Jump to content

Επιστροφή Κινητού στην Κίνα (Αντικατάσταση, Επισκευή, Refund)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ίδια διεύθυνση, αλλά μου ειπαν οτι όταν τους στείλω με Μάιλ την απόδειξη των ΕΛΤΑ θα γίνει το refund.

Το έχει κανει κάποιος και όντως έγινε έτσι;

Jiayu G3 (a lot of time ago)...

Jiayu S3 (for spare)

Ulefone T1

Elephone S8

Xiaomi Redmi Note 8!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ίδια διεύθυνση, αλλά μου ειπαν οτι όταν τους στείλω με Μάιλ την απόδειξη των ΕΛΤΑ θα γίνει το refund.

Το έχει κανει κάποιος και όντως έγινε έτσι;

Εξωτερικα περαν της διευθυνσης εγραψες κατι αλλο?

Link to comment
Share on other sites

Θα παω ταχυδρομειο αυριο και θα σου πω τι τελικα εγινε...

Jiayu G3 (a lot of time ago)...

Jiayu S3 (for spare)

Ulefone T1

Elephone S8

Xiaomi Redmi Note 8!!!

Link to comment
Share on other sites

Το εστειλα πισω σημερα (κοστος 15 ευρωπουλα με 574 γρ. βαρος), πανω στο πακετο εγραψα ''defective item, 30 usd'' και τους εστειλα φωτο με το πακετο και την αποδειξη των ελτα, λεγοντας οτι θελω refund και τα μεταφορικα. Τωρα υπομονη και θα ενημερωσω αναλογα...

Jiayu G3 (a lot of time ago)...

Jiayu S3 (for spare)

Ulefone T1

Elephone S8

Xiaomi Redmi Note 8!!!

Link to comment
Share on other sites

...υπόψιν, αν υπάρξει οποιοδήποτε refund από τον πωλητή, δε μπορείς να διεκδικήσεις και από το paypal (είναι στις προϋποθέσεις).

Refund σε οτι αφορα μονο τα μεταφορικα, ετσι δεν ειναι? Μολις τωρα αιτηθηκα την επιστροφη μεταφορικων απο paypal, δεν πιστευω να την πατησα...

Link to comment
Share on other sites

Refund σε οτι αφορα μονο τα μεταφορικα, ετσι δεν ειναι? Μολις τωρα αιτηθηκα την επιστροφη μεταφορικων απο paypal, δεν πιστευω να την πατησα...

 

...ναι, αφορά όταν δεν έχεις λάβει αντίστοιχη υπηρεσία από τον πωλητή (δωρεάν ή refunded επιστροφή).

Link to comment
Share on other sites

Γραφω τα παρακατω για οσους βρισκονται στην ιδια φαση με εμενα...

Τελικα οσο και να εκραξα το efox...τιποτα.

Ταυτοχρονα ειχα κανει στο paypal dispute το οποιο αρχικα το efox το αρνηθηκε.

Eχθες το πρωι εκανα escalate το dispute σε claim δινοντας ολα τα στοιχεια, δηλαδη οτι ο πωλητης ειχε δηλωσει πως οταν του δωσω το tracking number της επιστροφης θα μου εκανε refund. To μεσημερι πηρα ολα τα χρηματα refund.

Μαζι με το escalate ζητησα απο το paypal και τα μεταφορικα που πληρωσα για την επιστροφη πισω. Τα πηρα και αυτα.

Αυτα προς γνωση και συμμορφωση των κααταστηματων....και μακρυα απο e fox διοτι customer service = απλα δεν υπαρχει στο λεξιλογιο τους...

Jiayu G3 (a lot of time ago)...

Jiayu S3 (for spare)

Ulefone T1

Elephone S8

Xiaomi Redmi Note 8!!!

Link to comment
Share on other sites

Γραφω τα παρακατω για οσους βρισκονται στην ιδια φαση με εμενα...

Τελικα οσο και να εκραξα το efox...τιποτα.

Ταυτοχρονα ειχα κανει στο paypal dispute το οποιο αρχικα το efox το αρνηθηκε.

