FKLDS Δημ. March 6, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 6, 2017 (edited) Λοιπον πριν λιγες μερες ηρθε ο λογαριασμος του mobile broadband απο 20€ στα 32.5€. Πηγα απο καταστημα στη wind νεα φιλαδελφεια και μου ειπε η κοπελα πως εχουν γινει 6 κλησεις. Της λεω δεν γινεται να προκυψουν κλησεις μιλαμε για broadband και ουτε την εξυπηρετηση πελατων δεν μπορει να καλεσει. Αυτη μου λεει και ομως γινεται και κατι τετοια. Της λεω δωσε μου αναλυτικο και μου λεει πως δεν γινεται. και θα πρεπει να καλεσω την εξυ. πελατων δια του τηλεφωνου. Της λεω καλεσε μου τους εσυ η ιδια. Και μου λεει δεν μπορει να γινει αυτο ειναι μπλοκαρισμενο. Της λεω δεν εχω νουμερο wind και δεν μπορω να χρεωνομαι συνεχεια 20ευρα. Δεν δεχτηκε με τιποτα να με εξυπηρετησει. Και ολα αυτα ενω ειχα ζητησει φραγη χρεωσεων σε 5ψηφια κλπ. Τι κανω τωρα; Κάνε τα παρακάτω (και τα 3) 1) Στείλε μέσω φόρμα επικοινωνίας wind 2) Αν έχεις facebook-messenger, στείλε και από εκεί μήνυμα 3) Γράψε αναλυτικότατο κείμενο και ζήτα να στο στείλουν με fax από το υποκατάστημα wind προς τα κεντρικά (ζήτα και αποδεικτικό της αποστολής, μαζί με το γνήσιο κείμενο που έγραψες) Υπο κανονικές συνθήκες, ειδικά στο 1 και στο 3, σου έρχεται ή mail ή sms με αριθμό καταγραφής της υπόθεσης, οπότε είναι υποχρεωμένοι να σου απαντήσουν, συνήθως εντός μήνα (κάνουν λιγότερο, σε εμένα έκαναν 20 ημέρες) Edited March 6, 2017 by FKLDS Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vamire666 Δημ. March 6, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 6, 2017 Κάνε τα παρακάτω (και τα 3) 1) Στείλε μέσω φόρμα επικοινωνίας wind 2) Αν έχεις facebook-messenger, στείλε και εκεί μήνυμα 3) Γράψε αναλυτικότατο κείμενο και ζήτα να στο στείλουν με fax από το υποκατάστημα wind προς τα κεντρικά (ζήτα και αποδεικτικό της αποστολής) Υπο κανονικές συνθήκες, ειδικά στο 1 και στο 3, σου έρχεται ή mail ή sms με αριθμό καταγραφής της υπόθεσης, οπότε είναι υποχρεωμένοι να σου απαντήσουν, συνήθως εντός μήνα (κάνουν λιγότερο, σε εμένα έκαναν 20 ημέρες) Έστειλα απλα αμφισβήτηση χρεώσεων μεσω της εφαρμογής.Ζητησα επίσης αναλυτική χρεώσεων απο την εφαρμογή τις wind. Καλεσα την amaze με τα 1000 ζορια το σήκωσαν. Μου ειπε πως εγινε διαγραφή του αριθμού μου, πως πρόκειται για πορνογραφικό περιεχόμενο η συνδρομή μου κλπ. Ζήτησα πίστωση χρημάτων και αναλυτική χρεώσεων και απο την amaze αλλα η κοπέλα που με εξυπηρέτησε μου εδωσε ενα E-mail να στείλω εκεί την αίτηση μου. Ειναι για μήνυση οχι μονο για απάτη αλλα και για το γεγονός τις διατάραξης τις ψυχικής μου υγείας. Πολλα νεύρα παιδια παρα πολλά νεύρα!! Sent from my Hi10 pro Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FKLDS Δημ. March 6, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 6, 2017 (edited) Έστειλα απλα αμφισβήτηση χρεώσεων μεσω της εφαρμογής.