Jump to content

Επιστροφή Κινητού στην Κίνα (Αντικατάσταση, Επισκευή, Refund)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Απλό= χωρίς τράκινγκ, απαγορεύεται να το στείλεις έτσι, δε θα ξερεις ούτε θα μπορεις ν αποδειξεις αν έφτασε και το πήραν.

Συστημένο= με τράκινγκ

 

αα ωραία ευχαριστούμε για την διευκρίνιση , μην κάνει κ κανείς κανά λάθος εξαιτίας μου!

Οπότε συστημένο.

6,30 έδωσα

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

12 μέρες , απλά αυτοί φαίνεται ότι το πήραν μερικές μέρες αργότερα , συνολικά 17 μέρες .

Τώρα είναι και περίοδος γιορτών τι να σου πω , είδα σήμερα και εκεί στην πόλη είχαν κάποιες καταστροφές , δεν το ξέρω αν πάει πιο γρήγορα , ρώτα κ στο ταχυδρομείο κ πράττεις ανάλογα .

 

Με τι το τυλιξες το κινητο για να μη χτυπηθει, μεσα σε φακελο το εβαλες ή σε κουτι? Απ'οτι ξερω τα συστημενα ειναι σε φακελο γινεται να το στειλεις σε κουτι ή θα το παρουν ως δεμα ετσι?

Link to comment
Share on other sites

Με τι το τυλιξες το κινητο για να μη χτυπηθει, μεσα σε φακελο το εβαλες ή σε κουτι? Απ'οτι ξερω τα συστημενα ειναι σε φακελο γινεται να το στειλεις σε κουτι ή θα το παρουν ως δεμα ετσι?

 

ναι σε φάκελο ενισχυμένο με φυσαλίδες συν ότι το χα τυλίξει το κινητό με φυσαλίδες έξτρα 2-3 φορές και μετά μέσα σε ένα πλαστικό σακουλάκι τυλιγμένο με σελοτέιπ , μην πάρει νερό και έχουμε άλλα :D ,

μου χαν πει να στείλω μόνο το κινητό με την μπαταρία και τίποτα άλλο

 

170 γραμμάρια ήταν συνολικά

Link to comment
Share on other sites

darkie κάνε ότι συσκευασία θες. Απλά ζήτα να φύγει με επιστολικό ταχυδρομείο γιατί αν το δηλώσουν δέμα, το κόστος εκτοξεύεται προς τα πάνω.
Link to comment
Share on other sites

Dear customer,

Good day to you!

We've already received your item returned back.

And we'll send it to factory for repair, it'll take 20~30 days to fix completely.

Once it repairs in good condition, we'll contact you soon.

Hope for your understanding.

Thanks for your time.

Best regards.

 

μου απαντησαν!20 με 30 μερες?το εγραψα και στο νημα του κινητου μου (meizu m1 note) μηπως θελουν να περασει το δικαιωμα για refund?

 

Εχεις δικαιωμα για αποζημιωση 180 μερες, αλλα αν σου κανουν μανουρα το χρησιμοποιεις νωριτερα.

 

σαν πολυ μου το αργουν.να κανω refund λετε?θα περασει και το 6μηνο με αυτους που εμπλεξα

Link to comment
Share on other sites

μπορεί κάποιος που έχει στείλει κινητό στο vickmall να μου στείλει σε pm τη διεύθυνση που του είχαν πει. ευχαριστώ προκαταβολικά :)
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους. Όταν ανοίγεις dispute στο paypal το κινητό με που έχει πρόβλημα τι το κάνεις; Το επιστρέφεις εκεί που το αγόρασες; Και αν ναι πότε; Όταν δεις ότι επιστράφηκε το ποσό στο λογαριασμό σου η εξαρχής το στέλνεις;

Ευχαριστώ.

Σαν τα Xiaomi τίποτα!!! :lol:
Link to comment
Share on other sites

Κανείς δεν σου επιστρέφει χρήματα αν πρώτα δεν πάρει πίσω το χαλασμένο προϊόν. Κατά το dispute επικοινωνείς με μηνύματα μέσω PayPal με τον πωλητή.