Eχθες το πρωι εκανα escalate το dispute σε claim δινοντας ολα τα στοιχεια, δηλαδη οτι ο πωλητης ειχε δηλωσει πως οταν του δωσω το tracking number της επιστροφης θα μου εκανε refund. To μεσημερι πηρα ολα τα χρηματα refund.

Μαζι με το escalate ζητησα απο το paypal και τα μεταφορικα που πληρωσα για την επιστροφη πισω. Τα πηρα και αυτα.

Αυτα προς γνωση και συμμορφωση των κααταστηματων....και μακρυα απο e fox διοτι customer service = απλα δεν υπαρχει στο λεξιλογιο τους...

 

εμ μου εχει τυχει κατι παρομοιο και φυσικα κερδισα τα λεφτα μου απο αξιοπιστια μηδεν οι κινεζοι στο after service ιδαιτερα χωλαινουν πολυ ,αλλα οχι και κλωνους και να πουλανε και μουρη και καλα τους εκανες

Όσοι θυσιάζουν στοιχειώδεις ελευθερίες για λίγη ασφάλεια, δεν αξίζουν ούτε ελευθερία ούτε ασφάλεια.

Μη πάντα επίστασθαι προθύμεο, μη πάντων αμαθής γένη.

Link to comment
Share on other sites

Γραφω τα παρακατω για οσους βρισκονται στην ιδια φαση με εμενα...

Τελικα οσο και να εκραξα το efox...τιποτα.

Ταυτοχρονα ειχα κανει στο paypal dispute το οποιο αρχικα το efox το αρνηθηκε.

Eχθες το πρωι εκανα escalate το dispute σε claim δινοντας ολα τα στοιχεια, δηλαδη οτι ο πωλητης ειχε δηλωσει πως οταν του δωσω το tracking number της επιστροφης θα μου εκανε refund. To μεσημερι πηρα ολα τα χρηματα refund.

Μαζι με το escalate ζητησα απο το paypal και τα μεταφορικα που πληρωσα για την επιστροφη πισω. Τα πηρα και αυτα.

Αυτα προς γνωση και συμμορφωση των κααταστηματων....και μακρυα απο e fox διοτι customer service = απλα δεν υπαρχει στο λεξιλογιο τους...

Μπραβο, επιτελους τα καταφερες!!!

Δυστυχως εμενα μου ειπαν να φθασει πρωτα τo κινητο σε αυτους και μετα θα κανουν refund. Εσενα τα περι tracking number της επιστροφης στα ειπε η Leslie ή το service του e-fox?

Επισης απο την Δευτερα ακομα περιμενω τελικη απαντηση απο το paypal! Μπορω να πιεσω κατα καποιο τροπο περισσοτερο?

Link to comment
Share on other sites

Μου το είχαν πει και οι δυο. Κάνε escalate σε claim, δε χανεις τίποτα. Επίσης ζητα τα μεταφορικά της επιστροφής απο το PayPal γιατί αν περιμένεις απο το efox... σωθηκες...

Jiayu G3 (a lot of time ago)...

Jiayu S3 (for spare)

Ulefone T1

Elephone S8

Xiaomi Redmi Note 8!!!

Link to comment
Share on other sites

Μου το είχαν πει και οι δυο. Κάνε escalate σε claim, δε χανεις τίποτα. Επίσης ζητα τα μεταφορικά της επιστροφής απο το PayPal γιατί αν περιμένεις απο το efox... σωθηκες...

Εχω κανει claim πριν απο 3-4 ημερες...

Link to comment
Share on other sites

Tελικα το paypal μου επεστρεψε τα χρηματα για το ελλατωματικο κινητο απο το κλεφτο-Pandawill,

Μερικα σημαντικα που πρεπει να ξερετε οσοι στελνετε κινητα πισω στην Κινα

 

Ζητηστε απο τα ελτα αναφορα παραδοσης του δεματος,μερικες φορες δεν φαινεται στο τρακινγ οτι το δεμα παραδοθηκε,ο πωλητης κανει τον χαζο και ετσι το Paypal δεν δινει ποτε τα χρηματα πισω.Αυτο κοστιζει καπου 1 ευρω και κατι πιο πολυ.... αλλα αξιζει τον κοπο.

