Jump to content

Επιστροφή Κινητού στην Κίνα (Αντικατάσταση, Επισκευή, Refund)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Φίλε μου ακριβώς το ίδιο πρόβλημα είχα με εσένα στο lenovo vibe z μου απλά μου το παρουσίασε 1+ μήνα μετά που το παρέλαβα. Επειδή δεν έβρισκα λύση το έστειλα πίσω στο minideal για service. Μου κόστισε 10 ευρώ η αποστολή και 14 να το φτιάξουν. Το έστειλα 19 Δεκεμβρίου και το παρέλαβα χθες. Καλύτερα στείλε το πίσω μην επιχειρήσεις κάτι μόνος σου και το χαλάσεις

 

Φιλε μου ειπε τεχνικος για να μου το φτιαξει οτι θελει 30 ευρο προτειμω να τα δωσω εδω παρα να δωσω ενα 10ρικο και να περμενο αλλο ενα δυμηνο ποια ειναι η γνωμη σου ?

Α, και κατι αλλο οταν το παρελαβες εκανες confirm goods ricieved ?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Άρα το Minideal δεν κάλυψε εγγύηση, χρέωσε για την επισκευή. Καλά κάνω και τους έχω κόψει εδώ και κάνα εξάμηνο...

 

Δεν ξέρω αν με χρέωσαν για την επισκευή η άλλαξαν όλη την κάμερα η κάποιο μέρος αυτής. Το θέμα είναι ότι τι κινητό πήγε σε επίσημο service της lenovo καθώς γύρισε με της ζελατινες που είχε όταν το αγόρασα με την γνησιοτητα επάνω και τα ιμει του κινητού σαν να ήταν καινούργιο. Επίσης είχε μέσα ένα βιβλιαράκι εγγύησης και μια κάρτα εγγύηση στα κινέζικα όλα γραμμένα με σήματα γνησιοτητας που έγραψαν lenovo όλα μαζί μέσα σε ένα σακουλάκι που σφραγισμένο με ταινίες γνησιοτητας

 

----- προσθήκη μηνύματος 7 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Φιλε μου ειπε τεχνικος για να μου το φτιαξει οτι θελει 30 ευρο προτειμω να τα δωσω εδω παρα να δωσω ενα 10ρικο και να περμενο αλλο ενα δυμηνο ποια ειναι η γνωμη σου ?

Α, και κατι αλλο οταν το παρελαβες εκανες confirm goods ricieved ?

Κοίτα η επιλογή δικιά σου εμένα έκανε 2 μήνες και 10 μέρες και μου κόστισε 25 ευρώ χοντρικά. Και εγώ έψαξα για τεχνικό που μου είπε ότι στο φτιάχνω με 40 αλλά άμα το χαλάσω η πάθει κάτι δεν φέρνει καμία ευθύνη. Ήταν και καινούριο το κινητό ενους μήνα και δεν το ρισκαρα το πακεταρα καλά και το έστειλα κάνοντας υπομονή. Εάν ο τεχνικός αναλάβει τέτοια ευθύνη και είναι και καλος προχώρα αλλιώς μην το ρισκάρεις

Edited by P_papadis
Link to comment
Share on other sites

Άμα σε χρέωσαν οτιδήποτε, σημαίνει ότι δεν καλύπτουν καμία εγγύηση. Και αν το κάναν σε μιά κάμερα των 14€, θα χρεώσουν και σε ελλατωματική οθόνη ή πλακέτα. Οπότε δεν υπάρχει λόγος να ψωνίζεις από κει, εκτός αν δεν σε ενδιαφέρει να έχεις εγγύηση. Άρα πάρτο από το φτηνότερο πωλητή του Aliexpress, να γλυτώσεις και κάνα φράγκο...
Link to comment
Share on other sites

Άμα σε χρέωσαν οτιδήποτε, σημαίνει ότι δεν καλύπτουν καμία εγγύηση. Και αν το κάναν σε μιά κάμερα των 14€, θα χρεώσουν και σε ελλατωματική οθόνη ή πλακέτα. Οπότε δεν υπάρχει λόγος να ψωνίζεις από κει, εκτός αν δεν σε ενδιαφέρει να έχεις εγγύηση. Άρα πάρτο από το φτηνότερο πωλητή του Aliexpress, να γλυτώσεις και κάνα φράγκο...

