Jump to content

Συζητήσεις / Προβλήματα / Απορίες γενικά περί iPhone


pperiklis
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

κατασκευασμενο πριν 2 εβδομαδες....το τσεκαρα απο τον σειριακο αριθμο...

 

Περιμένω το δικό μου από την WIND [εταιρικός πελάτης]: πως μπορώ να ελέγξω ομοίως την ημερομηνία κατασκευής;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 2,6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Περιμένω το δικό μου από την WIND [εταιρικός πελάτης]: πως μπορώ να ελέγξω ομοίως την ημερομηνία κατασκευής;

 

Ίδια ερώτηση... θα το έχω στα χέρια μου την επόμενη δευτέρα το 3GS. (Έπεσα και γω τελικά θύμα του μάρκετινγκ :p)

Link to comment
Share on other sites

Ίδια ερώτηση... θα το έχω στα χέρια μου την επόμενη δευτέρα το 3GS. (Έπεσα και γω τελικά θύμα του μάρκετινγκ :p)

 

τα ψηφία 4 & 5 του σειριακού αριθμού είναι η εβδομάδα κατασκευής εντός του 2009.

iPhone 5, iPad2 WiFi, MacBook Air Rev C, MacMini, iMac, MacPro ...

Προσωπικός ιστοχώρος: kkblog Twitter:kkalog pushme.to:http:\pushme.to\kkalog

Link to comment
Share on other sites

Εγώ σου προτείνω Γιάννη να επιμείνεις, να στείλεις email στην Ιρλανδία και όπου αλλού σου είπανε. Μην το αφήνεις έτσι, είναι κρίμα να δώσεις 195 ευρώ... Είναι υποχρεωμένη η Apple να επιλέγει σωστούς αντιπροσώπους που θα παρέχουν σε όλους τους πελάτες τους ανά την υφήλιο την ίδια υποστήριξη!
Αννη
Link to comment
Share on other sites

Εγώ σου προτείνω Γιάννη να επιμείνεις, να στείλεις email στην Ιρλανδία και όπου αλλού σου είπανε. Μην το αφήνεις έτσι, είναι κρίμα να δώσεις 195 ευρώ... Είναι υποχρεωμένη η Apple να επιλέγει σωστούς αντιπροσώπους που θα παρέχουν σε όλους τους πελάτες τους ανά την υφήλιο την ίδια υποστήριξη!

 

Εστειλα χθες email και στην Ιρλανδια και συμπληρωσα την φορμα της Apple διαμαρτυρομενος για την Vodafone. Απο Ιρλανδια μαλιστα πηρα και αυτοματοποιημενη απαντση για την παραλαβη του email.

 

Επειδη η ιστορια μπορει να ταρβηξει πολυ θα παω το απογευμα να το παρω το κινητο και αν θελουν μετα οι ξενοι να βοηθησουν εχουν τροπο.

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

Σε μενα που το πηρα απο ενα φιλο μου εχει καμμενα πιξελ κατω αριστερα αλλα ειναι μια χαρα συνολικά...
Link to comment
Share on other sites

Και για να επανέλθουμε στο θέμα με την απόχρωση της οθόνης, τη προηγούμενη εβδομάδα απέκτησα κι εγώ (επιτέλους) ένα 3Gs 16GB μαύρο, μετά από «συμβίωση» δυο περίπου ετών με ένα (αμερικάνικο) 2G 8GB (1.1.1 OTB).

 

Έχοντας ασχοληθεί (λίγο) με το θέμα της εξισορρόπησης χρωμάτων, αντίθεσης κλπ, καθώς και με monitor και printer calibration (λόγω ενασχόλησης με τη φωτογραφία), παρατηρώ πως πράγματι υπάρχει μια πιο ζεστή απόχρωση των χρωμάτων στις νέες οθόνες, σε σχέση με την παλιά του 2G.