 

Βγαλτε φωτογραφιες καθαρες και απο κοντα,

α)την προετοιμασια του κινητου,τι περιεχει το κουτι του,το κουτι κλειστο,τον φακκελο αποστολης με τα γραμματοσημα και το μπαρκοντ που κολλαει ο ελτα με το τρακινγκ επανω,την διευθυνση,ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ,την αποδειξη του ΕΛΤΑ με τον αριθμο του τρακινγκ,αυτο θα σας το ζητησει νωριτερα το paypal, μπορειτε να τα βγαλετε και βιντεο να το ανεβασετε στο youtube και να το στειλετε στο paypal ζητωντας τους να σας στειλουν email τους,εγω το εστειλα στο europeanservices@paypal.com

Ετσι θα ειστε σιγουροι οτι ακομα και αν ο πωλητης ειναι απατεωνας....και πολλοι ειναι, οτι θα παρετε τα χρηματα σας πισω,το paypal εχει δυσκολεψει σε αυτο,παλια ηταν απλουστερη η διαδικασια,ελπιζω να βοηθησα λιγο.

 

https://www.youtube.com/watch?v=cx26vR3_l_8

Καντε το πιο ευκολο στελνοντας στο paypal κατι σαν αυτο

Link to comment
Share on other sites

Δυστηχώς τα νέα από την πλευρά μου δεν είναι ευχάριστα ,

Unfortunately my news are bad

 

Asus Zenfone 6 , με προβλημα οθόνης

Asus Zenfone 6 , with Screen Failure

 

Κάνω ένα copypaste από το mail .

 

Εγώ , αίτημα , My request

2014-12-29 3:39 GMT+08:00 Spiros K.......... <spiros.....@....mail.com>:

Hello ,

 

I have purchase a Asus Zenphone 6 with the order i attached to this e-mail.

 

Unfortunately the phone screen stop working properly, as you can see in the pictures attached.

Everything happened suddenly after a phone call.

I took a very good care of the phone, Until now i never had any other accidents or drops or any kind of hard use.

Maye is a problem in some contact,or screen hardware failure .

Either way i'am waiting for your response what i can do.

 

http://s18.postimg.org/j9g979151/20141228_180108_02_03_12_42_07.jpg

 

http://s18.postimg.org/ec2om4z5x/20141228_180145_02_03_12_42_07.jpg

 

Regards

 

Απάντηση 1 , Answer 1

 

Dear Friend,

We received your asus zenfone 6 today.

After power on the phone,and check the screen,found the diagonal is very obvious,seems different with others.

we think maybe the phone LCD has broken,but we can not sure,so we need let you know about it frist.

Maybe we think wrong,and we will sent to asus service to check right now,hope everything is ok.

Thanks!

 

Εγώ , αίτημα , My request

 

Good morning

 

Thanks for the confirmation of receiving the phone.

 

As I have wrote to you in my 1st mail, I took good care of the phone. I never had any kind of accidents (drops or etc.) . Suddenly the screen stopped working properly.

As you can see (from the peripheral cover and the screen) there is no sign of damages or hard use.

 

So we now waiting the ASUS service .

 

Regards'

 

Απάντηση 2 , Answer 2

 

Dear Friend,

Very pity.

We received a call from asus today,they said the LCD broken.

I think this phone maybe something press the screen,but you don't know about it.

Sorry it need $85 to replace the screen,because touch screen+LCD is together,must replace together.

Sorry about it,hope you can understand.

 

Εγώ , αίτημα , My request

 

Good morning ,

 

Pity ?

 

Its unacceptable, No , no pity , what does it mean ( Something press the screen ) ? what ? , the Air ?

How it is possible "something" to press the device so hard, causing the screen brokedown without any evidence ??

Do i need to refresh their memory when they Joke about iphone bend problem " IBEND, i DON'T " ?

 

I'm I been blackmailed ?

 

Plz , Ask your men in service, if the phone had any kind of damage, or even a tiny scratch , or something else ?

For God Sake , i can't believe that is happening !

 

Why i have to pay more money for a device that simple doesn't Work ?? An they call that Service in ASUS ??

