Jump to content

5G NR


mixtri
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

On 24/2/2026 at 3:20 ΜΜ, HORGRAP said:

…τα " buggy " Qualcomm firmware έχουν σωστό Upload οταν είναι σε 5G+ SA δίκτυο.

Αυτό να υποθέσω πιάνει και τις συσκευές Apple;

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

Τελευταία παρατηρώ πάρα πολύ συχνά την εξής προβληματική κατάσταση σε 5G: Σε calls τύπου Facetime, Google Meet, λένε συχνά πως δεν με ακουν καλά, ενώ εγώ τους ακούω τέλεια. Αυτό συμβαίνει και φορές που τυχαίνει κυριολεκτικά να έχω οπτική επαφή με την κεραία.

Αυτό παλιά απλά δεν συνέβαινε, είναι φαινόμενο των τελευταίων μηνών, το ξέρω γιατί κάνω τέτοια χρήση σε εξωτερικό χώρο εν κινήσει συστηματικά.

Ίσως αυτό σχετίζεται με αυτό που λεει ο @HORGRAP, αν και το παρατηρώ σε iPhone με Qualcomm modem χωρίς SA.

 

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι πριν κάποιους μήνες υπήρχε πρόβλημα με τα " κριτήρια " του δικτύου της Cosmote για επιλογή..της σωστής ( υπο συνθήκες ) Band για το UPLINK με συνέπεια packet loss και low throughout απο τον συνδρομητή προς το δίκτυο 

 Το διόρθωσαν σε NSA ( 5G )

 Πλέον νομίζω πως το διόρθωσαν και στο SA ( 5G+ )  με μόνη εξαίρεση ορισμένους σταθμούς βάσης που ακόμη ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ SA carrier aggregation και αν είσαι σε SA 5G+ με n78 .primary aggregated με άλλες n bands ή σκέτη N78 σε σταθμους χωρις Carrier Aggregation ( PCI 465 466 476 Μουσείο Αθήνα π.χ.)

  .... έμπλεξες.

2 ώρες πριν, wayfunbug said:

Τελευταία παρατηρώ πάρα πολύ συχνά την εξής προβληματική κατάσταση σε 5G: Σε calls τύπου Facetime, Google Meet, λένε συχνά πως δεν με ακουν καλά, ενώ εγώ τους ακούω τέλεια. Αυτό συμβαίνει και φορές που τυχαίνει κυριολεκτικά να έχω οπτική επαφή με την κεραία.

Αυτό παλιά απλά δεν συνέβαινε, είναι φαινόμενο των τελευταίων μηνών, το ξέρω γιατί κάνω τέτοια χρήση σε εξωτερικό χώρο εν κινήσει συστηματικά.

Ίσως αυτό σχετίζεται με αυτό που λεει ο @HORGRAP, αν και το παρατηρώ σε iPhone με Qualcomm modem χωρίς SA.

 

 

10 ώρες πριν, HORGRAP said:

 Η  Cosmote για άγνωστο λογο ενώ έκλεισε την Band B1,  σε κάποιους σταθμούς βασης ( με μικροκυματικα συνήθως ) ΔΙΝΕΙ N1 SA ομως ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ N1 NSA στους συγκεκριμένους σταθμούς !

Επίσης οι συγκεκριμένοι σταθμοι ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ SA carrier aggregation ( στο 5G+ )  και ετσι η Band N1 στο SA μενει ΜΟΝΗ ΤΗΣ ακόμη και σε συσκευές που φυσικά και έχουν Capabilities.

Ίσως το κάνουν για να μην μαζεύουν επιπλέον κίνηση απο NSA EN DC γειτονικών σταθμών?

 Δεν εμπιστεύονται κάτι?

( Μουσείο Αθήνα PCI 465 466 467 και άλλα)

 

 

Edited by HORGRAP

Life appreciation Guru - Cosmos entropy Analyst -  Gravitational Lensing in SPACE will always be there and  quantum coherence in Photosynthesis always makes my mind blown with viroids and obelisks creating ... Viruses .🙂

- Consciousness happens on the quantum state of our neurons  -

...but what MAKES given COMPUTATION.... CONSCIOUS ??