 

Κοίτα ο λόγος που ψωνιζουν πολλοί από εκεί είναι οι χαμηλές τιμές σε σχέση με εδώ. Όταν έκανα έρευνα αγοράς τον Οκτώβριο για κινητό τηλέφωνο είχα ως όριο τα 250 ευρώ και τότε στα χρήματα αυτά τα μόνα dual sim κινητά που κυκλοφορουσαν ήταν το moto g 2014 οπότε ψάχνοντας στο φόρουμ είδα για αγορές από Κίνα σε πολύ χαμηλές τιμές. Από την αρχή διάβασα και ήξερα ότι δεν θα υπάρχει εγγύηση κτλ όλες τις συνέπειες που μπορεί να έχει μια τέτοια αγορά γι αυτό επέλεξα μια "καλή" μάρκα που δεν θα είχε προβλήματα η ελαττώματα. Απλά έπεσα στην περίπτωση του να χαλάσει τι να κάνουμε το έστειλα πίσω και ας ήξερα ότι θα πληρώσω. Τουλάχιστον είχα γλιτώσει 200 ευρώ καθώς τότε στην Ελλάδα έκανε 460 άρα είμαι και πάλι κερδισμένος. Και για να σου πω και το άλλο θα ήταν καλύτερα να είχα αγοράσει το moto g το οποίο είχε snapdragon 400 και σε έναν χρόνο θα ήταν ξεπερασμενο και ίσως να κολουσε και σε κάποιες εφαρμογές θα αναγκαζομουν να ψάχνω άλλο για να κάνω την δουλειά μου. Όσο για την αγορά από το αλι εάν το κινητό πάθει το παραμικρό απλά το πετάς γιατί ο πωλητής δεν σου δίνει καμία εγγύηση τουλάχιστον τα καταστήματα προσφέρουν κάποια εγγύηση έστω ότι είναι αυτό και ξέρεις ότι μπορείς να το φτιάξεις έστω και αν πληρώσεις. απλά κοστολογεις την ζημιά και βλέπεις εάν σε συμφέρει να το στείλεις

Edited by P_papadis
Link to comment
Share on other sites

Δεν μιλάω να το πάρεις από Ελλάδα ή Κίνα. Μιλάω για ποιόν να διαλέξεις από την Κίνα. Λες ότι τα καταστήματα έχουν μιά κάποια εγγύηση και τους προτιμάς από το Ali. Αν έβγαζε πλακέτα το κινητό σου και σου λέγανε 140$, τι θα έκανες, θα τα πλήρωνες? Ή θα το ξαναγόραζες καινούργιο από αλλού? Μάλλον θα αγόραζες άλλο. Να στο πω πιό απλά, ή ξεχνάς κάθε εγγύηση και ψωνίζεις από τον φτηνότερο, ή από τα μαγαζιά μόνο Vickmall...
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Στις 11/2 μου ήρθε το κινητό από minideal. Είχε ένα θέμα με την οθόνη, μίλησα μαζί τους, μου είπαν να το επιστρέψω όπως και έκανα. Το κινητό το έστειλα πίσω στις 12/2. Tο tracking number είναι RE389637514GR. Επίσης άνοιξα case στο PayPal όπου μου έστειλαν τη διεύθυνση επιστροφής και στη συνέχεια έκανα claim και έδωσα το tracking στο PayPal. Τι γίνεται ρε παιδιά; Γιατί αργεί τόσο; Στο PayPal η κατάσταση είναι "περιμένουν να παραδοθεί το πακέτο για να κάνουν refund".
Link to comment
Share on other sites

Ρώτησα πρώτα σε άλλο τόπικ επειδή δεν ήμουν σίγουρος για την απατεωνιά, οπότε περιληπτικά:

 

Πήρα εκ μέρους ενός φίλου ένα κινητό από AliExpress. Lenovo S856c έλεγε η σελίδα, 8πύρηνο στα 2,5GHz ΜΤ6592, FullHD ανάλυση, χαμός. Παρέλαβα σήμερα, έκανε μπαμ από την οθόνη και μόνο ότι δεν είναι με την καμία 1920x1080, η δόνηση κουδούνιζε σαν την δόνηση του παλιού μου Nokia 6210, οπότε την ψιλιάστηκα, παρόλο που κανά 2 από τις γνωστές apps (Antutu & CPU-Z) έδειχναν τα specs όπως είναι και καλά στην περιγραφή, βρήκα μέσω άλλων apps ότι έχει MT6572 chip, 2πύρηνο στα 1,2GHz και ανάλυση 960x540...

