Jump to content

5G NR


mixtri
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

4 ώρες πριν, mixtri said:

Και θα χαλάσουν τα αρχαία; 

προσβολή του πολιτιστικού περιβάλλοντος λόγω της εγκατάστασης εντός του κηρυγμένου και οριοθετημένου αρχαιολογικού χώρου των Φθιωτίδων Θηβών-Ν-Αγχιάλου της Δ.Ε Νέας Αγχιάλου του Δήμου Βόλου.

Για να σου ανεβάσω τη πίεση, μια κυρία στη Λαμία εχτές, σε ρεπορτάζ για μια νέα κεραία κινητής ανέφερε ότι η ραδιενέργεια της κεραίας θα αλλοιώσει τα παιδιά.

16 minutes ago, georgemv said:

Μάλλον οι αρχαίοι που παίρνουν τέτοιες πρωτοβουλίες 

Σκέψου στο Επταπύργιο ξήλωσαν micro.. 

https://kosmodromio.gr/2025/07/25/επταπύργιο-παράνομη-εγκατάσταση-κερ/

Εντομεταξυ είχε κανονικά άδεια ΕΚΚΧΟ. 

qF9KnLv.md.jpg

Εντομεταξυ δεν έφτανε το σήμα στα σχολεία όπως αναφέρουν, φαντάσου να είχαν κάνα 30μ σταθμό.

Ευτυχώς στη Σουηδία (mixtri), και στη Ελβετία δεν έχετε τέτοια θέματα.. εμείς ανοίγουμε στην Ελλάδα και τρύπες (στη κάλυψη).

Link to comment
Share on other sites

Παντού υπάρχουν προβλήματα. Το θέμα είναι σαν κοινωνία να αποφασίσουμε που θα μπει το όριο και μετά να κρίνονται όλα με βάση τη συλλογική απόφαση.

Αλλιώς, εάν είχα πληρώσει για εθνική άδεια και κάποιες περιοχές δεν μου επιτρεπόταν να τις καλύψω, θα ζητούσα από το δημόσιο το αντίστοιχο refund στα λεφτά της άδειας.

Link to comment
Share on other sites

ΟΤΕ Μεθανων, η κεραία δυστυχώς είναι σαπάκι γιατί στα 100 μέτρα δεν έχει πάνω από 100 mbps ενώ στα 160 μέτρα γυρνάει και σε EDGE. Χρήζει άμεσης αλλαγής

 

 

IMG_7867.png

8BE44FCB-7769-4C6D-9FEF-88B248DD8EE6.jpeg

IMG_7864.jpeg

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Gv2008 said:

ΟΤΕ Μεθανων, η κεραία δυστυχώς είναι σαπάκι γιατί στα 100 μέτρα δεν έχει πάνω από 100 mbps ενώ στα 160 μέτρα γυρνάει και σε EDGE. Χρήζει άμεσης αλλαγής

 

 

IMG_7867.png

8BE44FCB-7769-4C6D-9FEF-88B248DD8EE6.jpeg

IMG_7864.jpeg

Κλασική omni ,πατέντα micro.

Χαραμίζεται ολόκληρη άδεια για αυτό..

Ευτυχώς έχουν σταματήσει να βάζουν τέτοιες, pipe ή sector πλέον.

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, elkons said:

Κλασική omni ,πατέντα micro.

Χαραμίζεται ολόκληρη άδεια για αυτό..

Ευτυχώς έχουν σταματήσει να βάζουν τέτοιες, pipe ή sector πλέον.

Θα την αλλάξουν άραγε ποτέ; Τι να πω, η κάλυψη είναι χάλια με αυτό το πράγμα 

Link to comment
Share on other sites

Κοντά στο village Park 

Screenshot_20260223_033818_Speedtest.jpg

Screenshot_20260223_033837_NetMonster.jpg

Τo πιο αξιόπιστο δίκτυο κινητής στην Ελλάδα,Nova only Edge SA For Ever.. 

Link to comment
Share on other sites

Στην Αγχίαλο, καμία 20ρια μέρες πριν είδα ότι έβαλαν αυτά. 
Τώρα τι στο καλό, θα τα κατεβάσουν;

IMG_8549.jpeg

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, hercoulis said:

Στην Αγχίαλο, καμία 20ρια μέρες πριν είδα ότι έβαλαν αυτά. 
Τώρα τι στο καλό, θα τα κατεβάσουν;

IMG_8549.jpeg

Καιρό δε τα είχε ή χρώσταγε sector?

