί καλή η πανοραμική οροφή και καλός ο αισθητήρας βροχής, αλλά ξεχνάς μου φαίνεται ότι έχεις (έχουμε) στην κατοχή μας ένα -σχεδόν- GTI, και δεν αναφέρομαι μόνο στις επιδόσεις. Γενικότερα, το αυτοκίνητο είναι πολύ καλά κατασκευασμένο και αυτό μπορούμε να στο επιβεβαιώσουμε όλοι (ποιός έχει βγει σε τόσες σελίδες να μας πει ένα πρόβλημα ΟΥΣΙΑΣ σε GT/TSI; ) κάτι που δεν ξέρεις αν ισχύει και για τα υπόλοιπα. Ρώτα κατόχους 307, πχ...

 

Το 207 είναι αυτοκίνητο μικρότερης κατηγορίας, υστερεί σε χώρους και σε οδική συμπεριφορά (βλ ημιάκαμπτο), το εσωτερικό του δε μπορώ να καταλάβω σε ποιό τομέα το θεωρείς ανώτερο από του Golf (εδώ ας μας πουν και άλλοι τη γνώμη τους) και, εν τέλει, δε νομίζω ότι μπορείς να το συγκρίνεις με το GT μόνο και μόνο επειδή ειναι καλύτερα εξοπλισμένο, ειδικά από τη στιγμή που υπολείπεται τεχνολογικά/μηχανολογικά. Αν είναι έτσι πάρε το ceed που με 15 χιλιάρικα τα έχει όλα. :)

Άσε που ο εξοπλισμός μακροχρόνια μπορεί να σου δημιουργήσει προβλήματα του τύπου "αισθητήρας βροχής 184 ευρώ" κτλ. Ήδη στο 206 φίλου (μοντ. 2004) του ζήτησαν 210 ευρώ επειδή "κολλάει το φλας". Και εννοείται ότι φλας εξακολουθεί να κολλάει...

 

Όσο για το Bravo, καλύτερα να το συγκρίνεις με το TSI (και τιμολογιακά) και να μου πεις τότε τα συμπεράσματά σου. Αφού βέβαια συνυπολογίσεις το γεγονός ότι το Golf κυκλοφόρησε το 2003 και όχι το 2007 (αλλά αυτό το ξέραμε όλοι πριν το επιλέξουμε, έτσι δεν είναι; )

 

Τέλος, άποψη μου είναι ότι επιλέγουμε αυτοκίνητο και όχι πακέτο εξοπλισμού. Και ακόμα και όταν φτάνουμε στον εξοπλισμό, καλό θα ήταν να μην είμαστε υπερβολικοί -είναι τόσο απαραίτητο το cruise control ή να αναβουν μόνα τους τα φώτα; Ή είναι τόσο δύσκολο να κοιτάμε τα λάστιχα σε ένα βενζινάδικο (ειδικά εμείς που πάμε συχνά :p) ή να κλείνουμε τους καθρέφτες μόνοι μας όταν παρκάρουμε;

 

Sorry για το μεγάλο post, αλλά προσωπικά δε θεωρώ ότι πιάστηκα λακαμάς... Οι υπόλοιποι;;;

 

Φιλικά

φιλε (τα εχουμε ξαναπει και πιο παλια εμεις οταν ακομα εψαχνα για αμαξι κ δεν ειχα ακομα καταληξει), ειναι η οπτικη γωνια που ο βλεπουμε το πραγμα. Σιγουρα οσα λες περι ποιοτητας και αξιοπιστιας ειναι κατι που δεν γνωριζω. Α ληθεια ομως μεσα οταν μπηκα στο 207 μου φανηκε πολυ στιβαρο και ποιοτικο σε αντιθεση με το προηγουμενο 206.Απο αποψη ομορφιας νομιζω οτι ειναι πολυ ομορφο και μοντερνο, ενω το golf ειναι κλασικο. Βεβαια και ειναι αλλη κατηγορια το ενα και αλλη το αλλο , μικροτερο σαφως . Απο αποψη τεχνολογιας νομιζω οτι οι διαφορες ειναι μικρες στην ιποδυναμη, εχεις δικιο για τα κρατηματα (ημιακαμπτος αξονας). Η καταναλωση νομιζω λιγο πολυ ειναι ιδια , ΟΜΩΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ . Σιγουρα το golf και ονομα εχει και ιστορια και τετοιο εχω παρει. Επισης ειναι γεγονος οτι ο γερμανος ειναι παντα πιο κλασικος και απλος. Αλλα αν πας στην εκθεση μπεις στο ενα και μετα στο αλλο θα σου φανει καπως , ειμαι σιγουρος !