Εκεί πρέπει να σου δώσει, την διεύθυνση του για να του το επιστρέψεις.

Οπωσδήποτε συστημένο και ζήτα εξτρα από τα ΕΛΤΑ να έχεις αναφορά παραδοσης, γιατί πολλές φορές παραλαμβανουν και δεν φαίνεται στο tracking.

Link to comment
Share on other sites

Κανείς δεν σου επιστρέφει χρήματα αν πρώτα δεν πάρει πίσω το χαλασμένο προϊόν. Κατά το dispute επικοινωνείς με μηνύματα μέσω PayPal με τον πωλητή.

Εκεί πρέπει να σου δώσει, την διεύθυνση του για να του το επιστρέψεις.

Οπωσδήποτε συστημένο και ζήτα εξτρα από τα ΕΛΤΑ να έχεις αναφορά παραδοσης, γιατί πολλές φορές παραλαμβανουν και δεν φαίνεται στο tracking.

Και τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εμένα ή με κάποιο τρόπο αυτούς;

Σαν τα Xiaomi τίποτα!!! :lol:
Link to comment
Share on other sites

Από το to2c μου λένε να μην ανοίξω dispute στο paypal απλά να τους στείλω πίσω το κινητό και να μου το αλλάξουν με άλλης εταιρείας κινητό που θα διαλέξω (η διαφορά να πληρωθεί κανονικά από τη πλευρά μου). Είναι ασφαλές αυτό; Το έχει κάνει κανείς στο to2c ή να πάω κανονικά μέσο paypal;
Σαν τα Xiaomi τίποτα!!! :lol:
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω διαβάσει και τα καλύτερα από άποψη αξιοπιστιας για το κατάστημα αυτό.

Ρώτησε και στο νήμα των αξιοπιστων καταστημάτων http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=224493&page=686 , να πάρεις ακόμα μια γνώμη. Ότι και να αποφασίσεις, τράβα βίντεο κατά το πακετάρισμα και φώτο που να φαίνονται τα στοιχεία του αποστολέα και του παραλήπτη και οπωσδήποτε συστημένο με αναφορά παράδοσης.

Edited by trust0
Link to comment
Share on other sites

Από το to2c μου λένε να μην ανοίξω dispute στο paypal απλά να τους στείλω πίσω το κινητό και να μου το αλλάξουν με άλλης εταιρείας κινητό που θα διαλέξω (η διαφορά να πληρωθεί κανονικά από τη πλευρά μου). Είναι ασφαλές αυτό; Το έχει κάνει κανείς στο to2c ή να πάω κανονικά μέσο paypal;

 

Σαφώς και όχι δίχως paypal

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι το κατάστημα του προσέφερε λύση, οπότε το Paypal δεν θα τον δικαιώσει. Εγώ θα κρατούσα τα μηνύματα μεταξύ μας και θα συνέχιζα.

 

Για τέτοιες περιπτώσεις είναι που λέμε μέχρι να μαλλιάσει η γλώσσα μας για τα top αξιόπιστα καταστήματα. Στο πρόβλημα είναι που θέλεις ένα τιτανοτεράστιο σε αξιοπιστία, όπως το Vickmall.

Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂
Φορητότητα προς Frog

Link to comment
Share on other sites

καλα οκ εγω ευτυχως δε χρειαστηκε να στειλω πισω το coolpad εβγαλα ενα tempered της κακιας ωρας που μου ειχαν στειλει δωρο μαζι με το κινητο και εφτιαξε
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Mε το fastcardtech εχει τυχει κανεις να στειλει κινητο πισω..?

 

εγω και εχω κανα διμηνο!θελουν ενα μηνα λεει να δουν τι εχει :(

Link to comment
Share on other sites

Γεια και χαρά στην παρέα των επιστραφεσσάντων ... :) δεν γνώριζα ότι υπάρχει σχετική ενότητα και είχα γράψει αλλού το "θέμα" μου ,,,

Στις 9/12/2015 λοιπόν ... παρέλαβα απο το "banggood" ενα Doogee F5 ...