Κριμα. 

Link to comment
Share on other sites

Πρώτα μπήκε η σιδεριά/ιστός, μετά έγινε η καταγγελία και μετά μπήκανε  τα σεκτορ. 
Έχω την εντύπωση ότι, μπήκε ο ιστός χωρίς άδεια, πήρε διάσταση το θέμα, οπότε ή θα πέσει πρόστιμο, θα κατέβει ο ιστός και θα ξανά μπει με άδεια πλέον λειτουργίας, ή θα πέσει πρόστιμο θα νομιμοποιηθεί, χωρίς να κατέβει, αυτά θα κριθούν αναλόγως. Ωστόσο, η παρέμβαση της αρχαιολογίας είναι υπέρ άνω όλων των παραπάνω. 

On 20/2/2026 at 6:23 ΜΜ, mixtri said:

Και θα χαλάσουν τα αρχαία; 

Το αισθητικό τοπίο του χώρου. 
Μακάρι να ισχύει παντού ο νόμος, και όχι μεμονωμένα και επιλεκτικά. 

Link to comment
Share on other sites

Λουτράκι Αριδαίας 

IMG_0862.jpeg

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, hercoulis said:

Πρώτα μπήκε η σιδεριά/ιστός, μετά έγινε η καταγγελία και μετά μπήκανε  τα σεκτορ. 
Έχω την εντύπωση ότι, μπήκε ο ιστός χωρίς άδεια, πήρε διάσταση το θέμα, οπότε ή θα πέσει πρόστιμο, θα κατέβει ο ιστός και θα ξανά μπει με άδεια πλέον λειτουργίας, ή θα πέσει πρόστιμο θα νομιμοποιηθεί, χωρίς να κατέβει, αυτά θα κριθούν αναλόγως. Ωστόσο, η παρέμβαση της αρχαιολογίας είναι υπέρ άνω όλων των παραπάνω. 

Το αισθητικό τοπίο του χώρου. 
Μακάρι να ισχύει παντού ο νόμος, και όχι μεμονωμένα και επιλεκτικά. 

Η κινητή τηλεφωνία είναι κομμάτι της ζωής μας. Δε θεωρώ ότι χαλάει την αισθητική - προσωπική άποψη - αλλά με την ίδια λογική κάθε κτίριο της περιοχής θα έπρεπε να γκρεμιστεί λόγω υποκειμενικής αισθητικής. Δε ξέρω, μου φαίνεται ακραίο.

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, mixtri said:

Η κινητή τηλεφωνία είναι κομμάτι της ζωής μας. Δε θεωρώ ότι χαλάει την αισθητική - προσωπική άποψη - αλλά με την ίδια λογική κάθε κτίριο της περιοχής θα έπρεπε να γκρεμιστεί λόγω υποκειμενικής αισθητικής. Δε ξέρω, μου φαίνεται ακραίο.

Συμφωνώ. Αν το κριτήριο γίνει το <<μου αρέσει / δεν μου αρέσει>>, τότε δεν θα μείνει τίποτα όρθιο σε αυτή τη χώρα. Η ουσία είναι αν τηρείται ο νόμος, όχι αν ταιριάζει στο μάτι μας. Με την ίδια λογική, να γκρεμίσουμε και τις κλασικές πολυκατοικίες με το μωσαϊκό και την πράσινη τέντα.

Τα φιλιά μου 😉

qKJ4Okg.md.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μεταξύ Αγχιάλου και Σίνδου, εν κινήσει.

IMG_0865.jpeg

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

15 ώρες πριν, zurabi_97 said:

Μεταξύ Αγχιάλου και Σίνδου, εν κινήσει.

IMG_0865.jpeg

SA or NSA?

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Τριήμερο στην Ξάνθη Κομοτηνή , και η COSMOTE δεν μας πρόδωσε πουθενά ούτε Σάββατο το βράδυ στην Ξάνθη που γινόταν χαμός . Αντίθετα η VF είχε μικρά κολλήματα στα data. Επίσης φαίνεται να κρατάει περισσότερο το SA και να φτιάξαν και το uplink στην n78 ?! Am I dreaming ?( Με -109 db σήμα 16mbps σε SA). 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, mixtri said:

SA or NSA?