Consciousness IS A MASSIVE "META" COMPRESSION STATE. ( our experiences and knowledge/ senses COMPRESSED 😉

( COMPRESSION means when you learn THE MODEL OF REALITY and you JUST HAVE TO REMEMBER where are the ... mistakes / gaps to correct and develop AND THEN ...YOU ...compress yourself 😉

Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πριν, HORGRAP said:

Αν και είμαστε εκτός θέματος με τα ... τρένα ...μάλλον ήθελες να γράψεις " οπτική ίνα " μαζι με " leaky cable " και Radios καθε μερικές δεκάδες χιλιόμετρα μαζί με.... ενα "  MINI 4G ιδιωτικό δίκτυο κινητής τηλεφωνίας" μονο και μονο για να έχουν ανεξαρτησία σαν " εταιρία σιδηροδρόμων"

Δεν αξίζει στις μέρες μας κατι τέτοιο.

Αξίζει μονο στο METRO ( subway ) να μπει leaky RF cable και να υπάρχει μια κοινοπραξία απο όλες τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας με κοινη υποδομή εκει κάτω .  Ηδη ξεκίνησε επιτέλους στην Αθηνα και σύντομα θα καλύψει τα Tunnels.

 

Στο θέμα μας ,  η Cosmote για άγνωστο λογο ενώ έκλεισε την Band B1,  σε κάποιους σταθμούς βασης ( με μικροκυματικα συνήθως ) ΔΙΝΕΙ N1 SA ομως ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ N1 NSA στους συγκεκριμένους σταθμούς !

Επίσης οι συγκεκριμένοι σταθμοι ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ SA carrier aggregation ( στο 5G+ )  και ετσι η Band N1 στο SA μενει ΜΟΝΗ ΤΗΣ ακόμη και σε συσκευές που φυσικά και έχουν Capabilities.

Ίσως το κάνουν για να μην μαζεύουν επιπλέον κίνηση απο NSA EN DC γειτονικών σταθμών?

 Δεν εμπιστεύονται κάτι?

( Μουσείο Αθήνα PCI 465 466 467 και άλλα)

 

Περίεργο, μήπως τρέχουν κανένα τεστ για το slicing, ή μήπως γίνεται κανένα SA benchmark και το "βοηθάνε" λιγο;

Link to comment
Share on other sites

16 ώρες πριν, georgemv said:

Περίεργο, μήπως τρέχουν κανένα τεστ για το slicing, ή μήπως γίνεται κανένα SA benchmark και το "βοηθάνε" λιγο;

Περνάει η Umlaut θα πω εγώ…..

Link to comment
Share on other sites

Αυριο συμπληρωνονται τρία χρόνια από το τραγικό δυστύχημα ( ή έγκλημα αν το θέλετε) στα Τεμπη. Μεγάλες διαδηλώσεις θα έχουμε σε όλη τη χώρα και θα είναι και ένα κράς τεστ για τα δίκτυα γιατί σε τέτοιες περιπτώσεις η επικοινωνία είναι πιο απαραίτητη από ποτέ. Εύχομαι να υπάρξει δικαιοσύνη για τους αδικοχαμενους νέους και τους γονείς τους, αν και δεν προβλέπεται με όλη την κατάσταση τρέλας που έχουμε μπλέξει

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, Gv2008 said:

Αυριο συμπληρωνονται τρία χρόνια από το τραγικό δυστύχημα ( ή έγκλημα αν το θέλετε) στα Τεμπη. Μεγάλες διαδηλώσεις θα έχουμε σε όλη τη χώρα και θα είναι και ένα κράς τεστ για τα δίκτυα γιατί σε τέτοιες περιπτώσεις η επικοινωνία είναι πιο απαραίτητη από ποτέ. Εύχομαι να υπάρξει δικαιοσύνη για τους αδικοχαμενους νέους και τους γονείς τους, αν και δεν προβλέπεται με όλη την κατάσταση τρέλας που έχουμε μπλέξει

Όλοι θα έχουν τα βαν τους. 
Αλλα όταν λέμε η επικοινωνία είναι απαραίτητη, εννοούμε το live streaming? Εγω θα πω όχι. Και σεισμός να να γίνει, θα βγουν όλοι να κάνουν live. Οποτε λίγο μέτρο …