 

Από ό,τι είδα στα στοιχεία παραγγελίας, έχω Purchase Protection για ακόμα 6μιση μέρες..

 

Πρώτη φορά αγόραζα κάτι από AliExpress, είδα στις οδηγίες και έστειλα πρώτα e-mail στον πωλητή, ανέφερα τον αριθμό παραγγελίας, του έστειλα και κανά 2 screenshots από το app όπου δείχνει τα πραγματικά στοιχεία της συσκευής, του είπα ότι γνωρίζω πως έχω 6μιση μέρες ακόμα Purchase Protection και του έδωσα 2 μέρες περιθώριο να μου απαντήσει. Του ζήτησα πλήρη επιστροφή του ποσού και τα έξοδα αποστολής μου. Το τελευταίο περισσότερο μπας τον ψαρώσω, από όσο διάβασα δεν συμπεριλαμβάνεται στην επίσημη πολιτική του AliExpress.

 

Στο τέλος του είπα και ντροπή του που προσπαθεί να κοροϊδέψει άτομα που είναι ψιλοάσχετα με τεχνολογία.. :lol:

 

Έχει ουσία να περιμένω απάντησή του; Ή να ανοίξω απευθείας dispute;

 

Βασικά επειδή προφανώς πρόκειται για απατεώνα, λέω μήπως παίξει καμιά μπινιά και είτε αρνηθεί ότι παρέλαβε (γι'αυτό είδα πως υπάρχει τρόπος αναφοράς παράδοσης) ή πει καμιά μ@λ@κία ότι δεν παρέλαβε σωστά κι έτσι...

 

Ψαχουλεύοντας σήμερα έπεσα σε μια περίπτωση από έναν που είχε παρόμοιο θέμα, πάλι μάλιστα μούφα Lenovo η συσκευή, ο πωλητής το'παιζε τρελίτσα κι επέμενε ότι είναι αυθεντικό, και στο τέλος μεσολάβησε το AliExpress και πήρε τα λεφτά του πίσω, κράτησε ΚΑΙ την συσκευή.. Δεν είναι αυτή η ουσία και ούτε αυτό κυνηγάω, αλλά μόνο έτσι νομίζω θα γλίτωνα από το άγχος του να πάει να μου παίξει τίποτα στην επιστροφή και να χάσω (όχι εγώ δηλαδή, ο φίλος μου) όλο το ποσό...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Στις 11/2 μου ήρθε το κινητό από minideal. Είχε ένα θέμα με την οθόνη, μίλησα μαζί τους, μου είπαν να το επιστρέψω όπως και έκανα. Το κινητό το έστειλα πίσω στις 12/2. Tο tracking number είναι RE389637514GR. Επίσης άνοιξα case στο PayPal όπου μου έστειλαν τη διεύθυνση επιστροφής και στη συνέχεια έκανα claim και έδωσα το tracking στο PayPal. Τι γίνεται ρε παιδιά; Γιατί αργεί τόσο; Στο PayPal η κατάσταση είναι "περιμένουν να παραδοθεί το πακέτο για να κάνουν refund".

 

Παντα περιμενουν να παραληφθει,διαβασε σε προηγουμενη σελιδα τι πρεπει να κανεις

Link to comment
Share on other sites

Στο πρώτο ποστ το λινκ που βλέπουμε την πορεία και παράδοση του πακέτου στην Κίνα δεν ανοίγει!!
Link to comment
Share on other sites

Δεν μιλάω να το πάρεις από Ελλάδα ή Κίνα. Μιλάω για ποιόν να διαλέξεις από την Κίνα. Λες ότι τα καταστήματα έχουν μιά κάποια εγγύηση και τους προτιμάς από το Ali. Αν έβγαζε πλακέτα το κινητό σου και σου λέγανε 140$, τι θα έκανες, θα τα πλήρωνες? Ή θα το ξαναγόραζες καινούργιο από αλλού? Μάλλον θα αγόραζες άλλο. Να στο πω πιό απλά, ή ξεχνάς κάθε εγγύηση και ψωνίζεις από τον φτηνότερο, ή από τα μαγαζιά μόνο Vickmall...

