Jump to content

χρέωση καρτας απο πενταψήφιο νούμερο


kostasw
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Λοιπον πριν λιγες μερες ηρθε ο λογαριασμος του mobile broadband απο 20€ στα 32.5€. Πηγα απο καταστημα στη wind νεα φιλαδελφεια και μου ειπε η κοπελα πως εχουν γινει 6 κλησεις. Της λεω δεν γινεται να προκυψουν κλησεις μιλαμε για broadband και ουτε την εξυπηρετηση πελατων δεν μπορει να καλεσει. Αυτη μου λεει και ομως γινεται και κατι τετοια. Της λεω δωσε μου αναλυτικο και μου λεει πως δεν γινεται. και θα πρεπει να καλεσω την εξυ. πελατων δια του τηλεφωνου. Της λεω καλεσε μου τους εσυ η ιδια. Και μου λεει δεν μπορει να γινει αυτο ειναι μπλοκαρισμενο. Της λεω δεν εχω νουμερο wind και δεν μπορω να χρεωνομαι συνεχεια 20ευρα. Δεν δεχτηκε με τιποτα να με εξυπηρετησει.

Και ολα αυτα ενω ειχα ζητησει φραγη χρεωσεων σε 5ψηφια κλπ.

 

Τι κανω τωρα;

 

Κάνε τα παρακάτω (και τα 3)

1) Στείλε μέσω φόρμα επικοινωνίας wind

2) Αν έχεις facebook-messenger, στείλε και από εκεί μήνυμα

3) Γράψε αναλυτικότατο κείμενο και ζήτα να στο στείλουν με fax από το υποκατάστημα wind προς τα κεντρικά (ζήτα και αποδεικτικό της αποστολής, μαζί με το γνήσιο κείμενο που έγραψες)

 

Υπο κανονικές συνθήκες, ειδικά στο 1 και στο 3, σου έρχεται ή mail ή sms με αριθμό καταγραφής της υπόθεσης, οπότε είναι υποχρεωμένοι να σου απαντήσουν, συνήθως εντός μήνα (κάνουν λιγότερο, σε εμένα έκαναν 20 ημέρες)

Edited by FKLDS
Link to comment
Share on other sites

Κάνε τα παρακάτω (και τα 3)

1) Στείλε μέσω φόρμα επικοινωνίας wind

2) Αν έχεις facebook-messenger, στείλε και εκεί μήνυμα

3) Γράψε αναλυτικότατο κείμενο και ζήτα να στο στείλουν με fax από το υποκατάστημα wind προς τα κεντρικά (ζήτα και αποδεικτικό της αποστολής)

 

Υπο κανονικές συνθήκες, ειδικά στο 1 και στο 3, σου έρχεται ή mail ή sms με αριθμό καταγραφής της υπόθεσης, οπότε είναι υποχρεωμένοι να σου απαντήσουν, συνήθως εντός μήνα (κάνουν λιγότερο, σε εμένα έκαναν 20 ημέρες)

Έστειλα απλα αμφισβήτηση χρεώσεων μεσω της εφαρμογής.Ζητησα επίσης αναλυτική χρεώσεων απο την εφαρμογή τις wind.

Καλεσα την amaze με τα 1000 ζορια το σήκωσαν. Μου ειπε πως εγινε διαγραφή του αριθμού μου, πως πρόκειται για πορνογραφικό περιεχόμενο η συνδρομή μου κλπ.

Ζήτησα πίστωση χρημάτων και αναλυτική χρεώσεων και απο την amaze αλλα η κοπέλα που με εξυπηρέτησε μου εδωσε ενα E-mail να στείλω εκεί την αίτηση μου.

Ειναι για μήνυση οχι μονο για απάτη αλλα και για το γεγονός τις διατάραξης τις ψυχικής μου υγείας. Πολλα νεύρα παιδια παρα πολλά νεύρα!!

 

Sent from my Hi10 pro

Link to comment
Share on other sites

Έστειλα απλα αμφισβήτηση χρεώσεων μεσω της εφαρμογής.Ζητησα επίσης αναλυτική χρεώσεων απο την εφαρμογή τις wind.

Καλεσα την amaze με τα 1000 ζορια το σήκωσαν. Μου ειπε πως εγινε διαγραφή του αριθμού μου, πως πρόκειται για πορνογραφικό περιεχόμενο η συνδρομή μου κλπ.

Ζήτησα πίστωση χρημάτων και αναλυτική χρεώσεων και απο την amaze αλλα η κοπέλα που με εξυπηρέτησε μου εδωσε ενα E-mail να στείλω εκεί την αίτηση μου.

