Jump to content

Επιστροφή Κινητού στην Κίνα (Αντικατάσταση, Επισκευή, Refund)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Γεια σας παιδιά, παρηγγειλα κι εγω απο το to2c.com και μου ηρθε χαλασμένο. συννενοηθηκα μαζι τους μεσω μειλ και μου ειπαν να το στειλω πισω για αντικατασταση. Έχω διαβασει ολα τα μηνυματα εδω και θα ηθελα αν μπορουσατε να μου διευκρινισετε καποια πραγματα.

 

1) το στελνω πισω σαν επιστολη συστημενη με tracking number αλλα πανω ειναι καλυτερα να γραψω defective item 20$ ή gift 20$ 'η τιποτα? Σαν gift φοβαμαι μην γινει καμια στραβη και μου πουν οκ θα σου επιστρεψουμε τα χρηματα σου τα 20$.

 

2) οσον αφορα το dispute στο paypal πρεπει να περιμενω να γυρισει το κινητο πισω και αν γινει καποια στραβη τοτε να ξεκινησω dispute ωστε να εχω το περιθωριο? Γιατι απο ό,τι καταλαβα αν κανω απο τωρα dispute μεσα σε 10 μερες θα πρεπει να κανω escalate. Αλλα σε 10 μερες, εγω δεν θα ξερω ακομα αν υπαρχει προβλημα και θα αναγκαστω να κλεισω το case και δεν θα μπορω να ξανακανω. Σωστα το καταλαβα?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Γεια σας παιδιά, παρηγγειλα κι εγω απο το to2c.com και μου ηρθε χαλασμένο. συννενοηθηκα μαζι τους μεσω μειλ και μου ειπαν να το στειλω πισω για αντικατασταση. Έχω διαβασει ολα τα μηνυματα εδω και θα ηθελα αν μπορουσατε να μου διευκρινισετε καποια πραγματα.

 

1) το στελνω πισω σαν επιστολη συστημενη με tracking number αλλα πανω ειναι καλυτερα να γραψω defective item 20$ ή gift 20$ 'η τιποτα? Σαν gift φοβαμαι μην γινει καμια στραβη και μου πουν οκ θα σου επιστρεψουμε τα χρηματα σου τα 20$.

 

2) οσον αφορα το dispute στο paypal πρεπει να περιμενω να γυρισει το κινητο πισω και αν γινει καποια στραβη τοτε να ξεκινησω dispute ωστε να εχω το περιθωριο? Γιατι απο ό,τι καταλαβα αν κανω απο τωρα dispute μεσα σε 10 μερες θα πρεπει να κανω escalate. Αλλα σε 10 μερες, εγω δεν θα ξερω ακομα αν υπαρχει προβλημα και θα αναγκαστω να κλεισω το case και δεν θα μπορω να ξανακανω. Σωστα το καταλαβα?

 

Ζητησε απο τα ελτα αναφορα παραδοσης,1 ευρω επιπλεον κοστιζει,ανοιξε dispute και μετα claim στο παυπαλ εξηγωντας στο to2c οτι το κανεις για λογους ασφαλειας διαβασε προηγουμενο ποστ τι να κανει ς ωστε να μην αρνηθει το paypal να σε αποζημιωσει σε περιπτωση που ο πωλητης ισχυριστει οτι δεν ελαβε το δεμα.

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο εικοσι μερες ( απο 27/3) που το κινητο εχει φτάσει στον προορισμό του αποφασισαν απο το to2c να πανε να το παραλάβουν.

Και μετα απο τοσες μερες αντι να προχωρήσουν στα προβλεπόμενα μου απάντησαν που δεν βλεπουν καποιο πρόβλημα στην συσκευή.

 

Ξανα βλέποντας το βιντεο που τους εστειλα με το πρόβλημα νιώθω πολυ υπερήφανος για την οραση μου.

