Jump to content

Επιστροφή Κινητού στην Κίνα (Αντικατάσταση, Επισκευή, Refund)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ρε παιδιά, πόσο κάνει συνήθως να πάει το δέμα αεροπορικώς; γιατί έχει 2-3 εβδομάδες που το έστειλα και στο tracking λέει ακόμα in transit...
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Μπορεί και τέσσερις εβδομάδες...

Εν τω μεταξύ βλέποντας πως και άλλοι είχαν θέμα,με το after sale του to2c απορώ γιατί δεν υπάρχουν αυτές οι αναφορές στο αντίστοιχο τοπικ.

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=400749

 

Βρε παιδιά μην λησμονείται να καταθέτετε αυτά τα, περιστατικά.

Έτσι θα μάθουμε ποιοι αξίζουν και ποιοι οχι

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί και τέσσερις εβδομάδες...

Εν τω μεταξύ βλέποντας πως και άλλοι είχαν θέμα,με το after sale του to2c απορώ γιατί δεν υπάρχουν αυτές οι αναφορές στο αντίστοιχο τοπικ.

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=400749

 

Βρε παιδιά μην λησμονείται να καταθέτετε αυτά τα, περιστατικά.

Έτσι θα μάθουμε ποιοι αξίζουν και ποιοι οχι

 

εγω το ειδα μετα οτι υπαρχει τετοιο τοπικ.καλυτερα να μου ελεγαν αφου εκλεισες το dispute δεν στελνουμε παρα την πονηρια δεν βρισκω το βιντεο το οποιο το εστειλα 2,3 φορες στο μειλ και μια στο τσατ :confused:και φυσικα θα γραψω και εκει και θα τους πρηξω οσο δεν παει

Link to comment
Share on other sites

Χμμ.. Μάλλον έγινε *******, το ποσό μεγάλη δεν ξέρω. Επειδή έπεσε τρελή δουλειά και έληγε η προθεσμία για να στείλω το πακέτο πίσω, έστειλα τον πατέρα μου..

 

Παρά τα όσα του είπα, έκανε την πατάτα και είπε ότι πρόκειται για κινητό τηλέφωνο. Χαλασμένο βέβαια, που είναι για επισκευή, έγραψε και 10$ από έξω στην αξία..

 

Και τώρα φοβάμαι μην του ζητήσουν λεφτά αυτουνού από το τελωνείο. Βέβαια η κοπέλα στα ΕΛΤΑ τον διαβεβαίωσε ότι δεν θα του ζητήσουν τίποτα, αλλά...

 

Μήπως τελικά έγινε η ******** που φοβόμουν; Μόλις μου ήρθε e-mail από το AliExpress ότι ο πωλητής έκανε escalate.. Μπήκα να δω στο tracking τι λέει, και σήμερα βλέπω..

 

Destination Country - Cache Time:2015-04-10 15:58 - Go to official website

2015-04-10 13:36

 

Exchange Bureau in Beijing has been sent

2015-04-10 13:36

 

Exchange Bureau in Beijing has been sent (National Council)

2015-04-10 08:50

 

Beijing wangjing International Exchange Bureau has been opened

 

 

 

:worry:

 

EDIT: Αυτό βέβαια αφού ενεργοποίησα την μετάφραση στα αγγλικά. Εδώ το tracking link

http://www.17track.net/en/result/post.shtml?nums=RE414117623GR

Edited by impreza_sti
Αφαίρεση άσεμνων εκφράσεων
Link to comment
Share on other sites

Γιατί θα πρέπει να με καθησυχάσει αυτό; Δηλαδή δεν παίζει απλά να την έχουμε πατήσει και οι 2; :)

 

Βασικά εγώ ανησυχώ γιατί ο κινεζοπ@π@ρας έκανε escalate το dispute.. Στην σελίδα του dispute δεν βλέπω κάτι που να μπορώ να κάνω, εκτός του να αφήσω μήνυμα για το ίδιο τον seller. Έγραψα κάτι του στυλ "τι συμβαίνει, είδα ότι έφτασε το κινητό στην Κίνα, γιατί γράφεις ότι δεν το παρέλαβες;".