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Τώρα όσον αφορά στα άλλα αυτοκίνητα που λες, σίγουρα είναι γεγονός ότι έχει ανέβει κατακόρυφα η απόδοση στους νέους κινητήρες (με τη νέα-παλιά μόδα της υπετροφοδότησης) καθώς και στα πακέτα εξοπλισμού, που είναι πλέον υπερπλήρη, όμως, μήπως χάνουμε την ουσία; Γιατί καλή η πανοραμική οροφή και καλός ο αισθητήρας βροχής, αλλά ξεχνάς μου φαίνεται ότι έχεις (έχουμε) στην κατοχή μας ένα -σχεδόν- GTI, και δεν αναφέρομαι μόνο στις επιδόσεις. Γενικότερα, το αυτοκίνητο είναι πολύ καλά κατασκευασμένο και αυτό μπορούμε να στο επιβεβαιώσουμε όλοι (ποιός έχει βγει σε τόσες σελίδες να μας πει ένα πρόβλημα ΟΥΣΙΑΣ σε GT/TSI; ) κάτι που δεν ξέρεις αν ισχύει και για τα υπόλοιπα. Ρώτα κατόχους 307, πχ...

 

συμπλεκτης ........:whistle:

 

 

Το 207 είναι αυτοκίνητο μικρότερης κατηγορίας, υστερεί σε χώρους και σε οδική συμπεριφορά (βλ ημιάκαμπτο)

 

ναι ειναι μικροτερης κατηγοριας και εχει και ημιακαμπτο αλλα εσυ πως λες οτι υστερει σε οδικη συμπεριφορά ?

 

ειδικά από τη στιγμή που υπολείπεται τεχνολογικά/μηχανολογικά.

 

υπολειπεται τεχνολογικα /μηχανολογικα επειδη δεν εχει κομπρεσορα και τουρμπινα μαζι ?

 

 

Αν είναι έτσι πάρε το ceed που με 15 χιλιάρικα τα έχει όλα. :)

 

16.700 εχει

 

Άσε που ο εξοπλισμός μακροχρόνια μπορεί να σου δημιουργήσει προβλήματα του τύπου "αισθητήρας βροχής 184 ευρώ" κτλ.

 

οσο ισχύει αυτο που ειπες αλλο τοσο ισχυει και το μοτερ του TSI -GT

 

 

 

Τέλος, άποψη μου είναι ότι επιλέγουμε αυτοκίνητο και όχι πακέτο εξοπλισμού. Και ακόμα και όταν φτάνουμε στον εξοπλισμό, καλό θα ήταν να μην είμαστε υπερβολικοί -

 

εσυ βασικα επιλεγεις κατασκευαστη και οχι μοντελο η πακετο εξοπλισμου

 

είναι τόσο απαραίτητο το cruise control

για εμενα ειναι και πιστεύω οτι ειναι το ποιο χρήσιμο πραγμα στο αυτοκινητο μου αφου μου δινει οικονομία και άνεση .

 

ή να αναβουν μόνα τους τα φώτα;
αν υπολογισεις ποσο ειναι το προστιμο για κληστα φωτα σε τουνελ μπορει και να ειναι .

 

Ή είναι τόσο δύσκολο να κοιτάμε τα λάστιχα σε ένα βενζινάδικο (ειδικά εμείς που πάμε συχνά :p) ή

 

να κλείνουμε τους καθρέφτες μόνοι μας όταν παρκάρουμε;

 

και χωρις ηλεκτρικα παραθηρα μπορεις και χωρις φωτα ομιχλης και χωρις abs και χωρις αεροσακους και χωρις ....

 

το θεμα ειναι το αυτοκινητο να μας κανει την ζωη ευκολοτερη . και αυτο το κανουν τα ηλεκτρονικα (α ειμαι φοιτητης του τει ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ )

 

γενικα πιστευω οτι δεν πρεπει να ειμαστε αρνητικοι με την τεχνολογία γιατι αμα το καλοσκευθεις και το μοτερ του gt ειναι μερος της τεχνολογιας και εσεις οταν το πηρατε ξερατε οτι εσεις θα ειστε οι πρώτοι που θα την δοκιμάσετε και καλα κανατε .

 

να σου πω και εγω αμα μπορουσα η και στο μελλον μπορει να παρω ενα gt γιατι οχι

 

αλλα τωρα φιλος μου να δινει για golf 1600 20.000 + και να μου λεει οτι εβαλε εχτρα τα φωτα ομιχλης ε καπου δλδ ελεος .