Σε λιγότερο από Μήνα το κντ έβγαλε πρόβλημα και χωρίς καθυστέρηση αποφάσισα να το επιστρέψω προς αντικατάσταση (όχι επιστροφή χρημάτων).

Τους Έστειλα mail με περιγραφή του προβλήματος, τράβηξα και ένα βιντεάκι και τα πράγματα (νομίζω) ότι πήγαν καλά !

Μου απάντησαν με όλες τις σχετικές ευγένειες ότι δέχονται να μου το αλλάξουν, μου έδωσαν-έγραψαν οδηγίες για το πως θα πραγματοποιήσω την αποστολή με κάθε λεπτομέρεια

(πακετάρισμα, φώτο, track number κλπ) και πως να πληρώσω όσο το δυνατόν μικρότερο κόστος αποστολής ! Οπότε δεν είναι μόνο το vickmall "καλό" μαγαζί . Υπάρχουν κι άλλα ! ;)

Το πακέτο έφυγε απο ΕΛΤΑ στις 7/1/2016 και είμαι στην αναμονή .............

Έγινε αποτην πλευρά μου σωστά όλη η διαδικασία ? Μήπως παρέλειψα κάτι ?

Διαβάζω για dispute, Refund κλπ κλπ ... πρέπει να κάνω κάτι με το PayPal ή περιμένω και δεν κάνω τίποτα ?

Ευχαριστώ

Edited by lefterismega
Xiaomi-REDMI-5-and-5-plus.png
Link to comment
Share on other sites

Οχι το paypal ειναι μονο για την ασφαλεια της συναλλαγης ,μεινε σε επικοινωνια με το banggood και τα πραγματα θα πανε καλα.Εισαι ατυχος γιατι δυσκολα θα αποφυγεις την καθυστερηση της μεγαλης γιορτης τους για το (δικο τους) νεο ετος που κραταει κανενα 15νθημερο.
Link to comment
Share on other sites

Οχι το paypal ειναι μονο για την ασφαλεια της συναλλαγης ,μεινε σε επικοινωνια με το banggood και τα πραγματα θα πανε καλα.Εισαι ατυχος γιατι δυσκολα θα αποφυγεις την καθυστερηση της μεγαλης γιορτης τους για το (δικο τους) νεο ετος που κραταει κανενα 15νθημερο.

 

ok ... οπότε δεν έχω να κάνω κάτι άλλο ...

Δεν πειράζει ... ας είναι ... Τουλάχιστον να τελειώσει αίσια αυτή η διαδικασία και ας φάω το 15νθήμερο ...

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση

Xiaomi-REDMI-5-and-5-plus.png
Link to comment
Share on other sites

Θέλω να στείλω ένα κινητό πίσω στο Vickmall κατόπιν συνεννόησης μαζί τους. Έχω ξαναστείλει αλλά μόνο σε Amazon που ήταν πιο εύκολο οπότε θέλω να κάνω κάποιες ερωτήσεις για επιβεβαίωση.

 

1) Να χρησιμοποιήσω καλύτερα έναν φάκελο από αυτούς τους κίτρινους με bubbles και όχι κουτί ώστε να μην θεωρηθεί δέμα για να μην πληρώσω πολλά; Επάνω θα βάλω εκτυπωμένη την διεύθυνση που μου έστειλε το Vickmall

2) Στο ταχυδρομείο ως τι θα ζητήσω να σταλεί;

3) Θα χρειαστεί να συμπληρώσω εκείνο το χαρτί για το τελωνείο (έντυπο διασάφησης λέγεται;); Εκεί τι να σημειώσω για περιεχόμενο; Τιμή λέω να βάλω 19$.

 

Έχω συνεννοηθεί με το VIckmall να το στείλω αλλά το πιο σημαντικό:

Να κάνω παράλληλα και dispute στο paypal για να είμαι καλυμμένος;

 

Ευχαριστώ πολύ για κάθε βοήθεια.

