Jump to content

χρέωση καρτας απο πενταψήφιο νούμερο


kostasw
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αν δεν είναι δουλειά του πάροχου να διαπιστώσει αν δρα παράνομα, τότε με ποια κριτήρια και έλεγχο επιστρέφονται τα χρήματα σε όσους παραπονεθούν;

 

Η λογική λέει (αν υπάρχει λογική στις επιχειρήσεις) πως, εφόσον διαπιστώνεις πως αρκετοί χρήστες/πελάτες σου κάνουν παράπονα για παράνομες χρεώσεις, και διαπιστώνεις μετά από έλεγχο πως όντως είναι παράνομες και επιστρέφεις τα χρήματα, οφείλεις να καταγγείλλεις τη σύμβαση. Το γεγονός πως ορισμένοι μπορεί να χρησιμοποιούν την ΥΠΠ δεν αθωώνει την εταιρεία.

για μενα αυτο δεν συνιστα αποδειξη διαπιστωσης παρανομης πραξης απο πλευρας της εταιριας. Μπορει να γινεται για διαφορους λογους. Μπορει να υπαρχει λογω καλης θελησης απο την εταιρια,αν υπαρχει φοβος οτι δυσφημειται η ιδια,μπορει η ΕΕΤΤ να δινει καποια γραμμη στις συγκεκριμενες περιπτωσεις λογω διερευνησης και διαπιστωσης τυχον ατασθαλιων,μπορει και οι ιδιες οι ΥΠΠ να βαζουν νερο στο κρασι τους υπο το φοβο διωξεων και σε συννενοηση με τις εταιριες κινητης να δεχονται τις επιστροφες.Πολλα μπορει να ειναι.Το γεγονος των χρεωσεων αυτο καθ'εαυτο δεν μπορεις νομιζω να το αποδοσεις ως ευθυνη των εταιριων κινητης. Εκτος αν λαμβανουν μερος σε καποιου ειδους διαδικασια εγγραφοντας συνδρομητες τους σε ΥΠΠ. Αλλα αυτο δεν μπορουμε να το αποδειξουμε.

Link to comment
Share on other sites

Και επαναλαμβάνω, είναι δουλειά του παρόχου να κάνει έλεγχο και να διαπιστώσει αν δρα παράνομα η συγκεκριμένη εταιρεία; Μπορεί να διαχωρίσει κάποιον που του πήρανε τα χρήματα παράνομα από κάποιον που εν γνώση του έχει αποδεχθεί να χρησιμοποιεί αυτές τις υπηρεσίες;

Φυσικά και είναι δουλειά τους.

Άλλωστε η άμεση επιστροφή της χρέωσης υποδηλώνει την ένοχη παράληψη του παρόχου.

 

Θα ήταν πολύ εύκολο για τις εταιρίες που εκμεταλλεύονται τέτοιες τρύπες να αποδείξουν αν οι χρεώσεις γίνονται με την συναίνεση του πελάτη αλλά φυσικά δεν μπορούν

 

Τέλος να συμπληρώσω πως θυμα έπεσε και η σύζυγος μου που ξαφνικά πήρε ένα sms που φυσικά διέγραψε χωρίς καν να ανοίξει.

Μετά από λίγο καιρό της ήρθε και άλλο sms που αμέσως κατήγγειλε στην wind ώστε να γίνει φραγή.

Η ζημιά όμως είχε ήδη γίνει αφου στον επόμενο λογαριασμό υπήρχε επιπλέον χρέωση της τάξεως των 21€.

Εκ νέου επικοινωνία με την wind και πίστωση του ποσού χωρίς δεύτερη κουβέντα από μέρος τους.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και είναι δουλειά τους.

Άλλωστε η άμεση επιστροφή της χρέωσης υποδηλώνει την ένοχη παράληψη του παρόχου.

 

Αυτό είναι δικό σου συμπέρασμα. Δες τις προηγούμενες 2 απαντήσεις από τη δημοσίευσή σου. Απλά για να δεις ότι μπορεί να συμβαίνει και κάτι άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αν είχατε μία εταιρεία (Χ), και είχατε επισυνάψει εμπορική συμφωνία με μία άλλη εταιρεία (Υ), και κατά τακτά χρονικά διαστήματα έρχονταν πελάτες να σας κάνουν παράπονα πως δέχονται παράνομες χρεώσεις από την εταιρεία Υ, εσείς θα επιστρέφατε τα χρήματα για να μην χάσετε τους πελάτες, αλλά δεν θα το ψάχνατε περισσότερο ή δεν θα σταματούσατε τη συνεργασία με την Υ υπό το φόβο περαιτέρω δυσφήμισης.