Ειναι για μήνυση οχι μονο για απάτη αλλα και για το γεγονός τις διατάραξης τις ψυχικής μου υγείας. Πολλα νεύρα παιδια παρα πολλά νεύρα!!

 

Sent from my Hi10 pro

 

Στο είχα γράψει στις 14 φλεβάρη (επειδή τα ίδια είχα περάσει και εγώ) να είσαι προετοιμασμένος. Οι υπάλληλοι στα υποκαταστήματα είναι ανεπαρκώς εκπαιδευμένοι σε τέτοια περιστατικά και δεν ξέρουν να τα διαχειριστούν (είναι τραγικό να ακούς υπάλληλο να σου λέει "ε και τι έγινε; και σε εμένα ήρθαν τέτοια μηνύματα και τα πλήρωσα"). Σε τέτοιες περιπτώσεις, μόνο με τα κεντρικά γραφεία βγάζεις άκρη. Το ίδιο ισχύει και για τις ίδιες τις εταιρείες παροχής υπηρεσιών μέσω sms. Βάζουν ένα άτομο-τηλεφωνητή, το οποίο απλά δέχεται τα τηλεφωνήματα, δεν εξυπηρετεί επί της ουσίας.

Edited by FKLDS
Link to comment
Share on other sites

Τι να γραψω τωρα στους της amaze?

 

Sent from my Hi10 pro

Edited by Mark_K
Μπορείτε να ασκείτε κριτική στις ιδέες όχι όμως και στους ανθρώπους.
Link to comment
Share on other sites

Στη θέση σου, εφόσον δεν έχεις πληρώσει το "φουσκωμένο" λογαριασμό, θα έκανα το εξής: Θα έστελνα κειμενάκι στη wind, στο οποίο θα αμφισβητούσα τις επιπλέον χρεώσεις και θα ενημέρωνα (στο ίδιο κείμενο) πως δεν πρόκειται να πληρώσω τις επιπλέον χρεώσεις για τις οποίες ουδέποτε ενημερώθηκα και αποδέχτηκα. Δεν θα έμπαινα στον κόπο καν να ασχοληθώ με την εν λόγω εταιρεία (δεν ζητάς επιστροφή χρημάτων άλλωστε).
Link to comment
Share on other sites

Τι να γραψω τωρα στους της amaze?

 

Sent from my Hi10 pro

Αυτοί ποιοι είναι;Η εταιρεία που έστειλε τα μηνύματα; Σε δύο αριθμούς δικούς μου, δεν ασχολήθηκα καθόλου με την εταιρεία που έστειλε τα μηνύματα πάρα μόνο με την ίδια την Wind,η οποία και τελικά πίστωσε πλήρως τα ποσά που μου αφαίρεσε(στον δεύτερο αριθμό μου, αρχικά έκανε την "παπια")!

Edited by Mark_K
Link to comment
Share on other sites

H wind στο chat δεν απαντάει..

 

Sent from my Hi10 pro

 

θα απαντήσει, μην ανησυχείς. Έστω το κλασικό "Προωθήσαμε το αίτημά σου στο αρμόδιο τμήμα και θα σε ενημερώσουμε άμεσα. Στη διάθεσή σου" θα στο στείλουν.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ που είστε κοντά μού και με καθοδηγείτε.

Βλεπω το λογαριασμό της wind. Αλλα δεν καταλαβαίνω και πολλά..

Θεωρητικά με την υπηρεσία mywind - ebill θα έπρεπε να εχω αναλυτική χρεώσεων δωρεάν. Που τη βρίσκω αυτή;76b1bedd88d3e0bf8ef960559d41a7e4.jpg

 

Sent from my Hi10 pro

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα δεις αυτό που ψάχνεις στο pdf του λογαριασμού. Στο mywind ψάξε κάποιο κουμπί που γράφει αναλυτικά. Εκεί αν σου βγάλει όλους τους λογαριασμούς πάτησε πάνω στον κωδικό αριθμό του λογαριασμού που θες να δεις. Μετά πρέπει να έχει ανάλυση κλήσεων (σε εμένα που πρόκειται για σταθερή σύνδεση, σε εσένα ίσως έχει κάτι διαφορετικό).

 

Sent from my MotoE2

Link to comment
Share on other sites

Ελαβα αυτο το email απο wind χθες και γράφει αυτο : θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως έχει εγκριθεί πίστωση του ποσού 12,50€ για την οποία θα λάβετε πιστωτικό σημείωμα.

 

Τι εννοεί; Θα λαβω εκ νέου το λογαριασμό ή θα πρέπει να πληρώσω και να μου γινει έκπτωση στον επόμενο λογαριασμό;.