SA. 

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

Είμαι σίγουρος πώς το NOC της Telekom διαβάζει πολλά απο αυτά που γράφουμε εδω διότι πλέον έχει γίνει prioritized στο 5G+ Carroer aggregation ΠΡΩΤΗ Η Band N1 μαζι με N78 Bands και έτσι πλέον ακόμη και τα " buggy " Qualcomm firmware έχουν σωστό Upload οταν είναι σε 5G+ SA δίκτυο.

 Ουσιαστικά οι πάροχοι τηλεφωνίας πλέον με τη βοήθεια της Ericsson και Huawei προσπαθούν να λύσουν προβλήματα που ....δεν λύνει η Qualcomm και οι κατασκευαστές κινητών τηλεφώνων.

Οι συσκευές δεν " ακούνε" παντα το τι τούς " διατάζει " το δίκτυο να κάνουν για σωστή διαχείριση και έτσι ....το δίκτυο της Cosmote πλεον έγινε " tweaked * και δίνει ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ στις carrier aggregated N Bands primary για Uplink την N1 για " ασφαλές " Uplink της συσκευής του συνδρομητή.

 

Σε 5G NSA ειναι επίσης όλα σωστά πλέον έπειτα απο πολλά χρόνια λαθών απο τους Network Gurus εκει στην Cosmote  ΑΝ ΕΞΑΙΡΈΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ Band  N1 που απλά ΔΕΝ ΔΊΔΕΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΕ NSA σε μικρές κυψέλες ενω την ιδια στιγμή αυτές οι ίδιες κυψέλες την δίνουν μονο ως B1 ή ως SA N1 χωρις N CA ( και οχι ως NSA N1) !

Ίσως το κάνουν επίτηδες για να μην μαζεύει κίνηση η N1 στα μικρά Cells απο EN DC γειτονικών σταθμών ????

 

( παράδειγμα: Αθήνα αρχαιολογικό Μουσείο PCI 465 466 467 με παλιό μικροκυματικο Link πολύ κατώτερο του 1 GBps , συνήθως max 400 MBps λόγω Backhaul)

Ναι , στο κέντρο της Αθήνας παίζουν ακόμη με παλιά Link

Edited by HORGRAP

Life appreciation Guru - Cosmos entropy Analyst -  Gravitational Lensing in SPACE will always be there and  quantum coherence in Photosynthesis always makes my mind blown with viroids and obelisks creating ... Viruses .🙂

- Consciousness happens on the quantum state of our neurons  -

...but what MAKES given COMPUTATION.... CONSCIOUS ??

Consciousness IS A MASSIVE "META" COMPRESSION STATE. ( our experiences and knowledge/ senses COMPRESSED 😉

( COMPRESSION means when you learn THE MODEL OF REALITY and you JUST HAVE TO REMEMBER where are the ... mistakes / gaps to correct and develop AND THEN ...YOU ...compress yourself 😉

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, HORGRAP said:

Είμαι σίγουρος πώς το NOC της Telekom διαβάζει πολλά απο αυτά που γράφουμε εδω διότι πλέον έχει γίνει prioritized στο 5G+ Carroer aggregation ΠΡΩΤΗ Η Band N1 μαζι με N78 Bands και έτσι πλέον ακόμη και τα " buggy " Qualcomm firmware έχουν σωστό Upload οταν είναι σε 5G+ SA δίκτυο.

 Ουσιαστικά οι πάροχοι τηλεφωνίας πλέον με τη βοήθεια της Ericsson και Huawei προσπαθούν να λύσουν προβλήματα που ....δεν λύνει η Qualcomm και οι κατασκευαστές κινητών τηλεφώνων.

Οι συσκευές δεν " ακούνε" παντα το τι τούς " διατάζει " το δίκτυο να κάνουν για σωστή διαχείριση και έτσι ....το δίκτυο της Cosmote πλεον έγινε " tweaked * και δίνει ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ στις carrier aggregated N Bands primary για Uplink την N1 για " ασφαλές " Uplink της συσκευής του συνδρομητή.