Link to comment
Share on other sites

Μπήκε η 142067 στην Οκ.Ακτη Κατερίνης. Παρά πολύ μεγάλη εμβέλεια, καλύφθηκαν πολλά νεκρα σήμερα. Σε χρόνο ρεκόρ τοποθετήθηκε, υπήρξαν όμως αντιδράσεις.

https://lefteria.blogspot.com/2026/02/blog-post_828.html?m=1

 

 

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, cocu said:

Μπήκε η 142067 στην Οκ.Ακτη Κατερίνης. Παρά πολύ μεγάλη εμβέλεια, καλύφθηκαν πολλά νεκρα σήμερα. Σε χρόνο ρεκόρ τοποθετήθηκε, υπήρξαν όμως αντιδράσεις.

https://lefteria.blogspot.com/2026/02/blog-post_828.html?m=1

 

 

Ακόμι

Link to comment
Share on other sites

Στην Αθήνα σήμερα, λόγω της διαδήλωσης το δίκτυο ηταν ΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ στην καρδιά της πλατείας Συντάγματος και γύρω για ενα ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ ΛΟΓΟ. 

1 ) ΔΕΝ ΥΠΉΡΧΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΦΑΣΜΑ ΓΙΑ UPLINK και ετσι δεν έπαιζε ουτε το ....Downlink . Ο συνδρομητής δεν ειχε τη δυνατότητα να μιλήσει με Messaging apps διότι ακομη και το Half Megabit ( 0.4 0.5 MBps ) Upload ηταν jittery και γεμάτο Paclet loss .

2 ) Ο λόγος που δεν επαιζε το Upload σωστά ηταν ο ...συνήθης για την Cosmote Telekom και λέγεται  SIDE LOBES . 

Ουσιαστικά, καλύπτουν μια πλατεία απο ΨΗΛΑ ΚΤΉΡΙΑ και ενω έχουν απίστευτα πικνο δίκτυο κυψελών γυρω απο την πλατεία δεν χρησιμοποιούν σωστές κεραίες με σωστό Tilt προς τα κάτω περισσότερο απ' ότι έχουν προβλέψει εκει οι Network ....Gurus 😉

Οταν ενας πάροχος καλύπτει μια πλατεία με ....side lobes για εμενα έχει αποτύχει ( σε αυτές τις περιοχές) διότι σε συγκεντρώσεις με πολύ κόσμο ενώ θα μπορούσε να παοζεο οπως έπαιζε η Vodafone και η Nova ....η Cosmote ειχε 200 MHz φασμα να ' υποφέρει " απο παρεμβολές σε Side Lobes .

Η Vodafone και η Nova ενώ επίσης και φυσικά έχουν Side Lobes ομως απο... τύχη επαιζαν στα σημεία αυτά διοτι ΥΠΟΣΤΗΡΊΖΟΥΝ Carrier Aggregation απο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΆ PCI cells ΚΑΙ σε 4G ΚΑΙ σε NSA 5G !

  Εάν είσαι σε τέτοια Huawei Radios της VodaNova κάτω στο δρόμο απο σημεία που ειναι Side Lobes απο κεραίες σε ψηλά κτήρια ΛΟΓΩ ΤΟΥ Carrier Aggregation απο πολλαπλά και διαφορετικά PCI cells "  κερδίζεις " τα Side Lobes !!!

Στην Cosmote επειδή δεν το έχουν " αγοράσει " ακόμη αυτό το Feature απο την Ericsson αναγκαστικά η συσκευή σου " κλειδώνει " το Carrier Aggregation ΜΟΝΟ απο ενα Cell με ...Side Lobe .... SNR -5 dbm και RSRQ -19 😉

Όσοι συνδρομητές ειχαν Power Saving με 4G Only ..... ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΥΠΗΡΕΣΊΕΣ  γύρω απο το Σύνταγμα 😉

 

Ερώτηση :  ΠΟΤΕ ΣΚΟΠΕΎΕΙ Η Telekom να αγοράσει αυτό το Feature απο την Ericsson οπως ηδη κανει η VodaNova απο την Huawei στα νεα basebands που βαζει παντού ?