 

Βάζοντας τα δυο iPhone, κάτω από μια GrafiLite Mode λάμπα (δίνει θερμοκρασία χρώματος γύρω στου 5.000 βαθμούς Kelvin, προσομοιάζοντας το φως ημέρας), η οθόνη του 3Gs έχει γενικά μια πιο φυσιολογική απεικόνιση σε σχέση με το 2G, το οποίο «μπλεδίζει». Την ίδια διαπίστωση μπορεί να κάνει κανείς, παρατηρώντας τις δυο συσκευές, κάτω απ' το φως του ήλιου.

 

Μιας και αναφέρθηκε μερικά μηνύματα πιο πριν το θέμα του serial number του iPhone, σε σχέση με την εβδομάδα κατασκευής (4ο και 5ο ψηφία), στο link αυτό: iPhone serial number decoder, καταχωρείτε το serial number της συσκευής σας και παίρνετε πληροφορίες, όπως αυτές:

 

Serial number: 83937.....NP (cleaned up from '83937.....np')

Name: iPhone 3GS

Model: iPhone 3GS

Group1: iPhone

Group2: 3GS

Generation:

ModelCode: iphone_3gs

Problems: Many of these phones have a yellow tint on the screen. Please tell us if this phone does or does not suffer from that.

CPU speed: 600MHz

Screen size: 3.5 inch

Screen resolution: 480x320 pixels

Colour: Black

Capacity: 16GB

Factory: 83 (China)

External link: Technical specifications by apple-history.com

Model introduced: 2009

Production year: 2009

Production week: 37 (September) <---- η εβδομάδα παραγωγής της συσκευής

Production number: 10923 (within this week)

Βασίλης
Link to comment
Share on other sites

εγω στο δικο μου ειχα παρατηρησει μια καταπληκτικη οθονη...εβδομαδα 36...

αλλα δεν δουλευε το gps...

 

να παιζει ρολο και το εργοστασιο;

οπως παλια που στα Macbook Pro ειχαν 3 ειδη οθονων και οποιος ειχε LG ( :D ) ηταν οκ και οι αλλοι με chimei/samsung παιζονταν;

 

ποιος ξερει....

Δημήτρης

XS Max 512gb.

Link to comment
Share on other sites

Παρασκευη πηγα να πληρωσω λογαριασμο ΟΤΕ σε κεντρικο καταστημα ΟΤΕ, ξαφνου ακουω φασαρια απο διπλανο lobby και καποιoν να φωναζει εκτος εαυτου

 

"δεν ειναι δυνατον να κοροιδευετε τον κοσμο με τετοιο αθλιο τροπο. Εχω ερθει στο καταστημα σας 3 φορες για το ιδιο θεμα, τεταρτη φορα δεν προκειται να ξαναρθω. Κυρια μου η θα μου δωσετε τα λεφτα μου πισω, η απο εδω μεσα θα φυγω μοναχα με τη συνοδεια εισαγγελεα"

 

Αφηνω τη θεση μου στην ουρα, οπως εκαναν κι αλλοι πριν απο μενα, και παω να δω τι συνεβει.

Εκεινη τη στιγμη ακουω την υπευθυνο να λεει στον κυριο (ο ανθρωπος κυριολεκτικα ειχε γινει κοκκινος)

 

"κι εγω κυριε μου οτι γνωριζω σας ειπα, δεν ξερω κατι παραπανω να σας απαντησω, εν πασει περιπτωσει ηρεμιστε μισο λεπτακι να συννενοηθω με τον προησταμμενο για να παρετε τα χρηματα σας".

 

Σε ποσση ωρα ειχαν γινει τα "αναγκαια" και ο κυριος βρισκοταν στο ταμειο με το πιστωτικο υπολοιπο στο χερι του δεν μετρησα με το ρολοι αλλα δεν πρεπει να ηταν πανω απο 10 λεπτα γιατι εκεινη την στιγμη μολις ειχα πληρωσει τον λογαριασμο μου.

 

Πηγα λοιπον και ρωτησα τον ανθρωπο τι ειχε συμβει.

Η απαντηση που πηρα, για τον λογο για τον οποιον συνεβησαν ολα τα κωμικοτραγικα που μολις λιγα λεπτα πριν ειχα δει και ακουσει, ειναι ακριβως ο τιτλος του συγκεκριμενου thread.