 

I bought an ASUS phone because i thought, its a good company with good products . And a good Service .

 

How is it possible to accept that ?

 

I would like to send them my comments .Plz Do !

 

Its unacceptable .

 

I'm waiting to fix my phone ( solve the phone problem )

For them its nothing , For me its Everything .

 

I'm a customer of yours and i need your help and protection .

 

Regards.

 

Και το ερώτημα είναι , αν παραμείνουν στην @@ απάντηση τους , ΤΙ ΚΑΝΩ ???

Edited by zakailiou
Προσθήκη φωτογραφίας
Link to comment
Share on other sites

Δυστηχώς τα νέα από την πλευρά μου δεν είναι ευχάριστα ,

 

Asus Zenfone 6 , με προβλημα οθόνης

 

Κάνω ένα copypaste από το mail .

 

Εγώ , αίτημα

2014-12-29 3:39 GMT+08:00 Spiros K.......... <spiros.....@....mail.com>:

Hello ,

 

I have purchase a Asus Zenphone 6 with the order i attached to this e-mail.

 

Unfortunately the phone screen stop working properly, as you can see in the pictures attached.

Everything happened suddenly after a phone call.

I took a very good care of the phone, Until now i never had any other accidents or drops or any kind of hard use.

Maye is a problem in some contact,or screen hardware failure .

Either way i'am waiting for your response what i can do.

 

Regards

 

Απάντηση 1 ,

 

Dear Friend,

We received your asus zenfone 6 today.

After power on the phone,and check the screen,found the diagonal is very obvious,seems different with others.

we think maybe the phone LCD has broken,but we can not sure,so we need let you know about it frist.

 

 

Maybe we think wrong,and we will sent to asus service to check right now,hope everything is ok.

Thanks!

 

Εγώ , αίτημα

 

Good morning

 

Thanks for the confirmation of receiving the phone.

 

As I have wrote to you in my 1st mail, I took good care of the phone. I never had any kind of accidents (drops or etc.) . Suddenly the screen stopped working properly.

As you can see (from the peripheral cover and the screen) there is no sign of damages or hard use.

 

So we now waiting the ASUS service .

 

Regards'

 

Απάντηση 2 ,

 

Dear Friend,

Very pity.

We received a call from asus today,they said the LCD broken.

I think this phone maybe something press the screen,but you don't know about it.

Sorry it need $85 to replace the screen,because touch screen+LCD is together,must replace together.

Sorry about it,hope you can understand.

 

Εγώ , αίτημα

 

Good morning ,

 

Pity ?

 

Its unacceptable, No , no pity , what does it mean ( Something press the screen ) ? what ? , the Air ?

How it is possible "something" to press the device so hard, causing the screen brokedown without any evidence ??

Do i need to refresh their memory when they Joke about iphone bend problem " IBEND, i DON'T " ?

 

I'm I been blackmailed ?

 

Plz , Ask your men in service, if the phone had any kind of damage, or even a tiny scratch , or something else ?

For God Sake , i can't believe that is happening !

 

Why i have to pay more money for a device that simple doesn't Work ?? An they call that Service in ASUS ??

 

I bought an ASUS phone because i thought, its a good company with good products . And a good Service .

 

How is it possible to accept that ?

 

I would like to send them my comments .Plz Do !

 

Its unacceptable .

 

I'm waiting to fix my phone ( solve the phone problem )

For them its nothing , For me its Everything .

 

I'm a customer of yours and i need your help and protection .

 

Regards.

 

Και το ερώτημα είναι , αν παραμείνουν στην @@ απάντηση τους , ΤΙ ΚΑΝΩ ???

 

Ερωτημα:

Οταν το παρελαβες εκανες βιντεο την παραλαβη?Φαινεται με καποιο τροπο η ζημια του κινητου,φωτογραφιες κλπ?

Αν ναι το paypal θα σε δικαιωσει αν οχι κανε claim εξηγησε τι εχει συμβει,στειλε τους τα μεηλ που ανταλλαξες με το καταστημα,και ζητα τα χρηματα πισω.

Δυσκολο αλλα....

