Jump to content

5G NR


mixtri
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

41 minutes ago, HORGRAP said:

Όσοι έχετε δύο κάρτες SIM or ESIM or whatever σε συσκευές με Qualcomm και ΕΙΔΙΚΆ ΕΑΝ ΚΑΝΕΤΕ αλλαγή που και που Data απο την μια καρτα σε Data στην άλλη καρτα , μπλέξατε 😉

 Ειδικά εαν η μια SIM ή ακόμα χειρότερα και οι 2 είναι Cosmote συνήθως ή Cosmote αναγκάζει την συσκευή να κάνει " νευρικα " και επίμονα χρήση στο φάσμα και από τις δυο κάρτες ταυτόχρονα " σε  5 minute KPI Storms...  " με αποτέλεσμα να έχετε " κενά " απόκρισης στα δεδομένα λόγω " Zapping στην Baseband απο το ενα IMSI στο άλλο"

 

 Το είπα όσο πιο απλά μπορούσα 😉

 

  Μακριά απο Dual χρήση διότι η Cosmote είναι " out of the standards " σε αυτό το κόμμα γιατί θέλει να παίζει τα KPIs της. 

 

 Αν και πιστεύω οτι ούτε οι ίδιοι ξέρουν τι  "παίζουν "

 

ΑΝΤΙΘΈΤΩΣ στην Vodafone οταν κανείς Disconnect τα DATA το δίκτυο " ησυχάζει " μαζι σού και δεν " ξαναζητα " τοσο συχνά την Baseband ( RRC DISCONNECTED ) της συσκευής σου αν δεν είσαι σε data apn.

  

Θα βοηθούσε αν η κύρια SIM COSMOTE που έχει και τα data πάει σε 4G only και η δεύτερη SIM COSMOTE σε 2G only;

OnePlus 13 - COSMOTE Gigamax Unlimited

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, elkons said:

Μπορείς πάντως να κλείσεις το SA τελείως μέσω του Service mode. 

*#0011# < επέλεξε την SIM της Cosmote < τρεις τελείες πάνω δεξιά < key input< Q<Back (στις 3 τέλειες πάνω δεξιά)< key input <0000 < UE SETTING & INFO < SETTING< PROTOCOL <NR CONFIGURATION < NR5G SA/NSA MODE CONTROL< SA DISABLE

Πρακτικά θα είναι πάλι 4g με χρυσόσκονη, θα το κρατήσω ώστε όποτε τα βρίσκει σκούρα το 4g να το ανοίγω, καλοκαίρι έρχεται θα αρχίσουν οι συναυλίες.

53 minutes ago, elkons said:

 

 

Edited by VasilisSam
Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πριν, HORGRAP said:

Όσοι έχετε δύο κάρτες SIM or ESIM or whatever σε συσκευές με Qualcomm και ΕΙΔΙΚΆ ΕΑΝ ΚΑΝΕΤΕ αλλαγή που και που Data απο την μια καρτα σε Data στην άλλη καρτα , μπλέξατε 😉

 Ειδικά εαν η μια SIM ή ακόμα χειρότερα και οι 2 είναι Cosmote συνήθως ή Cosmote αναγκάζει την συσκευή να κάνει " νευρικα " και επίμονα χρήση στο φάσμα και από τις δυο κάρτες ταυτόχρονα " σε  5 minute KPI Storms...  " με αποτέλεσμα να έχετε " κενά " απόκρισης στα δεδομένα λόγω " Zapping στην Baseband απο το ενα IMSI στο άλλο"

 

 Το είπα όσο πιο απλά μπορούσα 😉

 

  Μακριά απο Dual χρήση διότι η Cosmote είναι " out of the standards " σε αυτό το κομμάτι γιατί θέλει να παίζει με τα KPIs της. 

 

 Αν και πιστεύω οτι ούτε οι ίδιοι ξέρουν τι  "παίζουν " 😉

 

ΑΝΤΙΘΈΤΩΣ στην Vodafone οταν κανείς Disconnect τα DATA το δίκτυο " ησυχάζει " μαζι σού και δεν " ξαναζητα " τοσο συχνά την Baseband ( RRC DISCONNECTED ) της συσκευής σου αν δεν είσαι σε data apn.

  

Εγώ που έχω Vodafone+Cosmote σε iPhone 16 Pro μου κάνει ζημιά στη βοντα. Έτσι νιώθω διότι τα δεδομένα παγώνουν και η κοσμοτε πάει τρένο.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro , 2025: iPhone 16 Pro

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Vodafone Red Unlimited

Σταθερή: Cosmote FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

16 ώρες πριν, Nikolas14 said:

Εγώ που έχω Vodafone+Cosmote σε iPhone 16 Pro μου κάνει ζημιά στη βοντα. Έτσι νιώθω διότι τα δεδομένα παγώνουν και η κοσμοτε πάει τρένο.