 

Βασικά εγώ φοβάμαι ότι έφτασε τελωνείο Κίνας, το άνοιξαν, είδαν ότι είναι κινητό, και μήπως τώρα του ζητάνε λεφτά για να το εκτελωνίσει και ο άλλος κάνει πίσω...

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου έδωσε διεύθυνση να το στείλω και θέλει και την κάρτα εγγύησης.ποιά εννοεί;ενα βιβλιαράκι με οδηγίες έχει μόνο μέσα
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί κάποιος με εμπειρία στο θέμα να μου πει πόσο περίπου κάθεται το κινητό στο σέρβις στην Κίνα;

 

Ρωτάω γιατί έχωστείλει το κινητό, το έχουν παραλάβει από τους 27/3 ,αλλά μέχρι στιγμής δεν έχω νέα για την πορεία του σέρβις

Μανώλης
Link to comment
Share on other sites

Μιας που είμαι και εγώ παθόντας ας αναφέρω την εμπειρία μου εδώ μήπως και βοηθήσω κάποιον να μη ταλαιπωρείται άδικα...έχω στείλει το κινητό μου εδώ και δυο μήνες πίσω στην Κίνα,απο gearbest το είχα πάρει.Το τηλέφωνο απο την πρώτη στιγμή είχε πρόβλημα,επανεκκινήσεις και στο τέλος η οθόνη κόπηκε στα δύο!Μίλησα,έστειλα στο support και χωρίς υπερβολές απάντηση απο εκεί και άκρη έβγαλα ύστερα απο δυο εβδομάδες.Μου απαντούσαν μια φορά την ημέρα και αν..ας προχωρήσουμε όμως!κανόνισα και στέλνω πίσω το τηλέφωνο..παρέλαβαν?ναι.Με ειδοποίησαν ?ούτε καν..στέλνω και πάλι..αν θές μου λέει μια Κινέζα στείλε 15 ευρώ για νέο τηλέφωνο αλλίως θα πρέπει να περιμένεις άλλες 40 μερες για να σου επισκευάσουν το παλιό!Με τα πολλά,κατέληξα να πάρω άλλο τηλέφωνο πληρώνοντας τη διαφορά στην τιμή!ακόμα περιμένω να μου το στείλουν απο την Τετάρτη περιμένω το tracking number.Όταν μιλήσα με τον χρήστη gearbest απο εδώ με pm ,μου είπε οτι έχει το τηλε΄φωνο μόνο σε λευκό!
Link to comment
Share on other sites

αν θές μου λέει μια Κινέζα στείλε 15 ευρώ για νέο τηλέφωνο αλλίως θα πρέπει να περιμένεις άλλες 40 μερες για να σου επισκευάσουν το παλιό!!

Ωραίο εκβιασμό σου έκαναν...

Αυτό που με τσατιζει περισσότερο είναι που κάτι τέτοια μαγαζιά έχουν βήμα μέσα στο my phone και άρα πιο εύκολη πρόσβαση σε μεγάλο πελατολόγιο για να κοροϊδεύουν και να φέρονται με το πλέον αντιεπαγγελματικό τρόπο

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά τι ακριβώς έχω να κάνω εγώ τώρα;

 

Στο πάνω μέρος με τα order details λέει:

 

 

Status:

Dispute Escalated - Processing

 

Reminder:

The dispute has been escalated and our Case Management Team will now get involved. We will contact you as soon as possible. Please check your registered email regularly for communication from us.

 

Να θυμίσω ότι το escalate το έκανε ΑΥΤΟΣ και όχι εγώ, μου είχε έρθει ένα e-mail από το AliExpress που έλεγε

 

It has come to our attention that the seller of Order No. 65580307915869 has escalated the dispute. We will begin to investigate this dispute in a fair, impartial, and transparent manner.