 

Η αμαζε απαντησε στο email μου και λεει με λίγα λόγια πως πάτησα το κουμπάκι το πράσινο "εισοδος" και εβαλα ολα τα στοιχεία μου κλπ. Απλα για γέλια λάβανε την απάντηση που τους αρμόζει και θα διερευνήσω εγω ο ίδιος την διαδικασία απάτης. Θα χρειαστώ μόνο χρόνο μία κάμερα και μία καινούργια καρτα wind αυτη τη φορα f2go. Μετα θα φτάσει εκει που πρέπει να φτάσει η υπόθεση.

 

Sent from my Hi10 pro

Link to comment
Share on other sites

Ελαβα αυτο το email απο wind χθες και γράφει αυτο : θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως έχει εγκριθεί πίστωση του ποσού 12,50€ για την οποία θα λάβετε πιστωτικό σημείωμα.

 

Τι εννοεί; Θα λαβω εκ νέου το λογαριασμό ή θα πρέπει να πληρώσω και να μου γινει έκπτωση στον επόμενο λογαριασμό;.

 

Η αμαζε απαντησε στο email μου και λεει με λίγα λόγια πως πάτησα το κουμπάκι το πράσινο "εισοδος" και εβαλα ολα τα στοιχεία μου κλπ. Απλα για γέλια λάβανε την απάντηση που τους αρμόζει και θα διερευνήσω εγω ο ίδιος την διαδικασία απάτης. Θα χρειαστώ μόνο χρόνο μία κάμερα και μία καινούργια καρτα wind αυτη τη φορα f2go. Μετα θα φτάσει εκει που πρέπει να φτάσει η υπόθεση.

 

 

Αν δεν είχες πληρώσει τον λογαριασμό, θα γίνει αναθεώρησή του, επομένως -12,5 ευρώ στον φουσκωμένο λογαριασμό. Αν είχες πληρώσει το λογαριασμό, θα σου επιστραφούν 12,5 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Έπεσα θύμα της απάτης της ΑΜΑΖΕ σε καρτοκινητό με προκάλυμμα τη συμμετοχή σε ερωτηματολόγιο σχετικά με το Lidl (!!!).

Μου αφαίρεσε 6,24€ από το υπόλοιπο, έστειλα STOP αλλά σκέφτηκα να επικοινωνήσω σε πρώτη φάση με την Wind.

Μίλησα στο 1260 (με χρέωση 0,24) αλλά ο υπάλληλος βάρδιας είπε ότι η εταιρεία δεν ευθύνεται :angry:

 

Θα επιχειρήσω αύριο το πρωί με την ΑΜΑΖΕ αλλά πολύ φοβάμαι ότι δεν θα έχω αποτέλεσμα.

Link to comment
Share on other sites

Απάντησες όντως σε ερωτηματολόγιο, ή ήταν απλά μια ψεύτικη δικαιολογία;

Αν ναι, με ποιον τρόπο έγινε αυτό(sms ή μέσω internet);

Link to comment
Share on other sites

Έπεσα θύμα της απάτης της ΑΜΑΖΕ σε καρτοκινητό με προκάλυμμα τη συμμετοχή σε ερωτηματολόγιο σχετικά με το Lidl (!!!).

 

Μου αφαίρεσε 6,24€ από το υπόλοιπο, έστειλα STOP αλλά σκέφτηκα να επικοινωνήσω σε πρώτη φάση με την Wind.

 

Μίλησα στο 1260 (με χρέωση 0,24) αλλά ο υπάλληλος βάρδιας είπε ότι η εταιρεία δεν ευθύνεται :angry:

 

 

 

Θα επιχειρήσω αύριο το πρωί με την ΑΜΑΖΕ αλλά πολύ φοβάμαι ότι δεν θα έχω αποτέλεσμα.

 

ΓΡΑΠΤΟ EMAIL ΣΤΗΝ WIND( ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΝΩΝΙΑΣ) με ολιγον από "εκνευρισμο",απειλη αλλαγης παροχου,

 

ΤΙΠΟΤΑ άλλο μην κανεις.

 

και θα στα πιστωσουν.βεβαια ζητα τους και φραγη πενταψηφιων

 

Sent from mTalk

Link to comment
Share on other sites

Απάντησες όντως σε ερωτηματολόγιο, ή ήταν απλά μια ψεύτικη δικαιολογία;

Αν ναι, με ποιον τρόπο έγινε αυτό(sms ή μέσω internet);

 

Το ερωτηματολόγιο ήταν σχετικό με το τμήμα μαναβικής (!!!) του Lidl, απάντησα πιστεύοντας ότι ήταν πραγματικά δικό τους αφού είχε τα γραφικά τους, με την πρόσφατη προωθητική για αγορές ενός χρόνου.