Εγώ σε iPhone 15 με dual sim cosmote έχω το εξής πρόβλημα και με 5g και με 4g. Ενώ δουλεύουν κανονικά τα δεδομένα και σε speedtest βγάζω 200+ mbps, σε βιντεοκλησεις σε facetime, Instagram, messenger κολλάει πάρα πολύ με αποτέλεσμα ή να μη συνδέεται στη κλήση ή να συνδέεται και να μη μπορείς να ακούσεις τον άλλον ή να σε ακούσει. Επίσης μερικές φορές στο τηλέφωνο όταν με έπαιρνε κάποιος έβγαινε κατελειμενο Ενώ δε μιλούσα με κανέναν. Αυτά και με 5g sa και με 4g.

Link to comment
Share on other sites

Αυτά τα προβλήματα υπάρχουν και σε android κινητά δηλαδή αν έχω NOVA Q και κοσμοτε(με φορητότητα από vodafone δηλαδή θα πάω να κάνω σήμερα φορητότητα στην cosmote) θα μου κάνει ζημιά στην NOVA σε Samsung Galaxy A15 4G 

Edited by Dimitris_15

Vodafone The only scam company you can trust 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, spoukos said:

Εγώ σε iPhone 15 με dual sim cosmote έχω το εξής πρόβλημα και με 5g και με 4g. Ενώ δουλεύουν κανονικά τα δεδομένα και σε speedtest βγάζω 200+ mbps, σε βιντεοκλησεις σε facetime, Instagram, messenger κολλάει πάρα πολύ με αποτέλεσμα ή να μη συνδέεται στη κλήση ή να συνδέεται και να μη μπορείς να ακούσεις τον άλλον ή να σε ακούσει. Επίσης μερικές φορές στο τηλέφωνο όταν με έπαιρνε κάποιος έβγαινε κατελειμενο Ενώ δε μιλούσα με κανέναν. Αυτά και με 5g sa και με 4g.

Δύο κάρτες κοσμοτε; Εγώ έχω What’s Up+Vodafone Unlimited

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro , 2025: iPhone 16 Pro

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Vodafone Red Unlimited

Σταθερή: Cosmote FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

18 ώρες πριν, Nikolas14 said:

Εγώ που έχω Vodafone+Cosmote σε iPhone 16 Pro μου κάνει ζημιά στη βοντα. Έτσι νιώθω διότι τα δεδομένα παγώνουν και η κοσμοτε πάει τρένο.

Που να δεις τον συνδυασμό με iPhone και το welcome to Vodafone 

Link to comment
Share on other sites

Εμένα και σε Samsung galaxy s25 που έχω έχω παρατήσει ότι στο android έχει πρόβλημα η άλλη sim δηλαδή η Vodafone που έχω, γιατι εχω 1 Cosmote neo unlimited και μια Vodafone. Όταν βάζω τη Vodafone εχω μεγάλο jitter κ καθυστέρηση 

2 ώρες πριν, spoukos said:

Εγώ σε iPhone 15 με dual sim cosmote έχω το εξής πρόβλημα και με 5g και με 4g. Ενώ δουλεύουν κανονικά τα δεδομένα και σε speedtest βγάζω 200+ mbps, σε βιντεοκλησεις σε facetime, Instagram, messenger κολλάει πάρα πολύ με αποτέλεσμα ή να μη συνδέεται στη κλήση ή να συνδέεται και να μη μπορείς να ακούσεις τον άλλον ή να σε ακούσει. Επίσης μερικές φορές στο τηλέφωνο όταν με έπαιρνε κάποιος έβγαινε κατελειμενο Ενώ δε μιλούσα με κανέναν. Αυτά και με 5g sa και με 4g.

 

Link to comment
Share on other sites

Απορία: Τι έννοια έχουν δύο κάρτες sim του ίδιου δικτύου στην ίδια συσκευή;

"Πλήρες" έλεγχος: όταν κι ο Μπαμπινιώτης κοκκινίζει! 😅

Τακό.

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Serafeim1981 said:

Απορία: Τι έννοια έχουν δύο κάρτες sim του ίδιου δικτύου στην ίδια συσκευή;

Προσωπικό και εταιρικό 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Serafeim1981 said:

Απορία: Τι έννοια έχουν δύο κάρτες sim του ίδιου δικτύου στην ίδια συσκευή;

Μία τζαμπε unlimited data και μία το νούμερο μου.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, katsiletra said:

Και μια σημερινή μέτρηση μέσα στο σπίτι από Λιγκιάδες. 