Αμα ήταν πλακέτα και έκανε τόσα λεφτά δεν θα το έστελνα. Γι αυτό είπα ότι κοστολογεις την ζημιά πριν το στείλεις. που και να μην ξέρεις πόσο έχει η ζημιά και το στέλνεις και σου λένε 160 ευρώ απλά ζητάς μια γενναία έκπτωση για αγορά άλλης συσκευής. Δεν νομίζω να σου αρνηθουν γιατί θα τους πεις η μου το φτιάχνεις τσάμπα η μου κάνεις μια μεγάλη έκπτωση σε καινούργια αγορά η τρως κράξιμο. Από το αλι να το επερνα το lenovo θα έδινα κάτω από 200 ευρώ τότε? Δεν νομίζω. Και θα παθαινε το πρόβλημα με την κάμερα και θα πετούσα το κινητό.

Link to comment
Share on other sites

Στο πρώτο ποστ το λινκ που βλέπουμε την πορεία και παράδοση του πακέτου στην Κίνα δεν ανοίγει!!

Ενημερώθηκε με το νέο link

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια, εχω παραλαβει ενα ελατωματικο κινητο απο το Τo2c απο τη Παρασκευη που περασε.. γνωριζει κανεις σε ποια διευθυνση πρεπει να το στειλω? νομιζω 7 μερες εχω περιθωριο μονο.. η' πρεπει σωνει κ καλα να περιμενω αυτο το RMA να μου στειλουν αυτοι, αφου πρωτα θα πρεπει να εχουν πειστει απο τα mail με φωτογραφιες που ανταλλαξαμε, τα περι κατασκευαστικου λαθους.. που φυσικα ισχυουν στη περιπτωση μου, αλλα αυτοι κανουν λιγο τους κινεζους κλασσικα..

 

να ανοιξω και υποθεση στο paypal? φωτο και βιντεο τραβαω σε καθε σταδιο καλου κακου..

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια, εχω παραλαβει ενα ελατωματικο κινητο απο το Τo2c απο τη Παρασκευη που περασε.. γνωριζει κανεις σε ποια διευθυνση πρεπει να το στειλω? νομιζω 7 μερες εχω περιθωριο μονο.. η' πρεπει σωνει κ καλα να περιμενω αυτο το RMA να μου στειλουν αυτοι, αφου πρωτα θα πρεπει να εχουν πειστει απο τα mail με φωτογραφιες που ανταλλαξαμε, τα περι κατασκευαστικου λαθους.. που φυσικα ισχυουν στη περιπτωση μου, αλλα αυτοι κανουν λιγο τους κινεζους κλασσικα..

 

να ανοιξω και υποθεση στο paypal? φωτο και βιντεο τραβαω σε καθε σταδιο καλου κακου..

 

Φωτο και βιντεο ετσι η αλλοιως,και αν δεν παρεις απαντηση τοτε claim,αλλοιως μπορει να βρεθεις εξ απροοπτου.

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα παιδία βοήθεια, παρέλαβα ένα ελαττωματικό vibe x2 από το geekbuying, μίλησα μαζί τους και μου είπαν να το στείλω πίσω. το έστειλα και unsuccessful delivery, μου εμφάνιζε στο china post. έκανα despute και μου είπαν να μιλησω με το aftersale έκανα κλαιμ και το paypal ζήτησε το tracking number, το έδωσα.

χθες τους έκραξα στο thread του geekbuying στο myphone forum. ως δια μαγείας μου έστειλαν ένα εμαιλ πως παρέλαβαν τελικά το κινητό, τους ζήτησα τα λεφτά πίσω και αναμένω.

έστειλα email στο παυπαλ, εξηγώντας τους την κατάσταση και μου είπαν οτι περιμένουν απάντηση από τον πωλητη, εντωμεταξύ τους έστειλα σε λινκ απο το dropbox όλα τα σχετικά βίντεο με το κινητό, τον αριθμό αποστολής και όλα τα άλλα, και μου απάντησαν

I wish to clarify that we cannot accept documents sent as attachments in emails or open external links due to our security policy.