 

Please sign in to the Dispute Detail page to view the latest status of this complaint as soon as possible.

 

Once you receive an email at your registered email address asking you to respond, please respond in a timely manner. Please note that if we do not receive any documents in support of your case from you within a given period, we may proceed to take actions based on the evidence provided by the supplier. If the status of this claim is Awaiting the other party's response or Processing, please be patient. We promise to proceed with your claim in a timely manner.

 

We typically deal with complaints in the following ways:

1) If the supplier claims that a returned order has not been received, we will ask you to provide the shipping invoice or other relevant certificates from the shipping company.

2) If the supplier claims that the items returned are different from the items as described on the order, we will ask the supplier to provide evidence such as pictures and videos.

3) If the supplier claims that you did not return the full quantity of the order, we will ask the supplier to provide the shipping invoice (including the weight of the item shipped) other relevant evidence.

 

NOTE:

1. Please provide real evidence. Forged or edited evidence will work against you.

2. All evidence is to be uploaded in electronic format. Offline evidence is not accepted.

3. Please note that we will not send out reminders to collect evidence from either party. However we will answer any questions either party may have.

 

Sincerely,

AliExpress Case Management Team

2015.04.10 06:15

 

This is an automated system email. Please do not reply to this email.

 

Από κάτω που απαντάω δεν είμαι σίγουρος αν τα μηνύματα πάνε προσωπικά στον πωλητή ή στο AliExpress. Και βασικά δεν βγάζει κάποιο χρονικό περιθώριο στο οποίο λήγει το escalation, φοβάμαι μην τυχόν ξυπνήσω αύριο και λέει ότι έληξε και τα λεφτά ελευθερώθηκαν και πήγαν στον απατεώνα...

 

UPDATE: Τελικά σήμερα μου ήρθε e-mail από το Alibaba που είχε link το οποίο πάτησα και έκανα respond. Άντε να δούμε...

Edited by dante02004
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί κάποιος με εμπειρία στο θέμα να μου πει πόσο περίπου κάθεται το κινητό στο σέρβις στην Κίνα;

 

Ρωτάω γιατί έχωστείλει το κινητό, το έχουν παραλάβει από τους 27/3 ,αλλά μέχρι στιγμής δεν έχω νέα για την πορεία του σέρβις

 

Εστειλα ενα zte για αλαγη πλακετας στο vickmall και σε 3 εργασιμες ηταν ετοιμο(ανεφεραν οτι το service ειναι κοντα τους).Μεσολαβησε αργια για αυτους 4-7 Απριλιου οποτε ενοχλησε τους ξανα σε 2-3 μερες.

Edited by Bazoukos
Link to comment
Share on other sites

Εστειλα ενα zte v5 για αλαγη πλακετας στο vickmall και σε 3 εργασιμες ηταν ετοιμο(ανεφεραν οτι το service ειναι κοντα τους).Μεσολαβησε αργια για αυτους 4-7 Απριλιου οποτε ενοχλησε τους ξανα σε 2-3 μερες.

 

Σήμερα τους έστειλα(minideal) μήνυμα και μου είπαν ότι δεν είναι ακόμα έτοιμο 18μέρες σήμερα από τη στιγμή που παρέλαβαν

Μανώλης
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα τους έστειλα(minideal) μήνυμα και μου είπαν ότι δεν είναι ακόμα έτοιμο 18μέρες σήμερα από τη στιγμή που παρέλαβαν

Απο οτι καταλαβα απο την δικη μου περιπτωση δεν ειναι μονο στο χερι τους ο χρονος επισκευης.Πρεπει αν υπαρχει το ανταλακτικο κλπ κλπ.Παντως 18 μερες ειναι πολλες και αυτο ειναι το κακο με τα κινεζικα οταν κατι παει στραβα.Ευχομαι να λαβεις νεα συντομα και προσπαθησε να μην δεχθεις να πληρωσεις οποιοδηποτε ποσο για την επισκευη εφοσον υπαρχει εγγυηση γιατι το minideal ζηταει συχνα ενα ποσο.