Ζητησα επίσης αναλυτική χρεώσεων απο την εφαρμογή τις wind. Καλεσα την amaze με τα 1000 ζορια το σήκωσαν. Μου ειπε πως εγινε διαγραφή του αριθμού μου, πως πρόκειται για πορνογραφικό περιεχόμενο η συνδρομή μου κλπ. Ζήτησα πίστωση χρημάτων και αναλυτική χρεώσεων και απο την amaze αλλα η κοπέλα που με εξυπηρέτησε μου εδωσε ενα E-mail να στείλω εκεί την αίτηση μου. Ειναι για μήνυση οχι μονο για απάτη αλλα και για το γεγονός τις διατάραξης τις ψυχικής μου υγείας. Πολλα νεύρα παιδια παρα πολλά νεύρα!! Sent from my Hi10 pro Στο είχα γράψει στις 14 φλεβάρη (επειδή τα ίδια είχα περάσει και εγώ) να είσαι προετοιμασμένος. Οι υπάλληλοι στα υποκαταστήματα είναι ανεπαρκώς εκπαιδευμένοι σε τέτοια περιστατικά και δεν ξέρουν να τα διαχειριστούν (είναι τραγικό να ακούς υπάλληλο να σου λέει "ε και τι έγινε; και σε εμένα ήρθαν τέτοια μηνύματα και τα πλήρωσα"). Σε τέτοιες περιπτώσεις, μόνο με τα κεντρικά γραφεία βγάζεις άκρη. Το ίδιο ισχύει και για τις ίδιες τις εταιρείες παροχής υπηρεσιών μέσω sms. Βάζουν ένα άτομο-τηλεφωνητή, το οποίο απλά δέχεται τα τηλεφωνήματα, δεν εξυπηρετεί επί της ουσίας. Edited March 6, 2017 by FKLDS Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vamire666 Δημ. March 6, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 6, 2017 (edited) Τι να γραψω τωρα στους της amaze? Sent from my Hi10 pro Edited March 7, 2017 by Mark_K Μπορείτε να ασκείτε κριτική στις ιδέες όχι όμως και στους ανθρώπους. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FKLDS Δημ. March 6, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 6, 2017 Στη θέση σου, εφόσον δεν έχεις πληρώσει το "φουσκωμένο" λογαριασμό, θα έκανα το εξής: Θα έστελνα κειμενάκι στη wind, στο οποίο θα αμφισβητούσα τις επιπλέον χρεώσεις και θα ενημέρωνα (στο ίδιο κείμενο) πως δεν πρόκειται να πληρώσω τις επιπλέον χρεώσεις για τις οποίες ουδέποτε ενημερώθηκα και αποδέχτηκα. Δεν θα έμπαινα στον κόπο καν να ασχοληθώ με την εν λόγω εταιρεία (δεν ζητάς επιστροφή χρημάτων άλλωστε). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kosnic2 Δημ. March 6, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 6, 2017 (edited) Τι να γραψω τωρα στους της amaze? Sent from my Hi10 pro Αυτοί ποιοι είναι;Η εταιρεία που έστειλε τα μηνύματα; Σε δύο αριθμούς δικούς μου, δεν ασχολήθηκα καθόλου με την εταιρεία που έστειλε τα μηνύματα πάρα μόνο με την ίδια την Wind,η οποία και τελικά πίστωσε πλήρως τα ποσά που μου αφαίρεσε(στον δεύτερο αριθμό μου, αρχικά έκανε την "παπια")! Edited March 7, 2017 by Mark_K Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vamire666 Δημ. March 6, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 6, 2017 H wind στο chat δεν απαντάει.. Sent from my Hi10 pro Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FKLDS Δημ. March 6, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 6, 2017 H wind στο chat δεν απαντάει.. Sent from my Hi10 pro θα απαντήσει, μην ανησυχείς. Έστω το κλασικό "Προωθήσαμε το αίτημά σου στο αρμόδιο τμήμα και θα σε ενημερώσουμε άμεσα. Στη διάθεσή σου" θα στο στείλουν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vamire666 Δημ. March 6, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 6, 2017 Ευχαριστώ πολύ που είστε κοντά μού και με καθοδηγείτε. Βλεπω