ξέρει κάποιος πως αλλιώς μπορώ να στείλω στοιχεία στο παύπαλ;;;

o daydream59 αναφέρει "εγω το εστειλα στο europeanservices@paypal.com "

εκεί μπορουν να ανοίξουν τα λινκ ή τα επισυναπτόμενα αρχεία;;

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα παιδία βοήθεια, παρέλαβα ένα ελαττωματικό vibe x2 από το geekbuying, μίλησα μαζί τους και μου είπαν να το στείλω πίσω. το έστειλα και unsuccessful delivery, μου εμφάνιζε στο china post. έκανα despute και μου είπαν να μιλησω με το aftersale έκανα κλαιμ και το paypal ζήτησε το tracking number, το έδωσα.

χθες τους έκραξα στο thread του geekbuying στο myphone forum. ως δια μαγείας μου έστειλαν ένα εμαιλ πως παρέλαβαν τελικά το κινητό, τους ζήτησα τα λεφτά πίσω και αναμένω.

έστειλα email στο παυπαλ, εξηγώντας τους την κατάσταση και μου είπαν οτι περιμένουν απάντηση από τον πωλητη, εντωμεταξύ τους έστειλα σε λινκ απο το dropbox όλα τα σχετικά βίντεο με το κινητό, τον αριθμό αποστολής και όλα τα άλλα, και μου απάντησαν

I wish to clarify that we cannot accept documents sent as attachments in emails or open external links due to our security policy.

ξέρει κάποιος πως αλλιώς μπορώ να στείλω στοιχεία στο παύπαλ;;;

o daydream59 αναφέρει "εγω το εστειλα στο europeanservices@paypal.com "

εκεί μπορουν να ανοίξουν τα λινκ ή τα επισυναπτόμενα αρχεία;;

 

Eγω εκει τα εστειλα,δεν χανεις τιποτα να τα στειλειςκι εσυ,αν χρειαστει να τους τα στειλεις με αλλον τροπο θα σε ενημερωσουν αμεσα

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Έχω επιστρέψει στις 12/02 ένα κινητό στο minideal. Οι Κινέζοι δεν έχουν παραλάβει ακόμα το κινητό. Στο 17track μου βγάζει αποτέλεσμα ΝO REASON και στο ΕΛΤΑ μου βγάζει ΑΝΕΥ ΛΌΓΟΥ. Ορίστε και το number RE389637514GR. Τι παίζει ρε παιδιά; Όσο και να έψαξα δε βρίσκω κάτι σχετικό με αυτό. Μίλησα μαζί τους στο Skype και μου τα μασουσανε. Τάχα θα το πάρουν την άλλη εβδομάδα
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Έχω επιστρέψει στις 12/02 ένα κινητό στο minideal. Οι Κινέζοι δεν έχουν παραλάβει ακόμα το κινητό. Στο 17track μου βγάζει αποτέλεσμα ΝO REASON και στο ΕΛΤΑ μου βγάζει ΑΝΕΥ ΛΌΓΟΥ. Ορίστε και το number RE389637514GR. Τι παίζει ρε παιδιά; Όσο και να έψαξα δε βρίσκω κάτι σχετικό με αυτό. Μίλησα μαζί τους στο Skype και μου τα μασουσανε. Τάχα θα το πάρουν την άλλη εβδομάδα

 

item No Year Status Location Destination Date

RE389637514GR 2015 Import Customs Scan Beijing CN 20150222 0808

RE389637514GR 2015 Import Security Scan Beijing CN 20150222 1518

RE389637514GR 2015 Import Customs Scan Shenzhen CN 20150228 0928

RE389637514GR 2015 Import Security Scan Shenzhen CN 20150228 1437

RE389637514GR 2015 Unsuccessful delivery Shenzhen CN 20150304 162503

 

το ταχτδρομειο προσπαθησενα τους το παραδωσει αλλα δεν τα καταφερε,πρεπει οι ιδιοι να το ζητησουν,ενημερωσε τους

το ψαχνεις εδω http://track-chinapost.com/startairmail.php

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Όπως είπα μίλησα μαζί τους και μου είπαν πως θα πάνε να το πάρουν από βδομάδα. Άντε να δούμε...
Link to comment
Share on other sites

Eγω εκει τα εστειλα,δεν χανεις τιποτα να τα στειλειςκι εσυ,αν χρειαστει να τους τα στειλεις με αλλον τροπο θα σε ενημερωσουν αμεσα

σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση, θα τα στείλω και εκεί και είδομεν...