 

Τέλος πάντων, οι απόψεις μας διαφέρουν.

Link to comment
Share on other sites

Aν ήμουν ο πελάτης δεν θα θεωρούσα υπεύθυνη για τη διαπίστωση της ορθότητας των παραβάσεων την εταιρεία Χ, αλλά θα προχωρούσα σε καταγγελία στην αστυνομία ξέρω'γω ή στην εφορία, ανάλογα με την παράβαση. Αν ήμουν ο υπεύθυνος στην εταιρεία Χ και αποφάσιζα να σταματήσω μονομερώς τη συνεργασία με την Υ επειδή μου είπαν πως δρα παράνομα, χωρίς ωστόσο να υπάρχει κάποια επίσημη καταδίκη, αν υπάρχει κάποια ρήτρα στη σύμβαση με την Υ είναι παράλογο να μου ζητάει να πληρώσω π.χ.; Στην περίπτωση που είμαι ενδιάμεσος μεταξύ του πελάτη και της Υ, ίσως να προτιμούσα μια μικρή ζημιά κάποιων € σε βάρος μου για να κρατήσω τον πελάτη πιο ευχαριστημένο, παρά να σταματήσω μονομερώς να συνεργάζομαι με την Υ.
Link to comment
Share on other sites

Οχι μην στειλεις κανενα μηνυμα, ειχα στειλει και γω το STOP και η wind μου επεστρεψε ολα τα χρηματα εκτος απο την χρεωση αυτου του μηνυματος.

 

Βρε παιδιά, εσείς που είστε στη Wind, με ποιά διαδικασία σας επεστράφησαν τα χρήματα; Γιατί εγώ έκανα ένα αίτημα από την online φόρμα επικοινωνίας για πίστωση υπολοίπου, περιγράφοντας τί συνέβη και μου έριξαν άκυρο κανονικά.

 

Συγκεκριμένα μου απάντησαν "...οι υπηρεσίες αυτές δεν παρέχονται από τη WIND, αλλά από τρίτες εταιρίες/φορείς που φέρουν και την αποκλειστική ευθύνη για τη συμμόρφωση των παρεχόμενων υπηρεσιών τους σύμφωνα με το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο..." και ".... Η WIND συμβουλεύει τους συνδρομητές της που κάνουν χρήση των παραπάνω υπηρεσιών να μην καταχωρούν τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου σε ιστοσελίδα, αν δεν έχουν πρώτα διαβάσει προσεκτικά στην ιστοσελίδα, όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις με τους οποίους παρέχεται η υπηρεσία που τους ενδιαφέρει..."

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά, εσείς που είστε στη Wind, με ποιά διαδικασία σας επεστράφησαν τα χρήματα; Γιατί εγώ έκανα ένα αίτημα από την online φόρμα επικοινωνίας για πίστωση υπολοίπου, περιγράφοντας τί συνέβη και μου έριξαν άκυρο κανονικά.

 

Συγκεκριμένα μου απάντησαν "...οι υπηρεσίες αυτές δεν παρέχονται από τη WIND, αλλά από τρίτες εταιρίες/φορείς που φέρουν και την αποκλειστική ευθύνη για τη συμμόρφωση των παρεχόμενων υπηρεσιών τους σύμφωνα με το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο..." και ".... Η WIND συμβουλεύει τους συνδρομητές της που κάνουν χρήση των παραπάνω υπηρεσιών να μην καταχωρούν τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου σε ιστοσελίδα, αν δεν έχουν πρώτα διαβάσει προσεκτικά στην ιστοσελίδα, όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις με τους οποίους παρέχεται η υπηρεσία που τους ενδιαφέρει..."

Μάλλον πήραν απόφαση να τρωνε τελικά τα λεφτά μας γιατί σε δεύτερο αριθμό που έγινε το ίδιο και μου εφαγαν τα λεφτά, μου έστειλαν το ίδιο ακριβώς μήνυμα, ενώ την πρώτη φορά μου τα επέστρεψαν!

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά, εσείς που είστε στη Wind, με ποιά διαδικασία σας επεστράφησαν τα χρήματα; Γιατί εγώ έκανα ένα αίτημα από την online φόρμα επικοινωνίας για πίστωση υπολοίπου, περιγράφοντας τί συνέβη και μου έριξαν άκυρο κανονικά.