Screenshot_20260308_095214_NetMonster.jpg

Screenshot_20260308_095303_Speedtest.jpg

Τόσο έδινε εχτές εκεί πάνω, good job.

Πολύ καλά για αυτό το RSRP.

Link to comment
Share on other sites

On 8/3/2026 at 10:03 ΠΜ, elkons said:

Τόσο έδινε εχτές εκεί πάνω, good job.

Πολύ καλά για αυτό το RSRP.

Μπορεί να παίξει optimization. 

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, mixtri said:

Μπορεί να παίξει optimization. 

Δε ξέρω, σε πολλά σημεία η Ν78 υπερτερεί από Β3,Β7. Το LTE παραμένει με χαμηλό SNR, Ν78 περνάει αρκετά καλά. Χρωστάει βέβαια ακόμα αρκετές Ν78, βέβαια δεν είναι η μοναδική πόλη.

Πρέπει να δουν και τη κεραία στα Μάρμαρα (πατάει στη Nova), όπου και να καλύπτει έχει κακό σήμα, Ν78 και που έβαλαν δε βοηθάει εκτός από Καρδαμιτσια. Η Nova για παράδειγμα μεσα στη πόλη από Μάρμαρα εχει σημεία με σήμα -86dBm και Ν78 έχει τύχει-75dBm ενω η Cosmote να είναι τουλάχιστον-105dBm και πάνω με τη Ν78 ακόμα χειρότερα.

Πάντως τις έχει λίγο τεντα τις Ν78 η Nova, δες και σε άλλη κεραία.

qAVGzCJ.md.jpg

Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πριν, elkons said:

Δε ξέρω, σε πολλά σημεία η Ν78 υπερτερεί από Β3,Β7. Το LTE παραμένει με χαμηλό SNR, Ν78 περνάει αρκετά καλά. Χρωστάει βέβαια ακόμα αρκετές Ν78, βέβαια δεν είναι η μοναδική πόλη.

Πρέπει να δουν και τη κεραία στα Μάρμαρα (πατάει στη Nova), όπου και να καλύπτει έχει κακό σήμα, Ν78 και που έβαλαν δε βοηθάει εκτός από Καρδαμιτσια. Η Nova για παράδειγμα μεσα στη πόλη από Μάρμαρα εχει σημεία με σήμα -86dBm και Ν78 έχει τύχει-75dBm ενω η Cosmote να είναι τουλάχιστον-105dBm και πάνω με τη Ν78 ακόμα χειρότερα.

Πάντως τις έχει λίγο τεντα τις Ν78 η Nova, δες και σε άλλη κεραία.

qAVGzCJ.md.jpg

Χμμ ναι αυτό είναι αρκετά δυνατό σήμα αλλά εξαρτάται και από την απόσταση. Η κοσμοτε χρησιμοποιεί και 150mhz BW σε κάποιες περιπτώσεις και αυτό προφανώς ρίχνει την ισχύ. Όχι βέβαια στη διαφορά που παρουσιάζεις.

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, mixtri said:

Χμμ ναι αυτό είναι αρκετά δυνατό σήμα αλλά εξαρτάται και από την απόσταση. Η κοσμοτε χρησιμοποιεί και 150mhz BW σε κάποιες περιπτώσεις και αυτό προφανώς ρίχνει την ισχύ. Όχι βέβαια στη διαφορά που παρουσιάζεις.

Το screenshot απέναντι απο κεραία Nova καμινάδα. Απλά λέω για τη Cosmote στα Μάρμαρα είναι πολυ χαμηλή η Ν78, στα περισσότερα σημεία που καλύπτει είναι στα-115 και πάνω, δεν το λες καλό. 

Απλα μου φαίνεται υπερβολική η ένταση της Ν78 σε σχέση με Β7 ας πούμε γιατί η Vodafone δεν είναι έτσι. Μη βγούμε off topic.

Link to comment
Share on other sites

Αναβαθμίστηκε το enb 104752 στη Νέα Δημητριάδα Βόλου! 

spacer.pngspacer.png

spacer.pngspacer.png

Vodafone FTTH 500Mbps + Giga unlimited ultra / Cosmote What's up / Nova FREE2GO

ECE undergraduate student

Link to comment
Share on other sites

Πριν χρόνια κραζαμε την Vodafone και Nova για τα απαράδεκτα και Unoptimized overlappings που έδιναν αρνητικά SNR στην μισή Ελλάδα και τωρα φτάσαμε στο σημείο η Vodafone και Nova ( αν και με χαμηλότερες ταχύτητες / χωρητικότητα και λιγότερα MHz σε φάσμα) να ΈΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ SNR και optimization σε Overlapping areas σε μεγάλες και μικρές πόλεις ΑΠΟ ΟΤΙ Η Cosmote.

