Jump to content

Επιστροφή Κινητού στην Κίνα (Αντικατάσταση, Επισκευή, Refund)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

παιδια θελω τα φωτα σας.

Παρελαβα χθεσ απο vickmall ενα mi4 το οποιο εχει προβλημα.τι πρεπει να κανω?

 

Εξαρτάται το πρόβλημα.Αν είναι θέμα hardware,μίλα μαζί τους στο chat να σου πούνε.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

παιδια θελω τα φωτα σας.

Παρελαβα χθεσ απο vickmall ενα mi4 το οποιο εχει προβλημα.τι πρεπει να κανω?

 

Και εγω ειχα προβλημα μια συσκευη, απο αυτους, στο τσακ ημουν να την στειλω πισω, αλλα μεσω τσατ με βοηθησαν και γλυτωσα την επιστροφη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
το link στο πρώτο ποστ για τη παρακολούθηση στην Κίνα μου τα βγάζει σε Κινέζικα

υπάρχει τρόπος να το δούμε σε αγγλικά?

 

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις άλλα site για να το εντοπίσεις και να τα κάνει μετάφραση.

 

πχ. aftership

17track

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις άλλα site για να το εντοπίσεις και να τα κάνει μετάφραση.

 

πχ. aftership

17track

 

αυτο μπορει να κανει tracking κι αυτα που λεει η royal mail οτι τα κανει tracking μονο μεσα στην αγγλια?

Link to comment
Share on other sites

αυτο μπορει να κανει tracking κι αυτα που λεει η royal mail οτι τα κανει tracking μονο μεσα στην αγγλια?

 

Αυτά είναι τρίτα sites τα οποία "τραβάνε" πληροφορίες απο τις διάφορες ταχυδρομικές ανα τον κόσμο.

Ότι πληροφορίες δείξει η royal mail, αυτά θα προβάλει.

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα και καλή βδομάδα σε όλους!

Εϊχα πριν 6 μήνες αγοράσει από GEARBEST ένα smartwatch αξίας 64€. Εδώ και κανά μήνα επικοινωνω με το site στην κίνα γιατί έχει χαλάσει ένα μέρος της touchscreen οθόνης και μου προσφέρουν έιτε να μου επιστρέψουν το 30% της αξίας στο credit wallet του καταστήματος (όχι χρήματα), είτε να το γυρίσω πίσω για επισκευή και να καθυστερήσει μήνες (απεχθάνομαι και τη διαδικασία επιστροφής). Η αγορά είναι μέσω paypal. Υπάρχει η δυνατότητα να έχω refund από paypal ή μια καλύτερη αντιμετώπιση? Με ενημέρωσαν από GEARBEST ότι αν ήταν το πρόβλημα εντός 45 ημερών θα μου έκανα full refund. Τώρα πλέον δεν γίνεται. Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Πήρα ένα κιν (xiaomi note 2) απο geekbuying στο οποίο αυτοί φλάσαραν τη ρομ τους διαγράφοντας το ΙΜΕΙ (δεν ζήτησα εγώ άλλη ρομ ούτε ήθελα άλλη ρομ)

αυτό ήταν γενικότερο πρόβλημα αφού αναγκάστηκαν να βγάλουν οδηγίες επιδιόρθωσης στο blog τους.

σε αυτές με παράπεμψαν όταν έστειλα mail για το πρόβλημα.

εγώ όσο και αν προσπάθησα δεν κατάφερα να το λύσω, οπότε μετά απο μερικά mail μου απαντάνε πήγαινε το σε τεχνικό εκεί ή στείλε το εδώ.

 

εγώ το πακετάρω, το στέλνω και καπάκι στέλνω mail με τον αριθμό αποστολής και οτι θέλω refund γιατί ήταν DOA και εγώ δεν μπορώ να περιμένω άλλον 1+ μήνα.

μου απαντά οκ, όταν παραλάβουμε θα σε ενημερώσουμε και θα κάνουμε refund.

το κιν βλέπω οτι το έχουν παραλάβει απο τη προηγούμενη εβδομάδα, αλλά έχει πέσει σιγή ασυρμάτου και φυσικά κανένα refund.

εγώ μπορώ να κάνω ανοίξω dispute στο paypal τώρα?