 

δεν προσπαθω να σου παω κοντρα το golf ειναι πολυ καλο αμαξι και το συμπαθω ιδιαιτερα

Link to comment
Share on other sites

φιλε (τα εχουμε ξαναπει και πιο παλια εμεις οταν ακομα εψαχνα για αμαξι κ δεν ειχα ακομα καταληξει), ειναι η οπτικη γωνια που ο βλεπουμε το πραγμα. Σιγουρα οσα λες περι ποιοτητας και αξιοπιστιας ειναι κατι που δεν γνωριζω. Α ληθεια ομως μεσα οταν μπηκα στο 207 μου φανηκε πολυ στιβαρο και ποιοτικο σε αντιθεση με το προηγουμενο 206.Απο αποψη ομορφιας νομιζω οτι ειναι πολυ ομορφο και μοντερνο, ενω το golf ειναι κλασικο. Βεβαια και ειναι αλλη κατηγορια το ενα και αλλη το αλλο , μικροτερο σαφως . Απο αποψη τεχνολογιας νομιζω οτι οι διαφορες ειναι μικρες στην ιποδυναμη, εχεις δικιο για τα κρατηματα (ημιακαμπτος αξονας). Η καταναλωση νομιζω λιγο πολυ ειναι ιδια , ΟΜΩΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ . Σιγουρα το golf και ονομα εχει και ιστορια και τετοιο εχω παρει. Επισης ειναι γεγονος οτι ο γερμανος ειναι παντα πιο κλασικος και απλος. Αλλα αν πας στην εκθεση μπεις στο ενα και μετα στο αλλο θα σου φανει καπως , ειμαι σιγουρος !

 

Πήγα στην έκθεση το Σάββατο το μεσημέρι, αλλά το 207 το έχω δει εδώ κ μήνες στην αντιπροσωπεία. Είναι όντως όμορφο σχεδιαστικά, αλλά προσωπικά το εσωτερικό του μου φαίνεται ότι δεν ταιριάζει με την εξωτερική του εμφάνιση, καθότι είναι υπερβολικά αυστηρό (μαύρα πλαστικά και χοντρές κάθετες γραμμές στην κονσόλα) και έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τη "φλύαρη" εξωτερική εμφάνιση. Αλλά ξέρεις κάτι; Όλα αυτά που λέω δεν έχουν καμία απολύτως σημασία, γιατί ειναι υποκειμενικά!

 

Και τελικά που είναι το θέμα; Ότι μετάνιωσες για το Golf επειδή ένα άλλο αυτοκίνητο σου φαίνεται ενδεχομένως πιο όμορφο; Ε, σε αυτό δε μπορώ να απαντήσω κάτι, πέρα ίσως από το γεγονός ότι η VW δε φταίει σε τίποτα γι' αυτό, ούτε σε έπιασε μλκ! Πάντως η κλασική σχεδίαση έχει και τα πλεονεκτήματά της για τον καταναλωτή. Πχ, το Golf είναι ένα από τα ελάχιστα μοντέλα που ΔΕΝ θα περάσει από facelift στα μισά της ζωής του, άρα εμείς δε θα γίνουμε αυτομάτως κάτοχοι αυτοκινήτου "μισής γενιάς πίσω"!

 

YΓ: Τεχνολογικά είναι πιο προηγμένο όχι μόνο στην -ανεξάρτητη- ανάρτηση, αλλά και στο πακέτο κινητήρας (αντικειμενικά ο καλύτερος της χρονιάς κάτω από 2 λίτρα, όχι μόνο για την ιπποδύναμη) - μετάδοση (6άρι κιβώτιο).

Link to comment
Share on other sites

Και τελικά που είναι το θέμα; Ότι μετάνιωσες για το Golf επειδή ένα άλλο αυτοκίνητο σου φαίνεται ενδεχομένως πιο όμορφο; Ε, σε αυτό δε μπορώ να απαντήσω κάτι, πέρα ίσως από το γεγονός ότι η VW δε φταίει σε τίποτα γι' αυτό, ούτε σε έπιασε μλκ! Πάντως η κλασική σχεδίαση έχει και τα πλεονεκτήματά της για τον καταναλωτή. Πχ, το Golf είναι ένα από τα ελάχιστα μοντέλα που ΔΕΝ θα περάσει από facelift στα μισά της ζωής του, άρα εμείς δε θα γίνουμε αυτομάτως κάτοχοι αυτοκινήτου "μισής γενιάς πίσω"!