Υπάρχουν περιοχές στην Αθήνα που μιλαμε για 30 dbm διάφορα SNR ο ενας πάροχος κινητής τηλεφωνίας απο τον άλλο ...με ίδια κίνηση την ιδια χρονική στιγμή!

Ίσως πλέον στην Telekom δεν δίδουν τον χρόνο και το ανθρώπινο δυναμικό για να ασχοληθούν με " λεπτομέρειες " που κοστίζουν στο δίκτυο τους σε Performance .

 Πρακτικά με τέτοιο χάλι στο SNR στην μισή Αθήνα χάνουν κατά πολύ σε αξιοποίηση του φάσματος.

 Δεν τούς νοιάζει και τοαο γιατί πιστεύουν πως με 250 MHz φασμα συχνοτήτων μπορούν να εκπέμπουν με την λογική κάλυψης "          no mercy SNR χωρίς έλεος 😉 σαν .... FM Radio του έτους 1990 και οχι 2026 😉

Χωρις καλο SNR δεν θα δουν την κίνηση που περιμένουν σε κυψέλες που θα μπορούσαν να κάνουν διπλάσια Peak Rates

Screenshot_20260310-213953.thumb.png.a5e417c5716ed0034c29850656dcd65c.png

Screenshot_20260311-003942.thumb.png.3eecaad917e292239347c0cd6e6a94fa.png

Screenshot_20260311-004111.thumb.png.a8b846af85823adfbd7ee568e2399802.png

Screenshot_20260311-004048.thumb.png.ddd7d458bda1d5ee68cd1546e66e625a.png

 

Edited by HORGRAP

Life appreciation Guru - Cosmos entropy Analyst -  Gravitational Lensing in SPACE will always be there and  quantum coherence in Photosynthesis always makes my mind blown with viroids and obelisks creating ... Viruses .🙂

- Consciousness happens on the quantum state of our neurons  -

...but what MAKES given COMPUTATION.... CONSCIOUS ??

Consciousness IS A MASSIVE "META" COMPRESSION STATE. ( our experiences and knowledge/ senses COMPRESSED 😉

( COMPRESSION means when you learn THE MODEL OF REALITY and you JUST HAVE TO REMEMBER where are the ... mistakes / gaps to correct and develop AND THEN ...YOU ...compress yourself 😉

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, HORGRAP said:

Πριν χρόνια κραζαμε την Vodafone και Nova για τα απαράδεκτα και Unoptimized overlappings που έδιναν αρνητικά SNR στην μισή Ελλάδα και τωρα φτάσαμε στο σημείο η Vodafone και Nova ( αν και με χαμηλότερες ταχύτητες / χωρητικότητα και λιγότερα MHz σε φάσμα) να ΈΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ SNR και optimization σε Overlapping areas σε μεγάλες και μικρές πόλεις ΑΠΟ ΟΤΙ Η Cosmote.

Υπάρχουν περιοχές στην Αθήνα που μιλαμε για 30 dbm διάφορα SNR ο ενας πάροχος κινητής τηλεφωνίας απο τον άλλο ...με ίδια κίνηση την ιδια χρονική στιγμή!

Ίσως πλέον στην Telekom δεν δίδουν τον χρόνο και το ανθρώπινο δυναμικό για να ασχοληθούν με " λεπτομέρειες " που κοστίζουν στο δίκτυο τους σε Performance .

 Πρακτικά με τέτοιο χάλι στο SNR στην μισή Αθήνα χάνουν κατά πολύ σε αξιοποίηση του φάσματος.

 Δεν τούς νοιάζει και τοαο γιατί πιστεύουν πως με 250 MHz φασμα συχνοτήτων μπορούν να εκπέμπουν με την λογική κάλυψης "          no mercy SNR χωρίς έλεος 😉 σαν .... FM Radio του έτους 1990 και οχι 2026 😉

Χωρις καλο SNR δεν θα δουν την κίνηση που περιμένουν σε κυψέλες που θα μπορούσαν να κάνουν διπλάσια Peak Rates

Screenshot_20260310-213953.thumb.png.a5e417c5716ed0034c29850656dcd65c.png

Screenshot_20260311-003942.thumb.png.3eecaad917e292239347c0cd6e6a94fa.png

Screenshot_20260311-004111.thumb.png.a8b846af85823adfbd7ee568e2399802.png

Screenshot_20260311-004048.thumb.png.ddd7d458bda1d5ee68cd1546e66e625a.png

 

Συγνώμη που παρεμβαίνω αλλά σε τέτοιο rsrp σε αυτό το arfcn αν δεν έχεις overlap τότε είναι λάθος σχεδιασμός. Είσαι στο cell edge, αν δεν έχεις overlap έχεις τρύπα. 