Edited by Bazoukos
Link to comment
Share on other sites

Τελικά τα μεταφορικά 9.20 ευρω τα πήρα πίσω απο το PayPal!

Τώρα περιμένω να φτάσει το τηλέφωνο Κίνα για να μου κάνουν αντικατάσταση όπως και μου είπε το minideal στο dispute που άνοιξα στο PayPal..

Χρειάζεται να κανω κάτι άλλο στο PayPal για να είμαι σίγουρος πως θα μου στείλουν καινούργιο?

 

Σήμερα είδα το παρέλαβε το κινητό το Minideal αλλά ακόμα δεν έχω απάντηση από

αυτούς.

Στην δίκη μου περίπτωση πήγαν όλα στραβά μέχρι τώρα γιατί έκανα την βλακεία να κλείσω το dispute στο PayPal κατα λάθος και επίσης δεν έχουν το ZTE V5 RED BULL 2/8 σε stock για να μου το αντικαταστήσουν :(

Τώρα θα δω τι θα μου απαντήσουν στο Mail που τους έστειλα και θα ενημερώσω.

Edited by WR200
Link to comment
Share on other sites

Μετα απο εικοσι μερες ( απο 27/3) που το κινητο εχει φτάσει στον προορισμό του αποφασισαν απο το to2c να πανε να το παραλάβουν.

Και μετα απο τοσες μερες αντι να προχωρήσουν στα προβλεπόμενα μου απάντησαν που δεν βλεπουν καποιο πρόβλημα στην συσκευή.

 

Ξανα βλέποντας το βιντεο που τους εστειλα με το πρόβλημα νιώθω πολυ υπερήφανος για την οραση μου.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά τι ακριβώς έχω να κάνω εγώ τώρα;

 

Στο πάνω μέρος με τα order details λέει:

 

 

 

 

Να θυμίσω ότι το escalate το έκανε ΑΥΤΟΣ και όχι εγώ, μου είχε έρθει ένα e-mail από το AliExpress που έλεγε

 

 

 

Από κάτω που απαντάω δεν είμαι σίγουρος αν τα μηνύματα πάνε προσωπικά στον πωλητή ή στο AliExpress. Και βασικά δεν βγάζει κάποιο χρονικό περιθώριο στο οποίο λήγει το escalation, φοβάμαι μην τυχόν ξυπνήσω αύριο και λέει ότι έληξε και τα λεφτά ελευθερώθηκαν και πήγαν στον απατεώνα...

 

UPDATE: Τελικά σήμερα μου ήρθε e-mail από το Alibaba που είχε link το οποίο πάτησα και έκανα respond. Άντε να δούμε...

 

Χμμμμ.. Εγώ έκανα respond στέλνοντας κανά 2 screenshots,

Στην σελίδα του dispute τώρα λέει:

To move forward with this case, both the buyer and seller need to provide enough evidence (such as clear pictures or any other relevant information) to support their case within 3 calendar days 0 hour 20 minute 0 second Forged or modified evidence will not be accepted.

Δηλαδή αν δεν απαντήσει σε 3 μέρες ο πωλητής το AliExpress μου ξαναβάζει πίσω τα λεφτά; Στο Dispute history από κάτω έχει καταχωρημένο το δικό μου Respond, οπότε εγώ δεν έχω κάτι άλλο να κάνω αυτήν την στιγμή, έτσι;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από μένα παιδιά. Δυστυχώς, δε γράφω για καλό λόγο.

 

Όσο πιο σύντομα η ιστορία μου.

