Jump to content

χρέωση καρτας απο πενταψήφιο νούμερο


kostasw
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα.

Καταρχάς δεν ξέρω αν είναι στο σωστό μέρος αλλά το άνοιξα εδώ καθότι συνέβη σε νούμερο με wind.

πριν από λίγο ήρθαν δυο μηνύματα από 19366 και 19377 για να λάβω μέρος σε διαγωνισμό και μπλα μπλα μπλα.φυσικα και δεν απαντησα.αποτέλεσμα να φύγουν 6,5€ από τον λογαριασμό.

Τι μπορεί να είναι και πώς το διορθώνω;

Link to comment
Share on other sites

Με μια απλή αναζήτηση βρήκα αυτό:

H WOOMBA είναι μια υπηρεσία εβδομαδιαίας συνδρομής. Κάθε εβδομάδα, θα λαμβάνετε τρία (3) χρεώσιμα κατά την λήψη μηνύματα, αξίας 2,08€ έκαστο, συνολική χρέωση: 6,24€ ανά εβδομάδα. Αυτή η υπηρεσία είναι διαθέσιμη αποκλειστικά για άτομα ηλικίας 18 ετών και άνω. Η υπηρεσία WOOMBA παρέχεται από την BROSMEDIA S.C.P. που εδρεύει στην Ισπανία (C/Pintor Murillo nº 35 5º 2ª, 08210 Barberá del Vallés, Barcelona). Στην Ελλάδα εκπροσωπείται από την ΑΜΑΖΕ Α.Ε., Ιωάννου Μεταξά 8, Αγ. Δημήτριος, 17343, 2ος όροφος, 2109400811.

 

Ο κωδικός 19377 είναι δωρεάν κατά την λήψη του και αφορά σε υποστηρικτικά ενημερωτικά μηνύματα της υπηρεσίας.

 

Για όλες τις ερωτήσεις αναφορικά με τη συνδρομή σας, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας στο 8017007675 (μόνο από σταθερό, με απλή χρέωση, αναφέροντας τον πενταψήφιο κωδικό 19366 ή 54324). Εάν επιθυμείτε να διακόψετε τη συνδρομή σας από αυτήν την υπηρεσία, στείλτε μήνυμα από το κινητό σας με την λέξη STOP στον κωδικό όπου είχατε εγγραφεί (19366 ή 54324).

 

http://woomba.gr/terms/

Link to comment
Share on other sites

Τα ίδια και σε Cosmote

1o μήνημα 27/9/2016 ώρα 19:33 από το 1977

EIΣAI MEΛOΣ ΣTH YΠHPEΣIA BUKUGAMES! ΠAP:AMAZE AE THΛ:211-1881777 XPEΩΣH ΣYNΔPOMHΣ: 2.08Ex3SMS= 6.24/EBΔ. ΔIAΓPAΦH: BUKU STOP ΣTO 19366

 

2o μήνημα 27/9/2016 ώρα 19:36 από το 19366

TA ΠAIXNIΔIA ΣAΣ http://wapimo.com/?p=tokens;u=αριθμός του τηλεφώνου μου;c=bt041;aff=freek

 

μετά το 2ο μήνυμα είχαν αφαιρεθεί από τον λογαρισμό μοτ 2,08€

 

Επικοινώνησα με Cosmote και έκανα φραγή σε όλα τα 5ψήφια. Σήμερα πήρα τηλέφωνο στον αριθμό του 1ου μηνύματος όπου ζήτησα να ενημερωθώ με ποιον τρόπο γίνεται η ενεργοποίηση σε αυτήν την συνδρομητική υπηρεσία και μου είπαν ότι γίνεται με καταχώριση του αριθμού του τηλεφώνου σε κάποια σελίδα στο internet και αποστολή κωδικού από και προς το τηλέφωνό μου. Δηλαδή (κατα τα λεγόμενα τους) απαιτείται και δική μου συμμετοχή για να γίνει η ενεργοποίηση. Αυτό το τελευταίο βέβαια δεν έχει γίνει ποτέ. Σκοπεύω τώρα να ζητήσω αναλυτική κατάσταση των μηνυμάτων από και προς το τηλέφωνο μου, αλλά απο κει και πέρα τι γίνεται? Μπορούν να ενεργούν ανεξέλεγκτα?

Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το ίδιο πραγμα συνεβη και σε εμένα με (συνδεση WIND με συμβόλαιο) και χρεωθηκα 20 ευρώ.