 

Φίλε μου , το ίδιο κάνανε σήμερα και σε μένα, ότι δεν βλέπουν το ράγισμα στην οθόνη του elephone G4 .. . .....????? Μετά το paypal έκλεισε το dispute χωρίς τη δική μου συναίνεση. αν και ειχα στείλει και στους δυο photo και video.. όλοι στο ιδιο κόλπο.!!!

Eσύ τι πρόκειται να κάνεις?

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά γεια σας και παλι και ευχαριστω για την απαντηση.

 

Πρεπει να στειλω το ελαττωματικο κινητο πισω στο το2c.com. μπορει καποιος να μου επιβεβαιωσει διευθυνση γιατι ανοιξα dispute στο paypal μετα απο οσα διαβασα εδω αλλα δε μου εστειλαν ξανα διευθυνση για σιγουρα κι εκει.

εντωμεταξυ λεω να το στειλω αμεσα μην σας πω σημερα γιατι το σαιτ τους λεει σε 7 εργασιμες μερες απο την παραλαβη(δλδ σημερα) αλλα το to2c.com μεσω μειλ (δυστυχως δεν ηξερα για το dispute)μου ειπαν μολις την πεμπτη που περασε να το επιστρεψω.

 

Αν το αφησω και το στειλω το κινητο οταν τους ερθει η ορεξη να απαντησουν λενε να βρουν πατημα εκει πανω και δεν κανουν refund η εστω αντικατασταση?(εχω μιλησει μαζι τους με μειλ αλλα διαβασα εδω για επιβεβαιωση διευθυνσης μεσω paypal)

 

ή καλυτερα να το στειλω σημερα στην διευθυνση που μου ειπαν και απλα να την ποσταρω και στο paypal για να υπαρχει?

Link to comment
Share on other sites

Για να είσαι καλυμμένη, μιλάς μόνο μέσω paypal μαζί τους.

Ξαναζήτα διεύθυνση επιστροφής, να είναι γραμμένο απο τους ίδιους μέσα στο case που άνοιξες.

Τραβάς φωτό και βίντεο κατα το πακετάρισμα και μετά ξανα φωτό στο ταχυδρομείο. Να φαίνονται τα στοιχεία σου και τα στοιχεία του παραλήπτη. Αυτά τα κρατάς για το paypal.

Οπως ήδη σου είπαν πιο πάνω, ζητάς την υπηρεσία αναφοράς παράδοσης , που την πληρώνεις εξτρά και το στέλνεις με επιστολικό ταχυδρομείο Α προτεραιότητας, γιατί αν το στείλεις ως δέμα, θα πληρώσεις τον κούκο αηδόνι.

Οταν το ταχυδρομίσεις, τους δίνεις μέσω του case τον αριθμό παρακολούθησης και το link απο το site των ΕΛΤΑ.

 

Οταν φθάσει Κίνα θα το ελέγχεις απο εδώ http://track-chinapost.com/startairmail.php?code=&submit=Track+again

Link to comment
Share on other sites

Καταρχας ευχαριστω. Άρα προτεινεις πριν κανω αποστολη να υπαρχει επισημος διαλογος στο Paypal ασχετα αν εχει προηγηθει και σε μειλ? Ετσι κι αλλιως δεν προλαβα να το στειλω σημερα αρα οι 7 εργασιμες περασαν. Το θεμα ειναι αν καθυστερησουν να απαντησουν? ετσι καθυστερω κι εγω να το στειλω. κι οχι τιποτα στο κουτι καθεται δεν το χρησιμοποιω αλλα μπορει να πουν αργησες δεν στο αλλαζω, δε επιστρεφω χρηματα.

Σκεφτομαι να το στειλω αυριο, απαντησουν δεν απαντησουν, στελνοντας στο paypal το μειλ με τη διευθυνση που μου ειπαν κι ο,τι γινει.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχας ευχαριστω. Άρα προτεινεις πριν κανω αποστολη να υπαρχει επισημος διαλογος στο Paypal ασχετα αν εχει προηγηθει και σε μειλ? Ετσι κι αλλιως δεν προλαβα να το στειλω σημερα αρα οι 7 εργασιμες περασαν. Το θεμα ειναι αν καθυστερησουν να απαντησουν? ετσι καθυστερω κι εγω να το στειλω. κι οχι τιποτα στο κουτι καθεται δεν το χρησιμοποιω αλλα μπορει να πουν αργησες δεν στο αλλαζω, δε επιστρεφω χρηματα.