Link to comment
Share on other sites

Πήρα ένα κιν (xiaomi note 2) απο geekbuying στο οποίο αυτοί φλάσαραν τη ρομ τους διαγράφοντας το ΙΜΕΙ (δεν ζήτησα εγώ άλλη ρομ ούτε ήθελα άλλη ρομ)

αυτό ήταν γενικότερο πρόβλημα αφού αναγκάστηκαν να βγάλουν οδηγίες επιδιόρθωσης στο blog τους.

σε αυτές με παράπεμψαν όταν έστειλα mail για το πρόβλημα.

εγώ όσο και αν προσπάθησα δεν κατάφερα να το λύσω, οπότε μετά απο μερικά mail μου απαντάνε πήγαινε το σε τεχνικό εκεί ή στείλε το εδώ.

 

εγώ το πακετάρω, το στέλνω και καπάκι στέλνω mail με τον αριθμό αποστολής και οτι θέλω refund γιατί ήταν DOA και εγώ δεν μπορώ να περιμένω άλλον 1+ μήνα.

μου απαντά οκ, όταν παραλάβουμε θα σε ενημερώσουμε και θα κάνουμε refund.

το κιν βλέπω οτι το έχουν παραλάβει απο τη προηγούμενη εβδομάδα, αλλά έχει πέσει σιγή ασυρμάτου και φυσικά κανένα refund.

εγώ μπορώ να κάνω ανοίξω dispute στο paypal τώρα?

Toυς στελνεις ενα ωραιο μηνυματακι και τους λες. Μαγκες παραλαβατε, οποτε θελω αποζημιωση. Και αν περασει μια μερα και παλι εισαι στο κενο, καπακι τις ενεργειες του paypal

Link to comment
Share on other sites

Έτσι έκανα τη Δευτέρα, και δεν μου είχαν απαντήσει.

Αλλά μου απάντησαn χτες βράδυ (Τετάρτη Κίνας) οτι θα προχωρήσει κανονικά το refund.

Όντως σήμερα το πρωί είχαν πιστωθεί στο λογαριασμό μου.

 

Συμπέρασμα, ίσως αξίζει να περιμένουμε 1-2 ημέρες παραπάνω για απάντηση πριν μπούμε σε διαδικασία paypal.

Η δική μου αποστολή ΠΡΟΣ Κινα έφυγε στις 25/9 και παραδόθηκε σε αυτούς 13/10

 

Τώρα θα ξεκινήσω τη διαδικασία αποζημίωσης μεταφορικών απο paypal.

Link to comment
Share on other sites

Συμπέρασμα, ίσως αξίζει να περιμένουμε 1-2 ημέρες παραπάνω για απάντηση πριν μπούμε σε διαδικασία paypal.

Η δική μου αποστολή ΠΡΟΣ Κινα έφυγε στις 25/9 και παραδόθηκε σε αυτούς 13/10

 

Τώρα θα ξεκινήσω τη διαδικασία αποζημίωσης μεταφορικών απο paypal.

 

Έτσι δεν χάθηκε ο κόσμος για μια-δυο μέρες. Το geekbuying έχει χαλάσει τελευταία αλλά δεν έγιναν απατεώνες ξαφνικά.;)

 

Τώρα θα ξεκινήσεις το paypal returns; Απο την αρχή θα έπρεπε να το κάνεις, κι ας μην έκανες dispute.

Τώρα μάλλον θα κοπείς, μιας και έχουν περάσει οι 14 μέρες απο την αποστολή πίσω προς κίνα.:(

Link to comment
Share on other sites

Δεν το ήξερα αυτό με τις 14 ημέρες!

Περίμενα να παραλάβουν και να γίνει refund.

Θα στείλω και βλέπουμε.

Γράψτε το κάπου ρε παιδιά όμως, γεμίζουμε φλυαριες και ξεχνάμε τα σημαντικά.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλημέρα σε όλους

Τον περασμένο Μαρτη έκανα τη ****** και αγόρασα απο το κατάστημα του Aliexpress το umi zero. Το τηλέφωνο λειτούργησε (με διάφορα μικροπροβλήματα) για δύο μήνες περίπου και μετά σταμάτησε να λειτουργεί εντελώς. Στις 20 Αυγούστου το έστειλα πίσω στη Κίνα για επισκευή. Στο κατάστημα το παρέλαβαν απο οτι λένε στις 15 Σεπτεμβρίου και το έστειλαν για επισκευή στη UMI. Από τότε τα ίχνη του έχουν εξαφανιστεί. Μετα απο αρκετές φορες που τους έστειλα μηνύματα και αφού κάθε φορά μου έλεγαν πως δεν έιναι δικό τους πρόβλημα, αλλά οτι η UMI καθυστερεί την επισκευή μου πρότειναν να μου επιστρεψουν 80$.