Μετά από 8 μήνες έστειλα στην Κίνα το Νοέμβρη ένα κινητό για επισκευή βάσει της εγγύησης του minideal. Μάλιστα, τους είπα να με ειδοποιήσουν όταν το στείλουν Ελλάδα για να ελέγχω το tracking. Τελικά, το κινητό έφτασε Ελλάδα αρχές Δεκέμβρη, ωστόσο εγώ δεν ήμουν σπίτι και δεν είχα ενημερωθεί και με κανένα email. Έτσι, αρχές Ιανουαρίου που το έμαθα και το αναζήτηση, μου είπαν στα ΕΛΤΑ πως το έστειλαν πίσω.

 

Από δω και πέρα ξεκινάει το "κλάμα".

Το κινητό έφτασε 3 Φεβρουαρίου Σιγκαπούρη και ενώ από μέσα Γενάρη έστελνα mails και ενημέρωνα τί είχε συμβεί, ώστε να το επαναπροωθήσουν σε μένα (φυσικά θα πλήρωνα πλέον τα όποια έξοδα αποστολής). Από τότε ως και σήμερα όμως σήμερα, το minideal δηλώνει πως δε φταίει αυτό, η Singapore post πως είναι μεσολαβητής και η 4XP Express η οποία κάνει τις αποστολές, πως δεν το παρέλαβε από το Singapore post, όταν επέστρεψε. Κάνουν τους κινέζους με απλά λόγια. :p :worry:

 

Τους είπα για αποζημίωση και μου λένε πως λόγω του συστήματος με τα τελωνεία, είχαν δηλώσει.. κτλ κτλ. Ωστόσο, δεν ήταν αγορά, αλλά επισκευή οπότε ίσως ελπίζω πως μπορώ να βρω άκρη έτσι γιατί απλά το είχα στείλει για επισκευή και έφυγε δηλωμένο έτσι από Ελλάδα.

 

Το θέμα είναι.. Τί μπορώ να κάνω; Έχει τύχει σε κανέναν σας; Ξέρετε πώς πρέπει να κινηθώ;

 

Σας θερμοπαρακαλώ για βοήθεια. :(

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από μένα παιδιά. Δυστυχώς, δε γράφω για καλό λόγο.

 

Όσο πιο σύντομα η ιστορία μου.

Μετά από 8 μήνες έστειλα στην Κίνα το Νοέμβρη ένα κινητό για επισκευή βάσει της εγγύησης του minideal. Μάλιστα, τους είπα να με ειδοποιήσουν όταν το στείλουν Ελλάδα για να ελέγχω το tracking. Τελικά, το κινητό έφτασε Ελλάδα αρχές Δεκέμβρη, ωστόσο εγώ δεν ήμουν σπίτι και δεν είχα ενημερωθεί και με κανένα email. Έτσι, αρχές Ιανουαρίου που το έμαθα και το αναζήτηση, μου είπαν στα ΕΛΤΑ πως το έστειλαν πίσω.

 

Από δω και πέρα ξεκινάει το "κλάμα".

Το κινητό έφτασε 3 Φεβρουαρίου Σιγκαπούρη και ενώ από μέσα Γενάρη έστελνα mails και ενημέρωνα τί είχε συμβεί, ώστε να το επαναπροωθήσουν σε μένα (φυσικά θα πλήρωνα πλέον τα όποια έξοδα αποστολής). Από τότε ως και σήμερα όμως σήμερα, το minideal δηλώνει πως δε φταίει αυτό, η Singapore post πως είναι μεσολαβητής και η 4XP Express η οποία κάνει τις αποστολές, πως δεν το παρέλαβε από το Singapore post, όταν επέστρεψε. Κάνουν τους κινέζους με απλά λόγια. :p :worry:

 

Τους είπα για αποζημίωση και μου λένε πως λόγω του συστήματος με τα τελωνεία, είχαν δηλώσει.. κτλ κτλ. Ωστόσο, δεν ήταν αγορά, αλλά επισκευή οπότε ίσως ελπίζω πως μπορώ να βρω άκρη έτσι γιατί απλά το είχα στείλει για επισκευή και έφυγε δηλωμένο έτσι από Ελλάδα.