 

YΓ: Τεχνολογικά είναι πιο προηγμένο όχι μόνο στην -ανεξάρτητη- ανάρτηση, αλλά και στο πακέτο κινητήρας (αντικειμενικά ο καλύτερος της χρονιάς κάτω από 2 λίτρα, όχι μόνο για την ιπποδύναμη) - μετάδοση (6άρι κιβώτιο).

 

εισαι κατοχος αυτοκινητου 25κ που εχει άβαφο προφυλακτήρα τι παραπανω θελεις ?

 

http://www.vwvortex.com/artman/uploads/023_002.jpg ετσι δεν ειναι και το δικο σου ?

 

 

φοδιάζεται με τετρακύλιδρο κινητήρα 1.598 κ.εκ., με turbo Twin-Scroll χαμηλής πίεσης (0,8 bar).

 

δλδ το μοτερ του 206 που εφοδιάζεται με τετρακύλιδρο κινητήρα 1.598 κ.εκ., με turbo Twin-Scroll χαμηλής πίεσης (0,8 bar).

 

δεν ειναι μπροστα ? ειναι τεχνολογια επειδη εχεις 6αρι κιβοτιο ?

 

 

να μου ελεγες για το αυτοματο dsg να σου ελεγα ναι .

Link to comment
Share on other sites

συμπλεκτης ........:whistle:

 

Δηλαδή;

 

----------

ναι ειναι μικροτερης κατηγοριας και εχει και ημιακαμπτο αλλα εσυ πως λες οτι υστερει σε οδικη συμπεριφορά ?

 

4Τ, Drive, C&D, Εvo, κτλ. Αλλά και αντικειμενικά, ο ημιάκαμπτος κοπανάει και αναπηδά στις εγκάρσιες, πως να το κάνουμε τώρα...

 

---------

υπολειπεται τεχνολογικα /μηχανολογικα επειδη δεν εχει κομπρεσορα και τουρμπινα μαζι ?

 

Βλ. το προηγούμενο post μου.

 

---------

16.700 εχει

 

ΟΚ, sorry

 

---------

οσο ισχύει αυτο που ειπες αλλο τοσο ισχυει και το μοτερ του TSI -GT

 

Όχι όμως αποδεδειγμένα, όπως σαφώς ισχύει για τα ηλεκτρονικά των PUG, τουλάχιστον από δική μου πείρα (ανέφερα κ παράδειγμα προηγουμένως)

 

---------

εσυ βασικα επιλεγεις κατασκευαστη και οχι μοντελο η πακετο εξοπλισμου

 

Χμ, επιλέγω το καλύτερο hatchback μέχρι 25.000 ευρώ. Ποιός μπορεί να το αμφισβητήσει αυτό, άσχετα από τον κατασκευαστή;

 

---------

για εμενα ειναι και πιστεύω οτι ειναι το ποιο χρήσιμο πραγμα στο αυτοκινητο μου αφου μου δινει οικονομία και άνεση .

 

Συγνώμη, αλλά αν το πιο χρήσιμο πράγμα στο αυτοκίνητό σου είναι to cruise control, τότε θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια της χρηστικότητας...

 

---------

αν υπολογισεις ποσο ειναι το προστιμο για κληστα φωτα σε τουνελ μπορει και να ειναι .

 

Το ίδιο και για τα όρια ταχύτητας. Μήπως να βάλουμε κόφτη στα 120 για να μην τρώμε κλήσεις;

 

---------

και χωρις ηλεκτρικα παραθηρα μπορεις και χωρις φωτα ομιχλης και χωρις abs και χωρις αεροσακους και χωρις ....

 

Ηλεκτρικά παράθυρα έχουν όλα. Φώτα ομίχλης όντως δε χρειάζόμαστε γιατί θα φάμε κλήση (ακόμα και μέσα σε τούνελ). Για ABS κ αερόσακους δε σχολιάζω. Σίγουρα το cruise control είναι πιο χρήσιμο.

Link to comment
Share on other sites

εισαι κατοχος αυτοκινητου 25κ που εχει άβαφο προφυλακτήρα τι παραπανω θελεις ?

 

http://www.vwvortex.com/artman/uploads/023_002.jpg ετσι δεν ειναι και το δικο σου ?

 

φοδιάζεται με τετρακύλιδρο κινητήρα 1.598 κ.εκ., με turbo Twin-Scroll χαμηλής πίεσης (0,8 bar).

 

δλδ το μοτερ του 206 που εφοδιάζεται με τετρακύλιδρο κινητήρα 1.598 κ.εκ., με turbo Twin-Scroll χαμηλής πίεσης (0,8 bar).

 

δεν ειναι μπροστα ? ειναι τεχνολογια επειδη εχεις 6αρι κιβοτιο ?

 

 

να μου ελεγες για το αυτοματο dsg να σου ελεγα ναι .

 

Παιδιά ξεκινάω υποβολή μήνυσης προς την VW AG, διότι το αυτοκίνητο μου έχει άβαφους προφυλακτήρες. Μαζεύω υπογραφές, όποιος θέλει μου λέει. Θα τους κλείσουμε, για να μάθουν να τους βάφουν άλλη φορά.

 

δλδ όποιος έχει Χ3 που έχουν άφαβους προφυλακτήρες να τις πετάξει ε;

 

Τεχνολογικά, δεν είναι μόνο το 6άρι. Είναι ΟΛΟ το πακέτο. Twin-scroll χρησιμοποιεί η Opel έδω και 10 σχεδόν χρόνια (όχι βέβαια με άμεσο ψεκασμό). Αλλά και πάλι απέχει από τον TSI, και δεν το λέω μόνο εγώ, γιατί επιμένεις;

 

Έχεις 206, έτσι;

Link to comment
Share on other sites

Dj Aris an kai minaras milas poli ma poli ortha.

Mages sigekrimena to savvato pou mas perase pire to kollitari mou to 207cc(pigame mazi na to paralavoume) kai eida kai to 207 gt,pisteuw pws axize pio poli apo to 1.6 207cc,wraio exoteriko,wraia iliorofi(gamati),dermatina kathismata, alla to eswteriko einai sketi ******a(lian epieikws) to clima imarton...,apo odigisi to 207cc toulaxiston den mou elege kati oute sasman,oute petalia,oute gkazi (120 hp den einai liga),timoni kalo.

Alla me 1000 e parapanw protimisa to TSI e kai re paidia kai se sigrisi me to 207 gt pou einai 1000 e akoma pio ftino,pali TSI.

Kai pragmatika den nomizw oti piastika *******.

jonnylokis mou fainetai file pws eisai komati axaristos kai den ektimas auta ta opoia exeis(xwris parexigisi),kai gnwmi MOU einai oti ekanes kai **** tis epiloges.

Madness?

This is TSI!:mad:

Link to comment
Share on other sites

εισαι κατοχος αυτοκινητου 25κ που εχει άβαφο προφυλακτήρα τι παραπανω θελεις ?

http://www.vwvortex.com/artman/uploads/023_002.jpg ετσι δεν ειναι και το δικο σου ?

φοδιάζεται με τετρακύλιδρο κινητήρα 1.598 κ.εκ., με turbo Twin-Scroll χαμηλής πίεσης (0,8 bar).

δλδ το μοτερ του 206 που εφοδιάζεται με τετρακύλιδρο κινητήρα 1.598 κ.εκ., με turbo Twin-Scroll χαμηλής πίεσης (0,8 bar).δεν ειναι μπροστα ? ειναι τεχνολογια επειδη εχεις 6αρι κιβοτιο ?

να μου ελεγες για το αυτοματο dsg να σου ελεγα ναι .

 

για το χρωμα δε λεω τιποτα... αστο... για το twin-scroll ειχα πει και παλαιοτερα πως δεν ειναι τιποτα το φοβερο σου παραθετω τι ειχα πει

"το twin-scroll (συστημα παλμων επι το ελληνικοτερον) δεν ειναι ουτε κατι νεο (ιδεα του 1930) ουτε εμπεριεχει καμια φιλοσοφια...και σε σχεση με το αλλο συστημα (σταθερης πιεσης -όπου ολες οι εξαγωγες των κυλινδρων οδηγουνται σε εναν οχετο και απο εκει στον στροβιλο) εχει καποια συν και καποια πλην...τουλαχιστον εγω δεν το βλεπω ως κατι το φοβερο... σοβαρη εφαρμογη ειναι οι Τ/C μεταβλητης γεωμετριας...αυτο μαλιστα... είναι μια κινηση που αυξανει την περιοχη ωφελιμης λειτουργιας του Τ/C. τωρα αν αυτο ειναι πιο φθηνο απο τη λυση του tsi δεν ξερω..."

μαλιστα και το laguna 2.0Τ ειχε τετοιο συστημα... τωρα το marketing παει συννεφο και ολοι νωμιζουν πως βρηκαν την κοτα με τα χρυσα αυγα....

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια το 207 GT βγαινει και σε κατηγορια μικρου οικογενεικου???