Side Lobes στη Σύνταγμα σε ΜΕΓΑΛΗ συγκέντρωση κόσμου:

Down 30 MBps λόγω προβλημάτων στο Uplink που ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΟ Half MBps !   ...και έτσι το Download φάσμα τούς μένει αναξιοποίητο και στα KPIs νομίζουν οτι οι κυψέλες κάθονται... χωρίς Peak  κίνηση 😉

 

Screenshot_20260228-141802.thumb.png.5b91eb2ff8b67fd8c18046c4be72ce9f.png

Down 1500 MBps Up 140 MBps στα ίδια σημεία με τα ίδια Side Lobes που λόγω της αδείας πλατείας δεν " φαίνονται " λόγω Leg Switch επιλογών που αποδίδουν ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΚΟΣΜΟΣ .

 

Screenshot_20260223-223927.thumb.png.e520a6f4f3a63b4ef2762264db4b7871.png

Η Telekom χρειάζεται περισσότερα Benchmarks και Road Tests απο τους RF Engineers της ΣΕ ΩΡΕΣ ΑΙΧΜΉΣ ΜΕ ΚΟΣΜΟ για να μειώσει τα Side Lobes της και να ρίξει Tilt στα πολυσύχναστα σημεία.

  

Different Sector/PCI CA:
Intra-Site (Different Sectors): The primary cell (PCell) is connected to one sector (e.g., Sector 1, PCI 10) and the secondary cell (SCell) is activated on another sector (e.g., Sector 2, PCI 11) of the same eNodeB.
Inter-Site/Small Cell: A macro cell (e.g., PCI 50) acts as the PCell, while a nearby small cell or different sector with a different PCI acts as the SCell.

Edited by HORGRAP

Life appreciation Guru - Cosmos entropy Analyst -  Gravitational Lensing in SPACE will always be there and  quantum coherence in Photosynthesis always makes my mind blown with viroids and obelisks creating ... Viruses .🙂

- Consciousness happens on the quantum state of our neurons  -

...but what MAKES given COMPUTATION.... CONSCIOUS ??

Consciousness IS A MASSIVE "META" COMPRESSION STATE. ( our experiences and knowledge/ senses COMPRESSED 😉

( COMPRESSION means when you learn THE MODEL OF REALITY and you JUST HAVE TO REMEMBER where are the ... mistakes / gaps to correct and develop AND THEN ...YOU ...compress yourself 😉

Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, HORGRAP said:

Στην Cosmote επειδή δεν το έχουν " αγοράσει " ακόμη αυτό το Feature απο την Ericsson αναγκαστικά η συσκευή σου " κλειδώνει " το Carrier Aggregation ΜΟΝΟ απο ενα Cell

Μιλάς σοβαρά;

Το θεωρούσα αυτονόητο ότι πλέον όλες είχαν InterSite και Intrasite CA

Το Inter βέβαια θέλει και x2/xn coordination…

Edited by evang.t
Link to comment
Share on other sites

Πάρκο Παλαιών Εργατικών Κατοικιών (οδός Πρεβέζης)

Καλά είναι αλλά χρωστάει από το 2021 Ν78.

qqKy5ut.md.jpg

qqKyR9I.md.jpg

Link to comment
Share on other sites

καί όμως ! Η Telekom GR δεν έχει αγοράσει ούτε δοκιμάσει τέτοια Features / Licences και δεν κάνει 4G 5G NSA B Bands Carrier Aggregation απο διαφορετικα Sectors PCI του ιδίου σταθμού βάσης ...και ποσο μάλλον απο διαφορετικες τοποθεσίες 😉

 

Στην Telekom GR  δυστυχώς, 4G και 5G NSA έχουν only same PCI CA   και τους σώζει μονο το EN DC με N1 N28 N78 απο διαφορετικά κελιά.

όμως ΔΕΝ ΑΡΚΕΊ για τις περιπτώσεις όπου υπάρχει μεγάλη συγκέντρωση πληθυσμού κατω απο Side Lobes που αναπόφευκτα θα υπάρχουν όσο δεν αλλάζουν ορισμένες κεραίες με Tilt κάτω.