Link to comment
Share on other sites

 

Μιας και αναφέρθηκε μερικά μηνύματα πιο πριν το θέμα του serial number του iPhone, σε σχέση με την εβδομάδα κατασκευής (4ο και 5ο ψηφία), στο link αυτό: iPhone serial number decoder, καταχωρείτε το serial number της συσκευής σας και παίρνετε πληροφορίες, όπως αυτές:

 

Serial number: 88933....P

Name: iPhone 3GS

Model: iPhone 3GS

Group1: iPhone

Group2: 3GS

Generation:

ModelCode: iphone_3gs

Problems: Many of these phones have a yellow tint on the screen. Please tell us if this phone does or does not suffer from that.

CPU speed: 600MHz

Screen size: 3.5 inch

Screen resolution: 480x320 pixels

Colour: Black

Capacity: 16GB

Factory: 88 (Shenzhen, China)

External link: Technical specifications by apple-history.com

Model introduced: 2009

Production year: 2009

Production week: 33 (August)

Production number: 5934 (within this week)

 

Το δικό μου κατασκευάστηκε 4 βδομάδες πριν. Τελικά δεν είναι από τις καινούργιες παρτίδες. Πάντως πρόβλημα δεν έχω με την οθόνη. Ούτε με οτιδήποτε άλλο. :)

Link to comment
Share on other sites

Τα (α)σχετικά μηνύματα μεταφέρθηκαν στο:

 

Επίσημο service (Cosmote, Vodafone)

 

αφού έχουν πιο πολύ σχέση νομίζω με την αντιμετώπιση της Voda-Cosmote παρά με το γεγονός ότι η οθόνη είναι κίτρινη. Συνεχίστε εκεί λοιπόν :)

Link to comment
Share on other sites

τα ιδια και εδώ ..το έχω αφήσει 20 ημέρες το φέρνουν πίσω και τους το ξαναστέλνω ...έκαναν και μια τεράστια γρατζουνιά στην οθόνη του κινητού (oteshop) πρέπει να το προσπάθησαν πολύ... οι τύποι ειναι ΑΧΡΗΣΤΟΙ
Link to comment
Share on other sites

Παρασκευη πηγα να πληρωσω λογαριασμο ΟΤΕ σε κεντρικο καταστημα ΟΤΕ, ξαφνου ακουω φασαρια απο διπλανο lobby και καποιoν να φωναζει εκτος εαυτου

 

"δεν ειναι δυνατον να κοροιδευετε τον κοσμο με τετοιο αθλιο τροπο. Εχω ερθει στο καταστημα σας 3 φορες για το ιδιο θεμα, τεταρτη φορα δεν προκειται να ξαναρθω. Κυρια μου η θα μου δωσετε τα λεφτα μου πισω, η απο εδω μεσα θα φυγω μοναχα με τη συνοδεια εισαγγελεα"

 

Αφηνω τη θεση μου στην ουρα, οπως εκαναν κι αλλοι πριν απο μενα, και παω να δω τι συνεβει.

Εκεινη τη στιγμη ακουω την υπευθυνο να λεει στον κυριο (ο ανθρωπος κυριολεκτικα ειχε γινει κοκκινος)

 

"κι εγω κυριε μου οτι γνωριζω σας ειπα, δεν ξερω κατι παραπανω να σας απαντησω, εν πασει περιπτωσει ηρεμιστε μισο λεπτακι να συννενοηθω με τον προησταμμενο για να παρετε τα χρηματα σας".

 

 

 

Σε ποσση ωρα ειχαν γινει τα "αναγκαια" και ο κυριος βρισκοταν στο ταμειο με το πιστωτικο υπολοιπο στο χερι του δεν μετρησα με το ρολοι αλλα δεν πρεπει να ηταν πανω απο 10 λεπτα γιατι εκεινη την στιγμη μολις ειχα πληρωσει τον λογαριασμο μου.