Μου ανεφεραν για καποια 5ψηφια

Στην εξυπηρετηση ξερανε τα νουμερα προφανως και μου μίλησαν για την φραγη τους.

Ειχα λαβει κάποια στιγμή 6 μηνυματα απο το 19015 τύπου σπαμ τα οποια μαλιστα τα μπλοκαρα μεσω του κινητού.

Παρόλα αυτά,στην Wind επιμένουν για την καταβολή του ποσού

Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο ακριβως επαθα και εγω, ειχα λαβει καποια μηνυματα τα οποια και διεγραψα αμεσως. Πως ειναι δυνατον να γραφτουμε στην υπηρεσια χωρις να απαντησουμε;
Link to comment
Share on other sites

Πως γίνεται? Δικό τους το μαχαίρι, δικό τους και το καρπούζι. Αν πάρουν από ένα εκατομμύριο αριθμούς από 2€ και τους παρουν χαμπάρι το 10% από αυτούς, φαντάσου τι κονόμα κανουν. Edited by kandilak
Link to comment
Share on other sites

Μα αυτο ειναι το θεμα, αν ηταν ετσι οι εταιριες με τα πενταψηφια θα εστελναν σε ολους και θα χρεωνοντουσαν ετσι απλα. Θα στειλω και καποιο email στην wind σχετικα με το θεμα, γιατι οταν μιλησα στο τηλεφωνο δεν ειχα πολυ χρονο. Εμενα μου εφαγαν 10€
Link to comment
Share on other sites

Κι όμως έτσι απλά το κάνουν. Και συ πρέπει να το κυνηγήσεις για να παρεις τα λεφτά που σου έφαγαν. Edited by kandilak
Link to comment
Share on other sites

Και εμενα σημερα μου εφαγε το 19015 6.5 ευρω.νταβατζιλικι χωρις την συναινεση μου φυσικα.σε αυτη την χωρα ολα επιτρεπονται στο ονομα της κονομας.απο εδω και περα οποτε αλλαζω αριθμο παντα φραγη στα 5ψηφια
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς το ίδιο και σε μένα σήμερα.

Δεν ήξερα για το εδώ νήμα και τα έγραψα στα "καρτοκινητά". Αντιγράφω το τελευταίο μου ποστ:

 

"Σε μένα είναι η Woomba. Επικοινώνησα μαζί τους και περιμένω τηλεφώνημα τους.

Πουθενά δεν έχω γραφτεί, στάνταρ, είμαι κάθετος σ' αυτό!

Κοίτα πονηριά όμως. Την πρώτη φορά έστειλαν μήνυμα από το 19377, είχα ξεμείνει από χρήματα δεν πήραν τίποτα φυσικά, έβαλα τον αριθμό στη μαύρη λίστα και σήμερα έστειλαν ξανά από το 19366 όπου και με χρέωσαν.

Εννοειται πως θα κάνω καταγγελία αν δεν γίνει κάτι, είναι απαράδεκτο και ανέντιμο!"

Scotty, beam us up.
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς το ίδιο και σε μένα σήμερα.

Δεν ήξερα για το εδώ νήμα και τα έγραψα στα "καρτοκινητά". Αντιγράφω το τελευταίο μου ποστ:

 

"Σε μένα είναι η Woomba. Επικοινώνησα μαζί τους και περιμένω τηλεφώνημα τους.

Πουθενά δεν έχω γραφτεί, στάνταρ, είμαι κάθετος σ' αυτό!

Κοίτα πονηριά όμως. Την πρώτη φορά έστειλαν μήνυμα από το 19377, είχα ξεμείνει από χρήματα δεν πήραν τίποτα φυσικά, έβαλα τον αριθμό στη μαύρη λίστα και σήμερα έστειλαν ξανά από το 19366 όπου και με χρέωσαν.

Εννοειται πως θα κάνω καταγγελία αν δεν γίνει κάτι, είναι απαράδεκτο και ανέντιμο!"

Το 19377 δεν σε χρεώνει. Το 19366 σε χρεώνει. Η λύση για να μην αντιμετωπιζουμε τέτοιες χρεώσεις είναι η φραγη των μηνυμάτων από 5ψηφιους αριθμούς. Και οι πονηροι πάροχοι βέβαια άλλες κι άλλες υπηρεσίες ξέρουν να έχουν από προεπιλογή ανενεργές και να χρειάζεται η αίτηση του χρήστη για την ενεργοποίηση τους και τα μηνύματα από τους απατεώνες που σε χρεώνουν με το έτσι θέλω τα έχουν ανοικτά και να το πάρει καποιος χαμπάρι είναι αργά.