 

Επειδή η συγκεκριμένη sim δεν έχει data, μετέφερα το link στο pc και η επικοινωνία έγινε μέσω ίντερνετ.

 

----- προσθήκη μηνύματος 11 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

ΓΡΑΠΤΟ EMAIL ΣΤΗΝ WIND( ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΝΩΝΙΑΣ) με ολιγον από "εκνευρισμο",απειλη αλλαγης παροχου,

 

ΤΙΠΟΤΑ άλλο μην κανεις.

 

και θα στα πιστωσουν.βεβαια ζητα τους και φραγη πενταψηφιων

 

Sent from mTalk

 

Έστειλα και αίτημα επιστροφής με τη φόρμα και θα δούμε.

Link to comment
Share on other sites

Το ερωτηματολόγιο ήταν σχετικό με το τμήμα μαναβικής (!!!) του Lidl, απάντησα πιστεύοντας ότι ήταν πραγματικά δικό τους αφού είχε τα γραφικά τους, με την πρόσφατη προωθητική για αγορές ενός χρόνου.

 

Επειδή η συγκεκριμένη sim δεν έχει data, μετέφερα το link στο pc και η επικοινωνία έγινε μέσω ίντερνετ.

 

----- προσθήκη μηνύματος 11 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

 

Έστειλα και αίτημα επιστροφής με τη φόρμα και θα δούμε.

 

Τα ψιλά γράμματα δεν τα διάβασες?!?Δεν ειχε κανα κουτάκι/κουμπι που να λεει αποδέχομαι την χρεωση ταδε χρηματα την βδομαδα/ανα sms κ.α.;

Link to comment
Share on other sites

Όχι, τα μηνύματα της χρέωσης ήρθαν μετά την ολοκλήρωση των διαδοχικών ερωτήσεων και απαντήσεων.

Ξεκάθαρη απάτη πίσω από ένα ερωτηματολόγιο για το Lidl

Link to comment
Share on other sites

Ήθελα να ρωτήσω κάτι, που πιθανώς έχει ήδη απαντηθεί: Αν ζητήσω προκαταβολικά φραγή εισαρχομένων μηνυμάτων από πενταψήφια (για να γλυτώσω μελλοντικές χρεώσεις), τι γίνεται σε περιπτώσεις SMS από τράπεζες και άλλες χρήσιμες υπηρεσίες που μπορεί να χρησιμοποιούν πενταψήφιους αριθμούς? :confused:
Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

Από ότι βλέπω υπάρχει φραγή για συγκεκριμένες σειρές αριθμών, από 54ΧΧΧ και 14ΧΧΧ και όχι γενικά για τους 5ψήφιους κάθε μορφής. Δεν ξέρω αν τα χρήσιμα sms που αναφέρεις ανήκουν σε αυτές, ελπίζω πως όχι.

https://www.wind.gr/gr/wind/upiresies/kiniti/upiresies/upiresies-triton/

Link to comment
Share on other sites

Από ότι βλέπω υπάρχει φραγή για συγκεκριμένες σειρές αριθμών, από 54ΧΧΧ και 14ΧΧΧ και όχι γενικά για τους 5ψήφιους κάθε μορφής. Δεν ξέρω αν τα χρήσιμα sms που αναφέρεις ανήκουν σε αυτές, ελπίζω πως όχι.

https://www.wind.gr/gr/wind/upiresies/kiniti/upiresies/upiresies-triton/

 

Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Δυστυχώς δεν φαίνεται ποιους αριθμούς χρησιμοποιούν π.χ. οι τράπεζες για τα ενημερωτικά SMS και δεν μπόρεσαν να με βοηθήσουν και από τη WIND σε αυτό - θα πρέπει να επικοινωνήσω με τις τράπεζες για να το μάθω. Ευτυχώς η διαδικασία φραγής είναι εύκολη και γρήγορη, οπότε θα την ενεργοποιήσω μόλις βεβαιωθώ ότι δεν θα χάσω τα μηνύματα που θέλω να έρχονται στο κινητό.

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

Ήθελα να ρωτήσω κάτι, που πιθανώς έχει ήδη απαντηθεί: Αν ζητήσω προκαταβολικά φραγή εισαρχομένων μηνυμάτων από πενταψήφια (για να γλυτώσω μελλοντικές χρεώσεις), τι γίνεται σε περιπτώσεις SMS από τράπεζες και άλλες χρήσιμες υπηρεσίες που μπορεί να χρησιμοποιούν πενταψήφιους αριθμούς? :confused:

καμια τραπεζα ή χρήσιμη υπηρεσία δε χρησιμοποιεί 5ψήφια, πέρα απο υπηρεσίες διαγωνισμών κλπ.

Οι τράπεζες έχουν αλφαριθμητικό αποστολέα

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...