 

Πηγα λοιπον και ρωτησα τον ανθρωπο τι ειχε συμβει.

Η απαντηση που πηρα, για τον λογο για τον οποιον συνεβησαν ολα τα κωμικοτραγικα που μολις λιγα λεπτα πριν ειχα δει και ακουσει, ειναι ακριβως ο τιτλος του συγκεκριμενου thread.

 

 

Μπορείς σε παρακαλώ να μας πεις ποιο ΟΤΕSHOΡ ήταν έτσι ώστε να πάω και γω σε αυτό που έχω αφήσει το δικό μου να τους το αναφέρω για να μπορέσω και γω να πάρω πιστωτικό γιατί ακόμα με έχουν σε αναμονή;;;

Ο καλύτερος μου φίλος FLEX (9/4/2000 - 19/06/2010).

Θα σε θυμόμαστε για πάντα

Link to comment
Share on other sites

Τα (α)σχετικά μηνύματα μεταφέρθηκαν στο:

 

Επίσημο service (Cosmote, Vodafone)

 

 

 

αφού έχουν πιο πολύ σχέση νομίζω με την αντιμετώπιση της Voda-Cosmote παρά με το γεγονός ότι η οθόνη είναι κίτρινη. Συνεχίστε εκεί λοιπόν :)

 

 

 

Μα ο λογος υπαρξης του συγγεκριμενου thread δεν ειναι να συζηταμε φιλοσοφικα και ακαδημαικα για το οτι μερικες οθονες ειναι κιτρινες η για το αν ειναι καλο που ειναι κιτρινες η οχι, ποσοι τις προτιμανε κιτρινες και ποσοι οχι κτλ ...

 

Υποτιθεται πως ενα τετοιο thread ειναι χρησιμο ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ αντιμετωπιζουν το συγκεκριμενο προβλημα, ΜΟΝΟ ΑΝ συγκεντρωνει τις εμπειριες και την αντιμετωπιση της οποιας ετυχαν οσοι ειχαν η εχουν το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ προβλημα ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΥΣΚΕΥΗ (η οποια ΕΠΙΠΛΕΟΝ ειναι ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ οσον αφορα την υποστηριξη και το service της), ΜΕ ΑΠΩΤΕΡΟ ΣΤΟΧΟ να βοηθηθουμε ολοι οσοι εχουμε ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, για να ΒΡΟΥΜΕ επιτελους ΛΥΣΗ.

Τι νοημα εχει να απευθυνθω σε ενα εντελως γενικο thread και να συζηταω για το προβλημα μου με καποιον ο οποιος αντιμετωπιζει κατι εντελως διαφορετικο σε εντελως διαφορετικη συσκευη, δηλαδη να μιλαω με καποιον που δεν εχει καθολου εικονα και εμπειρια με το ολο θεμα, ΑΡΑ δεν τον ενδιαφερει η δικη μου περιπτωση;

 

Καλα, καταλαβαμε ...

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς σε παρακαλώ να μας πεις ποιο ΟΤΕSHOΡ ήταν έτσι ώστε να πάω και γω σε αυτό που έχω αφήσει το δικό μου να τους το αναφέρω για να μπορέσω και γω να πάρω πιστωτικό γιατί ακόμα με έχουν σε αναμονή;;;

 

δεν νομίζω να έχει να κάνει με το συγκεκριμένο oteshop.. πάντως και εγώ η τρίτη φορά ήταν χθες που δεν πήρα την συσκευή και την έστειλαν ξανά πίσω.. την τέταρτη φορά απλά θα γίνει χαμός στο κατάστημα

 

είναι άθλιοι οι τύποι. μια γραμμή δεν έχουν για άμεση επικοινωνία και πρέπει να στέλνεις φόρμες και όποτε γουστάρουν απαντούν και αν απαντήσουν

 

να πω σ αυτο το σημειο οτι η δικη μου οθονη δεν ηταν κιτρινη ηταν ΑΝΟΜΟΙΟΜΟΡΦΗ κιτρινιζε εντονα το κατω μερος ... και οι τυποι μου λενε πληρει της προδιαγραφες της apple δλδ h apple δινει διχρωμες οθονες ?αυτα τα γνωριζει η apple ?