Τι μου προτείνετε να κάνω;

Υ.Γ. Υπήρχε εδώ κάποιος UMIMANGR ο οποίος υποτίθεται οτι ήταν υπεύθυνος για προιόντα της UMI. Ξέρει κάποιος τι έγινε με αυτόν και πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί του;

Edited by impreza_sti
Αφαίρεση άσεμνων εκφράσεων
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα,

Εχω αναφερθει και σε προηγουμενα ποστ μου σε ενα προβλημα που εχω με το καταστημα coolicool.Εχω στειλει πισω εδω και τρεις μηνες περιπου ενα THL 2015 για επισκευη οθονης.Εδω και δυο μηνες εναω αρχικα μου ελεγαν οτι δεν το παρελαβαν τελικα το παρελαβαν μετα απο 21 μερες που εγραφε το track number οτι εχει παραδοθει.Απο τοτε ως και σημερα μου λενε μαλλον ψεμματα οτι το τηλεφωνο μου ειναι στο εργοστασιο για επισκευη.Εδω και εξι εβδομαδες δλδ.Εκανα παραπονα σοτ νημα τους επειδη δεν εχω τη βοηθεια του paypal και στο τελυταιο email που μου εστειλαν δεν μου λενε καν τι απεγινε το τηλεφωνο μου απλα μου ειπαν οτι δεν μπορουν να μου επιστεψουν ενα ποσο απο την σημερινη αξια του τηλεφωνου και απλα μπορουν να μου στειλουν ενα αλλο μεταχειρισμενο.Τι να κανω παιδια ??refund δεν δεχονται με τιποτα.Απλα τους ειπα αν ειναι να δεκτω το μεταχειρισμενο να ειναι στα ιδια χαρακτηριστικα με το προηγουμενο που ειχα παρει.Οποια συμβουλη ευπροσδεκτη.

Link to comment
Share on other sites

Κι όχι δεν είμαι fanboy. Σιχαίνομαι το οπαδιλίκη γενικότερα, με την τεχνολογία ειδικότερα.

 

Δείγμα ιδανικής αντιμετώπισης πελάτη. Εύχομαι να μείνουν έτσι.

 

VickMall excels in service and support...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! Εχω αγοράσει ενα Meizu m2 mini που παρηγγειλα πριν περιπου ενα μηνα,και το παρελαβα πριν καμια βδομαδα. Ειναι ελαττωματικοτατο, με προβληματα στην αφη και στο software. Το αγόρασα με paypal απτο merimobiles.com.Γίνεται να το στειλω πισω και να ζητησω refund? Αν ναι,ποια διαδικασια πρεπει να ακολουθησω?

 

Ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! Εχω αγοράσει ενα Meizu m2 mini που παρηγγειλα πριν περιπου ενα μηνα,και το παρελαβα πριν καμια βδομαδα. Ειναι ελαττωματικοτατο, με προβληματα στην αφη και στο software. Το αγόρασα με paypal απτο merimobiles.com.Γίνεται να το στειλω πισω και να ζητησω refund? Αν ναι,ποια διαδικασια πρεπει να ακολουθησω?

 

Ευχαριστω.

 

ΤΟ καταστημα που το αγορασεις δεν φημιζεται για την ακεραιότητα του. Προσπαθησε να εποικοινωνησεις μαζι τους για την διαδικασια επιστροφης, Να εισαι ετοιμος να για να τραβηξεις γολγοθα με αυτους καθοτι θα κανουν τον κινεζο και θα ταλαιπωρηθεις. Να το στειλεις με αριθμο αποστολης, ετσι ωστε να αποδειχτει οτι το πηραν. Την αποζημιωση απο το Paypal θα ξεκινησεις οταν σε αρχισουν τα "κινεζικα¨" και δεν θα θελουν να σε βοηθησουν. Σε καμια περιπτωση δεν θα κλεισεις την υποθεση.

Καλη δυναμη.