το λογαριασμό της wind. Αλλα δεν καταλαβαίνω και πολλά.. Θεωρητικά με την υπηρεσία mywind - ebill θα έπρεπε να εχω αναλυτική χρεώσεων δωρεάν. Που τη βρίσκω αυτή; Sent from my Hi10 pro Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. March 6, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 6, 2017 Δεν θα δεις αυτό που ψάχνεις στο pdf του λογαριασμού. Στο mywind ψάξε κάποιο κουμπί που γράφει αναλυτικά. Εκεί αν σου βγάλει όλους τους λογαριασμούς πάτησε πάνω στον κωδικό αριθμό του λογαριασμού που θες να δεις. Μετά πρέπει να έχει ανάλυση κλήσεων (σε εμένα που πρόκειται για σταθερή σύνδεση, σε εσένα ίσως έχει κάτι διαφορετικό). Sent from my MotoE2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vamire666 Δημ. March 6, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 6, 2017 ευχαριστω θα το τσεκαρω. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vamire666 Δημ. March 7, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 7, 2017 Ελαβα αυτο το email απο wind χθες και γράφει αυτο : θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως έχει εγκριθεί πίστωση του ποσού 12,50€ για την οποία θα λάβετε πιστωτικό σημείωμα. Τι εννοεί; Θα λαβω εκ νέου το λογαριασμό ή θα πρέπει να πληρώσω και να μου γινει έκπτωση στον επόμενο λογαριασμό;. Η αμαζε απαντησε στο email μου και λεει με λίγα λόγια πως πάτησα το κουμπάκι το πράσινο "εισοδος" και εβαλα ολα τα στοιχεία μου κλπ. Απλα για γέλια λάβανε την απάντηση που τους αρμόζει και θα διερευνήσω εγω ο ίδιος την διαδικασία απάτης. Θα χρειαστώ μόνο χρόνο μία κάμερα και μία καινούργια καρτα wind αυτη τη φορα f2go. Μετα θα φτάσει εκει που πρέπει να φτάσει η υπόθεση. Sent from my Hi10 pro Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FKLDS Δημ. March 8, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2017 Ελαβα αυτο το email απο wind χθες και γράφει αυτο : θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως έχει εγκριθεί πίστωση του ποσού 12,50€ για την οποία θα λάβετε πιστωτικό σημείωμα. Τι εννοεί; Θα λαβω εκ νέου το λογαριασμό ή θα πρέπει να πληρώσω και να μου γινει έκπτωση στον επόμενο λογαριασμό;. Η αμαζε απαντησε στο email μου και λεει με λίγα λόγια πως πάτησα το κουμπάκι το πράσινο "εισοδος" και εβαλα ολα τα στοιχεία μου κλπ. Απλα για γέλια λάβανε την απάντηση που τους αρμόζει και θα διερευνήσω εγω ο ίδιος την διαδικασία απάτης. Θα χρειαστώ μόνο χρόνο μία κάμερα και μία καινούργια καρτα wind αυτη τη φορα f2go. Μετα θα φτάσει εκει που πρέπει να φτάσει η υπόθεση. Αν δεν είχες πληρώσει τον λογαριασμό, θα γίνει αναθεώρησή του, επομένως -12,5 ευρώ στον φουσκωμένο λογαριασμό. Αν είχες πληρώσει το λογαριασμό, θα σου επιστραφούν 12,5 ευρώ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimmiss Δημ. March 8, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2017 https://www.wind.gr/gr/wind/upiresies/kiniti/upiresies/upiresies-triton/ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