 

Συγκεκριμένα μου απάντησαν "...οι υπηρεσίες αυτές δεν παρέχονται από τη WIND, αλλά από τρίτες εταιρίες/φορείς που φέρουν και την αποκλειστική ευθύνη για τη συμμόρφωση των παρεχόμενων υπηρεσιών τους σύμφωνα με το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο..." και ".... Η WIND συμβουλεύει τους συνδρομητές της που κάνουν χρήση των παραπάνω υπηρεσιών να μην καταχωρούν τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου σε ιστοσελίδα, αν δεν έχουν πρώτα διαβάσει προσεκτικά στην ιστοσελίδα, όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις με τους οποίους παρέχεται η υπηρεσία που τους ενδιαφέρει..."

 

1. {Και γενικό.πανελληνίως για όλες τις εταιρείες ασχέτως κινητής}: Όποιον "πιάσουν".

2. Θέλει τρόπο, δε θέλει κόπο {Οι απειλές δεν είναι πανάκεια, ούτε το κλάψιμο: Όπως το'πα: Θέλει τρόπο}

Link to comment
Share on other sites

1. {Και γενικό.πανελληνίως για όλες τις εταιρείες ασχέτως κινητής}: Όποιον "πιάσουν".

2. Θέλει τρόπο, δε θέλει κόπο {Οι απειλές δεν είναι πανάκεια, ούτε το κλάψιμο: Όπως το'πα: Θέλει τρόπο}

Όπως απάντησα και εγώ στο παλικάρι μάλλον άλλαξαν τροπάριο, για δεύτερο αριθμό που έχω,έστειλα το ίδιο κείμενο ακριβώς με διαφορά μόνο τον αριθμό τηλεφώνου που έγινε και η χρέωση, και ενώ πριν από 2 εβδομάδες στον πρώτο αριθμό τα επέστρεψαν, σήμερα για τον δεύτερο μου έστειλαν το παραπάνω κείμενο!

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά, εσείς που είστε στη Wind, με ποιά διαδικασία σας επεστράφησαν τα χρήματα;

Τους ειχα στειλει μηνυμα στο facebook https://www.facebook.com/WindHellas/ και τηλεφωνημα στην εξυπηρετηση για καταγραφη του αιτηματος .

Link to comment
Share on other sites

Αν όντως η Wind (και οι υπόλοιποι πάροχοι) άλλαξαν τακτική και εγγράφως απαντούν πως δεν επιστρέφουν χρήματα, τότε η ύστατη λύση είναι ο συνήγορος του καταναλωτή.

 

(Δεν ξέρω αν ζητήσετε αναλυτικό λογαριασμό με εισερχόμενα και εξερχόμενα μηνύματα, αν θα συνεχίσουν να ισχυρίζονται τα ίδια. Υποτίθεται πως για να είναι έγκυρη η εγγραφή σε ΥΠΠ πρέπει ή να σας στείλουν με sms ένα αριθμό Pin τον οποίο θα καταχωρήσετε στην ιστοσελίδα ή να σας στείλουν sms στο οποίο πρέπει να απαντήσετε, πάλι με sms, δηλώνοντας τη συγκατάθεσή σας. Και κάτι τελευταίο, γιατί διαπιστώνω πως ακόμα και το μήνυμα με pin που στέλνουν σε ορισμένους, το χρεώνουν: η έναρξη της χρέωσης της υπηρεσίας, ξεκινά με την ενεργοποίηση της και την έναρξη της διάθεσης της προς τον καταναλωτή. Πριν την ενεργοποίηση της υπηρεσίας και την έναρξη της διάθεσης της προς τον καταναλωτή, ο καταναλωτής δεν χρεώνεται με πάγια και άλλα τέλη).

Edited by FKLDS
Link to comment
Share on other sites

Απο 3.01 περμενω απαντηση της γουιντ για χρεωση σε 5ψηφιο??να περμενω κ αλλο η να παω σε καταγκελια.η εξυπηρετηση λεει τα ιδια...σε εκρεμοτητα,περιμενε!!!!
One Plus 6
Link to comment
Share on other sites

Στη δική μου περίπτωση έκαναν περίπου 20 μέρες να απαντήσουν. Υπομονή.

 

Καλησπερα!!!και η απαντηση τους ποια ηταν??