Link to comment
Share on other sites

Ερωτημα:

Οταν το παρελαβες εκανες βιντεο την παραλαβη?Φαινεται με καποιο τροπο η ζημια του κινητου,φωτογραφιες κλπ?

Αν ναι το paypal θα σε δικαιωσει αν οχι κανε claim εξηγησε τι εχει συμβει,στειλε τους τα μεηλ που ανταλλαξες με το καταστημα,και ζητα τα χρηματα πισω.

Δυσκολο αλλα....

 

Το κινητό το αγόρασα από εδώ , συγκεκριμένα από τον S.MOD athanaso77 και ήταν μια χαρά !

μετά από περίπου 2 εβδομάδες έγινε έτσι ... :(

Link to comment
Share on other sites

Το κινητό το αγόρασα από εδώ , συγκεκριμένα από τον S.MOD athanaso77 και ήταν μια χαρά !

μετά από περίπου 2 εβδομάδες έγινε έτσι ... :(

 

Ετσιη αλλοιως κανε claim και δες τι θα συμβει,δεν ηξερα οτι οι αντμινιστρειτορς πουλανε και τηλεφωνα.....

Link to comment
Share on other sites

Γιατί να μην πουλήσει , το BUY AND SELL , γεμάτο αγγελίες είναι ... Το θέμα δεν είναι αυτό ας μην το μπερδεύουμε . Είναι η απαράδεκτη συμπεριφορά σε μία συσκευή που δεν είχε την παραμικρή αμυχή , το παραμικρό ίχνος βίαιης χρήσης ... Απλά κατέρρευσε η οθόνη ( που προφανώς ήταν ελαττωματική )

 

Ενημέρωση

 

Vickmail answer

 

Dear Friend,

We also receive another asus zenfone 6 yesterday,and sent with your phone to asus service together.

And his phone has fixed ok,asus service also call us to take it back.

But your phone,they checked the lcd screen broken,it is not in warranty,need pay money to fix.

And when you receive this phone,there has no problem,two months later,you told me the screen Flower screen.

Hope you can understand,if the phone just Flower screen,and didn't broken,it is in warranty.

But if the screen broken,it is not in warranty,everyone know about it,we have no way to help you.

i am really very sorry about it,hope you can understand.

 

Η απάντηση μου , My Answer

 

"But if the screen broken,it is not in warranty,everyone know about it,we have no way to help you.

i am really very sorry about it,hope you can understand."

 

OMG ,,, how the screen broke ??? NO DROPES , NO CRASHES , NOTHING AT ALL ...

PLZ LOOK AT THE PHONE , what else i have to say to convince you .

 

How the screen Broke from inside ???

 

And u suggesting to fix it ... Give me plz 1 good reason why to fix that ( easily broke without any evidence screen ) , What if after 10 days that fragile screen do the same failure ???

 

Why to spend 85 $ for something that breaks with touch . Its a touch screen for god sake !!!

 

No im not giving them 85$ , Its better to spend more and buy new phone from another manufacturer .

 

I will forward all these mail to ASUS headquarters. Customer Service etc...

Edited by zakailiou
Link to comment
Share on other sites

λυπάμαι που το λέω αλλά νομίζω πλέον όλα τα μαγαζιά έχουν αλλάξει τους όρους της εγγύησης και πλέον ότι και να πάθει το κινητό σου καλύβουν το κόστος της επισκευής και όχι το κόστος του ανταλλακτικού. Τα ίδια έπαθα και εγώ με το lenovo vibe z που αγόρασα από minideal. Μετα από δύο μήνες η κάμερα βγήκε εκτός και αναγκάστηκα να το γυρίσω πίσω. Περίμενα οτι θα μου ζητήσουν χρήματα απο την στιγμή που το έστελνα πισω αλλά δεν είχα αλλη επιλογή (καινούργιο ήταν να το πετάξω?). Μετά από κάποιες ημέρες που το είχαν στο service μου ζήτησαν (Για "καλή" μου τύχη) μόνο 15$ για την κάμερα και επειδή είχα δώσει και 9,20 στα ΕΛΤΑ για να το στείλω λέω δεν πειράζει και τα πλήρωσα. (διαμαρτυρόμενος μεν στα mail αλλά τι να κάνεις να μου το γυρίσουν πίσω χαλασμένο?) Τώρα περιμένω να μου έρθει πίσω. Όπως και να έχει νομίζω οτι δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα καθώς όλα τα καταστήματα πλέων ακολουθούν την ίδια τακτική και απλά εύχεσαι να μην σου χαλάσει ή αν σου χαλάσει και ξέρεις εξαρχής οτι εαν είναι ακριβό το ανταλλακτικό απλά να αγοράσεις άλλο τηλέφωνο Edited by P_papadis
Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορεί να ισχύει αυτό . Εγγύηση σημαίνει αντικατάσταση μέρους ή ολόκληρης της συσκευής . Έχω την αίσθηση ότι οι όροι είναι διεθνής , απλά διαφέρει ο χρόνος , αλλού είναι 1 και αλλού 2 χρόνια. Αφορά όμως πάντα την συσκευή .

