Jump to content

H_Panagia

Members
  • Δημοσιεύσεις

    48
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About H_Panagia

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 6

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

H_Panagia's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Γκούχου γκούχου, εγώ είμαι αυτός για τον οποίο μιλάτε. Εγώ πήρα 3GS το γύρισα σε 1 μέρα, εγκρίθηκε η αντικατάσταση και απαίτησα κουτί. Εγώ συμβιβάστηκα με κινητό σε σακουλάκι το οποιο όμως εξέτασα ΜΕΣΑ στο κατάστημα, έκρινα ελατωματικό και τους το έδωσα να το βάλουν... ξέρετε που. Κρίθικε όντως και το 2ο ελατωματικό. Φυσικά μετά απαίτησα κουτί, ή τα λεφτά μου πίσω. Προτίμησαν να μου δώσουν τα λεφτά μου πίσω και να με χάσουν από πελάτη. Η συνέχεια είναι ξεκαρδιστική θα σας την πώ σε λίγο. Θέλω πρώτα να τονίσω ότι καλό είναι όποιος θέλει να διεκδικήσει κουτί να έχει υπόψην του ότι η Vodafone επίσημα δεν δικαιολογεί DOA (κούτα πίσω) για τα iphones, ενώ ο Γερμανός δικαιολογεί 3 μέρες. Φυσικά αυτό είναι παράνομο, γιατί για κάποιο χρονικό διάστημα για ΟΛΑ τα προϊόντα ισχύει DOA Και ο νόμος 2251/1994 ορίζει ξεκάθαρα μεταξύ άλλων σε μια παράγραφό του ότι οποιαδήποτε συμφωνία και αν έχει γίνει από εταιρίες δεν αναιρεί τα δικαιώματα του καταναλωτή. Άστους να συμφωνούν ότι θέλουν δηλαδή. Όποιος λοιπόν στείλει πίσω συσκευή, εγγριθεί αντικατάσταση και θέλει κουτί, να μάθει πρώτα πόσο χρόνο δίνει DOA ο νόμος (νομίζω ή 7 ή 14 μέρες πρέπει να είναι αλλά δεν είμαι σίγουρος). Δεν γίνεται 10 μήνες μετά να ζητάς κουτί και είναι λογικό. Πίσω σε μένα τώρα. Πήρα τα λεφτά στο χέρι, διέκοψα το συμβόλαιο και όπως τα πήρα πήγα σε άλλο κατάστημα Vodafone και τα ξαναέσταξα και έκανα νέα σύνδεση και τελικά πήρα αυτό για το οποίο πάλεψα τόσο: ΚΟΥΤΙ. Το κουτί παιδιά ήρθε σήμερα. Πάω τους λέω "δεν θέλω να σας προσβάλω αλλά τόσα έχω περάσει, το κουτί θα το ανοίξω εδώ μέσα" και μιλούσα ευγενικά γιατί ήταν όλοι τους εξυπηρετικότατοι. Το ανοίγω λοιπόν, ενθουσιάζομαι... ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΚΑΜΜΕΝΟ PIXEL. Όχι Χριστέ μου λέω, δεν είναι δυνατόν... οχι και 3η συσκευή... τι κατάρα είναι αυτή.. Μα εβδομάδα παραγωγής 38 και ακόμα προβλήματα? Χλώμιασα, ζήτησα τον υπεύθυνο, ο οποιος ήξερε πόσα είχα περάσει στο άλλο κατάστημα για αυτό και παρέκαμψε την λίστα αναμονής και μου έδωσε πρώτο πρώτο συσκευή, και του λέω πάρε δες. Μου λέει το βλέπω, πρέπει όμως να πάει στο Service. Του λέω αποκλείεται, δεν το ξαναπερνάω όλο αυτό. Ο νόμος λέει μου δίνετε