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς σε παρακαλώ να μας πεις ποιο ΟΤΕSHOΡ ήταν έτσι ώστε να πάω και γω σε αυτό που έχω αφήσει το δικό μου να τους το αναφέρω για να μπορέσω και γω να πάρω πιστωτικό γιατί ακόμα με έχουν σε αναμονή;;;

 

Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα σήμερα με τον υπεύθυνο του καταστήματος ΟΤΕOSHOΡ που έχω αφήσει την συσκευή μου μου είπε ότι επίσημα η APPLE τους είπε ότι υπάρχουν όντως κιτρινισμένες παρτίδες και μου είπε ότι θεωρεί ότι θα μου επιστρέψουν τα χρήματα όπως ακριβώς το έχω αιτηθεί... Βέβαια αυτή είναι η προσωπική του εκτίμηση αλλά είναι ένα βήμα τουλάχιστον ότι αρχίζουν και το αποδέχονται ως πρόβλημα

Ο καλύτερος μου φίλος FLEX (9/4/2000 - 19/06/2010).

Θα σε θυμόμαστε για πάντα

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς σε παρακαλώ να μας πεις ποιο ΟΤΕSHOΡ ήταν έτσι ώστε να πάω και γω σε αυτό που έχω αφήσει το δικό μου να τους το αναφέρω για να μπορέσω και γω να πάρω πιστωτικό γιατί ακόμα με έχουν σε αναμονή;;;

 

Δεν ηταν OTEshop (οχι βεβαια οτι παιζει καποιο ρολο), ηταν το κεντρικο κτηριο του ΟΤΕ στην Καλαμαρια Θεσ/νικης, ωρα περιπου 12:30 .

 

να πω σ αυτο το σημειο οτι η δικη μου οθονη δεν ηταν κιτρινη ηταν ΑΝΟΜΟΙΟΜΟΡΦΗ κιτρινιζε εντονα το κατω μερος ... και οι τυποι μου λενε πληρει της προδιαγραφες της apple δλδ h apple δινει διχρωμες οθονες ?αυτα τα γνωριζει η apple ?

 

Η Apple δεν εχει καθολου προδιαγραφες για την οθονη, αυτα ειναι απλα παραμμυθια των απαραδεκτων "τυπων" που συναντησες, ειτε επειδη βαριουνται να κανουν ολη τη διαδικασια που προβλεπεται για να σε εξυπηρετησουν, ειτε επειδη εχουν τετοια εντολη.

 

Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα σήμερα με τον υπεύθυνο του καταστήματος ΟΤΕOSHOΡ που έχω αφήσει την συσκευή μου μου είπε ότι επίσημα η APPLE τους είπε ότι υπάρχουν όντως κιτρινισμένες παρτίδες και μου είπε ότι θεωρεί ότι θα μου επιστρέψουν τα χρήματα όπως ακριβώς το έχω αιτηθεί... Βέβαια αυτή είναι η προσωπική του εκτίμηση αλλά είναι ένα βήμα τουλάχιστον ότι αρχίζουν και το αποδέχονται ως πρόβλημα

Μα ειναι γνωστο τις πασει οτι η Apple εχει αναγνωρισει το ολο προβλημα (επισημα η ανεπισημα δεν εχει πολυ σημασια για εμας), γι αυτο και σχεδον παντου στο κοσμο αντικαθιστα αυτες τις συσκευες με αλλες. Αυτοι τωρα το μυριστικαν οτι εχει αναγνωριστει ;

Και μονο το γεγονος οτι ακομη κι εδω Ελλαδα (που μας εχουν βγαλει τη πιστη), παραλαμβανουν τις συσκευες για service και στη συνεχεια δινουν στους πελατες άλλες (εστω κι αν αυτες δεν ειναι σφραγισμενες σε κουτι), ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ οτι υπαρχει ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ προβλημα !!!!