Link to comment
Share on other sites

Εγω πηρα τηλεφωνο στην εταιρεια και ζητησα εξηγησεις.η καρτα που χρεωσαν ειναι σε συσκευη χωρις ιντερνετ.οποτε δεν δικαιολογειται αυτο που εκαναν.μου ειπαν πως θα μου απαντησουν σε email και λογικα για να μην προχωρησω σε καταγγελια θα μου κανουν καπως επιστροφη.
Link to comment
Share on other sites

Εγω πηρα τηλεφωνο στην εταιρεια και ζητησα εξηγησεις.η καρτα που χρεωσαν ειναι σε συσκευη χωρις ιντερνετ.οποτε δεν δικαιολογειται αυτο που εκαναν.μου ειπαν πως θα μου απαντησουν σε email και λογικα για να μην προχωρησω σε καταγγελια θα μου κανουν καπως επιστροφη.

Αυτό που λες τώρα δεν αποδεικνύει μη συμμετοχή του χρήστη για την συνδρομή. Η διαδικασία εγγραφής σε μια τέτοια συνδρομητική υπηρεσία θα μπορούσε να έχει ως εξής.

Επισκέπτεστε ένα site στον υπολογιστή του σπιτιού σας που για να συνεχίσετε την περιήγηση σας σε αυτό απαιτείται να δώσετε τον αριθμό τηλεφώνου σας στον οποίο σας στέλνουν sms (χωρίς χρέωση) έναν κωδικό. Για να ολοκληρωθεί η εγγραφή πρέπει τον κωδικό αυτό να τον βάλετε σε κάποιο πεδίο εισαγωγής που θα έχει βγάλει στο site. Από την στιγμή που μπει ο κωδικός θεωρείται ότι είστε ο κάτοχος του αριθμού και ενεργοποιήται η συνδρομή και αρχίζουν οι χρεώσεις με αποστολή μηνυμάτων.

Προφανώς όμως για να συζητάμε εδώ τώρα, ο κωδικός μπαίνει και χωρίς την συμμετοχή του χρήστη :mad:

Το παραπάνω λοιπόν μπορεί να το κάνει και κάποιος ο οποίος έχει ένα τηλέφωνο το οποίο δεν έχει πρόσβαση στο internet.

 

Για να αποδειχθεί ότι δεν έχεις κάνει τέτοια διαδικασία θα πρέπει να ζητήσεις, με αίτηση σου στον πάροχο, αναλυτική κατάσταση εισερχόμενων και εξερχομένων μηνυμάτων στην οποία θα φαίνεται αν έχει σταλεί μήνυμα με κωδικό.

Link to comment
Share on other sites

Για να αποδειχθεί ότι δεν έχεις κάνει τέτοια διαδικασία θα πρέπει να ζητήσεις, με αίτηση σου στον πάροχο, αναλυτική κατάσταση εισερχόμενων και εξερχομένων μηνυμάτων στην οποία θα φαίνεται αν έχει σταλεί μήνυμα με κωδικό.

 

Αυτό ακριβώς θα κάνω.

Μάταια περίμενα το τηλεφώνημα όλη μέρα, όπου υποτίθεται να μου εξηγούσαν γιατί χρεώθηκα.

Οπότε, η καλύτερη κίνηση, με στοιχεία πλέον.

Scotty, beam us up.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σε σύνδεση που χρησιμοποιώ μόνο για ασύρματο internet (mobile broadband από τη wind) μου ήρθαν χρεώσιμα μηνύματα από 5 ψηφια τηλέφωνα (19015 και 54970)

 

Το ανακάλυψα τυχαία, ευτυχώς νωρίς. Σε υποκατάστημα της Wind, αρνούνται πως έχουν δώσει πουθενά το νούμερο, ισχυρίζονται πως εγώ δήλωσα τα στοιχεία μου σε κάποιο διαγωνισμό ηθελημένα ή άθελά μου (δεν παίζει αυτό) ή έβαλα κάποια εφαρμογή που έδωσε τα στοιχεία του τηλεφώνου(?!?!?!) που -επαναλαμβάνω- ούτε εγώ θυμάμαι το νούμερο, απλά το έχω για 3G internet. Εννοείται πως έχω χρεωθεί για τα μηνύματα, και το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι φραγή προς το συγκεκριμένο νούμερο. Μου έδωσαν και συγχαρητήρια που το πήρα χαμπάρι νωρίς!!!!