άλλο τώρα, για αυτό το άνοιξα εδώ μέσα. Δεν ξέρω τι θα γίνει αλλά service δεν πάει, κουτί θέλω. Δεν ξέρω εαν ήταν επειδή έτυχε να είναι ένας επιθεωρητής μέσα στο γραφείο ή επειδή είναι όντως ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ εξυπηρετικοί εκεί μέσα, αλλά μου λέει κάτσε και θα δω τι μπορώ να κάνω. Περίμενα λίγο (λίγο πολύ αλλά δεν έχει σημασία) και έρχεται και μου λέει "κατ' εξαίρεση θα σου αλλάξω το κουτί επιτόπου εδώ. υπό έναν όρο. αν 1 στο 1.000.000 έχει και αυτή πρόβλημα, τότε θα πάει service δεν μπορώ να σου αλλάξω 2 συσκευές" . Του λέω δεν έχω επιλογή, οπότε εντάξει. Μου φέρνει άλλο, και ΔΩΞΑ ΤΟ ΘΕΟ ήταν Τ Ε Λ Ε Ι Ο φτού μην το ματιάξω ούτε μέρα δεν το έχω ακόμα (στην μέρα πάνω βρήκα τα Pixels στο πρώτο 3GS) Θέλω λοιπόν να πώ ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στο κατάστημα Vodafone στην Πυλαία Θεσσαλονίκης (εντός Carefour) για την εξυπηρετικότητά τους και για τον επαγγελματισμό τους! Επιτέλους μετά από 35 μέρες το μαρτύριό μου δείχνει να έλαβε αίσιο τέλος!!! Υ.Γ. Όσοι θυμάστε, μιλούσα με έναν υπεύθυνο apple από Ιρλανδία. Σιγή ιχθύος η apple...
  2. Ελπίζω να τους πήρες κανα 100ρικό όμως, γιατί το άξιζες. Άκου εκεί να μην σου δίνουν συσκευή εξυπηρέτησης. Τέλος καλό όλα καλά για μένα δεν μπορώ να πώ ακόμα. Είναι σαν να ξεκινάω από την αρχή. Πήρα τα λεφτά μου πίσω, μου πιστώσαν ένα πάγιο πριν για την ταλαιπωρία και ένα τώρα στην νέα σύνδεση γιατί το κινητό είναι σε έλλειψη, αλλά δυστυχώς για μένα άλλαξα αριθμό για να μπορέσω να κάνω νέα σύνδεση. Anyway, αν η καινούργια συσκευή είναι τέλεια, τότε θα πω τέλος καλό, όλα καλά
  3. Η δική μου η υπόθεση έκλεισε. Πήρα τα λεφτά μου πίσω, άλλαξα αριθμό και τους τα ξαναέδωσα και θα πάρω επιτέλους αυτό που ήθελα. ΚΟΥΤΑ καινούργια
  4. Join the club. Παλεύω 1 μήνα για να μου αναγνωρίσουν το δικαίωμά μου να πάρω ΚΟΥΤΙ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ όχι για 2 εβδομάδων, για 24 ωρών κινητό. Μου φέραν ένα σε σακουλάκι το οποίο είχε και αυτό πρόβλημα και μου φέραν άλλο 1 τώρα που φυσικά δεν παραλαμβάνω. Εγώ με Γραμματεία καταναλωτή δεν μπλέκω γιατί ουσιαστικά θα στείλει έντυπα την διαμαρτυρία μου και θα κάνει και κανέναν μήνα. Οπότε θα συμβιβαστώ με αυτό που κατάφερα μετά από έναν μήνα, δηλαδή να πάρω τα λεφτά μου πίσω. Και επισημαίνω πως αυτό το κατάφερα μόνο και μόνο επειδή έκαναν μ@λ@κία στο κατάστημα και παρέλαβαν και κουτί και παρελκόμενα και αν τους τραβήξω μήνυση τώρα έχω όλο το δίκιο με το μέρος μου να ζητάω κουτί, παρότι δεν