Απλα εδω στην Ελλαδα ολοι οι "υπευθυνοι" αποδεικνυονται πληρως ευθυνοφοβοι και απολυτα ανευθυνοι και ανικανοι να εκιννησουν μια διαδικασια αντικαταστασης επειδη δεν ξερουν, δεν θελουν η δεν μπορουν να χωρισουν δυο γαιδαρων αχυρα !

"Υπευθυνο" σε τοποθετει καποιος καπου, ακριβως για να παιρνεις πρωτοβουλιες και να επιλυεις προβληματα ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΕΤΟΙΜΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΑΝΩ.

Αν δεν εχουν ενημερωση για τη διαδικασια η το ολο θεμα, ΑΣ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ, που ζουμε δηλαδη στην εποχη των σηματων καπνου ;

Στο κατω κατω αυτη δεν ειναι η δουλεια τους; Γιατι πληρωνονται, για να καθονται σε ενα γραφειο και να λενε "καλημερα σας" στο κοσμο ;

Τι περιμενουν; Να τους παρει τηλεφωνο ο Jobs να τους ρωτησει "Εεεε, μηπως εχουν παρουσιαστει πελατες που διαμαρτυρονται για κιτρινισμενες οθονες;" και μετα να τους πει και τι θα κανουν ;

Κανονικα καθε λογικος ανθρωπος θα περιμενε να ρωτησουν και να ενοχλησουν οι ιδιοι την Apple για το θεμα και τη διαδικασια αντικαταστασης (αν και θα επρεπε να την γνωριζουν ηδη!), οχι να περιμενουν να ειδοποιηθουν, ειδικα κιολας αν ΟΥΔΕΠΟΤΕ εχουν κανει το παραμικρο για να ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ για το προβλημα !!!!

 

Η ολη τους αντιμετωπιση

ειναι σαν να

καιγεται το σπιτι μου, εγω καθομαι και το κοιταζω και απλα απορω γιατι δεν με εχει παρει ακομη τηλεφωνο η πυροσβεστικη να με ρωτησει αν ολα βαινουν καλως η οχι.

 

ΣΧΙ:music: ΖΟ:music: ΦΡΕ:music: ΝΕΙΑ:music: :knife:

Link to comment
Share on other sites

Μα ο λογος υπαρξης του συγγεκριμενου thread δεν ειναι να συζηταμε φιλοσοφικα και ακαδημαικα για το οτι μερικες οθονες ειναι κιτρινες η για το αν ειναι καλο που ειναι κιτρινες η οχι, ποσοι τις προτιμανε κιτρινες και ποσοι οχι κτλ ...

 

Υποτιθεται πως ενα τετοιο thread ειναι χρησιμο ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ αντιμετωπιζουν το συγκεκριμενο προβλημα, ΜΟΝΟ ΑΝ συγκεντρωνει τις εμπειριες και την αντιμετωπιση της οποιας ετυχαν οσοι ειχαν η εχουν το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ προβλημα ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΥΣΚΕΥΗ (η οποια ΕΠΙΠΛΕΟΝ ειναι ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ οσον αφορα την υποστηριξη και το service της), ΜΕ ΑΠΩΤΕΡΟ ΣΤΟΧΟ να βοηθηθουμε ολοι οσοι εχουμε ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, για να ΒΡΟΥΜΕ επιτελους ΛΥΣΗ.

Τι νοημα εχει να απευθυνθω σε ενα εντελως γενικο thread και να συζηταω για το προβλημα μου με καποιον ο οποιος αντιμετωπιζει κατι εντελως διαφορετικο σε εντελως διαφορετικη συσκευη, δηλαδη να μιλαω με καποιον που δεν εχει καθολου εικονα και εμπειρια με το ολο θεμα, ΑΡΑ δεν τον ενδιαφερει η δικη μου περιπτωση;

 

Καλα, καταλαβαμε ...