 

Στο 2117800019 που είναι η "εταιρία", βγαίνει ένα μαγνητοφωνημένο μήνυμα με μία κύπρια, που σου δίνει την επιλογή να αφαιρεθείς από την υπηρεσία ή να μιλήσεις με εκπρόσωπο. Φυσικά δεν υπάρχει πιθανότητα να μιλήσεις με εκπρόσωπο.

 

Κάνοντας ένα πρόχειρο ψάξιμο στο internet, διαπίστωσα πως το θέμα αυτό είναι γνωστό εδώ και ένα μήνα, το γνωρίζουν οι υπάλληλοι αλλά δεν μπορούν να κάνουν τίποτα, παρά μόνο φραγή!

 

Λόγω του ερασιτεχνισμού της wind, είμαι τόσο εκνευρισμένος που θα κάνω διακοπή του ασύρματου ίντερνετ.

Edited by Mark_K
Link to comment
Share on other sites

Είναι όντως mobile broadband ή ένα απλό καρτοκινητό που χρησιμοποιείς για δεδομένα. Γιατί αν είναι το πρώτο, δεν ξέρω αν μπορεί να στείλει και να λάβει sms, πέραν από μερικούς στάνταρ αριθμούς όπως για παράδειγμα πληροφόρηση για το υπόλοιπο κλπ.
Link to comment
Share on other sites

Είναι Mobile broadband, το χρησιμοποιώ πάνω από τρία χρόνια τώρα. Στο υποκατάστημα της Wind μου είπαν ότι έχω χρεωθεί, αλλά το ποσό που έχω χρεωθεί για τα μηνύματα θα φανεί στον επόμενο λογαριασμό. Τα μηνύματα τα διαβάζω μέσω του web interface του ασύρματου router που χρησιμοποιώ.

 

Μέχρι προχθές, τα μόνο μηνύματα που είχα λάβει, ήταν για το υπόλοιπο των gigabyte καθώς και κάποιες προσφορές της Wind. Τώρα μου έστειλαν και τα "περίφημα" μηνύματα.

 

Update: Μόλις μίλησα με μία εκπρόσωπο της εταιρίας. Αρχικά με ρώτησε αν έχω mobile internet wind. Στη συνέχεια ισχυρίστηκε πως άνοιξαν κάποιες ιστοσελίδες κατά την περιήγησή μου στο ίντερνετ, και εγώ διάβασα τους όρους, τους αποδέχτηκα, πάτησα "ναι" και ξεκίνησε η χρέωση των μηνυμάτων. Φυσικά δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο. Της είπα πως έχω adblocker αλλά και ιστοσελίδες popup να άνοιξαν, τις κλείνω χωρίς δεύτερη σκέψη.

 

Για 3 μηνύματα χρεώθηκα 6 ευρώ.

Edited by FKLDS
Update
Link to comment
Share on other sites

Είναι Mobile broadband, το χρησιμοποιώ πάνω από τρία χρόνια τώρα. Στο υποκατάστημα της Wind μου είπαν ότι έχω χρεωθεί, αλλά το ποσό που έχω χρεωθεί για τα μηνύματα θα φανεί στον επόμενο λογαριασμό. Τα μηνύματα τα διαβάζω μέσω του web interface του ασύρματου router που χρησιμοποιώ.

 

Μέχρι προχθές, τα μόνο μηνύματα που είχα λάβει, ήταν για το υπόλοιπο των gigabyte καθώς και κάποιες προσφορές της Wind. Τώρα μου έστειλαν και τα "περίφημα" μηνύματα.

 

Update: Μόλις μίλησα με μία εκπρόσωπο της εταιρίας. Αρχικά με ρώτησε αν έχω mobile internet wind. Στη συνέχεια ισχυρίστηκε πως άνοιξαν κάποιες ιστοσελίδες κατά την περιήγησή μου στο ίντερνετ, και εγώ διάβασα τους όρους, τους αποδέχτηκα, πάτησα "ναι" και ξεκίνησε η χρέωση των μηνυμάτων. Φυσικά δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο. Της είπα πως έχω adblocker αλλά και ιστοσελίδες popup να άνοιξαν, τις κλείνω χωρίς δεύτερη σκέψη.

 

Για 3 μηνύματα χρεώθηκα 6 ευρώ.