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Μιχάλη, πάλι διαλέγεις μια λέξη που δεν ακούγεται καλά, βλέπεις το δέντρο και οχι το δάσος.

 Φυσικά και πρέπει να υπάρχει OVERLAPPING ομως οχι σε βαθμό που να γίνεται OVERSHOOTING.

 Δεν είδες τα SNR στις εικόνες μεταξύ των 2 παροχών κινητής τηλεφωνίας στο ίδιο σημείο με ίδια κίνηση και μάλιστα ο δεύτερος πάροχος με το " αποδεκτό" SNR έχει ΠΙΚΝΟΤΕΡΟ ΔΊΚΤΥΟ .

 Δηλαδή , τι δεν καταλαβαίνεις με το Overshooting?

 

Overlap in 5G becomes harmful primarily when it results in excessive cell overshooting, leading to interference, reduced signal quality (SINR), and inefficient network resource usage. While moderate, controlled overlap is necessary for seamless handover between towers, too much overlap—often caused by high transmit power or antenna misalignment—

 

Inter-Cell Interference (ICI): Due to denser small cell deployments, 5G devices (UEs) often experience interference from multiple neighboring cells, leading to lower Signal-to-Interference-plus-Noise Ratio (SINR).
Intra-BS Interference: Interference that occurs between cells on the same base station (BS), affecting a high percentage of 5G UEs.

 

Edited by HORGRAP

Life appreciation Guru - Cosmos entropy Analyst -  Gravitational Lensing in SPACE will always be there and  quantum coherence in Photosynthesis always makes my mind blown with viroids and obelisks creating ... Viruses .🙂

- Consciousness happens on the quantum state of our neurons  -

...but what MAKES given COMPUTATION.... CONSCIOUS ??

Consciousness IS A MASSIVE "META" COMPRESSION STATE. ( our experiences and knowledge/ senses COMPRESSED 😉

( COMPRESSION means when you learn THE MODEL OF REALITY and you JUST HAVE TO REMEMBER where are the ... mistakes / gaps to correct and develop AND THEN ...YOU ...compress yourself 😉

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, HORGRAP said:

Μιχάλη, πάλι διαλέγεις μια λέξη που δεν ακούγεται καλά, βλέπεις το δέντρο και οχι το δάσος.

 Φυσικά και πρέπει να υπάρχει OVERLAPPING ομως οχι σε βαθμό που να γίνεται OVERSHOOTING.

 Δεν είδες τα SNR στις εικόνες μεταξύ των 2 παροχών κινητής τηλεφωνίας στο ίδιο σημείο με ίδια κίνηση και μάλιστα ο δεύτερος πάροχος με το " αποδεκτό" SNR έχει ΠΙΚΝΟΤΕΡΟ ΔΊΚΤΥΟ .

 Δηλαδή , τι δεν καταλαβαίνεις με το Overshooting?

 

Overlap in 5G becomes harmful primarily when it results in excessive cell overshooting, leading to interference, reduced signal quality (SINR), and inefficient network resource usage. While moderate, controlled overlap is necessary for seamless handover between towers, too much overlap—often caused by high transmit power or antenna misalignment—

 

Inter-Cell Interference (ICI): Due to denser small cell deployments, 5G devices (UEs) often experience interference from multiple neighboring cells, leading to lower Signal-to-Interference-plus-Noise Ratio (SINR).
Intra-BS Interference: Interference that occurs between cells on the same base station (BS), affecting a high percentage of 5G UEs.

 

Βλέπεις το SNR μόνο στο SSB. To CQI πως είναι άραγε; Δε νομίζω η ΚΟΣΜΟΤΕ να κάνει overshooting, ίσα ίσα έχουν πολύ καλή ακρίβεια στο cell planning. Και στο λέω εκ πείρας. Ίσα ίσα που τους κατηγορούμε ότι δεν χρησιμοποιούν μεγαλύτερη ισχύ - πολλές φορές αρκετά μικρότερη από τα όρια - για να πετύχουν καλύτερο SINR και χάνουν κάλυψη...

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...