Σκεφτομαι να το στειλω αυριο, απαντησουν δεν απαντησουν, στελνοντας στο paypal το μειλ με τη διευθυνση που μου ειπαν κι ο,τι γινει.

 

Αποτην στιγμη που εχεις κανει claim η dispute περιμενεις το paypal να σου πει τι θα κανεις και οχι ετσι απο μονος σου,υπαρχουν βηματα που εξηγουνται σε προηγουμενα ποστ,μπορει στο τελος να μην παρεις τα χρηματα σου πισω αν δεν τα ακολουθησεις.

Link to comment
Share on other sites

Αποτην στιγμη που εχεις κανει claim η dispute περιμενεις το paypal να σου πει τι θα κανεις και οχι ετσι απο μονος σου,υπαρχουν βηματα που εξηγουνται σε προηγουμενα ποστ,μπορει στο τελος να μην παρεις τα χρηματα σου πισω αν δεν τα ακολουθησεις.

 

Ευχαριστώ πολυ! Ναι εχεις δικιο. Εχω διαβασει τα προηγουμενα ποστ αλλα επειδη δεν μου ειχε τυχει και δεν ηξερα τη διαδικασια,αυτη τη στιγμη ειναι ολα μπερδεμενα στο μυαλο μου. Άρα περιμενω την προσφορα του seller και μετά πράττω αναλογα με το τι θα μου πει κ το paypal. Απλα βλακεια που δεν ηξερα το dispute απο την αρχη.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολυ! Ναι εχεις δικιο. Εχω διαβασει τα προηγουμενα ποστ αλλα επειδη δεν μου ειχε τυχει και δεν ηξερα τη διαδικασια,αυτη τη στιγμη ειναι ολα μπερδεμενα στο μυαλο μου. Άρα περιμενω την προσφορα του seller και μετά πράττω αναλογα με το τι θα μου πει κ το paypal. Απλα βλακεια που δεν ηξερα το dispute απο την αρχη.

 

Ολα με φωτογραφιες η βιντεο να τα κανεις,προετοιμασια δεματος,να φαινεται το τρακινγ επανω στο δεμα μαζι με την διευθυνση του πωλητη,τα εχω γραψει σε προηγουμενο ποστ αυτα,κρατα την αποδειξη του συστημενου που θα στην ζητησει ετσι η αλλοιως να την στειλεις σε φωτο το paypal....το to2c εχει αρχισει και αρνειται να παραδεχθει οτι υπαρχει θεμα με τα ελλατωματικα που του επιστρεφονται,κανε ενα βιντεο με το δικο σου να το εχεις σε περιπτωση που κανει το ιδιο.

Link to comment
Share on other sites

Η μόνη προστασία σου αυτη τη στιγμή απέναντι στους Κινέζους είναι το paypal. Υπάρχει πιθανότητα κάποια στιγμή κατα την διαδικασία να σου ζητήσουν να κλείσεις το dispute για να σου επιστρέψουν τα χρήματα. Μην το κάνεις. Μην τους πιστεύεις. Αν το κάνεις πάει το πουλάκι. Θα κλαις τα λεφτά σου.

Ανέβασε κάπου το βίντεο και τις φωτο που θα τραβήξεις κατα το πακετάρισμα/αποστολή. Φαντάζομαι έχεις και βιντεο που αποδεικνύει το πρόβλημα.

Το dispute σου δίνει 20 μέρες μέχρι την επομενη φάση που είναι το claim. Πρόσεχε μην περάσει η προθεσμία και δεν κάνεις claim.