 

Το θέμα είναι.. Τί μπορώ να κάνω; Έχει τύχει σε κανέναν σας; Ξέρετε πώς πρέπει να κινηθώ;

 

Σας θερμοπαρακαλώ για βοήθεια. :(

Εχεις επικοινωνησει με την singpost να σου πουν τι γινεται με το πακετο σου?

Link to comment
Share on other sites

Εχεις επικοινωνησει με την singpost να σου πουν τι γινεται με το πακετο σου?

 

Αρχικά να σημειώσω πως αν το minideal μου είχε στείλει tracking code όταν μου το είχε στείλει Ελλάδα και μπορούσα να το παρακολουθώ, όλα αυτά δε θα συνέβαιναν επειδή θα ήξερα να το παραλάβω από τα ΕΛΤΑ, όμως δεν μου έστειλαν τίποτα...

 

Από κει και έπειτα..

H Singapore Post μου λέει πως είναι μεσολαβητής και την ευθύνη την έχει η 4PX Express. Αυτή με τη σειρά της μου λέει πως δεν το έχει λάβει από την Singapore Post και σήμερα μου έστειλε πως επειδή το πακέτο επέστρεψε, ίσως χρειαστούν 3-6 μήνες για να το βρει και να το ξαναστείλει (αμφιβάλλω βέβαια γι' αυτό, πιο πολύ πιστεύω πως απλά κερδίζουν χρόνο μέχρι να το ξεχάσω και να μην ασχολούμαι.

 

Όσο για το minideal μου λένε πως δεν είναι δικό τους φταίξιμο και είμαι παράλογος αν πιστεύω κάτι τέτοιο.

Το θέμα είναι.. πώς να βρω το δίκιο μου;

Link to comment
Share on other sites

Αρχικά να σημειώσω πως αν το minideal μου είχε στείλει tracking code όταν μου το είχε στείλει Ελλάδα και μπορούσα να το παρακολουθώ, όλα αυτά δε θα συνέβαιναν επειδή θα ήξερα να το παραλάβω από τα ΕΛΤΑ, όμως δεν μου έστειλαν τίποτα...

 

Από κει και έπειτα..

H Singapore Post μου λέει πως είναι μεσολαβητής και την ευθύνη την έχει η 4PX Express. Αυτή με τη σειρά της μου λέει πως δεν το έχει λάβει από την Singapore Post και σήμερα μου έστειλε πως επειδή το πακέτο επέστρεψε, ίσως χρειαστούν 3-6 μήνες για να το βρει και να το ξαναστείλει (αμφιβάλλω βέβαια γι' αυτό, πιο πολύ πιστεύω πως απλά κερδίζουν χρόνο μέχρι να το ξεχάσω και να μην ασχολούμαι.

 

Όσο για το minideal μου λένε πως δεν είναι δικό τους φταίξιμο και είμαι παράλογος αν πιστεύω κάτι τέτοιο.

Το θέμα είναι.. πώς να βρω το δίκιο μου;

 

Τα καταστήματα πολλές φορές παραλείπουν να μας δώσουν τον tracking number. Επρεπε να τους ρωτήσεις που είναι το tracking σου και να τους το ζητήσεις. Δυστυχώς για σένα τα πράγματα πήγαν πολύ στραβά.

Δύσκολα πιστεύω θα βγάλεις άκρη, απο την στιγμή που είναι πλέον Κίνα. Μόνο απο θαύμα θα λεγα.

Link to comment
Share on other sites

Τα καταστήματα πολλές φορές παραλείπουν να μας δώσουν τον tracking number. Επρεπε να τους ρωτήσεις που είναι το tracking σου και να τους το ζητήσεις. Δυστυχώς για σένα τα πράγματα πήγαν πολύ στραβά.

Δύσκολα πιστεύω θα βγάλεις άκρη, απο την στιγμή που είναι πλέον Κίνα. Μόνο απο θαύμα θα λεγα.