δικαιολογούν. Λέω δεν δικαιολογούν γιατί το πήρα από Vodafone και η vodafone ΕΠΙΣΗΜΑ δεν δικαιολογεί ούτε 1 second DOA (αντικατάσταση ολοκληρου κουτιού) Ο Γερμανός από την άλλη δικαιολογεί 3 μέρες (κάτι είναι και αυτό... αν και πιο ακριβός). Συνεπώς εφόσον εσένα σου πήραν μόνο την συσκευή και έχουν περάσει και 2 εβδομάδες, δεν θα σου δικαιολογήσουν κουτί ότι και να κάνεις. Τώρα εγώ το δικαιούμαι αλλά το κατάστημα προτιμάει να μου δώσει πίσω τα 300 ευρά που έσταξα (πλην επιδότησης) και να μείνει με μια συσκευή σε σακουλάκι στο χέρι (που όλο και σε κάποιον θα δώσουν) από το να πληρώσουν 1 καινούργιο iphone από την τσέπη τους για την μ@λ@κία που έκαναν εν άγνοιά τους ναπαραλάβουν το κουτί μου. Βέβαια αν το τραβήξω θα δικαιωθώ και θα τους δώσω και να καταλάβουν τα μπ***δια. Σας λέω χωρίς ντροπή ότι τελευταία μου ελπίδα είναι ένας υπεύθυνος από Ιρλανδία που δυστυχώς χθες και σήμερα είχαν εκλογές και δεν έχω νέα του, και όταν αυτή η ελπίδα σβήσει θα πάρω τα λεφτά από την vodafone, και θα τα ξαναδώσω στην vodafone για νέα σύνδεση ΕΚΤΟΣ ΑΝ αποφασίσω να τους μηνύσω. Τότε περνάνε πάρα πολλά από το μυαλό μου. Έχω ίσως μια μοναδική ευκαιρία καθώς κάνανε λάθος και μου πήρανε το κουτί.
  5. Ωωωωπ έχεις δίκιο sorry. Πολύ χρήσιμο αυτό που μου είπες, δεν το ήξερα! ΤΟ να τους βάζω να υπογράφουν ότι ούτε γρατσουνιές έχει ούτε υγρασία
  6. Κοίτα μην το βλέπεις σαν συμβιβασμό το να μείνεις με αυτην την συσκευή. Όντως κάποιες διαφορετικές ρυθμίσεις καί ξεκουράζουν το μάτι καί δίνουν πιο ζωντανά χρώματα. Αν πάρεις ένα iphone 3G/3GS (γιατί πάνω κάτω δεν έχουν μεγάλες διαφορές στην οθόνη) και το συγκρίνεις με ένα 2G τότε θα καταλάβεις τι εννοώ "πιο ζωντανά χρώματα". Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου αλλά δεν το βλέπω στην χώρα που είμαστε να παίρνω αυτό που δικαιούμαι. Βασικά θα το πάρω, αλλά ή θα το πάρω τώρα με μεσολάβηση της apple, ή θα πάρω τα λεφτά μου πίσω και θα τους τα ξαναδώσω μετά από 2 μήνες που θα μπορώ να ξανακάνω συμβόλαιο
  7. Θα σου απαντήσω εγώ στο ερώτημα τι είναι οι "συσκευές αντικατάστασης": Σύμφωνα με την apple (που δεν αναφέρεται στα iphones γιατί δεν μπορεί να μιλήσει για αυτά) σε μια παρομοια κατάσταση με ένα ipod θα σου αντικαθιστούσαν μόνο την συσκευή, σε ένα σακουλάκι. Αυτή ενδέχεται να είναι μετακατασκευασμένη, να είναι δηλαδή συναρμολογημένη από κομμάτια που λειτουργούσαν μια χαρά, από κινητα επιστραμένα όπως το δικό σου (και το δικό μου). Σύμφωνα με την Vodafone, η ΜΑΓΙΚΗ vodafone έχει κάνει μια ΜΑΓΙΚΗ συμφωνία με την apple και αυτές που παίρνει η vodafone (και μόνο η vodafone, επειδή είναι ΜΑΓΙΚΗ εταιρεία) είναι ολοκαίνουργιες, και απλά γλιτώνουν το κόστος του κουτιού. Τώρα αν ήταν εκτός εγγύησης μάλλον θα καλούσουνα να πληρώσεις 195 ευρώ για να πάρεις μια ΜΑΓΙΚΗ συσκευή της vodafone. Μα και αυτοί της apple δεν ντρέπονται??? Και εξηγούμαι: 680 έχει μια συσκευή στην αγορά, και 195 την δίνουν χωρίς το κουτί. Μα γιατί βάζουν τόσο ακριβό κουτί???? Όχι έτσι είναι, εγώ την ΜΑΓΙΚΗ vodafone την πιστεύω Εφόσον το έχεις τόσο καιρό δεν μπορείς να κάνεις τίποτα άλλο, δέξου το.. Εγώ που τους το γύρισα μέσα σε μια μέρα δικαιούμαι από τον νόμο καινούργιο κουτί, σφραγισμενο και δεν σκοπεύω να συμβιβαστώ για κανέναν λόγο. Αυτό το έχεις κάνει? Το έχουν δεχθεί και σου το έχουνε κάνει? Σε πιο κατάστημα? Και λέγοντας (ειδικη ενδειξη εκθεσης σε υγρασια) γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος στο τι εννοείς σε παρακαλώ
  8. Δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθείς αν είναι ομοιόμορφο το φαινόμενο. Άνοιξε τα Settings και αν το General πάνω πάνω είναι σε πιο λευκό φόντο από ότι το κάτω κάτω (ααααα έχω 1 μήνα χωρίς iphone και ξέχασα ήδη το μενού του ααααααα :'( ) τότε έχεισ λόγο να το γυρίσεις και η 2η συσκευή που γύρισα ήταν έτσι και την δέχθηκαν και μου στέλνουν άλλη. Άν είναι παντού το ίδιο, τότε σου αρέσει δεν σου αρέσει, αυτό είναι, με γεια σου :p
  9. Αυτό ισχύει, αλλά όχι για τις DOA συσκευές. DOA χαρακτηρίζεται μια συσκευή όταν μέσα σε ένα πολύ μικρό χρονικό διάστημα επιστραφεί και θέλει αντικατάσταση. (νομίζω είναι 1 ή 2 εβδομάδες). Τότε στα αλλάζουν όλα, και φυσικά πρέπει να τα έχεις επιστρέψει όλα! Εγώ την συσκευή μου την γύρισα μέσα σε μια μέρα. Ο νόμος ορίζει πως "προιόν" είναι μια συσκευή και όλα τα παρελκόμενά της. Αν θέλεις ψάξε για τον νόμο 2251/1994 περί προστασίας του καταναλωτή. Εκεί αναφέρει και ότι άσχετα με το τι άλλο έχουν συμφωνήσει οι εταιρίες, τα παραπάνω είναι δικαιώματα του πελάτη και έχει δικαίωμα να τα επικαλεστεί ότι και να γίνει
  10. Μα η apple δεν πίστευε στα αυτιά της όταν της είπα τι ισχυρίζεται η Vodafone. Εν πάσει περιπτώση, ΚΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΥΣΚΕΥΗ (αυτή που μου είχαν στείλει σε σακουλάκι και αρνήθηκα να παραλάβω) ελέγχθηκε και είχε όντως πρόβλημα! Δεν νομίζω να κάνει καμία διαφορά βέβαια... Το θέμα είναι ότι με την υπεύθυνη που ξαναμίλησα χθες και μου είπε ότι κουτί ΔΕΝ θα πάρω, μου είπε επίσης ότι και βλάβη να βρεθεί στην "νεα" συσκευή, δεν έχουν