Αλλιώς δεν έχει κανένα νόημα

Link to comment
Share on other sites

Άμα τους το πεις όμως αυτό θα σου πουν οι όροι της εγγύησης είναι αυτοί και θα σε παραπέψουν σε λινκ του μαγαζιού. Όπως και να έχει με αυτόν τον τρόπο σε ''κρατάνε'' και δεν νομίζω ότι μπορείς να κάνεις κάτι άλλο. Η μόνη ππροστασία που έχουμε ως καταναλωτές είναι το PayPal και εάν αυτό αυξήσει τις μέρες από 45 σε 60 σε περίπτωση που πάθει κάτι σε αυτότο διάστημα απλά πας για dispute για να πάρεις τα χρήματα σου πίσω. Φυσικά δεν είμαι συμφωνος με αυτό που γίνεται αλλά επειδή οι Κινέζοι την ''είδαν'' με τα φτηνά κινητά και την κίνηση που έχουν είπαν να το εκμεταλευτουν Edited by P_papadis
Link to comment
Share on other sites

Άμα τους το πεις όμως αυτό θα σου πουν οι όροι της εγγύησης είναι αυτοί και θα σε παραπέψουν σε λινκ του μαγαζιού. Όπως και να έχει με αυτόν τον τρόπο σε ''κρατάνε'' και δεν νομίζω ότι μπορείς να κάνεις κάτι άλλο. Η μόνη ππροστασία που έχουμε ως καταναλωτές είναι το PayPal και εάν αυτό αυξήσει τις μέρες ααπό 45 σε 60 σε περίπτωση που ππάθει κάτι σε αυτότο δδιάστημα απλά πας για dispute για να πάρεις τα χρήματα σου πίσω.

 

νομιζω οι μερες προστασιας αυξηθηκαν απο 45σε 180,το διαβασα σε αλλο τοπικ και ειχαν παραθεσει και την ανακοινωση απο το Paypal.

Link to comment
Share on other sites

νομιζω οι μερες προστασιας αυξηθηκαν απο 45σε 180,το διαβασα σε αλλο τοπικ και ειχαν παραθεσει και την ανακοινωση απο το Paypal.

Οντως άλλαξε

από το email που πήρα για επιβεβαίωση παραγγελίας χθες από το paypal

 

----------------------------------------------------------------

 

Issues with this transaction?

You have 180 days from the date of the transaction to open a dispute in the Resolution Center.

 

Questions? Go to the Help Center at http://www.paypal.com/gr/help.

 

 

 

Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you will not receive a response. For assistance, log in to your PayPal account and click Help in the top right corner of any PayPal page.

 

You can choose to receive emails in plain text instead of HTML emails. To change your Notifications preferences, log in to your PayPal account, go to your Profile, and click My settings.

LeEco Le max 2 [x820]
Link to comment
Share on other sites

Προστέθηκε στο πρώτο ποστ link όπου βλέπουμε την πορεία και παράδοση του πακέτου που στέλνουμε σην Κίνα
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν ειναι του παρων θεματος αλλα εστειλα το δεμα 28-1 και εφτασε χθες 4-2!!!Πραγματικα πολυ καλος χρονος παραδοσης!!!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...