 

Το θέμα είναι πως το είχα επιστρέψει για επισκευή και έτσι δεν ήξερα ακριβώς πότε θα το παραλάμβαναν και πότε θα το ξαναέστελναν. Με το που το έστειλα, τους είχα στείλει να με ενημερώσουν μέσω mail όταν φτιάξουν και το στείλουν Ελλάδα και να μου δώσουν και tracking. Ωστόσο, αυτό δεν έγινε ποτέ..

Το χειρότερο είναι πως θα μπορούσα να το είχα προλάβει και στην Ελλάδα, αλλά έπεσα σε "καλή υπάλληλο" στα ΕΛΤΑ, η οποία μου έλεγε πως έχει επιστρέψει και δεν μπορώ να το βρω και τελικά όταν έλαβα το tracking είδα πως από Ελλάδα βγήκε τέλος Γενάρη, ενώ το έψαχνα από τις αρχές και θα μπορούσα να το είχα βρει θεωρητικά πριν φύγει.

Και εγώ είμαι απαισιόδοξος πλέον.. Απλά λες να περιμένω το θαύμα ή να ζητήσω έστω τα 20-40ευρώ που θεωρητικά θα μπορεί να με αποζημιώσουν (βάσει της αναγραφόμενης αξίας);

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι πως το είχα επιστρέψει για επισκευή και έτσι δεν ήξερα ακριβώς πότε θα το παραλάμβαναν και πότε θα το ξαναέστελναν. Με το που το έστειλα, τους είχα στείλει να με ενημερώσουν μέσω mail όταν φτιάξουν και το στείλουν Ελλάδα και να μου δώσουν και tracking. Ωστόσο, αυτό δεν έγινε ποτέ..

Το χειρότερο είναι πως θα μπορούσα να το είχα προλάβει και στην Ελλάδα, αλλά έπεσα σε "καλή υπάλληλο" στα ΕΛΤΑ, η οποία μου έλεγε πως έχει επιστρέψει και δεν μπορώ να το βρω και τελικά όταν έλαβα το tracking είδα πως από Ελλάδα βγήκε τέλος Γενάρη, ενώ το έψαχνα από τις αρχές και θα μπορούσα να το είχα βρει θεωρητικά πριν φύγει.

Και εγώ είμαι απαισιόδοξος πλέον.. Απλά λες να περιμένω το θαύμα ή να ζητήσω έστω τα 20-40ευρώ που θεωρητικά θα μπορεί να με αποζημιώσουν (βάσει της αναγραφόμενης αξίας);

Το δεμα ειναι στην singpost οποτε σωστα σου λεει το minideal.Ενοχλησε την singpost 2-3 φορες γιατι κ εγω εψαχνα δεμα και μου ελεγαν δεν το ειχαν παραλαβει απο την 4px και τελικα βρεθηκε.Μην τους μιλησεις στην σελιδα του facebook(δεν εχουν ιδεα εκει) στειλε στα παραπονα κατευθειαν.Η διαδικασια ειναι :Minideal -> 4px -> singpost η οποια εγινε σωστα εφοσον στο εστειλαν.Τωρα πρεπει να γινει αντιστροφα φαντασου.10-20$ ειναι η αναγραφομενη τιμη ως gift τις περισοτερες φορες, αυτο ενοουν ως αποζημιωση? Edited by Bazoukos
Link to comment
Share on other sites

Να σε αποζημιώσει ποιος; Τα ΕΛΤΑ; Ηταν ασφαλισμένο; Αν και απο την στιγμή που το επιστρέψανε πίσω οι ίδιοι τους, για ποια ασφάλεια να μιλήσουμε;

Δεν ξέρω συμφορουμίτη και μάλλον δεν ξέρει και κάποιος άλλος να σου απαντήσει, γιατί αν υπήρχε κάποιος με αντίστοιχη περίπτωση ήδη θα το είχε κάνει πιστεύω, αφού βλέπω τα post σου εδώ και μέρες, χωρίς απάντηση.