One Plus 6
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα!!!και η απαντηση τους ποια ηταν??

 

Στην περίπτωσή μου, και αφού έστειλα φαξ, αίτημα στη φορμα επικοινωνίας wind αλλά και μήνυμα στο messenger στον επίσημο λογαριασμό facebook, επέμενα να μου απαντήσουν γραπτώς. Και όντως απάντησαν, περίπου 20 ημέρες μετά, και με mail (wind customer experience team) και με ταχυδρομική επιστολή. Έγινε πίστωση του αμφισβητούμενου ποσού. Αν έχεις πάρει αριθμό καταχώρησης του αιτήματός σου με sms ή μέσω mail, θα σου απαντήσουν.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα! Εφαγα και εγω μια χρεωση χθες..

 

Αν μπλοκαρω αυτους τους αριθμους μεσα απο τη συσκευη θα γλιτωσω τη χρεωση ή θα πρεπει να το κανω μονο μεσω της wind;

Link to comment
Share on other sites

Μεσα απο το κινητό δεν γίνεται να αποφύγεις την χρέωση,να ζητήσεις μπλοκάρισμα από την wind.
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον παλι εδω. Βγηκε ο λογαριασμος, υποτιθεται πως μου τα επεστεψαν. Εχω την εντυπωση πως μου επιστρεφουν μονο το καθαρο ποσο της χρεωσης ενω τους πληρωσα το ποσο συν ΦΠΑ. Βαρεθηκα ρε συναδελφοι....

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

φυσικά θα σου αφαιρέσουν μόνο το καθαρό ποσό. Στην συνέχεια θα υπολογιστεί ο Φ.Π.Α που θα είναι μειωμένος κατά το 24% πάνω στο ποσό της επιστροφής.
Link to comment
Share on other sites

Ο ΦΠΑ που μου χρεωσαν, αντιστοιχει στο καθαρο ποσο που με χρεωνουν. Δεν βλεπω επιστροφη ΦΠΑ δηλαδη...

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δώσε ένα παράδειγμα

Φυσικά στο καθαρό ποσό υπολογίζεται ο ΦΠΑ

Αλλά το καθαρό ειναι το πάγιο σου μείον την επιστροφή.

Αν δεν υπήρχε επιστροφή θα πλήρωνες περισσότερο ΦΠΑ

Link to comment
Share on other sites

Ναι ΟΚ. Αλλά στου προηγούμενου μήνα όμως τον ΦΠΑ, αυτόν που αντιστοιχούσε στην επιπλέον χρέωση αναφέρομαι.
Link to comment
Share on other sites

Να σου δώσω εγώ ένα παράδειγμα

Έστω σταθερός λογαριασμός 100 ευρώ. Με Φ.Π.Α. 124

Πρόσθετη χρέωση 10 ευρώ + Φ.Π.Α 2,4 (χρέωση 12,4) τελικό 136,4 ευρώ.

Επιστροφή τον επόμενο μήνα 10 ευρώ

Νέο ποσό 90 Ευρώ Μαζί με Φ.Π.Α = 111,6

136,4+111,6 = 248 = 2 Χ 124

Άρα επιστροφή των 10 ευρώ επέστρεψε και τον ανάλογο Φ.Π.Α

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το άθροισμα και τη διαίρεση: 136,4+111,6 = 248 = 2 Χ 124 δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχουν :rolleyes:

 

Η χρέωση του τρέχοντος μηνός μου (σύμφωνα με το παράδειγμα που δίνεις) ήταν 90€ - (10€ επιστροφή) = 80€ + 24% ΦΠΑ = 99.2€

 

Ο ΦΠΑ των 2.4€ φαγώθηκε. Δεν είμαι λογιστής αλλά δεν νομίζω να είναι και τόσο δύσκολο να το καταλάβει κάποιος...

Link to comment
Share on other sites

Αν η επιπλέον επιβάρυνση ήταν 10€ και με το ΦΠΑ έγιναν 12,4€, είσαι οκ. Στο παράδειγμα που φέρνεις, με χρέωση 90€ προ ΦΠΑ θα πήγαινε 111,6€ με το 24%. Από τα 90€ σου αφαίρεσαν 10. 80 δηλαδή που με το 24% γίνεται 99,2€. 111,6-99,2 = 12,4€, ακριβώς όσα επιβαρύνθηκες αρχικά.

 

Sent from my XT1524

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...