 

Και εμενα σε mobile broadband ειναι, τους εστειλα και μηνυμα εκτος απο το τηλεφωνο που τους ειχα παρει αλλα ακομη δεν εχω λαβει απαντηση.

Ειναι απλα απαραδεκτοι

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι στιγμής, ήμουν αρκετά χαλαρός, αλλά μάλλον θα πιέσω καταστάσεις.

Έστειλα χθες μήνυμα στο Inbox της Wind, μου απάντησαν να στείλω το νούμερο μου να το ελέγξουν, αλλά ακόμα περιμένω. Αύριο θα πάρω τηλέφωνο στη Wind. Προσπάθησα μάταια να επικοινωνήσω και με το τμήμα για θέματα καταναλωτών της E.E.T.T. (8011100080), αλλά μέχρι τώρα δεν μπόρεσα να βγάλω γραμμή. Έχουν και οδηγίες εδώ. Προφανώς για να μην πληρώσω το ποσό, θα πρέπει να επικοινωνήσω με το συνήγορο του καταναλωτή.

 

Το "κόλπο" μάλλον είναι το εξής: κατά το σερφάρισμα στο ίντερνετ (δεν χρειάζεται να μπεις σε επικίνδυνες ή πονηρού περιεχομένου ιστοσελίδες), ανοίγουν popup ιστοσελίδες, που είτε τις μπλοκάρει το adblocker ή τις κλείνεις χειροκίνητα. Και συνεχίζεις ήσυχος, ενώ η "δουλειά" δυστυχώς έχει γίνει. Σε κάνει αυτόματα εγγραφή, δεν χρειάζεται κανένα στοιχείο σου, το τηλεφωνικό νούμερο το ξέρει εφόσον χρησιμοποιήσεις κινητό δίκτυο, οπότε αρχίζει η αποστολή μηνυμάτων, χωρίς ουσιαστικά τη συναίνεσή σου.

 

Η εκπρόσωπος της συνδρομητικής υπηρεσίας ισχυρίστηκε πως η εγγραφή πραγματοποιείται μόλις ανοίξουν δύο παράθυρα, ένα για τους όρους συμμετοχής, και άλλο ένα, όπου εγώ αποδέχομαι τους όρους συμμετοχής. Για την ιστορία, τα παράθυρα που μου προβλήθηκαν είχαν να κάνουν με μία σελίδα προβολής αστείων βίντεο, την ίδια που μου έστειλαν και στα μηνύματα.

 

Απαράδεκτη τακτική της Wind, η οποία ενώ γνωρίζει το γεγονός τόσο καιρό, δεν προστατεύει τους πελάτες της έγκαιρα, παρά μόνο όταν (και αν?!?) το αντιληφθούν.

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι στιγμής, ήμουν αρκετά χαλαρός, αλλά μάλλον θα πιέσω καταστάσεις.

Έστειλα χθες μήνυμα στο Inbox της Wind, μου απάντησαν να στείλω το νούμερο μου να το ελέγξουν, αλλά ακόμα περιμένω. Αύριο θα πάρω τηλέφωνο στη Wind. Προσπάθησα μάταια να επικοινωνήσω και με το τμήμα για θέματα καταναλωτών της E.E.T.T. (8011100080), αλλά μέχρι τώρα δεν μπόρεσα να βγάλω γραμμή. Έχουν και οδηγίες εδώ. Προφανώς για να μην πληρώσω το ποσό, θα πρέπει να επικοινωνήσω με το συνήγορο του καταναλωτή.

 

Το "κόλπο" μάλλον είναι το εξής: κατά το σερφάρισμα στο ίντερνετ (δεν χρειάζεται να μπεις σε επικίνδυνες ή πονηρού περιεχομένου ιστοσελίδες), ανοίγουν popup ιστοσελίδες, που είτε τις μπλοκάρει το adblocker ή τις κλείνεις χειροκίνητα. Και συνεχίζεις ήσυχος, ενώ η "δουλειά" δυστυχώς έχει γίνει. Σε κάνει αυτόματα εγγραφή, δεν χρειάζεται κανένα στοιχείο σου, το τηλεφωνικό νούμερο το ξέρει εφόσον χρησιμοποιήσεις κινητό δίκτυο, οπότε αρχίζει η αποστολή μηνυμάτων, χωρίς ουσιαστικά τη συναίνεσή σου.