Κατα το dispute μιλάς με τον πωλητή κι αν δεν οδηγήσει πουθενά αυτό, κατά το claim αναλαμβάνει το Paypal πια και 10 μέρες μετά, βγάζει το οριστικό πόρισμα.

 

Αν σου πουν οι κινέζοι ότι σου κάναν refund ( δηλαδή επιστροφή όλου το ποσού της αγοράς ), θα πρέπει να φανεί και στις συναλλαγές σου μέσα απο την σελίδα του paypal για να ισχύει. Στην τράπεζα φαίνεται 4-5 μέρες αργότερα η επιστροφή.

Link to comment
Share on other sites

Η μόνη προστασία σου αυτη τη στιγμή απέναντι στους Κινέζους είναι το paypal. Υπάρχει πιθανότητα κάποια στιγμή κατα την διαδικασία να σου ζητήσουν να κλείσεις το dispute για να σου επιστρέψουν τα χρήματα. Μην το κάνεις. Μην τους πιστεύεις. Αν το κάνεις πάει το πουλάκι. Θα κλαις τα λεφτά σου.

Ανέβασε κάπου το βίντεο και τις φωτο που θα τραβήξεις κατα το πακετάρισμα/αποστολή. Φαντάζομαι έχεις και βιντεο που αποδεικνύει το πρόβλημα.

Το dispute σου δίνει 20 μέρες μέχρι την επομενη φάση που είναι το claim. Πρόσεχε μην περάσει η προθεσμία και δεν κάνεις claim.

Κατα το dispute μιλάς με τον πωλητή κι αν δεν οδηγήσει πουθενά αυτό, κατά το claim αναλαμβάνει το Paypal πια και 10 μέρες μετά, βγάζει το οριστικό πόρισμα.

 

Αν σου πουν οι κινέζοι ότι σου κάναν refund ( δηλαδή επιστροφή όλου το ποσού της αγοράς ), θα πρέπει να φανεί και στις συναλλαγές σου μέσα απο την σελίδα του paypal για να ισχύει. Στην τράπεζα φαίνεται 4-5 μέρες αργότερα η επιστροφή.

 

Ευχαριστω πολυ. Δεν εχω κανει ακομα την αποστολη(θα περιμενω να μου στειλουν και να συμφωνησουμε επισημα) αλλα τα εχω σημειωσει ολα αυτα που ειπατε με βιντεο και φωτο. Εχω και βιντεο με το προβλημα. (κατι με το μικροφωνο. μια δε με ακουνε στις κλησεις μια με ακουνε. ζορι να φανει σε βιντεο αυτο καταλαβαινετε αλλα φαινεται ευτυχως. βεβαια εκεινοι δεν το καταλαβαιναν φυσικα!!!).

Εχω ζητησει partial refund μεσω paypal(Στην αρχη ζητησα αντικατασταση σε αυτους αλλα μετα απο συμβουλες σας εδω να μην προτιμαμε αντικατασταση, ξαναεστειλα στο paypal για partial refund), μονο τα χρηματα του κινητου κι αυτο γιατι ηδη χρησιμοποιησα τα ακουστικα(ηδη κοπηκαν),το tempered glass (ειναι πανω στο κινητο) και τη θηκη και τα θελω. Αρα εφοσον θα τους μεινουν καποια χρηματα γυρω στα 30$ ας ελπισω οτι θα δεχτουν. Γι'αυτο αλλωστε καθυστερησα να το στειλω γιατι εκεινοι θελουν επιστροφη ολο το πακετο αλλα εγω φοβαμαι οτι στελνοντας τα χαλασμενα θα μου ζητησουν και τα ρεστα που θα θελω χρηματα για τα χρησιμοποιημενα. Γι'αυτο περιμενω να συμφωνησουμε για να δω τι θα βαλω επιτελους σε αυτο το πακετο.

Link to comment
Share on other sites

Οπως τα περιγράφεις, δεν νομίζω το paypal να σε στηρίξει στην επιστροφή χρημάτων που ζητάς. Θα πρεπε να το στείλεις όπως το πήρες...σε κατάσταση καινούργιου και με όλα τα παρελκόμενα.