iznodur Δημ. March 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 13, 2017 Αν παρατηρήσετε χρέωση μπορείτε και με ένα μύνημα στο facebook και να σας την αφαιρέσουν Παράθεση ck Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makap Δημ. April 11, 2017 Κοινοποίηση Δημ. April 11, 2017 Έπεσα θύμα της απάτης της ΑΜΑΖΕ σε καρτοκινητό με προκάλυμμα τη συμμετοχή σε ερωτηματολόγιο σχετικά με το Lidl (!!!). Μου αφαίρεσε 6,24€ από το υπόλοιπο, έστειλα STOP αλλά σκέφτηκα να επικοινωνήσω σε πρώτη φάση με την Wind. Μίλησα στο 1260 (με χρέωση 0,24) αλλά ο υπάλληλος βάρδιας είπε ότι η εταιρεία δεν ευθύνεται :angry: Θα επιχειρήσω αύριο το πρωί με την ΑΜΑΖΕ αλλά πολύ φοβάμαι ότι δεν θα έχω αποτέλεσμα. Παράθεση :thanks: Αγορές από το εξωτερικό Οδηγός ανανέωσης συμβολαίου και φορητότητας αριθμών Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. April 11, 2017 Κοινοποίηση Δημ. April 11, 2017 Απάντησες όντως σε ερωτηματολόγιο, ή ήταν απλά μια ψεύτικη δικαιολογία; Αν ναι, με ποιον τρόπο έγινε αυτό(sms ή μέσω internet); Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ilka71 Δημ. April 11, 2017 Κοινοποίηση Δημ. April 11, 2017 Έπεσα θύμα της απάτης της ΑΜΑΖΕ σε καρτοκινητό με προκάλυμμα τη συμμετοχή σε ερωτηματολόγιο σχετικά με το Lidl (!!!). Μου αφαίρεσε 6,24€ από το υπόλοιπο, έστειλα STOP αλλά σκέφτηκα να επικοινωνήσω σε πρώτη φάση με την Wind. Μίλησα στο 1260 (με χρέωση 0,24) αλλά ο υπάλληλος βάρδιας είπε ότι η εταιρεία δεν ευθύνεται :angry: Θα επιχειρήσω αύριο το πρωί με την ΑΜΑΖΕ αλλά πολύ φοβάμαι ότι δεν θα έχω αποτέλεσμα. ΓΡΑΠΤΟ EMAIL ΣΤΗΝ WIND( ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΝΩΝΙΑΣ) με ολιγον από "εκνευρισμο",απειλη αλλαγης παροχου, ΤΙΠΟΤΑ άλλο μην κανεις. και θα στα πιστωσουν.βεβαια ζητα τους και φραγη πενταψηφιων Sent from mTalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makap Δημ. April 11, 2017 Κοινοποίηση Δημ. April 11, 2017 Απάντησες όντως σε ερωτηματολόγιο, ή ήταν απλά μια ψεύτικη δικαιολογία; Αν ναι, με ποιον τρόπο έγινε αυτό(sms ή μέσω internet); Το ερωτηματολόγιο ήταν σχετικό με το τμήμα μαναβικής (!!!) του Lidl, απάντησα πιστεύοντας ότι ήταν πραγματικά δικό τους αφού είχε τα γραφικά τους, με την πρόσφατη προωθητική για αγορές ενός χρόνου. Επειδή η συγκεκριμένη sim δεν έχει data, μετέφερα το link στο pc και η επικοινωνία έγινε μέσω ίντερνετ. ----- προσθήκη μηνύματος 11 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- ΓΡΑΠΤΟ EMAIL ΣΤΗΝ WIND( ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΝΩΝΙΑΣ) με ολιγον από "εκνευρισμο",απειλη αλλαγης παροχου, ΤΙΠΟΤΑ άλλο μην κανεις. και θα στα πιστωσουν.βεβαια ζητα τους και φραγη πενταψηφιων Sent from mTalk Έστειλα και αίτημα επιστροφής με τη φόρμα και θα δούμε. Παράθεση :thanks: Αγορές από το εξωτερικό Οδηγός ανανέωσης συμβολαίου και φορητότητας αριθμών Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