 

----- προσθήκη μηνύματος 6 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

item No Year Status Location Destination Date

RE389637514GR 2015 Import Customs Scan Beijing CN 20150222 0808

RE389637514GR 2015 Import Security Scan Beijing CN 20150222 1518

RE389637514GR 2015 Import Customs Scan Shenzhen CN 20150228 0928

RE389637514GR 2015 Import Security Scan Shenzhen CN 20150228 1437

RE389637514GR 2015 Unsuccessful delivery Shenzhen CN 20150304 162503

 

το ταχτδρομειο προσπαθησενα τους το παραδωσει αλλα δεν τα καταφερε,πρεπει οι ιδιοι να το ζητησουν,ενημερωσε τους

το ψαχνεις εδω http://track-chinapost.com/startairmail.php

 

είχα το ίδιο πρόβλημα με σένα με το geekbuying, τους είπα ότι έφτασε και ότι πρέπει να ρωτήσουν το ταχυδρομείο για να το παραλάβουν, δεν μου απαντούσαν ενώ είχα κάνει despute και claim στο παυπαλ, τίποτα σιωπή. κάνε παράπονα στο αντίστοιχο thread του μαγαζιού, μολις έκανα παράπονα εδω http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=367313&page=122,

 

"Ηi! I have sent you back the mobile, everything according to your instructions.

The tracking number is RE427448955GR ,but Tracking info says "Unsuccessful delivery"... I think you are a reliable shop and you are not trying not to give me the refund back as I have read on other sites (for example http://www.complaintsboard...m-a472005.html ).

Thank you! "

ξαφνικα μου ήρθε email πως παρέλαβαν το κινητό, λες και έγινε θαύμα και εμφανίστηκε το κινητό.

δοκίμασέ το, η μονο η δυσφήμηση τους πονάει...

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα ξανα, να πω την ιστορία μου. παρέλαβα απο geekbuying, lenovo vibe x2, δούλεψε 15 λεπτά και μετα είχα ήχο και όχι οθόνη. μίλησα μαζί τους, μου είπαν να δοκιάσω άλλο φορτιστή και να περάσω φλασάρω ξανα το κινητό. τα έκανα, αλλά τιποτα. μετά είπαν το στείλω πίσω. το έστειλα αλλα δεν το έπαιρναν απο το ταχυδρομείο. κάτι που έγινε μόλις του έκραξα στο thread του φορουμ, που έχουν εδώ. Μου είπαν ξαφνικά ότι το έλαβαν και με ρώτησαν , αν ήθελα να το φτιάξουν. Ζήτησα να ενημερώσουν το παυπαλ και να στείλουν τα λεφτά μου πίσω. Εντωμεταξύ είχα κανει despute και claim sto paypal και τους είχα στείλει όλα τα αρχεία, βίντεο, αριθμό αποστολής κτλ. Σήμερa μου ηρθε το παρκάτω μήνυμα από το paypal

Dear Petros Milosis,

 

We have concluded our investigation into your case and have decided in your

favor.

 

We were able to recover $286.34 USD and this amount has been credited to

you. Please allow five business days for this adjustment to be posted.

 

Ελπίζω να μπούνε τα λεφτά και να λήξει το θέμα.

Αυτό που δεν ξέρω είναι πως όταν μπαινω στο παυπαλ μου βγάζει αυτό το μήνυμα

 

Because you have recently started to sell with PayPal, payments you receive will be temporarily placed in your pending balance for up to 21 days. For more information, please go to the

Resolution Centre..