 

https://www.telecomhall.net/t/roadmap-to-5g-nr-radio-network-planning/32073#uplink-throughput

( Το Netmonster app δεν έλεγε ποτέ την αλήθεια σε Qualcomm συσκευές για τα δευτερεύοντα Bands) 

Η VodaWind κανει και Inter-site intra-site CA σε ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ Huawei Radios και ΕΠΙΣΗΣ ΈΧΕΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΈΝΟ ΤΟ CA ακόμη και σε κλήσεις φωνής!

Η Cosmote ΟΧΙ και δυστυχώς χάνει στις περιπτώσεις που συνδυάζεται μεγάλη κίνηση απο πολλούς συνδρομητές κατω απο Side Lobes.

Edited by HORGRAP

Life appreciation Guru - Cosmos entropy Analyst -  Gravitational Lensing in SPACE will always be there and  quantum coherence in Photosynthesis always makes my mind blown with viroids and obelisks creating ... Viruses .🙂

- Consciousness happens on the quantum state of our neurons  -

...but what MAKES given COMPUTATION.... CONSCIOUS ??

Consciousness IS A MASSIVE "META" COMPRESSION STATE. ( our experiences and knowledge/ senses COMPRESSED 😉

( COMPRESSION means when you learn THE MODEL OF REALITY and you JUST HAVE TO REMEMBER where are the ... mistakes / gaps to correct and develop AND THEN ...YOU ...compress yourself 😉

Link to comment
Share on other sites

Δεν το περίμενα αυτό από την Cosmote

Έχω πολύ καιρό να ασχοληθώ με το δίκτυο τους. 

Αν και το φάσμα που έχουν αντιστοιχεί σε δύο παρόχους στο εξωτερικό. Σώζονται κάπως

(Η Vodafone-Nova αν δεν είχε πληρώσει τη Huawei για αυτές τις λειτουργίες στο Ran θα τα έβρισκε πολύ σκούρα.)

Edited by evang.t
Link to comment
Share on other sites

Τελικά βαν δεν υπήρχε, ενώ και οι τρεις παροχοι είχαν μη λειτουργικό δίκτυο που δεν έβγαζε ούτε κλήση. Δυστυχώς ο κόσμος δεν ήταν τόσος όσος περσι, όμως ήμασταν παρα πολλοί. Ούτε τα κανάλια ενημέρωσαν τον κόσμο και δεν καλύφθηκε και η διαδήλωση λόγω της επιθεσης στο ιραν.  Θα έπρεπε πάντως σε τέτοιες καταστάσεις ένα δίκτυο να μπορεί να αντέξει κλήσεις 

Link to comment
Share on other sites

On 23/2/2026 at 2:33 ΜΜ, hercoulis said:

Στην Αγχίαλο, καμία 20ρια μέρες πριν είδα ότι έβαλαν αυτά. 
Τώρα τι στο καλό, θα τα κατεβάσουν;

IMG_8549.jpeg

Σήμερα. Εχω την εντύπωση ότι προσθέσανε κ κουτάκια μέσα από τα σεκτορ. Η εικόνα δεν είναι καλή ομως

 

 

 

IMG_8614.jpeg

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, hercoulis said:

Σήμερα. Εχω την εντύπωση ότι προσθέσανε κ κουτάκια μέσα από τα σεκτορ. Η εικόνα δεν είναι καλή ομως

 

 

 

IMG_8614.jpeg

Γιατί να βάλει massive αφού στην άδεια έδειχνε passive N78 (απ τα ίδια πανελ).

Όπως και να χει πλέον ανακλήθηκε, θα αποσυρθεί ή θα ξανά εκδοθεί άδεια για να τη πειράζουν. 

Λογικά θα είναι κάτι άλλο, δε φαίνεται καλά. 