 

Απλά είδα ότι τα συγκεκριμένα posts που μετέφερα δεν είχαν καμμία σχέση με την κιτρινισμένη οθόνη... Ήταν αυτό που ακολουθεί μετά (αν θα γίνει αντικατάσταση συσκευής κτλ.)! Αυτό δεν έχει σχέση με το αν η οθόνη είναι κίτρινη, αλλά με το αν το Service της Voda/Cosmo ανταποκρίνεται σωστά :)

 

Γιατί αρπάζεσαι; Δεν υπάρχει λύση στην κιτρινισμένη οθόνη! Ή είναι ή δεν είναι. Το θέμα είναι τι μπορείς να κάνεις για αυτό ή για οποιοδήποτε άλλο ελάττωμα του iPhone, εξού και η μεταφορά στο αντίστοιχο thread. Και κάνεις λάθος, δεν είναι γενικό thread! Είναι για να συζητάμε ΑΥΤΑ ακριβώς τα προβλήματα! :)

 

Φιλικά.

Link to comment
Share on other sites

Ας κρινουν καλυτερα οσοι αντιμετωπισαν/αντιμετωπιζουν το συγκεκριμενο προβλημα, ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, να συζητανε για το προβλημα τους.

Τι λες, συμφωνεις ;

Δεν αρπαχτηκα καθολου, απλα διαφωνω με την παρεμβαση σου.

 

(ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ τα χρησιμοποιω οταν θελω να τονισω κατι μεσα σε ενα μεγαλο κειμενο, συγνωμη αν "περναει" σαν κραυγη, εδω οντως εχω καποιο λαθος).

Φιλικα.

Link to comment
Share on other sites

Η συζήτηση ας τελειώσει εδώ γιατί είμαστε off-topic. Η απόφαση πάρθηκε. Τα προβλήματα του Service θα συζητιούνται εκεί.

 

Ευχαριστώ και ας συνεχίσουμε.

Link to comment
Share on other sites

Γεια και χαρά από εμένα!

 

Παρέλαβα πριν λίγες μέρες ένα 3GS 16άρι (με ανανέωση Vodafone, την ίδια μέρα!!!). Εβδομάδα παραγωγής 37η, μέσα στον Σεπτέμβρη. Ωραία λέω όταν το βλέπω. Καινούρια παρτίδα! Χωρίς προβλήματα...

Η οθόνη έχει όντως πιο "ζεστά χρώματα" και δεν φαίνεται να έχει το γνωστό θέμα με την έντονη κιτρινίλα. Χθες όμως το έβαλα δίπλα - δίπλα με ένα 3GS 32άρι ενός φίλου που και σε αυτόν η εβδομάδα παραγωγής ήταν η 37η. (άσχετο: σε εμένα είχε την 3.1 σε εκείνον τη 3.0.1 :mad: ) Νύχτα με τη μέρα! :!: Η οθόνη του ήταν όπως είναι σε όλα τα 3G! Με τη γνωστή απόχρωση...

 

Υπάρχει λόγος να ασχοληθώ ιδιαίτερα με το θέμα;

(Άμα σας πω ότι δε με χαλάει κιόλας που έχει πιο "ζεστά χρώματα"...)

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθείς αν είναι ομοιόμορφο το φαινόμενο.

 

Άνοιξε τα Settings και αν το General πάνω πάνω είναι σε πιο λευκό φόντο από ότι το κάτω κάτω (ααααα έχω 1 μήνα χωρίς iphone και ξέχασα ήδη το μενού του ααααααα :'( ) τότε έχεισ λόγο να το γυρίσεις και η 2η συσκευή που γύρισα ήταν έτσι και την δέχθηκαν και μου στέλνουν άλλη.

 

Άν είναι παντού το ίδιο, τότε σου αρέσει δεν σου αρέσει, αυτό είναι, με γεια σου :p

Link to comment
Share on other sites

Αυτό σημαίνει γρήγορη ανταπόκριση!

Όπως το βλέπω το φόντο είναι ομοιόμορφο. Οπότε μένουμε ώς έχουμε!

 

Ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση! Με το καλό να πάρεις τη συσκευή σου πίσω!

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Συζητήσεις / Προβλήματα / Απορίες γενικά περί iPhone
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...