 

δεν ξέρω γιατί, αλλά φαντάζω αφορά τα 10 usd που μου έστειλαν οι Κινέζοι για τα έξοδα αποστολής. έχει μεφανιστεί σε κανένα;

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα ξανα, να πω την ιστορία μου. παρέλαβα απο geekbuying, lenovo vibe x2, δούλεψε 15 λεπτά και μετα είχα ήχο και όχι οθόνη. μίλησα μαζί τους, μου είπαν να δοκιάσω άλλο φορτιστή και να περάσω φλασάρω ξανα το κινητό. τα έκανα, αλλά τιποτα. μετά είπαν το στείλω πίσω. το έστειλα αλλα δεν το έπαιρναν απο το ταχυδρομείο. κάτι που έγινε μόλις του έκραξα στο thread του φορουμ, που έχουν εδώ. Μου είπαν ξαφνικά ότι το έλαβαν και με ρώτησαν , αν ήθελα να το φτιάξουν. Ζήτησα να ενημερώσουν το παυπαλ και να στείλουν τα λεφτά μου πίσω. Εντωμεταξύ είχα κανει despute και claim sto paypal και τους είχα στείλει όλα τα αρχεία, βίντεο, αριθμό αποστολής κτλ. Σήμερa μου ηρθε το παρκάτω μήνυμα από το paypal

Dear Petros Milosis,

 

We have concluded our investigation into your case and have decided in your

favor.

 

We were able to recover $286.34 USD and this amount has been credited to

you. Please allow five business days for this adjustment to be posted.

 

Ελπίζω να μπούνε τα λεφτά και να λήξει το θέμα.

Αυτό που δεν ξέρω είναι πως όταν μπαινω στο παυπαλ μου βγάζει αυτό το μήνυμα

 

Because you have recently started to sell with PayPal, payments you receive will be temporarily placed in your pending balance for up to 21 days. For more information, please go to the

Resolution Centre..

 

δεν ξέρω γιατί, αλλά φαντάζω αφορά τα 10 usd που μου έστειλαν οι Κινέζοι για τα έξοδα αποστολής. έχει μεφανιστεί σε κανένα;

 

λεει οτι εχεις ερχισει να πουλας μεσω paypal και οτι αυτα τα χρηματα (οχι της επιστροφης απο τα κινητα) θα μενουν στον λογαριασμοσου για 21 ημερες,δεν μου εχει τυχει.

Link to comment
Share on other sites

λεει οτι εχεις ερχισει να πουλας μεσω paypal και οτι αυτα τα χρηματα (οχι της επιστροφης απο τα κινητα) θα μενουν στον λογαριασμοσου για 21 ημερες,δεν μου εχει τυχει.

 

τι να πω και εγώ έτσι κατάλαβα, αλλα΄δεν έχω πουλήσει τίποτα μέσω ebay, ποτε.

μόνο αγορές έχω κάνει. θα περιμένω 21 να δω τι θα γίνει.

ελπίζω αυτό να μην επηρεάσει την ημερομηνία επιστροφής της αξιας του κινητού.

 

σε ευχαριστώ και πάλι.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εχω ενα θεμα.Παραγγειλα 2 ulefone be x απο το everbuying.net.Στην αρχη δεν μου εστελναν μειλ.Μετα μου εστειλαν και λεω κανε τις 2 παραγγελειες απο εκει.Την επομενη μερα(αφου ειχε γινει η αγορα) μου λενε δεν το εχουμε σε μαυρο,οκ λεω στειλτε το σε ασπρο.Και μετα απο κατι ωρες βλεπω οτι τα εχει βγαλει σε presale και οτι θα τα ξαναφερει σε καποιες μερες!Τους στελνω μνμ και τους λεω ποτε θα μου στειλουν την παραγγελεια.Και εδω και 3 μερες ουτε φωνη ουτε ακροαση!Σκευτομαι να ακυρωσω τις παραγγελειες,τι λετε?
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από μένα. Στις 17/01 η παραγγελία από minideal, στις 12/02 το είχα στα χέρια μου, στις 13/02 το έστειλα πίσω και σήμερα πήρα refund.

 

Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Επειδή το κινητό είναι για τον μικρό και θέλω να το αγοράσω ξανά, να προτιμήσω πάλι minideal ή κάποιο άλλο κατάστημα;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από μένα. Στις 17/01 η παραγγελία από minideal, στις 12/02 το είχα στα χέρια μου, στις 13/02 το έστειλα πίσω και σήμερα πήρα refund.

 

Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Επειδή το κινητό είναι για τον μικρό και θέλω να το αγοράσω ξανά, να προτιμήσω πάλι minideal ή κάποιο άλλο κατάστημα;

 

vickmall θα ελεγα εγω αν το εχει

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...