Ισως να γίνει και το θαύμα απο κάποιον καλό κινέζο. Μέχρι να γίνει...την υγειά σου να χεις και κινητό θα πάρεις κι άλλο.

 

Εdit: Bazoukos όμως δεν το έστειλε ο ίδιος πίσω για να έχει tracking number στα χέρια του, αλλά τα ελτα. Εκτός αν τα ελτα, δώσανε κάποιον αριθμό αναζήτησης. Αυτο ας το πει ο ίδιος.

Edited by trust0
Link to comment
Share on other sites

Να σε αποζημιώσει ποιος; Τα ΕΛΤΑ; Ηταν ασφαλισμένο; Αν και απο την στιγμή που το επιστρέψανε πίσω οι ίδιοι τους, για ποια ασφάλεια να μιλήσουμε;

Δεν ξέρω συμφορουμίτη και μάλλον δεν ξέρει και κάποιος άλλος να σου απαντήσει, γιατί αν υπήρχε κάποιος με αντίστοιχη περίπτωση ήδη θα το είχε κάνει πιστεύω, αφού βλέπω τα post σου εδώ και μέρες, χωρίς απάντηση.

Ισως να γίνει και το θαύμα απο κάποιον καλό κινέζο. Μέχρι να γίνει...την υγειά σου να χεις και κινητό θα πάρεις κι άλλο.

 

Εdit: Bazoukos όμως δεν το έστειλε ο ίδιος πίσω για να έχει tracking number στα χέρια του, αλλά τα ελτα. Εκτός αν τα ελτα, δώσανε κάποιον αριθμό αναζήτησης. Αυτο ας το πει ο ίδιος.

 

Το επισκευασμένο κινητό ήρθε από Κίνα με tracking το οποίο δεν έλαβα ποτέ μέσω mail, ώστε να το ακολουθώ, έφτασε στα ΕΛΤΑ και στάλθηκε πίσω ως αζήτητο με το tracking που είχε έρθει. Όταν έμαθα πως το είχαν επιστρέψει, έστειλα mail στο minideal να ενημερώσω και να ζητήσω το tracking του (γιατί από τα ΕΛΤΑ μου έλεγαν πως δεν το ξέρουν) και τελικά 03 Φεβρουαρίου έφτασε Σιγκαπούρη, όπου φαίνεται να είναι ακόμα. Από τότε μου έλεγαν περίμενε και δεν το έχουμε ακόμα, μέχρι που μέσα Μαρτίου, άρχισα και πίεζα παραπάνω, γιατί πέρασε και η πρωτοχρονιά τους κτλ..

 

Το δεμα ειναι στην singpost οποτε σωστα σου λεει το minideal.Ενοχλησε την singpost 2-3 φορες γιατι κ εγω εψαχνα δεμα και μου ελεγαν δεν το ειχαν παραλαβει απο την 4px και τελικα βρεθηκε.Μην τους μιλησεις στην σελιδα του facebook(δεν εχουν ιδεα εκει) στειλε στα παραπονα κατευθειαν.Η διαδικασια ειναι :Minideal -> 4px -> singpost η οποια εγινε σωστα εφοσον στο εστειλαν.Τωρα πρεπει να γινει αντιστροφα φαντασου.10-20$ ειναι η αναγραφομενη τιμη ως gift τις περισοτερες φορες, αυτο ενοουν ως αποζημιωση?

 

Στη Singapore έστειλα αρκετά emails. Αρχικά η απάντησή τους ήταν πως δεν είναι υπεύθυνοι αυτοί και μετά μου είπαν πως θα κάνουν internal investigation. Έπειτα από το οποίο μου είπαν πως δεν μπορούν να το βρουν.. Θα τους ξαναστείλω, αλλά δε νομίζω να ασχοληθούν.

Η 4PX από την άλλη σου είπα, μου έστειλε πάλι σήμερα πως επειδή επέστρεψε ίσως χρειαστούν 3-6 μήνες να επαναπροωθηθεί. Αλλά αυτά μου φαίνονται λόγια περισσότερο...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...