Επισκευή θα σου κάνουν.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά μετά από όλα αυτά που διάβασα εδώ πέρα καταρχάς νιώθω απίστευτα τυχερός που το elephone P5000 που πήρα από το to2c βγήκε μέχρι στιγμής καλό(2 μήνες χρήση), θέλω να ρωτήσω ποιο είναι το όφελος να παραγγείλω κάτι από οποιαδήποτε κινέζικο site και όχι από το eBay που περίτρανα τόσα χρόνια το resolution center του με έχει εξυπηρετήσει άμεσα και οι αποζημιώσεις επίσης στο 100% δίχως πολλά πολλά...
Link to comment
Share on other sites

Θα σου πω. Εγώ πριν μια εβδομάδα παρέλαβα κινητό, μετά απο επισκευή που έγινε απο το vickmall. Το κινητό αγοράστηκε τον Μαιο του 2014. Δεν μου έφεραν καμια αντίρρηση όταν ζήτησα να το επισκευάσουν στα πλαίσια της εγγύησης και δεν μου δημιούργησαν κανένα απολύτως πρόβλημα. Το επισκευάσαν χωρίς καμια απολύτως χρέωση.

Θα μου το επισκεύαζε πιστεύεις κάποιος πωλητής του ebay, περιπου ένα χρόνο μετά την αγορά;

Δεν είναι όλα τα καταστήματα ίδια, αρκεί να προσέχουμε απο που ψωνίζουμε και ποιον εμπιστευόμαστε.

Link to comment
Share on other sites

Χμμμμ.. Εγώ έκανα respond στέλνοντας κανά 2 screenshots,

Στην σελίδα του dispute τώρα λέει:

 

Δηλαδή αν δεν απαντήσει σε 3 μέρες ο πωλητής το AliExpress μου ξαναβάζει πίσω τα λεφτά; Στο Dispute history από κάτω έχει καταχωρημένο το δικό μου Respond, οπότε εγώ δεν έχω κάτι άλλο να κάνω αυτήν την στιγμή, έτσι;

 

Απλά θα ενημερώσω πως η περιπέτεια μου έλαβε (αίσιο) τέλος μετά από τόσο καιρό. Ο πωλητής έκλεισε το dispute λίγες ώρες πριν λήξει και η τελευταία προθεσμία του AliExpress κι αφού τους έδειξα ότι το κινητό έχει φτάσει Κίνα και ο τύπος για κάποιο λόγο δεν παραλαμβάνει. Με ενημέρωσε (το AliExpress) ότι θα μου επιστρέψει τα λεφτά το συντομότερο δυνατό..

 

ΥΓ. Βέβαια στις πληροφορίες από το tracking number ακόμα δεν φαίνεται να'χει παραλάβει ο πωλητής, τελευταία ενημέρωση είναι από τις 16 του μηνός. Δεν πιστεύω να υπάρχει περίπτωση αν δεν πάει αν το πάρει να μου το στείλουν πάλι πίσω, έ; :D

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου , το ίδιο κάνανε σήμερα και σε μένα, ότι δεν βλέπουν το ράγισμα στην οθόνη του elephone G4 .. . .....????? Μετά το paypal έκλεισε το dispute χωρίς τη δική μου συναίνεση. αν και ειχα στείλει και στους δυο photo και video.. όλοι στο ιδιο κόλπο.!!!

Eσύ τι πρόκειται να κάνεις?

Με ποια αιτιολογία εκλεισε το dispute;

Αν τους έδειξες βιντεο και φωτο οτι παρέλαβες ραγισμένη οθονη και το έστειλες πισω κομπλε με την συσκευασία του δεν υπαρχει περίπτωση να μην παρεις τα χρήματα σου πισω.

 

Οσον αφορα την υπόθεση μου ακομα δεν εχει κλεισει.

Η επιμονή τους οτι το κινητό δεν εχει θεμα με ανάγκασε να τους ζητω επίμονα βίντεο που να αποδεικνύει την καλη λειτουργία της συσκευής μου.