ούτε 1 άλλο να μου στείλουν! Ξαφνικά παίρνω σήμερα στο service από περιέργια και μου λένε ότι και η διαδικασία ολοκληρώθηκε, και δόθηκε και ΙΜΕΙ αντικατάστασης (που η υπεύθυνη μου είπε ότι δεν είχανε). Τώρα να πω την αλήθεια βαθειά μέσα μου ελπίζω να μεσολάβησε η apple για αυτό, και το καινούργιο ΙΜΕΙ να είναι σφραγιστό κουτί. Αυτό δεν μπορώ να το ξέρω όμως μέχρι να έρθει στο κατάστημα.. Σε αυτήν την περίπτωση ελπίζω να μην τολμήσουν να μου αρνηθούν την επιστροφή χρημάτων που μου τάξανε γιατί θα το μετανιώσουν Για να δούμε και αυτην την συσκευή.. Μήπως έπρεπε να με πάρουν στο service τους τελικά??? Είναι η 3η που ελέγχω σε έναν μήνα και αν δεν κάνω λάθος και το δικό τους service σε τέτοιους ρυθμούς κινείται :devil: :devil: :devil:
  11. Δεν περιμένω από την Vodafone διαφορετική αντιμετώπιση. Η Vodafone είναι υπεράνω νόμου, το δήλωσε τελεσίδικα και εγώ είμαι χωρίς κινητό πάει και τελείωσε. Απλά θα δώσω την ευκαιρία στην Apple μήπως και κάνει κάτι. Αν όχι τότε δεν ξέρω πως θα πάρω το iphone και από που, ξέρω όμως ότι θα ζητήσω γραπτώς από την Vodafone ότι αρνήθηκε να μου αντικαταστήσει την συσκευή όπως ορίζει ο νόμος (καινούργιο κουτί) και θα τους κάνω ξεφτίλα παντου. Εφημερίδες και blogs διψάνε για κάτι τέτοια. Γιατί στην περίπτωσή μου έχω έγγραφα που αποδεικνύουν ότι η Vodafone αψηφά τους νόμους του κράτους
  12. Τελικά εφόσον πάρω τα λεφτά μου πίσω, για 2 μήνες δεν θα μπορώ λέει να ξανακάνω σύνδεση. Τώρα αυτό δεν ξέρω αν θα είναι μόνο στην Vodafone ή και στην Cosmote. Επίσης δεν ξέρω αν θα μπορώ να φύγω από την Vodafone για 2 μήνες. Πάντως θα περιμένω μέχρι το τέλος της εβδομάδας, οπότε θα κλείσω και επισήμως 1 μήνα χωρίς το κινητό και μετά θα πάω να πάρω τα λεφτά μου πίσω και θα δω τι θα κάνω, εαν θα περιμένω 2 μήνες ή αν θα αλλάξω αριθμό (που τον εχο 10 χρόνια :() Η τελευταία μου ελπίδα είναι η Apple
  13. Αν και είμαι σχετικά καινούργιο μέλος, θα ήθελα να έρθω. Αν δεν με χρειάζονται για δουλειά κατα 99% θα είμαι εκεί :)
  14. Θα σου πώ τι έγινε: Πήγα, περίμενα μισή ώρα να επικοινωνήσει η υπάλληλος με την υπεύθυνη (η οποία δεν απαντούσε στις δικές μου κλήσεις) και ως απάντηση έλαβα "θα σας τηλεφωνήσμουμε μέσα σε 2 ώρες να σας ενημερώσουμε για την πρόοδο του ελέγχου της συσκευής -αυτής που αρνήθηκα να παραλάβω-. Φαντάζεσαι την αντίδρασή μου, λέω δεν με νοιάζει αυτή η συσκευή, δεν την παρέλαβα κάντε την ότι θέλετε, στο θέμα μου γιατί δεν μου απαντάτε? Γιατί δεν μου δίνεται κουτί? Μου λέει εγώ κάνω ότι μου πουν. Η επόμενη μου