 

Σε 5G NSA ειναι επίσης όλα σωστά πλέον έπειτα απο πολλά χρόνια λαθών απο τους Network Gurus εκει στην Cosmote  ΑΝ ΕΞΑΙΡΈΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ Band  N1 που απλά ΔΕΝ ΔΊΔΕΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΕ NSA σε μικρές κυψέλες ενω την ιδια στιγμή αυτές οι ίδιες κυψέλες την δίνουν μονο ως B1 ή ως SA N1 χωρις N CA ( και οχι ως NSA N1) !

Ίσως το κάνουν επίτηδες για να μην μαζεύει κίνηση η N1 στα μικρά Cells απο EN DC γειτονικών σταθμών ????

 

( παράδειγμα: Αθήνα αρχαιολογικό Μουσείο PCI 465 466 467 με παλιό μικροκυματικο Link πολύ κατώτερο του 1 GBps , συνήθως max 400 MBps λόγω Backhaul)

Ναι , στο κέντρο της Αθήνας παίζουν ακόμη με παλιά Link

Νόμιζα ότι τα 2100 είχαν γίνει NR ONLY.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, georgebad said:

Νόμιζα ότι τα 2100 είχαν γίνει NR ONLY.

Έχει γίνει παντού, μόνο σε λίγες περιοχές της Αττικής άφησε, για Θεσσαλονίκη δεν έχω ιδέα.

Έχει χάσει λίγο από κάλυψη αλλά οι Ν1 πάνε σφαίρα. 

Link to comment
Share on other sites

On 24/2/2026 at 3:36 ΜΜ, VasilisSam said:

Σε B1 έχουν αφήσει κάτι micro στο κέντρο μόνο για κάποιο λόγο τα οποία δεν δίνουν N1. 

Screenshot_20260224_163556_CellMapper.jpg

Δεν δίνουν γιατί δεν μπορούν, δεν έχουν NR radios

On 24/2/2026 at 2:20 ΜΜ, HORGRAP said:

Οι συσκευές δεν " ακούνε" παντα το τι τούς " διατάζει " το δίκτυο να κάνουν για σωστή διαχείριση και έτσι ....το δίκτυο της Cosmote πλεον έγινε " tweaked * και δίνει ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ στις carrier aggregated N Bands primary για Uplink την N1 για " ασφαλές " Uplink της συσκευής του συνδρομητή.

Αφού έφυγε το DSS από N1 και η N28 δεν έπαιξε ποτέ σε LTE, όποια από τις 2 να γραπώσει για PCell η συσκευή θα είναι σταθερή. Χρειάζονται σιγά-σιγά περισσότερο 5G bandwidth, και λογικά το επόμενο refarming θα είναι η Β7. Με DSS, ή μοιρασμένη 20/10 ή μοιρασμένη 15/15 ή 30άρι κανάλι Ν7 δεν ξέρω, αλλά λογικά εκεί θα κινηθούν.
Μπορεί στην αρχή να δούμε 20/10, μετά από 12 μήνες να γίνει 15/15 και μετά από άλλους 12-18 μήνες να γίνει 0/30. Σενάρια τώρα κάνω βλέποντας πως έχουν πέσει οι NR ταχύτητες λόγω μετατόπισης συσκευών προς 5G.
Η Β3 δε βλέπω να κουνιέται από LTE για πολύ καιρό, είναι η βασική του μπάντα.

Edited by georgemv
Link to comment
Share on other sites

Starlink & railway.gov

Intercity 57 χαμένο το σήμα από την Μαλακάσα μέχρι τον Άγιο Στέφανο και συνεχίζει να είναι εξαφανισμένο (το τραίνο). 

Θέλει δουλειά ακόμη 

Edited by ppkmoby
Link to comment
Share on other sites

Intercity 57 χαμένο το σήμα από την Μαλακάσα μέχρι τον Άγιο Στέφανο και συνεχίζει να είναι εξαφανισμένο (το τραίνο). 