 

 

 

ΥΓ....υπαρχουν τοσα αξιοπιστα, απο αυτο βρηκες να αγορασεις;

Link to comment
Share on other sites

και εγω ενα meizu m1 note μου εβγαλε προβλημα μετα απο ενα λεπτο σβηνει η οθονη μαυριζει και μενουν μονο τα notification.αγορασμενο απο fastcardtech δεν ξερω κατα ποσο ειναι καλοι στο aftersales τους.εστειλα mail χτες περιμενω απαντηση.το εχω κανα τετραμηνο εχω ακομη δικαιωμα για refund?
Link to comment
Share on other sites

Μια βοήθεια στον απρόσεκτο:

 

Αγόρασα μια τσάντα απο το Banggood και κατάλαβα (δυστυχώς μετά την αποστολή) οτι ήταν λάθος σχέδιο. Από το μαγαζί μου πρότειναν να μην παραλάβω το πακέτο για να επιστρέψει σε αυτούς χωρίς να επιβαρυνθώ με έξοδα αποστολής.

 

Τι κάνω σε αυτή την περίπτωση; Αγνοώ την ειδοποίηση και φεύγει για Κίνα σε 15 μέρες ή πάω στο ταχυδρομείο με την ειδοποίηση και λέω οτι δεν το παραλαμβάνω (για να φύγει μια ώρα νωρίτερα);

Link to comment
Share on other sites

Μια βοήθεια στον απρόσεκτο:

 

Αγόρασα μια τσάντα απο το Banggood και κατάλαβα (δυστυχώς μετά την αποστολή) οτι ήταν λάθος σχέδιο. Από το μαγαζί μου πρότειναν να μην παραλάβω το πακέτο για να επιστρέψει σε αυτούς χωρίς να επιβαρυνθώ με έξοδα αποστολής.

 

Τι κάνω σε αυτή την περίπτωση; Αγνοώ την ειδοποίηση και φεύγει για Κίνα σε 15 μέρες ή πάω στο ταχυδρομείο με την ειδοποίηση και λέω οτι δεν το παραλαμβάνω (για να φύγει μια ώρα νωρίτερα);

 

Μπορείς να κάνεις και τα δύο αλλά όπως είπες για να κερδίσεις χρόνο κάνε άρνηση παραλαβής.

(σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης

Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3

Link to comment
Share on other sites

Μια βοήθεια στον απρόσεκτο:

Αγόρασα μια τσάντα απο το Banggood και κατάλαβα (δυστυχώς μετά την αποστολή) οτι ήταν λάθος σχέδιο. Από το μαγαζί μου πρότειναν να μην παραλάβω το πακέτο για να επιστρέψει σε αυτούς χωρίς να επιβαρυνθώ με έξοδα αποστολής.

Τι κάνω σε αυτή την περίπτωση; Αγνοώ την ειδοποίηση και φεύγει για Κίνα σε 15 μέρες ή πάω στο ταχυδρομείο με την ειδοποίηση και λέω οτι δεν το παραλαμβάνω (για να φύγει μια ώρα νωρίτερα);

Προσωπικά θα κοιτούσα μια και τους όρους του μαγαζιού για μη παραλαβή(ασχέτως τι σου λένε),όχι ότι είναι αναγκαστικό μιας κι έχεις το paypal για προστασία αλλά ποτέ δεν ξέρεις.

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ.

 

Σε κάθε περίπτωση, θα φύγει με τον ίδιο αριθμό αποστολής της ChinaPost που έχει τώρα ή τα ΕΛΤΑ δίνουν καινούριο;

Link to comment
Share on other sites

Θα φυγει οπως ειναι.αν το μαγαζι σου ειπε οκ να το κανεις ετσι πηγαινε και κανε αρνηση παραλαβης.Αρχιζει η περιοδος που τα ταχυδρομεια πήζουν οποτε οσο πιο γρηγορα τελειωνεις τοσο το καλυτερο.
Link to comment
Share on other sites

Θα φυγει οπως ειναι.αν το μαγαζι σου ειπε οκ να το κανεις ετσι πηγαινε και κανε αρνηση παραλαβης.Αρχιζει η περιοδος που τα ταχυδρομεια πήζουν οποτε οσο πιο γρηγορα τελειωνεις τοσο το καλυτερο.

Ακόμα δεν ήρθε για να φύγει, είμαι στο στάδιο "leaving Guangzhou Airport going to next airport/seaport " :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...