πρόταση ήταν η τελευταία μου μαζί τους "μίλησα με τον δικηγόρο μου και μου είπε να επικαλεστώ το δικαίωμα υπαναχώρησης βάση του νόμου 2251/1994 και να ζητήσω τα λεφτά μου πίσω". Φυσικά τα'χασε, πήγε να ρωτήσει τα κεντρικά και γύρισε πίσω να μου πει πως ναι, έχω δικαίωμα να πάρω τα λεφτά μου πίσω, να ακυρώσω το συμβόλαιο και να μου δώσουν μια καρτούλα με το νούμερο μου, ως καρτοκινητό πλεον. Αυτό που δεν χωράει το μυαλό μου είναι ότι τα λεφτά που θα πάρω εκείνη την στιγμή θα τους τα ξαναδώσω επιτόπου (έχε χάρη που η Cosmote είναι πολύ πιο ακριβή) και θα πάρω στην τελική αυτό που ήθελα! Δηλαδή θα τα κάνω όλα από την αρχή και θα πάρω κουτί. Ωστόσο είμαι άνθρωπος που το άδικο με πονάει και αποφάσισα να το κυνηγήσω. Τελευταία μου κίνηση θα είναι η καταγγελία με την προστασία του καταναλωτή. Πριν από αυτό όμως αποφάσισα να ενημερώσω κάποια κεφάλια της apple τι κάνει η vodafone. Μιας και η apple δεν ασχολείται με τα iphone στην Ελλάδα κατέληξα να πάρω σε 5-6 χώρες μέχρι να πιάσω ανοιχτή γραμμή εξυπηρέτησης στην Ισπανία. Ένας ευγενικότατος κύριος άκουσε το πρόβλημα μου και με συνέδεσε άμεσα (ούτε πάρε εκεί ούτε τίποτα) μέ κάποιον, από ότι κατάλαβα, υπεύθυνο παραπόνων της Ιρλανδίας. Αφού του εξήγησα και του ίδιου έμεινε έκπληκτος με το ότι μου αντικαταστήσανε μιας μέρας κινητό με συσκευή σε σακουλάκι! Μάλιστα με ρωτούσε αν είχα κάποια φωτογραφία να του στείλο από αυτό το κινητό με σακουλάκι. Έπειτα μου είπε πως θα κοιτάξει τι μπορεί να κάνει και θα με πάρει αυτός τηλέφωνο στο σταθερό μου σε 15 λεπτά. Παιδιά στον λόγο μου σε 15 λεπτά ακριβώς με πήρε, μου είπε ότι δεν ξέρει τι μπορεί να κάνει αλλά θα το προσπαθήσει όσο μπορεί, μου έδωσε το e-mail του (μην μου το ζητήσει κανείς παρακαλώ, είναι ενός προσωπικού ανθρώπου και όχι της εταιρείας και δεν έχω δικαίωμα να το αναμεταδώσω σε κανέναν) και μου ζήτησε να του στείλω αναλυτικά ΟΤΙ συνέβει και να του επισυνάψω όλα τα έγγραφα. Έτσι και έκανα! Φυσικά του είπα ότι δεν κατηγορώ την apple αλλά από την στιγμή που μπορώ να πάω να πάρω τα λεφτά μου πίσω, δεν νομίζω ότι θα ξαναρισκάρω κάτι ανάλογο πάλι. Είμαι διατεθειμένος, πρόσθεσα, αφού περίμενα 1 μήνα, να περιμένω αυτές τις 2 μέρες που μου ανέφερε ως εκτιμώμενο χρονικό περιθώρειο, αλλά μετά θα κινηθώ ακόμα και νομικά. Ελπίζω να μην είμαι πολύ offtopic
  15. Προς το παρόν μου είπαν πως θα μου έχουν μια απάντηση την Δευτέρα το μεσημέρι, οπότε ελπίζω να μην χρειαστούν τα όσα ανέφερες. Σε υπέρευχαριστώ για τις χρήσιμες πληροφορίες σου
×
×
  • Create New...