 

δεν νομιζω:wink:

 

Οσο αφορα τεχνολογικα τουλαχιστο αν μιλαμε για κινητηρες ειναι και των δυο (Golf GT & 207 GT) αρκετα εξελιγμενες αφου ειναι και οι δυο απο γερμανους κατασκευαστες. το 207 GT εχει την ιδια μηχανη που εχει το Mini Cooper 1.6T S με πιο λιγα αλογα (150 συγκεκριμενα) και εχει κατασκευαστει σε συνεργασια με την BMW. απο κει και περα ειναι θεμα ποιοτητας και αξιοπιστιας του αυτοκινητου γενικα, αλλα και γουστου.

 

βαμμενος προφυλακτηρας?

 

http://picnic.ciao.com/es/6809941.jpg

 

:p:p :p :p :p :p :p :p

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Πήγα στην έκθεση το Σάββατο το μεσημέρι, αλλά το 207 το έχω δει εδώ κ μήνες στην αντιπροσωπεία. Είναι όντως όμορφο σχεδιαστικά, αλλά προσωπικά το εσωτερικό του μου φαίνεται ότι δεν ταιριάζει με την εξωτερική του εμφάνιση, καθότι είναι υπερβολικά αυστηρό (μαύρα πλαστικά και χοντρές κάθετες γραμμές στην κονσόλα) και έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τη "φλύαρη" εξωτερική εμφάνιση. Αλλά ξέρεις κάτι; Όλα αυτά που λέω δεν έχουν καμία απολύτως σημασία, γιατί ειναι υποκειμενικά!

 

Και τελικά που είναι το θέμα; Ότι μετάνιωσες για το Golf επειδή ένα άλλο αυτοκίνητο σου φαίνεται ενδεχομένως πιο όμορφο; Ε, σε αυτό δε μπορώ να απαντήσω κάτι, πέρα ίσως από το γεγονός ότι η VW δε φταίει σε τίποτα γι' αυτό, ούτε σε έπιασε μλκ! Πάντως η κλασική σχεδίαση έχει και τα πλεονεκτήματά της για τον καταναλωτή. Πχ, το Golf είναι ένα από τα ελάχιστα μοντέλα που ΔΕΝ θα περάσει από facelift στα μισά της ζωής του, άρα εμείς δε θα γίνουμε αυτομάτως κάτοχοι αυτοκινήτου "μισής γενιάς πίσω"!

 

YΓ: Τεχνολογικά είναι πιο προηγμένο όχι μόνο στην -ανεξάρτητη- ανάρτηση, αλλά και στο πακέτο κινητήρας (αντικειμενικά ο καλύτερος της χρονιάς κάτω από 2 λίτρα, όχι μόνο για την ιπποδύναμη) - μετάδοση (6άρι κιβώτιο).

 

Μπορει να μην περασει απο facelift (εμφανισιακα - γιατι σε επημερους κομματια εχει ηδη περασει) και αυτο μπορεις να το δεις απλα αναζητωντας ανταλλακτικα (οπου κοιτανε πλαισιο για να βγει το ανταλλακτικο), αλλα θα αντικατασταθει μια και καλη του χρονου. Θεωρεις οτι αυτο ειναι καλυτερο απο το να περασει facelift?????????????

Αφου ο Αγγλος δεν γραφει :

“ Χάου αρ γιου”

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ

“ti kaneis” ?;;;;;;;;;;;?;;;;;;;;;;;;

ΟΧΙ ΑΛΛΑ GREEKLISH!

Link to comment
Share on other sites

Διαβασα με υπομονη τα posts γιατι βρισκω την τεχνολογια ακρως ενδιαφερουσα, και τι δεν εχω διαβασει εδω περα , ο καθε ασχετος εχει αποψη να κρινει τα τερατα της μηχανικης που εξελισσουν κινητηρες.. Χαρειτε το αυτοκινητο σας , το αν θα ειναι καλη επιλογη η οχι ειναι θεμα υποκειμενικο αναλογα με το τι αναγκες εχει ο καθενας.

Audi Q7 4.2 FSI

[sIGPIC][/sIGPIC]

The prince of Whales and me!

Link to comment
Share on other sites

Dj Ari πως παει το GT? Ποσα χλμ εχεις διανησει μεχρι σημερα? Ειχες οποιαδηποτε προβληματα με το αμαξι?

 

Σε ρωταω γιατι ξερω πως εχεις αρκετο καιρο το αμαξι ενω εγω περιμενω παραδωση τελος αυγουστου.

 

Σε ευχαριστω εκ των προτερων.