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να στείλω ένα κινητό πίσω στο Vickmall κατόπιν συνεννόησης μαζί τους. Έχω ξαναστείλει αλλά μόνο σε Amazon που ήταν πιο εύκολο οπότε θέλω να κάνω κάποιες ερωτήσεις για επιβεβαίωση.

 

1) Να χρησιμοποιήσω καλύτερα έναν φάκελο από αυτούς τους κίτρινους με bubbles και όχι κουτί ώστε να μην θεωρηθεί δέμα για να μην πληρώσω πολλά; Επάνω θα βάλω εκτυπωμένη την διεύθυνση που μου έστειλε το Vickmall

2) Στο ταχυδρομείο ως τι θα ζητήσω να σταλεί;

3) Θα χρειαστεί να συμπληρώσω εκείνο το χαρτί για το τελωνείο (έντυπο διασάφησης λέγεται;); Εκεί τι να σημειώσω για περιεχόμενο; Τιμή λέω να βάλω 19$.

 

Έχω συνεννοηθεί με το VIckmall να το στείλω αλλά το πιο σημαντικό:

Να κάνω παράλληλα και dispute στο paypal για να είμαι καλυμμένος;

 

Ευχαριστώ πολύ για κάθε βοήθεια.

 

1) Χρησιμοποίησε έναν απλό φάκελο για να βάλεις το κντ μέσα (με κάποιο αφρολέξ) και τον φάκελο αυτόν βάλτον σε μια πλαστική τσάντα (ότι βρεις) και πλάκωσε τον με φαρδιά ταινία γιατί μπορεί ένας χάρτινος φάκελος να γίνει μούσκεμα για οποιοδήποτε λόγο.

2) Στο ταχυδρομείο ζητάς να σταλεί συστημένο "ως μεγάλος φάκελος" ΟΧΙ δέμα ! δεν θα πληρώσεις πάνω απο 10€

3) Δεν περνάει τελωνείο ... γράφεις τα στοιχεία του παραλήπτη, τα δικά σου (με λατινικούς χαρακτήρες) ... γιατί είναι υποχρεωτικό για τα συστημένα και θα γράψεις απ έξω (πχ) "damaged MP4 player" $19 ...

 

στο paypal δεν κάνεις τίποτα :)

Xiaomi-REDMI-5-and-5-plus.png
Link to comment
Share on other sites

1) Χρησιμοποίησε έναν απλό φάκελο για να βάλεις το κντ μέσα (με κάποιο αφρολέξ) και τον φάκελο αυτόν βάλτον σε μια πλαστική τσάντα (ότι βρεις) και πλάκωσε τον με φαρδιά ταινία γιατί μπορεί ένας χάρτινος φάκελος να γίνει μούσκεμα για οποιοδήποτε λόγο.

2) Στο ταχυδρομείο ζητάς να σταλεί συστημένο "ως μεγάλος φάκελος" ΟΧΙ δέμα ! δεν θα πληρώσεις πάνω απο 10€

3) Δεν περνάει τελωνείο ... γράφεις τα στοιχεία του παραλήπτη, τα δικά σου (με λατινικούς χαρακτήρες) ... γιατί είναι υποχρεωτικό για τα συστημένα και θα γράψεις απ έξω (πχ) "damaged MP4 player" $19 ...

 

στο paypal δεν κάνεις τίποτα :)

Επειδή πρέπει να στείλω και το κουτί πίσω (ευτυχώς είναι πλακέ) έλεγα να τυλίξω το κουτί με bubbles και να το βάλω μέσα σε έναν από εκείνους τους μεγάλους φακέλους που έχουν επένδυση ένα στρώμα φυσαλίδες. Ώστε να μην φαίνεται η συσκευασία σαν δέμα και με χρεώσουν παραπάνω.

 

Στο paypal σίγουρα να μην κάνω τίποτα; Δεν είναι Amazon να τους έχω τυφλή εμπιστοσύνη. Μπορεί να παραλάβουν το δέμα και να κάνουν την "πάπια" ή να μην το παραλαμβάνουν κτλ. Μετά αν γίνει κάτι τέτοιο και ανοίξω τότε dispute θα αποδέχεται το paypal την επιστροφή που έκανα κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημα;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...