Edited by elkons
Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, cocu said:

Μπήκε η 142067 στην Οκ.Ακτη Κατερίνης. Παρά πολύ μεγάλη εμβέλεια, καλύφθηκαν πολλά νεκρα σήμερα. Σε χρόνο ρεκόρ τοποθετήθηκε, υπήρξαν όμως αντιδράσεις.

https://lefteria.blogspot.com/2026/02/blog-post_828.html?m=1

 

 

ΔΙΑΓΔΟΣΤΕ!!!!111!1!1!111ΕΝΑ

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

13 ώρες πριν, hercoulis said:

Σήμερα. Εχω την εντύπωση ότι προσθέσανε κ κουτάκια μέσα από τα σεκτορ. Η εικόνα δεν είναι καλή ομως

 

 

 

IMG_8614.jpeg

Δεν έχω καταλάβει. Λειτουργεί ή όχι ο σταθμός; Είναι σε πολύ καλή θέση πάντως.

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Ιασω εσωτερικός χώρος.. 

Screenshot_20260301_141130_Speedtest.jpg

Screenshot_20260301_141154_NetMonster.jpg

Τo πιο αξιόπιστο δίκτυο κινητής στην Ελλάδα,Nova only Edge SA For Ever.. 

Link to comment
Share on other sites

22 ώρες πριν, cocu said:

Μπήκε η 142067 στην Οκ.Ακτη Κατερίνης. Παρά πολύ μεγάλη εμβέλεια, καλύφθηκαν πολλά νεκρα σήμερα. Σε χρόνο ρεκόρ τοποθετήθηκε, υπήρξαν όμως αντιδράσεις.

https://lefteria.blogspot.com/2026/02/blog-post_828.html?m=1

 

 

Η "αναγνώστρια" στο blogspot "Λευτεριά στον Μπελογιάννη" (free blog γιατί ούτε δίευρο δεν θα πέσει από την τσέπη άμα την γυρίσεις ανάποδα για hosting & domain), τελειόφοιτη της Βοϊδοσχολής του Τσόγκα να φανταστώ...
Εμβέλεια 6-27χλμ.Και γ@μώ τις ανοχές.
"Τύμπανα" πολέμου...
Κυψέλη με θυμαρίσιο και πευκόμελο.

Ξαναυπενθυμίζω! Ζουν ανάμεσα μας...

Edited by memoriesradio

"Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, memoriesradio said:

Η "αναγνώστρια" στο blogspot "Λευτεριά στον Μπελογιάννη" (free blog γιατί ούτε δίευρο δεν θα πέσει από την τσέπη άμα την γυρίσεις ανάποδα για hosting & domain), τελειόφοιτη της Βοϊδοσχολής του Τσόγκα να φανταστώ...
Εμβέλεια 6-27χλμ.Και γ@μώ τις ανοχές.
"Τύμπανα" πολέμου...
Κυψέλη με θυμαρίσιο και πευκόμελο.

Ξαναυπενθυμίζω! Ζουν ανάμεσα μας...

Σε μεγαλύτερες ηλικίες και δη στην επαρχία αυτά είναι αναμενόμενα.
Το ερώτημα είναι, δεν υπάρχει κάποιος στον οικογενειακό κύκλο ή στον περίγυρο να συζητήσει το θέμα;
Να ακούσει την (άλλη) άποψη όχι από «στυγνούς εκμεταλλευτές που δεν λογαριάζουν την υγεία του κοσμάκη», αλλά πρόσωπα εμπιστοσύνης, άτομα που αποδεδειγμένα δεν έχουν συμφέροντα.

Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε και τα στατιστικά των κεραιόπληκτων:
Άραγε το φαινόμενο αφορά και στα 2 φύλα ή παρουσιάζεται περισσότερο στις γυναίκες; (ειλικρινά, δεν γνωρίζω)
Θυμάμαι μόνο την περίπτωση κάποιας κατοίκου (νομίζω στον Βύρωνα) που πρωτοστάτησε σε διαμαρτυρίες, υπογραφές, ψηφίσματα και δεν συμμαζεύεται η οποία λίγο αφότου πέτυχε την ακύρωση εγκατάστασης της καρκινογόνου κεραίας 5G, επισκέφθηκε κατάστημα της Wind (τότε) για να παραπονεθεί για «ασθενές σήμα».
Αυτή ήταν η μαρτυρία του υπαλλήλου που την εξυπηρέτησε (αν τυχόν μας διαβάζει, ας δώσει λεπτομέρειες) και δεν έχουμε λόγο να μην τον πιστέψουμε. Σουρεαλιστικά σκηνικά.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...