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ξεκινάω υποβολή μήνυσης προς την VW AG, διότι το αυτοκίνητο μου έχει άβαφους προφυλακτήρες. Μαζεύω υπογραφές, όποιος θέλει μου λέει. Θα τους κλείσουμε, για να μάθουν να τους βάφουν άλλη φορά.

 

δλδ όποιος έχει Χ3 που έχουν άφαβους προφυλακτήρες να τις πετάξει ε;

 

Τεχνολογικά, δεν είναι μόνο το 6άρι. Είναι ΟΛΟ το πακέτο. Twin-scroll χρησιμοποιεί η Opel έδω και 10 σχεδόν χρόνια (όχι βέβαια με άμεσο ψεκασμό). Αλλά και πάλι απέχει από τον TSI, και δεν το λέω μόνο εγώ, γιατί επιμένεις;

 

Έχεις 206, έτσι;

 

+1 ;)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ξεκινάω υποβολή μήνυσης προς την VW AG, διότι το αυτοκίνητο μου έχει άβαφους προφυλακτήρες. Μαζεύω υπογραφές, όποιος θέλει μου λέει. Θα τους κλείσουμε, για να μάθουν να τους βάφουν άλλη φορά.

 

δλδ όποιος έχει Χ3 που έχουν άφαβους προφυλακτήρες να τις πετάξει ε;

 

Τεχνολογικά, δεν είναι μόνο το 6άρι. Είναι ΟΛΟ το πακέτο. Twin-scroll χρησιμοποιεί η Opel έδω και 10 σχεδόν χρόνια (όχι βέβαια με άμεσο ψεκασμό). Αλλά και πάλι απέχει από τον TSI, και δεν το λέω μόνο εγώ, γιατί επιμένεις;

 

Έχεις 206, έτσι;

 

 

 

 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 

 

Να εισαι καλα ρε Αρη.......!!!!!

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

Sxetika me thn katanalwsh pou eipes aris exw Leon 1.4 75hp, kai me 55 euro mou vgazei 700 xlm ektos polis kai gyrw sta 530 entos polis,opote me 45 euro na vgazei 400 xlm entos mou fainetai poly edaksei!Twra osoi exoun parapona apo to kainourio amaksi tous kai theloun punto h 207 mporoun na to poulisoun kai ta lefta pou tha paroun einai arketa gia na agorasoun ta alla aytokinhta.Dhladh mhn perimenete na to poulisete meta apo ena xrono grinias kai mazepsei adika xiliometra.H apopsh mou!
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ξεκινάω υποβολή μήνυσης προς την VW AG, διότι το αυτοκίνητο μου έχει άβαφους προφυλακτήρες. Μαζεύω υπογραφές, όποιος θέλει μου λέει. Θα τους κλείσουμε, για να μάθουν να τους βάφουν άλλη φορά.

 

μην το κανεις ρεζιλι θα γινεις . αφου ετσι σου το πούλησαν .

 

 

δλδ όποιος έχει Χ3 που έχουν άφαβους προφυλακτήρες να τις πετάξει ε;

 

ααααααααα ωστε το golf εχει αβαφους προφυλακτηρες επειδη ειναι SUV "Sport utility vehicle" η οχημα εκτός δρομου .

 

ετσι ωταν πηγαίνει καποιος στο βουνο και στα κατσαβραχα ε να μην πεταχτει κανενα πετραδακι και κανει καμια γραμμη στο χρωμα .

 

αλλα γιατι το R32 που ειναι και 4χ4 εχει βαμενους προφυλακτηρες:blink: ?

 

η πλακα ειναι οτι εγω νομιζα οτι το κανει για να κανει το αυτοκινητο ποιο διαχρονικο δλδ σε ενα face lift να αλλαξει τον προφυλακτηρα η να τον βαψει ετσι ωστε να κανει το αυτοκινητο ποιο διαχρονικό στο μελλον οπως εκανε και παλιοτερα . βεβαια και εγω βγηκα λαθος γιατι τελικα δεν θα κανει καν face lift . Θα βγάλει με την μια το golf 6

 

Πχ, το Golf είναι ένα από τα ελάχιστα μοντέλα που ΔΕΝ θα περάσει από facelift στα μισά της ζωής του, άρα εμείς δε θα γίνουμε αυτομάτως κάτοχοι αυτοκινήτου "μισής γενιάς πίσω"!