Τελικα μου εστειλαν ενα βιντεακι δείχνοντας μου το imei για να πειστώ πως πρόκειται για το δικό μου κινητό.

Το κινητό εδειχνε να δουλεύει μια χαρα και μου πρότειναν να μου το στειλουν πισω αλλάζοντας μου την μπαταρία και το πισω καπακι .

Εκει καπου με μπέρδεψε η κατάσταση γιατι το κινητο δεν μπορει να διορθώθηκε απλως επειδή εκανε ενα ταξιδι, για αυτο και τους ζητησα εκ νεου βιντεο αλλα αυτη την φορα να το ζορίσουν παίζοντας καποιο παιχνιδι πιστεύοντας πως με αυτο τον τροπο θα τους εμφάνιζε το προβλημα.

Προς τιμήν τους το εκαναν και αυτο και μου έστειλαν ξανα βιντεο που αποδείκνυε οτι η συσκευή λειτουργεί σωστα,

Μην έχοντας αλλη επιλογη (αφου δεν τους εμφάνιζε προβλημα) ζητησα να μου το στείλουν πισω αποδεχόμενος απλως την νεα μπαταρια.

Εκει που περίμενα να μου στειλουν tracking number σε νεο mail με πληροφόρησαν πως τελικα τους βγηκε η βλαβη που τους περιγράφω και πως θα στείλουν το κινητο στο εργοστάσιο για επισκευή.

 

Συνεπώς περιμένω

Link to comment
Share on other sites

εστειλα και εγω χτες κινητο φιλου (cubot s308) με προβλημα στην οθονη , στο everbuying , συμπληρωσα , rma, ticket, κλπ, στο πρασινο χαρτακι “Faulty products returned under warranty” και αξια 10 usd , πληρωσα 9.20 συστημενο , εβγαλα φωτο , τις εστειλα και σ αυτους και τωρα ...περιμενουμε !!!!
[85]IPHONE(6)3G-3GS-4-5-5s-6plus[NOKIA(42)1100 6110 6150 6210 6310i 3210 3310 3330 8210 8310 8810 8850 7650 3510 3100 5100 5140 3200 6610 6600 7200 2650 7260 6101 6230 6670 3230 6111 N71 5300 6290 6300 N76 1650 5220 6303i c2-03 202 206 301 515 225] [ERICSSON z200 v800 w800i T280i 337 388 768 788 t20 t20s t28][sHARP G400 G30i G25 G703 GX29 GX770] [PANASONIC (3)] [sAMSUNG 5522 7722 8262 9060][XIAOMI RN2-3-4-5A-5 MIMAX1-2-3 MI MIX][POCO F2-X3]
Link to comment
Share on other sites

Έχω και γω ένα προβληματικό Umi Zero από το Γενάρη από το to2c. Τώρα τους ζητάω ένα μέρος των χρημάτων και να τους στείλω πίσω το κινητό. Δε θέλω καμία αντικατάσταση ή επισκευή. Υπάρχει τρόπος να διασφαλίσω ότι θα πάρω λεφτά πίσω ή θα τους στείλω το κινητό και θα μου τα φάνε; Θα δεχτούν να μου βάλουν πίσω το ποσό και να τους το στείλω έπειτα ταχυδρομικώς;

Επίσης το refund θα φανεί στo PayPal; Εφόσον δε με καλύπτει τώρα λογικά το PayPal παρά μόνο η εγγύηση του μαγαζιού θεωρητικά... Υποτίθεται έχει 1 χρόνο εγγύηση, αλλά μπορεί να μη μου στείλουν πίσω τίποτα και να κρατήσουν και το κινητό;