 

Η εκπρόσωπος της συνδρομητικής υπηρεσίας ισχυρίστηκε πως η εγγραφή πραγματοποιείται μόλις ανοίξουν δύο παράθυρα, ένα για τους όρους συμμετοχής, και άλλο ένα, όπου εγώ αποδέχομαι τους όρους συμμετοχής. Για την ιστορία, τα παράθυρα που μου προβλήθηκαν είχαν να κάνουν με μία σελίδα προβολής αστείων βίντεο, την ίδια που μου έστειλαν και στα μηνύματα.

 

Απαράδεκτη τακτική της Wind, η οποία ενώ γνωρίζει το γεγονός τόσο καιρό, δεν προστατεύει τους πελάτες της έγκαιρα, παρά μόνο όταν (και αν?!?) το αντιληφθούν.

Οταν σερφάρεις αποστέλεται και το νουμερο σου εκτός απο την ip?Μηπως κάποια εφαρμογή που έχει προσβαση σε κλησεις είναι υπευθυνη;

Link to comment
Share on other sites

Οταν σερφάρεις αποστέλεται και το νουμερο σου εκτός απο την ip?Μηπως κάποια εφαρμογή που έχει προσβαση σε κλησεις είναι υπευθυνη;

 

Άρα στη Wind, κατά τη χρήση data, υπάρχει η δυνατότητα (με κάποιο τρόπο) να γίνεται γνωστός ο αριθμός της sim με την οποία σερφάρεις;

 

Αυτό συμβαίνει σε όλες τις εταιρείες κινητής ή μόνο στη Wind;

Link to comment
Share on other sites

Για διαβάστε αυτό : http://android.stackexchange.com/questions/136082/phone-number-detected-by-a-web-page-when-browsing-from-chrome-for-android

 

Δοκίμασα αυτό που λέει, ανοίγοντας κάποιο site που ανιχνεύει τα HTTP header requests, και δεν βρήκα να δείχνει κάτι σχετικό με τον αριθμό. Ωστόσο δεν έχω ενεργή σύνδεση δεδομένων από wind. Αν θέλει ας το δοκιμάσει κάποιος που έχει να δούμε.

 

Sent from my XT1562

Link to comment
Share on other sites

Για διαβάστε αυτό : http://android.stackexchange.com/questions/136082/phone-number-detected-by-a-web-page-when-browsing-from-chrome-for-android

 

Δοκίμασα αυτό που λέει, ανοίγοντας κάποιο site που ανιχνεύει τα HTTP header requests, και δεν βρήκα να δείχνει κάτι σχετικό με τον αριθμό. Ωστόσο δεν έχω ενεργή σύνδεση δεδομένων από wind. Αν θέλει ας το δοκιμάσει κάποιος που έχει να δούμε.

 

Sent from my XT1562

 

Δεν βρήκα κάτι σχετικά με τον αριθμό. Το σερφάρισμα μέσω του 3G έγινε μέσω desktop υπολογιστή.

 

Μόλις τσέκαρα το ιστορικό του περιηγητή. Λοιπόν, χωρίς να έχω γνώση, από ένα Popup παράθυρο, έχουν σταλεί τα εξής: Η εταιρία που χρησιμοποιώ, το λειτουργικό που χρησιμοποιώ, ότι είμαι άνω των 18 καθώς και το τηλέφωνο που χρησιμοποιώ για mobile broadband (msisdn). Επίσης, έψαξα το msisdn-forward που μου "πέταξε" σε ένα popup παράθυρο, αλλά μέχρι στιγμής δεν βρήκα κάτι χρήσιμο

Edited by FKLDS
Update
Link to comment
Share on other sites

Ψάχνοντας λιγάκι, βλέπω γενικά να λένε ότι ενώ είναι εφικτό συνήθως δεν γίνεται αυτό(να μπορούν να αποκτήσουν τον αριθμό του κινητού μέσω browser). Σε γενικές γραμμές, εξαρτάται από τον provider αν το επιτρέπει. Κάπου πήρε το μάτι μου(σε forum του εξωτερικού πάντα) πως υπήρχε και εταιρεία κινητής που το επέτρεπε και ξαφνικά έκοψε αυτή τη δυνατότητα αλλά έφτιαξε "Whitelist" με servers που θεωρεί ασφαλείς, στους οποίους συνέχισε να το παρέχει.

 

Νομίζω πως θέλει διερεύνηση γενικά, αλλά σε πρώτη φάση το δεν το βλέπω πιθανό να έχουν αποκτήσει πρόσβαση στον αριθμό μέσω σελίδας.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...