 

μπορει να μην εχει φαει ολικο face lift αλλα συνεχεια εχει μικροαλλαγες . βέβαια και εσυ εχεις δικαιο γιατι να εχεις αυτοκινητο "μισής γενιάς πίσω" γιαυτο η vw το θα κυκλοφορήσει το golf 6 για να εχετε αυτοκίνητο " μιας γενιάς πίσω"

 

Τεχνολογικά, δεν είναι μόνο το 6άρι. Είναι ΟΛΟ το πακέτο. Twin-scroll χρησιμοποιεί η Opel έδω και 10 σχεδόν χρόνια (όχι βέβαια με άμεσο ψεκασμό). Αλλά και πάλι απέχει από τον TSI, και δεν το λέω μόνο εγώ, γιατί επιμένεις;

 

δεν επιμένω το μοτερ ειναι μπροστα συμφωνω ισως να ειναι και το μελλον της αυτοκινησης και λεω μπραβο στην vw που εξέλιξε την ιδεα που υπηρχε απο παλιοτερα .

 

οπως εξελιξε και η bmw αυτο που εκανε η οπελ ...

 

Το ίδιο και για τα όρια ταχύτητας. Μήπως να βάλουμε κόφτη στα 120 για να μην τρώμε κλήσεις;

 

ναι να βαλεις

 

για αυτο υπαρχει το " speed limiter " σε καποια αυτοκινητα ειναι στανταρ στον εξοπλισμο τους .

που ειναι για αυτον ακριβώς τον λογο δλδ να μην περνας τα ορια ταχυτητας .

 

Φώτα ομίχλης όντως δε χρειάζόμαστε γιατί θα φάμε κλήση (ακόμα και μέσα σε τούνελ)

 

φωτα ομιχλης = φωτα ομιχλης ,δλδ φωτα που χρησιμοποιουμε οταν εχει ομιχλη , κληση γιατι να φας ? δεν απαγορευεται να τα χρησιμοποιείς .

 

Έχεις 206, έτσι

 

ναι το βρηκες εχω 206 και φοράω παρωπίδες και παω απο φορουμ σε φορουμ για να πω οτι εχω το καλύτερο αυτοκίνητο του κόσμου .

 

 

lol

 

 

 

 

 

φιλε μου δεν εχω 207 ουτε προκειτε να παρω ποτε δεν με ενδιαφερει αυτη η κατηγορια τοσα άλογα σε τοσο μικρο αμαξι .

 

απλα μου φάνηκε περίεργο οτι ενας κάτοχος ειπε την γνωμη του και σπεύσατε να τον βγάλετε τρελό και λάθος , με απαντησεις του τυπου "ναι βεβαια καλο και το 207 αλλα τι να το κανεις θα σου χαλασουν οι αισθητηρες θα σου καει το στερεοφονικο - ειχα ενα φιλο που ειχε 207 και τον κερατωσε η γυναικα του με καποιον που ειχε golf ktl ."

 

ενω μπορουσατε να πειτε απο την αρχη οτι το 207 GT ειναι στην κατηγορία του POLO GTi και πρεπει να εχουν και παρόμοια τιμη και οχι του Golf GT/TSI

Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κανείς να μου δώσει καμία φτηνή ιδέα για USB στο υποβραχιόνιο ?

 

Αλήθεια τα μοντέλα (για GOLF μιλάμε πάντα) που παραδίδονται τωρα τον Μαιο έχουν MP3 player όπως έλεγαν ή συνεχίζετε το απλό CD.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Healthy disregard for the impossible.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Αρη. Τι εξοπλισμο θα βαλει ο καθενας εξαρταται από τον ιδιο, και δε μπορεις εσυ να κρινεις τι είναι απαραιτητο στο αμαξι του αλλου. 2ον, 6-αρι κιβωτιο εχει και το Stilo Των 80 ιππων. Δε λεει κατι αυτό. 3ον. Το παραδειγμα με την X3 είναι πολύ αστοχο. Ναι να τη πεταξει, γιατι δε δεχομαι αμαξι κατηγοριας RAV4, να μου το πουλανε €76000 το 3.0L.

Φιλε KarlBarks. Εσυ γιατι τοσο μενος εναντιον του Golf? Είναι ποτε δυνατον να συγκρινουμε τα Peugeot με τα VW? Προς Θεου. Και τα επιχειρηματα σου, ως προς τους κινητήρες είναι τουλάχιστον αστεια, πολύ απλα, γιατι είναι γερμανικοι. Η BMW τους κανει και όχι τα Γαλλακια. Μηπως θέλεις να συγκρινουμε το διαμαντι της BMW στη 335ci??? Καλυτερα να συγκρινεις τα Peugeot me ta Saxo kai klp θα ελεγα, και όχι με το Golf, γιατι απλα, είναι άλλη κατηγορια φιλε μου.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...