Link to comment
Share on other sites

Έχω και γω ένα προβληματικό Umi Zero από το Γενάρη από το to2c. Τώρα τους ζητάω ένα μέρος των χρημάτων και να τους στείλω πίσω το κινητό. Δε θέλω καμία αντικατάσταση ή επισκευή. Υπάρχει τρόπος να διασφαλίσω ότι θα πάρω λεφτά πίσω ή θα τους στείλω το κινητό και θα μου τα φάνε; Θα δεχτούν να μου βάλουν πίσω το ποσό και να τους το στείλω έπειτα ταχυδρομικώς;

Επίσης το refund θα φανεί στo PayPal; Εφόσον δε με καλύπτει τώρα λογικά το PayPal παρά μόνο η εγγύηση του μαγαζιού θεωρητικά... Υποτίθεται έχει 1 χρόνο εγγύηση, αλλά μπορεί να μη μου στείλουν πίσω τίποτα και να κρατήσουν και το κινητό;

 

αν ειχες κανει claim και τοτε μονο θα σε καλυπτε το παυπαλ,τωρα οχι,ειναι πλεον θεμα καλης θελησης του καταστηματος τι θα γινει.

Link to comment
Share on other sites

αν ειχες κανει claim και τοτε μονο θα σε καλυπτε το παυπαλ,τωρα οχι,ειναι πλεον θεμα καλης θελησης του καταστηματος τι θα γινει.

Σε ευχαριστώ ρε φίλε daydream. Γίνεται με κάποιο τρόπο να μου βάλουν τα λεφτά και μετά να πάρουν το κινητό για να είμαι σίγουρος; Κάποιο τρικ δεν υπάρχει;

Link to comment
Share on other sites

Όχι, πρέπει να το στείλεις πρώτα.

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ ρε φίλε daydream. Γίνεται με κάποιο τρόπο να μου βάλουν τα λεφτά και μετά να πάρουν το κινητό για να είμαι σίγουρος; Κάποιο τρικ δεν υπάρχει;

 

Οχι,οπως σου ειπα μονο στην καλη πιστη του πωλητη πλεον,και δεν ειναι οι Κινεζοι γνωστοι για αυτο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εξαιρετικό αυτό το θέμα!!!

 

Λοιπόν μου χάλασε ένα THL T11 αγορασμένο 18 Αυγούστου 2014 από Vickmall. Μίλησα στο chat με Selina φαίνεται να είναι η κεντρική πλακέτα (δεν ανάβει, δε φορτίζει δεν κάνει τίποτα...). Μου είπε να το επιστρέψω.

Πείτε μου σας παρακαλώ τι πρέπει να προσέξω? Η Selina μου έγραψε στο chat ότι η συσκευή μου είναι σε κάλυψη εγγύησης, αρκει να μην έχει μπει νερό ή άλλο υγρό μέσα και να μην έχει ανοιχτεί. Εννοείτε ότι και τα δύο δεν συμβαίνουν.

 

(Αυτό το νήμα το διάβασα όλο οπότε είδα τα σχετικά με ΕΛΤΑ. Με PAYPAL για την επιστροφή των μεταφορικών δεν το πολυκατάλαβα πως γίνεται (δεν το έχω ξανακάνει) αλλά νομίζω θα βρω την άκρη).

 

Ευχαριστώ από πριν

Link to comment
Share on other sites

Το paypal ειναι εκτος παιχνιδιου ,τα μεταφορικα τα πληρωνεις απο την τσεπη σου (9.20€) και το κανεις ενα ωραιο πακετακι για να μην χτυπηθει κατα την μεταφορα.Εγω τα στελνω με το οριτζιναλ κουτι τους ,πεταω οτι αλλο ειχε μεσα και βαζω μονο το κινητο φασκιωμένο με bubble wrap μεχρι εκει που δεν παιρνει.Το κουτι το περνας και με μια μεμβρανη κουζινας για να μην παρει νερα (εχει συμβει) σε καμμια περιπτωση.Προσεχε να μην κουνιεται το κινητο μεσα στο κουτι.Μην περασεις το μισο κιλο συνολικο βαρος γιατι πας στα 15 ευρουλακια τα μεταφορικα.

Προσεχε στην διευθηνση να ειναι σωστη ειδικα το τηλεφωνο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...