Θέλει δουλειά ακόμη 

Όμως ..έχω την εντύπωση (το θέτω ευγενικά) γνωρίζοντας αντίστοιχα live από.. σκανδιναβική χώρα ότι μόνο με οπτική ίνα σε όλο το μήκος του δικτύου επιτυγχάνεται αξιόπιστο και σταθερό streaming έως 4K.(και στις σήραγγες) 

Edited by ppkmoby
Link to comment
Share on other sites

Αν και είμαστε εκτός θέματος με τα ... τρένα ...μάλλον ήθελες να γράψεις " οπτική ίνα " μαζι με " leaky cable " και Radios καθε μερικές δεκάδες χιλιόμετρα μαζί με.... ενα "  MINI 4G ιδιωτικό δίκτυο κινητής τηλεφωνίας" μονο και μονο για να έχουν ανεξαρτησία σαν " εταιρία σιδηροδρόμων"

Δεν αξίζει στις μέρες μας κατι τέτοιο.

Αξίζει μονο στο METRO ( subway ) να μπει leaky RF cable και να υπάρχει μια κοινοπραξία απο όλες τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας με κοινη υποδομή εκει κάτω .  Ηδη ξεκίνησε επιτέλους στην Αθηνα και σύντομα θα καλύψει τα Tunnels.

 

Στο θέμα μας ,  η Cosmote για άγνωστο λογο ενώ έκλεισε την Band B1,  σε κάποιους σταθμούς βασης ( με μικροκυματικα συνήθως ) ΔΙΝΕΙ N1 SA ομως ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ N1 NSA στους συγκεκριμένους σταθμούς !

Επίσης οι συγκεκριμένοι σταθμοι ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ SA carrier aggregation ( στο 5G+ )  και ετσι η Band N1 στο SA μενει ΜΟΝΗ ΤΗΣ ακόμη και σε συσκευές που φυσικά και έχουν Capabilities.

Ίσως το κάνουν για να μην μαζεύουν επιπλέον κίνηση απο NSA EN DC γειτονικών σταθμών?

 Δεν εμπιστεύονται κάτι?

( Μουσείο Αθήνα PCI 465 466 467 και άλλα)

 

Edited by HORGRAP

Life appreciation Guru - Cosmos entropy Analyst -  Gravitational Lensing in SPACE will always be there and  quantum coherence in Photosynthesis always makes my mind blown with viroids and obelisks creating ... Viruses .🙂

- Consciousness happens on the quantum state of our neurons  -

...but what MAKES given COMPUTATION.... CONSCIOUS ??

Consciousness IS A MASSIVE "META" COMPRESSION STATE. ( our experiences and knowledge/ senses COMPRESSED 😉

( COMPRESSION means when you learn THE MODEL OF REALITY and you JUST HAVE TO REMEMBER where are the ... mistakes / gaps to correct and develop AND THEN ...YOU ...compress yourself 😉

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, HORGRAP said:

Αν και είμαστε εκτός θέματος με τα ... τρένα ...μάλλον ήθελες να γράψεις " οπτική ίνα " μαζι με " leaky cable " και Radios καθε μερικές δεκάδες χιλιόμετρα μαζί με.... ενα "  MINI 4G ιδιωτικό δίκτυο κινητής τηλεφωνίας" μονο και μονο για να έχουν ανεξαρτησία σαν " εταιρία σιδηροδρόμων"

Δεν αξίζει στις μέρες μας κατι τέτοιο.

Αξίζει μονο στο METRO....... 

 

Προφανώς (άπ όσο γνωρίζω και έχω παρατηρήσει ιδιωτικό 4G (;) δίκτυο διαθέτει ήδη ο ΟΣΕ με εγκατεστημένους πυλώνες με πομποδέκτες ανά 4 χλμ κατά μήκος των βασικών γραμμών αν δεν κάνω σοβαρό λάθος, επίσης διαθέτει ήδη και οπτική ίνα). Αυτό που ισχυρίζεσαι (για το αν αξίζει ή όχι) ισχύει, να το επαναλάβω, για τη χώρα μας δυστυχώς. Τουλάχιστον η υποδομή υπάρχει (ενδεχομένως χρήζει αναβάθμισης.)

Υ.Γ. Προφανώς επίσης είμαι off topic απλά περιμένω κάποιον administrator να με ανακατευθύνει αφού δεν μπορούσα να βρώ κάποια σχετική θεματολογία για να το εντάξω

 

Edited by ppkmoby
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...