testatos Δημ. April 11, 2017 Κοινοποίηση Δημ. April 11, 2017 Το ερωτηματολόγιο ήταν σχετικό με το τμήμα μαναβικής (!!!) του Lidl, απάντησα πιστεύοντας ότι ήταν πραγματικά δικό τους αφού είχε τα γραφικά τους, με την πρόσφατη προωθητική για αγορές ενός χρόνου. Επειδή η συγκεκριμένη sim δεν έχει data, μετέφερα το link στο pc και η επικοινωνία έγινε μέσω ίντερνετ. ----- προσθήκη μηνύματος 11 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Έστειλα και αίτημα επιστροφής με τη φόρμα και θα δούμε. Τα ψιλά γράμματα δεν τα διάβασες?!?Δεν ειχε κανα κουτάκι/κουμπι που να λεει αποδέχομαι την χρεωση ταδε χρηματα την βδομαδα/ανα sms κ.α.; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makap Δημ. April 11, 2017 Κοινοποίηση Δημ. April 11, 2017 Όχι, τα μηνύματα της χρέωσης ήρθαν μετά την ολοκλήρωση των διαδοχικών ερωτήσεων και απαντήσεων. Ξεκάθαρη απάτη πίσω από ένα ερωτηματολόγιο για το Lidl Παράθεση :thanks: Αγορές από το εξωτερικό Οδηγός ανανέωσης συμβολαίου και φορητότητας αριθμών Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geoponer Δημ. April 18, 2017 Κοινοποίηση Δημ. April 18, 2017 Ήθελα να ρωτήσω κάτι, που πιθανώς έχει ήδη απαντηθεί: Αν ζητήσω προκαταβολικά φραγή εισαρχομένων μηνυμάτων από πενταψήφια (για να γλυτώσω μελλοντικές χρεώσεις), τι γίνεται σε περιπτώσεις SMS από τράπεζες και άλλες χρήσιμες υπηρεσίες που μπορεί να χρησιμοποιούν πενταψήφιους αριθμούς? :confused: Παράθεση Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. April 18, 2017 Κοινοποίηση Δημ. April 18, 2017 Από ότι βλέπω υπάρχει φραγή για συγκεκριμένες σειρές αριθμών, από 54ΧΧΧ και 14ΧΧΧ και όχι γενικά για τους 5ψήφιους κάθε μορφής. Δεν ξέρω αν τα χρήσιμα sms που αναφέρεις ανήκουν σε αυτές, ελπίζω πως όχι. https://www.wind.gr/gr/wind/upiresies/kiniti/upiresies/upiresies-triton/ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geoponer Δημ. April 18, 2017 Κοινοποίηση Δημ. April 18, 2017 Από ότι βλέπω υπάρχει φραγή για συγκεκριμένες σειρές αριθμών, από 54ΧΧΧ και 14ΧΧΧ και όχι γενικά για τους 5ψήφιους κάθε μορφής. Δεν ξέρω αν τα χρήσιμα sms που αναφέρεις ανήκουν σε αυτές, ελπίζω πως όχι. https://www.wind.gr/gr/wind/upiresies/kiniti/upiresies/upiresies-triton/ Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Δυστυχώς δεν φαίνεται ποιους αριθμούς χρησιμοποιούν π.χ. οι τράπεζες για τα ενημερωτικά SMS και δεν μπόρεσαν να με βοηθήσουν και από τη WIND σε αυτό - θα πρέπει να επικοινωνήσω με τις τράπεζες για να το μάθω. Ευτυχώς η διαδικασία φραγής είναι εύκολη και γρήγορη, οπότε θα την ενεργοποιήσω μόλις βεβαιωθώ ότι δεν θα χάσω τα μηνύματα που θέλω να έρχονται στο κινητό. Παράθεση Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gerstavros2 Δημ. April 18, 2017 Κοινοποίηση Δημ. April 18, 2017 Ήθελα να ρωτήσω κάτι, που πιθανώς έχει ήδη απαντηθεί: Αν ζητήσω προκαταβολικά φραγή εισαρχομένων μηνυμάτων από πενταψήφια (για να γλυτώσω μελλοντικές χρεώσεις), τι γίνεται σε περιπτώσεις SMS από τράπεζες και άλλες χρήσιμες υπηρεσίες που μπορεί να χρησιμοποιούν πενταψήφιους αριθμούς? :confused: καμια τραπεζα ή χρήσιμη υπηρεσία δε χρησιμοποιεί 5ψήφια, πέρα απο υπηρεσίες διαγωνισμών κλπ. Οι τράπεζες έχουν αλφαριθμητικό αποστολέα Παράθεση Email επισκευών Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.